קרבות העלייה ממשיכים בחמישי של משחקים מוקדמים/ רותם אלרן

המלצת השף

23:00 שעון מודיעין – דאלאס מאבריקס (31-43) VS פיניקס סאנס (39-33)

המשחק המעניין ביותר של הלילה הוא אחד שלפני הבועה לא היינו שיהיה כזה חשוב לקרב על המקום השמיני במערב והעלייה לפלייאוף עבור פיניקס.

השמשות מאריזונה מגיעים למשחק בלתי מנוצחים בבועה עם מאזן 0-7, והמוביל שלהם לאורך כל רצף הנצחונות המרשים והבלתי צפוי בעליל הזה הוא דווין בוקר. בוקר היה מדהים לאורך העונה כולה, אבל בבועה העלה הילוך ונראה כמתמודד ראשי ראש בראש עם דמיאן לילארד על פרס ה-MVP של הבועה, כשהוא קולע 31 נקודות למשחק ומוסר 6.1 אסיסטים במהלך שבעת המשחקים האלו, כשגם קצב ההגעה שלו לקו העונשין והדיוק שלו משם השתפר (והוא אחד מהשחקנים הכי מדויקים בליגה מהקו עם 91.9% העונה על 7.1 זריקות). בקיצור, בוקר נראה מדהים. אבל הוא לא אחראי שם להכל – דיאנדרה אייטון ממשיך לתת תפוקה יציבה גם אם ירד בממוצעים מהעונה הרגילה, שחקני הכנף קאם ג'ונסון ומיקאל ברידג'ס נותנים תרומה התקפית והגנתית בהתאם למבוקש מהם וריקי רוביו ממשיך להריץ את המשחק מעמדת הרכז. פיניקס נראית כמו מכונה משומנת היטב בבועה, למרות ששחקן חשוב מאוד, קלי אוברה, נעדר עקב ניתוח במיניסקוס.

מהצד של דאלאס, הם נראים טוב מאוד התקפית במשחקים בבועה כשדונצ'יץ' בכושר נהדר ומפריך את המשמעות על כך שלא היה בכושר משחק טוב, וגם קריסטאפס פורזינגיס נראה מצוין כשהוא קולע 30.5 נקודות למשחק ביעילות משופרת לעומת רוב העונה, אבל הבעיה שצצה היא בעיקר הגנתית. בכל משחק דאלאס ספגה לפחות 110 נקודות ולא תמיד ההתקפה הנהדרת מצליחה לחפות על חוסרה של ההגנה, כשדוויט פאוול, אחד משחקני ההגנה הבולטים בקבוצת הגנה לא טובה, פצוע בגיד האכילס. השילוב של הפציעה של פאוול ומחסור במגני כנף טובים ומעלה הוא בעייתי מאוד עבור המאבס, ועלול לגרום להם צרות היום.

לאור המומנטום החיובי מאוד של פיניקס והצורך שלהם בניצחון היום על מנת להיכנס למשחקי הפליי אין (כשיצטרכו גם הפסד של פורטלנד ו/או ממפיס כדי להבטיח את המקום השמיני או התשיעי שיובילו לפליי אין), והחולשה ההגנתית של דאלאס, אני צופה היום ניצחון של הסאנס.

שאר משחקי הלילה

19:00 – בוסטון סלטיקס (23-48) VS וושינגטון וויזארדס (47-24)

משחק חסר חשיבות לחלוטין בין שתי קבוצות שכבר הבטיחו את מקומן ונמצאות במומנטומים כמעט הפוכים לחלוטין – בוסטון נראית טוב וניצחה 5 מתוך 7 המשחקים שלה בבועה, ואת ארבעת משחקיה האחרונים, ולעומתה הוויזארדס הפסידה את כל שבעת המשחקים שלה בבועה ונראית רע בלי בראדלי ביל שסחב אותם על הגב כל העונה, וניתן לראות את זה כדוגמה לכמה ביל השפיע עליהם העונה.

הוויזארדס מגיעים למשחק כשהם הצליחו ליפול למקום ה-11 במזרח, מתחת לקבוצות שלא שיחקו כלל בבועה כשיקגו ושארלוט, ורק ממשיכים לשמש כקבוצת אימונים לקבוצות הבועה האחרות, ובוסטון מיקמה את עצמה שלישית וכעת תישאר שם, כשהיא במרחק 4 משחקים ממיאמי הרביעית.

נקודת האור המשמעותית ביותר אצל בוסטון הוא ג'ייסון טייטום שקלע בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה 29 נקודות ונראה בכושר טוב לאחר משחק פתיחה רע בבועה, וגם גורדון היוורד נראה טוב כמנהל משחק משני וכשחקן חשוב בקבוצה. שניהם, יחד עם מרכוס סמארט, דניאל תייס, קמבה ווקר וג'יילן בראון לא ישחקו הלילה, ויהיה לנו צ'אנס לראות שחקנים כרוברט וויליאמס וגרנט וויליאמס, ולראות איך הם יכולים לשחק והאם לתת להם יותר דקות ברוטציה.

המשחק הזה לא יהיה מעניין במיוחד כששתי הקבוצות מגיעות עם סגלים חלשים מאוד, ואני מעריך שהמחליפים של בוסטון יצליחו להשיג ניצחון במשחק חסר החשיבות הזה.

20:30 – לוס אנג'לס לייקרס (18-52) VS סקרמנטו קינגס (41-30)

עוד משחק לא רלוונטי למאבקי המיקום ולפלייאוף המערבי, כשהלייקרס קיבעו את עצמם במקום הראשון והבלתי מעורער, והקינגס מחוץ לתמונת המאבק על הפלייאוף.

הלייקרס מגיעים אחרי ששיחקו רע ברוב המשחקים בבועה, ועד כה ההתקפה נראית תקועה ולא זורמת מספיק, כששני הכוכבים – אנתוני דיוויס ולברון ג'יימס, לא מראים מספיק יציבות. מהצד השני, כרגע הם מנסים לחזור לכושר מלא ויש סיכוי טוב שנראה אותם כבר יותר מתאמצים ומשתדלים כשיגיע הפלייאוף והכסף יהיה מונח על השולחן. אצל הלייקרס קלדוול פופ וקארוסו לא ישחקו היום, כשדיוויס בספק.

עוד מתחילת הבועה, סקרמנטו לא היו צפויים לדבר חזק במאבקים על הפלייאוף, כשהיו אחת הקבוצות המאכזבות של העונה ובבועה ניצחו שני משחקים מתוך השבעה ששיחקו, למרות שהיום יגיעו לאחר ניצחון על ניו אורלינס המאכזבת, והיום יחסרו את הכוכב דיארון פוקס, בנוסף לקנט בייזמור ורישון הולמס.

23:00 – ממפיס גריזליס (39-33) VS מילווקי באקס (16-56)

אחד המשחקים של הערב יגיע מהמשחק הזה, כשמילווקי, הקבוצה הטובה בליגה העונה, תפגוש את ממפיס שתמשיך במאבקים על המקום השמיני ותצטרך ניצחון היום, יחד עם הפסד של פורטלנד שיבטיח לה את המקום השמיני, ואם תפסיד היא תקווה להפסדים של פיניקס ופורטלנד שיתנו לה את המקום התשיעי.

מילווקי לא נראתה טוב במיוחד בבועה כשהיא רק במאזן 3-4 ונראה שהיא משחקת בחצי כוח כשאיפשרה ליריבות לקלוע מעל 110 נקודות כמעט בכל משחק, לעומת העונה הסדירה בה הייתה קבוצת ההגנה הטובה בליגה ובפער גדול מהבאות אחריה. היום היא תגיע ללא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלה, ולדעת רבים הטובים ביותר בליגה, ה-MVP המכהן יאניס אנטטקומפו, שהושעה לאחר שנגח במו וגנר מוושינגטון.

מהצד של ממפיס, היא מגיעה ללא ג'רן ג'קסון ג'וניור שסובל מקרע במיניסקוס ויפספס את המשחק ואת הבאים אחריו, אם יהיו. מזלם של ממפיס היא ההרחקה של יאניס, לאור כך שג'קסון הוא כנראה שחקן ההגנה הכי מתאים לשמור עליו בכל הקבוצה. ג'ה מוראנט נראה טוב מאוד בבועה, גם אם האחוזים שלו ירדו ל-40.8% לא טובים מהשדה, והוא קולע כרגע 20 נקודות עם קרוב ל-10 אסיסטים למשחק, ומשפר מאוד את ממפיס משחק אחר משחק, אבל כרגע זה לא מועיל והם ניצחו משחק בודד מאז שהגיעו אל הבועה. הם ירצו לנצח היום כדי להבטיח פליי אין ובתקווה להגיע אל הפלייאוף, ומילווקי ללא יאניס הרבה פחות מפחידה.

ההימור שלי במשחק הזה הוא ניצחון לגריזליס.

1:30 – יוטה ג'אז (28-43) VS סן אנטוניו ספרס (38-32)

משחק בין אחת מהקבוצות המפתיעות במערב ובבועה כולה בסן אנטוניו, מול אחת שלא קיבלה הרבה תשומת לב, ובצדק. המשחק הזה יהיה חשוב לשתי הקבוצות, אך לספרס יותר אם ירצו לעלות אל הפלייאוף המיוחל ושהרצף לא ייקטע השנה.

אצל יוטה, הקבוצה מקרטעת בבועה ודונובן מיצ'ל מאכזב במיוחד, כשהוא קולע אותה כמות נקודות כרגיל, אבל ב-38.2% עלובים מהשדה, והוא לא נראה טוב וזורק יותר מדי מחוץ לקשת בחמשת המשחקים ששיחק בעוד שהוא לא קלעי מצטיין מרחוק. החיסרון של בויאן בוגדנוביץ' ניכר בקבוצה והם כבר הפסידו חמישה משבעת המשחקים בבועה. הם לא מגיעים למשחק במומנטום טוב, והקבוצה כולה צריכה להתעשת או שתהיה טרף קל בסיבוב הראשון.

לעומת זאת, הספרס דווקא נראים מצוין כשהם במאזן הפוך מיוטה, ודריק וויט פורח בצד ההתקפי וצובר ביטחון, בעוד רודי גאי נותן תרומה יפה של 17.9 נקודות, דמאר דרוזן פורח גם ללא אולדריג' ודג'ונטה מארי לא מספיק יעיל התקפית, אבל תורם בהגנה כתמיד. הקבוצה מגיעה עם רצון לעלות לפלייאוף, דבר שהיה לא צפוי בכניסה לבועה, והמשחק הזה הוא ההזדמנות האחרונה של הטקסנים להילחם על ההעפלה לפלייאוף המיוחל.

אני מהמר שלאור החוזק של הספרס בבועה והחולשה של יוטה, הספרס ינצחו במשחק.

4:00 – ברוקלין נטס (36-35) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (39-34)

משחק חשוב מאוד לפורטלנד, וברוקלין לא מושפעת מהתוצאה שלו. אם הבלייזרס ירצו להעפיל אל הפלייאוף, הם יצטרכו לעבור היום בלילה את המכשול הלא מאוד מאיים שנקרא הנטס, אותם מובילים שני הצעירים קריס לוורט וג'ארט אלן, יחד עם ג'ו האריס המצוין.

מצד פורטלנד, הם מגיעים אחרי ניצחון קשה מאוד מול דאלאס כשדמיאן לילארד ממטיר וקולע מכל מקום, ומסיים עם 61 (!) נקודות ולא פחות מ-9 שלשות. במשחק הזה שאר הקבוצה לא מאוד השפיעה על המשחק, אבל כרמלו אנתוני הוכיח שהוא עוד יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר וקלע 26 נקודות משלו בניצחון. לילארד נראה מדהים בבועה, כשמשחק לפני כן קלע 51 נקודות, ויחד איתו פורטלנד נראית מצוין בזכות שחקנים נוספים, ששניים מהם בולטים במיוחד – יוסוף נורקיץ' וגארי טרנט ג'וניור. נורקיץ' חזר אחרי שבר ברגל שגרם לו לשבת בחוץ מעל לשנה, ולמרות זאת הוא נראה רענן מתמיד ובכושר נהדר, כשהוא תורם מאוד התקפית והגנתית, ונותן לפורטלנד מנהל משחק מהפוסט, מה שלא היה להם קודם כשהסנטר הראשי היה חסן וויטסייד. ועכשיו לטרנט – הגארד שנמצא בשנה השנייה שלו בליגה פשוט נותן תרומה עצומה לקבוצה, כשהוא קולע 17 נקודות למשחק בבועה עם 52.6% משלוש על 8.1 זריקות, והריווח שהוא מביא לקבוצה מוסיף המון.

אצל ברוקלין, המשחק לא רלוונטי לאור כך שכבר הבטיחו את הכניסה לפלייאוף המזרחי, וכפי שציינתי, בולטים אצלם בעיקר האריס, לוורט ואלן, ומסביבם הסגל הוא בעיקר שחקנים שנפלטו מקבוצות אחרות או יוצאי ג'י ליג.

לאור היתרון המשמעותי של פורטלנד ביכולת והסגל הקצר מאוד של הנטס, הניצחון היום לדעתי ילך לבלייזרס.

4:00 – אורלנדו מג'יק (40-32) VS ניו אורלינס פליקנס (41-30)

עוד משחק שלא ישנה את תמונת הפלייאוף, כשניו אורלינס רשמית מחוץ לתחרות והמג'יק הבטיחו את הכניסה עם המקום השמיני בקונפרנס והזכות להינגף על ידי הבאקס בסיבוב הראשון.

מהצד של אורלנדו, הם לא היו טובים בבועה, בלשון המעטה, כשיצאו מ-7 המשחקים הראשונים עם ניצחון בודד, וגם הוא על ברוקלין שהייתה ככל הנראה אחת הקבוצות הרעות ביותר ששיחקו בבועה כולה. הם כרגע מכוונים לפלייאוף, וארון גורדון, אוון פורנייה ומייקל קרטר וויליאמס לא ישחקו הלילה, בנוסף לג'ונתן אייזק שקרע את הרצועה הצולבת לפני מספר משחקים ומן הסתם לא ישחק עוד בבועה, וסביר להניח שגם ברובה של העונה הבאה. צפו לדקות מועטות של ניקולה ווצ'ביץ' אם ישחק בכלל.

אצל הפליקנס, הם נחלו אכזבה עצומה כשהקבוצה דשדשה ולא הצליחה להשיג נצחונות בבועה, בעוד לונזו בול נראה רע מאוד התקפית וקלע באחוזים מחרידים (30.5% מהשדה בבועה), כשגם זאיון לא מצליח להושיע את הקבוצה ולעשות הרבה מעבר לקליעה בצבע, ולקח רק 4.2 ריבאונדים למשחק בחמישה משחקים ששיחק בבועה. הקבוצה כולה לא הייתה טובה, והמועדון בעיקר יכוון לעונה הבאה ולפיתוח הצעירים.

אני מעריך שהיום המג'יק ינצחו בקלות לאור כך שוויליאמסון, אינגרם, הולידיי והארט לא ישחקו בשורות הפליקנס.

לפוסט הזה יש 332 תגובות

  1. תודה רותם, אחלה פריוויו.
    .
    הספרס והבלייזרס ידעו את התוצאות של פיניקס וממפיס במהלך המשחק שלהן. אם השתיים המוקדמות מנצחות הספרס בחוץ גם אם ינצחו, אז המשחק לפרוטוקול. נקווה שזה לא יקרה. פורטלנד עדיין יצטרכו נצחון במקרה כזה.
    .
    בכל מקרה, להערכתי הרצף ההיסטורי שלנו מסתיים הלילה. חתיכת תקופה – בפעם האחרונה שהספרס לא עלו לפלייאוף מייקל לקח אליפות חמישית… מרגש, קצת עצוב, אבל גם פותח אפשרויות בדראפט.

    1. תודה רותם על הפריוויו. רק מזכיר לך מאנו למרות שבטוח שאני לא צריך שבפעם האחרונה שלא עליתם לפלייאוף קבלתם פרס ניחומים נאה שהפך אותכם לאחד הפרנצייזים הגדולים בספורט העולמי מבחינת הצלחה. הביג פונדמנטל!
      אז נכון שאין משהו מתקרב לזה בדראפט הקרוב אבל אחרי ההופעה הפלוגה הצעירה בבועה + קצת מזל עם כדורי הפינג פונג מאמין שתחזרו לרצף חדש די מהר.

  2. לצערם של הסאנס הם תלויים בהרכב הדי ליג של הבאקס (זה לא רק יאניס, אני מניח שישחקו מחליפי המחליפים..) ואני לא רואה את מר סלאש ג'ה מוראנט מפשל מולם. סאנס ינצחו, גם ממפיס וגם פורטלנד וגם הספרס.
    אז איך מגבירים ווישפול גיא? תשמע לי, קח ציפורן דב גריזלי, קרן אייל, תדפיס כמה תגובות של מוסד שב"ר מהעבר לגבי הסאנס והבאקס, תערבב הכל יחד עם יין ובשר אסאדו ותתפלל לנפילת השיקצה בסיבוב ה1 (חייב לתת תמורה עבור נצחון אין מה לעשות והשיקצה הוא בעל האנרגיה הכי גדולה בליגה) ואז אולי יקרה מה שקרה לדמיאן מהקו נגד הקליפרס גם לג'ה.
    מגיק ינצחו בקלות? אתה מודע שגם הם בהרכב גי ליג?
    לילה של שינה ופתיחת בוקס בבוקר.

  3. תודה.

    יש שגיאה תחבירית שמופיעה לאורך כל הכתבה הזאת.
    הנה דוגמה:
    "הוויזארדס מגיעים למשחק כשהם הצליחו ליפול למקום ה-11 במזרח, מתחת לקבוצות שלא שיחקו כלל בבועה בשיקגו ושארלוט".

    האות 'ב' לפני שיקגו מיותרת ולא במקום. במקומה צריכה להיות האות כ'.

    לא הייתי מציין את זה לולא זה היה מופיע לפחות עוד בשני מקרים לאורך הכתיבה.

    לתשומת ליבך

  4. מה באמת נותר לכתוב על הלילה?
    זה שהסיכוי נמוך מאוד, זה ברור.
    לא לממפיס, ובוודאי לא לפורטלנד, צפויה התנגדות עזה (אם נהיה כנים, גם לא לסאנס). וזה אומר שמה שלא נעשה, כנראה הלילה מסתיימת העונה שלנו.
    .
    אבל לטעמי, זו עדיין סיבה למסיבה.
    מתי הייתה הפעם האחרונה שהסאנס נמצאו בסיטואציה בה במשחק האחרון של העונה, יש להם סיכוי למקום ה-8?
    מתי לאחרונה הסאנס היו רלוונטיים?
    .
    השורה התחתונה היא שהלילה אני חוגג.
    האש בגריל הברזילאי שבחצר דולקת כבר קרוב לשעה, וכראוי לסניף הידוע בשם "אסאדו מן", מעל הלהבות נחים כמה קילוגרמים של שורט ריב,
    עליהם יצטרף לקראת תחילת המשחק נתח פיקנייה מרשים, כאשר לצד הגריל המעשנה מכילה בקרבה את אותו מעדן נפלא הידוע בשם צ'יצ'רון.
    .
    למה אני חוגג אם הקבוצה ככל הנראה הולכת הביתה הלילה?
    .
    בגלל ש-
    א. מגיע שאפו גדול לחברים ממדבר אריזונה. הם ניצלו את פגרת האולסטאר בשביל להתבגר (מי יותר, מי אייטון…) ,
    כאשר בבועה הם מציגים כדורסל שובה לב (מ-2 צדי המשחק. אני לא זוכר סאנס כל כך מחויבת בהגנה).
    ב. למרות הסיכויים המינימליים, למרות שככל הנראה את הלילה הזה אסיים עם תחושת אכזבה בלתי נמנעת (המחיר של הווישפול),
    אני מסרב להתכחש לאותם אחוזים בודדים של סיכוי.
    ג. אכזבות מרות, הן מתעקלות בקלות יותר אחרי ארוחה טובה.
    ד. הן גם צורבות פחות אחרי 2, 3…10 בירות.
    ה. להחמיץ מסיבה שהסאנס הם הסיבה שלה, זו רשלנות שאוהד אמתי לא יכול להרשות לעצמו!
    .
    אז שיהיה לנו אחלה ערב (טפו טפו, טפו. חמסה, חמסה, חמסה),
    ותודה גדולה לרותם שהפך לחלק משמעותי מצוות הופס.
    .
    !GO SUNS

      1. לנו הרומנים יש מחשבון בירה פשוט –
        בירה אחת על כל 200 גרם בשר.
        אז מתמטיקה פשוטה מלמדת אותנו שהמספר הסופי הוא באזור ה-10 (העפלה כמובן משנה את התמונה…)

            1. כל הכבוד.
              אין סיכוי שאני סוגר מעבר לקילו.

            2. ועוד עם בירה שזה משביע, אתם לא נורמלים

            1. O-M-G

            2. 130???
              מה יהיה עם המעבר הגילאי?

            3. לא ייאמן , אני אוכל 17 אאונס במקסימום (משהו כמו 500 גרם ) , פעם אחת הזמנתי בטעות 28 ounces, אני ראש בקיר התעקשתי לסיים ולא ישנתי כל הלילה , לגבי בירות בציערותי זה היה אחד מהנאות שלי יכלתי לסיים שישיית בירות בקלות, היום אני מעדיף יין

  5. והנה חידה, בעיקר עבור אוהדי הלייקרס:
    מתוך 8 עונות של "תחילת עשור" (1950, 1960, 1970, 1980, 1990, 2000, 2010, 2020), רק פעם אחת הלייקרס לא סיימו מקום ראשון בקונפרנס שלהם.
    1. מתי זה היה?
    2. כמה פעמים מתוכן זה הסתיים באליפות?

    1. זה לא מעניין אויבי השיקוץ רוצים נפילה בזמן אמת ולא במשחקים לא חשובים. אני אחרי משחק אולסטאר בשכונה 5 על 5 על כל המגרש כואב כל הגוף. הגיע איזה כוכב חדש בן 17 בנוער של הפועל לא הפסיק לדפוק שלשות בלי הכרה הוא גרם לי לעבוד מאד קשה בהגנה כי באחרים הוא פשוט התעלל ועוד טיטרש עלינו שקל לו מידי… החצוף אפילו מסר למישהו בין הרגליים שלי ובהתחלה שמר עליי מה זה בזלזול חשב אני סימונס חיכה לי בעונשין מיותר לציין שקיבל מטר שלשות על הראש ובמקום לבוא לשמור שאגרום לו קצת להיות מושפל הוא שלח את אבא שלו לשמור עליי איזה זקן שיחסית משחק מצויין לגילו
      מיותר לציין שהאבא הצליח לשרוד מולי 4 מהלכים בלבד שנגמרו באיבוד כדור שהחליק לי מהיד בשלשה, חצי מרחק ולייאפ על הראש שלו אחרי שהרקדתי אותו סטפס.
      אז הכוכב החדש חזר לשמור אבל לא רצה יותר מידי להתקרב אז טיטרשתי אותו קצת אמרתי לו מה זה הגנה הזאת אתה בחורה שפותחת רגליים ככה בקלות? אז זה עיצבן אותו והוא סוף סוף התחיל לשמור קיבל ממני נאטמאג וחצי מרחק אין דה פייס על המהלך הראשון ואז הוא בכלל נהיה במוד עצבני נוגב 12 9 ו12 7 בשני משחקונים של 3 על 3 עם 2 שלשות נצחון שלי על הפרצוף שלו ואז עברנו ל5 על 5 ושם הוא כבר טיגן אותנו מה3 כי היינו גמורים מעייפות והיה איתו אחד עם אנרגיות של הארל השואג כל הזמן היה במצב קפיצי וחגג עלינו בריב. בגללו חזרו לי הכאבי צוואר 😎
      ניצחו 20 8 ו20 13 קליל

  6. לעוד מישהו עם ליג-פאס יש בעיות בחיבור? רק במחשב, לא בנייד. זה דרך ספורט 5, אולי יש קשר. לא משנה מה עשיתי, אפדייט של כל האשראי וכו, מתישהו מופיע "bad request". מה דה פאאאק?

        1. כן, שילמת
          העולם לא מושלם
          בינתיים תכנס ללינק ותשלים פערים.
          ושתם עם בא לך לענות אז את מי יכניס לברון לבובה? האם יכניס את המלכה ויורש הקצר או את הסוכן האהוב מסוכנות הפרטית?

    1. אני בשני מסכים, אני מפחד לאט לאט שאדך צודק אני רואה את הכישרון העצום של אייטון אבל הילד אהבל עם תעודות , אפאתי אדיש הוא לא יודע כמה טוב הוא יכול להיות

      1. אמרתי מהיום הראשון שראיתי אותו, אין לו מנטליות של סנטר.
        בזבוז זמן, דקות משחק, מאמץ ומשאבים של פיניקס על פרויקט כושל כזה, במקום להביא אפילו סנטר הגנתי טוב כמו הולמס ולהשיג במקומו חיזוקים טובים בטרייד. היה הופך אותם לקבוצה רצינית.

  7. לקח לי יום שלם לקלוט שהצ'מפיונס זה נוקאאוט ולא משחק ראשון מתוך שניים. אז באמת טרגדיה מה שקרה עם אטאלאנטה…

          1. פעם אתה למטה ופעם אתה למעלה. כמה שנים אני כבר מחכה לגביע של יובנטוס (דורטמונד זו הקבוצה השנייה שלי אז לפחות הם)

            1. הקבוצה שלי זו מילאן נראה לי יקחו מתי שפילי יקחו…

            2. חחח אבל היו למעלה לא מזמן והרבה שנים

            3. שימון שאני אזכיר לך שפעם אחרונה לקחנו עם זלעטן? זה לא היה כל כך מזמן…

            4. התכוונתי כמובן לאליפות בסרייה A

    1. אף שחקן שעולה רוצה להפסיד. העניין שמי שעולה לא כזה טוב. לשחקן קצה רוטציה שעולה לשחק יש רק מה להרוויח ממשחק טוב.

  8. אמרתי סיטי-פסקז׳ בגמר, אני בדרך!
    לגבי אתמול – בושה שקבוצה בכושר משחק כל על ירוד מגיעה לרבע UCL
    60 דקות בונקר ונפלו מהרגליים כבר בחצי. אם פסקז׳ היו משחקים בהרכב נורמלי ולא עם חלוצים כמו איקארדי וסראביה היה נגמר כפול.
    הוקס שמוקס, יאללה פסקז׳ לעבור את לייפציג. ניימאר בריא הוא הטוב בעולם. כל נגיעה שלו בכדור זה תאווה לעיניים.

      1. סתם מלכלכים עליו בתקשורת. כל כדור ברגליים שלו – או שהוא עובר שלושה מגינים (שמעון, תראה איך ג׳יי אר משחיל בכדורגל, לא עם כדור ביד), או מסירה גאונית, או שהוא חוטף כניסות וכיסוחים של חיזבאללה. תראה מה עשו לו במונדיאל 2014, הוא לא צולל סתם.

        1. הבעיה שלי עם ניימאר שהוא לא מחפש בהכרח את המהלך הנכון לעשות אלא את המהלך היפה, וזה משגע אותי, כבר בברצלונה זה היה והוא רק המשיך ולא התקדם

          1. מה הבעיה בזה? זה מה שיפה אצלו. ברזיל 82 של סנטאנה ז״ל, הגדולה בכל הזמנים.
            .
            ברוך רובין מעלה חזק את המנייה של מוסד שב״ר בכדורגל 💪

        2. עזוב נו זה בליגה הצרפתית…תראה את מי הוא צריך לנצח אטאלנטה ולייפציג….בשביל להיות בגמר…מזכיר את המזרח והשיקצה…
          חליפי כנראה שם כמה מעטפות נכבדות להגרלה

            1. עכשיו שיש הסכם שלום חליפי יוכל לבוא לבקר.
              בסוף טראמפ הגרוע הוציא הסכם…המ המ…האמת תמיד חשבתי זה יהיה עם סעודיה גם זה יגיע
              מנחם מה יש לך לומר על המרגל הרוסי?

            2. פלורנטינו חליפי רק עכשיו מאבד בתולים בתחום

      2. מאז רונאלדיניו לא נהניתי ככה משחקן , קוסם תענוג היה לצפות בו אתמול אני חשבתי שהוא בלוף נראה אם יוכיח אחרת

      1. ניימאר, אמבפה, קימפמבה,
        קיידי בי (קארדי בי חחח), סטרלינג, קייל ווקר (טוב הוא כבר מעבר לשיא אבל עדיין מתאבד שיעי)

          1. אני עם צ׳לסי, ריאל, באיירן ומכבי. זה לתמיד.
            אבל הכדורגל הג’י חיובי ויפה בשנים האחרונות מגיע מסיטי ופסקז׳ (כשהם בריאים).

    1. ניימר פח קיירי של הכדורגל זה כמו לומר קיירי הטוב בעולם. קודם כל יש מסי ורונלדו גם בגילם איש לא מתקרב אליהם.
      אחכ יש אמבפה ויש עוד מלא קיצר טפילו זלאטן טוב מניימר

      1. וויי וויי שב״ר בכדורגל way off
        חייבים חיזוק (אולי רזי?)
        רונאלדו כבר שלוש שנים במחלקת הגופות. זלאטן אפילו לא התקבל למחלקה. עכשיו טוענים שיובה עושה הכל כדי למכור את רונאלדו. עוד יעשו לו כרמלו

        1. זה שיובה מטומטמים לא אשמתו של רונאלדו. אין שום דבר חוץ מדריבל והצגות (שזה הישג כביר) שניימאר עושה יותר טוב ממנו

          1. לא משווה. רונאלדו גדול בהרבה ממנו. אבל זה גם בגלל שרונאלדו זה לברון – אין פציעות! וג׳יי אר גר במחלקה האורתופדית.
            היום – אין בכלל מה להשוות. רונאלדו ווינר גדול אבל לא עבר שחקן כבר 4 שנים

            1. מה זה לעבור מה אנחנו בשיעור בלט? הוא שם את התכלס על השולחן.
              כן ניימר יותר טכני ממנו אז מה.
              גם קיירי יותר טכני ומהנה לצפייה מלברון ויאניס..

  9. יודע שזה לא קשור אבל מה הבנתי שהרקוב הביא 750 שקל לכל אזרח בישראל רק כדי להשתיק את העם? על מי הוא חושב זה יפול , הוא היה פעם ראש ממשלה טוב מקווה שיעוף בבחירות הבאות הוא מכניס את ישראל לבור שלא תצא ממנו, אני לא מדבר על כך שאם יהיו בחירות 4 ישראל תבטל בדרוג האשראי ואז זה כמו מכת מוות לאזרחים .

  10. הלך על פיניקס, כל מה שעשתה ובסוף הקבוצה שלא מגיעה לה להגיע לפליי אין בסוף תהיה שם(למרות שהיא תפסיד לפורטלנד)

  11. פיניקס באמת קבוצה שכיף לאהוב, והכדורסל שלהם יפה לצפייה. אבל אם אייטו לא יתפתח למה שהוא יכול להיות, הם לא יגיעו לפליאוף גם שנה הבאה. המערב מפוצץ כשרון.

      1. אה, אם אתה אומר את זה ככה אני אשכח שמדובר בשתי קבוצות שמייצגות את הדורסנות הכלכלית החונקת שהכדורגל עבר אליו.
        טוב שאמרת.

          1. כן, כי הפער תמיד היה כמו שהוא היום. כי תמיד קבוצות התחננו ששייחים (שלא נדבר על מקור הכסף הזה והעבדים שחיים בשביל ליצור אותו) יקנו אותם אחרת אין להן זכות קיום. כי תמיד קבוצות בינוניות ולא עשירות היו יכולות מקסימום לחלום שיום אחד הן יצליחו אולי לנצח פעם אחת את אחת המגה עשירות. כי במקום לעשות צעדים להגן על קבוצות קטנות ולנסות ליצור שיוויון ותחרותיות, אתה יודע, כמו שמנסים ב-NBA, נותנים לעשירות להשתולל כרצונן (כשבמקרה הטוב המציאו את ה"פייר פליי", בולשיט שנועד במקרה הטוב לשמר את כוחן של העשירות הישנות והראה בדיוק כמה שיניים יש לו לאחרונה מול מנצ'סטר סיטי). אופס, האחרון היה נכון.

  12. בוקר בלתי עציר , אני לא מאמין שמריאנוביץ על המגרש מת לדעת מי הסוכן שלו ומפתיע אותי יותר שהוא מתעלה על העגל אייטון.

          1. מה התבהמות בזה אמוציות , לכתוב על שחקן עגל מטומטם טיפש אהבל זה חלק מלקסיקון , אתה לא יכול להפוך את האתר לשיעור לשון .

            1. חס וחלילה שיעור לשון.. ברחתי מהשיעורים האלה כל עוד נפשי בי.. אבל מכיוון שאתר נקי מגסויות ונאצות הפך להיות מצרך נדיר בארץ ובעולם, אני מנסה שזה יישמר

    1. אין להם הגנה מר לואד מנגמנט הולך לעשות שם סל מתי שיתחשק לו עם הטריק המוכר שלו התקדמות לאזור קו העונשין כתף קטנה להרחקת המגן כניסה וצעקה ישר 2 לקו.
      אמרו לי פה שפורזי מגן מצויין כמה סטטיסטיקאים אי שם בחודש ינואר… חבל שלא משחק היום

    1. מחצית מבישה עבור דאלאס, עבור הנ.ב.א. ועבור הענף.
      בשנייה האחרונה למחצית, בזמן שהמשחק עדיין משוחק, שחקן של דאלאס (על הפרקט!!!) מפטפט עם שחקן אחר. חבל שאין עונש על בזיון כזה.

      1. על מה עונש אולי נשים להם מחסומים על הפה , ואזיק חשמלי אם לא ישחקו בפול כוח? זה משחק ללא חשיבות בשבילם ברור שלא מעניין אותו הוא רוצה רק להיות במלון

        1. עבור כל שחקן שהוא לא שחקן חמישייה יש חשיבות בכל משחק.. מעבר לזה, לכל ספורטאי יש רצון לנצח, גם במשחק בשכונה. בעיניי זה יותר ממביש מה שהולך שם

          1. רצון לנצח באליפות אבל הם מבינים שהמשחק ללא משמעות ומשחקים בהתאם בלי חשק , ברור שהם רוצים לנצח אבל לא נותנים 100 אחוז

            1. אם היו נותנים 75% היה משחק צמוד.

      2. הצוות של TNT לא יגיד על זה דבר כי זה יהיה משול לכריתת הענף עליו הם יושבים אבל המחצית הזאת פוגמת בכל מה שראוי בספורט ובערך הספורטיביות (ובינינו גם בכבוד של השחקנים, המועדון והליגה כולה). העיקר שמהללים את הקבוצה שמובילה..

  13. אתם אולי חושבים שההצלחה של פיניקס מפתיעה, או מדהימה, או אולי מקרית, אבל תנו לי לגלות לכם משהו:
    זה הכל התאגיד. הוא מושך בחוטים.
    לא לברון, לא יאניס ולא ציון, השולטים בכיפה הגיעו למסקנה שכוכב העל הבא הוא איטון, הפנים של הדור הבא. כזו חבילה של סקס אפיל וכריזמה לא נראתה מאז ימיו של רוברט פאריש האגדי

  14. כרגע, פורטלנד הפייבוריטית לעלות לפליאוף בטורניר נגד ממפיס/פיניקס וגם להדיח את הלייקרס בסיבוב הראשון.

    1. טוב הוא העז להגן עליו ולמען השם לשמור עליו אם מגע מה אתה רוצה , יאניס הנסיך של הליגה שעומד לרדת את הכתר מהמלכה ,ולנסיך צריך לתת כבוד זה אומר שאסור שפשוטי העם צריכים לשמור מרחק ולא לגעת בו בטח זרג

  15. הבא שילכלך על בובאן יוכנס יחד איתו לבועה סגורה ל24 שעות, או עד שהוא יימס מחיוכו הכובש של האליל (עניין של חצי שעה גג)

  16. שום משחק לא מעניין היום. מי שצריכה את הנצחון מנצחת, כי הצד השני – זה ממש ממש ממש לא חשוב לו. יום מיותר לגמרי מבחינת הצופה בבית.

        1. עידו
          בתור התקווה הלבנה שלך מה היית אומר על התקרה של בוקר?
          אני לא מצליח לראות אותו נכנס בטופ 10 בשנים הקרובות, צפוף שם מידי.
          איפה אתה שם אותו כיום ובעתיד הסביר?

          1. לא הבנתי את ההקשר של תקווה לבנה.
            אני רואה התקדמות גדולה אצלו. לא מדרג בדרך כלל אבל הוא בהחלט יוכל לסחוב את הקבוצה.

  17. עזוב
    תקווה לא משנה מה צבעה היא מילה לא שכיחה אצל אוהדי הסאנס מאז ימי נאש, לכן מעניין אותי בתור אחד שכזה מה רמת הציפיות? יכול ביום בהיר במיוחד לסחוב לאליפות כמס' 1? ראיתי את הסל המדהים מול הקליפרס זוכר אותו קולע 70(!) נקודות בגיל 20 זה אמור לגרום לי לחשוב עליו בתור טופ 5 בליגה אבל הפיזיות החסרה ומשהו שם משדר שזה לא זה, אולי אתה לא מדרג אבל אם אתה מדמיין אליפות אין אליפות שנלקחה ע"י שחקן לא טופ 10 בליגה.
    ( אוקי דטרויט…*)

    1. מה אתה מדבר איתי על אליפות. קודם נגיע לפלייאוף.
      לא יודע על איזה מחסור בפיזיות אתה מדבר וגם לא יודע מה בדיוק לא נראה לך 'זה'. לי הוא לגמרי נראה זה והשאלה היא מה יהיה הסגל מסביבו.
      ולבוטום ליין בטח שאני מדמיין אליפות.

    2. אין סיבה שבוקר לא יהיה מספר אחד לקבוצה שרצה לאליפות. אולי חסר לו הסטאר קואליטי, אבל גם לקח זמן לקלוט שקרי עד כדי כך טוב בכדורסל.
      מבחינה התקפית, הוא שחקן מדהים.

  18. מאחל בהצלחה לספרס בלוטרי. אם קצת מזל הם יצליחו לקבל בחירה טופ 10. ועם עוד קצת מזל הוא יתפוס את אבדיה וינחיל לו יסודות משחק טובים🤞

  19. פרסמו כבר את הימים והשעות של משחקי הסיבוב הראשון שבהם כבר נקבעו המדורגות:
    כל שעתיים וחצי משחק אחר
    כל יומיים יש משחק

    הם ממש מתכוונים לתקתק את הסיבוב הזה בשבועיים

  20. אם פורטלנד לא מנצחת היא OUT. היא חייבת לשחק במחצית השנייה בחופשיות ובקלות הרבה יותר מאשר במחצית הראשונה. אם היא מפסידה – היא לא תיפתר מהפצע הזה כמה שנים טובות!

  21. עובר על הרשימות ורואה שגם יונס (מאבו יונס) וגם ג'ה שניהם נלחמו כמו גיבורים ויצאו עם שני טריפל דאבלים…
    כבוד ויקר!

  22. שקוף איך שברוקלין עושים דאבלים על לילי ופורטלנד לא מנצלים את זה.
    ברור גם למה פאט ריילי נפתר מחסן וויטסייד, הבחור הוא נזק.

  23. חשבתי אני לא רואה טוב את נתוצאה הנטס ביתרון 10 …..
    כריסחבארט מנגב.
    אבל נראה לי פורולנג יקחו בסוף אבל בסוף רבע 3 חשבתי יהיה 30הפרש לפורטלנד 😂😂
    גיא רוזן וגג עשיתם את המאגיה שאמרתי לכם? גיא עשה את זה עם האסאדו ככה זה נראה

      1. נתתי לו נובחת םולסא דנורא אבל יש לזה מחיר הדחה של שיקצה סיבוב 1.
        הנוסחא היא ציפורן של דב גריזלי עם קרן אייל עם כמה דפי מוסד שבר אסאדו ויין ותפילה להדחת השיקצה סיבוב 1 כי השיקצה הוא בעל האנרגיה הגדולה בליגה. זה עבד בדרך מתורית אם יעבוד דווקא על.םורטלנד והמחיר הדחת השיקצה בסיבוב 1

  24. מנחם אז טראמפ הגרוע והליצן עשה הסכם שלום שאובמה זוכה פרס נובל לא הצליח? הכיצד???
    ומה לטראמפי לא מגיע איזה נובל בשביל הראשמור?
    האם הליברלים יתנו לו? בכל זאת הסכם קטן כזה…
    סעודיה הבאה בתור
    מה שנקרא לדמוקרטים on your face
    4 more years

  25. לילארד פשוט לא ייאמן. מחזיק את כל הקבוצה על הכתפיים שלו. האחרים (מלבד טרנט) מתחת לכל ביקורת. לילארד חייב, פשוט חייב, להיות יותר אנוכי ולהפסיק לנסות להכניס את החברים שלו למשחק. אין זמן לזה עכשיו.

  26. מה יעזור לילי עם כל השאר מסריחים מעמדות פנויות לגמרי?
    דיף סאן בפליאוף מאשר שחקן אחד שמושך "קבוצה" על הגב…

  27. מסכן הצרפתי של הנטס: שלושת העבירות האחרונות שנשרקו לו לא היו ולא נבראו.. כרגיל השופטים בנ.ב.א. מתלבשים על החלשים

  28. תזכרו את הרגע הזה 126 123 לנטס 3 דק לסיום ודמיאן מקבל 3 זריקות בלי שמישהו בכלל נגע בו אוהיה קרוב אליו והנה פורטלנד מובילים. גיא הבנת איך מטים משחקים ואל תגיד לי שהשופט פה טעה כולם ראו שאין כלום

  29. כל הכבוד לנטס. בניגוד למילווקי ולדאלאס שביזו את עצמן ואת הליגה, ברוקלין הראתה שאפשר גם אחרת. תלמד שמעון

  30. עוד קלאסיקו . המשחק הזה הביא הרבה כבוד לליגה אחרי מה שראינו יותר מוקדם . שאלה למנכלים פוטנציאליים : לפי מה שראיתם מהנטס בבועה , איך אתם בונים את הסגל לקראת העונה הבאה ?

        1. אתה לא יכול לעשות כלום כי דוראנט והוא זה חבילה אחת והם החליטו שהם בנטס והם יקבעו מה יהיה ומי ישחק ואיך ישחק. שון מרקס יכול רק לומר להם יס סיר וזהו.
          לכן גם מחפשים סחבק לא מאמן לעמדת לוקח פסקי הזמן.

            1. יס מאסטר נו מאסטר

            2. 🙂
              אנירקלקחתי מילים משיר, האסוציאציות באו ממך.
              אז אשתך מנצלת הזדמנות כשהמתקשה שלך נתקע לה בגב ככה ב 5 בבוקר?
              והילדים עוד ישנים.

      1. אני לא חושב שזה עובד ככה בנטס . במובן הזה , זה יותר קרוב למיאמי מאשר לקליבלנד . אם לפני הבועה היה די קונצנזוס מה הם צריכים לעשות , עכשיו כל הקלפים נטרפו . השאלה כרגע היא האם מוסיפים את שני הכוכבים לסגל הזה , או שמחליפים חלק מהסגל בכוכב מדרג שלישי . אם 2 , מי הולך ואת מי מביאים ?

        1. עובד לפי איך שהכוכב רוצה. דוראנט וקיירי זה לא כוכבים בסדר גודל של באטלר…
          ככה זה עובד בכל הקבוצות עם כוכבי העילית.
          אם מקשיבים למאמן זה כי הכוכב החליט שלא תטעה.
          לכן פה קל לנו לדבר צריך ככה וככה אבל במציאות אתה צריך לשכנע את הכוכבים שלך ולכן צריך קודם כל להיות סחבק לפני מאמן כי אחרת יעשו לך בוילן.
          צריך ללקק להם טוב עד שתהיה לשון חומה ואז לנסות להתחבב עליהם ואולי יקשיבו לך. ככה זה עובד.

  31. לברון ודיוויס ישברו שיאי סטט עליהם כל התקפה הלייאופ דאנק לייאפ יהיה שם בלי התנגדות בכלל. דמיאן יפציץ מה3 יגמר ב5 6 משחקים וכולם יהיו מבסוטים ומרוצים 😎

  32. ברוקלין נתנו משחק משחק אבל משו בזריקה האחרונה היה לי מוזר כל הרבע הרביעי לברט לקח לסל את השומר שלו ורק במהלך האחרון החליט לקחת זריקה קשה מרחוק
    הגנה טובה או מתנה לפורטלנד ?

    1. אהלן
      לפי הראיה שלי , היתה הגנה טובה מאד של פורטלנד במהלך הזה , כנראה דיברו על זה בפסק זמן האחרון . הם סגרו לו את הנתיב , והוא העדיף לקחת זריקה גרועה מאשר להכנס בכח , כי כמעט בודאות לא היה מקבל שריקה . נדיר מאד שמקבלים שריקה במצבי סיום כאלה , וזה היה ככה עוד בימי לארי אובראיין. הנטס יכלו להכין תרגיל יותר טוב,למשל למשל לחפש שלשה של האריס , אבל הלכו למהלך שהצליח להם כל המשחק . בדרך כלל , הקבוצה השניה בסוף עושה התאמה הגנתית למהלך הזה וכולי . לגבי ה-3 זריקות של דיים , כבר כמה שנים ששורקים את הדבר הזה ככה , זה לא משהו שהשופטים המציאו בלהט הרגע.אם באמת צריך ככה לשרוק את זה זו שאלה אחרת . למי שלא זוכר , פעם עבירה בזריקת 3 היתה מזכה רק ב-2 זריקות . אולי אם יחזירו את זה תהיה יותר מוטיבציה לעשות מהלכים של כדורסל. מבחינת האנליטיקס , המהלך האופטימלי הוא להוציא 3 זריקות עונשין והשחקנים הפנימו את זה.

  33. עשירית שיר הבוקר בלי שם אבל יש לו צמד בעלים שניהם ממושקפים.
    .
    Your leg's too long
    Your skull's too strong
    Suppose your nose is wrong

כתיבת תגובה

סגירת תפריט