מעורב הופס ליום רביעי: פורטלנד, עייפה לחלוטין ב'רביעי', משייפת את הלייקרס / מנחם לס

1.משחק ראשון: ניצחון המג'יק על הבאקס הישווה במקום שלישי את ההפתעה הגדולה ביותר בפלייאוף ב-20 השנה האחרונות

נצחון לקבוצה המפגרת ב-13.5 נק' לפי LINE של ה-POINT SPREAD קרה רק פעם אחת, ורק פעמיים קבוצות ניצחו עם SPREAD של יותר מ-13.5 נקודות. המג'יק לא סתם ניצחו. הם דרסו את הבאקס 110-122. הנה כמה מסקנות מהמשחק:

1.אני טוען לפחות חצי עונה שמילווקי באקס הוא קבוצה OVERRATED ברמות. מלבד יאניס אין לבאקס אף כוכב אמיתי אחר שניתן להחשיב כסופר-סטאר, ותהרגו אותי אם יש לי מושג כיצד הם הצליחו לסיים את העונה עם הרקורד W/L הטוב ביותר בליגה.

2. בגלל שאין לה 2-3 כוכבים נוספים, ה-35 נקודות ו-17 ריבאונדים של מיאניס הולכים לאיבוד.

3. ברבע הרביעי מיאניס שיחק בכזה אי-חשק שנדמה היה לי שבמשחקו הוא מצהיר קבל עם ועידה שאין לו כל חשק ורצון להישאר שם. מילווקי היא עיר הרבה יותר קופצת וחיה משנדמה עם הבארים לספורט שרק אלה של שיקגו עולים עליהם, וחוף אגם יפהפה. אבל בינינו, זה חור. כשלו אלסינדור שיחק שם עם אוסקאר רוברטסון – והם לקחו אליפות – הוא מיד ערק לאל.איי לייקרס. יש לי רושם שבתוכי תוכו יאניס יודע מה שאני יודע – שהקבוצה היא אוברייטד ללא סכוי לאליפות – והוא ישחק הטוב ביותר שהוא יכול כדי לצאת ידי חובה, אבל לא יהרוג את עצמו.

4. דבר נוסף שגיליתי היום: יאניס עלול לזכות ב-MVP של העונה, אבל אין לו את האופי שכוכב-על ברמתו חייב TO POSSES. אין לו את התאווה לנצחון, את היהירות, ואת הגאווה שהיו לכובכי-על של העבר כגון לארי בירד, מייקל ג'ורדן, קובי, או לברון ג'יימס. הוא לא 'יכפה את רצונו' על שאר חברי קבוצתו. ברגעים האחרונים במשחק נגד המג'יק הוא כאילו נעלם מהמשחק, והעדיף למסור מלסיים בעצמו. זה סימן מסוכן ביותר לכוכב כמוהו.

5. אורלנדו היא הקבוצה הטיפוסית ביותר לקבוצה נטולת-כוכבים, אבל מלאה בשחקנים טובים שהם רול-פליירס בתפקידים מיוחדים, וכשמגיע הרגע, כל אחד תורם את מה שהוא יודע, וכשהכל מתחבר הם מסוגלים לנצח קבוצות הנראות טובות יותר בגלל כמה כוכבים בשורותיהם:

*ניקולה ווצ'ציק הוא הסנטר שהוא לא מצויין בשום דבר אבל טוב מאד בכל דבר: מתחת לסל; בפרימטר; בריבאונד. הוא סיים עם 35 נק' ב-15 מ- 24 (62.5%) בלי שנעזר בנקודה אחת מהפאול.

*יחד איתו שיחקו עוד ארבעה שחסרה היתה רק נקודה אחת לאבן פונטייר כדי שכולם יסיימו במספרים כפולים. עם טרנס רוס שהיה מצויין, ודיג'יי אוגוסטין היו להם 9 שחקנים שמאמנם סטיב קליפורד – פעם סטודנט שלי – השתמש בכולם בדקות בריאות של לפחות 14.

*והם עשו זאת ללא ארון גורדון ומייקל קרטר-ויליאמס, הווה אומר רוטציה של 11!

2. משחק שני: הפלייאוף הוא הזמן של שחקנים מהשטאנזה של ג'ימי באטלר

ישנם שחקנים שנראים משך העונה משועממים, עייפים, חסרי עניין, או – בואו נקרא לחיה בשמה – לא כאלה טובים. עד שבא משחק פלייאוף חשוב ולפתע נידלק איזה כפתור במוחם ו-'ספיד' בשריריהם, והם הופכים לערים, מעורבים, פעילים, ושולטים. קוואי לינארד לדוגמא. או ג'ימי באטלר ממיאמי היט.

כמובן שאינדיאנה פייסרס חסרו את דמנטס סבוניס. איתו הם קבוצה אחרת. בלעדיו באם אודביו היה23+.

אבל הקרב האמיתי היה ג'ים באטלר נגד טיג'יי וורן, וג'ימי ניצח את הראשון בגדול. הוא נראה כאילו שחקן מאחר מהג'ימי באטלר של העונה הרגילה.

3. משחק שלישי: אני אמרתי ש-OKC תנצח את האליפות? שקר וכזב!

(אני מתבייש להוסיף אפילו מילה אחת בנידון. אולי הפאשלה הגדולה ביותר שלי מאז התחלתי לכתוב לפני 59 שנה. אגב, יוסטון תעשה זאת ללא ראסל ווסטברוק שלפי מאמנו מייק ד'אנטוני, 'שריר הקוודריספס שלו בשיפור, אבל כנראה לא יהיה מוכן לפני סוף הסידרה הזאת"

מי באמת תנצח את האליפות?

אין לי מושג, וזאת האמת לאמיתה. שתי הקבוצות שאין להן כל סכוי הן OKC ואורלנדו. כל אחת אחרת לא תפתיע במיוחד. אולי זאת היא המיוחדות של הפלייאוף הזה: אין אף קבוצה עליונה היוצאת מין הכלל. אבל אפשר גם לומר זאת אחרת: ישנן הפעם קבוצות רבות שהן טובות מאד, אבל אין אף קבוצה שמעלותיה נותנות לה סכוי ברור, גדול יותר מאשר לאחרות. במילים אחרות כל קבוצה היא טובה מספיק כדי לנצח מבלי לזעזע את עולם הכדורסל. נכון לפני המשחק פורטלנד-לייקרס, הטובה ביותר היא טורונטו, אחריה דנבר, ואחריה מיאמי. אבל כמובן שהכל תלוי ביריבות שלהן.

4 משחק רביעי: ללא עייפות מחלטת של הבלייזרס ב'רביעי', ועם שיפוט נורמלי , היה כאן הערב הפרש של 15-20!

אני שונא את הלייקרס. כל כך צרחתי נגדם והסברתי לגייל כל פאול שדווייט האוארד עושה כל פעם עד שהיא אמרה לי שאני "בלתי ניסבל" והלכה לראות את הסוף המר בחדר השינה. שתלך. העיקר שפורטלנד ניצחה.

הנה כמה נקודות בקשר למשחק:

1.ברבע האחרון פורטלנד נפלה מהרגליים. המשחק הנוסף ששיחקה כדי להיות בפלייאוף היה ההבדל הגדול.

2. לברון היה נפלא עם 15 אסיסטים. זה טוב לספארי השיאים, לא לפלייאוף. לברון הוא פאור פורוורד. הוא צריך להביא נקודות. הוא צריך לקלוע 40. ה-15 אסיסטים שלו (כמה מהם מדהימים!) לא עשו עלי כל רושם כי עם ה-15 אס' ועם ה-17 ריב' שלו הלייקרס הפסידה לקבוצה 'קצרה' ועייפה.

3. אתם יודעים למה לברון קלע רק 23? כי גארי טרנט, עם ה-1.94 מ' שלו נידבק אליו כקרציה ולא נתן לו את האפשרות לכידרור ראשון שבלעדיו הוא לא מסוגל להתחיל את הפריצה. כמה פעמים עשו עליו דאבל טים מהצד החזק, ולא הבנתי למה הוא לא הולך לצד החלש. זה כנראה כי קשה לו יותר להתחיל מצד שמאל, והדאבל היה יותר "אמצע וימין".

4. פורטלנד ניצחה את הלייקרס כשהיא משחקת רק 8 שחקנים. מה זה? איפה היה קולינס? את הורד ואדמס אני לא מכיר מספיק טוב.

5. אמרתי כמה וכמה פעמים שהלייקרס היא קבוצה בינונית ומטה ללא לברון ואנטוני דייויס. כשברגעי הסיום (לא את הדקותיים האחרונות, אבל את דקות 4,5, ו-6 לפני הסיום) היא משחקת עם קרוסו, דווייט האוארד, ודני גרין בחמישייה, זה אומר דרשני.

6. פורטלנד ניצחה את הלייקרס למרות ערב קליעה בינוני מאד עבורם של 38% ו-39% מה-3. זאת לא היתה השמירה. זאת היתה העייפות ברגליים ובזרועות. ראיתי זאת כמובן אצל השניים שהם הקובעים: דמיאן לילארד וסיג'יי מקולום.

7. וואלה שאהבתי את כרמלו. הזקן הזה עשה הכי טוב שהוא יכול. לחם כארי. קטף 10 ריב'. קלע שלשה קריטית, חילק 5 אסיסטים. מה אתה רוצה יותר משחקן מבוגר ודי סחוט כמוהו?

8. גם ווייטסייד לחם כארי. ב-26 דקות הוא קלע 3 מ-4 כולל שלשה ששינתה המון במשחק, קטף 8 ריבאונדים, ולעתים שמר אישית מצויין על לברון.

9. לילארד…מה עוד אפשר לומר ולהוסיף עליו. כשהלייקרס מובילה ב-3 לפני הסוף ופורטלנד חייבת שלשה, לברון לקח אותו כאחריותו האישית, אז לילארד החליט לזרוק לפני שלברון יהיה מוכן, והשליך את הכדור שלושה צעדים אחרטי שעבר את החצי ללא היסוס קטן שבקטנים.

10. אני יודע שאני קופץ מדבר לדבר אבל כבר מאוחר מאד עבור זקן כמוני: אנטוני דייויס הוא שחקן גדול. מצויין. מה חסר לו? חסר לו את הטרוף לנצח בסוף. הוא עושה הכל בסדר, וכמובן לא ממתעצל, קולע, וקוטף ריבאונדים, אבל אני לא רואה את הטרוף של שחקנים כדמיאן לילארד או לברון ג'יימס במשחקו. הוא רגוע ושליוו מדי – או לפחות כך הוא נראה לי.

5. כל הכבוד ללברון. ממש. אני אומר זאת בכל הרצינות!

בראיון אחרי המשחק לברון נשאל בקשר לכרמלו אנטוני. הוא נתן לו את המחמאות הגדולות ביותר שיכולת לתת על השחקן הזה אחרי כמעט 20 שנות ליגה. הוא אמר: "מה שהוא עשה הערב גם בשמירה וגם בהתקפה היה דבר שקשה ממש לתאר. אני מכיר את כרמלו ויודע שכל הדיבורים על שכאילו לא אכפת לו הם שטותיים ולא נכונים. הוא אחד משחקני הדור הזה הטובים ביותר!"}

6. בישראל היה פעם שדר דומה לבארקלי שסירס כל שם

בשידור ב-TNT אמש צ'ארלס בארקלי סירס את שמו של קייל קוזמה, וכינה אותו 'קרל'.

אחרי זה הוא ניסה לשכנע את כולם שהוא ביטא 'קייל' ולא 'קרל':

אבל זה לא היה הכל: לפני זה הוא כינה את קנטביוס קלדוול-פופ "CP3" שהוא הכינוי של כריס פול.

7. כריס פול גילה שבינו ובין הארדן "אין כל יחסים"

בחודשים האחרונים שלהם יחד ביוסטון התפתח מתח אישי בין כריס פול וג'יימס הארדן. כולם ציפו למפגש הערב לראות את יהיה איזה סימן לסולחה בין השניים. אולי היה, אבל אני לא ראיתי.

בראיון ב'יאהו ספורט' פול אמר שהוא והארדן "אינם אויבים" אבל הוסיף שאין כל קשר בין השניים מאז שניפרדו ביוסטון. מה יקרה הערב במשחק?

"אני מבטיח לך שהוא לא יבוא ללחוץ את ידי ולאחל לבתי יום הולדת שמח ומאושר"

“We don’t talk, communicate or anything,” Paul said.

Harden and Paul clashed, particularly at the end of their time together last season. It adds an interesting subplot to the Rockets-Thunder series, but it ultimately sounds like the two star guards will be respectful but indifferent toward each other.

8. כמה איורים להנאתכם:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. גמרתי לראות את המשחק אחרי שקיבלתי אפטר מכלא מלבורן (עוצר 2.0 בגלל הקורונה הוא טירוף מוחלט, עכשיו מותר לנו לנסוע רק עם אישור, ששוטר יכול לעצור אותך ולהוריד קנס).
    הקריאה שלי הוא שלליקרס אין כח אש מולנו, אבל ביום כזה עקום שלנו עם רק 100 נקודות לנצח מול 93 נקודות מחורבנות של הלייקרס, את זה לא ראיתי!!
    המשחק שכן ראיתי זה OKC, מי מהגולשים הקשיב למנחם ושם בברקט נצחון על הקקמייקה הזאת???

    1. למה כזה עוצר? חשבתי שהמצב השתפר. זה מעניין כי בגדול המצב הרבה יותר טוב אצלכם מהרבה מדינות באירופה (או בישראל) שכבר די בעסקים כרגיל (עם מגבלות פה ושם).

    1. אשכוס אתה לגמרי צודק לגבי הבוקר היפה הזה, כשלהפלופ והגרופי שלו מקבלים בראש.
      ==
      רק שימשיכו כך – 8 שחקנים זו רוטציה קצרה להחריד

  2. משחקים במגרשים נייטרלים, כולם ישנים במלונות ואין בכלל נסיעות מעיר לעיר – כל יתרון הביתיות נמחק כאן, אין לזה שום משמעות. זה מה שהופך את הפלייאוף להרבה יותר שוויוני.
    בנוסף, יש גם חיסורים עקב אי הגעה בגלל הקורונה (שלום בראדלי מהלייקרס).
    הקבוות זה נטו כישרון ואימון. במצב הזה, הבלייזרס בריאים (או נורוקיץ' בריא) הם שווים יותר ממקום 9 במערב.

    1. אריזה ורודני הוד זה חיסורים הרבה יותר משמעותיים לפורטלנד מאשר בראדלי ללייקרס

      היה תענוג לראות את LA מפסידים, אבל אני לא חושב שנזכה לעוד תצוגת שפל שלהם…לצערי

  3. אחרי הסוויפ ב 2013 אאלץ לחכות עוד קצת לניצחון פלייאוף ראשון. חבל דווקא היה קצב של הלייקרס ואולי אם לא ההחטאות של ג׳יימס ודיוויס ברבע הרביעי יתכן והמשחק היה נגמר אחרת. הקו האחורי שלנו באמת בושה רמה של ליגת הותיקים במחוז דרום. קארוסו לקח זריקה תחת שמירה ברבע הרביעי שאתה יכול להרשות לעצמו לזרוק אותה רק אם קוראים לך קובי. לא השתמשו מספיק במוריס שהיה טוב וגם לא בקוזמה שהיה היחידי שרצה לקלוע הערב. דני גרין המשיך במסורת הפלייאוף מהעונה שעברה ופסיפס כל הזדמנות. קיצור פספוס. ועוד ״עצרנו״ את לילארד על 34 נק. נקווה שעוד שחקנים יגעו בכדור במשחקים הבאים

  4. א. זוכרים את טורניר ההזדמנות האחרונה באליפות אירופה למדינות. שתמיד הזוכה בו היתה מפציצה באליפות, כי הם היו מגיעים חמים, מלוכדים עם תחושת הייפ. אז ככה פורטלנד. לא בטוח שהיא תיקח את הסדרה, אבל היא בהיי ומסתכלת ללייקרס בלבן של העיניים.
    וללייקרס אין את הביתיות + כל החבילה (מדיה, שופטים וכו').
    ב. הניצחון של אורלנדו מקרי. זה מאד אופייני לקונטנדרית להפסיד את המשחק הראשון בשלב ה- 1, ואחר כך לגמור סיפור ב- 4 או 5 משחקים.
    לא הייתי בונה תיאוריות עמוקות לגבי יאניס או מילווקי. קשה מאד להתעורר מאווירת סוף קורס של סוף עונה וצריך לפעמים איזו בעיטה בתחת. לא מילווקי ולא הלייקרס באמת התעוררו בטורניר ה- Restart, אלא שיחקו בהילוך שני, ומרגישים את זה.
    המבחן של יאניס יגיע אם הוא MVP של עונה או של פליאוף, אבל לא עכשיו.
    ג. ההיררכיה בלייקרס פוגעת בהם. הדומיננטיות של לברון ו- AD מדכאת שחקנים ברמה מתחת להיות פרואקטיבים ולהרים את הרמה שלהם. הדוגמא הכי בולטת זה קוזמה שלא מביא לידי ביטוי 50% מהפוטנציאל שלו העונה. משחקן שיכל להיות היום אולסטאר הוא עוד רול-פלייר. עצוב.
    בפורטלנד, המצב הוא אחר. למרות שהקבוצה היא של לילארד, אפשר לראות פריחה של שחקנים ממקומות בלתי צפויים וויטסייד,פוטנציאל אדיר שתמיד סומן כאנדראצ'יוור עשה דברים מאד יפים. כרמלו יצא מהקבר ונורקיץ שתמיד היה בעיני שחקן מצויין מביא את הסחורה מול הרבה בשר שהלייקרס שמו בצבע.
    ד. בסופו של דבר,לדעתי הרוטציה היא הפקטור הכי חשוב בסדרה. אני לא רואה את פורטלנד לוקחים את הסדרה אם תמשיך ברוטציה של 8.
    טרי סקוטס עוד יזכה בפרס המאמן הכי מזיק לקבוצה שלו ע"ש מייק דאנתוני, אבל יתחמק מעונש כי אף אחד לא בונה שהם ינצחו את הלייקרס (אולי גם לא הוא).

  5. אחלה מעורב, תודה רבה
    יאניס אתמול נראה הרבה פחות מעורב ברבע האחרון. קשה לי לנחש מה הסיבות לכך, אבל זה די בלט

  6. תודה רבה מנחם.
    באינדי מיאמי היה קרב חפירות רציני,חבל שויקטור נפצע,מקווה שיחזור בלעדיו (כמה שחלוד) חסר לאינדי כח אש.
    וורן שחקן נהדר, הבעיה שטרנר לפחות התקפית לא תורם מספיק,מפציץ מרחוק,וזה קשה לצפייה.
    איזה שחקן דראגיץ', והירו גם עשה דברים יפים ממש.
    פורטלנד קצת מתעתעים,משום שעם הסגל הזה, הם לא היו מתחרים על להיכנס לפליאוף,אלא על הצמרת. המצב שאין בייתיות באמת,
    מאפשר להם לפצות על העונה הבעייתית שלהם כשהם נכנסו לכושר,ועדיין אני חושב שהלייקרס יקחו את זה.
    מילווקי רוב הסיכויים תיקח את הסדרה,אבל השאלות עליהם נשארו זהות מעונה שעברה.

  7. תודה מנחם
    תגובתי
    1. אשר למילווקי ויאניס.
    א. הם יעברו את אורלנדו
    ב. חובת ההוכחה על יאניס אבל היו מספיק גדולים שזה נאמר עליהם והם פיתחו את זה בהמשך

    ג. אני חייב לומר שיאניס במילווקי מזכיר לי מאד את לברון גירסא 1.0 של קליבלנד.
    כוכב יחיד שהתאימו את כל יתר השחקנים סביבו זה הלך נהדר בעונה הסדירה והרבה פחות טוב בפליאוף והסיבה העיקרית הייתה הדעיכה של הכוכב שלא עמד בלחץ הגדול בפליאוף.
    לברון ברח לסינר של וייד ( ובוש) עד שגדל אני מקווה שיאניס ידע לצבור את הניסיון ולא לברוח אבל כאשר כולם סוגדים לצעד של לברון ודוראנט ולא משכילים לבקר את אותם אליפויות אני תוהה למה שלא יברח ?

    2. אשר לבאטלר כל מילה נכונה כל הכדורים שלא נכנסו כל העונה נכנסים בדיוק בזמן .
    הוא פייטר אדיר שלהזכיר לקח את קוואי עד לקצה אשתקד .
    ויהיה מרתק לראות אותו בייחוד מול הגרסה ההפוכה של יאניס בחצי הגמר

    אשר לאינדיאנה אני אישית מאד אוהב את הקבוצה הזו שכל פעם ממציאה עצמה מחדש לצמרת המזרח אך תמיד נעצרת שם בתקרת זכוכית ברורה ( למעט העידן של רגי מילר פעם אחת ).

    מבאס שיש תמיד איזה פאנצר ושחקן מרכזי שחסר כי עם כולם כאן היא מדברת חזק מאד במזרח .

    3. יוסטון /אוקלהומה.
    דווקא הסדרה שהייתה אמורה להיות הכי חמה הוכרעה בקלות ועוד כשליוסטון חזר ראסל .
    חשבתי שפול יגיע יותר חד .
    עדיין זו סדרה שלא הסתיימה ואני עדיין לא יודע לטובת מי אני
    מצד אחד בא לי שאוקלהומה תבעט בראסל ושפול ישפיל את הארדן מאידך אם לייקרס תהיה בחצי הגמר אז לאולקהומה אין הרבה סיכוי וליוסטון יותר וזו המטרה היותר חשובה 😏.

    4. לייקרס/פורטלנד.

    לתחושתי הסדרה הזו עברה קצת מתחת לראדר פורטלנד היא ממש לא מס 8 רגילה להזכיר שהיא סגנית אלופת המערב המכהנת

    שנית יש לה את השחקן הכי טוב כרגע בבועה

    שלישית בהרבה מובנים כרמלו אנתוני יכול לשנות את כל הנרטיב לקריירה שלו יש לו הרבה מה להוכיח .
    המחמאות מהשיקוץ אמנם אמיתיות אבל שכרמלו מסתכל על לברון הוא אומר לעצמו גם אני הייתי צריך להיות שם לא נפלתי ממנו ( כמעט ) בציפיות לפני אותו הדראפט ובטח שלא בנבחרת ארה"ב .
    בקיצור כרמלו חיכה להזדמנות שכזו
    דם נורקיץ חזר לאחרונה ואיתו פורטלנד קבוצה אחרת לגמרי .
    לא יהיה קל בכלל לל.א אני לא אומר שהיא תודח אבל היא לא באה לטייל .

    הצוות המסייע של ל.א עד כה בעייתי מאד .

  8. אני לא מבין איך מילווקי היא הקבוצה עם המאזן הטוב ב NBA. קבוצה מוגבלת שחוץ מהבלחות של יאניס אין לה הרבה מה להציע. אגב יאניס לא היה פקטור בכלל ברבע הראשון. לגבי אורלנדו, הפתעה גמורה. ווצ'ביץ' הראה איך צריך לשחק סנטר. מארקל פולץ הראה בהרבה דקות למה היה הבחירה הראשונה בדראפט של 2017. הבעיה שלו היא ש די.גי.אוגוסטין טוב לפחות כמוהו ושניהם משחקים באותה עמדה. לבסוף לא הופתעתי מהניצחון של פורטלנד על הלייקרס. לפורטלנד יש עדיפות ברורה בקוו האחורי ובעמדת הסנטר.

    1. מילווקי – בסך הכל עניין של יום. בתור אחד שהסדרות של בוסטון מולם עדיין עושות לי סיוטים אני אשמח להזכיר לך שהם קבוצה מעולה.

  9. מנחם אתה באמת האמנת באוקלהומה? אם לא היית צוחק הייתי חושב שאתה רפה הבנה. אבל צחוק צחוק הם יתאוששו וליוסטון לא יהיה קל לגמור את הסדרה.
    מילווקי שיחקו בלי חשק, עכשיו הם כנראה יתעוררו.

  10. יש הבדל גדול בין קבוצה עייפה לקבוצה 'חמה'.
    פורטלנד נמצאת בקטגוריה ה-2 והלייקרס בעצם שיחקו אתמול בהילוך ראשון.
    .
    אין ספק שפורטלנד היא הקבוצה הכי מסוכנת בסיבוב הראשון אבל מצד שני זו גם סדרה שתכניס את הלייקרס לקצב של אליפות.

    בארקלי הוא אבי רצון הישראלי רק ההבדל ביניהם שרצון לא היה ספורטאי.

    1. אל תעלב בארקלי עושה צחוקים בעיקר הוא לא באת חושב את זה אולי הוא בא להדליק את השיקצה אחרי שהוא יראה את המטאטא ויתעצבן 😂😂 היה קטע גדול האמת

    2. the pro – בארקלי היה שחקן ששווה גמר בקונפרנס החזק בליגה, ומחזיק את תוכנית הכדורסל הפופולרית בליגה (בלעדיו זה מת תוך שבועיים).
      זה שאתה משווה אותו לאבי רצון (שגם הוא לא סתם הגיע לאן שהגיע), בעיקר מרושע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט