הלייקרס והבאקס מנצחות בחמישי / רועי ויינברג

ערב קליעה נהדר של מיאמי וריצה מוצלחת של יוסטון ברבע הרביעי העלו אותן ל-2-0 נגד אוקלהומה ואינדיאנה. מילווקי והלייקרס הביסו את אורלנדו ופורטלנד בהתאמה.

אינדיאנה פייסרס (0) 100-מיאמי היט (2) 109

7 מ-8 של דאנקן רובינסון מהשלוש הביאו למיאמי ניצחון שני רצוף.

המחצית הראשונה לא הייתה מחצית גדולה של כדורסל. רובינסון קלע 3 שלשות ברציפות וההיט עלו ל-12-3, אבל אינדיאנה הצליחה לעלות ל-19-24 בסיום הרבע כשהשטף הקבוצתי של מיאמי נתקע ואנחנו רואים את ההיט מנסים מיד-ריינג' אחרי מיד-ריינג'. רבע שני לא גדול השאיר את הקבוצות צמודות עד לכמה מסירות טובות של ההיט שהעלו אותם ל-44-39. הפייסרס השוו ואז 7 נקודות רצופות של ג'ימי באטלר הנהדר העלו את מיאמי ליתרון משמעותי במחצית.

הרבע השלישי היה השואו של ההיט. הם חיפשו את הקלע הטוב ביותר והצליחו לעלות ליתרון משכנע של 79-63 כשהם קולעים באותו רבע ב-59% נהדר מהשדה. הספסל של אינדיאנה, בפרט סמפסון והולידיי, הצליחו להוריד את ההפרש להפרש של 7 נקודות. דראגיץ' והירו העלו את מיאמי ליתרון בטוח וההיט שמרו עליו עד לסיום.

במיאמי רובינסון קלע 24 נקודות ב-7 מ-8 מהשלוש (3 מ-3 מהעונשין). דראגיץ' 20 עם 6 אסיסטים, באטלר 18 עם 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, הירו 15 מהספסל וקראודר 10. אדביו קלע 7 נקודות בלבד לצד 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות.

באינדיאנה אולדיפו בלט עם 22 נקודות ו-6 איבודים. טרנר (7 מ-8 מהשדה, 8 ריב', 5 חס') וברוגדון (4 מ-14, 9 אס') קלעו 17 כל אחד. וורן 14 ב-15 זריקות, הולידיי 12 עם 5 אסיסטים.

יוסטון רוקטס (2) 111-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0) 98

ג'יימס הארדן סיים את המשחק עם +/- שלילי והרוקטס ניצחו בפלייאוף.

אחרי רבע ראשון צמוד הת'אנדר השתלטו על הרבע השני עם הגנה טובה שעצרה את הרוקטס על 18 נקודות ב-12 דקות ונתנה לת'אנדר יתרון מבטיח במחצית, 59-53, כשלו דורט עושה עבודה הגנתית נהדרת על ג'יימס הארדן.

הרוקטס פתחו טוב את המחצית השנייה ועלו ל-61-69 בדקות נהדרות של קובינגטון עד לקאמבק מרשים של שיי גילגיוס אלכסנדר, כש-10 נקודות שלו הפכו את המומנטום ל-76-69 של OKC. יוסטון הצליחה להוריד את ההפרש לנקודה בסיום הרבע השלישי ואז הגיע הרבע האחרון. הטילים המשיכו בהגנה המשתקת שלהם על כריס פול בזמן שג'ף גרין ודנואל האוס קולעים שלשות בסיטונות והת'אנדר מנסים את מזלם מרחוק. יוסטון עלתה ל-80-91 ו-83-97 בזמן שהת'אנדר לא הצליחה להשפיע על המשחק עד לסיום.

אצל הרוקטס ג'יימס הארדן היה הקלע המוביל ביום רע (5 מ-16 מהשדה, 2 מ-11 מהשלוש) לצד 9 מ-9 מהעונשין, 3 חטיפות ו-9 אסיסטים. האוס קלע 19, גרין (7 ריב') וגורדון (6 מ-20 מהשדה, 0 מ-10 מהשלוש) 15 כל אחד, טאקר 14, ריברס 11 וקובינגטון 10. 7 מ-8 השחקנים של הרוקטס שהשתתפו קלעו בדאבל פיגרס.

באוקלהומה אלכסנדר קלע 31 נקודות, גלינארי 15, פול (6 מ-15 מהשדה) 14 עם 2 אסיסטים בלבד, שיא שלילי עבורו בפלייאוף. שרודר 13 מהספסל.

מילווקי באקס (1) 111-אורלנדו מג'יק (1) 96

מילווקי התחילה הכי חזק שהיא יכולה ואז רק הגבירה.

הם עשו עבודה הגנתית נהדרת מהג'אמפ בול הראשון כשאורלנדו קלעה 13 נקודות ב-23% מהשדה ברבע הראשון. דקות טובות של קייל קורבר וסטרלינג בראון מהספסל העלו את הבאקס ליתרון של 21 נקודות במחצית. אורלנדו עוד הצליחה להוריד להפרש חד-ספרתי (92-101, 04:02 לסיום הרבע האחרון) אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

במילווקי יאניס קלע 28 נקודות עם 20 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ברוק לופז 20, פט קנינגטון 15 עם 11 ריבאונדים ואריק בלדסו 13 עם 7 אסיסטים. מידלטון קלע 2 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה לצד 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

באורלנדו ווצ'ביץ' קלע 32 נקודות עם 10 ריבאונדים. פורנייה ורוס 12, פולץ 11. אוגוסטין קלע 10 נקודות, כולן מהעונשין (השחקן השני אחרי בוב קוזי ב-1961 שקולע בכמות דו-ספרתית של נקודות בפלייאוף בלי סל שדה).

לוס אנג'לס לייקרס (1) 111-פורטלנד טרייל בלייזרס (1) 88

יום חלש של לברון וניצחון של הלייקרס.

אנטוני דיוויס היה גדול על פורטלנד במחצית הראשונה כשהוא מקבל כדורים פעם אחרי פעם והבלייזרס לא מצליחים באמת לעצור אותו. AD קלע 9 מ-13 הזריקות הראשונות שלו והלייקרס עלו ל-39-56 כשבמחצית השנייה היתרון שלהם מטפס עד להפרש הסופי של 33 נקודות. הם הצליחו לעשות עבודה הגנתית טובה על פורטלנד: הבלייזרס סיימו עם יותר איבודים מאסיסטים ו-3 שחקנים בלבד קלעו בדאבל פיגרס.

אצל הלייקרס דיוויס הצטיין עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים. קלדוול פופ 16, סמית' 11, ג'יימס (7 אסיסטים, 6 איבודים, 6 ריבאונדים, 4 מ-11 מהשדה) ומגי 10 כל אחד. זאת כמות הנקודות הנמוכה ביותר של לברון במשחק פלייאוף מאז 2014.

בפורטלנד לילארד קלע 18, מקולום 13 וסימונס 11. לילארד, ביום שהבלייזרס ירצו לשכוח, עזב את המשחק עם פציעה באצבע. לא ברור אם ישחק במשחק השלישי בסדרה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. לילארד ככל הנראה ישחק במשחק הבא.
    הרנטגן יצא שלילי (אין שבר), ואחרי המשחק לילארד אמר שהוא מתכנן לשחק. שיהיה בריא, הקוסם.
    .
    במשחק הלילה ראינו את ההבדל האמתי בין הלייקרס לפורטלנד –
    ביום בו הלייקרס הסריחו, זה עדיין היה משחק צמוד. כאשר פורטלנד מסריחים, זו תבוסה.
    מה כל זה אומר על המשך הסדרה?
    לא הרבה.
    הלייקרס יותר הסריחו מ-לא הסריחו בתקופה האחרונה. ואני לא הייתי מהמר על יותר מדי לילות בהם לילארד לא פוגע.
    .
    מה שיוסטון עושים, זה יוצא דופן –
    11 רב' התקפה ליוסטון, 8 בלבד לת'אנדר.
    העובדה שהם מנצחים דרך ההגנה?
    אישית, אני לא ראיתי את זה מגיע.
    .
    תודה, רועי.

    1. כמו שכתבתי אתמול ובבראקט הברז יפתח 4-1 והלייקרס מצליפה בישבן. דרך אגב גיא אני מסכים איתך תחזיות נחשבות רק בתחילת העונה ובבראקט, אי אפשר לכתוב 10 תרחישים שונים ואז להגיד צדקתי, זהי טכניקה של שמעון ולא של מוסד שב״ר בכלולותו.
      .
      לגבי ההגנה של יוסטון היא הייתה נפלאה אבל לא יודע למה זה מפתיע כל כך הרבה, יוסטון למרות ההתקפה ידעה בעבר בתקופתו של דאונתני להציג נצחונות בזכות ההגנה ויפה שרואים את זה שוב , אבל כמו שהקרדיט מגיע ליוסטון אי אפשר לקחת את ההאשמה מסילי בילי על ניהול משחק פשוט פושע הארדן בערב איום . 80-77 לטובת אוקלהומה תחילת רבע רביעי החמישייה שעלה באה מתבנית ולא הייתה קשורה למשחק כללה את שרודר (שהיה נוראי מאמצע רבע שלישי אפס קליעה, 0הגנה איבודים) , את פול שלא הצליח ליצור אתמול את ביזלי את נדר שאין לו מקום בליגה הישראלית ואת הגופה של אדאמס , שני השחקנים היחידים שיכלו ליצור הערב החליט להשאיר אותם על הספסל אלקסנדר וגילנארי נגמר בריצת 17-0 ליוסטון ואיבוד המשחק של אוקלהומה .

        1. אי אפשר להביא תחזית מקישור אחר ופה כתבתי ככה , אני טעיתי לגבי באטלר לדוגמה (לגבי זאיון התחזית התבססה על הבריאות שלו לא על 24 משחקים ) , עדיין רוב התחזיות היו מדויקות .

  2. טוב שלא ראיתי את דיוויס מנגב אבל היה צפוי. הלייקרס צריכים הרבה יותר לשחק על דיוויס.
    דמיאן פתח נגרייה הוא והארדן עשו לי הומאז. דמיאן לא יקלע ככה כל יום זה בדיוק ה30 נק.
    מה קרה לשיקצה 10 נק? פלייאוף מוד? ביסט מוד?
    מבסוט מהניגוב של הגופות של גף גרין ריברס והאוס את סילי בילי.
    פעם ראשונה ראיתי אוק בבועה מה זה אדמס נהיה שחיף הוריד את כל השרירים עם השוורים? ואיך הוא נראה גרוע כאילו שכח כדורסל.

  3. עברתי על הבלוג החי עכשיו איזה צחוקים חחח
    כמו שחשבתי פרשי המלך באפור וידאו מהר מאד שיהיה 1 1 שלא יהיה מצב מסוכן.
    אין לפורטלנד סיכוי לעבור את הסידרה הזאת גם אם יקלעו 160 נק השופטים לא יתנו להם בחיים.

    1. שמעון כדאי לצפות במשחק ידיד בבלוג החי כותבים לא מעט שטויות שנובעות מאמיציות השיפוט היה גרוע לשני הצדדים, פורטלנד אתמול לא הפסידה בגלל השיפוט אפילו לא קרוב , יותר קשור להתבססות הטיפשית של סטטוטס באופן כמעט בלעדי על יכולת היצירה של לילארד ומקולום ואפס יכולת הגנתית.

          1. שמעון, חפרתי בשבילך עד שמצאתי את זה.
            דקה 23:40:
            https://telechargementfilmhd.com/report/gw4rhg-ok2/
            .
            על הדרך מצאתי עוד כמה דברים מצחיקים:
            אותו סרטון דקה 13:44 – מזמברים את הזרג הלבן של הלייקרס, white lives don't matter
            .
            רבע ראשון, דקה 12:33 – דייוויס נכנס בזרג השחור של פורטלנד ומעיף את היד, הזרג מקבל עבירה:
            https://telechargementfilmhd.com/report/gw4rhg-ok1/
            .
            רבע שלישי, דקה 2:08 – דייוויס מעיף את נורק והולך על זה לקו:
            https://telechargementfilmhd.com/report/gw4rhg-ok3/
            .
            אותו סרטון, רבע שלישי, 15:34 – פלופ אדיר של לברון בריסטריקטד נגד חברו לבננה.

            1. עבודת בילוש מרשימה אשך
              .
              הראשון והאחרון – הזייה

          2. זה היה ללא ספק ההיי-לייט של הערב, אבל כמו שנאמר כאן – לא הפרשים באפור היו אלה שניצחו את הבלייזרים במשחק הזה

  4. דרך אגב בבלוג עלה הרבה שטויות בחירה שנייה וויגנס תמורת אמביד , אחרי זה עלה בחירה שנייה וויגנס תמורת סימונס , רק היה חסר לי את אוהדי גולדן סטייט מבקשים את יאניס זה לא שיש בדראפט הזה פוטנציאל על ששווה להטריד את האוסטרלי עליו ,בנוסף אני מסתכל על יכולת הבחירה של הנהלת פילי לזהות או לטפח פוטנציאל והיא לא טובה בלשון המעטה.
    אני ממקתרגיו הגדולים של סימונס מפריע לי העובדה שהוא עשה התקדמות מינמלית מאז שהגיע לליגה, אבל אני לא רואה את ההנהלה של פילי בלי יכולת החשיבה מצליחה להביא מישהו טוב יותר מהדראפט, בטח בדראפט כזה

  5. יום עצוב
    הבלבוס ניצח
    נו נקווה להפסד במשחק הבא
    האמת אין צ׳אנס לפורטלנד בסדרה,
    אבל חובה להוציא את המיץ מהבולבוסה😆

        1. מראה עיניים שמגובה בסטטיסטיקה שרת יקירי , אני משתדל לצפות בהמון במשחקים ורק אז אני מסתכל ובוחן את הסטטיסטיקות. אני חווה את המשחק דרך העין האנושית, קולט בה את הניואנסים ואז מחבר לזה את המספרים, לצערי באתר הרבה הולכים בגישה הפוכה .

          1. הכל בהומור ברוך, טראש טוק כמו שאתם אוהבים. חוצמזה ששום זה ירק אלוהי, לא מבין למה מפרשים את המילה הזו גם ככלום, השום עשיר במלא נוגדי חימצון, מינרלים וויטמיניים חיוניים לגוף, לא סתם הוא מכונה האנטיביוטיקה של הטבע. אם מותר לי להגיד, הוא אנטיביוטיקה הרבה יותר טובה. כי אנטיביוטיקה היא מסוג של פלסטר, סתימת בורים, טיפול בסימפטום ולא בבעיה, הסימפטום הוא הימצאות חיידק בגוף שלך שהתבסס שם מלכתחילה כי לא אכלת מספיק שום.

            1. אני מסכים יקירי, אנטיביוטיקה זה פלסטר יש מקרים שאין ברירה כשרוצים להשמיד את החיידק אבל לצערי אני מכיר לא מעט רופאים שדוחפים אנטיביוטיקה על כל שטות וגומרים על המערכת החיסונית+ יוצרים חיידקים עמידים .
              אני בכללי כל חיי הייתי נגד תרופות , תזונה בריאה + כושר לדעתי חשובים הרבה יותר מכל תרופה זו או אחרת, כשהייתי צעיר יותר לא הייתי מתחסן נגד שפעת , הייתי בריא כמו שור פעם בכמה שנים הייתי מקבל חום ליומיים וגם מתפקד איתו , לצערי הגיל עושה את שלו.

            2. לשרת – מדברים על קליפת השום ולא על השום עצמו. היא באמת חסרת ערך

            3. כמובן שיש את המושג כקליפת
              השום. אבל לא על זה דיברתי. המילה שום מופיעה גם בצמד המילים שום דבר, ומעידה על כלום דבר. בהקשר לפירוש שלה בראשי התיבות הנ״ל: שום הגיון רציונאלי, יש את האסכולה שחושבים שהמילה שום מייצגת כלום, ויש את האסכולה הנגדית מבוססת היילייטס ובלוג חיי 😉

    1. מה פספסת יואל מידה ועוד שכבת הגנה כפולה בחיתול של פול אמרתי לך הנגה מחומשת הגמד משלשל על הפארקט, תן לבעלים את החיתול האיכותי הוא מוכן לשלם מותרות הפעם

      1. חבל על הסחורה,
        פול משלשל קבוע,לא קיים הטיטול שיעזור לחננה,ממליץ על חליפת חלל אטומה עם איוורור מובנה

  6. תודה רועי.
    גיא כתבת יפה בתגובה 1 רק מפתיע אותי שאתה מופתע מההגנה של יוסטון. כמו שברוך אמר (וגם כתב יפה) דאנטוני נתן הצגות הגנה אדירות כבר ב-2017 לדעתי הוא מהבודדים ששם דגש על הגנה. ההגנה של יוסטון מרגשת. מחוייבות אדירה, הרבה חכמה ותיאום. הם נהדרים.
    .
    שמעון רד מהנירטיב של פרשים באפור, דייויס ומק׳גי ניגבו אתמול את הפרקט עם נורקיץ וחסן האפאטים. בפורטלנד היה חסר טירוף. רק לילארד בא לשחק וגם הוא נקלע ליום חלש. מקולום גם ניסה אבל השאר פשוט היו מבוהלים. טרנט עשה עבודה טובה על לברון. הלחץ עייף אותו.
    .
    בלייקרס יש מחוייבות שראינו בקבוצות אלופות. הם טרפו את הפארקט, כולל אפילו קארוסו המושמץ והאווארד המשעשע. זה מזכיר קצת את המחוייבות בקבוצות של מייקל.
    .
    לברון היה עייף ולא חד. לא זוכר מתי הוא קלע לאחרונה מחוץ לצבע. הוא בכושר אישי ירוד. עשו לו wired ושמעו בקושי משפטים של שתי מילים. הוא היה גמור. אם הפלייאוף ימשיך כך, האינטנסיביות תקשה עליו מאוד.
    .
    דיוויס נתן אתמול הצגה של MTV הוא לבד ניצח את המשחק. ניקה לוחות ושם נקודות על הלוח. שחקן אדיר ובלתי עציר.
    .
    כרמלו חייב לעשות בדק בית. יש לו הרבה רצון להשתנות ולתרום אבל הוא חייב – חייב – לשים את הג׳אמפרים שלו. אלה נקודות יקרות וזה גם ריווח. פורטלנד משוועים להתקפה מול ההגנה הנהדרת והקשוחה של ווגל וקיד.
    .
    כמו בכדורגל, גם כאן – המאמנים החזקים צפים למעלה. אתמול ראינו סוף סוף הגנות! יוסטון ולייקרס. יש למה לצפות בהמשך. בראסל ווסטברוק ננוחם.

  7. בתור אוהד יוסטון אני לא מופתע מההגנה, היתה לקבוצה הגנה נפלאה בעבר. זה לא קשור לדאנתוני אלא למאמן ההגנה בזדליק או משהו דומה, שכחתי את שמו. רק שימשיכו ככה.
    מיאמי יופי של קבוצה רק חבל שהם צריכים להדיח את אינדיאנה דווקא.
    ושמעון? שמעון עבר מגיבוש דעתו לפי הייליטים של המשחק לקריאה בבלוג החי.
    כן, זה מקור אמין מאוד להבין את המשחק

        1. אני נותן לו את הקרדיט על הניהול הכולל והאצלת הסמכויות. אבל את ההתאמות ההגנתיות עושה מאמן ההגנה וגם הוא צריך לקבל קרדיט.
          בסופו של דבר אלו השחקנים שצריכים לרצות ולעשות את המאמץ

    1. לא גיבשתי שום דבר זה רק אתם מגבשים אלא אישור למה שחשבתי מההתחלה עם הצוות באפור.
      נקווה למפלת השיקצה במשחק הבא. כל עוד יוסטון מנצחים אני מבסוט.
      אגב שם המשחק הוא כוכבים. אוק היחידה במערב בלי כוכב טופ 20 ולכן היא נראית ככה.
      סילי בילי הפסיד אתמול לבד שגא רתח עשה סל מתי שבא לו וייבש אותו על הספסל

        1. שאלה טובה.
          במשך שני הייתי טופ 3 בכמות התגובות ואז התחילה תקופה לא טובה עם הרבה לכלוכים, והייתי מגיב רק כשהפלייאוף היה בשלבים מתקדמים.
          אבל לאחרונה הכל סבבה אז אני חוזר להגיב (במשחקים שיהיה לי כוח לקום כי אני כבר ״שייב״ כמו. שהעירקים אומרים, זקן)

  8. כשדיוויס משחק ככה הלייקרס גדולה גם על יוסטון והקליפרס, אבל כל משחק הוא לפחות 2-3 פעמים מעקם איזה איבר או חוטף מכה מוזרה (אולי קשור לאיך שהוא גבה), אז לא יודע אם יחזיק מעמעד פלייאוף שלם

    1. הרוקטס סגרו יפה וגרמו לאיבודים כל פעם כשניסו ללכת על אדאמס. ובכלל, אם סנטר ברמה של אדאמס (עם כל הכבוד) יכל לחסל את השיטה של יוסטון, אז לא נראה לי שדאנטוני ודריל מארי היו טורחים…

        1. אני מאוד מופתע לטובה שאפילו עם ווסטברוק בחוץ, שהשיטה החדשה כביכול נתפרה במיוחד אליו, עדיין הם מצליחים לתפקד יפה מאוד בהתקפה. הייתי בטוח שהחסרון של גבוה קלאסי כמו קאפלה יפגע בהארדן, אבל היתרון הוא שהשיטה הזאת מאלצת אותו לשתף יותר את החברים שלו לקבוצה. הוא עדיין מלך הבידודים, אבל הוא צריך להתמסר יותר לאור העובדה שאין לו את קאפלה שיעזור לפתוח לו את הצבע.

            1. ברור לך שאוק ולייקרס זה לא אותה רמה נכון…
              בלי ראס זה אולי בסדר מול אוק…
              מול הלייקרס זה יהיה סוויפ

            2. אני מדבר על איך ההתקפה ושאר השחקנים ייראו לעומת המשחק הלילה, האם אפשר יהיה לשלב אותם יותר גם כשראס על המגרש

  9. הרייטינג של הבועה לא מתרומם וגם לא קורס. עודף אירועי ספורט מקבילים פוגע ספציפית אבל בכללי המצב טוב. הגולף שבר שיאים וגם WNBA הצליח לחזור יפה. שנת בחירות מורידה גם היא את הרייטינג של הספורט אבל הקברניטים בחברות המדיה דווקא אופטימיים.
    כתבה חביבה היום ב-yahoo למי שיש זמן
    https://www.google.com/amp/s/sports.yahoo.com/amphtml/no-sports-tv-ratings-havent-been-great-since-their-return-despite-what-president-trump-says-it-doesnt-really-matter-233037104.html

  10. תודה על הסיקור רועי!
    למרות שכביכול הסדרה בין מילווקי לאורלנדו ״שבה לסדרה״, יש לי תחושה שהמג׳יק ייקחו לפחות עוד אחד.
    לעומת זאת, יש לי תחושה שלמרות המאמץ והנחישןת, הפייסרס יילכו הביתה בלי ניצחון בכלל.

  11. תודה רועי.
    .
    ליוסטון יש תיאום הגנתי שמאפשר להם גם הגנת 1*1 משובחת, וגם להקשות על שחקנים גדולים כמו אדמס בפוסט על ידי הבאת עזרה שגם יוצרת זווית המקשה על המסירה. לדעתי דאלס ועוד קבוצות ילכו על המודל הזה בעתידמאידך אני מאמין שנראה אבולוציה שבה קבוצות משחקות עם 2 מובילי כדור כל הזמן בשביל לפצח את המחכודות שיוסטון מייצרים
    .
    באם מזכיר לי יותר ויותר את דריימונד גרין. גם ביכולת הסקור שלו. וזה יכול להוות בעיה עבור ההיט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט