סיקור משחקי שני – ליל מנוחה/ שחר צ'קוטאי

עוד בטרם התחילו המשחקים הגיעו הודעות על המנוחה הצפויה לכוכבים ויצא שקיבלנו ערב מנומנם מעט ועם משחקים חד צדדים.
פיניקס עדיין בלתי מנוצחת ומשאירה לעצמה תקווה, דאלאס מראה אופי מול המחליפים של יוטה, טורונטו ממשיכה להשמיע קולות של דינוזאור שרוצה את הכתר, באטלר ומיאמי רומזים מה יהיה בסדרה והלייקרס פשוט רצו ליצור מומנטום חיובי לפני הפלייאוף אך הסתבכו והגיעו לפוזישן אחרון.

פיניקס (39-32) – אוקלוהמה (27-43) : 101-128

עוד לפני המשחק התבשרנו שכל החמיישיה של אוקלוהמה מלבד כריס פול ודורט ינוחו הערב בתוספת נואל, מנגד אייטון פספס בדיקה ולכן הוא בחוץ עד שיקבל את תוצאות הבדיקה.
כריס פול קולע את הנקודות הראשונות במשחק ומשם הרעמים לוקחים את היתרון עד אמצע הרבע ועולים ליתרון 11 כבר אחרי 6 דקות. הרעמים מגדילים לעשות ועולים ליתרון 14 אחרי לייאפ של רוברטסון. פיין ורוביו עם נקודות וחטיפות מהוצאת החוץ מצליחים לצמצם ל-8. 5 רצופות של אוקלוהמה ונקודה מהקו של רוביו סוגרים את הרבע.

בתחילת הרבע השני אייטון נכנס ומשנה את התמונה. פיניקס מצליחים לצמצם את הפער ולהגיע למרחק 5 נק'. דורט וגונסון מחליפים שלשות כשהאחרון מוסיף גם נקודה מהקו. 2 מהקו פלוס שלשה של אוקלוהמה ומנגד בוקר עם שלשה גדולה. טכנית של דונובון ועוד פלייגרנט על פיין שמדייק מהקו וזה רק 2 הפרש. פיין ממשיך את המומנטום ומשווה, 4 רצופות של אוקלוהומה נענות בסל ועבירה של בוקר (19 נק' במחצית) וחטיפה של קרטר ודאנק של אייטון 15 שניות לסיום קובעת את תוצאת המחצית. הובלה ראשונה של פיניקס.

המחצית השנייה נפתחת בריצת 11-2 של פיניקס. מכאן ואילך הסאנס היו גדולים על התאנדר. והם קולעים 63-37 במחצית השנייה. בין הנקודות של בוקר מגיע גם הסל הבא:

אצל השמשות הלוהטות בוקר המשיך להיות האיש המרכזי עם 35 נק' ו-2 חס'. גונסון וברדיגס 18 לראש, הראשון מוסיף גם הוא 2 חסימות. סאריץ 16 נק' 9 רב', פיין מהספסל עם 14 נק' 6 רב' 5 אס' ו-3 חט', איטון 10/6. וקרטר עם 8 נק' 5 אס' ורב', 3 חט' 2 חס'.

אצל הרעמים – ביזלי השתלט וקלע 22 בתוספת 10 רב'. נדר 15 נק' 14 לכריס פול בתוספת 5 רב' ו-7 אס'. מוסקלה שפתח במקום אדמס קלע 11 עם 4 בטורי האס' והרב'.

יוטה (28-43) – דאלאס (30-43): 122-114

מיטשל לא משחק אצל יוטה ואצל דאלאס לוקה פורזי ופיני סמית בחוץ.
רבע ראשון צמוד לכל אורכו, ניאנג וקלרקסון מעלים את היתרון ל-6, 2 וחצי דק' לסיום הרבע.דאלאס חוזרת, המשחק ממשיך וניאנג קולע עוד שלשה שמעלה ל-8. דאלאס רודפים ולייאפ של בריאה קשישא מורידה את ההפרש ל-3. מכאן ועד סוף הרבע יוטה עושה ריצת 17-4 שנחתמת עעם שלשה ועבירה של קלרקסון הלוהט.

המחצית השנייה נפתחת מאותה נקודה כאשר נקודות של יוטה מביאות את ההפרש ל-21 הפרש ברבע השלישי. דאלאס לא אמרה נואש ויצאה לריצת 8-0 שנענית בריצה נגדית של 11-3 והפער חוזר ל-20. בריאה מצליח לצמצם ושלשה של הארדווי על הבאזר מביא אותנו לרבע הרביעי בפער של 12 נק'.

הרבע הרביעי נפתח בריצת 13-0 של דאלאס שעולה ליתרון ראשון מאז הרבע השני. נקודה בודדת של טאקר מהקו משווה זמנית, ואז מתחילה מטוטלת לכל כיוון, 3 דיוקים מהקו מביאים את יוטה למרחק נקודה מדאלאס, 3 דק' לסיום. מכאן ריצת 12-3 של דאלאס סוגרת את הסיפור ושולחת אותנו לישון עד לפחות המשחק של מילווקי.

אצל יוטה שהעלו את החמישייה הראשונה רק במחצית הראשונה הוביל קלרקסון עם 18 נק' טאקר 17, מודייאי 14 ניאנג 13 והמספר המוזר של הלילה – ג'ו אינגלס עם 7 נק' 4 רב' 7 אס' ב13 דק'.

אצל דאלאס שישה שחקנים בספרות כפולות ובראשם הארדאווי עם 27, קרי 22 בובאן האגדי עם 20 נק' 9 רב' ו-2 חסימות, בריאה קשישא 18 נק' 8 אס', ברוק 14 וקליבה עם 11.

מילווקי (16-55) – טורונטו (51-19) : 114-106

ללא יאניס אצל האיילים שעלו עם פאט קונינגטון במקומו, וללא ואן-וליט ולאורי אצל האלופה נפתח המשחק עם הרוקי טרנס דיוויס בחמישייה. רבע ראשון כמו מטוטלת נסגר בריצת 7-0 עם שלשה של הרוקי שמעלה את הראפס ליתרון 5 ומשם הם לא שומטים את ההובלה עד לסיום המשחק. ברבע השני טורונטו מגדילה את היתרון ל-10, מילווקי מנסה לחזור עם שלשה של היל, אך זה נענה בסל של טרנס, שלשה נוספת של מילווקי נענית בסל של סיאקם וזה רק 8. החלפת נקודות ושלשה של פאוול ו-2 חסימות שלו בצד השני מעלות את הפער ל-11. שלשות של קורבר והיל נענות בריצת 7-0 עד סיום המחצית.

במחצית השנייה מילווקי ניסתה להתקרב אך ללא הצלחה, כריס בושר היה האיש בטורונטו לעצור את החזרה.

את הבאקס חסרי אכילס הוביל קורבר עם 19, מידלטון 17, היל 14 ברוק לופז ופאט קונינגטון עם 12 לראש, בלדסו עם 11/7/8. מתיוז נפצע דקה וחצי לתוך הרבע הראשון ולא חזר.

מיאמי (44-27) – אינדיאנה (43-28) : 92-114

את המשחק מיאמי מתחילה עם הנקודות של הפצועים שחזרו ועולה ליתרון מהיר של 21-9, ריצת 10-2 של אינדי לסיום הרבע סוגרת את הפער ל-4 בלבד. ברבע השני מקונל ומקדרמונט משווים אך מיאמי לא מסכימה לאבד את היתרון ונהיה רדיפה – סל רודף סל שלשה נענית בשתיים, דראגיץ וגונס מעלים את היתרון שוב ל-7, סאנר וברוגדון מצמצמים, גונס שוב, וורם קולע שלשה שמורידה את ההפרש לפוזישן בודד, באטלר קולע, וורן מחזיר לו עם שלשה אדביו וטרנר מחליפים נקודות, שלשה של דנקן נענית בנקודות של ברוגדון וורן, שמשווים 2 דקות לסיום. אולדיפו עם שלשה משלים את המהפך, אדביו ובאטלר סוגרים את הרבע ביתרון נקודה, אך רגע לפני ברוגדון משווה מהקו ומוריד את הקבוצות בשיוויון.

רבע שלישי מצויין של מיאמי בראשות באטלר (9 נק' 3 אס') פותחת את הפער הגדול ביותר שלה במשחק. כשהם מתקשים להחטיא וסוגרים רבע עם 14-21 מהשדה.
רבע רביעי מתחיל בריצת 10-2 של "מצב טיסה" ג'ונס עם נקודות ורב' וחטיפה מעלה את ההפרש ל-20. המחליפים על המגרש מודיעים "אנחנו סיימנו" והירו מבטיח את זה עם קרדיט מהמאמן לזרוק ולשלוט במשחק. מיאמי מנצחת את אינדיאנה בפעם השלישית העונה וכמעט מבטיחה את המקום הרביעי.

את ההיט הוביל באטלר עם 19 נק' 11 רב' 5 אס' ו-4 חטיפות, דרק "מצב טיסה" ג'ונס עם 18 נק 5 רב', הירו עם 17, קראודר ורובינסון עם 28 משותפות ו-8 שלשות ביחד. ג'אה הוסיף 8 רב' 4 אס' ו-2 חטיפות. דראגיץ 11 נק' 6 רב' 9 אס. באם 10 נק' 9 רב' ו-3 חסימות. מיאמי שלטה בריב' (59-45), בחטיפות ( 11 לעומת 5) ובחסימות (9 לעומת 4).

את הפייסרס הוביל אולדיפו עם 14 נק' ברוגדון שניסה להשאיר את הצהובים במשחק סיים עם 12 נק 8 רב' ו-6 אס'. וורן סיים עם 12 בלבד.

לייקרס (18-52) – דנבר (25-46) : 121-124

רבע ראשון קרוב, כאשר אף אחת מהקבוצות לא מצליחה לפתוח פער משמעותי עד לסיום הרבע שנסגר באלי-הופ של דיויס ולייאפ של וויטרס שיוצר 6 הפרש.
דוזיר עם מהלך 4 נק' ושלשה של מוריס משווים את המשחק אחרי עונשין של וויטרס. עונשים היה שם המשחק בדקות הראשונות של הרבע, סלים של בול ודוזיר נענים בסלים של גיימס וויטרס ושלשה של מרקוס מוריס נותנת יתרון צהוב. נקודה רודפת נקודה והלייקרס מצליחים להחזיר לעצמם את היתרון עם שלשה של ג'יימס וקוזמה, טיפ של דיויס 0.3 לסיום קובעת את תוצאת המחצית – 64-59 ללייקרס .

רבע שלישי ממשיך להיות צמוד מאוד, עם הגנות מצויינות. ריצת 9-2 של הלייקרס בראשות קוזמה נותנת פער של 7. 2 דק' לסיום הרבע, אך הנאגטס עונים בריצה משלהם של 8-1 כדי להשוות ולהביא אותנו לרבע אחרון צמוד.

הלייקרס עולים ליתרון אך הנאגטס הופכים ושולטים כאשר הלייקרס מנסה להדביק את הפער. בול בול במשחק מצויין נותן שלווה לחמיישיה השניה של הנאגטס, דוזיר מהקו מגדיל את היתרון ל-5, 4:50 לסיום. שלשה של גרין מצמצמת, פלאמלי ודיוויס מחליפים לייאפים וחסימה של דיוויס על מוריס נותנת לביטס-דיופ שלשה פנויה שהוא תופר. ההפרש חוזר ל-5, 2:30 דק' לסיום המשחק.
ריצת 10-3 תוך דקה וחצי נותנת את היתרון ללייקרס. דנבר עם זריקות מהקו מדייקים ב-2 ומשווים, דוזיר מחטיא את הזריקה השנייה ופסק זמן של המלאכים 4.8 לסיום.

לברון מוציא את הכדור לדיויס בזמן שקוזמה מזייף חסימה ועושה את הדרך אל קו השלוש, דיויס מוסר לו וקוזמה בזריקה פנויה סוגר את המשחק.

את הלייקרס הוביל לברון עם 29 נק' 12 אס' ו-2 חסימות. דיוויס 27/6/5/3/2 קוזמה שקלע את שלשת הניצחון עם 25 נק' 6 רב' וויטרס 12 וגרין 11

את הנאגטס הוביל דוזיר עם 18/4/4 פורטר ג'וניור עם 15 מושלם מהשדה, מארי ומוריס עם 14 כל אחד, יוקיץ 12 מילסאפ 13, פלאמלי 11 ו-5 אס' וביטס-דיופ עם 10.

לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. כן הא?? לפחות עדין אף אחד לא השתמש במה שעשה עם דאנקן פעם Dnp- old…
    אגב לא קשור לסיקור אבל בצד הטכני נראה שהבועה עד כה מתנהלת למופת…. לא שזה מחליף או מתקרב לתחושה שנותן קהל במגרש אבל הרעיון של צופים מהבית שמוקרנים בלייב על המסך במגרש חביב מאוד בעיניי …

  2. יש לשים לב שכמה מאזנים של קבוצות נכתבו הפוך ממאזנם האמתי.
    לטורונטו, אינדיאנה ומיאמי מאזנים חיוביים ולא שליליים.

    וכן בתוצאה בהתייחס לקבוצה המובילה כשמדובר בתוך טקסט עברי, הניקוד של הקבוצה המובילה צריך להיות בצד ימין. כלומר הלייקרס הובילו 59-64. התוצאה 64-59 היא הפיגור של דבר.
    וכן ריצת הלייקרס הייתה 3-10 ולא 10-3, וריצת דנבר הייתה 1-8 ולא 8-1.

  3. עידו, מה הייתה העבירה על דיוויס דקה לסיום? הוא אשכרה נפל על מוריס/דוז'ייר. איך זו עבירה נגד דנבר?

    1. אני מניח על זה שהוא הכניס את הגוף שלו מתחתיו (האמת שבסיטואציות מסוימות זה יכול להיות די מסוכן).

          1. זה הנטיה הטבעית, ההכרע של הרוח לחשוב ככה. במילים אחרות, אם עד עכשיו בבועה הם קלעו באחוזים רעים אז העובדה שבמשחק האחרון הם קלעו באחוזים טובים זה נתון אשר מסמן סיבה להיות מעודדים, יענו הלייקרס יכולים להיות מעודדים מהעובדה שהם קלעו אתמול במשחק באחוזים טובים מהשלוש, כי אפשר להשליך את זה הלאה. חוץ מליפול על רועי עם בעית האינדוקציה הידועה לכלל ואפשר להשתמש בה בכל תגובה שניה פה בערך, לא מבין את פשר התגובה שלך.

            1. לא יודע מה הנטייה הטבעית אצלך, אצלי הנטיה אחרי יום שהקבוצה דופקת מטווח מהשלוש היא לחשוב שגמרנו את המחסנית.
              כל קבוצה שקולעת באחוזים כאלה מהשלוש יכולה להיות מעודדת מההופעה שלה. הבעיה שלי היא עם המילה "סימן" שרומזת על משהו עתידי.
              אתה אולי לא מבין את פשר התגובה שלי וזה בסדר בדיוק כמו שאני לא מבין את פשר התגובה של רועי. מה שכן הקשר כאן לבעיית האינדוקציה הוא רופף במקרה הטוב.

            2. בעיית האינדוקציה = זה שעד עכשיו קרה משהו מסויים לא אומר שהוא ימשיך לקרות.
              .
              רועי אמר שנראה לו שהלייקרס יכולים להיות מעודדים מכך שאולי יצאו ממשבר הקליעה שלהם.
              .
              אתה הגבת שאי אפשר להשליך את זה קדימה. ברור שאתה צודק, אי אפשר להשליך קדימה שום דבר תחת בעיית האינדוקציה.
              .
              זה לא סותר את התגובה של רועי שרק ציין שהם יכולים להיות מעודדים. הוא לא אמר שבהכרח אפשר להשליך קדימה את האחוזים שלהם. רק שיש להם מה להיות מעודדים להמשך. במובן הזה תגובתך נשמעה לי סתם וכחנית, אז באתי לעזרת חבר.

            3. "בן! בוא מהר לחדר שלך"
              "מה קרה, אבא היום?"
              "למה סידרת את כל הצעצועים שלך במקום?"
              "כי אמרת לי אלף פעם לסדר אותם במקום כשאני מסיים"
              "בבית הזה אנחנו לא מאמינים באינדוקציה. אם אמרתי לך אלף פעם, אז אמרתי לך פעם אחת"
              "אז… אולי פעם הבאה כן תאמין באינדוקציה וכדאי לי לסדר את החדר?"
              "אתה מקורקע"

            4. כמו שאמרתי – הקשר כאן רופף למדי.
              וכחני? 95% ממה שנכתב כן בתגובות וכחני. בשביל זה אנחנו כאן…
              ואם זה היה חד פעמי סביר להניח שלא הייתי אומר כלום אבל רועי באופן קבוע נוטה ליצור הקשרים כאלה (ואז להתעלם).
              בכל זאת – קבל תואר אביר.

            5. ljos – עכשיו אני יודע מה פספסתי בחינוך. לא נורא נשרוף הכל ונתחיל מהתחלה.

            6. זה שרועי באופן קבוע עד היום נטה ליצור הקשרים כאלה לא אומר שאפשר להשליך את זה קדימה על התגובה שלו היום 😉

            7. גדול. תסמן לך ניצחון בסיבוב הזה.

            8. פתחתם פה תיבה שאני נהנה ממנה מכל רגע 😋😋

          2. זה אומר שאפשר לקלוע יותר טוב, ושאולי יש מגמת שיפור.
            כמובן שזה "אפשר" ו"אולי" ואין ודאות ואפילו לא מובהקות סטטיסטית, אבל תסכים איתי שהיה הרבה יותר מבאס לאנשי הלייקרס אם המשחק מול דנבר היה מסתיים עם 22% מהשלוש.
            ככה, לפחות, יש תקווה כלשהי.

            1. ברור שזה מבאס לקלוע 22% מהשלוש. אבל זה גם לא סימן שתמשיך לקלוע ככה. בדיוק כמו שיום של 50%+ לא מעיד ההיפך. תקווה תמיד יש (על זה כל הקטע של אהדה ספורטיבית מתבסס) אבל כמו שיש לי תקווה שריקי רוביו יקלע את השלשה הבאה שהוא לוקח אז אני לא חושב שזה שהוא קולע בינתיים 44% מחוץ לקשת בבועה זה סימן מעודד לכך שהתקווה הזו תתגשם.

            2. זהו רועי? זה כל מה שיש לך להגיד?

            3. רועי תכתוב לשלדון שמספרים לא משקרים.
              ככה זה בסדרה 22 ואז 44 משחק הבא 66 …88..110!

            4. עידו
              אם הממוצע שלך בזמן האחרון הוא 24%, ובמשחק האחרון קלעת 22%, אז סביר שזה מה שיקרה גם במשחקים הבאים.
              אם פתאום קלעת 48%, אולי משהו מתחיל להשתנות.
              כמו שכתבתי – אין ודאות או מובהקות סטטיסטית, אבל זה עדיף.
              .
              אם יש לך ארגז אבוקדו, וכל פרי שאתה הופך ומוציא מהארגז הוא רקוב, זה מבאס והגיוני שגם הפרי הבא שתוציא יהיה רקוב. אבל אם פתאום הוצאת פרי בשל וטוב, זה בהחלט נותן תקווה (וגם מגדיל את הסיכוי) שהרי הבא יהיה בשל גם כן

            5. שהפרי

  4. אני חושב שזו בושה למועדון. איפה הכבוד? הקלאץ'?
    אף שחקן מהחמישייה הראשונה של דנבר לא הצליח לקלוע אפילו לא סל אחד במשך כל הרבע האחרון.

      1. אהה אהה ומה עם כבר הוצאת 50 פירות מהארגז ואתה יודע שרובם לא רקובים אבל גם לא יפים כמו הפנינה שדגת?

        1. אני חושב שבמקרה כזה הפתרון הכי טוב הוא לקחת את הפרי היפה ולשרשר אותו למקום הנכון.
          שבמקרה של אבוקדו זה לתת אותו לכל אדם אחר. להעביר את הקללה. פרי מרושע.

          1. אבוקדו מרושע? זו הגזמה רצינית.
            גג אפשר לכנותו "חומד לצון", או כאשר הוא מגזים "פרחח"
            (הקטע הזה של "בוסר, בוסר, בוסר, בוסר, רקוב". אחרי כמה פעמים זה כבר פשוט לא מצחיק).
            .עד כמה מרושע להיות יכול להיות פרי עם גלעין כזה?
            כמה טמבל צריך להיות בשביל להיחנק מגרעין של אבוקדו?…
            .
            עכשיו, אתה מחפש פרי באמת מרושע?
            בבקשה:
            הפרי של השטן,
            מכשיר העינויים של המדור השלישי –
            האפרסמון.
            הבן בליעל הורג אותך לאט, לאט,
            ובאכזריות.
            פרי ארור.

  5. ראיתי את השידור של יוטה-דאלאס בספורט 5 והייתי בשוק. במחצית השנייה יוטה כנראה מבחירה לא שיחקה עם השחקנים הבכירים (גובר,קלרקסון, אוניל, אינגלס) ושיחקה רק עם רוקיז יחד עם מודיאיי וטוני ברדלי.
    התגובה של השדרן (גיל ברק) הייתה בלתי נסבלת בחוסר ההבנה שלה- כאילו מדובר בגמר המערב ודאלאס חוזרת מ-20 הפרש נגד החמישייה הראשונה. כל הרבע הרביעי הוא לא הפסיק לשבח את דאלאס על החזרה ההירואית מ-20 הפרש נגד יוטה כאשר על המגרש משחקים עבור יוטה שחקנים שבד"כ מקבלים פרורי דקות במקרה הטוב ורוב הרבע הרביעי התבסס על השלכת שלשות הזויה מצדם (ומשחק מזעזע של מודיאיי שמוכיח שוב שכנראה שהוא לא מתאים לליגה הזו גם כשנותנים לו צ'אנס בקבוצה טובה).
    מבחינתי המשחק הזה הוא עוד הוכחה למה עדיף לשלם ל-league pass ולא לשמוע את השדרנים ההזויים האלה של sport 5

    1. אני מבקש קצת כבוד. לרייג'ון טאקר, ג'סטין רייט-פורמן, ג'ראל ברנטלי ומיאיי אוני יש לפחות 200 דקות בקריירה …. (ביחד).

            1. נשמע יותר אמין…

    2. מה אתה מתעצבן זה לא הבלוג החי שאפשר לדבר חופשי ומה שאנו באמת חושבים.
      הוא בשידור בטיוי חייב למכור לצופה ולנסות לרגש. תחשוב מישהו רגיל רואה את המשחק ולא ככ מכיר אז הוא חושב זה החמישיות 😎.

  6. מאוד נהנתי מפניקס. קבוצה צעירה עם כמה כוכבים לעתיד. אבל לא ברור לי איך שחקן שמקבל מליונים (דאנדרה אייטון) לא מסוגל להתעורר בזמן לבדיקת קורונה ובכך העדרו מהרבע הראשון פוגע בקבוצתו. הסל של דווין בוקר מחצי מגרש עשה לי את הערב.

    1. איכשהו כל הדברים האלה קורים לו – לא הכי מאופס הבחור. אבל מסתבר שהוא לא היחיד שזה קרה לו ונסלח לו אחרי שהוא התמודד כל כך יפה עם כריס פול.

  7. בוקר טוב לכולם . לצערי , התסריט שממש לא רציתי כמעט בודאות הולך להתגשם . ראס נגד OKC בסיבוב הראשון . אוהדי OKC לדורותיה , במי אתם תומכים ? עידו , יש עדיין איזה סיכוי מסוים שזה לא יקרה ?

      1. אני אלך עם דעת הרוב . בשנים של דוראנט בגולדן סטייט , תמיד חששתי מסדרה מול OKC , כדי לא להיות בדילמה הזאת . לא חושב שפרסטי כשעשה את העסקה חשב שזה מה שיתפתח . מענין מה יהיה הלך הרוח ב-wtlc .

        1. אולי זה רק נידמה לי מצפיה במשחק אמש. ברגעים שכריס פול לא על הפארקט, OKC נראים כעדר ללא רועה (אולי גם בגלל ששרודר לא בבועה). כמו כן בלי סטיבן אדאמס אין להם נוכחות בצבע.

    1. סיכוי יש. אבל פחות סביר. צריך שיוטה ירצו משום מה לנצח את הספרס ואז התאנדר יכולים להפסיד בשקט את שני האחרונים שלהם.
      או שיוסטון מסיבה לא ברורה יתעקשו לנצח ולעבור את דנבר.

      1. לפי מה שראיתי בימים האחרונים יוטה יקלעו סלים עצמיים כדי להמנע מיוסטון . השאלה היא האם הם עדיין בסכנה מצד דאלאס על המקום הששי .

          1. אז זה סגור . מענין איזו עמדה יקחו השרופים של OKC . במהלך העונה הם דווחו על ההשתלבות של ראס ביוסטון , כאילו שהוא עדיין בשר מבשרם .

            1. ראה לעיל. ראס קודם לאוק׳ אבל זה מפגש נוראי מבחינתי. מעדיף את יוסטון במקום 3. עד כדי כך.

            2. אהלן . האמת שהיה ברור לי שאוהדי ראס ילכו איתו ואני מניח שאחבר אליהם . להזכירך , טענתי שיוסטון פוטנציאל לגמר מערב . מה שבאמת מסקרן זו העמדה שיקחו אוהדי הקבוצה האמריקאיים .
              במשך העונה דווחו באופן קבוע על ההשתלבות של ראס ביוסטון מתוך עמדה מאד חיובית .

            3. זאת באמת סיטואציה קשה עבורם. תאר לך שהיו משחקי בית-חוץ אמיתיים? לשרוק בוז לראס – לא נעים.
              אני חושב שאוהדי אוקלוהומה מהעיר עצמה, בוודאי אלה שבאים למשחקים – יהיו רובם ככולם בעד הקבוצה. הקבוצה תמיד ראשונה. לנו בתור אוהדים מרחוק יותר קל להישאר עם השחקן. בגלל שאני רוצה לעבור סיבוב ובגלל שאני רוצה את יוסטון עד הסוף – אני מעדיף מקום 3. בכל מקרה צריך הערב לנצח את ס"א. ראש יבוא להוכיח – יש כבר שני נצחונות בלעדיו – זה בטוח בראש שלו.

  8. לפי דעתי , וכתבתי את זה כמה פעמים , שתי הקבוצות יכולות לעבור סיבוב אם הן לא נפגשות ביניהן . הציוות שאני קיויתי שיקרה זה דנבר יוסטון ויוטה OKC .

  9. פיניקס נהדרת, נראה שבוקר התבגר ושהחברים מכירים בכוכבות שלו – שאותה הוא הרוויח ביושר.
    אייטון מוכשר אבל חייב להיות יותר אגרסיבי בהתקפה. הוא עדיין לא מעז "לחפור" המהלכים שלו קצרים מדי, עם אופי "התנצלותי".
    בכל מקרה, אם זה יספיק לפלייאוף השנה – זה לא יספיק בשנה הבאה. חייבים חיזוק משמעותי.

  10. יוטה, והאמת שגם OKC, עוד יכולים לרדת למקום 7 (!!) במקום דאלאס.
    דנבר עוד יכולים לרדת ל-4 במקום יוסטון. בקיצור – המערב עוד לא סגור.
    מי שרוצה להימנע ממפגש של יוסטון עם OKC, יכול לקוות לעליה של יוסטון למקום 3, או ירידה של OKC למקום 6 או 7. זה לא פשוט. נדע יותר אחרי משחקי היום של יוסטון (מול הספרס) ושל דאלאס (מול פורטלנד).

        1. בוודאי. אני אשמח לראות את המחזור וחצי האחרונים עם דרמה ומספר תרחישים אפשריים, יש אפילו סיכוי קטן שגם הסאנס בפלייאוף וגם דאלאס נמנעים מהקליפרס

          1. אמן אמן טפו טפו חמסה חמסה, אם אפשר גם שדאלאס ימנעו מדנבר ושפיניקס ידיחו את הלייקרס ונקבל חצאי גמר מערב עם פיניקס דאלאס דנבר ואני מוכן להתפשר על יוסטון כרביעית רק כדי שלא יקראו לי טמא אז ברוך השם אני אחזור בתשובה.

        2. גילרי בדקת שנציגות אוהדי הסאנס סניף נשר בהכרה??? לא בטוח שהוא יכול להתמודד עם כל הטוב הזה מצד בוקר והחברה בבועה…

  11. דיון מעניין
    עידו אומר שאי אפשר להסיק מאחוזים במשחק מסוים על ההמשך, אני מסכים.
    *
    אגב, זה לא כל כל קשור לאינדוקציה, אלא לגודל מדגם. אם יש 20 משחקים שבהם זה משתפר ביחס לתחילת העונה אז יש לזה יותר תוקף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט