חם מהתנור – ווסטברוק בספק לפלייאוף, יאניס מורחק, והארכות חוזה למאמנים

הליגה החליטה להרחיק את ה-MVP המכהן יאניס אנדטקומבו ממשחק האחרון של העונה הסדירה בעקבות הנגיחה לפניו של מו וואגנר. הודעה בהחלט משמחת עבור הממפיס גריזליס שכנראה יצטרכו לנצח את הבאקס כדי לעלות לקרב על המקום האחרון בפלייאוף.

*

היוסטון רוקטס הודיעו ש-MRI על רגלו של ראסל ווסטברוק גילה מתיחה בשריר הארבע הראשי. חומרת הפציעה עדיין לא ברורה לגמרי אבל ביוסטון חוששים שווסטברוק עלול להחמיץ לפחות את פתיחת הפלייאוף. בינתיים הרוקטס לפחות קיבלו בחזרה את אריק גורדון.

ג'ואל אמביד שחזר מפציעה בקרסול ושיחק מול הראפטורס הלילה נטש את המגרש עקב פציעה חדשה בידו. X-ray על היד הפצועה היה שלילי אבל עדיין לא ברור מה מידת השפעתה של הפציעה על מצבו להמשך. אלו בשורות לא טובות עבור הקבוצה שגם ככה סובלת מפציעות וכבר איבדה את בן סימונס עד תום העונה.

*

האינדיאנה פייסרס הודיעו על הארכת חוזה למאמן נייט מקמילן שהגיע לקבוצה לפני ארבע עונות והוביל אותה לפלייאוף בכל אחת מהן. מותרה לו עוד עונה על חוזהו הנוכחי והפייסרס מעוניינים להמשיך איתו ולכן לא רצו להשאיר אותו בספק בעונה הבאה. פרטי ההארכה המדויקים לא נמסרו עדיין.

גם הבוסטון סלטיקס מעוניי\נים להמשיך עם המאמן שלהם והודיעו על הארכת חוזה לבראד סטיבנס ההמאמן את הקבוצה בשבע העונות האחרונות. לסטיבנס חוזה עד סוף עונת 2021/22 אבל הסלטיקס החליטו כבר כעת להאריך אותו. פרטי ההארכה המדויקים לא נמסרו עדיין.

*

לקראת הסיבוב הראשון בפלייאוף שלאחריו יורשו להביא השחקנים אורחים לבועה הליגה הודיעה שלא תאפשר הכנסת מכרים מזדמנים אלא רק בני משפחה ואנשים איתם יש לשחקנים ולמאמנים קשר אישי ארוך שנים. כל שחקן יוכל להביא לבועה עד ארבעה בני משפחה. כמו כן הקבוצות יורשו להגדיל את מספר אנשי הצוות הנמצאים עם הקבוצה.

הליגה הודיעה שגם בשבוע האחרון לא נתגלתה בבועה אף בדיקת קורונה חיובית.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

    1. הוא דווקא נתן לשניהם מנוחות בחלק מהמשחקים. מה גם שווסטברוק לא שיחק ב-2 משחקי בקטובק בתקופה שלפני הקורונה. לפעמים פציעות הן סתם נאחס, לא הכל זה בגלל ״מאמן קצב״ כזה או אחר.

  1. מה הסיפור עם ווסטברוק?
    הוא נראה קצת כבד מתחילת הבועה, וודאי לא בכושר שהיה במרץ שהיה הטוב ביותר בקריירה הן מבחינת יעילות וגם יכולת ייצור נקודות גבוהה, הוא לא חזרבאותו כושר וכנראה אחרי המתיחה גם לא יחזור.
    עונה הבאה הוא בן 32 ומסתמא יוטרד לחורי הגהינום של הליגה דטרויט ניקס וואטאבר, וככה אנו כנראה נפרדים מראסל ווסטברוק, הפנומן שהפך ל…השלם את החסר.

      1. אהלן מיקי
        לכשעצמי מעולם לא החשבתי את ראס בתור פול גז בניוטרל . אני חושב שהוא עדיין מתאים להיות 1A בקבוצת צמרת , וזה בדיוק התפקיד שייעדו לו ביוסטון . השגיאה של פרסטי היתה שהוא הפך אותו ל-1 בעקבות הפציעה של דוראנט , והשאיר אותו בסטטוס הזה גם אחרי שדוראנט חזר . אני משער שאם יוסטון ילכו לבניה מחדש , הם יעשו מה שאתה אומר . אבל לא נראה לי שזה הכוון .יותר סביר שמורי וד'אנטוני ילכו והכוכבים ישארו לעוד נסיון , בסגנון שונה . בכל אופן , מאחל לראס החלמה מהירה והרבה הצלחה בפלייאוף .

        1. לדעתי הוא לא מתאים גם ככוכב שני כי הוא מתקשה להתאים את עצמו לכוכב הראשון (לפחות במקרה של דוראנט), והציוות שלו לפול ג'ורג' לא ממש הצליח. בנוגע לשת"פ עם הארדן נגלה, אני מקווה, השנה.
          .
          לדעתי הוא מצוין כפנטזיסט מושך קהל בקבוצה שאינה קונטנדרית – הוא יכול להתפרע ולאף אחד אין ציפיות שיצא מזה תואר – לפיכך הזיווג עם הניקס (כמו כרמלו).
          .
          אני לא יודע מה יוסטון יעשו איתו, תלוי הרבה בתוצאות של השנה, במה שהארדן רוצה, ובהצעות שיקבלו.

    1. הגזמת, כולה היה לו משחק חלש מול פורטלנד. כמה שאני לא מחבב את הבחור הוא נתן עונה מעולה (חוץ מהקליעה שירדה) והוא ביחסים טובים עם הארדן. גם את מי תביא במקום? לא זורקים כוכבים בליגה הזאת כל כך מהר (לקח שאני מקווה שיוסטון למדו אחרי שהשליכו את כריס פול – מהר מידי לכל הדעות).

      1. חוץ מהקליעה שירדה? לראסל לא הייתה עונת נ.ב.א אחת עם אחוז אפקטיבי כמו שיש לו השנה, ואגב, מבחינת כמות זריקות העונה ביוסטון נמצאת במקום השני.

        1. ב'קליעה' אני מתכוון לקליעה מרחוק, לא ליי-אפים. האחוזים שלו מ-3 קטסטרופה, כנראה העונה הכי גרועה בקריירה באלמנט הזה (בעונה השניה שלו היו לו אחוזים יותר גרועים אבל הוא בקושי זרק).

      1. יש מצב טוב חשבתי על זה גם.
        מכיר כמה מתאמנים ברמה גבוהה שמתקשים לחזור לשגרה שלהם לאחר שהבריאו מהקורונה.
        יש כאן מחיר מסוים לטווח הקרוב.
        מקווה מאוד שיבריא ונראה את יוסטון בשיא הכוח מול הלייקרס.

  2. זו הנקודה
    לא זורקים כוכבים מהר בליגה זה משפט נכון אבל ווסטברוק אם הוא לא חודר עצום הוא לא כוכב כי אין לו מה שיש לכל שחקן טופ 30 בליגה קליעה.

    1. אין לו קליעה לשלוש. האחוזים שלו ל-2 העונה הם הגבוהים שהיו לו בקריירה, אז אני לא יודע על איזה נסיגה כולם מדברים (אני לא אומר שהיא לא תגיע, אני רק אומר שהנתונים מראים שאנחנו לא שם).

      1. מסכים
        ציינתי את חודש מרץ היעיל בקריירה וגם החודשים הקודמים שהיו מעולים מבחינתו, בדיוק בגלל זה חשבתי שרואים פה וווסט אחר שממציא את עצמו מחדש בגיל מתקדם, כמו קובי שוויתר על האתלטיות לטובת משחק פוסט ושיכלל את הפידוואי שלו מה שהביא לו בין השאר שתי אליפויות קצת אחרי השיא שלו, חשבתי שהעונה ווסט עושה את זה טוב מאד, אבל אם העונה הוא לא חזר טוב כנראה שנגמר הסיפור.

  3. שמח בשביל מקמילן, אחלה מאמן ומתאים לאינדי בול
    לגבי יאניס – מבין שלא רוצים לבאס את תחילת הפלייאוף, אבל אם מו וגנר היה נותן ראסיה כזו לאכילס היה יותר בלאגן

  4. אחד ההישגים הלא יאומנים של אדם סילבר וכל האחראים על הבועה שעד עתה היה 100% הצלחה. אני מקווה רק שההצלחה תימשך עם האורחים כי זה פשוט מגדיל את אנשי הבועה בעוד כמעט 1,000 אנשים (16 קבוצוצת כפול 15 שחקנים כפול 4 אורחים = 960, ואם להוסיף 4 אורחים למאמנים, טריינרים ואנשי צוות זה יגיע בוודאי לבערך 1,200 בני אדם נוספים לבועה.

    1. גם עד עכשיו היו אנשים שנכנסו ויצאו מהבועה, התוספת הזו לא אמורה לשנות לסיכויי ההצלחה שלהם, יש להם פרוטוקלי בידוד ובדיקות שעד עכשיו עבדו מצויין ועובדה שיש 0 נדבקים בבועה. לפני תחילת הבועה הימרתי שהיא תהיה הצלחה אדירה ושכל העולם יצטרך ללמוד מאדם סילבר איך להתמודד עם הקורונה, לא ציפיתי ל100 אחוזי הצלחה האמת.

  5. ראסל סה"כ פצוע וכבר גמרתם לו תקריירה….האמת שהוא פול גז בניוטרל מיומו הראשון בליגה…עם פויינט גארד כזה אי אפשר להגיע לכלום וזה היה ברור לדוראנט לפני שנים….אותו כנ"ל לגבי האדן…זה לא יוביל לכלום כי אין שם כלום…הוא לא שחקן קבוצתי , זורק שלשות בכמות מופרעת….תוסיפו לזה מאמן כדאנטוני שכבר בימי נאש וסטודומאייר היה ברור שהוא הולך לכיוון של קוריוז ולא כדורסל , אז תבינו שהפרוייקט של יוסטון הוא כישלון ידוע מראש .

  6. הסיכום שלי לבועה : ראיתי מספר משחקים בליג פאס שלי….זה מרגיש משחק אימון וזה קשה מאוד לצפיה ועיכול…מקווה שבפלייאופ זה יהיה שונה. הכי התרשמתי מדנבר , יש שם קבוצה מעולה , צעירה , עמוקה ….יכולים ללכת הכי רחוק לדעתי עד הסוף אם כולם בריאים..בכל מקרה עוד שנה שנתיים זה הם יהיו הטים טו ביט…התלהבתי מבול בול יש לו כדורסל …הארגון מאחורי הקבוצה בנה סגל רחב עמוק וצעיר שזה מלהיב את הדמיון. פורטלנד גם חזקים מאוד בחמישיה אך חסר להם עומק …אם הם עוברים תלייקרס אני לא נופל בריצפה ….הקליפרס לדעתי פייבוריטים במערב …עמוקים מגוונים ויש להם הכל .בכל העמדות וחמישיה שניה הטובה בליגה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט