קרבות הסיבוב הראשון ממשיכים במשחקי יום חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

4:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (1) VS לוס אנג'לס לייקרס (0)

כראוי לפלייאוף, הלילה יהיו שלל משחקים מעניינים מאוד, אבל לטעמי המשחק הזה הוא הטוב מכולם – פורטלנד מגיעה אליו אחרי ניצחון מרשים במשחק הראשון, ולעומתה הלייקרס לא פגעו משום טווח והיו קרים מאוד, וירצו להתעשת הלילה כדי לא לרדת למצב של 2-0 בסדרה.

מצד פורטלנד, הם מגיעים לאחרי משחק ראשון מרשים, כשהצליחו להכניע את היריבה מעיר המלאכים ולעצור את הלייקרס על 93 נקודות, בעוד הם קלעו 100. ההתקפה שלהם לא הייתה מדהימה, אבל למרות 39.2% מהשדה במשחק (כולל רק 15 מ-42 מהשדה לשלושת השחקנים החשובים ביותר אחרי לילארד – נורקיץ', מקולום ואנתוני), הם יצאו עם הניצחון ולקחו את היתרון בסדרה, וכשהם מגיעים כקבוצת מקום שמיני עם נסיון בפלייאוף, הלייקרס עשויים להיות בסכנה, במיוחד כשהזריקה של אנתוני דיוויס לא נכנסת כמו במשחק האחרון.

המפתח לניצחון לפורטלנד היום עשוי להיות יוסוף נורקיץ'. הבוסני הענק חזר בתחילת הבועה לאחר שבר ברגל שגרם לו לשבת למשך יותר משנה מחוץ לפרקט, וכשחזר לא הראה סימנים של חלודה כלל, ושיפר את פורטלנד מיידית. הוא מביא לקבוצה הגנה מצוינת בצבע, יכולת ניהול משחק מהפוסט (4 אסיסטים למשחק בשמונת משחקי העונה הסדירה בבועה) וגוף בהתקפה לסדר חסימות חזקות ולסיים בסל. נורקיץ' הביא הרבה לשולחן בפורטלנד, גם בדברים שלא ניתן לראות בסטטיסטיקה, ואם ימשיך היום במומנטום החיובי פורטלנד תרוויח מאוד.

לעומת זאת, הלייקרס מגיעים חבולים אחרי המשחק האחרון, כתבתי על האחוזים הרעים של פורטלנד? אז הלייקרס קלעו 3 סלים יותר במשחק, כשהם זורקים 18 (!) זריקות יותר מהבלייזרס. הזריקה משלוש לא נכנסה עבורם כשקלעו רק 5 מ-32 משלוש, והקבוצה כולה הייתה רעה התקפית, חוץ מיוצא מהכלל אחד – לברון ג'יימס, שהשיג טריפל דאבל מרשים של 23 נקודות, 16 אסיסטים ו-17 ריבאונדים. הסטטיסטיקה שלו הייתה מרשימה והוא סחב לבדו בהתקפה את הלייקרס על הגב לאורך כל המשחק, ואם ירצו להשיג ניצחון היום הם יצטרכו משחק קליעה יותר טוב, מה שסביר שיקרה, לפחות משלוש, ותרומה התקפית גדולה יותר מדיוויס, שבמשחק הקודם היה רע מהשדה וקלע רק 8 מ-24 זריקות. הוא יצטרך להיות הרבה יותר יעיל הלילה אם הלייקרס ירצו להשיג את הניצחון.

המפתח עבור הלייקרס היום יהיה הקליעה. אם יצליחו להכניס את השלשות הפנויות שיקבלו, הם יכולים לקחת את המשחק בקלות, לאור כך שההגנה של פורטלנד לא חזקה מאוד. אני מהמר שהלייקרס ינצחו הלילה ולו רק בגלל שהזריקה תיכנס באחוזים יותר גבוהים.

שאר משחקי הלילה

20:00 – מיאמי היט (1) VS אינדיאנה פייסרס (0)

תקציר המשחק הראשון

עוד קרב מרתק הלילה יפגיש במשחק השני בסדרה את המקום הרביעי והחמישי במזרח, מיאמי והפייסרס, אחרי שההיט לקחו את המשחק הראשון, וכעת אינדיאנה תנסה להשוות את הסדרה.

מיאמי באים למשחק עם תצוגות חיוביות מאוד משני הכוכבים באם אדביו וג'ימי באטלר, כשבאם קלע 17 נקודות וצירף אליהן 6 אסיסטים ו-10 ריבאונדים בתצוגת אול אראונד טיפוסית עבורו, ובאטלר קלע 28 (כשגם גוראן דראגיץ' נותן משחק טוב מאוד עם 24 נקודות). לבאטלר ואדביו היה חיבור מיוחד ביניהם לאורך כל העונה, וכעת, כשהזריקה של הקלעים לא תמיד נכנסת (דאנקן רובינסון קלע ב-2/8 משלוש במשחק הראשון בסדרה, הירו עם 1/5 מהטווח, למרות 15 נקודות באחוזים טובים), יכול להיות שהחיבור ביניהם יהיה קריטי להיט בסדרה. במשחק הקודם לבאם וג'ימי היה נט רייטינג משותף של 31.3 ב-33 הדקות ששיחקו יחד על המגרש, כולל רייטינג הגנתי מצוין של 98.4. השילוב ביניהם מצוין עד כה ואני מאמין שימשיך להיות כזה גם במשחק היום.

מצד אינדיאנה, הם באים אחרי הפסד שבו דווקא קלעו באחוזים טובים מהשדה ומשלוש, אך בסופו של דבר לא הצליחו לנצל את זה כדי לנצח מול מיאמי העדיפה עליהם. טי ג'יי וורן היה טוב במשחק כשקלע 22 נקודות כקלע המוביל, במשותף עם מלקולם ברוגדון שהוסיף לכמות הנקודות הזו גם 10 אסיסטים. יהיה להם קשה היום גם כן וכנראה שגם במשחק זה שני אלו יובילו את הקבוצה, אבל הם יצטרכו הרבה יותר תרומה משאר הקבוצה, כשהקלע המוביל הבא אחריהם, ג'סטין הולידיי, קלע רק 11 נקודות. עם כמות נקודות מועטה מרוב הסגל יהיה להם קשה מאוד לקחת את המשחק ממיאמי, והמפתח למשחק טוב יותר היום הוא יותר סקורינג מכלל הסגל, יחד עם יותר זריקות לשלוש – הקבוצה זרקה רק 24 שלשות וקלעה 10 מתוכן, אחוזים מצוינים, והיא תצטרך לזרוק עוד שלשות כדי להיות מסוכנת.

לאור החולשה היחסית של הפייסרס והכימיה הקבוצתית המצוינת בהיט, לדעתי היום מיאמי יקחו את המשחק.

22:30 – יוסטון רוקטס (1) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0)

פעם חברים לקבוצה, כעת יריבים

עוד סדרה ומשחק מצוינים בחסות הסיבוב הראשון, כשהרוקטס יפגשו היום בלילה את הת'אנדר למשחק השני בסדרה בשעה נוחה מאוד לעם בציון. הרוקטס יגיעו למשחק היום מחוסרי ראסל ווסטברוק שאמור לשבת בחוץ לפחות לרובה של הסדרה בשל פציעה, ולעומתם הת'אנדר מגיעים בסגל מלא ובכושר טוב.

למרות שווסטברוק נעדר, הרוקטס הצליחו לקחת את המשחק הקודם כשקיבלו 37 נקודות ו-11 מהארדן, שממשיך להראות כושר מצוין כהמשך למשחקי העונה הסדירה בבועה, ולצידו גם אריק גורדון וג'ף גרין עם 21 ו-22 נקודות (בהתאמה). כהרגלם, יוסטון זרקה הרבה מאוד שלשות, ובמשחק הזה כמות הזריקות השתלמה כשקלעה באחוז טוב של 38.5% מהטווח (20/52 משלוש במשחק). בהיעדר ראס, הארדן ממשיך להראות שהוא אחד מהשחקנים הטובים והבכירים בליגה, כשסחב את הקבוצה לאורך רוב המשחק, ולקבוצה נמוכה מאוד כמוהם גם היה נחוצים מאוד 11 הריבאונדים שלקח, כשהם משחקים בהרכב נמוך מול קבוצה שהסנטר שלה הוא סטיבן אדאמס. היום הם ירצו לקבל את אותה תרומה מהזקן, וכנראה שיקבלו, אבל אם אוקלהומה תבצע כמה התאמות יכול להיות שזה לא יספיק.

מהצד של OKC, הם מגיעים למשחק עם רצון להוכיח שהם הקבוצה הטובה יותר בסדרה, כשבמשחק הראשון בסדרה קיבלו תרומה נאה מצד דנילו גלינארי (29 נקודות) וכריס פול (20, יחד עם 9 אסיסטים) כשגם אדאמס נותן את חלקו עם 17 ונותן עבודה על הקרשים עם 12 ריבאונדים. התרומה שלהם הייתה כל מה שיכלו לבקש עבורו, אבל הבעייתיות הייתה טמונה בעיקר בשני שחקני מפתח שקלעו באחוזים רעים, דניס שרודר ושיי גילג'ס אלכסנדר, שכל אחד מהם קלע ב-25% נוראיים מהשדה, ויחד קלעו רק ב-1/8 משלוש. קשה לי להאמין שאחוזים רעים כל כך ימשיכו גם היום, ואם אחד מהם קולע יותר ובאחוזים טובים ככל הנראה הרוקטס לא יצליחו לעמוד בזה, מה גם שלרוב גורדון וגרין לא יתנו תרומה כזו.

בגלל זה, היום אני הולך על ניצחון קל לת'אנדר.

1:00 – אורלנדו מג'יק (1) VS מילווקי באקס (0)

המפגש השני ביניהן בסיבוב הראשון מגיע אחרי תוצאה לא צפויה בעליל במשחק הראשון, כשאורלנדו ניצחו 122-110 את קבוצת ההגנה הטובה בליגה.

אורלנדו באים אחרי התוצאה המפתיעה מאוד והקרדיט על הניצחון מגיע בחלקו הגדול לניקולה ווצ'ביץ' שקלע 35 ו-14 ריבאונדים. כולל ווץ', 6 שחקנים שונים סיימו את המשחק בדאבל פיגרז בסקורינג, כשהסקורר המוביל השני לאחר הסנטר הוא טרנס רוס שעלה ל-18 נקודות מהספסל. אורלנדו כולה נראתה טוב, והקליעה נכנסה ב-39% משלוש (16/41) לעומת 13 שלשות של מילווקי בזריקה אחת יותר. הקבוצה מגיעה באופן מובהק כפחות טובה בסדרה, וקשה לי להאמין שגארי קלארק יקלע במשחק הזה 15 או שדי ג'יי אוגוסטין יסיים עם 11 אסיסטים מהספסל.

מהצד השני, מילווקי מגיע כפייבוריטית בסדרה ומתחרה ראשית על האליפות, ותנסה היום למנוע 0-2 לטובת המג'יק בסדרה. לרוב השחקנים המובילים היה משחק פושר במפגש הראשון בסדרה, כשקריס מידלטון, שחקן של 20.9 נקודות למשחק העונה בקרוב ל-50-40-90, קלע 4/12 מהשדה וסיים עם 14 נקודות, וברוק לופז, שלא היה מדהים העונה בהתקפה אבל תרם, קלע 4 נקודות במשחק ב-1/9 מהשדה. אורלנדו קבוצת הגנה בינונית מאוד, ומול שחקנים כאלו יהיה לה קשה מאוד להתמודד לאורך כל הסדרה ולעצור אותם כפי שעשתה בפעם הקודמת. מידלטון סקורר מצוין ויעיל, וסביר להניח שיתעשת, וגם שחקנים כמו דונטה דיוינצ'נזו ולופז יכולים להתאפס על עצמם ולהתחמם מיידית. בנוסף לזה, יש להם את ה-MVP המכהן (וייתכן שגם הזוכה השנה), יאניס אנטטקומפו, ובמשחק הראשון הוא היה טוב, ויהיה להם קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעצור את היווני, במיוחד כשג'ונתן אייזק פצוע.

לאור הסיבות האלו, אני מהמר שהיום מילווקי תשווה ותצא עם ניצחון קליל.

לפוסט הזה יש 583 תגובות

  1. ערב כדורסל משובח, חוץ מדאלאס – קליפרס כל המשחקים בסרייה הזו הם הכי מעניינים.
    .
    הולך איתך בכל התחזיות, היום לברון ויאניס מנגבים או שמפלס הלחץ יגיע לשיא

  2. יאניס ינגב אכזרי עם שאגות
    תחושת בטן אומרתי לי שדמיאן יעשה 2 0. השכל אומר 1 1 נלך עם השכל ניגוב של דיוויס ושיוויון.
    אוק תנצח בצמודה מאד מתחת ל4 הפרש.
    גימי ינגב את אינדי 2 0 קליל

  3. מצד אחד,
    ניתן לחשוב שגרוע יותר, הלייקרס לא יכלו לשחק (ולכן, להמר על ניצחון שלהם זה הגיוני, בעיקר לאור העובדה שזה היה משחק צמוד).
    מצד שני,
    לפעמים הסירחון מגיע בגלל שיש משהו רקוב…
    .
    אז מה באמת המצב של הלייקרס?
    נאלץ להמתין לבוקר שישי בשביל לגלות.
    .
    תודה, רותם.
    .

  4. זה נראה כאילו לא ראית את המשחק של יוסטון….. אוקלהומה טובה יותר? בכושר טוב???? יוסטון התעללה בהם בקלות… הארדן כרגיל מצוין בהתקפה אבל ההגנה של יוסטון הייתה חדה ,מחויבת, חילופים אגרסיביים… טאקר הנהיג את כולם.. אריק גורדון הלך המון פנימה וגם גף גרין.. הייתה הנעת כדור טובה ומהירה… כריס פול לא היה במשחק וקלע רק בסוף כמה סלים שהמשחק היה דיי גמור… לפעמים זה נראה שהכתיבה על יוסטון היא מאד מושפעת מחוסר האהדה עליה.. חבל.. יוסטון שמשחקים כמו במשחק הראשון קבוצה אדירה

      1. בתקציר של הארדן מגיים 1 ראיתי פול שמר עליו פעם 1 וישר ניסה להוציא תוקף הוא והארדן שניהם זרקו ראש על ה3 השסתכלו על השופט שלא שרק ואז הארדן עבר אותו כמו קונוס וקלע קל

    1. חד משמעית. לפי הסיקור נשמע שהרוקטס לקחו בטעות את המשחק הקודם, למרות שמתחילת הרבע השני ההפרש היה כל הזמן בין 11 ל23.
      יוסטון קבוצה יותר טובה ואין סיכוי שהסדרה הזאת הזאת הולכת ליותר מ6 משחקים

  5. הכל מתחיל ונגמר בלברון בכל מה שקשור ללייקרס אבל הבעיה שהיא שחוץ מלברון
    אף אחד לא היה קרוב ל-A גיים לא דני גרין שהיה אמור לעלות את רמתו ולא דיוויס האוברייטד או קוזמה הצעיר.

    המאמן ווגל חייב להתחיל לחשוב מהקופסא במקום לתת את הדקות לשחקן מוגבל כמו קייאפסי שלא מספיק טוב לחמישייה של מכבי,

    1. אם הכל מתחיל ונגמר בלברון בלייקרס, מה זה משנה איך מישהו חוץ ממנו משחק? יכול להיות, בעצם, שגם כשלברון משחק כדורסל, זה נשאר משחק קבוצתי?

  6. שחקן מצויין כמו אברי בראדלי היה יכול לעזור כאן אבל יש עוד אפשרויות בספסל,
    וייטרס,סמית',קוק ורונדו יהיו חייבים לקבל הזדמנות כדי להעיר את הקבוצה הזאת.

  7. היו ללייקרס בעונה כמה משחקים כאלה של 15% מהשלוש 60% מהעונשין והרבה איבודים, מותר להם רק אחד או שניים כאלה בסדרה

    1. תודה רותם. בעיניי הברומטר זה דווקא הקליעה מבחוץ של הלייקרס. אם הם ימשיכו ליידות לבנים משלוש פורטלנד יוכלו להמשיך לצופף ולהקשות מאוד על דיוויס ולברון…

  8. תודה רותם, מצויין.
    לברון מראה השנה יכולת מסירה שהייתה רק למג׳יק. תאכלס הוא תמיד היה מוסר דגול.
    אבל!
    היא לא מעניין!
    שיפסיק עם הקיבוצניקיות הזאת ויעשה הארדן – ישים 35 על הלוח. רק ככה הם ינצחו (ואני מקווה שיפסידו).

  9. בהצלחה לפורטלנד.
    אני מניח שמילווקי ינצחו בקלות, מקווה שלפחות אחת מבין אוקלהומה או אינדיאנה תנצח ומקווה שפורטלנד, אבל משער שהפעם לא.

  10. טוב , אחרי שברוך אמר שקרי הוא לא כזה גדול (תגובות בפוסט הקודם) , אז אומר כך: לא רוצה יאניס, לא רוצה אמביד, לא רוצה סימונס. לא רוצה מהדורה שניה של דוראנט. רוצה בחירת דראפט של מי שעוד שלוש שנים יהיה אול סטאר (יהיה לפחות אחד כזה מהדראפט השנה, תמיד יש, רק צריך למצוא אותו), רוצה בחירת דראפט מוצלחת נוספת בשנה הבאה כדי שגם בעוד חמש ושש שנים תהיה לג"ס קבוצת פלייאוף, רוצה לראות את וויגינס הופך לאול סטאר.
    .
    וכמובן, לזכות באליפות.
    .
    זהו. אז ברוך יתנצל, נכון?

    1. אתה בחור אופטימי. לא בקשר לאליפויות והאולסטארים והדראפטים, זה עוד הגיוני, אבל שברוך יתנצל? 🙂

    2. חוק בן סהר הראשון חבריקו :
      השחקן יגיע לקליבר המקסימלי שלו בשנתיים וחצי הראשונות שלו בליגה
      סעיף קטן א': המושג "קליבר" מתייחס למדרגה המקצועית שאליה הגיע השחקן. השכר העתידי ייגזר ממדרגה זו.
      סעיף קטן ב': אפשר 'לגעת' בקליבר, ולבסוף לא לפרוץ.
      סעיף קטן ג': החוק איננו חל על מי שטרם מלאו לו 17.5
      .
      יש חריגים (סטף, קאוואי) אבל הם טיפה בים. עצה ידידותית – אל תפתח ציפיות בנוגע לוויגינס.

  11. אחלה פריוויו, תודה רבה.
    אין מה להתלונן בינתיים (ואני מנסה, תאמינו לשורשים הפולניים שלי שאני מנסה) על הפלייאוף הזה. שרק ימשיך ככה

  12. שמעון בשבילך: ליליארד ינגב היום ויעלה ל2-0. פורטלנד יקחו את הסדרה.
    .
    ואם עוד שבוע הלייקרס עולים, אז אגיד בלי בושה ששמתי בבראקט שלי את הלייקרס ואחשיש באלגנטיות את התגובה הזו.
    .
    שיוו ממש כיף לירות לכל הכיוונים, אולי אתחיל לאמץ את זה

  13. יש תחושה של החמצה גדולה מהסדרה של יוסטון Okc, הרי זה סיפור מטורף של מפיקים הוליוודים שהיה הרבה יותר מכדורסל, ווסטברוק שחקן הנשמה הכי מזוהה עם מועדון כלשהוא בליגה במיוחד אחרי הבידול מדוראנט שנטש , אחרי כשלונות חוזרים ונשנים קבוצתיים לצד השיגים אישים (tb וזה …לחובבי הז'אנר) נשלח לאויבת מטקסס ושם משחק את הכדורסל היעיל בקריירה מהצד השני גם Okc מתחילה לשחק כדורסל איכותי ואפקטיבי ,וכמו בתסריט הליוודי הם נפגשים שנה אחרי בדיוק לסדרה עצומה שבעצם הייתה אמורה לפתור את השאלה הענקית שמלווה את okc כבר עשור, מי אשם בכשלונות של Okc , ראס או המועדון? כשמעל הסדרה מרחפת כל הזמן דמותו האניגמטית של ווסטברוק והשאלות שמעיבות על הקריירה הספורטיבית שלו , ועד כמה המספרים האישים באים על חשבון הקבוצה, הסדרה הזו היתה בהחלט עוזרת לפתור כמה מהשאלות הללו.

    במקום זה קיבלנו סדרת כדורסל בין הארדן לפול שהיא פיקנטית, אבל זהו, לא יותר.

    1. לא יודע מה סטטוס הפציעה הנוכחי, אבל אם הסדרה תיגרר ל-6 או 7 משחקים, אולי עד אז יספיק להחלים ולתת כבוד לתרחיש ההוליוודי הזה..
      אבל אני באמת בספק אם ומתי הוא יחזור בפלייטוף הזה.

      1. ראס האפקטיבי של סוף העונה הרגילה לא יחזור בסיבוב הנוכחי ואולי כל הפלייאוף, כשהוא לא אפקטיבי בחדירות הוא מחליש את יוסטון בתור קלע השלשות החלש בחמישיה.

  14. מראיינת: ג'ימי, איך הרגשת עם הקליעה המצוינת שלך במשחק הקודם?
    באטלר: מה שחשוב זה שלא מסרתי מספיק ולא עזרתי לקלעים שלנו – דאנקן, גוראן והאחרים. הפעם אני אנסה לעשות את זה טוב יותר.

    מודה שהתרשמתי

  15. במערב הכל פתוח, לא כזה מופרך שדאלאס ופורטלנד יהיו בגמר המערב.
    דווקא במזרח זה נראה יותר ברור אני רואה את מיאמי ובוסטון מגיעות בבטחה לגמר המזרח והמנצחת לא תגיע כקישוט לגמר אלא כמועמדת לגיטימית לקחת אליפות

  16. וורן חייב לשחק עם המחליפים. אין ברירה, שיתפרע.
    ברוגדון ואולדיפו עוד יכולים לעשות נקודות לבד.
    כמה חבל שסבוניס לא פה…

  17. לא להאמין שדנקן רובינסון לא קיבל שום מילגה מהתיכון והתחיל לשחק בקולג' בדיביזיה III, עד שאחרי שנתיים מישיגן לקחה אותו (נדמה לי שישב שנה בחוץ, לפי החוק)

  18. אף פעם לא הבנתי את זה, שאחרי 4 נקודות שקולעים עליהם מאמנים בNBA לוקחים טיימאוט. כמה יש להם? זה מרגיש כאילו יש להם 700 טיימאוטים.

    1. 7 לכל קבוצה. בתחילת רבע אחרון יהיה לך רק 4 (או פחות) ובדקות אחרונות רק 2 (או פחות). כל מאמן לוקח פסק זמן אחד כל רבע, ועוד הרבה ברבע האחרון, וחוץ מזה יש הפסקות ריוויו ועוד

  19. באטלר עזב את מינסוטה בפיצוץ אחרי שראה שטאונס ואנדרו וויגינס מרוכזים בעיקר במספרים ופחות בניצחונות. עזב את פילדלפיה אחרי שראה בשנה שהארגון והמאמן לא קרובים להוצאת הפוטנציאל מהקבוצה ועזב את שיקגו אחרי שראה שיש לו סגל מזדקן, מאמן חלש ופרונט אופיס בינוני. הוא לא טעה באף אחד מהמקרים

      1. המקרה ההפוך הוא של שחקן של מכבי בעונה שעברה בשם קנדריק ריי שנכנס בתחילת הרבע האחרון כשמכבי ביתרון 85- 52 על ברצלונה. אחרי 3 דקות הוא ירד לספסל כשהתוצאה הייתה 85- 69, וזה לא באשמתו כי ההגנה שלו הייתה טיובה. לפני זה הוא היה רול פלייר שמקבל דקות בדרך כלל, אחרי זה הוא איבד קשר לקבוצה לגמרי

  20. לאינדיאנה כעת יש 7 שחקנים ברוטציה. עם הולידיי האח וסימפסון, הם סבירים. אבל זה קשוח לנצח את הסגל היחסית רחב של ההיט.

  21. בהמשך למה שמנחם כתב על רובינסון על היותו החנון- זה בהחלט מרגיש כאילו מיאמי היא קבוצה של חנונים אבל יש לה אחד שהוא במקרה איתם והוא חמום מוח שילחם ויגן על החנונים שלו (ע"ע אוקלוהומה וכריס פול)

  22. מקמילן צריך להוריד את וורן לפתוח עם החמישיה השנייה. ולשים את הולידיי האח בהרכב.
    בחמישייה השנייה יש רק את סימפסון והולדיי, וורן יספק לו נקודות סטייל לו ווילאמס, אין לו כל כך הרבה ברירות.

  23. מישהו פה שאל איך קולעים 5 מ30 מה3?
    ניגרתי בדיוק ככה הערב בשכונה כלום לא נכנס.
    גם קיירי התותח אצלנו שצלף שלשות ניגר את הקרשים ועשה 4 איירבולים אפילו. הרגנו אותו היום בהגנת החילופים סוף סוף היו איתי שומרים נורמלים בקבוצה שיודעים להחליף אגרסיבי בחסימות.
    אבל חשבתי לעצמי שבכדורסל אומנותי היו שורקים הכל עבירות

  24. באטלר הכוכב הכי לא כוכב שיש.
    הוא לא הארדן ולילארד מבחינת כמות הנקודות שהוא יכול להפציץ, אבל הוא יכול להגיע ל25 נק' בכיף אם הוא יכריח וייקח על עצמו יותר, אבל הוא רואה את טובת הקבוצה לפני הסטטיסטיקה והוא רוצה שכל הקבוצה תהיה בקצב התקפי והגנתי בדיוק כמוהו.
    כיף לצפות בזה לא פחות ממופעים בלעדיים של שחקן התקפי מוכשר ככל שיהיה.

  25. אני יודע שיוסטון ינצחו את הסדרה , אבל מת שאוקלוהמה תצליף בהם בישבן זה לא מהות הכדורסל ואני יודע שהוא יעיל בטירוף, אני מקווה שסילבר האהבל יחזיר את המשחק לעמו שאמור להיות משוחק , הליגה הלכה לכיוון נוראי בחסותו וסילבר חייב לשלם את המחיר

  26. הליגה הפכה למאוד משעממת אין יותר קרבות סגנונות, ליגה שלש שלשנים וחדירות בלי הגנה כמו משחקי אולסטאר

    1. יש איתי אחד בשכונה (אם אני יראה לכם תמונה שלו תחשבו שאני משחק עם גמייקל גרין 2 טיפות מים בפנים) אוהב לזרוק גאמפים בסיבוב כל זריקה הוא צועק קובייי חח קולע 1 מ20 בד"כ אמרתי לו זה זריקה לא יעילה, אמר לי מה יעיל השלשות שלך? אין כיף בזה 🙂
      אמרתי לו זה אומרים מי שלא אוהב לשמור ושומר בונקר ומתפלל שיחטיאו אז אני מעניש. היום הוא היה איתי והכרחתי אותו לשמור על קיירי אמרתי אל תתן לו 3 ואנחנו עוזרים מאחור אם הוא עובר אותך כל פעם שהוא לא שמר עליו אגרסיבי למנוע זריקה הוא קיבל שלשה בראש כמו כרמלו הוא בסוף התייאשתי ואני עברתי לשמור עליו אמרתי לשני שאיתי להחליף כמו פסיכי בחסימה לא לתת לו 3 איך שהתחלנו להחליף אגרסיבי הוא ניגר את התחת וניגבנו אותם. אם זה היה NBA קיירי היה קופץ למגינים בחסימה 🙂

      1. ברור ככה צריך להיות כדורגל כמו בשכונה , מה שקורה בNBA של מתקיף החודר מותר הכל, צעדים לדרוס את המגן, לתת גאמפים ולמגן אסור לגעת בו או לעמוד במסלול לחדירה, איך הוא בדיוק יכול להגן? מה שיפה כל כך בכדורגל שלמגן ולחלוץ יש אותם חוקים

  27. הארדן דורס את שקודר המסכן ועוד מקבל עבירה, הוא משתמש בכתף וביד הנגדית מעיף אותו , אבל מה זה משנה העיקר עוד נקודות וסטטיסטיקה

  28. רואים שביוסטון יש אוירה טובה… הקבוצה מחוברת מאד, פירגון ,הנעת כדור, הגנה מאד מחויבת וחכמה…. הארדן משתף הרבה יותר מבעבר….הלוואי שזו השנה שלנו

  29. ואן גנדי הסביר יפה – החילופים של יוסטון הורגים את התנועה וכופים על אוק׳ משחק בידודים

    1. שזה אכן שווה להפרש. הלייקרס ניצחו את ההוקס 133- 75 ב-1956. אז כל 10 השחקנים של הלייקרס סיימו בדאבל-פיגרס (אני מניח שגם זה שיא פלייאוף), אבל ההוקס ניצחו 2- 1 בסדרה

  30. מה שעצוב בשיפוט דירג מהפסים – זה ששחקנים דינונאת המשחק. חלק גדול מהפעולות הן במטרה להשיג פאול ולא פעולות של כדורסל

  31. יוסטון עם 15 החטאות רצופות מהשדה. אוק׳ עובדים יפה. כדורסל קשוח דל דתי הקבוצות. חבל שהן אחת מול השנייה

  32. פלייאוף ללא קהל זה לא פלייאוף עם כל הכבוד ללדים,הסאונד וההשקעה של סילבר

    אותה הרגשה
    זה לא זה יש משהו חסר גם בהקבלה לליגת האלופות בכדורגל ללא קהל.

  33. טוב אחרי סידור בעיות טכניות, הגעתי. שמעון עם מי אנחנו בסדרה של יוסטון אוקלהומה?
    אתה צריך לעשות כמו היהודים באים לאהוד, או משהו כזה. את מי לעודד בסדרות האלה.

  34. הארדן זה ג'ונגליסט
    רגע אחד הוא אוויר בהגנה ואחרי כן הוא כמעט חוטף כדור בפעולה הירואית, ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד.

  35. אתה אומר לעצמך, הרי מתישהו השלשות של הארדן יתחילו להיכנס סוף סוף ואז ייתן צרור של 5 רצוף שיתקן קצת אתהסטטיסטיקה העלובה מהיום…

  36. גלינארי 2 80 או משהו כזה. הוא לא יכול לקלוע מעל הגמדים של יוסטון? ואדאמס גם משהו כזה.
    בגלל השטויות האלה דוראנט עזב את גולדן, כי דוראנט קלע מעל כל יוסטון, וקר רצה לשחק "יפה"

  37. דונובן מאמן נהדר לעונה סדירה. אבל אף פעם לא הבנתי את העקשנות של מאמנים לא לשנות שיטה לפליאוף. כמו קר, שבמזל רב הצליח לקחת קבוצה של סופאסטארים וכמעט לעוף להארדן ופול.

    1. דווקא סטיב קר ממש לא כזה.
      יש סיבה לזה שהוא הפסיד 2 סדרות פלייאוף ב-5 שנים, ושתיהן רק כתוצאה מפציעות. לפחות ב-4-5 סדרות באותן שנים לא היה לווריורס יתרון בכישרון הבריא הקיים

      1. אתה מדבר על העונות מאז שדוראנט בא או לפני? כי אחרי דוראנט ברור שזו הקבוצה הכי כשרונית ששיחקה איי פעם כדורסל ביחד

  38. סילי בילי אוי סילי בילי לא תכניס את גילנארי ואלכסנדר אף שחקן שלך לא מסוגל לייצר נקודה , הפסד הטו שלו

  39. דאנטוני תעשה טובה אל תחזיר את הארדן ישר תראה איך הולך. איזה אהבלים אוק חח CP3 עייף וזקן איטי לא מסוגל להתמודד מול קונוס
    הנה הארדן חזר נראה אם המומנטום יעצר בלי הארדן הם נראו נהדר בהגנה

    1. שמע תן קרדיט לדאנתוני, ההגנה שלהם פשוט מעצבנת ברמות חחחח
      כל המאמנים של כדורסל יפה, רגילים להנעת כדור וחסימות. המהלך הפשוט של חילוף אוטומטי פשוט מחסל את כל זה. כמה פשוט ככה יעיל.

  40. כתבתי בפריוויו לפני הסדרה – יוסטון הרבה יותר חזקים. עם הארדן מגרזן ובלי ראס – ועדיין שולטים. דאנטוני קבע את הקצב והסגנון.

  41. עדיף שישחקו בלי שופטים. זה כבר מביך. בלי קשר למי הם עוזרים. כל מגע – שריקה. מה הם מפגרים?

      1. דונובן פחות גרוע מהרשימה הזאת, אבל הפעם לא הצלחתי להבין את קבלת ההחלטות שלו. אצל ברוקס, ג'נטרי ודומיהם עיקרון הניפוח ברור ומובן

          1. מסוגל לעבור שומרים כמו הארדן. רואים שהוא הזדקן לא ראיתי אותו השנה בכלל כמעט אבל הוא איבד מהירות בודאות ומסוגל להוציא פלופינג. היה אבל משדרג אותנו בפילי. אני מוכן להחליף אותו בהורפורד

            1. אני מוכן גם לקחת את הפח אשפה שלימד הבית שלי על הורפורד, פול גמור שחקן חלש , איפה הוא ואיפה הארדן ב1 על 1, אין לו כבר זריזות רגליים נהיה עגלה בלי סוסה

    1. סילי בילי הרביץ לעצמו המשחק ונתן Ko לעצמו , הארדן כל המשחק לא פוגע ,הטמבל ברבע הרביעי מוביל 79-76 השאיר את שרודר פול ואדאמס על המגרש אף אחד לא מסוגל לקלוע והשחקנים היחידים שמסוגלים לקלוע על הספסל, הכניס אותם שיוסטון פתחה 12 הפרש 92-80

  42. "סטיבן אדמס בדרך לאולסטאר עכשיו שראס עזב הוא יהיה שחקן של לפחות 20 ו10 בקלות"
    "בילי דונובן מראה איזה מאמן אדיר הוא עכשיו שראס עזב"
    "כריס פול יראה להארדן מה זה"

  43. ולקרוא את התחזית למשחק…. ניצחון קל לתאנדר שבכושר טוב יותר…. נו באמת….יוסטון באחוזים מחרידים לשלוש ומנצחים

      1. הימרתי על אוק ב-7 בגלל YP הזה ששכנע אותי שבלי ראס הם במצב קשה וכולם פה היללו את אוק כבר חשבתי יש דברים בגו…
        תכלס זאת יוסטון לך תדע עדיין יש סיכוי ל-7 משחקים 🙂

        1. אנשים פה צופים רק בדפי סטטיסטיקה יש סיבה שאין להם הבנה בכדורסל , צריך לצפות במשחקים ואז להסתכל על הסטטיסטיקה לא להפך, זה הסיבה שטאונס הוא סופרסטאר פה בהופס, ועושים השוואות בין טייטום לסימונס

  44. ילה
    להתראות בארבע..
    מחר יום אחרון שלי בבתגלים עד תחילת סערות החורף וצפוי להיות פיצוץ….
    משבוע הבאנפתחת עונת הצפוניות ואני חוזר לבתיה הביתית.
    השנה בתגה הפציצה חזק וטוב. מחר קרנבל סגירת עונה.

  45. יוסטון קבוצה מלהיבה. אשכרה באים לשחק הגנה. כיף לראות. ההתקפה מצחיקה, תחרות שלשות, מכוער אבל יעיל. באמת קרקס, והליצן הראשי עוד יושב בחוץ

    1. יוסטון מלהיבה כמו הרפס, מעדיף לצפות בצבע מתייבש, לא יכול לחכות שהלייקרס יצליפו בהם עם החגורה עד שיהיה להם סימנים בישבן . היום הברז נפתח בדרך ל4-1 בסדרה

      1. לגמרי שח מט. ניפגש בחצי האיזורי. עוד שעתיים אתם נותנים לברוני בראש. הוא יבוא בטירוף היום ויתעייף

  46. יאללה הלילה הזה התחיל טוב נקווה שדמיאן יהפוך אותו לחלומי. לילה טוב חברים אם יהיה למה לקום אהיה פה בחצי השני של הבלייזרמניה
    יאללה לבער את השיקוץ

  47. יואל לצערי החיתול שוב דלף לפול לאן נעלמת צריך לחזור לשולחן השירטוטים אמרתי לך, מידה XXXS עם ספיגה מחומשת.

  48. וואו דאנטוני!
    מאמן התקפה ידענו אבל מאמן הגנה מעולה, הרבה זמן לא ראיתי הגנה כל כך אפקטיבית כמו יוסטון בסדרה הזו, ועם מי?!
    עם פאקינג דונאל האוס וג'ף גרין!

    1. הוא נתן תצוגות הגנה מרהיבות נגד הקבוצה הטובה בכל הזמנים ב-2017
      אנשים פה לא יודעים להעריך אותו.

  49. ג'ף גרין זה פורסט גרמפ של הליגה (כוכב המשחק היום).
    היה בבוסטון הגדולה, היה בקליבלנד של לברון, והשנה הוא ביוסטון שנראית הכי חדה היום. בוננזה

  50. יאניס זה עבירת תוקף בחסות החוק , מותר לו 3 ו4 צעדים (וזה צעדי אנטילופה במקרה שלו), להשתמש במרפק חדה בכניסה בעוד שלנגן אסור לגעת בו/ לחסום את נתיב החדירה פלא שהוא בלתי עציר?

  51. כל פעם שפולץ זורק צריך אזעקת צבע אדום אני לא צוחק , הילד מיידה כדור ברזל, לא מבין איך הליגה מביאה לשחקנים במשחק מסכות לפנים ולא קסדות

  52. לילה טוב לכל קהילת הופס.
    המון זמן לא הייתי פה,מקווה לקבל מתנה מלילארד לכבוד החזרה.
    שמעתי ש-איש התירוצים הגדול ביותר בהיסטוריה של הליגה כבר מכין לעצמו את הקרקע להפסד בסיבוב הראשון.

  53. אני לא פולני וגם לא יקי אבל כנראה שהצבא הותיר בי חותם עמוק מידי – למה לעזאזל הם קובעים שעה ומאחרים בזמנים?!?!?!?!? אמרתם 3 וחצי אז יאללה תתחילו שידור מה זה השכונה הזאת?!?

  54. לא מבין כלום בדראפט אבל בעודי יושב כאן בביתי עלה לי בראש שם אחד:
    "וושינגטון".
    אין לי מושג מה זה אומר, לפחות כרגע..

  55. כריס מידלטון זה בלוף עושה במכנסיים כבר שני משחקים.
    יאניס צריך להיות אמ.וי.פי בהליכה אין לו קבוצה. משחק עם עצמו

  56. בום! נפל לי האסימון – את אמביד לא יטרידו, אז בן סימונס תמורת בחירה שנייה, הוא יכול להיות מצויין בגולדן סטייט בעיקר הגנתית ולהיות פיבוט ומוסר מצויין לקלעים. משחק מהיר יושב עליו בול

    1. אפרופו בול. בול עם אמביד יכולים לעשות דברים יפים. אני חושב שעם כל החסרונות של הקנגורו, הוא עדיף על אמביד. אבל זו דעתו של רפה הבנה

  57. צפרא טבה לכולם ומנחמנו בפרט.
    מנחם, היום אני כנראה נפרד מבת גלים עד לאמצע נובמבר.
    העונה שם נגמרת ומתחילה עונת הצפוניות אותה אני עושה בבת-ים.. זו עונה לגמרי אחרת ויש לה את הייתרונות והחסרונות שלה.

  58. חסן שהיה מלך ההגנה של פורט במשחק הקודם חוזר לסורו לדרקסיידה שלו…
    אחרי חטיפות בלוקים הוא משאיר את להברום חופשי להאלי הופס. נו, עם כזו גישה, יום אפסייד יום דרקסייד הוא לא יגיע רחוק, הכי הרבה מחוק…

  59. לפחות עד כה זה חסנזק דרקסייד, יורד לאט מדיי להגנה עולה לאט מדיי להתקפה ולא עושה כמעט אף פעולה טובה…

      1. הפתיחה הזו טובה בעיניך?
        זה לא שהלייקרס כל כך טובים, זה פורט מסריחים את הפרקט, עם החטאות טפשיות של מלו ושות ועבודה מחורבנת של דארקסייד.

  60. וואללה רק עכשיו אני קולט שגם קולינס וגם סת' קרי מחוץ לסגל הערב. באסה רצינית. זה משאיר 7-8 שחקנים ברוטציה. זה קצר מדי

      1. ממש. כבר עשה שני תוקפים ברורים ועוד אחד חצי חצי. אבל הלייקרס מפוצצים והולכים חזק ופורטלנד מתקפלים. יכולים לבוא בטענות רק לעצמם. שלא יחכו לשופטים, שיתחילו לדחוף חזרה

    1. גרין קסוקר, האכיל אותנו אין סוף מרורים מאז העונה המופלאה של 2014.
      גם שנה שעברה חזיתי זאת, יש לו יכולת מופלא לפעמים לתת משחק שניים טובים, ולגרום לך לחזור להאמין בו, רק כדי להנחית אותך יותר חזק מתי ולהחטיא את כל הזריקות במשחקים החשובים.

      1. זו אחת הסיבות שפופ העיף אותו ומאז הוא נודד.
        לא יודע מה מצבו בלייקרס אבל חושב שלא יהיה שם עוד הרבה זמן, לא כשלברון בסביבה.

  61. מוציא את החשק מהכדורסל השריקות האלה. בשני המשחקים השופטים פשוט הוציאו את גבריאל מהמשחק עם עבירות שלא היו ולא נבראו. איזה מוטיבציה יכולה להיות לשחקן כזה? איזה עתיד יכול להיות לליגה כזאת?
    למה הם הפכו את הכדורסל?
    פשוט מבאס לראות את זה

  62. אני מאוד מקווה, שלא יהיה gm שיביא חוזה שמן לחסן וויטסייד, שודד בטרנינג. מצד שני יש מצב שפרסונס עוד מקבל משכורת מאיזו קבוצה.

  63. עד עכשיו טוב מאד, רק צריך להשאר מרחק עשר נקודות מהם עד לרבע האחרון. לעייף את המפלץ, דיוויס יעלם לבד.
    ברבע נאחרון לשחרר את דיימו!!

    1. היה שם הסכם ג'נטלמני בין להברום לחבר הכי טוב מלו, שאת המשחק הראשון הוא נותן לו מתנה ואת השאר מלו מוותר לאוחצ'ה שלו, ל-באדי, ל DUDE

  64. תאכלס אפשר לבכות על השופטים אבל דייוויס מנגב את נורקיץ׳ ו-ווייטסייד ברמות קשות אז שיסתמו את הפה. יוסטון יעמדו מולו יותר טוב. פורטלנד מבוהלים, כרמלו בהלם

  65. גבריאל הזה נגר בן נגר, אבל לפחות הוא רץ. בניגוד לוויטסייד שאפטי לגמרי.
    הגבוהים של הלייקרס טוחנים את הגבוהים של פורטלנד

  66. אם אני סטוטס אני מוריד עכשיו את החמישייה לספסל ונותן למחליפים לשחק עד הסוף. המשחק הזה גמור. שהמחליפים יקבלו קצת בטחון והחמישייה תנוח קצת. מגיע להם

  67. נראה לי כולם התייאשו והלכו לישון. תיכף שמעון יגיע קרבי ולא יבין למה הוא לבד כאן 😂😂

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אצלי אפילו הלפטופ הלך לישון מהבושה, הוא אוהד של פורטלנד, הטיפש…

  68. דייוויס השתגע. מפלצת. ״הוא ולברון ביחד עם 41 נקודות״ 😂😂😂
    גור ״לילארד לא הגיע״ היחיד שמשחק בפורטלנד עם 18 נק׳
    תמא אדם ולילי ריגר טקס

  69. קיצר קייקרס מנגבים את האינהגנה של פורטלנד שמתגלה כקבוצה שלא צריכה להיות בכלל בפליאוף הזה.
    לפחות תשמרו על הכבוד העצמי.

  70. בוא נראה מה עשה קלימרו…
    בעצם הוא לא עשה כלום. שתי נקודות…. פסיק!
    בראבו
    שישב במשרד בניו יורק ויחלוש על האימפריה… זהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט