חם מהתנור!!! – מינסוטה תבחר ראשונה בדראפט

כמו בכל עונה, לערב אחד במהלך הפלייאוף מסיטים מעט את הפוקוס מהמאבקים בסדרות השונות אל הקבוצות שלא צלחו להגיע לשם ויקוו להתנחם בפרס הנכסף – מקום טוב במרומי סדר הבחירה שיאפשר חלומות על עתיד טוב יותר.

בפרס הגדול זכו הטימברוולבס שיבחרו בבחירה הראשונה בפעם השנייה בתולדות המועדון ויחפשו כשרון שישלים את KAT ודיאנגלו ראסל. לוולבס יש גם את הבחירה ה 17 של ברוקלין.

שניה תבחר גולדן סטייט שסיימה עם המאזן הנמוך בליגה, עם חזרתו של קליי תומפסון ועונה בריאה של סטף קרי הם ינסו לחזור להיות כח מוביל בליגה.

המרוויחות הגדולות של ההגרלה הן שארלוט ושיקגו שיבחרו 3 ו 4 למרות שדורגו רק 8 ו 7 בסיכויים לבחירה גבוהה, הן עשו זאת על חשבונן של קליבלנד, אטלנטה, דטרויט ומי אם לא הניקס שנדחקו מטה.

אבדיה ממוקם במקום הרביעי ברוב התחזיות – יגיע לבולס ?

סדר הבחירות המלא :

1. Minnesota
2. Golden State
3. Charlotte
4. Chicago
5. Cleveland
6. Atlanta
7. Detroit
8. New York
9. Washington
10. Phoenix
11. San Antonio
12. Sacramento
13. New Orleans
14. Boston from Memphis

אל הגרלת סדר הבחירה הגיעו 14 הקבוצות עם הסיכויים הבאים לזכות בבחירה מספר 1:

שארלוט ושיקגו הכו את האחוזים – הניקס שוב נדחקו מטה

פירוט קצר על מהלך ההגרלה בפועל (מתנצל מראש, אבל קומבינטוריקה היה התחום האהוב עליי בלימודי המתמטיקה בתיכון) – לטובת ההגרלה משתמשים ב 14 כדורי פינג פונג ממוספרים 1-14, מתוכם יבחרו 4 כדורים. לבחירה כזו יש 1001 אפשרויות שונות – (!10!4)/!14.

כדי לתת לקבוצות את הסיכויים השונים , כל אחת תקבל כמות צרופים לפי המאזן בעת הפסקת הליגה. שלוש הקבוצות עם המאזן הנמוך ביותר(גולדן, קליבלנד, מיני) יקבלו 140 צירופים מתוך 1000. ממפיס שלה המאזן הטוב ביותר מבין ה 14 תקבל רק 5 צירופים.

כדי לבחור את הקבוצה שתבחר ראשונה, מוציאים 4 כדורים בזה אחר זה – לדוגמא ,12,10,3,5 -הקבוצה שלה שויך צירוף המספרים הנ"ל זוכה בבחירה הראשונה. אז מחזירים את הכדורים וחוזרים על התהליך שוב עבור הבחירות 2-4. הבחירות 5-14 יחולקו לפי המאזן של הקבוצות שנותרו. במידה והצירוף ה1001 שלא משוייך לאף קבוצה נבחר, או אם עבור הבחירות 2-4 אחד הצירופים של קבוצה שזכתה בבחירה קודמת עלה – מתעלמים וחוזרים על הוצאת הכדורים.

מה יעשו הקבוצות עם הבחירות שנפלו בחלקן ?

מוזמנים לקרוא את המוק המושקע של The Ringer

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
152 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
המשגיח
21/08/2020 4:00:07

מדהים איך הניקס מצליחה להיות המפסידה הגדולה של הלילה גם כשהיא לא משחקת

etayle
etayle
21/08/2020 4:03:04
הגב ל  המשגיח

דווקא יצא להם טוב. עדיף בחירה גרועה במקום 8,מאשר בחירה גרועה במקום אחד. למישהו יש ספק שהניקס בכל מקרה יבחרו משהו מזעזע?

Maldini
Maldini
21/08/2020 4:30:40
הגב ל  המשגיח

כרגיל חוסר מושג וזיוני השכל הרגילים כשמדובר בניקס.

קליבלנד, דטרויט ואטלנטה הידרדרו למרות הסתברויות גבוהות יותר מהניקס, אבל איכשהו לאהבלים שיודעים רק לדקלם "LOLKNICKS" הם המפסידים הגדולים של הלילה למרות שקיבלו את הבחירה עם ההסתברות השנייה בגודלה שיכלו לקבל.
.

bobby
21/08/2020 7:44:48
הגב ל  Maldini

ההידרדרות של קליבלנד ממקום 2 בסיכויים למקום 5 בפועל היא בהחלט כואבת. ובניגוד למינסוטה ולווריורס, שמחזיקות בסגלים של אנדארצ׳יברים ופצועים (בהתאמה), הסגל של קליבלנד באמת חלש וזקוק לאיזה כוכב מהדראפט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

יש להם כוכבים סקסטון ולאב😎

Avri
Avri
21/08/2020 11:06:50

קליבלנד שנה הבאה עושה פלייאוף, לא צוחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

😂😂😂😂😂😂😂
זה הבדיחה הקבועה לפתיחת העונה של מנחם

Avri
Avri
21/08/2020 12:20:12
הגב ל  Avri

mark my words Simon

bobby
21/08/2020 11:42:24

חחחח, לאב.

דובי
21/08/2020 7:39:07
הגב ל  המשגיח

אנחנו לא מוותרים על הזדמנויות כאלה

bobby
21/08/2020 7:42:15
הגב ל  המשגיח

+8

etayle
etayle
21/08/2020 4:02:21

תודה רבה. אני שמח למיני, מועדון כושל, אבל לפחות ניסה לעשות דברים. לפי דעתי בגלל שהדראפט הזה נחשב שטוח, יהיה הרבה טריידים על הבחירות.

צ'יקו
21/08/2020 4:03:51

הולבס הצהירו שהם רוצים ללכת על גארד נוסף, יהיה מעניין לראות את זה מסתדר עם דילו וקא"ט

לילי
לילי
21/08/2020 4:17:56
הגב ל  צ'יקו

אבדיה מושלם בשבילם.
מנהל משחק מדהים מעמדת הפורווד עם בסיס הגנתי מצויין, שיכול להשפיע על המגרש גם בלי הכדור ביד.
הוא יכול להשלים מדהים את יכולות הסקורר של שני ה'אולסטארים' במינסוטה כשפיק אנד רול שלו עם קא"ט יכול להיות מהמם.

Avri
Avri
21/08/2020 10:47:04
הגב ל  לילי

שכחי מזה. הוא לא שווה בחירה ראשונה, וגם עדיף בשבילו שלא יבחר ראשון, עם כל הלחץ ותווית הבאסט שתודבק עליו גם אם לאו דווקא יכשל.

לילי
לילי
21/08/2020 4:15:03

תודה מנחם, הפירוט חידד לי את הפינות שלא לגמרי הבנתי בלוטורי.
ובגזרת דני היקר שלנו – סיכוי טוב מאוד שלא ישאר על השולחן אחרי הבחירה ה3 וזה די וודאי ששיקגו תיקח אותו ב4 אם תוכל לפי מה שאני יודעת.
הוויילד קארדס הם גולדן ב2 שהראת התעניינות וקליבלנד 5 שאין סיכוי שתוותר עליו אם תוכל.
זאת שאלה של קריירה בשביל הילד – גולדן והוא יכול להיות בגמר NBA כבר בתור רוקי.

לילי
לילי
21/08/2020 5:12:01
הגב ל  RBAREL

כן בהחלט, משמעותי.
אבל אני מחזיקה מאבדיה כאחד שזה לא המניע העיקרי שלו ברצון לשחק כדורסל.
לפחות בשלב הזה של הקריירה.

לילי
לילי
21/08/2020 5:20:52
הגב ל  RBAREL

ופתאום ראיתי שכתבתי תודה מנחם במקום ראובן..
השעות האלה של הלילה מקשות עליי,
תודה רבה ראובן!

FAN
FAN
21/08/2020 4:27:44
הגב ל  לילי

מדברים גם על אופציה לטרייד כדי לקבל משהו במיידי. בכל זאת הם רוצים לרוץ לאליפות בשונה משאר הקבוצות שם

לילי
לילי
21/08/2020 5:17:36
הגב ל  FAN

אם אתה מדבר על גולדן כחלק מטריד על וויגינס, אז לדעתי גולדן יבחרו באחד מהגארדים הבכירים או באנטוני.
אבל זה הכל ניחושים כרגע 🙂

אשך טמיר המקורי
21/08/2020 4:36:21

מאמין שגולדן יבחרו בדני

רפיקי
21/08/2020 9:16:43

הם רוצים קודם כל טרייד

Avri
Avri
21/08/2020 10:49:21

לא יקרה. אם כל האהבה לדני יש בדראפט הזה שחקנים יותר טובים ממנו, שחקנים עם תקרה גבוה יותר, וגם כאלו שיותר מתאימים להם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא יפה.
.
אבל לפחות לא ירדנו ל-12, גם משהו.
.
חוץ מגולדן סטייט אין בצמרת קבוצות תחרותיות, אז גם אין כל כך למי להציע טרייד אפ.
.
מצד שני, חוץ מגולדן סטייט אין בצמרת קבוצות שמצטיינות בבחירת כשרונות אז אפשר לקוות שאיזה יהלום ידרדר עד 11.
.
ועדיין, אם מישהו רוצה את רודי גיי בשביל איזו קומבינציה עם הבחירה שלו שידבר איתי.
.
יאללה אר.סי תעשה לנו קוואי 2.0.
.
תודה ראובן.

Jonathan
21/08/2020 10:36:34

הבחירה המושלמת לווריירס לדעתי תיקטף כבר על ידי מינסוטה. חושב שתמורת שחקן רציני ובחירה 11 נוכל לבחור בשבילכם משהו. נשאר בסן אנטוניו מישהו שלא קרוב לפנסיה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Jonathan

לשאלתך, כן, נשארו, אבל:
א. את הצעירים אני פחות רוצה להטריד.
ב. לדעתי גולדן לא צריכה צעירים, להפך, צריכה מישהו שיכול לתרום מיד, ולמשך שנתיים, לפני שאחד מארבעת הקרסוליים של סטף וקליי מידרדר סופית. לדעתי רודי גיי מתאים מאד – ווינג, שלשות, חדירה, יצירה, מהספסל או בחמישיה – אתה משלם 14 מיליון דולר, בחוזה נגמר ומקבל שחקן שלדעתי יתאקלם ויתרום יותר מוויגינס. גם פאטי מילס יכול להועיל לגולדן, אבל אני לא כל כך רוצה להיפרד ממנו.

Jonathan
21/08/2020 12:05:04

רוצים צעירים. צריך לתכנן את הקבוצה כך שהיא תהיה קונטנדרית לאורך כמה עשורים.
סן אנווניו אחלה דוגמא. הייתם חזקים מאוד עם רובינזון, עונה אחת נוראית הביאה את דאנקן ואת האליפויות ואז שיחקתם אותה עם לאונרד (ההמשך פחות משמח).
יש כאן עניין של בדיעבד, מזל וניצול הזדמנויות אבל בהחלט אפשר ללמוד מזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Jonathan

אבל:

סטף וקליי כבר בני שלושים לערך, דאנקן היה צעיר יותר כשטוני ומאנו הצטרפו, וגם, בגדול, בריא יחסית.
.
הליגה השתנתה לכוון סופרטימז, וגולדן בשוק אטרקטיבי – הם יכולים להנחית כשרונות שלא דרך הדראפט, כמו במקרה דוראנט (ויאניס?), וגם זה יהיה קל יותר בעתיד הקרוב, כשסטף וקליי עדיין בשיאם.
.
לדעתי לא נראה יותר שושלת ארוכה כמו הספרס, אלא בעיקר קבוצות שצומחות, מתפרקות, חוזרות אחרי כמה שנים, כמו הלייקרס 2000-2004, 2009-2010, ומיאמי 2006, 2011-2014, (וגולדן 2015-2019, 2021-?, אם ינחיתו שחקנים בשלים כבר עכשיו).

Jonathan
21/08/2020 14:43:02

לא ינחיתו כלום תמורת בחירת הדראפט בדראפט הזה. הייתה הרבה אי ודאות בהתחלה והיא רק התגברה עקב הקורונה. יישלחו אליהם רק שחקנים יקרים או זקנים מידי. אולי הם יכולים להציע למינסוטה את אנדרו ויגינס בחזרה תמורת המקום הראשון ולקוות שאחת משתי הבחירות תצליח. 🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים איתך שלא יקבלו עליה כמו שהיו מקבלים על הבחירה הראשונה לפני שנה או שנתיים, אבל כמו במקרה של הספרס – זה מה יש. לא תהיה להם עוד שנה כזו בשנים הקרובות, ואם הבחירה לא מתאימה לטיימליין עדיף לקבל עליה משהו שאינו אופטימלי מאשר לשבור את הראש על שחקן צעיר שיקח לו זמן להתאקלם ולתרום. פשוט חבל על הזמן של סטף וקליי.
בנוגע לוויגינס – כנ"ל, לא יהיה קל להיפטר ממנו.

Jonathan
21/08/2020 16:54:04

ברור. בגלל זה אני חושב שכל קבוצה צריכה להמר על השחקן הכי טוב שיתאים לה לשיטה או ייסתום לה חור באיזושהי פוזיציה- ולקוות לטוב. לא תקבל מאף אחד קליבר רציני תמורת בחירת דראפט שהיא נעלם אחד גדול. הווריירס צריכים לקוות לקבל דנקן/לאונרד בהפתעה בדראפט הזה.
בטח כולם כבר עושים חישובים…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני מסכים איתך – נראה שמדובר בבחירה "בינונית" עבור שחקן "בינוני". ועדיין, המועדונים נמצאים בסיטואציה שונה, מי שיותר בכוון של כאן ועכשיו, כמו גולדן סטייט לדעתי, עדיף לו שחקן בינוני על בחירה בינונית, מי שבבניה, כמו הספרס לדעתי, עדיף לו ההפך. בקיצור – רודי גיי. לא מהלך שיביא אליפות, אבל בהחלט יחזק את הקבוצה.

אור
אור
21/08/2020 17:24:44

מאנו, גם אם הדראפט חלש והם יעבירו את הבחירה אני לא רואה איך רודי גיי זה הכי טוב שהם יכולים להשיג

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא יודע מה החלופות שלהם, אבל לדעתי יכולת/שכר הוא קומבינציה לא רעה בכלל.

Jonathan
21/08/2020 18:58:28
הגב ל  Jonathan

בכל מקרה. לא בטוח שיש לכם כרגע מה לתת לנו. יש לנו שחקן צעיר עם הרבה פוטנציאל וסטיב קר נשבע שבעונה הבאה הוא יצליח לשחק הגנה, או לפחות להשתלב בהגנה הקבוצתית המסודרת. ואם לא, הוא יישתלב יפה בלא לשחק הגנה לצד דמאר דרוזן. קוראים לו אנדרו וזה שם של ג'נטלמן ובהתאם יש לו טעם יקר – בעיקר בחוזים.
מה יש לכם להציע עבורו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Jonathan

עבור וויגינס אין לנו כלום. תגיד מה אתה רוצה מאצלנו. אני מוכן לקבל מגולדן את הבחירה, את סטף, או את קליי, או כל קומבינציה של השלושה האלה
😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני אבדיה יבחר עי קארנישובס בבולס. אם לא נגזר דינו להירקב בקאבס….
שארלוט המפגרים יקחו את למאלו

Smiley
21/08/2020 8:05:28

על פניו למאלו הולך להידרדר בדראפט הזה כי עד לבחירה של הפיסטונס/ניקס אני לא רואה קבוצה שזקוקה ל-PG עם הייפ (אולי טיפה) מוגזם ואבא בעייתי.
אדוארס הולך ראשון, ויסמן שני לדעתי.
מקווה בשביל אבדיה שיגיע לשיקגו המתחדשת (או לווריורס, אם כי אני לא צופה שיבחרו בו) אחרת זה בתי קברות לצעירים שצריך לפתח אותם ואבדיה צריך ארגון עם סבלנות עבורו.

דובי
21/08/2020 8:14:53

בדראפטים בינוניים המנצחות הן אלה שיודעות לסחור בבחירות תמורת נכסים אמיתיים

מנחם לס
21/08/2020 21:17:26
הגב ל  דובי

צודק דובי

רועי ויינברג
21/08/2020 8:17:52

יש לי הרגשה ש-3 הקבוצות שזכו בבחירות המובילות ו-3 הקבוצות שיבחרו בשלושת המקומות הראשונים הן לא אותן קבוצות

דובי
21/08/2020 8:29:08

לזה התכוונתי

Doc Rivers
Doc Rivers
21/08/2020 8:45:28

ים מדר במקום ה34 קניתי לפני טרי ג'ונס, גרנט רילר, פלין מעניין מאוד

אשך טמיר המקורי
21/08/2020 9:09:18
הגב ל  Doc Rivers

איזה יופי!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Doc Rivers

תודה דוק

דובי
21/08/2020 10:07:32

ניקס במקום השמיני זה סבבה לגמרי.
לא נבחר פלופ במקום גבוה.
לא נוכל לסחור בבחירה בשביל טרנטה ותיקה.
Win win.
רוז ות'יבודו ממילא מתכננים מהפכה שתתחיל באוקטובר. עוד ילד בינוני לא היה משנה כלום.

Avri
Avri
21/08/2020 11:10:52
הגב ל  דובי

רק להזכיר לך דובי (לפני שאת חותם על בחירה 8 כל כך מהר) שבשלוש השנים האחרונות היו לכם שתי בחירות 8-9, ובחרתם את נוקס ואת הקלמנטינה. לא בטוח שזה עבד לכם.

דובי
21/08/2020 11:32:12
הגב ל  Avri

בוא נגיד שהיינו מקבלים את הבחירה השלישית.
מה בדיוק היינו עושים איתה שהיה משפר את מצבנו?

Avri
Avri
21/08/2020 12:28:26
הגב ל  דובי

במקרה של הניקס מה שלא תעשו – כולל בחירה טופ 3 בדראפט 1984 – כנראה לא ישפר את מצבכם. 🙂

דובי
21/08/2020 13:17:37
הגב ל  Avri

ניסינו כבר הכל.
נשאר רק להיות סרקסטיים להנאתנו.

Avri
Avri
21/08/2020 16:20:18
הגב ל  דובי

🙂 תתנחם בזה שצופים מהצד זה גורם סוג של עונג.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2020 10:07:49

מה הסלטיקס יעשו עם כל כך הרבה בחירות דראפט?
גם ככה יש כל כך הרבה שחקנים מהדראפטים האחרונים, בעיקר גארדים, אז מה יבחרו עוד גארדים או שיעשו איזו עסקה על גבוה רציני?
יש קור מעולה וצריך השלמה טובה בשביל לתת פייט רציני לברוקלין ומילווקי….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יש איזה פוחצ'בסקי צעיר, סוג של זינגר. הדקות שלו עם טאקו פול יכולות להיות שיא חדש באחוז אפקטיבי – הוא מקבל את הכדור על השלוש, מוסר מעל כולם לטאקו פול שמטביע בצבע. אין שום אפשרות מעשית למנוע את זה. יעיל במיוחד בסופי משחקים.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2020 10:33:19

פפקו צריך רק לדעת להשתמש ביד אחת ליצור מרווח בינו לבין המגן ולהתאמן בלתפוש כדור ביד אחת, אחרי זה אפשר לסגור את האן בי איי.
ובאמת ברצינות, הוא צריך ללמוד דבר או שנים מאולייגואן אם הוא רוצה להיות עוד כמה שנים באן בי איי…
מקווה שגם הלילה סטיבי וונדר יתן לו כמה דקות. רוב הסיכויים שלא!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אגב, את הורפורד, שלדעתי די ברור שזו הייתה טעות לשחרר, כבר לא תקבלו חזרה, אבל יש לי בשבילך תחליף לא רע בכלל – אולדריג'. PF, יצרן נקודות, שומר טוב, ויחסית בזול (27 מיליון עם טרייד קיקר), עבור בחירות ואיזה צעיר או שניים להשלים משכורות.

עידו גילרי
21/08/2020 17:13:58

הם לא שחררו אותו. פשוט נתנו הצעה פחות טובה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סוג של שחרור…

עידו גילרי
21/08/2020 17:21:57

אז וואי כמה שחקנים טובים שחררתם…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון, לא סותר.

Jonathan
21/08/2020 10:33:00

יעשו טריידים. זה גם דראפט שנוטה לגארדים בולטים.

Avri
Avri
21/08/2020 10:53:27

אני מאוד מקווה שיהיה טרייד אפ, אבל לך תדע אם בדראפט בלאי כזה זה בכלל שווה את זה (בהנחה שלמקומות המאוד גבוהים לא נגיע גם עם טרייד אפ).

Jonathan
21/08/2020 12:22:23
הגב ל  Avri

לדעתי לא שווה את זה. כי הסיכוי לקבל מישהו טוב על בחירה יותר נמוך מלמצוא מישהו שייתגלה ככוכב מבלי שציפית. אבל בכל זאת יעשו. יש סיכוי שדי הרבה שחקנים בינוניים יזוזו קבוצה סביב מועד הדראפט.

Jonathan
21/08/2020 10:27:48

הימור שלי:
בהנחה שלא יהיו טריידים (יהיו), מינסוטה ייבחרו באדוארדס כי הם כבר מאויישים בסנטר ורכז סבירים.
הווריירס ייקחו את לאמלו אם יש להם שכל או את וייזמן (המשחק שלהם לא מתאים לסנטרים ולדעתי הם סתם יידפקו אותו ואת עצמם, לדעתי אם ייצא ממנו כוכב זה בקבוצה אחרת).
מקווה שלאמלו קצת פחות םרווה מלונזו. היחיד במשםחה שאקספלוסיבי נכון לעכשיו זה האבא.

דני בטח ייבחר במקום 5-8. מתאים לכל אחת. אולי באטלנטה? מנחם יזמין אותו לארוחות שישי.

מנחם לס
21/08/2020 21:20:53
הגב ל  Jonathan

הווריורס ייקחו את ווייסמן. אני כמעט בטוח

דוקטור רזי הופמן
21/08/2020 10:30:31

אחחח דניק דניק, ככה מתחילים קריירה באן בי איי?
https://www.sbnation.com/nba/2020/8/20/21374098/nba-mock-draft-2020-lottery-order-timberwolves-warriors-bulls

Jonathan
21/08/2020 10:50:12

קטע…. 1 ו-2 זה הימור שלי. וגם 6. עדיין נראה לי שוייזמן ייבחר יותר גבוה ממה שהם נתנו לו.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2020 11:17:36
הגב ל  Jonathan

אחי, דיברתי על התמונה, הדירוג קצת פחות מעניין אותי.
🙂

Jonathan
21/08/2020 12:19:30

תשמע. הוא בתמונה של האולי טופ 4 בחירות. אז מה אם הוא נראה כאן כמו חבובה?

Avri
Avri
21/08/2020 11:04:53

זה מוק של שיכורים. בשביל מה גולדן צריכה את למלו? היה להם את די-לו וזה לא ממש עבד. אני חושב שהם דווקא יקחו את וייסמן, או יותר הגיוני, יטרידו את הבחירה בעבור שחקן מוכח בשביל הכאן ועכשיו. אולי בעד לאורי מרקאנן שקצת מחפש את עצמו בשיקגו? או בחירה + וויגינס בעד קווין לאב והבחירה של קליבלנד? או איזה דיל על סבוניס?

Jonathan
21/08/2020 11:21:50
הגב ל  Avri

הם לא משחקים כדורסל מתאים לסנטרים ויש להם היסטוריה של לא להצליח עם גבוהים חזקים שיש להם פוטנציאל. אולי וייזמן יהיה כוכב גדול אבל לדעתי הוא ייתפתח יותר טוב בקבוצה אחרת.
אם אדוארדס ייחטף אז אני חושב שורייד אכן יהיה טוב אבל גם קווין לאב ממש לא מתאים לשיטה שלהם.

לאמלו הכי מתאים מהכוכבים הברורים של הדראפט ויכול תוך כמה עונות לצמוח להחליף את גרין כפליימקר (אבל לא כשחקן הגנה) אבל גם אני לא ממש אופטימי לגביו.
יש כמה גבוהים אתלטים (אובי טופין למשל) שמדורגים יותר נמוך ואולי יתאים לווריירס לבחור גבוה ולעשות טרייד עליהם.

Avri
Avri
21/08/2020 12:23:45
הגב ל  Jonathan

למלו יחליף את גרין?!? איך ולמה? מה שתית הבוקר?

בעידן קר הם לא נכשלו עם סנטרים – בדיוק ההיפך, הוציאו מים מסלעים כמו הגרוזיני, האוסטרלי או האיטריה הנוכחית.

Jonathan
21/08/2020 12:41:15
הגב ל  Avri

כפליימייקר גבוה? לאמלו בשיאו יהיה יותר טוב ממה שגרין עכשיו.
יש להצליח להפוך סנטרים שכולם חשבו שהם בדרך לקבוצות שוליות באירופה לשחקנים לגיטימיים ויש להוציא את המקסימום מבחירה 2 בדראפט. שני דברים שונים.

Avri
Avri
21/08/2020 13:48:53
הגב ל  Jonathan

למלו וגרין שחקנים שונים, עמדות שונות, אישיות שונה, תפקיד שונה, אי אפשר בכלל להשוות.

נו, אז ממה בדיוק הסקת שקר לא יצליח לשלב או לפתח את וייסמן?

Jonathan
21/08/2020 14:47:04
הגב ל  Avri

ג"ס משחקת מהר. כולם צריכים לדעת לקלוע מכל מקום. אם וייסמן כוכב גדול הם ייצטרכו לשנות את השיטה בשבילו. אם לא אז לא.
גרין לדעתי סיים את תפקידו כמוביל. לא צריך העתק שלו. לאמלו מתאים לשיטה. אתה שואל אותי אם ייצא ממנו משהו? אני די סקפטי…

Jonathan
21/08/2020 15:02:54
הגב ל  Jonathan

ובגדול וייסמן שיחק כל כך מעט שהרבה הפביקו לדבר עליו בטופ. בקליבלנד מתים על סנטרים שלא ברור מה יהיה איתם. שהם ייקחו אותו. אנחנו נידפק עם גארד שלא ברור מה יהיה איתו. הכל טוב.

Avri
Avri
21/08/2020 10:55:29

ניחוש שלי – מינסוטה מטרידה את הבחירה הראשונה. אדוארדס או וייסמן ידרכו לדי-לו/קאט על הרגליים ולא ממש נחוצים שם.

רן הנרגן
21/08/2020 11:30:14
הגב ל  Avri

זה לא משולל הגיון, אבל עם מי? הם צריכים שחקן כנף שמגן וגם קולע. זה זן נדיר, קבוצות לא ממהרות לותר עליהם.

Avri
Avri
21/08/2020 12:24:45
הגב ל  רן הנרגן

בשביל בחירה ראשונה קבוצות מוותרות על די הרבה.

אור
אור
21/08/2020 12:29:41
הגב ל  Avri

לדעתי הם יבחרו את אדוארדס ויחשבו מה לעשות עם ראסל (טרייד אבל לא מיד), כי איתו הם לא יילכו לשום מקום

Avri
Avri
21/08/2020 13:56:12
הגב ל  אור

תן לראסל שנה להתאקלם לפני שאתה קובר אותו. שחקן צעיר שרק לפני שנה נראה כמו פרנצ'ייז בהתהוות. הוא גם הבי-אפ-אפ של קאט, מה הם צריכים בעיות שם. יש גם את העניין שאיתו ברור לך מה אתה מקבל ועם מי שלא תבחר קיים סיכון מסויים. הערך שוק של הבחירה הראשונה (לאו דווקא אדוארדס) גם יותר גבוה מזה של ראסל. אדוארדס עצמו גם לא מתאים ליד קאט – הוא גאנר. קיצר, בהנחה שאין בדראפט הזה איזה שחקן משנה פרנצ'ייז כמו זאיון, הייתי משאיר את ראסל, ומקבל יותר על הבחירה.

אור
אור
21/08/2020 14:50:12
הגב ל  Avri

רק אומר שזה מה שנראה לי שיקרה, בקושי יש טריידים על בחירה 1

Avri
Avri
21/08/2020 17:03:31
הגב ל  אור

ברור, כולנו כאן יורים באפלה עם ניחושים. ולא יודע עם טריידים על בחירה 1 הם כאלה נדירים, הטריידים על וויגינס, או פולטס קופצים לי מיד לראש.

עידו גילרי
21/08/2020 17:11:04
הגב ל  Avri

רק שוויגינס הועבר הרבה אחרי הדראפט.

Avri
Avri
21/08/2020 18:09:24
הגב ל  Avri

אז מה? אז הוא עבר דקה וחצי אחרי הבחירה ולא ביום הדראפט, מה זה משנה לענייננו. אגב בדקתי ובאופן לא ממש מפתיע העברת בחירה ראשונה זה לא דבר שקורה הרבה אבל קרה מספר פעמים. הם הזכירו את הבחירות של וויגינס ופולטס, את הטריידים על דוהרטי משנות ה80 וכריס וובר משנות ה90, ועוד כמה מהשנים שמנחם מספר עליהן בערגה.

עידו גילרי
21/08/2020 18:11:40
הגב ל  Avri

זה ממש לא דקה וחצי אחרי והמהות היא שהקבוצה מקבלת שחקן כמו כל שחקן אחר ואילו לה את אופציית הבחירה.

עידו גילרי
21/08/2020 14:59:25
הגב ל  אור

הם לא יעבירו את ראסל.

אור
אור
21/08/2020 16:37:59

אז מה יעשו איתו? או שלא יבחרו גארד בבחירה 1?

עידו גילרי
21/08/2020 16:49:02
הגב ל  אור

לא יודע מה הם יעשו אבל הם הביאו אותו כדי להרגיע את הבאדי שלו קאט יש מקום ליותר מגארד אחד בסגל.

עמיחי קטן
21/08/2020 11:25:09

גולדן סטייט זאת השאלה המעניינת, ויש כמה אפשרויות:
1. לבחור את הפוטנציאל בו הם מאמינים בידיעה שהוא לא יתרום הרבה בתקופה הקרובה – מה זה אומר על האמונה שלהם בעוד אליפות עם הסגל הנוכחי?
2. להעביר את הבחירה בטריד, אולי יחד עם אחד הצעירים הזוטרים, בעד מה שיהיה – סביר להניח שחקן שישי או משלים לחמישייה.
3. להעביר את הבחירה בטרייד יחד עם וויגינס בעד שחקן אחר עם חוזה מקס – שחקנים רלוונטיים: אולדרידג', דרוזן, הולידיי, סימונס, היווארד, ביל, לאבין, רנדל, גריפין, קווין לאב. אף אחד מהם לא קורץ לי מביוחד בתור גולדן סטייט.
4. לבחור רוקי, אבל כזה שיכול לתרום בטווח המיידי, גם על חשבון פוטנציאל עתידי – דני אבדיה הוכיח שהוא יכול להיות שחקן משמעותי כבר בגיל הזה.

רן הנרגן
21/08/2020 11:52:02

1. זו לדעתי אופציה 1A.
2. ראה למטה הצעה שלי על מרקנן וסטורנסקי. אופציה 1B
3. אני לא בעד. מאמין שוויגינס עונה על צורך בשחקן כנף בולט.
4. אני נגד הגישה הזו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

2 או 3, אבל מסכים איתך שהשמות שציינת לא לגמרי מתאימים שם. אולי לאב לסמולבול.

עמיחי קטן
21/08/2020 14:19:44

חיפשתי כאלה עם חוזה מקס שהקבוצה שלהם תרצה לוותר עליהם.
אפשר לחשוב גם בכיוונים אחרים

Avri
Avri
21/08/2020 17:09:14

הם מכוונים לכאן ועכשיו על הטיים-ליין של סטף.

דווקא הרעיון של לשלוח את וויגינס והבחירה בעד סימונס ועוד משהו (טייבול?) נשמע לי טוב. פילי מפגרים עם מסכימים, אבל יש מצב שהם יסכימו לזה. סימונס אחד החודרים הטובים בליגה ומגן על. המחשבה של הספלאש ברודרס מסתובבים סביבו עושה לי טוב.

מנחם לס
21/08/2020 21:22:44

אני מאמין שהווריורס הולכים על אייזמן

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
21/08/2020 11:31:56

רוב האוהדים של שיקגו רוצים את אבדיה (ככה לפחות אני מרגיש), יהיה מגניב שנה הבאה בלי egg head

רן הנרגן
21/08/2020 11:54:00

אני לא חושב שקבוצה צעירה תעשה לאבדיה טוב. הוא לא אחד שלוקח בכח. במכבי הותיקים נתנו לו, לא מיד, גם המאמן לא, אבל בהמשך העונה. בשיקגו יש יותר מידי שחקנים שחייבים להוכיח את עצמם. יאכלו אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

החלום האידיאלי אבדיה עם טריי ההוקס נותנים הזדמנות לכל נגר הלוואי שיגיע להוקס כי אז מנחם יהיה יהיה שליחנו לאטלנטה ויותר טריי.
מקווה מאד בשבילו שלא יגיע לקאבס אחרת תם הטקס בהצלחה להמתין למסירה מסקסטון וגארלנד.
מיני גם לא טובה עבורו.
בדיקאגו אכן יש לו תחרות קשה ביותר אבל מי שהולך להצליח זה לא אמור להפריע לו. אף אחד לא נותן כלום בnba אלא לוקחים.

דוקטור רזי הופמן
21/08/2020 12:37:39

+100 לגבי מנחמנו.
הוא יוכל לקשקש עם דני בעברית ויהיו ריאיונות מצחיקים כי הפרופסור משנמך את עצמו בשנים האחרונות, גם אני, ודני עוד גודל, אולי…
תחשבו אילו תמונות של הצמד חמד יהיו פה באתר….
דני מתכופף ומנחם על קצות האצבעות…

רן הנרגן
21/08/2020 12:51:07

צפוף באטלנטה בכנפים: קולינס, הנטר, רדיש, הרטר. כולם צעירים. מצד שני חסר להם SG. אבדיה הוא לא SG, למרות שזה מה ששיחק במכבי. הוא לא קולע מספיק טוב לעמדה הזו.

אור
אור
21/08/2020 12:54:34
הגב ל  רן הנרגן

מסכים

חגי "התותח" ניסני
21/08/2020 13:10:52
הגב ל  רן הנרגן

הרטר הוא sg מובהק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

לא צפוף כלום כולם בהוקס קיבלו הזדמנות גם רדיש והורטר שהם ברמת גי ליג נכון להיום.
אם דני לא יהיה טוב מהם אז הוא באמת באסט. לדעתי דני יתפוס מהר מאד מקום בחמישייה שלהם הוא הרבה מותר טוב מרדיש והורטר.

אור
אור
21/08/2020 12:09:51

לא קשור לאבדיה אבל אוהדים אקראיים בטוויטר לא ממש מבינים בבחירות דראפט

עידו גילרי
21/08/2020 15:00:15
הגב ל  אור

גם מומחי דראפט…

רן הנרגן
21/08/2020 11:48:16

עד לדראפט עצמו יש לפחות חודשיים. יהיה הרבה זמן לטחינות מח כי כאוהד ג"ס מה כבר יש לי לעשות בקיץ הזה? אני דרך אגב מיומן בזה מאד. מ 95 עד 2005 זה בעיקר מה שהיה לעשת בין פברואר ליולי לאוהדי ג"ס.
.
כבר כתבתי שלדעתי עבור ג"ס הדראפט השנה ושנה הבאה זו הזדמנות שלא קוראת הרבה לקבוצות שושלת. דהינו היכולת לבנות קבוצה שתרוץ לאליפות וגם תכשיר את הדור הבא. בוסטון של שנות השמונים נכשלה. שיקגו של שנות התשעים נכשלה. לוס אנגלס הצליחה חלקית (היו מספר שנים מתות) בזכות קובי שהכריח את בובקט להחליף אותו ושאק שערק. סאן אנטוניו נכשלה עם קוואי שבגד (נשך את היד שיצרה אותו. הוא לא היה מתפתח כך אצל אף אחד פרט לפופ).
.
לכן מהדראפט הזה חייב לצאת שחקן שיהיה אול סטאר תוך שלוש (אולי ארבע) שנים. זו בעיה כי לאף אחד בדראפט הזה זה לא כתוב על המצח.
.
טייק ראשון בפיה לשיפוטכם: ג"ס ושיקגו מחליפות בחירות. ג"ס , תמורת ה TPE, מקבלת את סטורנסקי ואת מרקנן. שיקגו מקבלת עוד משהו. בסטורנסקי אני בטוח. הוא פותר את בעית המחליף לקרי ולתומפסון והוא שומר בסדר עד טוב. יהיה זה שיזין את קלי ווויגינס כשקרי נח. קרי ינוח 18 דקות במשחק השנה. במרקנן אני לא בטוח. קליעה יש לו. הבנת משחק סבירה, גם. לא ברור לי איך הוא כשומר על הטווח של 3 עד 5. הוא יצטרך לעמוד מול הארדן, קוואי ודומיהם וגם מול יוקיץ. האם הוא קשוח מספיק? קראתי התבכינויות שלו על בוילין. זה דבר אחד לשנוא את בוילין ודבר שני להתבכין.
.
אשמח לשמוע דעות משני הצדדים שיקגו וג"ס.

אור
אור
21/08/2020 12:08:54
הגב ל  רן הנרגן

שוב אתה מציע טרייד שהקבוצה שהיא לא ג"ס רחוקה מלהסכים לו. מה יוצא מזה לשיקגו?

Jonathan
21/08/2020 12:35:23
הגב ל  אור

לדעתי אדוארדס יהיה כוכב גדול (או חתיכת באסט) ואני די בטוח שהוא יילך למינסוטה. כל שחקן אחר בדראפט הוא הימור וגולדן סטייט לא תקבל עליו שום שחקן שהוכיח את עצמו. חושב שיהמרו וייקוו לטוב או ייארזו את ויגינס פלוס בחירת דראפט תמורת כוכב קצת יותר גדול אך לא מרוצה מקבוצה יותר חזקה (ובחירת הדראפט שלהם).
רק שלא יביאו שום דבר מפילדלפיה. בעיקר לא גבוהים שרוצים לשחק רכז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

אל הורפורד מעולה ללוחמים. אני מוכן לתת אותו תמורת הבחירת דראפט וכמה באומנים

רן הנרגן
21/08/2020 13:35:57

אין מצב. זקן מידי ויקר מידי. לא נותן תמורה לאגרה. אל תשכח שעל כל דולר שכר שלו ג"ס תצטרך לשלם 3 – 4 דולר מס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

הוא לא זקן מידי, הוא מעולה ובקבוצה שמנוהלת עי קר הגאון והניהול המדהים של הלוחמים ולא של ברט בראון הוא יפרח חזרה כמו בסלטיקס, הוא ותיק, מנוסה, ווינר, קולע שלשות, עושה הגנה ויודע להשתלב יפה. בדיוק החתיכה החסרה לכם לאליפות.
כל זה על באומן.
אליפות זה יקר מידי? וזה גם לא כסף שלך האליפויות יחזירו כל דולר מס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

מסכים עם שמעון – הורפורד יתאים שם מצוין, ויכול לשחק סנטר בלי לדרוך לדריימונד על היבלות, אבל מבחינה פיננסית זה ידרוש, להערכתי, להעביר את וויגנס והבחירה עבור הורפורד ועוד איזו חתיכת קטנה – מאתיס טייבול או זהיר סמית' כזה שיודע לצלוף משלוש. לא יודע אם זה כדאי לפילי – אמנם הם לא מצליחים לשלב את הורפורד אבל לא רואה איך ויגינס עוזר להם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

משהו כזה את השאר תשלים במזומן או משהו. יהיה לכם 5 אולסטארים
קרי קליי וויגינס דריי הורפורד זה כמה טבעות רן.
https://tradenba.com/trades/9g7n2B4cR

עידו גילרי
21/08/2020 14:38:41
הגב ל  רן הנרגן

וכרגיל אתה מציע עסקאות בלתי אפשריות…

רן הנרגן
21/08/2020 12:45:03
הגב ל  אור

שיקגו חוסכת כסף ומקבלת בחירה גבוהה יותר. הרושם שלי שכסף לא נמצא שם בשפע. מצד שני אני לא בטוח שג"ס בכלל מעונינת בעסקה הזו. לכן ביקשתי לשמוע דעות.

אור
אור
21/08/2020 12:50:36
הגב ל  רן הנרגן

זה לא דראפט מספיק אטרקטיבי בשביל לקפוץ שתי בחירות תמורת מרקאנן (וסטורנסקי).

ברוך רובין
21/08/2020 15:48:23
הגב ל  רן הנרגן

תוריד את הבחירה של שיקגו ויש טריייד , בחירה ראשונה של גולדן סטייט על שניהם

יותם פלדהיים
21/08/2020 12:36:55

ראיתי בתגובות למעלה שבחירה בחמישייה הראשונה מבטיחה חוזה של 13 מיליון לשנתיים. מישהו יודע להגיד איזה חוזה הבחירות האחרות מבטיחות?

עמיחי קטן
21/08/2020 13:24:54

הנה טרייד אפשרי מעניין, שבו אוקלהומה מתחילה רשמית את הבנייה מחדש:
https://tradenba.com/trades/mfCSJSJqr
מינסוטה לוקחת את כריס פול שהוכיח שיכול לעבוד עם צעירים מוכשרים, ומינסוטה עושים צעד לכיוון הפלייאוף, יחד עם בחירה עתידית במקום הבחירה הנוכחית.
גולדן סטייט לוקחים את גלינארי שמהווה שדרוג משמעותי על וויגינס.
אוקלהומה לוקחים את 2 הבחירות הראשונות ומתחילים ריבילד צעיר עם שג"א.

אור
אור
21/08/2020 13:36:08

אף קבוצה לא תיקח את החוזה של פול אלא אם הוא החלק החסר בה לאליפות, גם לא מינסוטה במקרה הזה

עמיחי קטן
21/08/2020 13:55:16
הגב ל  אור

יש מצב

רן הנרגן
21/08/2020 13:43:42

אין מצב. .למה אתה חושב שגאלינרי עדיף לג"ס מוויגנס? ג"ס צריכה שחקני כנף. גלינרי כבד ולא יכול לשמור. הוא גם מבוגר מידי. אפילו אחד על אחד אני לא לוקח ואתה עוד מוסיף בחירה שניה?

עמיחי קטן
21/08/2020 13:55:59
הגב ל  רן הנרגן

מסיבה אחת ברורה – גלינארי שחקן הרבה יותר טוב מוויגינס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

מסכים עם חיים. לדעתי אתה מעריך את וויגינס, או לפחות את הפוטנציאל שלו, יותר מדי. הטרייד עליו מרמז שאולי מאיירס וקר שותפים לדעתך. נדע יותר באוקטובר, אבל לדעתי, אם ישאר, לא יצא ממנו כלום, ועדיף להטריד אותו, ואת הבחירה ולקבל שחקן טוב ומוכן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה כריס פול יתן למיני? נו ווהם יהיו בפלייאוף ומה? היו גם עם באטלר מה זה עזר להם? חוץ מזה שפול יהיה זקן יותר, פציע יותר ומיני זה המקום האחרון שהוא ירצה להגיע

ברוך רובין
21/08/2020 15:43:31

מינוסטה מוותרים על בחירה ראשונה בשביל פול הגמור והחוזה הענק שלו? וחשבתי שאין הופעות סטנדאפ בקורונה, רן אולי הבחירה הראשונה וויגנס על יאניס זה מסתדר מבחינת שכר ללוחמים, אולי גם לוקה על קווין לוני?

עידו גילרי
21/08/2020 15:01:50

חיים מה נהיית שמעון?
אין הגיון להתחיל לדבר על טריידים עם שחקנים חופשיים.

עמיחי קטן
21/08/2020 15:38:09

סיין אנד טרייד במקרה של גאלו. האחרים רק משלימי משכורות, אז הקאפ הולד יספיק.

עידו גילרי
21/08/2020 15:40:23

אין בזה שום הגיון.
הוא לא הפרי אייג'נט היחיד שם.

עידו גילרי
21/08/2020 15:42:07

ולמקרה שלא הייתי ברור – אתה לא יכול לעשות טרייד על קאפהולד…

עמיחי קטן
21/08/2020 17:23:33

וזכויות על ליאור אליהו אפשר להעביר בטרייד?

עמיחי קטן
21/08/2020 15:38:39

חוץ מזה, זה די כיף להיות שמעון

עידו גילרי
21/08/2020 15:41:03

אז גם אתה תתחיל לזרוק שטויות שלא קשורות לכלום לחלל.
נהדר – זה מדבק.

ברוך רובין
21/08/2020 15:47:45

עזוב גם אם הטרייד היה אפשרי מה היה יוצא למינסוטה ? לאבד את הבחירה הראשונה בשביל פול? אני מת על גילנארי אחלה שחקן הייתי בהחלט רוצה לראות אותו בסאנס למרות שאין לכם כסף אליו, לדעתי יילך למיאמי רק שלא יפול לניקס

John
21/08/2020 13:49:59

יום ראשון יתפרסם המוק דראפט שלי באתר הופס

גיא רוזן
21/08/2020 14:11:47
הגב ל  John

זרוק לנו עצם –
יש לסאנס במקום 10 את האפשרות לגדל את המחליף של רוביו?
.
(אין לנו, אוהדי הסאנס, דרישות מוגזמות. אנחנו רוצים פוינט גארד שיודע לתפקד לצד סקורר מהזן של בוקר. שיודע לתת הגנה. קבוצתי. ואם פוטנציאל להתפתח לקלע קאצ' אנד שוט סביר. אנחנו מוכנים לקחת שחקן שייקח לו שנתיים להתפתח וללמוד מרוביו כדורסל).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  גיא רוזן

אפשר לשלוח אחד הווינגים לגולדן סטייט עבור החלפת בחירות ולקבל את בול/אדוארדס. אם אני גולדן סטייט אני שמח גם לברידג'ס וגם לאוברה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הגבון?

אור
אור
21/08/2020 14:43:16
הגב ל  גיא רוזן

מתי פיניקס בחרה במקום דו-ספרתי פעם אחרונה 🙂 סיבה למסיבה

עידו גילרי
21/08/2020 15:17:46
הגב ל  אור

מעשית בשנה שעברה…

אור
אור
21/08/2020 15:31:43

הבנת למה התכוונתי… למרות שהתשובה היא לפני פחות זמן ממה שחשבתי + מה, בוקר לא היה טופ 10?

עידו גילרי
21/08/2020 15:32:36
הגב ל  אור

התעלמתי באלגנטיות…

עידו גילרי
21/08/2020 14:45:52
הגב ל  גיא רוזן

גיא תחזיק אצבעות שהליברטון יחזיק עד אלינו

גיא רוזן
21/08/2020 15:21:44

אני מחזיק אצבעות שתהליכי קבלת ההחלטות בבחירות הדרפט בעונה שעברה לא היו מקריים,
וששוב נוכל למצוא שחקן שבדיוק מתאים לשיטה, לאופי המיוחל של הקבוצה המתבשלת, לצד כמות כישרון מספקת.
.
ההיסטוריה, דרך אגב, מלמדת שלחינם אני בדרכי לפרוק אצבע מורה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  גיא רוזן

אם טופין פנוי ב-10 אני מוכן לשקול את דז'ונטה, שלטעמי עונה לפרופיל שתארת, עבור טופין ועוד משלים משכורות/בחירה שניה, ווטאבר עובר במשין.

מנחם לס
21/08/2020 21:25:45
הגב ל  John

לא יכול לחכות!!!

וניל טרופי
וניל טרופי
21/08/2020 19:36:33

שאלה ראשונה להיום, כמה עלה הערך של מינסוטה אחרי ההגרלה ומה חושב קווין גארנט על העניין.
שאלה שניה, מה יעשה איינג' עם עוד ארבע בחירות, והאם עוד לא מאוחר לעשות את עסקת המאה שלו.
שאלה שלישית, איך שארלוט והבולס יפספסו עוד פעם, והאם מייקל יתערב בבחירה הפעם.
שאלה רביעית, בדראפט כל כך לא מלהיב האם הקבוצות יבחרו בשחקנים שהן צריכות או שיבחרו בסטאר קוואליטי ובשחקן עם יותר פוטנציאל עתידי. שאלה חמישית ואחרונה, האם יהיו לנו שני ישראלים בנ.ב.א?

מנחם לס
21/08/2020 21:27:13

בלי 'הפוטנציאל העתידי' היו לנו 4 קושיות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

השאלה השניה מצוינת. בכלל לא שמתי לב לעניין.
.
השאלה היא האם יש איזה שחקן מטרה אפשרי למהלך משמעותי עבור בוסטון. קשה לי לחשוב על שחקן שיכול לעשות הבדל משמעותי מחד, ו(אולי) רוצה להגיע לשם מאידך (כלומר לא לברון, קוואי וכו'). אולי בראדלי ביל? כריס פול?