הקליפרס גברו על הת'אנדר בהארכה, פילי הביסה את יוסטון – סיקור משחקי שישי / תומר שנאן

טורונטו ראפטורס (19-53) – דנבר נאגטס (27-46) 109:117

מארי חזר אצל הנאגטס כשגם יוקיץ', מילסאפ וגרנט פתחו כשמנגד נורמן פאוול ומארק גאסול עלו בחמישייה של טורונטו. ועדיין, על אף שהייתה בהרכב חסר יותר מחליפי טורונטו ידעו לבצע את העבודה.

לאחר שרוב רבע ראשון צמוד שכלל חמישה שינויים בזהות הקבוצה המובילה השתלטו הראפטורס על העניינים לקראת סופו, סיימו אותו ביתרון 31:23 ומאז לא הביטו לאחור כשדנבר בעיקר מנסה לרדוף אחרי הקנדיים, אך ללא הצלחה.

סטנלי ג'ונסון סיים עם 23 נק',6 אס' ו- 4 ריב' ופול ווטסון הוסיף עוד 22 נק' ו-6 ריב' משלו עבור טורונטו.

דוזייר סיים עם 20 נק', 8 אס', 5 ריב' ו-2 חט' ומונטה מוריס הוסיף 16 נק', 6 ריב' ו-4 אס' אצל הנאגטס.

אינדיאנה פייסרס (28-45) – מיאמי היט (29-44) 92:109

החמישייה של מיאמי כללה את קנדריק נאן, טיילר הירו, דאנקן רובינסון, יודוניס האסלם(!) וקלי אוליניק בעוד שאינדי עלתה עם מלקולם ברוגדון, אדמונד סאמנר, ג'סטין הולידיי, אליזה ג'ונסון וג'קאר סמפסון. ועל אף שהחמישייה של מיאמי נראית הרבה יותר איכותית על הנייר, ולמרות שלמעט רובינסון כל אחד מהם קיבל יותר מ-20 דקות משחק, אינדיאנה הביסה.

רבע ראשון שנגמר בתוצאה 28:13 לא הותיר יותר מדי שאלות לגבי זהות המנצחת במשחק, כשאמנם היו מספר נסיונות של מיאמי לחזור לתמונה, אך הם לא צלחו בשום שלב.

דרק ג'ונס ג'וניור מתח שריר בצוואר ועורר לא מעט דאגות אצל אוהדי מיאמי כאשר ירד על אלונקה, אך לאחר אבחון הפציעה ההיט יכולים לנשום לרווחה כשיש סיכוי שהוא אף יהיה זמין להם למשחק הראשון נגד הפייסרס בסדרה.

דאג מקדרמוט סיים עם 23 נק' ו-4 ריב' אצל הפייסרס.

קנדריק נאן סיים עם 23 נק', 4 אס' ו-3 חט' וסולומון היל הוסיף 21 נק', 7 ריב' ו-3 אס' עבור ההיט.

לוס אנג'לס קליפרס (23-49) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (28-44) 103:107 לאחר הארכה

דניס שרודר ביצע את הקאמבק שלו הלילה לאחר שנעדר ממשחקי הבועה עקב לידת בתו ונראה לא רע בכלל, לצערו ולצערה של אוקלהומה זה לא הספיק נגד מחליפי הקליפרס, שנראו לא רע בכלל.

לאחר מחצית ראשונה שהייתה בשליטה כמעט מוחלטת של הת'אנדר, שכבר הגיעה ליתרון 12, הקליפרס עלו לרבע השלישי במטרה למחוק את היתרון. הוא נגמר בתוצאה 33:16 עבור הקבוצה מעיר המלאכים ושתי הקבוצות עלו לרבע האחרון כשהתוצאה היא 70:63 לטובת הקליפרס.

אוקלהומה ביצעה קאמבק נוסף, וכבר ראינו שינויי הובלה בין שתי הקבוצות כאשר ב-80 השניות האחרונות, לאחר שקליעת עונשין מוצלחת של טרנס מאן קבע תיקו 87 אף קבוצה לא מצליחה לקלוע סל (החטאה של ברטון, איבוד של מקרודר, החטאה של דיאלו, איבוד של נואה והחטאה של ברטון על הבאזר), אין הכרעה, הולכים להארכה!

לאחר שאוקלהומה נטלה את היתרון בתחילת ההארכה הקליפרס ביצעו מהפך ממנו כבר אוקלהומה לא הצליחה לחזור, פטריק פטרסון קבע את תוצאת המשחק עם שתי קליעות עונשין מוצלחות 3.5 שניות לסיום. סיום המשחק, 107:103 לקליפרס.

טרנס מאן סיים עם 25 נק', 14 ריב', 9 אס' ו-2 חט', עמיר קופי סיים עם 21 נק', 4 אס' ו-4 חט' ופטריק פטרסון סיים עם 17 נק' ו-14 ריב' עבור הקליפרס.

דיאלו סיים עם 27 נק' ו-11 ריב' ושרודר סיים עם 17 נק' ו-4 אס' אצל הת'אנדר.

יוסטון רוקטס (28-44) – פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (30-43) 134:96

בניגוד למצופה שתי הקבוצות נתנו לא מעט דקות לשחקנים המשמעותיים שלהן, והתוצאה הייתה תבוסה צורמת שהרוקטס נחלו אל מול פילדלפיה ששיחקה מצוין.

מחצית ראשונה שנגמרה בתוצאה 71:47 לא הותירה יותר מדי ספקות לקראת 24 הדקות האחרונות של העונה הסדירה. כשככל שהזמן עבר פילי רק הגדילה את הפער בדרך לניצחון אחרון לקראת משחקי הפלייאוף.

טוביאס האריס סיים עם 18 נק', 7 ריב' ו-4 אס' ואלק בורקס הוסיף 16 נק', 5 אס', 5 ריב' ו-2 חט' עבור פילדלפיה.

ביוסטון הארדן סיים עם 27 נק', 10 אס' ו-3 ריב'.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

    1. אין כזה דבר לגנוב משחק ראשון , אין ביתיות לאף אחד, אין טיסות .
      זה משחקים שהם סטנדאלון בפני עצמם בלי חישובי חייבים לקחת משחק מסוים כי המשחק הבא בחוץ

  1. תודה.
    כמו שחשבתי פילי נראים הרבה יותר טוב אחרי שהשתחררו מסימונס.
    אפילו כשבראון עדיין על הקווים.
    מוקש לבוסטון.
    יוסטון הולכת להיות מושפלת בידי כריס פול ולהקתו – וזה מה שמגיע לתועבה הזאת.

  2. יוסטון עם ריבאונד התקפה אחד כל המשחק. חוץ מהריבאונדים פילדלפיה גם מנצחת אותם בפער משמעותי מקו השלוש (18 לפילי לעומת 12).
    בטח דאנטוני חושב שזה בגלל שהם לא הלכו מספיק רחוק עם הסמול בול ובודק אם אפשר להביא את אייזיה תומאס לשחק סנטר בעונה הבאה. גם לגייס את נייט רובינסון… חחחח…

    1. 😂😂😂
      המשחק אתמול לא עניין באמת מישהו מהשחקנים.
      דאנטוני הזה אהבל רציני שנתן להארדן לשחק אתמול. גםם ככה ראס נפצע לטמבל הזה שנתן לו לשחק במשחקים חסרי מהות.
      הוא יכול גם לגייס אותי אני מתאים 1.74 אוויר הגנתי ברמת nba וקולע לא רע מה3

      1. 1.74 זה פאואר פורוורד אצל דאנטוני. לך על זה.
        אבל ברצינות, הבעיה היא שהם יכולים לחטוף כזה גם במשחק 7. סמול בול זה אחלה כשיש לך גבוה בקצה הספסל שהכישרון העיקרי שלו זה להרביץ ולתפוס ריבאונד כששלשות לא נכנסות (אני במגרש של השכונה, אגב) והקבוצה השניה יודעת שהוא ייכנס אם הסנטר שלהם ייתפוס ראש על הסמול פחרוורד ששומר עליו.
        אני מת על סמול בול. מת שדאנטוני יוכיח שאפשר לקחת ככה אליפות אבל הוא בעיקר הופך את זה לקריקטורה.

        1. בכל מקרה… אני פשוט רואה את יוסטון חוטפים כאלה במשחקים גורליים. מה זה ריבאונד התקפה 1??? הם ברחו מהכדורים שעפו מהטבעת???

          1. מקבל. למרות שהוא כבר קצת יותר מידי קצה ספסל. 1.3 נקודות למשחק ובגיל פרישה… בוא נראה אבל מה הם יעשו בפלייאוף.

          2. יופי. דאגתי. למרות שהוא עונה יפה לתיאור שלי אז לא היה לי נעים לבטל.. גם הוא סוג של קריקטורה על הרעיון שרק דיאנג'לו יכול לעשות: "בוא נביא סנטר מאסיבי לא כוכב אבל ריבאונדר ומגן. אבל שיהיה פנסיונר".

  3. פילי בלי סימונס הרבה יותר מסוכנת. יש להם הרכב נורמלי שיכול ליצור קבוצה טובה. העניין הוא שהם היו בהרכב הזה רק כמה משחקים לא נחשבים מבחינתם, אבל אם זה היה ככה עונה שלמה, ועוד עם כמה התאמות, אחלה קבוצה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט