כמה שאלות (דיונים?) בקשר למשחק ממפיס – פורטלנד הערב / מנחם לס

מבלי להיכנס ליותר מדי הסברים פילוסופיים, ישנן לי כמה שאלות בקשר למשחק הערב:

1.כשהמשחק ייגמר, מי נגיד שהיה טוב יותר, דמיאן לילארד או ג'ה מוראנט?

2. הבלייזרס הייתה אחת מקבוצות ההתקפה הטובות ביותר ב-RESTART, אבל הקבוצה ה-20 מ-22 בהגנה. כשהם הירשו ליריב 120 נק' ב-100 פוזשיונס. מתוך 8 משחקים ב-RESTART הם הירשו ליריב להגיע ל-124 נקודות לפחות ב-5 משחקים. מה בדיוק היא הבעייה של פורטלנד בהגנה?

3. מי טוב יותר, ג'ונאס ולנצ'יונאס או יוסוף נורקיץ'? אני לא יודע אם אני צודק או לא, אבל נורקיץ' נראה לי איטי ועייף, ומצד שני וולנצ'יונאס יוצא יותר מדי החוצה.

4. האם אתה מאמין כמוני שהבלייזרס יזדקקו לשני משחקים לגבור על הגריזליס? למה שניים ולא אחד? כי הם יותר מדי ב-EMOTIONAL HIGH ממשחק שלשום מלתת משחק טוב הערב. הם חייבים משחק אחד כדי להירגע. יהיה להם גם קשה עם סיג'יי פצוע, שמצבו הוגדר כ-'שבר בצלע'. יש בלי סוף הגדרות ל'שבר בצלע', וברוב המקרים עם איזה כדור לשכיכת הכאב, ניתן לשחק עם הפציעה. אז למה שניים? למה הגריזליס לא יכולה לנצח שניים ברציפות? כי ללא ג'רן ג'ונסון שיגידו תודה שנתתי להם ניצחון אחד במשחק הראשון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. 1. לילארד. בכושר טוב יותר ושחקן הרבה יותר מסוכן במשחקי הכרעה.
    .
    2.אין לבלייזרס שחקני הגנה מספיק טובים. נורקיץ' וקולינס עוזרים, אבל לילארד, מקולום ואנטוני בעמדות 1-3 שחקני הגנה רעים. אין את אמינו והרקלס שיחפו על דיים וסי ג'יי כמו בשנה שעברה, לכן אני חושב שהם לא יקחו יותר ממשחק או שניים ללייקרס. בלי שחקני הגנה טובים ההגנה לא תהיה טובה, זה היה נראה אחרת אם טרבור אריזה היה בבועה.
    .
    3.נורקיץ' חוזר מפציעה של שנה ועושה הכל בשביל הבלייזרס שהוא משחק. הוא מחטיא יותר מדי ליי-אפס, אבל התנועה בלי הכדור, יכולת המסירה וההגנה שנות אור מעל וויטסייד או ואלניוצ'אס עצמו. במשחק הקודם בין הקבוצות שניהם הסתבכו בבעיית עבירות, יקוו שזה לא יקרה הפעם.
    .
    4.לא חושב. כמו שאמרת ממפיס חלשה יותר, בסגל קצר יותר ולפורטלנד יש את לילארד (וכרמלו) שלא יוותרו במשחק הכרעה בקלות. הלחץ ישפיע וכאן יש קבוצה ומאמן שעשו גמר מערב, כולל ניצחון במשחק 7 בחוץ בסיבוב השני, נגד קבוצה צעירה מאוד עם מאמן רוקי. זה ישפיע.
    .
    5.אומרים שהוא שבר משהו בגב. לא לגמרי עצמו, אבל מאמין שישחק נגד הגריזליס.

  2. פרופסור
    מי יותר טוב? מי יותר מבושל התקפית?
    תשובה, ליילארד
    מי יותר טוב קבוצתית?
    תשובה: ג'ה. לפי מה שראיתי השנה, מוראנט שחקן מעולה ועוד שנה שנתיים, אם לא ייפצע יכול להצטרף לרשימה מכובדת של פויינטים.
    צריך לעבוד הרבה על הקליעה מרחוק ועליה במסת שריר אבל קבוצתית הוא החבילה המלאה ויביא לדעתי הרבה דאבלים ואולי אפילו טריפלים, נחייה ונראה.

  3. ראיתם את דאנטוני הכסיל השלול הבנה הזה? נתן להארדן לשחק ועוד 27 דק. לא מעניין אותו כלום הוא אשכרה תכנת מחשב ללא מחשבה ללא שינויים ללא כלום אותו דבר 20 שנה כמו סטוטס וכו, ממשיך אותו דבר ממש נזק מוחין.
    סיכוי טוב שהוא מקבל בראש מסילי בילי.

  4. לדעתי פורטלנד ייקחו את המשחק. הם יותר בשלים. המפתח הוא נורקיץ שלמרות שחזר רק עכשיו מפציעה ארוכה ישלוט בצבע. אני מאוד אוהב את ג'ה מוראנט אבל הוא לא יספיק לממפיס. לבסוף, סי. גיי. לילארד כנראה יתפוצץ שוב עם משחק של +30.

  5. נורקיץ שלוש רמות מעל ולנציונאס ….מה שיונאס יודע לעשות ראינו בטורונטו….וזה לא היה מספק ליוג'ירי….נורקיץ בתחילת הקריירה שלו והוא רק מתחיל להראות את מה שיש בו..עם כל הכבוד לג'ה מוראנט אז דמיאן הוא הרכז מספר אחד בליגה לטעמי..לפי דעתי הלייקרס יהיו בבעיה מולם. הסיפור של ממפיס העונה נגמר ברגע ש-JJJ גמר תעונה.
    הבעיה של הבלייזרס היא ספסל קצר כי החמישיה שלה חזקה מאוד ….כרמלו אף פעם לא שמר ומקלום פצוע אז הגנה גדולה לא תהיה כאן…

  6. הבלייזרס עייפים מנטלית. כבר משחק חמישי רצוף שהוא "על העונה" וזאת משימה שאף קבוצה לא התמודדה איתה. אבל בלי גגג אין לממפיס יכולת to outscore את השדים מרוז סיטי ונקווה שהיום זה ייגמר. ההגנה שערוריה ונייט טיביטס העוזר מאמן חייב יהיה ללכת.

  7. אני מניח שפורטלנד ינצחו, אבל מאוד אוהב את הפרויקט הצעיר של ממפיס. עוד קבוצה מאוד מסוכנת לעונה הבאה (אולי יעבירו את טנסי למזרח בתמורה לאיזה שיקגו מיותרת)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט