קרבות צמרת וקרבות מיקום בשני הלוהט/ שחר צ'קוטאי

קרבות צמרת וקרבות מיקום בשני הלוהט/ שחר צ'קוטאי

*כל הנתונים האישים במובאים בפוסט הינם החל מתחילת הבועה ולא כל העונה.

פניקס סאנס (39-31, 0-5 בבועה) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-43, 2-3 בבועה) – 21:30 שעון לוד

הסאנס עדיין לא הפסידו בבועה ואוקלוהמה מגיעה אחרי ניצחון גב לגב על וושינגטון. פעמיים הם נפגשו העונה, הרעמים ניצחו את שניהם. הבועה כמו הבועה יוצרת מתח ומשנה יוצרות. המאצ'-אפ המרכזי הוא כפול, הגארדים של שתי הקבוצות ראש בראש כאשר מתווסף הגבוה בצבע, אייטון מול אדאמס.
בוקר (29.4 נק', 6.4 אס' בבועה) ואייטון (18.2 נק', 9.8 רב', 1.2 חס' בבועה) מובילים את הסאנס עד כה בבועה, אליהם מצטרפים עוד 4 שחקנים בספרות כפולות. הם רחוקים משחק מפורטלנד במקום התשיעי. כלומר – ניצחון על הרעמים והם חזק בתמונת הפליי-אין.
כריס פול (18.4 נק' 7 אס' ו-5.4 רב') גלינארי(17.2 נק') ושג"א (16.8 נק', 4.6 רב' ואס') הן המובילים של הרעמים שנראים מצויין עד כה, מלבד המעידה מול ממפיס. הם רחוקים חצי משחק מיוסטון במקום הרביעי כשמאחוריהם בחצי משחק נמצאת יוטה במקום השישי.

בשביל פיניקס זה משחק של להיות או לחדול, בשביל אוקלוהומה זה בעיקר קרב על מיקום.
הימור: פיניקס צריכה יותר, והיא יכולה לעשות את זה, אך כדי לא לנחס לתקוות הפלייאוף אגיד שאוקלוהומה תנצח ותקטע את רצף הניצחונות של השמשות בבועה.

יוטה ג'אז (27-43, 4-2 בבועה) – דאלאס מאבריקס (30-42, 3-2 בבועה) – 22:00

יוטה עדיין לא הגיעה לבועה, שתי ניצחונות יש ליוטה עד כה בבועה דבר שהוריד אותם למקום שישי, ולקרב צפוי מול דנבר, דאלאס מגיעה אחרי ניצחון על מובילת הליגה מילווקי במשחק סנסציוני והם צפויים לפגוש את הכפפה ואת הקליפרס כבר בשבוע הבא (אני בעצם עושה טיזר לעצמי)

את הג'אז מובילים מיטשל (24.8 נק', 5.5 אס' 4.8 רב') קונלי (19.8 נק' 6 אס') שסוף כל סוף חזר ונראה טוב וכמובן גובר (17.3 נק' 12.3 רב' חטיפה ו-1.8 חס'). אליהם בכוח האש מצטרף השחקן השישי של העונה הבאה – קלרקסון שממשיך ביכולת המצויינת שלו מאז הטרייד עליו העונה.
את המאבס מובילים צמד הונילים האירופאים לוקה את פורזי שקולעים יחד 62.8 נק' (לוקה 33.4) קוטפים 21.8 רב' ולוקה מחלק בנוסף גם 11.6 אס' והוא מוביל את החזרה עם 3 ט"ד.

הימור – יוטה נראית רע, לעומתה לוקה ופורזי נראים טוב אבל שאר דאלאס נראית חלשה מאוד, ולכן לדעתי לוקה יהיה גדול על מיטשל ויתן לדאלאס את הניצחון.

מילווקי באקס (15-55, 3-2 בבועה) – טורונטו ראפטורס (19-50, 1-4 בבועה) – 1:30

מילווקי מגיעה אחרי הפסד ללוקה וחבורתו, מנגד טורונטו מגיעה אחרי ניצחוןעל ממפיס בגב לגב.
הבאקס עד כה ממש לא מרשימים, גם במשחק נגד מיאמי שבחצי השני הם "התפוצצו" זה הרגיש יותר התפרקות (ועזרה של השופטים) של מיאמי מאשר שחיטה של מילווקי.
טורונטו באה בסגל מלא ומגובש והיא נראית בהתאם, ההגנה מתפקדת ההתקפה מתפקדת ופרד ואן-וליט אחד שעושה חיל ולוקח את תפקיד ה"גו-טו-גאי".
יאניס (31 נק' 12.8 רב' 4.8 אס' ו-1.6 חס') לופז (22 נק' 6.8 רב' 3 חס') ומידלטון (21.4 נק' 6.6 רב ואס') האחראים למקום הראשון בליגה העונה, הבעיה שמלבדם הבאקס שממה ואף שחקן לא מצליח לבלוט.
ואן וליט היז דה מאן אין קנדה, עם 20.8 נק' 7.3 אס' 4.5 רב' 1.3 חטיפות ו-4.2 דיפלקשנס (מוביל את הליגה) סיאקם (18 נק' 6.3 רב') ולאורי (17.4 נק' 7.6 רב' ו-6 אס') הביאו את טורונטו המצויינת למקום שני במזרח ובהחלט מתמודדת ראויה לאליפות.

מה נראה – קרב ראש בראש בין האלופה לבין המפסידה לה בגמר המזרח, בין מוליכת הטבלה לסגניתה. הגנות חזקות העילית של הליגה, כוכבים נוצצים ראש בראש, שני מאמנים מתוך שלושת המתמודדים על תואר מאמן העונה.

הימור: החשש שלי שמכיוון ששתי הקבוצות מקובעות במקום הם יבואו לנוח, לכן זה לא משחק הלילה. מי שכן תנצח זה טורונטו שרוצה להראות שהיא מכשול גדול מאוד לבאקס בקרב על כתר המזרח.

מיאמי היט (27-43, 3-2 בבועה) – אינדיאנה פייסרס (27-43, 1-4 בבועה) – 3:00

מיאמי שסבלה מפציעות משמעותיות עד כה בבועה (באטלר ודראגיץ') פוגשת את הקבוצה שהגיעה מראש פצועה וחבולה, אך שמחה לקבל את הכוכב שלה בחזרה. מיאמי עם הפסדים לפיניקס מילווקי ולטורונטו יכולה להיות מבסוטית סה"כ מכיוון שהם הקשו והיו עדיפים ברגעים רבים על הטופ של המזרח בלוח קשה במיוחד. כולל ניצחון משכנע מאוד על בוסטון.
אינדי מנגד היא הקבוצה החמה של הבועה, ומלבד הפסד בודד היא ניצחה את העילית של הליגה כאשר וורן מפגיז מכל מקום במגרש, על הראש של אנטוני דיוויס ועל הראש של בן סימונס בשיא קריירה של 53 נק'.

את מיאמי מובילים באטלר (2.5 חט', 6 אס' 5.5 רב') ודראגיץ עם 19 כ"א אך בחסרונם בלטו רובינסון (17.4 נק' 3.6 שלשות לערב ב-42%) באם (15.4 נק' 8.2 רב' 5.4 אס') והירו (15 נק' 5 רב' 4.6 אס') כאשר גם אוליניק (14.8 נק' 5.8 רב') וקראודר (13 נק' 4.6 רב') נושאים בעול. באם עדיין לא הגיע לגמרי לבועה אך לאט לאט הוא נכנס לקצב, הירו לוקח על עצמו את המושכות ברגעים החשובים.

את אינדי מוביל וורן (34.8 נק', 6.6 רב' 1.6 חט' 1.4 חס) כאשר איתו ברוגדון (20.3 נק', 5.5 רב' 6.5 אס) ואולדיפו (16.5 נק' 5.8 רב') שנכנסים בעצמם לקצב ומתחילים להיות יותר משפיעים.

המאצ- אפ המרכזי – עמדת הגארדים וכמובן קרב הראש בראש של באטלר – וורן.

למה לראות את המשחק – קרב ישיר על המקום הרביעי, הקבוצה המנצחת עולה למקום הרביעי, הגנות חזקות, התקפות עובדות ושחקנים משלימים בעלי יכולת התפוצצות. והכי חשוב – אגו!

אגו!!!!!

כעת דמיינו את באטלר מנסה לעצור את וורן הלוהט, וואו! איזו הגנה מופלאה זאת תהיה, מצד שני אם הוא לא יצליח, וורן יאכיל את באטלר קש וכל העסק יתחמם עוד קצת לקראת הסדרה הצפויה ביניהם.
הם נפגשו ביניהם 10 פעמים במהלך הקריירה באטלר מוביל עם 6 נצחונות, ויותר נקודות. במפגש האחרון ביניהם באטלר סיים עם 14 בלבד אך סגר את המשחק עם 2 חטיפות ושמירה מצויינת על וורן שסיים עם 3 נק' לרפואה.

חושבים שיודעים מי תנצח? הצביעו והשפיעו!

לוס אנג'לס לייקרס (18-51, 4-2 בבועה) – דנבר נאגטס (24-46, 2-3 בבועה) – 4:00

הלייקרס אמנם הבטיחו את המקום הראשון במערב אך טרם הציגה כדורסל מצויין בבועה. דנבר לעומתם מצליחה להרשים למרות העדרם של הגארדים (מארי חזר אך גאריס וברטון עדיין בחוץ) ולהציג לאוהדים את הרוקי שהחסיר העונה והפך להיות הסקורר המוביל של מטילי הזהב בבועה.

את האגמים מובילים לברון (21.6 נק' 9.6 רב' 6.4 אס') ודיויס (20.7 נק' 9 רב' 1.2 חס') שלא קולעים כמו לפני הפגרה. קוזמה (13.8 נק' 4.2 רב') וויטרס(10.4 נק') מצטרפים אליהם בטבלת הקלעים.
את מטילי הזהב מובילים מיכאל פורטר ג'וניור (25.6 נק', 10.2 רב') ויוקיץ (22.4 נק', 7.8 רב' 9.4 אס') וגם מארי שהספיק לשחק בניצחון הצמוד על יוטה ולקלוע 23, בתוספת 12 רב' ו-8 אס'. עם מהלכים סופר חשובים בקלאץ'.

שתי הקבוצות כבר די מקובעות בעמדותיהם כאשר דנבר מובילה על יוסטון ב-2 משחקים אך מפגרת אחרי הקליפרס במשחק.

הימור: משחק צמוד וקרוב אך דנבר תצא עם ידה על העליונה.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד או יותר‏‏
מיכאל הגואל

לפוסט הזה יש 212 תגובות

  1. תודה רבה. משחקים בשעות נוחות.
    הסאנס צריכים פשוט להינות מהמשחקים שנשאר להם, בלי קשר לאן יסיימו(רמז לא בפליאוף). קצת ניצחונות לא יזיקו, וגם יביאו לקהל שלהם קיץ שלהם(או קצת פחות) לפנטז על זה שיש להם קבוצה תחרותית. כנ"ל אוקלהומה שיעשו פליאוף (מפתיע יחסית לציפיות של תחילת העונה).

  2. לפני שאנחנו מתחילים להתלהב מהמפגשים הצפויים צריך לזכור שכל הקבוצות שלא מעורבות במירוץ על 8-9 במערב למעשה כבר מסתכלות קדימה. כל מי שטיפה פגוע יישב בצד. למשל גם באטלר וגם וורן רשומים בסימן שאלה להערב. ייתכן שהעימות המתוקשר הצפוי יידחה לסיבוב הראשון בשבוע הבא.
    מי שכבר ברור שלא ישחק הם לוקה והיוניקורן שישבו היום לנוח מול יוטה כשיחד איתם ינוח גם דוריאן פיני סצית'. מיצ'ל בספק למשחק וזה לא יפתיע אם גם הוא ינוח.

    1. עד שכיוונתי את השעון המנטלי שלי לצפייה בלוקה והיוניקורן, אתה מביא לי בשורות איוב. חאלאס עם דאלאס, אני הערב צופה בפיניקס

  3. פריוויו מעולה. אני מקווה שמיאמי תנצח, גם בשביל המקום הרביעי וגם בשביל להתקרב לפרס שהוא פילדלפיה בלי סימונס ואמביד לא בריא לחלוטין בסיבוב הראשון. בלי דראגיץ' ובאטלר ההיט לא באמת מאיימים על מישהו ולכן הפייסרס ינצחו. הלייקרס צריכים משחק של הצהרת כוונות ודנבר יריבה טובה למשחק כזה, אבל הנאגטס אכן הרבה יותר טובים כרגע. השלשות שלהם יתחילו להכנס מתישהו (25.4% בבועה, 35.5% לפני הבועה)

  4. מספר הקסם הוא 6.
    זו כמות באחוזים ש538 נותנים לסיכויי של הסאנס להעפיל לפלייאוף.
    .
    אם בלואד מנג'מנט עסקינן,
    גם אם הסאנס מרוויחים (אולי) הלילה נקודתית,
    הוא משחק לרעתם, וזה היות והם חייבים שהיריבות יפסידו.
    כך ש-6, זה אולי מוגזם מעט…

  5. יאללה 21:30 סאנס מול שאריות הרעם, הכי סביר לערב של קצה ספסל בואכה יורוקאפ.
    זה ברור שבאטלר לא ישחק, וורן לא ישחק, פול לא ישחק. בטח גם יקבצו מזכירות כמו פעם בקיבוצים שהיה יושב ילד בן 9 על השעון 24 וכולם היו צועקים עליו וזקן חירש אילם על הטופס (סיפור אמיתי).

  6. הערב סוף סוף יש לי על מה לשחק – רוצה שאוק' ינצחו – בלי להעליב את סניף נשר – כל עוד זה לא נגדי, אני בעד פיניקס. פשוט, הפסד שלהם טוב לפורטלנד. האמת שבלי קשר יהיה משחק טוב כי באוק' תמיד משחקים חזק, החבר'ה שם בלי הומור, ובוקר בטופ של המשחק שלו. יש למה לצפות. תשע וחצי.

  7. כצפוי אפשר ללכת לישון היום…
    דונובן מיצ'ל לא ישחק מול דאלאס
    יאניס בחוץ מול הראפס. בצד השני ון פליט לאורי ואיבקה בסימן שאלה – אני מהמר שלא ישחקו.
    והאקסודוס לספסל עוד יימשך

      1. זה לא המצאות כבר הסברתי לך. שחקנים בלבל הזה תמיד חוטפים כל מיני פגיעות. ברור שהם יכולים לשחק איתם אבל אין שום סיבה לקבוצות לסכן פציעה חמורה ולכן מושיבים אותם.

    1. קשה לי להאמין שבכוונה, זה כריס פול קשישא. רק למה לעזאזל פול משחק? שישב בצד עם המסיכה ויעודד, כספי סטייל.

  8. בוא'נה העונה הסדירה הזו היא כמו מסטיק לעוס- דביק, חסר טעם ועם בלונים (כן, ציון) עייפים. מתי מתחיל הפלייאוף?

    1. בכל זאת, כדורסל זה טכנית עדיין ספורט.
      אני יודע שאין את המכו…אגרסיביות של פעם, או חוסר היעיל…הנחישות המדהימה של שנות השמונים או בולי הע…בולי העץ של העבר, אבל עדיין כשהאמריקאים משחקים כדורסל יש לזה איזשהו ביקוש לצפייה.

  9. ההגנות בבועה משל עצמם.
    בפלייאוף כל הבולשיט הזה ייגמר, וקבוצות שימשיכו עם זה לא יישארו פה(עיין ערך סקרמנטו ופלקינס)

  10. כבוד לפיניקס יצאו מבור עמוק. בוקר כוכב אמיתי. קארטר מפחיד אותי, שיוציאו כבר את פול. בארטון זה בכלל MMA

  11. כיף לצפות בסאנס , אייטון ילד טוב מדי הוא בעצמו לא יודע עד עצה הוא טוב הוא יכול למעול כל שחקן בליגה, אבל מה עדיין לא יודע להשתמש בפיזיות שניחן בה ולתפוס מקום עדיין.
    .
    המעודדת שלי עדיין לא התעוררה? תזהרו להוציא מילים כי סומסומית קפדנית

  12. אוק׳ עם ארבעה נגרים ורוקי על המגרש. חמודים ועובדים קשה בהגנה – אבל כואב בעיניים. נראה לי שפיניקס עם השישי. רק נס פח כד השמן יציל אותנו

  13. בוקר נהיה פסיכי בבועה , הייתה שאלה אם הוא יכול להוביל פרנצייז בתחילת העונה, לדעתי התשובה ברורה לכולם!!! הוא נהיה כל כך חכם העונה , עכשיו צריך שאייטון יעשה קפיצת מדרגה (ואצלו זה בראש) יש לו את כל הסקילס והיכולת האתלטית להיות שחקן של 25+ 12 ריבאונדים , אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אוהדי הסאנס הולכים לראות את הזריחה בקרוב

    1. גרין אמר בראיון ״תוציאו את האיש שלי משם״ התכוון שבוקר חייב לעבור לקבוצה גדולה. חטף קנס 50K

        1. הנה. לא עובר יום (או לילה) בלי שתנבל את הפה ותוריד את הרמה של התגובות באתר. ברוך, אולי תעשה מאמץ לראות קצת אור? לא הכל חשוך ודפוק בעולם

  14. בהמשך לדיון על אחוזי הקליעה בבועה – איך סופרים משחק כזה? החמישיה השלישית של אוק׳ סיטי שברה את הסל 🤦‍♂️

  15. יוטה צריכים לנצח – שיעברו למקום 5, שלא נראה את אוק' נגד יוסטון. מספיק שמו לי את ריאל-סיטי ובאיירן-צ'לסי באלופות. כבר לא נשאר לי לב

  16. השיטה של מילווקי גם ללא יאניס יעילה להחריד אבל לא יפה לצפיה, חדירה ושלושות, כדורסל סופר משעמם ויעיל

    1. אתה יכול לשחק עם מי שאתה רוצה .
      אבל אתה עושה מעצמך צחוק אם אתה טוען שבאם עובד קשה ואמביד לא.
      אין לך מושג מה זה לחזור משני ניתוחי כף הרגל שהוא עבר אחרי שנתיים בחוץ.אתה יודע איזה עבודה קשה פיזית ומנטלית צריך כדי לחזור מזה לשחקן ברמה שלו?
      אתה פולט כל כך הרבה שטויות על מושגי השנאה שלך .

        1. מעולם לא טענתי שיש לי מידע פנימי.
          אלטון ברנד וג'וש האריס אמרו בתחילת השנה שפילי צריכים להגיע לפחות לגמר המזרח ואם זה לא יקרה יהיו שינויים
          אני מקווה שהאריס יגדל ביצים ויפטר גם את ברנד אבל זה לא יקרה

    1. בסיום הוא התייחס ליריבות ואמר – וורן עשה שינוי, הוא בהחלט קשוח אך לנו תמיד יש משהו לשלוף מהכיס האחורי. אנחנו קשוחים ויש לנו שחקנים מצויינים.

    1. הם יכולים לסיים גם במקום השני.. אבל יצטרכו לנצח את הלייקרס, הקליפרס וטורונטו – בהתאמה – בשביל שזה יקרה.

  17. שימון
    אם השיקסה מפסיד זה יום חג בשבילך וחברי ה LLL
    במיוחד אם זה בא בהשפלה מול סגל קו שני ושלישי כשהמלך, דייוויס, קוזמה וגרין על המגרש….

  18. הקטע שהצחיק אותי היה הניסיון של לברון לזרוק את בולבול מחוץ למגרש שהביא אותו לשלוח אסיסט יפה לפלאמלי המופתע.
    בולבול סופרסטאר בהתהוות…

  19. מעורב הופס ליום ג
    רפי ההבנה באתר חושבים שהלייקרס יזכו במשהו הדבר היחיד שהם יזכו זה במכות בטוסיק עם הסרגל של קווינט

    לברון דיוויס קוזמה גרין כל ההרכב של הוד מעלתו לא מצליח לנצח את מוריס בייטס דיופ דוזייר בול בול ופלאמלי!!!!
    שימון הרפה הבנה הזה עוד אומר שקבוצות לא מתאמצות לנצח אז איך אדון שימון לברון ודיוויס נתנו את נשמתם 40 דק? איך פלאמלי בדיוק ניצח?

  20. על מה דייויס קיבל עכשיו שתי קליעות?
    לא היתה עבירה, איבוד שווי משקל ונפילה על שחקן אחר נחשבת עבירה?

  21. לא עמד יציב אבל זה למה צריך לבטל את השטויות האלה ועל דבר כזה פשוט לא לשרוק כלום לא למגן ולא למתקיף. לא היה כלום הגנה נקייה.
    אבל חייבים לשרוק משהו לפי החוקים הדפוקים..

          1. החוק גרוע. לא צריך לשרוק כלום. זה לא כניסה של שחקן בשחקן השחקן היה בדרך לסל ונכנס שחקן בדרך להגן עליו שזה מותר ולא נגע בו אבל עשה פלופ. בשכונה אף אחד לא נופל לריצפה במהלכים כאלה ואין עבירה על דבר כזה.
            לא צריך לשרוק כלום לאף אחד לבמשיך במשחק היה החטאה של דוזייר וזהו.

    1. נכון.
      מהמעט שראיתי בבועה עד היום שיפוט לא טוב. יותר מדי שריקות לעבירות על כלום, כולל גגות נקיים (איבאקה) ובריחה מבוהלת משחקן שממרפק אותך (הארדן)

  22. קוזמה משחיל אותם על הבאזר שדוזייר ומוריס מחרבנים מהקו. אחלה תרגיל השיקצה הרדים אותם בחיוכים כאילו הוא חבר שלהם אח איזה בתולים…
    באסה יוסטון עוד יכולה לעלות למקום 3

        1. רק לילי כריות. דמיאן חבר בכיר במטכל אלוף פיקוד ובעל ניסיון רב בלחימה.
          הילדים הצעירים של הסאנס וממפיס ירעדו רק מלראות את השיקצה ואם הגבון ילחץ את השיקצה הוא מיד ינוטרל עי הצוות באפור להירגע ולתת כבוד לרמטכל.

  23. הכדור האחרון היה צריך ללכת לבולבול אקבולבול!
    הוא היה מיררה אותו בשניה ה 0.1 וחצי ישירות לריבוע והכדור בפנים ויש הערכה (ע').

כתיבת תגובה

סגירת תפריט