2020 – יומן אליפות לייקרס (1)/ מומי החציל

2020 – יומן אליפות לייקרס (1)/ מומי החציל

שבוע טוב לכל המאזינים.

מומי בשבוע שעבר היה בחופשה באילת עם סילבי והחברים. מומי נכנס לחנות המטייל לשאוף קצת אוויר מזגנים. ניגש אליו בחור עם מסיכה שאל אותו אם הוא מומי החציל המפורסם? וואלה כן? איך זיהת ? זרקת מבט לחדשות למומי באזור המבושים? או שאולי זה מיקי לשעבר מיכאלה שגילתה רצון לעשות ניצוח לשינוי מין? וזוכרת את מומי מלילות ערב?

תשמע יא מומי, מאז שרבת עם מנחם ימי ראשון כבר לא אותו הדבר. אתה חייב לעשות סולחה עם מנחם לשחוט את אם בי גיי לפזר עליו קצת זעפרני ולחזור הבייתה. למה אם לא אני מוריד פה 4 שאקלים ותולה אותך על הכדור פה בחוץ שעולה ויורד ומכניס לך תרמוס עם גרב טרמית לתחת!! ברור לך???

מומי חזר למלון לעשות חישובים וחושבים. מומי איף שהגיע למלון המפואר מלכת שווא נח חולל מהומות. יהודה שישליק שהחלום שלו בכל נופש זה הבופה אול אינקלוד נתקל בקיר פיברגלס ובמלצר שלא מבין מילה עברית?!?!?! שילשיק כמעט ונגס בעמדת הכנת שקשוקות דרך המסיכה. מומי בשביל לא לאכזב את שישליק הוריד מנגל לבריכה ושם שם כמה רצועות של קאלמרי ושרימפסים שיהיה מה לנשנש בין ארוחת הבוקר לארוחת הצהריים. ניגש אליו בחור צרפתי עם כיפה בקוטר הקרחת של לברון אמר למומי איך הוא לא מתבייש לשים לא כשר על המנגל בפרהסיה?!?! מומי אמר לו שעם כל הכבוד לשרימפס זה לא בסדר שכל בנות המשפחה שלו אומנם שומרות מסורת אבל הולכות עם חוטני שלא מגן על הלוגו של הסיטוראן. סמי חזיזה נדלקו לו האורות רוורס ובלי לחשוב יותר מידי הוריד מיטת שיזוף לצרפתי שירגע קצת מהחום הכבד.

להיות בארץ, להרגיש בחו"ל(ון)

בגלל הקורונה מומי מצא עצמו באילת יחד עם כל עם שראל. אילת זה עיר שבדרך כלל נופשים בה כאלו עם עיכוב יציאה מהארץ או ח'ברה שתקועים באייטיז ושומעים עופר לוי בפול ווליום מהמרפסות.

הנופש עבר על הכיפאק, שילשיק נשנש אפילו כרישון וצב ים במצפה התת ימי וסמי חזיזה סגר עסקת חשיש עם חבורה של בדואים ששלחו לו חומר דרך הקו צינור אשקלון אילת.

הייתה תקרית לא נעימה בבריכה שירדו חבורה של טיפוסים, שמו מוזיקה בקולי קולות של שוברט ומוצארט, הבנים פתחו שולחנות עם לוח שחמט וכוסות תה עם לימון. לא יכולים לשמוע עומר אדם באוזניות כמו אנשים תרבותיים? ליאוניד ראה הלוח שחמט נדלקה לו הנורה הרדיואקטיבית. עשה משחק עם מנהיג הח'בורה עשו התערבות על תה צמחים. התחילו בלאגנים ודיברו דיבור נגוע על הזזזה של הסוס מו'3 ל ז'5. וואלק למה מה קרה לשים את הסוס בכיתה טיפולית? סמי חזיזה שדפק קצת חשיש בנרגילה נדלקו לו העיינים והוא הוריד לשחקן ב' AKA "לאיוניד, אבל לא שלנו" שימשייה לפרצוף.

הבחור התחמק מהשימשייה אבל כשהתעלף סילבי שפכה עליו בטעות כוס תה קמומיל והוא הגיע דוך ספיישל במונית של שילשיק לבית החולים יוספטל עם כוויות דרגה 3 ואובחן כאדם היחיד בהיסטוריה העולמית שאובחן כפצוע במשחק שח-מט.

יעשו לנו כבוד

בערב מומי שמע על הסכם השלום עם איחוד הערביות של אמריקה. סמי והחברים הבדואים שיחררו צרורות שמחה מעוזי ברחבי העיר ומומי כבר מברר על דיל לדובאי. אלו יש להם כסף ונפט בערמות. מומי בתקופה שהיה באל איי פגש את חמיד אבו לטיף שהגיע ללמוד להיות מהנדס אלטקרוניקה, היה מגיע לעשות קניות של ווקמנים של סוני במחסן של שאול הפרסי. היה מגיע כל יום ללימודים בפאררי צהובה משהו לוקס. הרגיש קצת לא נעים ממומי והחבר'ה המקסיכנים והאפרו ניגרים

שלח מכתב לאבא שלו – יא באבא, וואלק לא נעים אני מגיע עם הפאררי ללימודים וכל שאר העיר מגיעים במטרו של אל איי.

שלח לו מכתב השייח אבו חמיד אבו לטיף – יא איבני שמתי לך 40 מיליון דולאאר בחשבון, תקנה לך רכבת ותהיה כמו כולם.

הנופש הבא

אחרי שהעבירו את הזמן כמו משחק מקדים בבועה הגיע זמן המאני טיים. וואלק הלייקרס נראו בבועה כמו אוקסנה אחריי שמומי החרים לה את הדרקון. יכולת גבוהה בין הסדינים יש אבל אין חשק.

תקראו את השפתיים של מומי – הלייקרס ממתינה לפורטלנד. אם הבלייזרס לא תעשה את המקום ה – 8 מומי יקפוץ ראש לים התיכון וישחה עד ג'ורג'יה למרכז לקשיש של הדוקטור מנחם ואשתו גילה וייתן לדוק נשיקה במשולש ברמודה.

הלייקרס מגיעים לסדרה עם לברון דוויס וחבורה של לוחמים. הבעייה הגדולה של הלייקרס שלילארד בוער כמו טאבון לבנים ודני גרין נראה כמו גבינה מותכת של סמבוסק. בלייקרס בלי בראדלי אין סטופר שיצנן את ליארד ומשולם.

הלייקרס ופורטלנד בדרך להפגש בפעם ה 12 בפלייאוף והלייקרס ניצחה 9 מ 11 סדרות מול החליפות.

הלייקרס ניצחה את הבלייזרס 2-1 העונה וזאת לראשונה מאז 2014 שהיא מנצחת אותם בסדרה עונתית (פורטלנד ניצחה 16 משחק רצוף על הראש של הלייקרס מ 2014 עד 2018)

כרמלו מגיע רזה מתמיד לסדרה אחרי שהוריד במשקל בסגר הגדול, הוא גרם ל 13 מסעדות באזור פורטלנד לפשוט את הרגל בעקבות הדיאטה.

המפתח של הלייקרס בסדרה חייב להיות דוויס. אם הגבה לא ייתן סדרה של 30-12-3 ללייקרס יהיה קשה לתפור את החליפות בדרך לאליפות.

לא איי מלבד הביג 3 (לברון-דוויס-קארוסו) יש צוות של 9-10 שחקן שביום נתון יכול להשתולל. ציון ווטרס ו JR יכולים לעזור ומומי ממתין לדני גרין שיפשיר. מר-קוף מוריס עדין נראה חלוד והוא לא פאקטור רציני. הווארד ומגי צריכים להתעלל בנורקוץ ולקוות שלא ישחרר איזה יוסוף בבועה מהתרגשות.

מומי לא יפול מהכסא נוח אם דיי-מו יתן סדרה של 37 פלאס למשחק.

היתרון של לייקרס זה בעמדת המאמן. סטרוס נמצא בסטרס בפליייאוף ומומי מאמין שווגל יעשה לו שח-מט. הלייקרס לא קלעה טוב מדאון טאון בועה ואולי הגיע זמנו של הקוסמה.

המשחקים של הלייקרס יתחילו ב 4 בבוקר מה שאומר שמצפה לסילבי עבודה קשה במשחק המקדים המוקדם. מומי ילך עם הלייקרס ב 6. כל הדרך בדרך לטבעת.

לברון הביא טבעת בעונה השנייה במיאמי, הביא טבעת בעונה השנייה בקלבלנד במועד ב' הוא ישים טבעת לדוויס ויחד יצא להם ילד שישחק את הרשע בספייס ג'אם 3.

AD ן LBJ לנצח
זה הזמן לחגוג הפלייאוף מתחיל
יוצאים מהבריכה. תיכף מתחיל פילי מול בוסטון

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. הקראתי לגייל את החלק הראשון על הלייקרס והיא הגיעה לאורגזמה לראשונה אחרי-7-8 שנים יבשות. כשהגיעה למטה וראתה את "10"
    , האורגזמה שלה חזרה לבטן, אטו מאיפה שהיא יוצאת.

  2. דיוויס ולברון שניהם יתנו מעל 30 בסידרה גם דמיאן.
    מי יעצור את השיקצה? כרמלו? טרנט? קולינס? אפילו לא יזדקקו לצוות חילוץ והצלה. סילבר אמר ללברון בחייאת אל תסתבך גם ככה תיאוריית התאגיד מתפשטת בכל העולם אל תתן להם עוד חומר סגור את זה מהר ואל תסתבך.
    לברון: תפסיקו לשרוק לדמיאן אם אתה רוצה שיהיה מהיר
    סילבר: אני לא יכול להוציא הנחייה כזאת יכניסו אותי לכלא. תשמע פשוט תשמור עליו אתה ולא יהיה שריקות
    לברון: מה לשמור? אני על דמיאן השתגעת שיכניסו אותי לסרטונים של השלשות שלו מהלוגו? ויצחקו על ההגנה שלי, מניאק אחד אשך טמיר כל היום מעלה סרטונים מביכים שלי, בשביל מה הבאתי את דני גרין? אני על קולינס קומישנר.
    סילבר: אם המשחק יהיה צמוד אז לפחות תשמור עליו? ראית מה עשית לקאווי? עדיין יש לך את זה ברון!
    לברון: אממ..טוב נראה
    סילבר: אל תשכח אנשים זוכרים אותך תמיד כמו המהלך האחרון שלך. זוכר את הארדן איך כתבו פתאום שהוא שיחק הגנה גדולה אחרי שחטף כדור אחד מיאניס?

  3. כרגיל, תודה מומידן.
    באילת עושים קופה טובה מאד עכשיו בגלל שנתב"ג כמעט סגור, וביזנס איז מאץ' מור דן יוזוואל….
    המחירים כאמור בשמיים כי צריך לכסות את הבור מהסגר וגם בגלל שזה מה שנקרא captive markets
    תשאל את מומי כמה ג'ובות שילם על המלון והבופה?…

        1. ראיתי כתבה בצינור בערוץ 13 והייתי בהלם.
          מלון שהוא מהמפוארים בעולם עולה כ 3500 שח ל 3 לילות לזוג וילד וכולל כנסיה מלאה לשלל אטרקציות במלון.
          המחירים של הנופש בישראל הזויים/לא הגיוניים ביחס לתמורה.
          אני לא חושב שיש צימר באירופה שעולה יותר מ 150 יורו ללילה. בישראל יש גם ב 600 יורו.
          במחיר של לילה למלון באילת שכולל 2 מבוגרים ו 3 ילדים אפשר לקבל מלון 5 כוכבים בלוס אנג׳לס על הים ולהשאר עם עודף.
          בכלל בישראל כמעט ולא ניתן להשיג מלון בעלות
          של 150 דולר ללילה. בעבודה הקודמת שלי הייתי טס המון והתקציב של המלונות היה 150 דולר(מקס) עבור לילה. גם ב 100 דולר הייתי לן במלונות במרכזי ערים באירופה או בפאתי ערים בארה״ב. זה לא רמת המחירים בישראל שבנויה על התייר הפראייר ועל התייר היהודי העשיר שמגיע לטיול

          1. מידן, זו בדיוק המשמעות של קפטיב מרקט, תן מקסימום (הנופש) קבל מינימום (מנותן השרות).
            אילת לא לכל כיס במיוחד לא עכשיו כשאין בכלל תחרות עם חו"ל. אנחנו יודעים להיות מלכי החמדנים, עושקים אחד את השני….
            מכיר אנשים שוויתרו על הנופש בעיר הדרומית כשראו את המחירים. החו"ל הרבה הרבה יותר משתלם…

            1. ברור, מה הטעם באילת כשיש לפחות עשרה יעדים פי 2 יותר זולים ואטרקטיביים במרחק עד שלוש שעות טיסה

            2. חו״ל אכן יותר משתלם
              הייתי באילת עם המשפחה בשנתיים האחרונות יותר פעמיים מ 40 שנה שקדמו.
              זה בלתי אפשרי לטוס לחו״ל עם עגלת תאומים + ילד מתחת לגיל 5.
              השנה מאוד רציתי לטוס ואפילו מצאתי עסקה מדהימה לרודוס ,ואז הגיעה הקורונה ….
              צימרים הם סכנת נפשות כי אין פיקוח ובריכה פרטית ללא כל גדר הוא סיכון שאני לא מוכן לקחת(מה גם שהמחיר היה יוצא לא פחות ממלון ממוצע באילת)
              אני חושב שהמפתח הוא בהוספת קזינו למלונות. הרווח התפעולי יהיה גדול יותר והחדרים יהיו זולים יותר

            3. ילדים קטנים וחו"ל זה משהו אחר, מסכים
              .
              מה הבעיה עם צימר לא בדיוק הבנתי, בבריכה ההורים אמורים להשגיח גם ככה.. ואין עוד מלא משפחות ורעש מסביב

          2. לילה בווין מתחיל ב300 דולר בווגאס לחדר פשוט, ההבדל שאצלנו אתה משלם על חדר לא על אדם ואוכל לא כלול (מעלה את הרווח של המלון ואת המחיר משמעותית לתייר הפשוט) , בכללי ישראל יקרה בטח ביחס שנותנים.

          3. +1
            בארופה אני לן במלונות של 100-120 דולר וזה מעל הראש, מלונות מצוינים.
            בארץ לפעמים המחיר גבוה פי 2-3 עבר אותה תמורה

            1. באירופה מעל 100 יורו כל המלונות שתיקח יהיו טובים. בארץ ב-450 שקל אתה מקבל דירת איר בי אן בי בלי ג'קוזי במצפה רמון.
              לפני הקורונה סגרתי מלון ברוטרדם, חדר פרימיום עם נוף לסקייליין של העיר (זה על האי מול העיר), 180 יורו ללילה. בבנק יש לנו כל מיני הנחות לחופשות. 750 שקל ללילה זה בקושי מלון אחרי הנחה בנצרת עלית

  4. כיף שחזרת אדון מומי (דרך אגב, יש קשר למשפחת המומינים?).
    אמנם בהגנה כנראה אין לבלייזרים מה להציע, אבל נקווה שהגאנרים יעבדו בהתקפה, ותהיה סדרה מעניינת (לקרוא עליה, כן? אין מצב שאני קם בכאלה שעות באופן יזום. עניין של זכויות אדם בסיסיות)

  5. רק צריך למצוא תורם גדול בדובאי שיסדר לי ציוד מעולה ויקר וגם מסע לדובאי ושהייה של חודש ואני מסדר לו מין של אצה חדשה על שמו.
    מישו מאיחוד האמירויות נכנס פה להופס? אולי קים גונג און???
    🙂

  6. כיף לראות שחזרת מומי.

    יש שני תרחישים לסדרה:
    פורטלנד ב-6
    או מעורבות שופטים לפי גירסת הקוריוז ואז לייקרס ב-7
    כדי שאולי בגמר המערב יהיה גמר LA

כתיבת תגובה

סגירת תפריט