קבוצות החיות ומתות עם פוינט גארדים/ מנחם לס

 

 קבוצות החיות ומתות עם פוינט גארדים

(יש עוד? הוסיפו בתגובות) 

בשיקגו מתפללים שהם עברו את עונת הפציעות שאלוהים קבע עבורם. באוקלהומה הם לא יכולים לחכות לפוינט גארד שלהם. בקליבלנד יש להם שניים.  בברוקלין הם רוצים שהפוינט גארד שלהם יוכיח שהוא שייך.

בכל קבוצות הליגה ללא יוצא מין הכלל – אולי חוץ ממיאמי – הפוינט גארד הוא הנושא המדובר ביותר כי כל כך הרבה תלוי בו. ה-STORYLINE של ה-PG הקטן הוא בראש מעיינות הכתבות בעתונאים ואתרי החובבים. ה-PG שהוא המוח, הלב, ויו"ר בית הנבחרים שעל פיו יישק דבר.

אוקלהומה

פתחו שם בקבוקי שמפניה. ראסל ווסטברוק הצטרף לראשונה לבוש עם גופיית הקבוצה וסניקרס מאז הפציעה ל-ACL, ואז הניתוח האורטוסקופי לברכו ב-1 לאוקטובר. הוא לא יהיה מוכן למשחק הראשון, אבל לא הרבה אחרי. בינתיים ה-UNDERSTUDY רג'י ג'קסון עושה עבודה נפלאה שאתה שומע יותר ויותר ציוצים על העלאת שניהם יחד, ג'קסון וווסטברוק גארדים-גארדים, בלי "P" או "S" לפני ה-"G". במשחקי האימון ג'קסון הוא 15.8 נק' ב-52.9%, 6.3 אס', ורק 1.6 איבודים למשחק. שחקן כזה לא יכול להיות "שחקן ששי". לאוקלהומה אין את התענוג הזה. נחכה ונראה מה יקרה שם.

שיקגו

דרק רוז חזר כ-"מפלצת". איש לא חיכה  ולא ציפה לחזרה מטורפת כזו. אם רק ליואקים נואה לא יישב על המדף בגלל הפציעה הכרונית שלו ל-GROIN MUSCLE (השרירים שסוגרים את הרגליים מישיבת פיסוק), שיקגו תהיה קוץ גדול בתחת של מיאמי. החמישייה Derrick Rose, Jimmy Butler, Luol Deng, Carlos Boozer, Joakim Noah

כשהיינריך לא יכול לחכות להיכנס נראית לי מפחידה.

קליבלנד

לקיירי אירוינג, דיון ווייטרס, וג'רט ג'ק נוסף מאוסטרליה

9 Matthew Dellavedova G 6-4 190 09/08/1990 St. Mary's (CA)/Australia R

הדיבורים עליו הם רק ניסים ונפלאות. (אבל אני לא בטוח אם הוא כבר בקבוצה, או נשאר לעוד שנה באוסטרליה. האם מישהו יודע?)

מרתק, הא?

נטס

דרון ויליאמס החליף את רוז כשחקן הנמצא תחת המיקרוסקופ. אם הנטס לא מגיעה לגמר המזרח העונה, אני כבר מרים אצמע מאשימה לעבר דרון למפרע. הוא "הפוינט גארד הגדול בתולדות ה-NBA שלא עשה בינתיים שום דבר" וזאת העונה שלו. שום תרוץ לא יתקבל. כ-ו-ל-ו  מה שיש לו הוא נקע בעקב. אך נקע שמסרב להירפא. למה? הוא שיחק על עקב נקוע בסוף העונה שעברה. הפוסט שלי היום קולע 'בול' במקרה שלו: בנאדם שיחק פצוע, והחוב משולם עכשיו. הוא בינתיים לא שיחק באף משחק מבחן, הווה אומר הוא לא יהיה עם סניקרס בפתיחת הליגה.

גולדן סטייט

חגיגה בחור הנקרא סן פרנציסקו. למה 'חור'? למה קר שם בקיץ. אבל בווריורס חגיגה: סטפן קרי בפוינט נראה טוב מאי-פעם. העקב הוא 100% ובמשחקי המבחן הוא המשיך בדיוק היכן שהפסיק בפלייאוף הנפלא שלו. התווסף לו עתה אחיו הקטן סת' שבכמה משחקי מבחן נראה מצויין, ואיזה סרבי או קרואטי בשם Nemanja Nedovic שהדיווחים עליו מצויינים.

קליפרס

כריס פול הוא בקליפרס TO STAY. הסתיימו הויכוחים בקשר לעתידו. הפוינט גארד הטוב ביותר בליגה – בקשר לדרק רוז נצטרך לחכות כחודש לפני שנחליט – תחת מאמן שהיה פוינט גארד בעצמו, מוכן להוביל קבוצה טעונה לאליפות המערב. על הנייר היא החזקה מכולן. עם דרן קוליסון כמחליפו, ולצידו ג'יי ג'יי רדיק או ג'מל קרופורד, לקליפרס יש את רביעיית הגארדים הטובה בליגה. לדעתי הקליפרס – על הנייר – היא הקבוצה החזקה בליגה. אבל על הפארקט זה סיפור אחר.

שרלוט

חגיגה של ממש 78 מייל מביתי. קמבה וולקר וקודי זלר משחקים כאילו הם משחקים יחד כבר מהעריסה. ישנו ביניהם שיווי משקל מושלם ממש. חגיגה לעיניים לראות אותם משחקים. ונתגלה שם צמד-חמד חדש שמשחקים כאילו נולדו יחד: אל ג'פרסון ומייקל קיד-גילכריסט. עוזר המאמן החדש שלהם הוא מרק פרייס, אחד הפוינטים הגדולים והאנדרייטיים ביותר בהסטוריה, ואני מצפה ממנו לדברים גדולים עם הגארדים של הבובקאטס. קבלתי כבר "אקרדיטציה עונתית" למשחקיה הביתיים ואני מתכנן לבלות שם PLENTY OF NIGHTS העונה.

פורטלנד

עוד חגיגת פוינט גארדים עם דמיאן לילארד – 'רוקי השנה' – וסי. ג'יי מקולם, המועמד שלי לרוקי העונה ב-2013-14. הוא שבר רגלו וייעדר 6 שבועות, אבל כשהוא חוזר הייתי מת לראות שם קומבינציה של לילארד-מקולם, גארד-גארד, ולא מקולם קם מהספסל לעשר דקות. הוא יותר מדי טוב עבור זה.

פיניקס

2 Eric Bledsoe G 6-1 195 12/09/1989 Kentucky/USA 3
26 Shannon Brown G 6-4 210 11/29/1985 Michigan State/USA 7
25 Dionte Christmas G 6-5 205 09/15/1986 Temple/USA R
1 Goran Dragic G 6-3 190 05/06/1986 Union Olimpija/Slovenia/Slovenia 5
12 Kendall Marshall G 6-4 195 08/19/1991 North Carolina/USA 1
30 Malcolm Lee G 6-5 200 05/22/1990 UCLA/USA 2
3 Ish Smith G 6-0 175 07/05/1988 Wake Forest/USA 3
                                               

ARE YOU KIDDING ME?

מספיק פוינט גארדים וגארדים לשלוש קבוצות!

 

אטלנטה

 

"הפתעת פוינט גארדים" באטלנטה. לג'ף טיג הנמצא בשיפור תמידי הצטרף השחקן המסתורי ביותר בין הרוקיס, הפוינט גארד דניס שרודר הגרמני. כל מה שאני יודע זה מה שאומר לי חתני ג'ייסון ליפטון, הגר עם בתי מייל מהאולם, וכל מה שהוא אומר לי זה "שרודר הזה הוא אנבליבל!". ורק חכו שלואי ויליאמס חוזר!

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. אני לא מבין משהו לגביי גולדן סטייט, קליי תומפסון והאריסון בארנס הם שחקנים מאוד דומים אני הייתי שולח אחד מהם ליוסטון תמורת עומאר אסיק.

  2. מנחם, מעניין לבדוק כמה שחקנים מכל תפקיד זכו ב אמ-וי-פי של כל העונה ושל סדרת הגמר.
    אם לדעתך הפוינטגארדים יובילו כאן?

  3. מי שכתב מה שכתב הוריורס לא ראה שום משחק בקדם. קרי מחטיא הרבה. לא שזה מדאיג מישהו. קדם עונה זה לא לכוכבים. אחיו לא ברמה של נבא ויטיב לעשות אם ימצא קבוצה באירופה. באופן כללי הוריורס רחוקים מלהראות מוכנים בשלב זה. בארנס פצוע בוגוט לא קולע ממטר והספסל חושך מצרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט