הליגה תפרסם ביום ששי את ה-'ALL SEEDING TEAM' ואת ה-MVP שלה.
אני מקדים אותם עם הבחירה שלי:
ג'יימס הארדן, דמיאן לילארד, דווין בוקר, טיג'יי וורן, ויאניס.
MVP: דמיאן לילארד
את החמישייה השנייה והשלישית, ואת ה-MVP אתן לכם לבחור. ביני ובין שמעון? לא איכפת לי אם תבחרו חמישייה ראשונה משלכם.
נראה מי יהיה הקרוב ביותר לבחירות ה-NBA!
@ChrisBHaynes interviews Dame Lillard after the Trail Blazers take sole possession of the 8th seed in the West behind his 61 points. pic.twitter.com/OzZ0BaMYlL
— TurnerSportsPR (@TurnerSportsPR) August 12, 2020
זה מה שהוא אמר אחרי ששם 61 נקודות נגד דאלאס והשאיר את פורטלנד בחיים במרוץ לפלייאוף:
It ain’t nothing I want more,” Lillard told Yahoo Sports’ Chris Haynes after the game. “I told you when I first came here, I ain’t come here to waste my time. They gave us a chance to get in like we asked for, and that’s what we’re here to do … our work ain’t done yet, but we’re fighting for it.”
"F" באנגלית. "A+" בכדורסל.
תגובות שחקני NBA עם ה-61 של דמיאן:
🗣🗣🗣🗣🗣 pic.twitter.com/cqYq6N1z7x
— Portland Trail Blazers (@trailblazers) August 12, 2020
(לחצו על הכחול!!!)
הקוריוז
12 אוג 2020 05:12:52דמיאן mvp בהליכה
IDO
12 אוג 2020 05:26:20קיוויתי שדאלאס יעשו בית זונות לא קרה. החדשות הטובות פיניקס מקבלת אותם מחרתיים.
דיימו בהליכה. גם אנתוני במשוואה
הקוריוז
12 אוג 2020 06:34:41Mvp
1. דמיאן
2. בוקר
3. יאניס
חמישיית 1: דמיאן בוקר הארדן יאניס דיוויס
חמישייה 2: לוקה וורן טייטום פורטר פורזי
חמישייה 3: פול ראס קאווי לברון יוקיץ
לא קשור אבל 1
Lonzo Ball in the bubble:
5.6 PTS
5.3 REB
6.8 AST
26% FG
19% 3 PT
שמחוזות האולסטאר והלגטימי נפגשים…
לא קשור אבל 2
יש דראפט שבו בחירות 1 ו2 יצאו שניהם סופרסטארים? כאילו מפלצות לא שחקנים טובים רגילים? לא בדקתי אבל לא זוכר כזה…
מה שאומר שאחד מבין ציון או גה יהיה פלופ ביחס לציפיות…
לדעתי זה לא הולך להיות גה…
או שהם יכו בסטט?
Zion king
12 אוג 2020 06:48:36לונזו לא פלופ ועוד יהיה אולסטאר, בבועה כל הקבוצה שיחקה רעה לא ברור מה קרה שם אבל אני שמח שזה קרה, עכשיו סוף סוף יעיפו את ג'נטרי באיחור של 3 שנים.
לפליקנס הקור הצעיר הטוב בליגה, לונזו אינגרם וזאיון בסיס מצויין שמשלים אחד את השני מצויין.
סומך על גריפין שיעשה את המהלכים הנכונים, לא לשכוח שמדובר בקבוצה צעירה שחוברה רק העונה גם לגולדן לקח סבב להתחבר ולצרף את החתיכות החסרות.
צריך סנטר ריב טוב ורים פרוטקטור, הייתי שוקל וייטסייד במחיר הנכון ושוטינג גארד d&3 מקווה להשיג בדרפט אוקורו/ ואסל.
הולדי צריך ללכת, משהגיע אין ברכה ולא מצליחים להתקדם ותמיד שצריך נעלם.
זאיון אחרי 24 משחקים בליגה ברובם הוכיח כמה ההייפ מוצדק, עוד ישתפר המון, בעיקר רוצה לראות ממנו את הלחימה בכל מהלך שאפיינה אותו בקולג והפכה אותו למישהו.
מקווה שפורטלנד תתמודד מול הלייקרס, צופה שם קרב קשה, שמח בשביל מלו שקיבל הזדמנות להוכיח שיש לו כדורסל.
הקוריוז
12 אוג 2020 06:59:26לונזו יהיה אולסטאר 😂😂😂
לפני מי? קרי? דמיאן? לוקה? הארדן? ראס? מוראנט? פול? מורי? סי גיי? מיצל? סוויט לו? בוקר? קליי? פוקס? הילד? דיאנגלו? וויט?
אולי לפני קארוסו….
ברוך רובין
12 אוג 2020 08:20:48לונזו בול אולסטאר? אולי גייסון קיד הבא ? כמו שאמרתי מ2017 הילד פלופ נגר בין נגרים, אם היה בחירה 20 לא הייתי אומר מילה אבל לבחירה טופ 3 הוא באסט.
הקוריוז
12 אוג 2020 07:02:39מה שכן במזרח התור קצר יותר אחרי טריי ביל קמבה קיירי סימונס לאורי ון וליט וויט ברוגדון באטלר.
כל עוד ציון לא יהיה שחקן טופ 5 בליגה מתישהו זה יחשב לפלופ ביחס להייפ שיש סביבו ואני לא רואה אותו טןפ 5 בליגה בשום שלב
Yp
12 אוג 2020 07:14:54בוקר טוב
שמעון , לציון יש כדורסל . ההתפתחות שלו תלויה לדעתי בהתנהגות של הארגון . אם יצליחו לגרום לו לקיים אורח חיים ספורטיבי , ולהוריד איזה 20 קילו בלי לדפוק לו את העוצמה הפיזית , הוא יהיה סופרסטאר . אם הוא ישאר במימדים הנוכחיים שלו , אני חושש שהוא יהיה יותר קרוב לאודן מאשר לדוראנט . אני
Yp
12 אוג 2020 07:17:58אני זוכר את עונת הרוקי של בארקלי . הוא היה יותר שמן מציון , אבל רץ את המגרש כמו מישהו 30 קילו פחות. לא היה שום ספק לגביו .
הקוריוז
12 אוג 2020 07:26:30הציפיות מציון זה mvp ואליפויות או לפחות להיות טופ 5 בליגה.
אתה רואה אותו מגיע לזה?
אני לא. יש יותר מידי כשרון בליגה הזאת. לציון יש ככ הרבה מה לשפר בשביל להגיע לשם שיחכה בתור…
כן הוא יעמיד סטט נחמד ויהיה אולסטאר בודאות מה גם שאין שחקנים כמעט בעמדה 4 בליגה. השאלה אם הוא יעמוד בהייפ שיש סביבו ופה אני בדעה שלילית.
אגב גם בארקלי בשיאו בליגה של היום לא היה שחקן טופ 5.
Yp
12 אוג 2020 07:39:17אהלן שמעון
לגבי ציון , לפי מה שראיתי וזה מדגם קטן הפוטנציאל קיים . לא מדובר במפלצת אתלטית שאין לה מושג בכדורסל ( נגיד בן ואלאס ? ) . מדובר במפלצת אתלטית עם לא מעט כדורסל . הבעיה היא שעם המשקל הזה הברכיים שלו יגמרו תוך כמה שנים ספורות , לכן ההשוואה לאודן . ההשוואה לדוראנט גם במקום . להזכירך , דוראנט הגיע מעמדה הפוכה ,בחור בגובה 210 ששוקל 84 קילו . מי שהיה מודע לכדורסל של דוראנט היה בטוח שיפתרו את הבעיה הפיזית והוא יהיה סופרסטאר . מי שלא , בחר את אודן בבחירה הראשונה . כמו שדוראנט העלה 25 קילו שרירים , ככה ציון יכול להוריד 25 קילו של שומן ולהשאר עם עם שרירים . השאלה אם נ":א ארגון מספיק מוצלח כדי שזה יקרה . בכל אופן , אני די בטוח שציון במשקל של 105 קילו יהיה כח בלתי עציר בנבא וה-4 הבכיר בליגה , כך שאם אתה בוחר טופ 5 לפי עמדות אז כן , אני חושב שיש מצב .
לגבי בארקלי , אני לא סגור אם היה היום טופ 5 . צריך לחשוב על זה .
הקוריוז
12 אוג 2020 07:57:45התכוונתי טופ 5 בכל הליגה לא בעמדה 4.
Yp
12 אוג 2020 08:07:38התכוונתי אם בוחרים חמישיה לפי עמדות ( לא חמישה גארדים למשל ) . אני חוזר ואומר , אם ציון ישאר במשקל וסבולת לב ריאה הנוכחיים , אתה תצא מה זה נביא אמת . אבל זה לא דבר בלתי נמנע . אם נ"א ימצאו מנהל פיתוח שחקנים כמו שהיה טרוי ויבר באוק. אז בעתיד חגי יצחק ממך . חשבת פעם איזה שחקן היה דוראנט בליגה , בגובה שלו עם משקל של 84 קילו ולא מסוגל לדחוק את המשקולת הכי קלה בקומביין ? אגב , להוסיף מסת שריר ולאבד שומן באופן שיחזיק מעמד , שניהם תהליכים שדורשים הרבה תעצומות נפש ממי שחווה אותם .
ברוך רובין
12 אוג 2020 08:45:20השוואה שונה לגמרי בין זאיון לדוראנט , דבר ראשון דוראנט הגיע 98 קילו לליגה לא 84 דוראנט הגיע עם קליעה לליגה מכל טווח ועם כמות סקילס בלתי נגמרת. היה ברור שמדובר בסופרסטאר לכולם עוד לפני שדרך על הפארקט, זאיון מגיע עם כמויות של חורים במשחק ונורות אזהרה מהבהבות .
.
דבר ראשון שמפחיד זה האופי שחקן שמשמין ככה בפגרה ולא עובד על הגוף במקום להיכנס לכושר זה אומר הרבה בטח שאתה הגעת עם הייפ וזכוכית מגדלת שאם התקשורת שיש היום אף אחד בהיסטוריה לא חווה , אבל חוץ מאופי יש לו חסרונות ברורים בחלק ההתקפי גם ביכולת הקליעה . יכולת מסירה , הכדרור, קריאת המשחק, גם בהגנה הוא חור שחור אבל זה לא חשוב אם יהיה סופרסטאר .
.
בניגוד לחברי במועדון השב״ר יש לנו כאן חילוקי דעות ברורים למרות כל החסרונות שיש לו עדיין במשחק ,אם זאיון ישמור על כושר ויעבוד על הגוף שלו, אין לי ספק שמדובר בסופרסטאר ושחקן בקאליבר של MVP להמון שנים.
הגרסא השמנה שנראתה בבועה רחוקה שנות אור מאתלט שהיה בפברואר או במכללות. בגלל המשקל העודף והשומן שצבר בפגרה הוא בקושי זז , איבד מאוד מהמהירות של הצעד הראשון שהייתה לו וירד משמעותית גם בניתור, שנה שעברה הוא הגיע עם הראש לטבעת היום הוא לא בקושי מגיע לרשת איתו. והוא לא יכול להרשות את זה לעצמו הוא לא 2.16 אלא 1.98. הכל תלוי בכמה ישמור על הגוף שלו הוא לא שאק שיכל להרשות לעצמו לא להתאמן
asaf
12 אוג 2020 11:20:37שמעון הרגת את הילד. זאיון כולה שיחק 25 משחקים בליגה יש לו עוד מה ללמוד
ולהשתפר. אבל בין זה ובין לחרוץ את גורלו בליגה המרחק רב.
רביד אראל
12 אוג 2020 12:42:55הולידיי בפלייאוף היחיד ששיחקתם בו היה מדהים, והעביר אתכם לסיבוב השני. מקווה שתעבירו אותו לקבוצה שאשכרה מתחרה על משהו
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 07:44:05שמעון לפרוטוקול נרשם שאמרת שציון יהיה פלופ. נזכיר לך את זה אל דאגה
הקוריוז
12 אוג 2020 07:56:38רק תראה מה ההגדרה של פלופ לעיל ואז תזכיר לי. כן הוא לא הולך להיות שחקן טופ 5 בליגה ולא הולך להיות mvp בשום שלב. תרשום טוב טוב ותזכיר לי אליפות גם לא תהיה לו למעטמאולי באיזה קבוצת סופר טים עתידית.
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 10:00:08אה הבנתי. אז מי שלא טופ 5 או mvp (להלן טופ 1) הוא פלופ. שמעון אתה ספק פנינים ראשי.
הקוריוז
12 אוג 2020 10:10:57ספק הפנינים זה אתה.
מי שאומרים שהוא לברון הבא, שייתכן ויהיה הgoat ומקבל בעונת הרוקי את השער של nba 2k אמור להיות שחקן חמישייה נכון? 😂😂😂
הציפייה מציון והייפ הוא מינימום טופ 5 בליגה זה מה שציפו ממנו כולם ואני עוד לארג מצפעם ממנו להיות mvp ולהביא תארים. תקן אותי אם אני טועה?
אז אני אפילו הנמכתי את הציפיות בשביל ציון המסכן לטופ 5 בליגה ולא ראשמור וכו…
אז כן אם ציון לא יהיה לפחות שחקן טופ 5 זה יהיה כשלון עצום ביחס להייפ ולציפיות איתם הוא נכנס לליגה.
האם אני טועה ניסני? או שלבלייק גריפין אולסטאר גם יהיה שער בnba 2k?
ועכשיו ניסני נעמוד במבחן הנייר או הדיו שנזכיר אחד לשני. האם לדעתך ציון יהיה בשלב כלשהו בקריירה שלו שחקן טופ 5 קונצנזוס בליגה? אם לא אז אתה מסכים איתי ובאותה דעה.
מחכה לתשובתך
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 10:40:11לא. זה אומר שציון מכונה שיווקית ושחקן מלהיב. אבל זה שאתה מנתח לפי הk2 מבהיר לי כמה דברים, זה יותר יעיל מהיילייטס
ברוך רובין
12 אוג 2020 10:58:52חגי ציון בא עם הייפ שלא זכור לי היסטורית, שמעון צודק כאן מצפים ממנו יותר מבחירה ראשונה רגילה, המינימום שהוא חייב להגיע אליו בשביל לו להיכנס למחלקת הפלופ זה סופרסטאר .
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 11:24:03אתה מבין כמה הדברים שאתה אומר הם אבסורדיים. במקום לקחת בפרופורציה את כל ההייפ, ולנקוט בעמדה צנועה יותר ולומר שאי אפשר באמת לדעת אתה גם מתייחס ברצינות להייפ וגם להכריז על פלופים על ימין ועל שמאל. זה הזוי
ברוך רובין
12 אוג 2020 11:55:04חגי הייפ זה צפייה.
כמעט מכל בחירה ראשונה מצפים שיהפוך לפרנצייז פלייר , זאיון דיברו ומדברים עליו כשחקן היסטורי שמגיע פעם בכמה שנים אתלטיות שלא נראתה כמותה , המינימום ציפיות שהיה על זאיון זה סופרסטאר (טופ 5-6 בליגה), אם לא יגיע לזה זה נחשב פלופ .
.
אני חייב להבין למה אפשר להתייחס אם לא להייפ ולמקום בחירה? לונזו בול פלופ בעינייך?הוא הרי השיג הישג אדיר , הוא אחד מ150 שחקנים פותחים בליגה הטובה , אבל מה הציפייה מבחירה 1-3 זה מינימום אולסטאר .ולכן הוא פלופ אם היה בחירה 20 היה אחלה בחירה . יש מבין?
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 12:13:17ברוך יש לך את זה ביותר דמגוגיה? לונזו? זו ההשוואה שלך? למה לא אודן? ואייטון גם פלופ?
הקוריוז
12 אוג 2020 12:26:49אייטון כרגע פלופ. מקווה שיתאפס על עצמו ילמד לשאוג ולעשות פרצוף כועס. פני העגל התאימו רק לטימי.
אני לא מרגיש אצל אייטון רעב לנגב לשלוט ביריבים זה מה שחסר לו.
ברוך רובין
12 אוג 2020 12:55:55ברור שאייטון פלופ כרגע אבל הוא סנטר בעונתו השנייה בליגה , הציפייה ממנו זה מינימום סופרסטאר בטח שהוא נבחר לפני שניים כאלה בדראפט
איטון אם לא יהפוך לסופרסטאר יחשב לפלופ, בנתיים הוא בחמת הספק, אבל היכולת שמציג מאכזבת מאוד
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 15:47:35סבבה אז רשמתי לי שהמוסד התחייב לכך שמורנט בדרך להיות טופ 1 וטופ 5 בליגה ובמידה והוא לא אז הוא פלופ. לחצנו ידיים
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2020 15:56:48המוסד עוד שנה מהיום: תמיד אמרנו ש…
.
(הנצח מעולם לא נראה קצר יותר)
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:04:49מי אמר דבר כזה שוב אתה מכניס לי מילים לפה, מוראנט אם לא יהיה אולסטאר שבר יהיה פלופ חד וחלק, הוא לא בא עם אותם ציפיות שיש לזאיון
מנחם לס
12 אוג 2020 16:33:25חגי, עזוב, שמעון וברוך הם מקרים אבודים. ציון עוד לא עשה מספיק, לא היה מספיק, מלא בתביעה רצינית ביותר, ועדיין לא יודעים דבר על מה שהוא יהיה. הוא יהיה סטאר גדול בליגה. לא יודע לאן הוא יגיע אבל הוא יהיה כוכב לשנים רבות. רק שלא ייפצע.
הקוריוז
12 אוג 2020 17:00:46על מוראנט לא היה מאית מהייפ של ציון. אני לא אומר מוראנט טופ 5 אבל טופ 10 כן ועם סיכוי טוב מאד לטופ 5. מה שאני אומר שהוא יהיה טוב מציון גם.
ד"ר מלבי
12 אוג 2020 13:56:52להגיד שזה שאף פעם לא היו מקומות 1 ו-2 בדראפט שהפכו לסופרסטארים, ולכן אחד מזיון או מורנט יהיה פלופ זה התבלבלתי רצינית מאוד בין correlation and causation…
הקוריוז
12 אוג 2020 15:03:55הסטט נגד אחד מהם…כמובן שהם יכולים להכות בו…
ד"ר מלבי
12 אוג 2020 15:36:03זו לא סטטיסטיקה מעניינת. זה לא שיש מקום רק לכוכב על אחד בין מקומות 1-2. אין שום השפעה על ההתקדמות האישית של כל אחד מהם אחד על השני. מה שאני אומר זה שאף אחד לא יפול על התחת אם שניהם יהיו כוכבי על ויגיד ״מה???? אבל הם מקומות 1-2 במחזור של אותו דראפט!!!!!״.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 אוג 2020 07:11:56אני בוחר לפי השחקנים שעשו קפיצה – מייקל פורטר ג'וניור, קלדון ג'ונסון, וורן, דרק וייט, גארי טרנט ג'וניור.
.
אם פורטלנד עולים לילארד MVP. אם ממפיס – מוראנט. אם פיניקס – בוקר. אם הספרס – אולדריג', שפציעתו הכריחה את פופ לעשות דברים אחרת.
הקוריוז
12 אוג 2020 07:12:36חחח אולדריג גדול
אולדריג צריך לחזור הביתה במקום קולינס
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 09:29:26אשמח לקבל את קולינס. תוסיף את סיימונס אז בכלל.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 07:16:14לילי עם מספרים קובי בראיינטים.
לא ראיתי, ניחא, לפחות את ה 81.5 של קובי כן ראיתי.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 07:23:34עוד דבר קטן-טן
ההופעה הלילה של פילי בלי הורפורד והאריס, את החיסור של אמביד אני מבין, מראה שהם החליטו שהולכים על הסלטיקס בפתיחת הפליאוף כפי שתכננו לפני שסילבר נתן לנו את הבועעההההה. לדעתי לא יתאמצו או שיתאמצו מעט מאד לנצח את שני המשחקים הנותרים. ההכנה הראשונית שלהם היתה לפגוש את הסלטיקס ולמרות שאין סימונס, הם מוכנים ואולי אפילו יבעטו את סטיבנס החוצה.
הקוריוז
12 אוג 2020 07:28:10יפסידו את כל מה שנותר פילי נעולים במקום 6 ויקבלו בראש מהסלטיקס מה אתה דואג.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 07:42:05דואג מאד!
פילי הוכנה נגד הסלטיקס והיתה אחת הקבוצות הראשונות להתאמן כאילו חוזרים לפליאוף.
יש להם שיטה שתעבוד גם בלי סימונס. הלוואי שאתבדה.
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 09:30:42ברור
Smiley
12 אוג 2020 07:38:42ג'נטרי… 🤦♂️
https://twitter.com/cjzero/status/1293387547427704832?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1293387547427704832%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fbleacherreport.com%2Fnba
Yp
12 אוג 2020 07:46:51מענין שבאתר של הנטס נכתב שקיד ולו יחד עם ווהן וואן גנדי הם המועמדים הסופיים . נראה שקיד ולו לא ישארו עוד הרבה. זמן בעיר המלאכים .
א. מנור
12 אוג 2020 07:39:42משחק גדול של דיים אבל עדיין כלום לא סגור ולבלייזרס יש נטייה לירדות מתח בעייתיות ומודמוצ מדי כל שנה. הקבוצה לא שומרת ודי נופלת מול פורוורדים זריזים (סטוטס בסקטבול). נבוא ברעל בחמישי. נראה לי ממפיס או הספרס יסיימו ב9
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 07:53:35לא אוהב קבוצות של שחקן אחד (מבחינת נקודות לפחות).
באסה שפיניקס תפסו כזה רצף ושפורטלנד הצליחו במשימתם.
הבחורים שלנו עשו עבודה מצוינת וכבר ממש הגענו לארץ המובטחת, רק כדי (כנראה) להישאר בחוץ.
היתרון היחיד בפורטלנד מול השיקצה זה שדמיאן דרג בכיר במטבחון ועל כל זיג שהשיקוץ יקבל מהשופטים, הוא יקבל זג, ואולי גם זוג.
את פיניקס יטחנו השופטים ללא רחמים.
הקוריוז
12 אוג 2020 08:28:16רק תאר לך את החדירות והלייאפים הקלילים של הרמטכל על רבט ברידגס וכל שפשוף גם יהיה התחצפות לרמטכל ו2 זריקות עונש. ואת רבט אייטון על אלוף דיוויס.
לפחות סמר בוקר יחגוג על רסר המטבח קארוסו.
עדיף את אלוף הפיקוד והצלף המעוטר בעל ניסיון רב דמיאן. יש לו הכרות רבה יותר עם המערכת.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 10:47:44בחחחחחחחחחחחחחחחחח
הקוריוז
12 אוג 2020 13:11:27ואחד מבעלי הסאנס גם בניגוד אינטרסים כי הוא חבר תאגיד בכיר ונציגו במזרח התיכון. הוא ינחה אותם לא להתנגד חזק מידי
הקוריוז
12 אוג 2020 07:59:27קווין דוראנט היה מפלצת קליעה רק אהבל לא בחר בו ראשון ולקחו פלופ כמו אודן שהיה ידוע שההבדל ביניהם זה כמו הארדן והאשים תאביט אמרתי את זה בזמן אמת שהיו רפי הבנה שהשוו את אודן לשאק. אודן היה נגר בן נגרים גם בקולג.
Yp
12 אוג 2020 08:18:15שמעון , קווין בגלל הנחיתות הפיזית העצומה לא היה מסוגל לשחק פורוורד בליגה . להזכירך , רוב עונת הרוקי הוא שיחק כ-2 , שם היה לו מץ' אפ יותר טוב . הם עבדו איתו 2 עונות בפיתוח הגוף , עד שבעונה השלישית רק לברון היה עדיף עליו . מי שהיה אחראי לזה , וגם לקפיצת מדרגה של ראס ב-2 העונות הראשונות שלו היה טרוי ויבר , הסמנכל של פרסטי לפיתוח שחקנים . הוא התמנה לא מכבר ל-gm של דטרויט . גם קווין וגם ראס אמרו לא אחת שהם חייבים לו הרבה . זה הספק הגדול שלי לגבי ציון . אם הוא היה נוחת אצל ויבר לא היו לי ספקות . הדרך שבה נ"א התנהלו עם דיויס גורמת לי להיות קצת פסימי לגבי ציון .
הקוריוז
12 אוג 2020 08:24:11אז עכשיו בכלל בא לי אבדיה בדטרויט מההתחלה אמרתי שהם האופציה הכי טובה עבורו
Yp
12 אוג 2020 08:31:48לא חשבתי על זה , אבל מן הסתם אתה צודק . מענין אם הוא הביא איתו לדטרויט חלק מהצוות שעבד איתו ב-OKC.
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 09:32:41על הפנים דטרויט, רק גולדן
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:06:27+ 100
ברוך רובין
12 אוג 2020 08:48:21יפ קווין היה 98 קילו , עם כמות סקילס לא נגמרת וקליעה מטורפת מכל טווח, וכמובן אורך וגובה בלתי נגמרים 2.11 כמו ששמעון ציין רק אהבל לא בחר בו ראשון היה ידוע שמודבר בסופרסטאר מהדקה הראשונה
ברוך רובין
12 אוג 2020 08:51:24אני לא מסכים שבמקרה של דוראנט יש עבודה של מאמן , אימן אותו קקטוס למשך שנים, אפילו אם הקאבליר של הנכדה שלי היה מאמן אותו הוא היה הופך סופרסטאר בלתי עציר בליגה, אני עדיין זוכר שלא האמנתי איך מישהו יבחר באודן לפני דוראנט אבל כמו ששמעון ציין יש לא מעט מטומטים בליגה.
הקוריוז
12 אוג 2020 09:10:25הוא לא דיבר על הקקטוס אלא על המאמן לפיתוח שחקנים
Yp
12 אוג 2020 09:15:29ברוך בוקר טוב
לא אמרתי שזו עבודה של מאמן . לכל קבוצת נבא יש מחלקת פיתוח שחקנים , שעובדת עבודה אישית עם שחקנים כדי לשפר חולשות ספציפיות . המחלקה הזו לא כפופה למאמן , היא כפופה ל-gm , ומנהל אותה בדרך כלל סמנכל.
המחלקה של OKC תחת ניהולו של טרוי ויבר התפרסמה בתור המחלקה הכי טובה בליגה עקב מה שעשו עם קווין וראס ובמידה פחותה עם הארדן . קווין בקומביין היה 84 קילו , ולא הצליח לדחוק את המשקולת הכי קלה שיש בקומביין . עד כמה שידוע לי , זה המקרה היחיד בהיסטוריה של הקומביין . פורטלנד ערכה משאל בין אוהדיה את מי הם מעדיפים ורוב המצביעים העדיפו את אודן . זה היה שיקול חזק בבחירה שלהם .
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 10:50:14לברוך צריך להגיד לילה טוב.
הוא בצד השני של העולם.
🙂
Yp
12 אוג 2020 11:04:26ברוך לילה או בוקר טוב
לא מצאתי כמה דוראנט שקל בזמן הקומביין . בעונת הרוקי שלו על פי OKC הוא שקל 212 ליברות שזה בערך 95 קילו . עדיין שחיף לגובה של 210 . אחרי התהליך ב-OKC הוא התיצב על 242 ליברות שזה בערך 109 קילו.
עדיין יחסית רזה . בקומביין לא הצליח להניף 185 ליברות שזה בערך 83 קילו אפילו פעם אחת , מה שמיצב אותו במקום האחרון בקומביין מבחינת כח פיזי . שני השחקנים הנוספים שהצליחו ככה בקומביין הם ג'מאל קרופורד ומונטה אליס . הפרשן הידוע והשנוי במחלוקת קולין קוהרד טען שדניקה פטריק ( נהגת המירוצים ) מניפה משקל כזה . עד כמה הקומביין הזה השפיע על הבחירה של פורטלנד לא ידוע .
אני לחלוטין תומך בדעתך לגבי ציון . אם הוא ירד לאזור ה-105 קילו הוא יתן לחגי את הנצחון .
ברוך רובין
12 אוג 2020 11:21:24היי אני לקראת שינה אחד בלילה אצלי, הקומביין זה החרטא הגדולה ביותר שקיימת סקילס חשוב יותר מאתלטיות (אלא אם אתה אתלט על כמו יאניס) וזה מה שלא מעט סקאוטים בNBA לא מבינים , דוראנט הגיע עם כל הסקילס שבעולם לליגה (כדרור הורדת כדור לרצפה חדירה , קליעה וסיומת מעל טווח …) וכל זה על גובה ואורך בלתי נגמרים , הוא הגיע במשקל 215 פאונדס שזה 98 קילו אבל זה לא משנה את העובדה שגם בלי אתלטיות או בלי צוות פיתוח הוא היה סופרסטאר, הוא אחד מיחידי סגולה שלא צריכים שמישהו יאמן אותם או יפתח אותם כדי לשלוט בליגה (דונציץ לברון שאק…).
.
זאיון הגיע לליגה נטו עם אתלטיות מפלצתית, כמעט אין לו סקילס הוא 1.98 , זה למה הסיבה להשוואה לא נכונה, ואני לגמרי איתך פה בדעה לדעתי זאיון יהיה סופרסטאר אם הוא ישמור על עצמו רק לא מסכים לגבי ההשוואה . אני גם מכניס את זאיון לאותה רשימה של יחידי סגולה שהיו פורצים בגל קבוצה אם יתאמן נכון פיזית, זיון של עכשיו לא דומה בכלום לאתלט שהיה לפני חצי שנה ושנה.
Yp
12 אוג 2020 12:39:18ברוך לילה טוב ושינה נעימה
לדעתי אין לנו שום מחלוקת . אני בזמן אמת חשבתי שפורטלנד עושים שגיאה ענקית וחוזרים על מה שעשו ב-1984 . היה ברור לי שלהפוך את דוראנט לבריון זה מעשי , ללמד את אודן מה שדוראנט הילד ידע לעשות זה לא מעשי . יחד עם זאת , אני חושב שהטעות שלהם פחות גדולה ממה שהיה עם סם בואי משתי סיבות : א. אודן באמת היה שחקן מכללות הרבה יותר טוב מסם בואי , את הפציעה הכרונית שלו כנראה לא ניתן היה לדעת ב.הם כל כך פחדו לחזור על השגיאה שהתיעצו עם האוהדים והאוהדים ממש דרשו את אודן .
ההשואה שאני עושה בין קווין לציון היא רק לגבי הקטע של המשקל והכושר הגופני . במובן הזה אין הבדל בין להוסיף מסה לבין להוריד מסה . אני פשוט מודע לעבודה העצומה שהצוות של OKC עשה עם קווין וראס , וזה מה שמדאיג אותי לגבי ציון . זה שהקבוצה לא דאגה שהוא ישמר על אורח חיים ספורטיבי , זה שמאפשרים לו להיות בכזה עודף משקל וכזה קרדיו עלוב , זה מריח לא טוב . תוסיף לזה את הטיפול העלוב שלהם באנטוני דיויס , וזה גורם לי לחשוש לגבי ציון . יש בהחלט מצב ששמעון ייצא צודק , אבל זה במאה אחוז על הארגון ולא על הילד עצמו . אני מאד מקווה שמישהו בארגון הזה יתעשת ויגרם לזה שחגי ייצא צודק ..
הציפור הנדירה
12 אוג 2020 12:56:25חרובים: כל כוכבי העל שהיו לאורך השנים, היו נעשים בכל מקרה כוכבי על כי הכישרון שלהם לא יכול היה לאפשר אחרת וזה כולל אתלטים לא מרשימים כלל כמו למשל קוזי, וסט, ביילור, אוסקאר, פרייזר, וילט, ראסל, הבליצ'ק, קאנינגהאם, ג'רי לוקאס כארים, הייס, בארי, ד"ר ג'יי, מ' מלון, בירד, מקהייל, טייני, מג'יק, מייקל, בארקלי, ברנרד קינג, אינגליש, דאנטלי, גרווין, דייוויד ת'ומפסון, החלום, האדמירל, מולין, הורנאסק, דרקסלר, ק' מלון, סטוקטון, רג'י מילר, יואינג, נאש, קיד, ריי אלן, דאנקן, גארנט, קארי, קליי ת'ומפסון, הארדן, לילארד, וסטברוק, יאניס, לוקה, יוקיץ', ועוד כוכבים גדולים בעבר ובהווה.
Yp
12 אוג 2020 13:16:10ישראל בעקרון אתה צודק , אבל שחקנים שלא שמרו על אורח חיים ספורטיבי , הקריירה שלהם התקצרה משמעותית ולא מיצתה את עצמה . שתי הדוגמאות הכי בולטות : דיויד תומפסון ומייקל ריי ריצ'רדסון . אם ציון לא יוריד איזה 20 קילו וישפר משמעותית סבולת לב ריאה , הוא לצערי יכנס לקטגוריה הזאת . בכל מקרה , האחריות היא על הארגון לדאוג שהדברים האלו יקרו . ציון הוא ילד , הקריירה שלו יכולה להתפתח ככה או ככה . לפחות לגבי ראס , אני בטוח שאם היה מגיע לארגון כמו הפליקנס בעידן דיויס , הוא לא היה מגיע להישגים שהגיע ב-OKC . כל הקרדיט לפרסטי וויבר .
הציפור הנדירה
12 אוג 2020 14:50:16בתחילת תגובתי צ"ל "לרובין"
הקוריוז
12 אוג 2020 14:56:29ציפור אתה אומר שנולדים עם זה? נולדים עם גודל אתלטיות קפיצות וגם זה ניתן לשפר אבל קליעה הגנה כדרור זה רק אימונים.
ראס היה במכללות נגר ושחקן שעושה בעיקר הגנה ההתקדמות שעשה בליגה היא מדהימה בעיני. שום דבר לא מולד הכל עבודה קשה. ברור שהמהירות שלו היא טבעית.
הארדן? נולד כוכב? להיפך הכל עבודה קשה אין לו שום נתון בולט לא מהיר נמוך לעמדה חור הגנתי והוא פיתח את עצמו למפלצת הסטפבק זה שנים של עבודה על מה אתה מדבר?
גם יאניס פיתח את הגוף המפלצתי שלו למרות שאצלו הרוב מולד כמו כצל לברון
אבל הם עובדים קשה יש מלא שחקנים עם נתונים כמו שלהם שלא כוכבים.
מנחם לס
12 אוג 2020 16:38:06שמעון, תגיד לי, אתה כותב ברצינות? אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? (או אתה כותב להצחיקר כי הפכת למוקיון של המגיבים?)
עידו גילרי
12 אוג 2020 16:38:37הוא תמיד היה
הקוריוז
12 אוג 2020 17:02:54המציאות אמרה את דברה איפה אודן? בכלל לא בליגה צחקו עליי כה עוד בלייב לאנשים שאמרתי ב07 שקונלי יהיה שחקן הרבה יותר טוב מאודן ושאודן צריך להיות בחירה 5 בכלל….אני זוכר איזה הייפ היה סביבו היה סתם נגר מגודל עם 0 סקילס ואמרו שהוא שאק הבא גיחכתי מהשטויות שלא נדבר על להשוות אותו לפאקן דוראנט
Berch
12 אוג 2020 08:20:14ליילארד הוא הפרנצ'ייז פלייר מספר אחד בליגה.
שנים באותה קבוצה מדשדשת, לא מחפש לעבור בשביל כסף או טבעת.
מת עליו
🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 אוג 2020 08:56:591+
בהחלט ראוי להערכה
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:07:14+ 1
אכן ראוי להערכה. חבל רק שהפרצוף שלו כל הזמן כועס, זה לא בריא, מכווץ את הכבד
הקוריוז
12 אוג 2020 09:09:41גם ראס וגיאניס כועסים😂😂 ראית את נגיחת האייל היום בילד הגרמני הלבן?
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:33:45שמע זאת נגיחה אמיתי לצד של הפרצוף, מגיעה לו הרחקה משלושה משחקים לפחות. הילד לא קרא את דף המסרים, הפריע ליאניס ללכת לסל כמו שהוא אוהב.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 19:26:31אחחהחהחהחחחחחח.
באמת לא יפה מצידו.
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 09:33:49להיפך, הוא גורם משמעותי בדשדוש.
הוא לא הופך אף אחד לטוב יותר, רק קולע בעצמו.
זה פרנצ'ייס לקבוצות כושלות.
Yp
12 אוג 2020 08:21:18וכמובן שאין לנו ויכוח לגבי הבחירה של פורטלנד . היה ברור שהם חוזרים על השגיאה של 1984 . האבסורד הוא שמי שהכריע בסופו של דבר היו האוהדים של הקבוצה , שלחצו לבחור באודן .
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:00:26לילארד הוא ה-מ.ו.פ.
🙂
שקוף.
כל הכבוד ליוסי ועידו שעשו אתמול עבודה קשה נגד החד 7-מ-9 קרן והדונקיץ'. כרמלו מרגיש בנוח בבועה, הבעיה זה סי ג'יי. אם הוא פצוע, יהיה קשה לפורטלנד להתקדם. זה משחק של גארדים.
.
במידה והכל מסתדר יש לנו יוסטון, אוק' וכרמלו במקומות 4/5/8 פשוט אסון. אין מילה אחרת. לפחות זה נותן סיכוי סביר שאחת מהן תהיה בגמר האיזורי.
.
אם פיניקס נכנסים ל-9 ועוברים חו"ח את פורטלנד – בוקר הוא ה-מ.ו.פ.
נתן הערב שמאלית – שיהיה בריא. מה שמדהים אצלו בבועה זה הבגרות והשלווה. יש לו פאסון של סופרסטאר. לצערי, אני חצי-מסכים עם גרין. בלי עוד כוכב לידו (אייטון זה לא כוכב, סורי) הוא סתם יתבזבז במדבר. הכוכבים הגדולים במערב נכנסו מזמן לצמדים או שלשות:
ל"א (שתיהן), יוסטון (פול ואחריו ראס), דאלאס (ככה ככה) וכמובן ג"ס. גם במזרח יש לנו את ברוקלין ו-פילי (אני עדיין מחזיק מסימונס כוכב). יאניס זה טוב רק למזרח וראינו שגם שם זה לא הספיק.
בוקר חייב עוד כוכב ברמה שלו לידו! מישהו אמר לילארד?
הקוריוז
12 אוג 2020 09:08:44לאייטון אין סוואג מישהו צריך ללמד אותו לשאוג. הוא בא ביישן וכמו עגל
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:23:43לגמרי.
תראה מה עשו לי השנה, אני מכריז על עצמי רישמית קורבן!
סיטי נגד ריאל 🤦♂️
באיירן נגד צ׳לסי 🤦♂️🤦♂️
ראס נגד אוק׳ 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
כרמלו נגד ראס 🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
אני נותן לעונה הזאת דירוג של חמשת כוכבי
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
.
אבל מעז ייצא מתוק.
UCL יילך לסיטי (סוף סוף)
הטבעת – לאצבע של מיסטר טריפל דאבל!
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 09:36:27שנת השיקוצים הגדולה התפוצצה לך בפרצוף
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:52:20יש מצב, הפוך על הפוך, אתה ויואל עוד תשרדו את זה! ללא ספק המצב מאוד רגיש עכשיו (גם סימונס בחוץ, בניתי עליו במזרח) – SHIKUZIMWISE
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2020 09:35:31לאייטון לעולם לא יהיה את זה, אבחנתי אותו לאחר 5 דק'
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 10:50:51באמת איפה עגל?
עגל
12 אוג 2020 13:12:29איזה עגל?
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2020 19:27:29תחיית הנעלמים
באת לעשות מווו?
🙂
Yp
12 אוג 2020 09:26:27בוקר טוב לשחקן העבר
לא שכחתי לתת לך קרדיט על התמיכה הבלתי מסויגת במלו . אם פורטלנד בפלייאוף אני בהחלט מצפה מכמה חברה פה לגשת לחנות הכובעים הקרובה .
the artist formerly known as the Shot
12 אוג 2020 09:30:22מסכים. רק שלא יפשלו במשחק האחרון ובהצלבה. ל-לילארד וכרמלו יש פרצוף לעמוד מול המלך. אבל חייבים את סי ג׳יי. 8 נקודות זה אומר שהוא פצוע. מקווה שאני טועה.
Yp
12 אוג 2020 09:34:20אהלן . טראסט דיווח לנו שלמשולם יש עצם שבורה בגב וזה מסביר את החולשה שלו . אני מקווה שפורטלנד יודעים מה הם עושים , ולא מסכנים לו את הקריירה .
Alex Rabino
12 אוג 2020 09:36:58דיברתם יותר מדי על ציון וויליאמסון והתעלמתם כמעט לגמרי מרוקי העונה שלי ג'ה מוראנט. החסימה וההטבעה שלו תוך פחות מ 30 שניות אתמול עשו לי את הערב. דמיאן לילארד קלע אומנם 61 נקודות אבל הוא שיחק לבד ולא שיתף הרבה את חבריו לקבוצה. חוץ מזה המזל של אדם סילבר שהמשחקים נערכו ללא קהל. הרבה קבוצות הופיעו עם חיסורים משמעותיים של שחקני מפתח. זו הונאה של קהל הצופים (וכן אני יודע שהעונה הרגילה מסתיימת עוד יומיים).
Yp
12 אוג 2020 09:48:06אלקס בוקר טוב
ההתעלמות ממוראנט מן הסתם נובעת מהיכולת העלובה של ממפיס , ויחד עם זאת הקונצנזוס סביב הפוטנציאל שלו . זה שציון כל כך שנוי במחלוקת מעורר את כל הדיונים האלו . לגבי מוראנט , ברור כמעט לכולנו שאם לא יקרה איזה אסון , הוא שחקן טופ 10 לפחות , בעשור הקרוב . אני אישית חושב שזה שציון בכלל מועמד לתואר , לא ראוי . יש תקנה בנבא ששחקן ששיחק פחות מ-70 אחוז מהמשחקים לא יכול להיות מועמד לתואר אישי כלשהוא . לא מבין את החריגה הזו .
רועי ויינברג
12 אוג 2020 10:41:11יאניס לא נכנס לאף אחת מהחמישיות שלי. מילווקי לא מספיק טובה
הקוריוז
12 אוג 2020 11:47:34להרגיע את ההיפ?? למה מוסד שבר יצרו אותו?
ההייפ נוצר מסיבה מסויימת אחרת היה הייפ באותה רמה גם על לונזו פולץ דיוויס קיירי הייפ כמו של ציון לא היה מאז השיקצה. השיקצה הצדיק ועמד בהייפ שצפו לו.
ציון אמור לעמוד בהייפ של ראשמור לברון הבא כאלו ששמור ליחידי סגולה. זה מה שדיברו בכל מקום.
If you cant deliver dont get into the kitchen
חגי האם יש לך ספק שלוקה יהיה טופ 5? אז למה לגבי ציון יש לך? אגב התחמקת מהשאלה שלא יהיה תיעוד? זה אומר שאתה חושב שציון לא ברמה הזאת…ואז אתה מנסה להתפלפל תיאורטית עם מוסד שבר…שבעצם אתה חושב כמונו…
בוא תגיד את דעתך על ציון לאיפה הוא יגיע? ישיג mvp? יהיה טופ5? טופ 10? טופ 20? מה יעשה לדעתך תן תחזית ראית ממנו מספיק שדעתך תהיה מבוססת. אגב אשמח לשמוע את זה מכל אחד פה בלי התחמקויות.
שורה תחתונה גם מנחם לקח אותו לפני לוקה טריי וגה, אתה לוקח אותו על מי מהם? מישהו פה?
מיכאל ירדן
12 אוג 2020 13:02:53– לוקה השנה כבר טופ 5.
– ציון זו דוגמה נהדרת לאיך נראים נתוני פתיחה בלי אופי. לברון אמנם שחקן עם יותר נתונים אבל גם אופי בלתי נגמר. אנשים פה לא מבינים איזו אישיות גודולה צריך כדי לעמוד בציפיות כאלה.
– ג׳ה מורנט יהיה שחקן משמעותי כל עוד הוא צעיר וקפיצי. איזו פציעונת או גיל 25+ והוא יהיה סתם עוד איזה בלייק גריפין.
עגל
12 אוג 2020 14:39:21לברון לא כזה חריג בנתונים שלו. אני לא מדבר על פציעות (וגם זה קשור למקצוענות ומוסר עבודה) אלא על מבנה כללי, כוח ומהירות.
לדוגמא, אנדרה איגואדלה הוא כמעט קופי-פייסט של לברון, אבל ישנו הבדל קטן בכישרון . . .
עידו גילרי
12 אוג 2020 14:43:49נהיית בדרן עגל…
ולא שאני מנסה לקחת מהכישרון של לברון אבל קופי -פייסט? תוסיף עוד כמה פעולות לסרגל שלך לפני שאתה משווה…
עגל
12 אוג 2020 16:02:17פיזית?
בוא תמנה לי את ההבדלים. מה שיש בטל בשישים לעומת ההבדלים בכישורים
ואז יגיע גיא ויזכיר לך את ההשוואה שהוא עשה בין שניהם
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:15:21הרבה יותר חזק , הרבה יותר מהיר , אני לא מדבר בכלל על ההבדלים העצומים בניתור ובצעד הראשון ה פרט לזה ששניהם פחות או יותר באותו גובה אין שום דמיון , אילו לאיגודאלה הייתה את האתלטיות של לברון הוא היה בראשמור גם הוא
עידו גילרי
12 אוג 2020 16:17:28בוא נתחיל באיזה 10 ס"מ ו-20 קילו…
משם אפשר יהיה לעבור לכח ומהירות.
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:28:05גילרי מה אתה חושב על ההגנה של ברידגס מעניין אותי, איך הייתה מגדיר אותו כמגן מצויין טוב , בינוני + , בינוני, חלש גרוע?
עידו גילרי
12 אוג 2020 16:37:51מגן טוב מאד עם תפיסת הגנה נהדרת.
עגל
12 אוג 2020 16:40:57זה הרבה פחות מזה
אני בטוח שישנם לא מעט שחקנים נוספים עם מימדים אפילו יותר קרובים לאלו של לברון
עידו גילרי
12 אוג 2020 16:42:23אבל לא עם אותה אתלטיות (ראה כח ומהירות מתפרצים).
עידו גילרי
12 אוג 2020 16:44:36ו-8 ס"מ ו-15 ק"ג… לא כזה הבדל קטן.
הקוריוז
12 אוג 2020 14:52:27בגיל 25 מפסיקים להיות קפיצים?
מיכאל ירדן
12 אוג 2020 17:18:22מתחילים לחזור לאחור.. תראה את לוין וגורדון. ואת גריפין עליו השלום.
בגיל 25 אתה צריך להתחיל להתמקד בכדורסל ופחות להסתמך על הניתור שלך.
שחר אלוני
12 אוג 2020 12:36:01יש מצב שהמשחקים על מקום 8 יהיו בין פורטלנד לפניקס
הקוריוז
12 אוג 2020 13:00:15הלוואי אבל קשה לראות את ממפיס מפסידה לבאקס בלי יאניס שאין לבאקס בכלל על מה לשחק
Zivke
12 אוג 2020 13:16:26אאל"ט יש מצב גם לספרס-סאנס על הכרטיס לפלייאוף.
מקווה שהליגה מנסה לדבר עם הקבוצות היריבות שיבואו ברצינות למשחקים האלה…
עגל
12 אוג 2020 13:14:37אני רואה שמוסד שב"ר במצב קטטוני של שיעמום אם מה שהם עושים הוא לחזור ולהרים את הציפיות מציון ואז לרדת עליו שהוא לא לברון/ג'ורדן.
(הקרדיט לחגי על האיבחון)
Yp
12 אוג 2020 13:31:11אהלן
אני חושב שהם יורדים עליו בגלל שכרגע הוא אפילו לא בארקלי . ( שהיה אמויפי ונחשב שני רק לג'ורדן בשנות התשעים ) . ההבדל ביני לבינם שהם חושבים שמשהו אינהרנטי בו גורם לו להראות ככה , בעוד אני חושב שהארגון אשם בלעדי בזה .
בניגוד לאודן , ציון על פרשת דרכים לאן הקריירה שלו תתפתח , לגמרי תלוי בארגון שהוא נמצא בו . אפשר לכתוב פוסט מענין איך חבורת הילדים של OKC התגבשה תוך שנתיים שלוש לקבוצת צמרת בזכות ניהול מחוץ לקופסא . מה היה קורה עם שלושת האמויפיס אם היו מגיעים למשל לניקס , אני משאיר לדמיון של כל אחד .
עגל
12 אוג 2020 13:49:10את הקשר לאודן אני עדיין לא רואה (אגב אני לא חשוב שהבחירה בו היתה טיפשית בהכרח, חוכמת הבדיעבד היא שמשכיחה מה היה ערב הדראפט). שניהם מאוד מוכשרים זה ברור, וציון צריך להיזהר בגלל המשקל, ועדיין לא נראה לי שציון הולך לכיוון של אודן. פשוט כרגע לא צריך לצפות ממנו להיות לברון ואפילו לא בארקלי, צריך הרבה סבלנות וקצת ווישפול.
Yp
12 אוג 2020 14:45:25מה שניסיתי להגיד שהקריירה של אודן התרסקה בגלל פציעה שאי אפשר היה למנוע , ממש גזירת גורל . הקריירה של ציון לעומת זאת בהחלט בשליטה . לאיזו רמה הוא יגיע תלוי כרגע בשאלה אם הוא יכול לשמור אורח חיים ספורטיבי או לא . אני אישית כן חושב שהוא יכול להיות אמויפי וטופ 5 , אבל אני לא חושב שזה יקרה בזמן שהוא שוקל 130 קילו ולא יכול לשחק מעל 25 דקות . אבל זה לגמרי על הארגון שגייס אותו , הספק שלי הוא לגבי הארגון ולא לגבי השחקן .
הקוריוז
12 אוג 2020 14:51:04אודן לא היה גם טוב ללא קשר לפציעה הוא היה נגר על לרמת nba. חגג על גמדים במכללות
Yp
12 אוג 2020 15:07:18לא היתה לנו הזדמנות לדעת מה היכולת האמיתית של אודן , לכן אני לא קובע מסמרות לעולם, לא נדע .
מה שאמרתי הוא שעד כמה שאני יודע , עודף משקל כזה לאורך זמן עם פעילות כל כך אינטנסיבית עלול לגרום נזק קבוע לברכיים וזו ההשוואה לאודן . אלא שאצל אודן זו היתה כנראה גזירת גורל , ואצל ציון אפשר למנוע את זה די בקלות , והארגון שציון הוא הנכס העיקרי שלו חייב לטפח את הנכס הזה . לצפות מילד בן 19 שיסרב לאיזה 7 דאבל רויאל במכה זה לא מעשי , הארגון צריך לדאוג לזה . לכן גם הבאתי את הדוגמא של OKC שהצליחו לקחת 3 head cases בני 19 ולהביא אותם תוך 4 שנים לגמר הנבא .
מישהו פה רואה את ציון/אינגראם/לונזו מגיעים לגמר הנבא עוד 3 שנים ? אם הם היו מנוהלים על ידי פרסטי/ויבר לא הייתי פוסל את זה על הסף .
עגל
12 אוג 2020 16:29:25שמעון כרגיל אתה מדבר בלי לבדוק.
לך תראה את המשחקים שלו בנבא, לא היילייטס מהמכללות.
הוא היה שחקן מוכשר מאוד, וכשהוא היה בריא הוא היה כוח אימתני בזכות הגדול + הכישרון.
נגר?!
הצחקתני
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:38:35גרג אודן היה נחשב כחיה פיזית , כמעט ולא היה לו סקילס כסנטר, הוא היה אימתני בזכות האתלטיות ותו לא
גיא רוזן
12 אוג 2020 14:04:45דיון משעשע ומופרך…
.
אם ציון בריא, אז לפני סוף חוזה הרוקי שלו הוא אולסטאר.
לצפות ליותר משחקן שנבחר בדראפט זה BS (גם אם נבחר ראשון).
.
לצורך הפורפורציות –
הוא קולע 22.5 נק' למשחק בכמות מוגבלת של דקות. הוא קולע את אותן נקודות ב-59.2% אפקטיבי.
59% מניסיונות הקליעה שלו מטווח 2 הנקודות הופכים לנקודות. זה אחוז מטורף.
.
האם הוא שחקן שלם? האם הוא קרוב למצות את הפןוטנציאל שלו?
ברור שלא.
זו לא עונה שגרתית,
לא ברמה שלו אישית, ולא ברמת הליגה.
אבל מה שהוא כן מציג,
זה כדורסל מרשים. מאוד.
.
בעוד שנה או שנתיים כאשר נזכיר לשב"רים את השטויות שהם כתבו, הם כרגיל יכתבו משהו מזן ה-"אבל הקליפרס קלעו 125 נק'" לצד קצת אשמה על משחקים מכורים ותקשורת מגוייסת…
הקוריוז
12 אוג 2020 14:29:27יהיה אולסטאר וואו…אופס זה מה שהשברניקים גם אמרו אבל בואו נעשה כאילו יש ויכוח…
ברור שהוא יהיה אולסטאר, השאלה חביבי זה האם יהיה שחקן טופ 5 בליגה, MVP, אלוף בלי איזה סופר טים? על זה תן תשובה של כן או לא שנשווה הצהרות…
זה שהוא יהיה אולסטאר זה הסכמה פה אחד של כולם פה, הוא כבר אולסטאר…
אגב זה יפה שאתה לא קורא ומתעלם מהקשר הקונוס…נגיד את זה יותר ברור ברידגס שומר בינוני מינוס. עשית אותו איזה שומר על…
מי אמר שלאייטון לא יהיה את זה? איפה ראית? מקווה שיהיה אחרת יהיה פלופ.
גיא רוזן
12 אוג 2020 14:55:53תקרא את התגובות, אני בטוח שתמצא.
.
להזכיר –
לא לפני הרבה זמן, רק בעונה שעברה, אתה קטלת את ההגנה של ברידג'ס.
אז החלטתם במוסד שהוא "צמח" לשומר בינוני פלוס. מי שבאמת מבינים מעט בהגנה, מדרגים אותו גבוה יותר. בהפרש, גבוה יותר.
.
הבנת הנקרא, שמעון.
אני כתבתי אולסטאר כבר בחוזה הרוקי.
אתה יודע כמה שחקנים נבחרים לאולסטאר כבר בחוזה הרוקי?
(אלוף זה פונקציה של מזל, קבוצה, ועוד כמה וכמה פרמטרים. כמה מגדולי השחקנים ששיחקו ב-NBA לא זכו באליפות)
(טופ 5, לפי הדרוג של מי? הדרוג שלכם השב"רניקים? אצלכם קייל לאורי הוא לא אולסטאר…)
הקוריוז
12 אוג 2020 14:59:11טופ 5 שבר כן לא טופ 5 תאגיד (מידלטון שם 10 לך תדע..).
מה הכוונה יש ויכול על קאווי הארדן שיקצה למשל? הרוב מסכימים אז כזה לגבי ציון.
אבל אני אקל אליך טופ 5 רוזן גם הולך בהחלטה בלעדית שלך.
הקוריוז
12 אוג 2020 15:01:45אגב ברידגס היה אוויר שנה שעברה בהגנה באמת.. רק רצו ועשו עליו לייאפ
גיא רוזן
12 אוג 2020 15:47:22לצפות ביותר כדורסל ובפחות היילייטס, שמעון.
Yp
12 אוג 2020 14:51:16אבל גיא , זו בדיוק השאלה . האם הוא יהיה בריא עם עודף משקל כזה וקרדיו כזה ? מה המדע מנבא לנו ? אם הבנתי נכון מה שכתבת אתה צופה שזה לא יפגע בו .
גיא רוזן
12 אוג 2020 15:46:38מחקרים שערכו במארינס בארה"ב מלמדים שכל עוד גוף המתאמן "מורגל" למשקל אותו הוא סוחב, הסיכוי לפציעה מזן גיד אכילס/ACL לא גבוה יותר.
לצורך הבהרה –
שחקן רזה שהעלה תוך זמן קצר המון מסת שריר, נמצא בסכנת פציעה גדולה בהרבה מאשר ציון. הסיבה פשוטה וברורה:
לוקח הרבה יותר זמן לרצועות והגידים "ללמוד" לתפקד תחת עומס ספציפי.
.
אין באמור לרמוז שציון יהיה חסין פציעות.
משקל עודף מגדיל את הסיכון לפציעות שחיקה (מיניסקוס, לדוגמה),
אבל גם במקרה זה, אימונים נכונים (כאלו שלמלמדים יציבה, ריצה נכונה, קפיצה נכונה) יכולים למזער את הסיכון.
.
השאלה החשובה ביותר היא הקונדישנינג.
ישמור ציון על עצמו,
יקפיד לא להוסיף על מסת השריר המכובדת שלו גם שומנים מיותרים,
יעבוד על חיזוק ושימור המפרקים (עבודה מפרכת של אומוני כוח אחריהם מתיחות שמטרתן לגרום לגידים לצוח "נכון") –
אז אני לא רואה סיבה (למעט מזל רע) שהוא יסבול מסיכוי גבוה יותר לפציעות.
Yp
12 אוג 2020 16:00:05ולפי מה שראית בבועה נראה לך שאכן הוא מקפיד על זה ?
גיא רוזן
12 אוג 2020 16:35:10כאן נכנסת פואנטה משמעותית –
אני באמת חושב שתחת נסיבות חריגות שכאלו, זה פשוט מוקדם מדי לשפוט.
לא קראת הכרזות שלי המכתירות אות כ-"ה…(השלם את החסר) הבא".
באותה מידה, אני חושב שזה מטופש לשלוף את קלף ה-"פלופ".
הקוריוז
12 אוג 2020 17:04:43גיא די לברוח. יש לך דעה תרשום אותה שנדע מה אתה חושב על ציון. מה אתה מבלבל את המוח אם אולי תלוי בזה וזה. זה כל אחד יכול להגיד. תגיד דוגרי לאיפה ציון יגיע, שתף בתחושותיך אל פחד
ברוך רובין
12 אוג 2020 17:11:35זאיון הולך להיות סופרסטאר רק שהשמן יכנס לכושר , אתלטיות שהוא ניחן בה היא משהו שאי אפשר ללמד, אני לא מדבר על הגרסא השמנה אלא על הגרסא של המכללות ובפברואר
ברוך רובין
12 אוג 2020 15:36:32גיא התעוררתי מכאבי בטן , איפה כתבתי שזאיון לא יהיה סופרסטאר או טופ 5 בליגה ? כתבתי דבר אחד וכרגיל הכנסת לי דבר אחר לפה , כתבתי בפירוש שאם לא יגיע לרמת סופרסטאר בליגה הוא נחשב לבלוף, איפה אמרתי שהוא בלוף כעת הוא בעונה הראשונה ולשפוט שחקן עכשיו זה לא חכם אבל יש סימנים מדאיגיפ .
.
אני בכלל לא מדבר על זה שלהסיק מ24 משחקים שבהם הוא שיחק כמה 20 דקות הנחה ל82 משחקים זה דמגוגיה אבל נזרום איתך . בכללי צריך לפרק את העונה הראשונה בקריירה של זאיון לשני חלקים לו הראשון לפני הבועה , לזה שהוא היה בכושר משחק שהוא הראה פוטנציאל אדיר , זה שיפר את הקבוצה באופן מדהים, ולשמן שנמצא בבועה שלא מסוגל לשחק 20 דקות בלי לאבד ריאה.
.
גיא אלו שמבינים הגנה דירגו את הארדן לשומר טוב?
.
אני עדיין מחכה שתסביר לי איזה תצוגת הגנה יש שקולעים עליכם 115 נקודות באחוז אפקטיבי גבוה מהממוצע של הקבוצה או מהממוצע בליגה ?יכול להיות שאני באמת לא מבין הגנה .
.
איפה כתבתי שלאייטון אין את ? כתבתי שיש לי כישרון אדיר אבל עדיין אין לו מושג איך להשתמש בגוף שלו או לתפוס מיקום , שהוא די אהבל שהוא לא מועך שחקנים בפוסט , בטח אוריין ששמר עליו אתמול שנמוך ממנו בשני ראשים ואם הניתור והכוח שיש לאייטון הוא לא יכול להתמודד איתו בכלל.
.
איפה כתבתי שברידגס קונוס? אני מחכה לקישורים , כתבתי שברידגס מגן בינוני + לא יותר מזה . בוקר לא היה אגואיסט שנה שעברה ? הוא השתנה הוא עדיין פה ושם הולך ראש בקיר בסופי משחק, השנה זה הייתה שנת מפתח לבדוק אם הוא יכול להיות פרנצייז ואני חושב שהוא הוכיח לכולם.
ברוך רובין
12 אוג 2020 15:40:43גיא אני עדיין מחכה להסברים על הקליעה של סימונס, על הפוטנציאל של לונזו בול, על החוזה הנפלא של גרין.
.
לגבי אולסטאר אני חושב שמיצאנו את הוויכוח, ההגדרה האמיתית של אולסטאר זה טופ 24 בליגה , אבל לאורי לא נכנס אצלך לטופ 30 גם לא גרין.
Ljos
12 אוג 2020 15:48:29גם לי כשכואבת הבטן אני קודם כל רץ לשירותים.
גיא רוזן
12 אוג 2020 15:49:14כל כך הרבה חצאי ציטוטים שלא קשורים לכלום. מרשים.
.
(לא יכול להיות. אתה באמת לא מבין הגנה…)
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:11:58הסאנס מבצעים כעט קסמים על המגרש מסתבר לי שגם אוהדי הסאנס מבצעים קסמים מחוץ למגרש, העולמות אופיינית שהמציאות לא מסתדרת עם הנרטיב שייצרת, אני להבדיל יכול להביא ציטוטים , אבל מה זה משנה האמת אם ירית חץ והקפת מטרה.
.
״ רכז לא חייב להיות קודם כל סקורר.
לפעמים רכז שהוא קודם כל מנהל משחק, יכול לאפשר לסקורר כוכב נוסף לפרוח לצדו.
תיקח בחשבון את גילו הצעיר של לונזו בול, ואת הסיטואציה,
ותתבונן על ההתקדמות שלו תוך כדי עונה,
ותראה פוטנציאל אדיר.
הוא התחיל עם אחוזים מזעזעים, מכל הטווחים, אבל הוא (להבדיל מסימונס, לדוגמה) לא וויתר, והמשיך לשחק את המשחק שלו.
ב-20 משחקיו האחרונים יש לו 12.5 נק', 40% מהשלוש, 7 רב', 7 אס', 2 חטיפות, 0.7 חסימות, ובכלל, הגנה מרשימה.
היו לא מעט השוואות בינו לבין ג'ייסון קיד, לפני הדראפט.
אחרי כמעט עונה של כדורסל, אני חייב לציין שההשוואות בכלל לא מופרכות״ – גיא רוזן .
.
״ הנהלה הכי טובה בליגה, ובהפרש.
גולדן סטייט חסכו 50 ומשהו מיליון בכך שהאריכו כבר עכשיו את החוזה של גרין.
הוא מצדו, בחר ללכת על בטוח. מי שראה מה פציעה אחת "קטנה" עושה לשחקן בעמדת פנים (ע"ע כל אותם מיליונים שקאזינס הפסיד),
יכול להבין למה אולי עדיף 100 מיליון ביד מ-140 על העץ.
.
גורם נוסף שהשפיע על ההחלטה הוא התזמון –
רוב הקבוצות עם מקום מתחת לתקרת השכר, שרפו את המקום בקיץ האחרון. בשנה הבאה יהיו קבוצות עם מקום, אבל יש מעט כאלו, והן לא הקבוצות הכי אטרקטיביות שיש״ – גיא רוזן .
.
Ljos
12 אוג 2020 16:28:46הנחה: גיא יורה חץ ומסמן מטרה.
דוגמא: גיא כתב פעם באתר דברים.
פענוח: ????
מסקנה: רווח(?)
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:32:47גיא כותב דברים לא נכונים שאני מתעמת איתו על זה הוא כותב שאני מעוות את המציאות, וכותב חצאי אמיתות.
.
פענוח? מסקנה?
.
גיא מכניס לי דברים לפה שלא אמרתי, ואז כותב את הפרשנות שלו על הדברים האלה , שאני מבקש ציטוטים על הדברים שאמרתי או איפה שכתבתי את זה , תרגיל ההעלמות הידוע לשמצה קורה.
.
מסקנה ? פענוח?
גיא רוזן
12 אוג 2020 16:36:56ברוך,
היכן בפוסט הנ"ל הכנסתי מילה כלשהי לפיך?
Ljos
12 אוג 2020 16:37:27"יושבות עליו בין 3-4 חשפניות גם אני הייתי מעדיף את זה במקום הבלוג החי" – ברוך רובין.
.
אה, כדי להסביר איך ציטוט קשור אני גם צריך להסביר את ההקשר שלו ואם אני חושב שהוא לא נכון להסביר למה ולא להניח שכולם חושבים בדיוק כמוני על משהו שבערך רק אני חושב שהוא נכון? רעיון מוזר יש לי פה.
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:40:36בעוד שנה או שנתיים כאשר נזכיר לשב"רים את השטויות שהם כתבו, הם כרגיל יכתבו משהו מזן ה-"אבל הקליפרס קלעו 125 נק'" לצד קצת אשמה על משחקים מכורים ותקשורת מגוייסת…
.
למי מתייחס המושג שב״רים , איפה אני כתבתי משהו כזה למרות שהסתייגותי ממה ששמעון כתב
ברוך רובין
12 אוג 2020 16:42:20איסלנדי , אני מקווה שאתה מקבל תשלום כסנגור, לא הכי מוצלח אבל בסדר שיהיה .
Ljos
12 אוג 2020 16:48:33חלילה, אני מאמין בלעזור לאנשים בחינם, כשאפשר.
וזו לא אשמתי שאין לך מושג בהיגיון בסיסי, באיך טיעון עובד או ביחסי אנוש מינימליים.
ברוך רובין
12 אוג 2020 17:09:38רגע אתה החלטת את זה? על סמך מה? יחסי אנוש מינימליים.
Ljos לדעתך אני יורק על אנשים מהמרפסת ?
Ljos
12 אוג 2020 17:16:20אווו, אני יכול להשתמש בדרך הדיון שלך כדי להעביר נקודה. זה רגע מרגש:
.
סליחה? מתי אמרתי שאתה יורק על אנשים מהמרפסת? תביא ציטוט, בבקשה. אל תתחמק.
למה אתה מתחמק? חמודי תרגיל היעלמות מתוקי?
Ljos
12 אוג 2020 17:19:40עכשיו רק לחזור בדיוק על זה בלי שינוי במשך פוסטים שונים.
ברוך רובין
12 אוג 2020 18:03:56Ljos לא ישנתי כל הלילה אז ממש אין לי כוח להסביר לך את ההבדל ,״ בעוד שנה או שנתיים כאשר נזכיר לשב"רים את השטויות שהם כתבו״ , לשאלה שאני שואל ״ Ljos לדעתך אני יורק על אנשים מהמרפסת ?״ , אני אאתן לך רמז המילים כתבו והגוף והם , אבל הסנגוריה הציבורית לא משהו,
אם תצטרך עזרה בהבנת הנקרא אל תתבייש לבקש
גיא רוזן
12 אוג 2020 18:05:47זו שאלה של "ו/או".
כאשר אני רוצה להתייחס למשהו שאתה כתבת, ברוך,
אני כותב זאת.
היות ואתה שמעון די מקפידים להציג חזית שבי"רה,
כאשר שמעון יכתוב טקסטים שב"ירים, אני מתייחס לכך בהתאם.
ברוך רובין
12 אוג 2020 18:15:53הבעייתיות גיא יקירי זה צמד המילים ואני מדגיש הם כתבו , אם היית כותב שמעון כתב לא הייתי אומר מילה.
Ljos
12 אוג 2020 19:57:11אבל, אבל, אתה מבין שאתה רק מוכיח שהשתמשתי בצורת הטיעון שלך עלייך בצורה מדויקת?
ברוך רובין
12 אוג 2020 20:09:57סלח לי אני לא מבין אתה מחפש להתחכם ולריב די בכוונה , אין פה שום דמיון בין המקרים. גיא כתב בפירוש ״ השטויות שהשב״ר (שמעון וברוך רובין) כתבו״, אני כתבתי לך שאלה ״Ljos לדעתך אני יורק על אנשים מהמרפסת ? ״לא האשמתי אותך בדבר , לא אמרתי שכתבת את זה , אתה באמת לא מבין את ההבדל? יש הבדל מהותי בין שני המקרים.
Ljos
12 אוג 2020 20:23:47בדיוק כמו שאתה עושה תמיד, לא מבין כלום ממה שאומרים לך. תודה.
אה, סליחה שכחתי להוסיף את השאלה המתממת בסוף שלא קשורה לכלום. זה מה שהיה חסר לך כדי להבין. צודק.
ברוך רובין
12 אוג 2020 20:44:57סליחה שאני לא מבין איך המקרים דומים או בכלל קשורים? גיא כותב טענה מבסס אותם על דברים ששמעון אמר ומכניס אותי כאילו אני גם אמרתי (למרות שהסתייגתי מזה) את זה במקום לכתוב שמעון אמר בלבד, אם היה כותב שמעון הייתי סותם את הפה.
.
אתה באלף אלפי הבדלות לוקח שאלה ששאלתי אותך ומנסה לטעון שאני מאשים אותך , שכתבת את זה עליי.
.
הקטע המצחיק שאני יודע שאתה אדם די חכם אחרי זה לא הייתי מבזבז את זמני עלייך , אבל מפתיע אותי ההיתממות במקרה הזה .
Ljos
12 אוג 2020 21:21:29ומה עשית עם חגי פה בעמוד? או בכל מקום אחר שבו אתה טוען שטויות בהיתממות או טיפשות מוחלטת?
או לגבי גיא, שהגיב והסביר לך בדיוק למה התכוון אבל אתה עדיין ממשיך לשאול שוב ושוב את אותו הדבר, שוב בהיתממות או טיפשות מוחלטת?
אתה מבין שרק חיקיתי אותך כששאלתי אותך על היריקה? אתה מבין שאתה אדם בלתי נסבל ואני מאוד מקווה שזו הפעם האחרונה שאני מגיב לך כי אני מתכנן להפסיק לקרוא את השטויות שאתה כותב, בהיתממות או טיפשות מוחלטת מצידך?
אתה מבין שבכלל עוד לא הצלחת להבין את הטיעון הראשון שלי כלפיך פה בעמוד על הבעיות שלך ביכולת ליצור הגיון בסיסי בטענה וקפצת ממנו לשאלות מתממות לא קשורות, בהיתממות או טיפשות מוחלטת?
גיא רוזן
12 אוג 2020 14:06:06לאייטון לא יהיה את זה. בוקר אגואיסט. ברידג'ס קונוס.
.
!GO SUNS
עידו גילרי
12 אוג 2020 14:08:11ונהרוס לו את הקריירה כמו לג'וש ג'קסון.
Ljos
12 אוג 2020 14:29:18אני באמת רוצה להתחיל לקרוא את הדיון פה?
אפשר אמ;לק? זאיון צריך ללכת לפתוח עסק, מה?
עידו גילרי
12 אוג 2020 14:34:05אני רואה בעתידך שיתוף פעולה מלבלב עם המוסד
Ljos
12 אוג 2020 14:50:32אאוץ'.
במה חטאתי?
עידו גילרי
12 אוג 2020 14:57:21אנטי-ציונות.
Ljos
12 אוג 2020 15:38:21אני בסך הכל חושב שעשו מההכרזה ההיא של הרצל טיוואדר, כתב ESPN, קצת יותר מדי, ושבכלל אין צורך ממשי בעידן זה בעוד כוח קולוניאליסטי שיכבוש את הפוסט, אבל הוא כנראה יצליח אם יתנו לו הזדמנות (ויתנו לו הזדמנות).
זה לא *בדיוק* המסר של המוסד.
הציפור הנדירה
12 אוג 2020 14:58:34לגבי החמישיה: גם לברון, לוקה ויוקיץ' יכולים להיות בחמישייה.
הקוריוז
12 אוג 2020 15:18:48נעלבתי בשם ראס רק מהרמז שמישהו יכול לעשות את לונזו חצי ממנו…אין כזה קוסם, סורי.
Ljos
12 אוג 2020 15:53:53טוב, בינתיים בבועה של ה-NHL, משחק אחד נגמר רק אחרי חמש הארכות ועיכב את המשחק הבא בתור עד שנדחה ליום אחר. התגובה מהטוויטר הרשמי:
https://twitter.com/NHL/status/1293339249203392512
מנחם לס
12 אוג 2020 16:47:46ל-NHL יש שתי בועות: המזרחבטורונטו והמערב באדמינגטון. הכל שם הולך נפלא. לאוהדי ההוקי זה לא פחות מרתק מהבועה ב-NBA
John
12 אוג 2020 18:10:11הבחירה בדיים קלה. הראנר אפ שלו זה בוקר. זה לא רק 7 הניצחונות. בוקר הפך לחד יותר ויעיל יותר לא רק בזריקה אלא בלהפוך לחלק משיטה
בוקר העונה עושה את עיקר הזריקות שלו או כמוביל כדור בפיק אנד רול (27% מהפוזשינים, אחוזון 70% בליגה), בהתקפות מעבר (19% מהפוזשינים, אחוזון 67%), בבידודים (11% מהפוזשינים, אחוזון 69% בליגה), ביציאה מחסימות (9.4% מהפוזשינים, אחוזון 76%!!!),בספוט אפים (8% מהפוזשינים, אחוזון 65%), בחיתוכים לסל (5% מהפוזשינים, אחוזון 94%) ועוד מגוון של תנועות. למרות שחסרים לי נתונים על 7 המשחקים האחרונים מה שברור לי זה שהוא הגדיל את הסלים ביציאה מחסימות וחותך יותר לסל. הוא משאיר את הכדרור יותר זמן חי. אין לו שום מרכיב כמעט שהוא באחוזון העליון של הליגה אך הוא בשליש העליון כמעט בכל תנועה או קליעה אפשרית. הגוון הוא הנשק הכי קטלני במשחקו
.
אך בהתפוצצות האחרונה, אין כמעט שום נתון אישי של בוקר שקופץ לעין בנתונים העונתיים שלו לעומת שבעת המשחקים האחרונים למעט הקפיצה ל-31 נקודות למשחק אבל אחוזי הקליעה, ריב' אסיסטים וכו' נותרו קרובים למה שהראה. אמנם ה-TS% שלו עלה בכמה אחוזים בגלל שהגיע לקו 9 פעמים למשחק וקלע ב-94% לעומת 7.3 גיחות לקו ב-92% עונתי. אבל מה שמעניין זה איך האופנסיב רייטינג שלו קפץ מ-114.5 ל-121.7. וכאן הסוד הוא בנתונים הקטנים. היוסג' של בוקר קפץ מאוד משמעותית בריצה של הסאנס מ-29% ל-34%. אך הסוד הוא שהוא לא קיבל יותר "נגיעות" בכדור. הוא עדיין על 60 נגיעות בחלוקה פחות או יותר דומה.
.
ההבדל הוא היעילות שלו בכניסה לצבע ולחצי מרחק. בוקר הגדיל את אורך הזמן עם הכדור בכמעט חצי שניה. זה נשמע מעט וצריך לקחת את 7 המשחקים בעירבון מוגבל, אך בגדול זה מראה שהוא מחושב יותר ולוקח יותר את הזמן לוודא שהזריקה שהוא לוקח נוחה לו. בדומה יותר לדונצ'יץ ופחות לקליי תומפסון שפעם הושווה אליו, בוקר תמיד יהיה שחקן און בול טוב יותר. הוא מעולם לא היה שחקן קאץ' אנד שוט עילי משלוש גם כשקיבל זריקות חופשיות. אך בניגוד לדונצ'יץ החוכמה היא לא להתחיל איתו את ההתקפה. אלא לגוון ולהשאירו בתנועה.
.
בשבעת המשחקים האחרונים בוקר מקבל 15.4 מסירות במשחק מריקי רוביו (לא שונה מה-14.7 שנתי)
אך ב-7 הניצחונות האחרונים וההתפוצצות, בוקר קלע מהמסירות של רוביו ב-54% מהשדה כאשר הוא בעיקר נכנס לצבע או קולע מהמיד ריינג' (קלע 43% שנתי). בכללי רוביו צובר 2 אסיסטים למשחק מהקליעות של דיוון בוקר ובוקר מוסר כמעט 5 פעמים לריקי במשחק שיוצרים לו אסיסט אחד. מה שבלט לי לעין זה את החסימות שיוצרים לבוקר כדי לשחררו בקבלת המסירה. בוקר מנצל את הבלגן כדי להגיע לצבע ולסיים ב-60%
אך מה שמעניין הוא שהמשחק שלו עם אייטון כבר הפך ליעיל עוד יותר. אם רוביו מ-15 המסירות לבוקר יוצר רק 2 אסיסטים אז לאן הולכים שאר המסירות מרוביו? אז בוקר מוסר לאייטון 5 פעמים למשחק כשמהלך זה יוצר 2 אסיסטים לבוקר ואייטון קולע ב-65% מהשדה בהם. כולם מהצבע.
מיקל בריג'ס מקבל מבוקר עוד 6.4 מסירות למשחק אך בניגוד לתקופה עם קלי אוברה, ברידג'ס לא קולע ביעילות מהם אך הוא גם לא זורק את רובם. הוא תוקף מהמסירה ונכנס לצבע לא מעט מה שמקפל את ההגנה שהתקפלה כבר בחדירה של בוקר. קאם ג'ונסון גם עשה זאת בצורה מוצלחת ברוב המשחקים (היו לו גם כמה פחות חזקים).
.
בקיצור הסוד של הסאנס בניגוד לרוב העונה זה הסימנטריה. רוביו ובוקר משחקים באופן סימביוטי כאשר קמרון פיין וקרטר נותנים דקות נפלאות. בפינות יש את קאם ג'ונסון ומיקל ברידג'ס שמסוגלים להתחמם, נותנים הגנה אך לא מצריכים לקחת זמן רב מפוזשין שנגמר או בזריקה או וחדירה לצבע. ובאמצע דיאנדרה אייטון שנותן כמה משחקי הגנה אדירים אך גם לא כופה את עצמו יותר מדי על המשחק. הסאנס דווקא הורידו לו קצת את הנגיעות שלו בכדור, אך מה שחשוב הוא שהוא מאוד קמצן בזמן הממוצע שלו עם הכדור (1.66 שניות). אייטון עוד לא הפך לנשק קטלני שבאמת ייקח אותם לרמה הבאה. ההגנה שלו מאוד השתפרה אך היא עדיין לא בטופ של הטופ בליגה. הוא עדיין לא מגיע כמעט לקו למרות שהקליעה שלו משם מצויינת לגבוה. הוא מתרסק על הלוחות חופשי ולוקח כ-4 ריב' בהתקפה כל משחק ומאפשר יעילות בפיק אנד רול בגלל האפשרות שלו לצאת גם לקליעה מחצי מרחק ואפילו לשלוש לפעמים ובגלל האתלטיות שמאפשרת לו להתגלגל בטיל לסל.
.
הנעלם הגדול במשוואה הוא קלי אוברה שנתן עונה אישית נהדרת שכמעט השכיחה את טי ג'יי וורן והיה סוג של ברומטר לסיכויים של הסאנס לנצח העונה (בניצחונות 21 נק ב-50% מהשדה, 40% משלוש ו-80% מהקו, בהפסדים: 17 נק', 42% מהשדה, 31% משלוש). הצורך של אוברה בכדור הוריד לחץ מבוקר ורוביו לא מעט, אך כשזה לא הלך והוא לא השיג נקודות בהתקפות מעבר הסאנס נתקעו. מהו המקום של אוברה בסאנס כעת שנוצרה סימטריה כה נהדרת בכנפיים (ונניח שנתעלם מהמשחק הלילה)? האם יקבל טיפול של ג'וש ג'קסון ויעלה מהספסל?
גיא רוזן
12 אוג 2020 18:23:00תגובה מצוינת.
.
אוברה הוא באמת סימן השאלה הגדול.
לתחושתי, הפתרון של שחקן שישי "מוגבר" (ע"ע לו וויליאמס) הוא זה שיבחר.
הקוריוז
12 אוג 2020 19:44:22אם הוא יסכים..
הקוריוז
12 אוג 2020 19:43:53תגובה מעולה.
נכנסת למעיים של הסטט אה…
אוברה תותח ומחזיק בתעודת חבר שב" ר. צריך להיות בחמישייה. הכוונה בחמישייה זה לשחק 35 דק ולסגור משחקים.
מי עולה בכדור הביניים לא באמת משנה
הקוריוז
12 אוג 2020 19:47:42ברוך טייק איט איזי מה זה משנה😎
ברוך רובין
12 אוג 2020 19:49:28לא משנה, אבל די מציק שכל פעם מכניסים לי מילים לפה ואז מבססים על זה טענה זה די מגוכח .