מושלת דרום דקוטה Kristi Noem טסה לוושינגטון לפי הזמנת הנשיא לדבר על אפשרות הוספת דמותו להר רשמור

לא עדיפה אחת כזאת על ביבי (או קנט, מושל ג'ורג'יה)?

אני רק מעביר לכם ידיעות שאני קורא. אני אחזור אליכם פול-טיים עם תחילת הפלייאוף.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
31 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיע לטראמפ להתווסף לראשמור בהחלט😎

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
09/08/2020 21:39:31

בזכות מה בדיוק?

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 6:48:22

חחחחחחחחחח
אתה עדיין לוקח כל מה ששמעונינו אומר ברצינות?
שב, תתרווח ותהנה….

The Ljos of the Rings
10/08/2020 9:24:14

ואני אשאל שוב.
ממה להנות? מה הבדיחה? על מה צוחקים?

אור
אור
10/08/2020 9:28:16

קצת צחוקים אחשלי מה יש

The Ljos of the Rings
10/08/2020 9:56:04
הגב ל  אור

על הכיפ-כיפאק.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 9:55:57

רוצה דוגמאות? לא חסר….
שחרר, שחרר את הכיווץ.

The Ljos of the Rings
10/08/2020 10:12:13

אבל למה אתה לא על הכיפאק עם התלונות שלי? שב, תתרווח, תהנה.
הכל צחוקים, אחי.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 6:49:46
הגב ל  מנחם לס

חחחחחחחחחחחחחח מנחם
זה לא יקרה אף פעם. תאר לעצמך שירצו לשים את כל הנשיאים על הרים, בסוף יגמר להם המקום על הרוקיז….
🙂

PhillySpecial
09/08/2020 21:20:55

מנחם אתה אגדה, מקווה ומאמין ששוכני האתר מבינים זאת

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 6:50:40
הגב ל  PhillySpecial

אני בהחלט בסל שלך.
אין כמו חיוך על הבוקר אחרי קריאת פוסט קצרצר של מנחם והתגובות של שימון.

NFS
NFS
09/08/2020 21:45:06

בתמונה זו המגישה מתכנית ריאליטי של שפים וונאבי.. והקשר שלה לידיעה הוא? (אני לא באמת מתלונן כן?)
הולך לבדוק רגע בבריטניקה לנוער..
פאדמה לקשמי מ-Top Chef (היתה נשואה לסלמאן רושדי)

אשך טמיר המקורי
10/08/2020 8:54:43
הגב ל  מנחם לס

מסכים

מומי החציל
10/08/2020 10:04:36
הגב ל  מנחם לס

למה לבדוק בציציות כשאפשר לבדוק בציצי?

The Pro
The Pro
09/08/2020 21:51:44

מנחם לפחות הצלחת לגמור לבן סימונס את העונה.
השלב הבא הוא אליפות בטוחה של הלייקרס שכבר חתמת שלא תיקרה-

אגב, גם בישראל לא חסר נשים שרות יפות חן כמו שקד,גמליאל וחוטובלי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/08/2020 12:30:23
הגב ל  מנחם לס

לשתי הקבוצות של ל"א וליוסטון יהיה מה לומר על כך. אין פער גדול לאחת הקבוצות שאפשר להכריז על מי שתגיע לגמר, לא במערב ולא במזרח.

The Ljos of the Rings
09/08/2020 22:56:09

היי, אם זה מה שהעמים הילידים בחרו לעשות עם הר שש הסבים, השטח הקדוש להם שנחטף מהם על ידי האמן גצון ברגלם חביב ה-KKK, אז זה מטומטם, אבל מי אני ש… אה, לא שואלים אותם? אבל גם אין באמת שום קריאה רצינית לשים את טראמפ שם חוץ מכמה אנשים שמנסים להתחנף לנשיא? אוקיי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/08/2020 1:20:01

ואני אומר למה לא, זה מושלם. גם ככה ההיסטוריונים של העתיד הולכים לשבור את הראש בניסיון להבין מה בדיוק קרה ב15 שנה האחרונות, אז למה שלא נעביר את זה למצב של WTF טוטאלי? בכל מקרה הבדיחה על חשבוננו, לפחות שנהנה מזה

IDO
IDO
10/08/2020 2:05:38

הוצאת לי את התגובה מהמקלדת.
ואם כבר תוספת, אני בעד תוספת מזהב, ושיהיה יותר גדול מארבעת הנשיאים האחרים. פי ארבע או חמש יותר גדול.

אשך טמיר המקורי
10/08/2020 8:56:00
הגב ל  IDO

עם זין ענק מוזהב שיוצא מההר

IDO
IDO
10/08/2020 10:32:28

רעיון מצויין. הייתי מוסיף מגרש גולף 18 חורים. החור הראשון מאחורי ההר בתחת של וושינגטון. וגומה ה18 בקצה הזין של טראמפ. ככה כל הגולפאים שמסיימים מסלול מוציאים את הכדור מהגומה נותנים נשיקה לכדור יוכלו לתת כבוד לטראמפ, כפי שמגיע לו באמת גם עוד מאתיים שנה.

אשך טמיר המקורי
10/08/2020 11:29:47
הגב ל  IDO

beware of what you wish for

Berch
10/08/2020 8:27:03

בגלל שאין מקום על ההר אפשר לעשות תוספת מלמעלה וכך הוא גם יוכל להשקיף על שאר הנשיאים הזוטרים
🙂

וניל טרופי
וניל טרופי
10/08/2020 17:33:03

תענוג על הבוקר. אם יש משהו שמגיע לאמריקאים זה דונלד טראמפ נשיא, הוא ממש תפור למידת הxxxxl של האומה הזו. באותה מידה ביבי לישראל ופוטין לרוסים, כל אומה והתסביך הנפשי שלה בדמות המנהיג.

shadow
shadow
11/08/2020 3:58:07

או! הגעת לדילר הנכון😉