פורטלנד וממפיס בפנים, הסאנס בחוץ – סיכום משחקי חמישי / תומר שנאן

בוקר טוב לגולשי האתר.

לילה סוער עבר על הליגה, כאשר הטרייל-בלייזרס, הגריזליס והסאנס הגיעו בידיעה שהפסד והם ככל הנראה בבית. התוצאה? לפניכם.

ברוקלין נטס (37-35) – פורטלנד טרייל-בלייזרס (39-35) 134:133

במשחק המותח היחיד הלילה פורטלנד הגיעה בידעה שהפסד מותיר אותה מחוץ לפלייאוף בעוד שניצחון מקנה לה יתרון 1:0 בסדרת הפליי-אין, וכמה שזה היה קרוב לפלייאוף ללא לילארד&מקולום.

לאחר שפורטלנד הובילה לאורך רוב המחצית הראשונה הגיע הרבע השלישי, בו הנטס התעשתו הודות למשחק מדהים של קריס לאברט והחלו לנגוס בהפרש עד להגעה ליתרון כאשר הקבוצה מגיעה ליתרון 10 לקראת סופו והרבע מסתיים בתוצאה 104:97 עבור ברוקלין.

פורטלנד תקרוס תחת הלחץ? הצחקתם את לילארד, נורקיץ' ומקולום. הקבוצה מיהרה לבצע קאמבק כאשר 4 דק' אל תוך הרבע שתי קליעות עונשין של מקולום קבעו 112:111 לפורטלנד, משם שתי הקבוצות שמרו את זה צמוד מאוד עד לסיום. שלשה נענתה בשלשה שנענתה בליי-אפ שנענה בהטבעה אצל שתי הקבוצות כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ואנחנו מגיעים לדקה האחרונה ביתרון 132:130 לפורטלנד. מקולום עולה לעוד פולאפ מחצי מרחק וזה 134:130 אבל סל ועבירה של לאברט מצמק את הפער ל-134:133 בלבד. מלו מחטיא שלשה 24 שניות לסיום, התקפה אחרונה של ברוקלין. הכדור הולך לקריס לאברט, לאברט מוריד את השניות מול מקולום, ומנסה לקלוע סטפ-באק שישאיר את הטרייל-בלייזרס בחוץ, אך הכדור פוגע בטבעת ויוצא. 134:133, הבלייזרס בפנים, הסאנס בחוץ!

לילארד סיים עם 42 נק' ו-12 אס' כאשר מקולום מוסיף 25 נק', 7 אס', 4 ריב' ו-3 חט' ונורקיץ' מסיים עם 22 נק' ו-10 ריב' עבור פורטלנד.

לאברט סיים עם 37 נק', 9 אס' ו-6 ריב' עבור הנטס כאשר שישה שחקנים קולעים בדאבל פיגרס עבור הקבוצה.

בוסטון סלטיקס (24-48) – וושינגטון וויזארדס (47-25) 96:90

במשחק המוקדם ביותר של הערב הסלטיקס עלו ללא קמבה, בראון, טייטום והייוורד. התוצאה? הוויזארדס מנצלים את כל זה כדי לרשום את נצחונם הראשון והאחרון בבועה לאחר משחק חלש מאוד של שתי הקבוצות.

במשחק עצמו ת'ומאס בראיינט בלט אצל וושינגטון עם 26 נק', 9 ריב' , 4 חט' ו-2 חס'.

ג'בונטה גרין סיים עם 23 נק' ו-4 ריב' עבור הסלטיקס.

לוס אנג'לס לייקרס (19-52) – סקרמנטו קינגס (41-31) 136:122

בדומה לוויזארדס גם הקינגס נפרדו מהבועה עם ניצחון הודות למנוחה של כוכבי הלייקרס (מנוחה של קולדוול-פופ, קארוסו, דיוויס וקוזמה כאשר לברון מקבל פחות מ-15 דקות).

לאחר שהלייקרס הובילו לאורך הרבע הראשון ומעט מהרבע השני הקינגס ביצעו מהפך, ומשם לא הסתכלו לאחור כאשר הרבע השני שנגמר בתוצאה 36:16 והרבע השלישי שנגמר בתוצאה 41:28 הכריעו את המשחק.

באדי הילד סיים עם 28 נק' ו-5 ריב' כאשר בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף עוד 27 נק', 9 אס' ו-6 ריב' אצל הקינגס.

דיון וויטרס סיים עם 19 נק', 5 אס' ו-3 ריב' עבור הלייקרס.

ממפיס גריזליס (39-34) – מילווקי באקס (17-56) 106:119

מילווקי עלתה ללא יאניס, היל, מת'יוס ואליאסובה, ממפיס הגיעה בידיעה שעבורה זה להיות או לחדול. התוצאה? פליי-אין בין הגריזליס לטרייל-בלייזרס בסדרה של הטוב מ-3 בו פורטלנד זוכה ליתרון 1:0 עקב העובדה שסיימה במקום השמיני.

רבע שני שנגמר בתוצאה 38:29 הספיק לממפיס שכבר הובילה ביתרון 23, נסיון קאמבק מאוחר של הבאקס היה מעט מדי ומאוחר מדי.

שני שחקני ממפיס סיימו עם טריפל דאבל, כאשר ולנצ'ונאס סיפק 26 נק', 19 ריב' ו-12 אס' וג'ה מוראנט הוסיף 12 נק', 13 ריב' ו-10 אס' עבור הקבוצה.

ברוק לופז סיים עם 19 נק' ו-9 ריב' עבור המפסידה.

פיניקס סאנס (39-34) – דאלאס מאבריקס (32-43) 102:128

הקבוצה הטובה בבועה מסיימת את דרכה לאחר שמונה נצחונות רצופים עם ניצחון מול דאלאס חסרי פורזינגיס.

בסוף הרבע הראשון הסאנס החלו לרוץ ופתחו פער דו ספרתי על המאבס. מאותו רגע ועד הסיום אותו פער רק הלך וגדל הודות להופעה מרשימה נוספת של פיניקס, שאמנם לא עשתה פלייאוף העונה אך תגיע לעונה הבאה אופטימית מאוד וחדורת מטרה לקבל את הכרטיס הנכסף.

בוקר סיים עם 27 נק', 7 ריב' ו-5 אס' עבור פיניקס.

בובאן מריאנוביץ' סיים עם 18 נק', 20 ריב' ו-3 אס' אצל המאבס.

יוטה ג'אז (28-44) – סן אנטוניו ספרס (39-32) 112:118

פופ נתן מנוחה לדרוזן, גיי, מילס, וויט, פורבס, ליילס וזלר, מנגד קונלי, גובר ומודיאיי נחו אצל יוטה כשקלארקסון, אינגלס, אוניל ומיטשל מקבלים פחות מ-15 דק' משחק במפגש בו לשתי הקבוצות כבר לא נותר על מה לשחק.

רבע ראשון מפלצתי של יוטה שנגמר בתוצאה 41:24 הספיק לקבוצה מסולט לייק סיטי, כאשר הספרס נוגסים בהפרש בהמשך הערב עד למיני דרמה לקראת הסיום, אך בשנייה שסן אנטוניו הגיעה להפרש פוזשן שחקני יוטה לחצו פעם נוספת על הגז, וניצחו במשחק.

רייג'ון טאקר הוביל את קלעי יוטה עם 18 נק'.

קלדון ג'ונסון סיים עם 24 נק' אצל הספרס.

אורלנדו מג'יק (40-33) – ניו אורלינס פליקנס (42-30) 127:133

עוד משחק חסר חשיבות בו כמעט כל השחקנים הפותחים בשתי הקבוצות מקבלים מנוחה.

רבע שני בו המג'יק ניצחו 43:30 ויתרון שיא של 22 נק' שהושג במהלך הרבע השלישי סייעו למג'יק להגיע לניצחון, כאשר נסיון קאמבק של הפליקנס לקראת סיום המשחק לא צולח, והקבוצה נפרדת מהבועה עם הפסד נוסף.

ניקולה ווצ'ביץ' סיים עם 23 נק', 6 ריב' ו-3 אס' עבור אורלנדו.

פרנק ג'קסון סיים עם 31 נק' ו-5 אס' וניקייל אלכסנדר-ווקר הוסיף עוד 29 נק' ו-7 אס' עבור הפליקנס.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. שמעון ראיתי את העבירה של הצרפתי על ליליארד
    https://telechargementfilmhd.com/report/fgwetg-ok4/
    (דקה 25)
    ברור שלא הפריע לו בזריקה ולא התכוון להפריע לו.
    אבל בחוקים של היום, ובמיוחד שזה אלוף פיקוד צפון, כל מגע כלשהו בזריקה יהיה מייד עבירה.
    הוא עשה טעות והתקרב יותר מדי מאחור ונגע בו קלות.
    לצערי היום זה עבירה ברורה.
    למרות שלא היו שורקים כ"כ מהר אם היה מדובר בשחקן אחר.
    יש שריקות הרבה יותר מופרכות באופן שוטף, בלי מגע בכלל או שהתקיף יוזם ומזייף את המגע.
    עם זה אני אחיה.

    1. אשך שים משקפיים איפה הוא בדיוק נגע בו מאחורה? להיפך הוא אפילו ברח ממגע לצד
      זה בדקה 25.06 התחת של דמיאן שבולט קצת שיפשף לו את היד במקרה הטוב הוא בכלל לא נגע לא התכוון לגעת וברח ממגע

      1. ברור שזאת שריקה חרטא, אבל תסתכל, יצר מגע עם היד.
        אני די בטוח שכל יצירת מגע בזריקה זה עבירה היום.
        שוב – יש דברים הרבה יותר גרועים כיום, בלי מגע בכלל או שהמתקיף קופץ עליך ואתה סתם עומד.

            1. 😂😂😂
              זה כן ככה פורטלנד ישמרו על המלך איזה צחוקים יהיה שם יתנו לו קליר פאת
              בכלל בnba אני מגלה שכל הכדורסל ששיחקתי אי פעם היה שגוי ולא חוקי, היו צריכים ללמד אותי אחרת.
              אתמול עשיתי יורוסטפ וההוא מהפועל התווכח איתי שעה שזה צעדים חחח אמרתי לו אחרי שתפסת כדור מותר 2 צעדים גאתרינג 😂😂😂 הוא אפילו לא יודע מה זה אמר לי מה אתה ממציא שטויות 😂😂😂

            2. 😄
              הנבא היום זה כדורסל ביקום מקביל.
              יהיה קשה מאוד לאמריקאיים בזירה הבינלאומית.

  2. אחלה סיקור ללילה עמוס.
    הזוי הקטע של פניקס. הגיעו לבועה, ניצחו את כל המשחקים האפשריים (היחידים ש) ועםים הביתה.
    הזוי
    🙂

    1. הזוי בהחלט אבל איפה הם היו כל העונה? זה המשך של העונה.
      מה שכן זה בהחלט יכול להיות פורמט עתידי, עונה קצרה ואז 8 משחקים על כרטיס לפלייאוף בין הקבוצות שעדיין רלוונטיות

    1. זה לא שב-2019 הם נראו הרבה יותר מתאימים לפלייאוף.. אם העונה הייתה ממשיכה כרגיל, עדיין פורטלנד (אפילו בלי נורקיץ) וממפיס (שהיו אז בשוונג) היו ככל הנראה מסיימות בשמינייה.

  3. לא בטוח שפיניקס שווה פלייאוף במערב, למרות ה-8-0 בבועה. את הפלייאוף הם החמיצו בעונת טרום קורונה, כנראה בהרחקה של אייטון, שאולי ביחד איתו היו מגרדים עוד 2-3 ניצחונות שהיו מביאים אותם למשחקים על הכרטיס האחרון.
    פיניקס פשוט עלו על הגל, בדיוק כמו וורן שקלע בצרורות (זה לא אומר שהוא אול-סטאר או שהוא פתאום הג'יימס הארדן של המזרח). וורן בכל אופן, קיבל טיפול אחרי שג'ימי הוציא עליו חוזה והוא חזר למימדים הרגילים שלו כסקורר נחמד ותו לא… לפעמים יש לו רצף ולפעמים או קר…
    פיניקס היו לוהטים בבועה, השחקנים שלהם נתנו קפיצה משמעותית במשחקם, בעיקר בוקר, אבל במערב, שהוא פשוט הזוי משנה לשנה ברמת התחרות שלו, ושנה הבאה עם החזרה של ג"ס, הספרס הלא נגמרים, ממפיס עם JJJ בריא, בלייזרס עם נורוקיץ' בריא, מינסוטה המתחדשת, זאיון בריא בפליקנס והקינגס אולי יציבים יותר, לא משאיר הרבה מקום לטעויות.
    הסאנס עשו את שלהם בבועה, הבעיה שהם היו תלויים בקבוצות אחרות שהספיק להם פחות ממאזן נקי מהפסדים

    1. המערב מפחיד, לחשוב שסן אנטוניו מינסוטה והקינגס נראים כרגע הבוטום 3 של הקונפרנס שנה הבאה, כל אחת מהקבוצות האלו עושה פליאוף במזרח.
      .
      יאללה שנה הבאה, ביטול הקונפרנסים, 58 משחקי עונה רגילה חלק א, בית וחוץ מול כל קבוצה. בסיומם הליגה מתפצלת ל-3 דויזיות 1-10, 11-20, 21-30. 18 משחקי עונה רגילה חלק ב נוספים מה שנקרא מלחמות דירוג, בדומה לgmat ככל שאתה טוב יותר השאלות שלך קשות יותר, כדי שאפשר יהיה להבדיל באמת בין גברים לילדים, אז גם כאן. דויזיה A תייצר לנו 18 מחזורים של משחקים פנימיים בין 10 הקבוצות הטובות בליגה (רייטינג!!!) דויזיה B יהיה מלחמת עולם על כניסה לטופ 16, משחקים ישירים על המיקום, כי סדר המשחקים יקבע לפי הדירוג באופן כזה שבסבירות גבוהה נקבל מחזור סיום שישוחק בשעה אחידה עם תסריטים שוברי קופות. דויזיה C ה bottom 10 הם גם יהיה להם על מה לשחק, הם יתנקזו לטורניר פנימי כלשהו על המקום ה-1 בדראפט, פרט למקום הראשון (והשלישי שיוענק למי שפספסה את הפליאוף מדויזיה B עם המאזן הטוב ביותר) כל שאר מקומות הדראפט יחולקו בהגרלה כמו היום שמגדילה את הסיכויים לפי כמה הקבוצה גרועה. לאף קבוצה לא יהיה אינסנטיב להפסיד, כי המקום הראשון יהיה פרס ניחומים לגרועה הכי טובה, שלא הצליחה להיכנס למאבקי עליה לפליאוף.
      .
      קיבלנו עונה של 76 משחקים, מצד אחד 6 פחות מ-82, כולם רוצים לקצר קצת את העונה, אבל מצד שני משחקים הרבה יותר אטרקטיביים, ומתח שאמור רק להתגבר לקראת הסוף ולא להיגמר בטנקינג של 15 משחקים אחרונים.
      .
      מה שהכי חשוב, קיבלנו פורמט שיוויוני לחלוטין. 1-16 אמיתי ואפילו משופר.

      1. יש הרבה היגיון בהצעה שלך מה גם שהיא מאפשרת משחקים במקבצים עקב תנאי הקורונה ועדין אני מסופק אם המערב מזרח ישתנה כי הקבוצות הבינוניות במזרח לא יסכימו.

  4. מנחם למה אתה מתעלם מהסכם שלום שטראמפ הדביל הביא ואף דמוקרט לא היה אפילו חולם על זה?
    מה אין איזה פוסט לראשמור של המרגל הרוסי?
    תגיד טראמפ יקבל פרס נובל מהליברלים או לא? או שצריך להיות שחור עם חיוך blm בשביל זה או לזרוק סיסמאות חלולות לאוויר?

    1. חחח… הייתי בדובאי עוד עם דרכון ישראלי בטרנזיט בין טיסות. ממש לא חדשה למי שעושה את המסלול בין ישראל לאוסטרליה ניו זילנד.

    2. מה המשמעות של ההסכם הזה (דרך אגב הם לא יפתחו שגרירות בישראל) מבחינה עולמית? בראיה פנים אמריקאית , זה הנושא שנשיא ארה"ב משקיע בו זמן בתקופה הזו?

  5. הספרס – מרגש, קצת מבאס, קצת משמח כי פותח אפשרויות בדראפט, החמיא על ההתפתחות הבועה, וכמובן נגיד כל הכבוד על ההישג, שאני מעריך שלא נראה עוד כמוהו בעשורים הבאים.
    .
    פיניקס – עבודה יפה מאוד, אבל זו בכל זאת פיניקס אז רק נצווה – דונט רוק דה בואט! לא לעשות שטויות בדראפט ובסגל, ולתת למונטי להמשיך לעבוד. הלו? סרבר? אתה שומע?
    .
    פורטלנד – יותר מזל משכל, כמו שהם נראים לאחרונה בכלל לא בטוח שיעברו את ממפיס, אבל אם כן – הכו הלייקרס, או לפחות תנסו למתוח אותם קצת.
    .
    וכל הכבוד לברוקלין.

    1. יש לכם מקום לאופטימיות, בוקר עשוי להפוך לטופ 10,לא רואה אותו בטופ 5 (בחתי אפשרי להכנס למועדון הזה: קאוואי, יאניס, קיידי, דייוויס, לברון. בסדר הזה). אבל חייבים חיזוק בשביל פלייאוף. בשנה הבאה המערב יהיה פרוע.

    1. שנת הזובור המסורתית לרוקיז על שם פופ… יחידי סגולה נמנעים ממנה… יאללה נשבר הרצף , פופ יכול ללכת לנוח ולשתות יין ולהעביר את המפתחות ליורשת בקי האמון אחרח מספר שנות בישול כעוזרת בכירה.

  6. תודה על הסיקור. השלמתי פורטלנד נטס בליג פאס.
    וואו – איך עמדתם בזה בלילה? התקף לב מתמשך לאוהדי פורטלנד ופיניקס באשר הם. כל העונה על זריקה אחת של לברט. כרמלו יצא פארש, אם לברט היה קולע – הוא לא היה מתאושש מזה. לבד בפינה – הזריקה הכי יפה בליגה (כשדוראנט בחוץ) – רק טבעת!!! אסון.
    .
    יש לי סוף סוף קבוצה במזרח. ברוקלין. אמנם חיכיתי לשנה הבאה אבל אני הולך חזק כבר עכשיו. איזה חמודים, יאללה לתת לקנדים האוברייטד בעיטה בתחת!
    .
    שוב רואים שכדורסל מנצחים במידנריינג׳. מקולום ולברט. השני זה גארד אולדסקול – הולך לצבע, נותן מידריינג׳ – תענוג. ומה אלן עשה על הלוח ברביעי? התעלל בנורקיץ׳. מעניין מה יהיה עם כל הכישרון בנטס בשנה הבאה כשיחזרו שני הגדולים. לברט, דינווידי, האריס, אלן. זה צריך להספיק למזרח. חייבים מאמן אמיתי.
    .
    פורטלנד תלויים במצב הבריאותי של מקולום. הוא לא נראה טוב. בלעדיו – יהיה בלתי אפשרי נגד הליייקרים.

  7. בפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי. כולם ישחקו ויתייחסו ברצינות לכל משחק.
    הבועה מוצלחת בקטע של סטריליות לקורונה וכושר משחק אישי סהכ טוב. ניפגש ב 17

  8. אוהו איך פורטלנד דודג' דה בולט..
    מקולום פצוע? פורטלנד צריכים לשלח אותו, הוא לא מספיק טוב.
    סחתיין על פיניקס (האוהדים על פי עדותם מסתובבים עם הממחטות עליהם) אבל תכל'ס הקבוצות שהבטיחו את הפלייאוף שיחקו בחצי כוח, אפילו שהופעל עליהן לחץ כבד מצד זיו פנמה שקטל אותן קשות על הגישה ועל היותן בושה לליגה.
    מחזור הסיום היום משול לדיסק להיטי הלדינו של גיא זוארץ- לא רלבנטי ולא מעניין.

      1. הבקראקט של UCL מזכיר את ה NBA
        פ.ס.ז\מילווקי כנראה תעלה מהצד המזרחי ותהיה מלחמת עולמות בין באיירן בארסה והסיטי\לייקרס\קליפרס\יוסטון במערבי

        1. + 1
          יצירתי – רק חשוב לזכור שליברפול נפלו בצד ״המזרחי״
          אבל כן, ״המערב״ אכזרי: סיטי, ריאל, באיירן, בארסה, יובה (שמשום מה התקפלה ברגע האמת)

  9. ממש כואב לראות שקבוצות עלובות כמו הנטס ואורלנדו יהיו בפלייאוף וישמשו כמשחקי חימום וקבוצות כמו ממפיס או פיניקס רושמות עוד עונה ללא פלייאוף. המערב הולך ומתחזק ואם השיטה הנוכחית תמשיך- אסטרטגיה טובה תהיה להיות בלואד כל העונה כי ממילא הדירוג לא ישנה.
    בקונפרנס עם כל כך הרבה קבוצות חזקות אין משמעות את מי תקבל ולא בטוח שיתרון הביתיות ישפיע בכלל.
    יותר חשוב לבוא בריא למאני טיים.

  10. תודה תומר. איזה לילה היה לך! מה שהנטס עשתה לא יכול להיות מוגדר אחרת מ'גבורה'. פשוט 'גבורה ספורטיבית', עם רצון של ספורטאים לשחק הכי טוב שהם יכולים עבור נצחון במשחק שלא קבע עבורם כלום.

    שוב, תודה גדולה לתומר!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט