הגיגים/הקוריוז

"מחשבות" כבר תפוס ע"י רועי, "תהיות" כבר תפוס ע"י רותם, "מעורב" כבר תפוס ע"י דוק לס. אז הייתי צריך למצוא כותרת בלי להפר זכויות יוצרים לכן קבלו את "הגיגים".

הגיג 1-מציון תצא תורה?

דיון סוער וגועש התנהל בטוקבקים לגבי עתידו של ציון בליגה. השאלה שעלתה מהי התקרה שלו. יש כאלו שסוברים שהייפ לגביו הינו רק תולדה תקשורתית ושיווקית ואין לה קשר לכדורסל שהציג ומציג ויש לבחון אותו ככל שחקן שנבחר בדראפט בחירה 1 (גם אם זה לברון או בנט) ללא קשר להייפ.

יש שסוברים שהייפ נוצר בגלל יכולות הכדורסל ואז מתחילים לרכב עליו עגלות התקשורת והשיווק האגרסיבי (עבדכם הנאמן ביניהם) כי אחרת למה לפמפם לנו את ציון ולא את אנתוני בנט או אנתוני אדוארדס באותה מידה ?

הרוב הדי מוחלט מאמין שציון יהיה די בודאות אולסטאר אך הויכוח התעורר לגבי האם ציון יצליח להגשים את ההייפ איתו הגיע לליגה, הווה אומר MVP, אליפויות, ראשמור וכו'..אתם יודעים.

עבדכם הנאמן חושב שבהתאם להייפ ציון צריך להיות בשיא הקריירה שלו לפחות שחקן טופ 5 בליגה (לא בדירוג של התאגיד שם איזה מידלטון אחד מקום 10 ואיזה סימונס גם גבוה איפשהו ברשימה) כקונצנזוס.

אני כמו תמיד אביע את דעתי הנחרצת ואומר שלדעתי הוא לא יגיע לזה. יש צעירים יותר מידי מוכשרים בליגה הזאת ואמורים להגיע עוד כמה בהמשך. למה הוא לא יוכל?

  1. מערכת חלשה-YP נתן כמה הגיגים יפים באותו דיון לגבי המערכת ואת הדעה שלי על המערכת של נ"א אתם יודעים כבר משנים עברו. אמנם הם החליפו את רוב הליצנים שם אבל הליצן הראשי שהינו המאמן נשאר. מאמן ההגנה שלהם (אדריכל ההגנה של יוסטון-לא כ"כ היה שם הגנה אבל נזרום..) זקן מידי כנראה, בסיכון לקורונה ולכו תדעו אם יחזור עונה הבאה.
  2. אוויר הגנתי-חלש מאד באחד על אחד ועוד יותר גרוע בעזרה קבוצתית בהגנה. חסר מושג לחלוטין בתחום, שחקנים בורחים לו כמעט ברמה הארדנית.
  3. כושר גופני לקוי- אמביד רואה אותו ומרגיש טוב עם עצמו.מתנשף כאילו רץ קילומטר ועוד בזמן הקורונה התאגיד הפיץ פייק ניוז שהוא רזה והעלה מסת שריר והעלה תמונות מאיימות שלו עם מסיכה ופוטושופ עם גוף של איירון מן. הוא גם הולך צולע ועבר כל מיני פציעות קטנות. הרבה שיפור דרוש כאן.
  4. כדרור וניהול משחק חלש.
  5. קליעה חלשה מחצי מרחק ומעלה-שיפור בתחום הזה יכול להקל עליו את החיים, הישארות במצב נוכחי יקשה עליו מאד מול קבוצות רציניות.
  6. חסרון גובה, רק 1.98.

אני לא אהיה שלילי לגמרי כי בכל זאת הוא הולך להיות שחקן של לפחות 25 נק לשנים הקרובות וכן הוא יחגוג על כל הניקסהמגיק והוויזארדס למיניהם שזה חצי ליגה בערך והוא גם אתלט על עם כוח בלתי רגיל, הייפ גדול ותאגיד שדוחף מאחוריו, חוקים שמאפשרים הגנה רכה מצד המגינים סגנון משחק מהיר של השקנאים, מחסור בכוכבים בעמדה 4 בליגה בהחלט יכניסו אותו לאולסטאר כנראה מהעונה הבאה.

הגיגים 2- פיניקס סאנס

השמש זורחת בדיסנילנד. הסאנס עוד חסרים את קלי אוברה שהוא שחקן הגנה נהדר ולא קוטל קנים בהתקפה. הסאנס צריכים לראות כיצד הם יגיעו לעונה הבאה ולדעתי פחות מפלייאוף יהיה כשלון.

אייטון חייב להפסיק להיות עגל ולהתחיל לשאוג, לבוא במוד של דומיניישן על היריבים וחייבים לתת לו את הכדור יותר. עונה הבאה אני מקווה ומצפה לראות שיפור גדול אצלו בשורת הסטט (כי בואו לא נעבוד על עצמנו זה מה שמביא את הברינקס בסוף). בוקר כוכב עליון צריך להמשיך כמו בבועה. אותם ישלימו רוביו (שיהיה בריא), ברידג'ס ואוברה ככל הנראה. קרטר וג'ונסון הם שחקני ספסל חביבים. השאלה איך מחזקים יותר את הספסל. אני צופה בהחלט פלייאוף בעונה הבאה ובתקווה גם עכשיו מיני פלייאוף מול ליליארד המחסל והחברים (תקוו לנצחון של הבאקס בלי יאניס על ממפיס, פה גיא אומנות הווישפול צריכה לעלות למדרגה הבאה).

הגיגים 3- מייקל פורטר ג'וניור

אחרי שנתיים שהתבשל על אש קטנה וכנראה הבריא (מקווה בשבילו) הוא הראה פוטנציאל מכובד מאד במשחקי הבועה. מה שבלט זה הקליעה הנהדרת מ-3 (אם ימשיך ככה בפלייאוף הג'וקר יהיה אדם יותר שמח) והתנועה ללא כדור (שזה אני בטוח עבודה נהדרת של מייק מלון וצוות האימון, אל תעבדו על עצמכם כוכבי תיכונים בסדר גודל שלו לא באים עם תנועה ללא כדור אלא הם בול הוגרים ממדרגה ראשונה). האם חזונו של מנחם לגביו כ"דוראנט הבא" יתגשם? או שמדובר בהתעלות רגעית?

הגיגים 4- פילי לאן?

הסיקסרס יסיימו ככל הנראה 6 (לא מאמין שינצחו שום משחק עד הפלייאוף) וילכו לקבל בראש מד"ר רזי והבוסטוניה שלו (רזי אל תדאג זה שהורפורד מכיר את התרגילים של סטיבנס לא אומר שהוא יכול לעשות משהו לגביהם בפועל..). השאלה מה יהיה בקיץ? יש כל מיני שמועות לא אמינות לטרייד על סימונס כמו לקאבס למשל… (מה לעזאזל יש לקאבס שפילי צריכים? אפילו אם היו נותנים לי את כל הקבוצה שלהם כולל צוות האימון ואולם האימונים לא הייתי מסכים). אם ברט בראון יפנה את הדרך מי יגיע? מה שבטוח שהולך להיות שם הרבה רעש בקיץ, תעקבו אחרי טראסט דה פרוסס לעדכונים שוטפים.

הגיגים 5- דמיאן ליליארד

הוא נתן לנו אשלייה שהוא מתעסק באלבומי ראפ ולא מתאמן אז בא והוריד 29, 30, 21, 45, 22, 51 ו-61 נק במשחקי הבועה כאשר לקח את הבלייזרז לבדו לפלייאוף (אל תדאגו הוא לא יפסיד לנטס במחשק האחרון). דווח שמקולום משחק עם איזה שבר בגב-יש לו בטוח איזה פציעה אבל לא יודע איך אפשר לשחק עם שבר, נראה לי קצת המצאה כזאת אתם יודעים…אתמול בשכונה בקושי שיחקתי עם צוואר תפוס לשם השוואה…אולי זה מאותם "השברים" שהיו לקובי בריאנט באצבעות שהוא שיחק. אז דמיאן מרגיש אולי שזה עליו יותר מתמיד, גם הטראש טוק שפול ג'ורג' ובברלי הריצו עליו נתן לו דרייב ורק נותר לקוות שהוא וגארי טרנט שמרו קצת תחמושת עבור לברון וחבריו.

הגיגים 6- תפקוד הבועה

יום ו' יסתיימו משחקי הבועה לפני תחילת ההצלבה והפלייאוף. אני באופן אישי מאד נהניתי מהכדורסל בבועה לפני שהתחיל כל שבוע הלואד מנג'מנט ולדעתי היה כדורסל ברמה גבוהה. יש שחקנים שרואים שלא זרקו לסל בכל הקורונה (כן לונזו אתה) ויש כאלו שהתאמנו ללא הרף (כן אתה לברון).

חסרון הקהל היה ברכה בעיני, המשחק מרגיש לי הרבה יותר זורם ויותר כיף לצפייה. מחכים לפלייאוף!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. ציון טנק אבל ההגנה שלו לא קיימת כרגע. בעייה רצינית. יכול להיות שחקן שישי שמשנה מומנטום…
    הסיקסרז צריכים ניעור רציני. אבל את זה רומרים כל שנה, ברט בראון נשאר ואנחנו בוכים בפלייאוף.
    הבועה שיגעון
    ההגיגים מקום ראשון
    (להיום)
    🙂

  2. אהבתי, שמעון.
    .
    1.אני לא יודע אם יהיה אמ.וי.פי אבל כן יכול להיות נשק קטלני ובלתי עציר בצבע. אם מונטרז הארל מצליח לעשות הגנה טובה ולקלוע 18-19 נקודות למשחק וויליאמסון יכול יותר, הפוטנציאל שם והפליקנס צריכים לבנות מסביבו, גם אם הוא אף פעם לא יהיה השחקן הטוב ביותר של אלופה בהגנה ובהתקפה (יכול להיות שאינגרם יהיה).
    .
    2.אייטון עם 18-11 למשחק העונה, כן יהיה שיפור של 5-6 נקודות אבל לא בטוח שמעבר. הוא צריך להיות יותר דומיננטי אבל אין גבוהים שיקלעו 30 למשחק, העידן הזה נעלם. שימשיך לזרוק מרחוק ואולי יגיע לעונה הבאה עם זריקה אמיתית, זה יהפוך את החיים של בוקר לקלים יותר בהרבה.
    .
    3.פורטר לדעתי לא יהיה דוראנט הבא כי זה כשרון של פעם בדור, אבל כן שחקן מאוד מיוחד. אין לו את יכולת המסירה שיש לדוראנט אבל הוא סקורר מעולה ויכול להיות שבשנה הבאה הוא יהיה הסקורר המוביל של הנאגטס מבחינת נקודות למשחק ולא יוקיץ'.
    .
    4.אני כבר אמרתי שהייתי משאיר את סימונס ולא את אמביד, כי הוא היה יותר בריא ממנו ושאר הקבוצה יותר מתאימה לסימונס, בפרט האריס והורפורד. עכשיו עם הפציעה בברך ושחקן שמתבסס בעיקר על אתלטיות לא בטוח שיחזור לאותה רמה ולכן הסיפור אחר. אולי זה מה שיגרום לו להתחיל לזרוק…
    .
    5.אני לא חושב שזה שבר מלא בגב, כן משהו רגעי. האנדרלין של שחקני NBA הוא משהו אחר לגמרי, איזייאה תומאס קלע 25 נקודות עם קרסול אחד בגמר.
    .
    6.החסרון היחיד מבחינת השידור נמצא במצב של קולות המגרש בלבד בליג-פאס. רעיון טוב, אבל אין שם לוח תוצאות.

    1. תודה שמעון מצויין.
      .
      1. אני לא מסכים לגבי זאיון יש לו המון חורים במשחק אבל מה שיש לו אי אפשר לקחת וזה מספיק לשלוט בליגה , אני בהחלט רואה אותו נהפך לסופרסטאר אם ישמור על הכושר ועל להתאמן, והסיפורים בפגרה שהוסיף שרירים זה כמו הסיפורים על הקליעה של סימונס, הילד השמין נורא ואיבד המון מאתלטיות החריגה שהייתה לו, עדיין אני מאמין שיהיה סופרסטאר בעוד שנתיים.
      .
      2. אייטון חייב להיות מפלצת יש לו את כל הסקילס בעולם ואת כל האתלטיות בעולם (הוא אחד מאתלטים הטובים בליגה וביי פאר הטוב ביותר בעמדת הסנטר) אבל הוא אהבל חבל על הזמן, אין לו מושג איך לתפוס מיקום בצבע או לנצל את ייתרון הפיזיות שלו, היה מצחיק לראות אתמול אותו בורח במקום למעוך את אוקיון ששמר עליו, אין לי ספק שאם אמביד היה במקומו היה מסיים את המשחק עם 30 נקודות בשינה.
      אני יודע שיש עקומת למידה לסנטרים בזה מקווה שעונה הבאה יהיה שנת האייטון.
      .
      3. מייקל פורטר יהיה סופרסטאר תותח על הילד השאלה אם יהיה בריא, הוא אחד מהשחקנים הכי טובים שיצא לי אי פעם לצפות בהם בתיכון, הוא מה שיהפוך את דנבר לקוטנטדרים ופילי האהבלים יפלו בגלל שוויתרו עליו ולקחו איזה נגר במקומו .
      .
      4. לצערי שקיעתה של פילי התחילה שנה שעברה עם החוזה מקס לסימונס, ואז ההחתמה הנוראית של הורפורד, התסריט היה ידוע מראש כמו בטיטאניק, בטח שהשאירו את האהבל על הקווים (קול ההגיון חלק קראו לו באתר).
      .
      5. דמיאן נתן תצוגות מטורפות עדיין זה לא הולך להחזיק בפלייאוף היה עדיף שמריץ תרגילים ומשתף את הקבוצה , אבל לצערו גם לו יש אהבל על הקווים שאומר להם בהצלחה, הולכים להיות בשר תותחים ללייקרס, סוויפ או גנטלמני (אם דמיאן יתן עוד משחק של 60).
      .
      תודה שמעון מצויין

  3. אתה יכול לשנות את השם ל"תגובות שדפקו סטט וקיבלו את הברינקס". שמעון אתה מכונת היילייטס אנושית. רק שלא תתבגר לי פתאום

  4. תודה שמעון
    בהזדמנות זו אני רושם טאבו על "חרטוטים".
    ליליארד בדרך לקריירה מפוספסת, כל חייו כמקצוען היה תחת סטוטס שנתן לו יד חופשית להפציץ ללא כל הכוונה.
    הוא לא יודע לעשות את האחרים טובים יותר, והוא רכז. רק יודע לקלוע ולהפגיז משלוש ולסחוט עבירות דרג בכיר.
    לכן לעולם לא יגיע להישגים קבוצתיים.
    הוא יכל ללכת בדרכו של קארי עד לפני כמה שנים אבל אז התקבע על סקורר בלבד וקיבל על זה עוד ועוד פידבקים חיוביים.
    הכי עצוב – הוא עוד לא יודע שהוא לא יודע.

  5. מברוק שמעון לרגל קבלת הטור.
    .
    את דעותי על ציון (יתפרק תוך 3 שנים) ופורטלנד (יעלו לפליאוף) כבר כתבתי.
    .
    פורטר עשוי להתגלות עוד 3 שנים כגניבת הדרפט של העשור, אבל גב זה חרה. הבעיות תמיד חוזרות לנשוך אותך בתחת.
    .
    פיניקס התחילו טוב את העונה ואז הדברים השתבשו שם. מענין מה מונטי עשה בפגרה. מגיע לגיא קצת נחת.

  6. מצויין שמעון, כיף לקרוא, במיוחד כיוון שאתה לא חושש להביע עמדה. לגבי התוכן:
    1. לדעתי מוקדם לקבוע לגבי ציון. ראינו שחקנים משתנים מאוד בליגה. אף אחד לא חלם בעונות הראשונות של הארדן שהוא יהפוך לשחקן ההתקפה מהטובים בהיסטוריה.
    2. לפיניקס חסר רוסטר שיהלום את היהלום שלהם. בוקר בבועה מראה שיש לו את כל הכלים להיות טופ-3. עם אייטון ואוברה עוברים סיבוב אחד. גג שניים. רק שפיניקס לא יעשו לו דייוויס.
    3. פורטר מזכיר לי את פני הארדווי עם קליעה יותר טובה. רזה ואתלט.
    4. אני מחזיק מסימונס טופ 15 בליגה וטום 5 במזרח.
    5. לילארד כוכב על. מעולם לא זכה בכוכב על לצדו. תארו לכם אותו עם קיידי, לברון, קאוואי, הארדן, יאניס…
    6. הבועה אחלה אבל הקהל כבר מתחיל להיות חסר. בעיקר חסר בית-חוץ. כדורסל ניטרלי מרגיש מוזר, קצת חסר משמעות. לא יודע איך להסביר.

  7. יופי של טור שימון, ממש טור דה שימון…
    גמני לא חושב שפורטר הוא הדוראנט הבא אבל בהחלט יהיה כוכב בליגה. לא ידרוך על הנקודות של הגאון אלא יותר על אלו של מורי…
    לגבי ציונה, לא נכנס לוויכוח, מוקדם מדיי.
    פילי תפתיע אותך בפליאוף הזה לפחות מול הסלטיקס. מקווה שאתה צודק ואני טועה…

    1. מה נהיית.לי פוליטיקאי אם תטעה לגבי ציון לא נזכור לך את זה מה אתה דואג חוץ מזה שכחת את הטור של פספוסי הדראפט איזה מצחיק היה רק בשביל זה שווה לעשות תחזית היום ולעלות עוד כמה שנים

    1. כן גם לי זה עבר בראש. אני אמנם מבין מאוד קטן בנושא אבל אני מניח שגם כשחשבו על גיאומטריה לא אוקליאידית זה היה נראה מוזר שנגיד קווים מקבילים כן יכולים להיפגש או שמשולש יכול להיות יותר מ180 מעלות. בסוף מתרגלים להכל.

  8. הגיע הזמן להודות שכל הזמן שסם הינקי הקריב בפילי, כל התבוסות וההשפלות משחק אחרי משחק, עונה אחרי עונה רק כדי להביא 2 שחקנים סופר פציעים כמו סימונס ואמביד לפילי, ירד לטימיון.
    יאללה פרוסס חדש.

  9. תודה שמעון. חרטוטים לפנים. ציון – עוד מוקדם לקבוע. הסאנס – חומר השחקנים שם. חסר קצת שכל לדעתי למרות שרוביו קצת סגר את הפינה הזאת. פורטר נהדר, השאלה אם זה יחזיק בלי פציעות + הילד כמו עוד הרבה צעירים הליגה עף על עצמו יותר מדי והנאגטס מן הסתם לא יתנו לו את המקס שיבקש עוד שנה. לילארד ענק. מקווה שפילי תעיף כבר את בראון ודרך אגב, אתמול לבראון לא היתה ברירה כי החמישיה לא שיחקה והוא נתן לספסל לרוץ ולתת פייט לא רע בכלל, בעיקר ברקס ונטו. למה לא לעשות שימוש בחבר׳ה האלה לכמה דקות גם במשחקים אמיתיים כמו שספו עושה בהיט או נרס בראפס?

  10. 2. מסוג הדברים שמראה עיניים יכול להטעות. ההתרשמות שלי הייתה שאייטון לא מקבל כדורים בכלל ובוקר זורק מכל מקום, אבל מסתבר שאייטון זרק 79 זריקות בבועה ובוקר 119, כלומר על כל 3 זריקות שבוקר לוקח אייטון לוקח 2. נשמע לי כמו יחס הגיוני. לגבי הספסל – שתחזיר את האחים מוריס לקמבאק היסטורי + שתתאבד על ואן פליט ותמצא קבוצה לרוביו.
    4. יש עליהם את קללת הינקי. שום דבר טוב לא יצא מהם. בחרו 2 כוכבים שלא יכולים לשחק ביחד ולא מוכנים לשפר את מה שמונע מהם להפוך למועמדים אמייתים (קליעה מרחוק/כושר גופני). צריכים לדעתי להעיף את סימונס ולבנות קבוצה שתיתן לאמביד לטחון בצבע במקום "לרווח", אבל מה אפשר לצפות מקבוצה שנתנה 110 מליון ל-4 שנים לאל הורפורד?
    5. מרגיש לי מהדברים של לילארד שמבחינתו להגיע לפלייאוף זה המטרה, אבל אני מקווה להיות מופתע לטובה.

    1. לפילי יש ככ הרבה בעיות 1 מהם זה שאין פיק אנד רול כמה שנים. ברור שאמביד צריך לטחון.
      טוביאס חלש ולא מספק את הסחורה אין לו תירוצים זריקות לבד הוא מנגר ובור בהגנה.
      ברק נותן סחורה כמחליף ולא שיחק דקה לפני הפציעות. נאטו סתם פח.
      השיטת משחק שם לא מתאימה לשחקנים. יש גם הרבה נפילות תוך כדי משחק.
      אני חושב שמאמן נורמלי לוקח איתם את המזרח בהליכה עם הסגל הזה.

  11. תודה שמעון, אחלה קוריוזים

    ציון – מי שהתווכח איתך בתגובות כנראה לא מבין איזה מרחץ דמים הולך להיות במדיה האמריקאית אם ציון לא יתרומם לגובה הציפיות ומהר. סטיבן איי ולהקתו הולכים להוציא מציון סיפור שימכור הרבה פרסומות, ואם לא בטוב אז יהיה ברע. התקווה שלי היא גריפין, שאני באמת מחזיק ממנו ואולי יצליח להשתלט שם על העניינים ולהכניס לציון לראש את המרחק בין מה שהוא עכשיו לפוטנציאל שנבחר בדראפט

    פילי – באמת סיפור עצוב, הלכו על כל הקופה ויסיימו מקום 6 במזרח כשכל קבוצה מעליהם די תשמח לקבל אותם בסיבוב הראשון. אישית אני בוחר לראות כאן את הכלבתיות של קארמה, על כל הפרוסס ומה שזה עודד בליגה

  12. נ"ב – שאלה לא קשורה לפוסט. אחרי המשחק האחרון של מיקל ברידג'ס (מת עליו…) נזכרתי בזאהיר סמית' – מישהו יודע מה איתו? הוא עדיין לא התאושש מהאלרגיית אגוזים? יש שם עוד איזה סיכוי לשחקן?

  13. עוד מוקדם לקבוע בקשר לציון, אבל החשש שלי הוא שהוא יהיה כמו בלייק גריפין, שחקן של 25 נק' שמרגיש מפוספס.
    בנוגע לדיים, אני לגמרי על העגלה שלו. שחקן מהשורה הראשונה, כסא 23, כמו שאמרו חכמינו

  14. אחלה הגיגים … אהבתי.
    ציון תלוי במערכת של נ"א … (מאמן / צוות פיתוח / "מנטליות" של מועדון) לא נראה שיש לו את הדרייב להשתפר לבדו (מסכים עם שמעון)
    פילי – מועדון כושל. ע"ע הניקס
    דמיאן – ענק. מצא את מקומו, מנסה לנצח, מקוה שיצליח

  15. לילה טוב
    יופי של הגיגים , שמעון . לגבי כל הקטע הזה של "דוראנט הבא" שמתעורר כל פעם , אני אכתב על זה בהזדמנות . לגבי ציון , כפי שחזרתי ואמרתי , אני רואה את הפוטנציאל ומאד מקווה שהארגון הזה באמת ימצא מישהו דמוי טרוי ויבר שיעבד תחת גריפין ויגרם לפוטנציאל הזה להתממש.

  16. לא מסכים לגבי ציון. הוא לא לברון הבא
    זה מדכא שצריך לבחור בין פניקס, סן אנטוניו ופורטלנד בפלייאוף הזה ועגלה כמו דאלאס עולה בגלל הישגים מלפני 5 חודשים…אלא אם בדאלאס ממש שומרים על עצמם כי הם הבטיחו את מקומם בפלייאוף (לא נראה לי). לא אמרו שרוצים לפתוח גם את מקום 7 לתחרות?

  17. אויש. שיגר לי לפני שסיימתי להוסיף על ציון… הוא לא לברון הבא אבל לדעתי הוא יימצא מקום בטופ. ההגנות בNBA הרבה יותר איזוריוץ מפעם והוא יכול למצוא מקום בהגנה בתור קוביית בטון באזור הצבע. כמו אלו ששמים בטרמפיאדות בשטחים. תוך כמה שנים הוא ייצטרך קבוצה שמשחקת יותר לאט, כמו דנבר. לא יודע איך מבנה הגוף שלו יחזיק לאורך זמן בראן אנד גאן.
    אבל הפוטנציאל שם.

  18. לזאיון יש יש כישרון ללא ספק , לאיפה יגיע זה תלוי בו ובאופי ובבריאות שלו .
    להגיד שלא יגיע לכלום בגלל הארגון זה לא נכון להגיד מכיוון שבוצע שינוי של כל הצוות מהמינוי של גריפין שהביא אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כדי שיהיה בסיס נכון לקבוצה .
    הבעיה הייתה רק ג'נטרי ואני מאמין שהוא יפוטר העונה
    צריך לקחת דברים בפופורציה ,זאיון שיחק רק 24 משחקים העונה ילד בן 19 שחזר מפציעה קשה והייפ מטורף ועדיין היה סופר יעיל והשיג 24 נ למשחק ואף אחד לא באמת הצליח לשמור עליו .
    מה שחסר היה לזאיון זה הלחימה בכל מהלך שהייתה לו בקולג , נראה כאילו קיבל הנחיה לא להתאמץ יותר מדי העונה ובכלל לא בקטע ההגנתי שם לא היה קיים .

  19. פילי חיבים להעיף, את ברט בראון ולשפר את ההנהלה שלהם , לפי גימי באטלר הסיבה שעזב כי פשוט לא הייתה אמונה במערכת בעיקר במאמן שלא מבין כלום בכדורסל ואת זה כולם רואים .
    פילי צריכה לבדוק מה אפשר לקבל על אמביד העונה ואם אין משהו ראוי העונה אז לחכות לעונה הבאה תמורת בחירה טופ 3 + נכסים .
    לקח לפילי 4 שנים להבין שסימונס צריך בתור 4 ולא רכז , סימונס עדיין עם המון כישרון ברמת יאניס אבל בגלל מערכת חלשה כנראה הגיע לתקרה שלו .

  20. הגיגים ממש טובים
    חומר ל 2-3 טורים
    מסכים עם הרוב, נראה חלק מהדברים בחודשים הקרובים
    פניקס שווה מעקב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט