קרבות צמרת וקרבות מיקום בשני הלוהט/ שחר צ'קוטאי

קרבות צמרת וקרבות מיקום בשני הלוהט/ שחר צ'קוטאי

*כל הנתונים האישים במובאים בפוסט הינם החל מתחילת הבועה ולא כל העונה.

פניקס סאנס (39-31, 0-5 בבועה) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-43, 2-3 בבועה) – 21:30 שעון לוד

הסאנס עדיין לא הפסידו בבועה ואוקלוהמה מגיעה אחרי ניצחון גב לגב על וושינגטון. פעמיים הם נפגשו העונה, הרעמים ניצחו את שניהם. הבועה כמו הבועה יוצרת מתח ומשנה יוצרות. המאצ'-אפ המרכזי הוא כפול, הגארדים של שתי הקבוצות ראש בראש כאשר מתווסף הגבוה בצבע, אייטון מול אדאמס.
בוקר (29.4 נק', 6.4 אס' בבועה) ואייטון (18.2 נק', 9.8 רב', 1.2 חס' בבועה) מובילים את הסאנס עד כה בבועה, אליהם מצטרפים עוד 4 שחקנים בספרות כפולות. הם רחוקים משחק מפורטלנד במקום התשיעי. כלומר – ניצחון על הרעמים והם חזק בתמונת הפליי-אין.
כריס פול (18.4 נק' 7 אס' ו-5.4 רב') גלינארי(17.2 נק') ושג"א (16.8 נק', 4.6 רב' ואס') הן המובילים של הרעמים שנראים מצויין עד כה, מלבד המעידה מול ממפיס. הם רחוקים חצי משחק מיוסטון במקום הרביעי כשמאחוריהם בחצי משחק נמצאת יוטה במקום השישי.

בשביל פיניקס זה משחק של להיות או לחדול, בשביל אוקלוהומה זה בעיקר קרב על מיקום.
הימור: פיניקס צריכה יותר, והיא יכולה לעשות את זה, אך כדי לא לנחס לתקוות הפלייאוף אגיד שאוקלוהומה תנצח ותקטע את רצף הניצחונות של השמשות בבועה.

יוטה ג'אז (27-43, 4-2 בבועה) – דאלאס מאבריקס (30-42, 3-2 בבועה) – 22:00

יוטה עדיין לא הגיעה לבועה, שתי ניצחונות יש ליוטה עד כה בבועה דבר שהוריד אותם למקום שישי, ולקרב צפוי מול דנבר, דאלאס מגיעה אחרי ניצחון על מובילת הליגה מילווקי במשחק סנסציוני והם צפויים לפגוש את הכפפה ואת הקליפרס כבר בשבוע הבא (אני בעצם עושה טיזר לעצמי)

את הג'אז מובילים מיטשל (24.8 נק', 5.5 אס' 4.8 רב') קונלי (19.8 נק' 6 אס') שסוף כל סוף חזר ונראה טוב וכמובן גובר (17.3 נק' 12.3 רב' חטיפה ו-1.8 חס'). אליהם בכוח האש מצטרף השחקן השישי של העונה הבאה – קלרקסון שממשיך ביכולת המצויינת שלו מאז הטרייד עליו העונה.
את המאבס מובילים צמד הונילים האירופאים לוקה את פורזי שקולעים יחד 62.8 נק' (לוקה 33.4) קוטפים 21.8 רב' ולוקה מחלק בנוסף גם 11.6 אס' והוא מוביל את החזרה עם 3 ט"ד.

הימור – יוטה נראית רע, לעומתה לוקה ופורזי נראים טוב אבל שאר דאלאס נראית חלשה מאוד, ולכן לדעתי לוקה יהיה גדול על מיטשל ויתן לדאלאס את הניצחון.

מילווקי באקס (15-55, 3-2 בבועה) – טורונטו ראפטורס (19-50, 1-4 בבועה) – 1:30

מילווקי מגיעה אחרי הפסד ללוקה וחבורתו, מנגד טורונטו מגיעה אחרי ניצחוןעל ממפיס בגב לגב.
הבאקס עד כה ממש לא מרשימים, גם במשחק נגד מיאמי שבחצי השני הם "התפוצצו" זה הרגיש יותר התפרקות (ועזרה של השופטים) של מיאמי מאשר שחיטה של מילווקי.
טורונטו באה בסגל מלא ומגובש והיא נראית בהתאם, ההגנה מתפקדת ההתקפה מתפקדת ופרד ואן-וליט אחד שעושה חיל ולוקח את תפקיד ה"גו-טו-גאי".
יאניס (31 נק' 12.8 רב' 4.8 אס' ו-1.6 חס') לופז (22 נק' 6.8 רב' 3 חס') ומידלטון (21.4 נק' 6.6 רב ואס') האחראים למקום הראשון בליגה העונה, הבעיה שמלבדם הבאקס שממה ואף שחקן לא מצליח לבלוט.
ואן וליט היז דה מאן אין קנדה, עם 20.8 נק' 7.3 אס' 4.5 רב' 1.3 חטיפות ו-4.2 דיפלקשנס (מוביל את הליגה) סיאקם (18 נק' 6.3 רב') ולאורי (17.4 נק' 7.6 רב' ו-6 אס') הביאו את טורונטו המצויינת למקום שני במזרח ובהחלט מתמודדת ראויה לאליפות.

מה נראה – קרב ראש בראש בין האלופה לבין המפסידה לה בגמר המזרח, בין מוליכת הטבלה לסגניתה. הגנות חזקות העילית של הליגה, כוכבים נוצצים ראש בראש, שני מאמנים מתוך שלושת המתמודדים על תואר מאמן העונה.

הימור: החשש שלי שמכיוון ששתי הקבוצות מקובעות במקום הם יבואו לנוח, לכן זה לא משחק הלילה. מי שכן תנצח זה טורונטו שרוצה להראות שהיא מכשול גדול מאוד לבאקס בקרב על כתר המזרח.

מיאמי היט (27-43, 3-2 בבועה) – אינדיאנה פייסרס (27-43, 1-4 בבועה) – 3:00

מיאמי שסבלה מפציעות משמעותיות עד כה בבועה (באטלר ודראגיץ') פוגשת את הקבוצה שהגיעה מראש פצועה וחבולה, אך שמחה לקבל את הכוכב שלה בחזרה. מיאמי עם הפסדים לפיניקס מילווקי ולטורונטו יכולה להיות מבסוטית סה"כ מכיוון שהם הקשו והיו עדיפים ברגעים רבים על הטופ של המזרח בלוח קשה במיוחד. כולל ניצחון משכנע מאוד על בוסטון.
אינדי מנגד היא הקבוצה החמה של הבועה, ומלבד הפסד בודד היא ניצחה את העילית של הליגה כאשר וורן מפגיז מכל מקום במגרש, על הראש של אנטוני דיוויס ועל הראש של בן סימונס בשיא קריירה של 53 נק'.

את מיאמי מובילים באטלר (2.5 חט', 6 אס' 5.5 רב') ודראגיץ עם 19 כ"א אך בחסרונם בלטו רובינסון (17.4 נק' 3.6 שלשות לערב ב-42%) באם (15.4 נק' 8.2 רב' 5.4 אס') והירו (15 נק' 5 רב' 4.6 אס') כאשר גם אוליניק (14.8 נק' 5.8 רב') וקראודר (13 נק' 4.6 רב') נושאים בעול. באם עדיין לא הגיע לגמרי לבועה אך לאט לאט הוא נכנס לקצב, הירו לוקח על עצמו את המושכות ברגעים החשובים.

את אינדי מוביל וורן (34.8 נק', 6.6 רב' 1.6 חט' 1.4 חס) כאשר איתו ברוגדון (20.3 נק', 5.5 רב' 6.5 אס) ואולדיפו (16.5 נק' 5.8 רב') שנכנסים בעצמם לקצב ומתחילים להיות יותר משפיעים.

המאצ- אפ המרכזי – עמדת הגארדים וכמובן קרב הראש בראש של באטלר – וורן.

למה לראות את המשחק – קרב ישיר על המקום הרביעי, הקבוצה המנצחת עולה למקום הרביעי, הגנות חזקות, התקפות עובדות ושחקנים משלימים בעלי יכולת התפוצצות. והכי חשוב – אגו!

אגו!!!!!

כעת דמיינו את באטלר מנסה לעצור את וורן הלוהט, וואו! איזו הגנה מופלאה זאת תהיה, מצד שני אם הוא לא יצליח, וורן יאכיל את באטלר קש וכל העסק יתחמם עוד קצת לקראת הסדרה הצפויה ביניהם.
הם נפגשו ביניהם 10 פעמים במהלך הקריירה באטלר מוביל עם 6 נצחונות, ויותר נקודות. במפגש האחרון ביניהם באטלר סיים עם 14 בלבד אך סגר את המשחק עם 2 חטיפות ושמירה מצויינת על וורן שסיים עם 3 נק' לרפואה.

חושבים שיודעים מי תנצח? הצביעו והשפיעו!

לוס אנג'לס לייקרס (18-51, 4-2 בבועה) – דנבר נאגטס (24-46, 2-3 בבועה) – 4:00

הלייקרס אמנם הבטיחו את המקום הראשון במערב אך טרם הציגה כדורסל מצויין בבועה. דנבר לעומתם מצליחה להרשים למרות העדרם של הגארדים (מארי חזר אך גאריס וברטון עדיין בחוץ) ולהציג לאוהדים את הרוקי שהחסיר העונה והפך להיות הסקורר המוביל של מטילי הזהב בבועה.

את האגמים מובילים לברון (21.6 נק' 9.6 רב' 6.4 אס') ודיויס (20.7 נק' 9 רב' 1.2 חס') שלא קולעים כמו לפני הפגרה. קוזמה (13.8 נק' 4.2 רב') וויטרס(10.4 נק') מצטרפים אליהם בטבלת הקלעים.
את מטילי הזהב מובילים מיכאל פורטר ג'וניור (25.6 נק', 10.2 רב') ויוקיץ (22.4 נק', 7.8 רב' 9.4 אס') וגם מארי שהספיק לשחק בניצחון הצמוד על יוטה ולקלוע 23, בתוספת 12 רב' ו-8 אס'. עם מהלכים סופר חשובים בקלאץ'.

שתי הקבוצות כבר די מקובעות בעמדותיהם כאשר דנבר מובילה על יוסטון ב-2 משחקים אך מפגרת אחרי הקליפרס במשחק.

הימור: משחק צמוד וקרוב אך דנבר תצא עם ידה על העליונה.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד או יותר‏‏
מיכאל הגואל

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
212 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
etayle
etayle
10/08/2020 14:54:05

תודה רבה. משחקים בשעות נוחות.
הסאנס צריכים פשוט להינות מהמשחקים שנשאר להם, בלי קשר לאן יסיימו(רמז לא בפליאוף). קצת ניצחונות לא יזיקו, וגם יביאו לקהל שלהם קיץ שלהם(או קצת פחות) לפנטז על זה שיש להם קבוצה תחרותית. כנ"ל אוקלהומה שיעשו פליאוף (מפתיע יחסית לציפיות של תחילת העונה).

Avri
Avri
10/08/2020 15:37:32

כל פעם שאני קורא שג"א יוצא לי שרגא. זה כינוי שיתפוס?

אשך טמיר המקורי
10/08/2020 15:59:12
הגב ל  Avri

ברור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

גם מומי קורא לו ככה, זה מצוין.

Avri
Avri
10/08/2020 17:46:30

אם מומי קורא לו ככה אז זה חייב לתפוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאנס
מאבס
ראפס אבל יהיה לואד מצד כולם אין לשום קבוצה על מה לשחק חוץ מעל כבוד…
היט
דנבר

עידו גילרי
10/08/2020 15:49:47

זה מאד סביר לאור זה שהראפטורס שיחקו אתמול.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 16:58:54

חחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
10/08/2020 17:55:29

😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 21:59:39

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחX2

עידו גילרי
10/08/2020 15:47:17

לפני שאנחנו מתחילים להתלהב מהמפגשים הצפויים צריך לזכור שכל הקבוצות שלא מעורבות במירוץ על 8-9 במערב למעשה כבר מסתכלות קדימה. כל מי שטיפה פגוע יישב בצד. למשל גם באטלר וגם וורן רשומים בסימן שאלה להערב. ייתכן שהעימות המתוקשר הצפוי יידחה לסיבוב הראשון בשבוע הבא.
מי שכבר ברור שלא ישחק הם לוקה והיוניקורן שישבו היום לנוח מול יוטה כשיחד איתם ינוח גם דוריאן פיני סצית'. מיצ'ל בספק למשחק וזה לא יפתיע אם גם הוא ינוח.

עידו גילרי
10/08/2020 15:48:18

אני כולי תקווה שהת'אנדר יתנו לעצמות הזקנות של כריס פול לנוח בבק-טו-בק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיצר כולם בלואד חוץ מהסאנס?תזהר מדורט ויידר שלא ימטיר עליכם ומייק מוסקאלה

עידו גילרי
10/08/2020 15:55:17

אהבתי – דורט וויידר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיצר כולם בלואד חוץ מהסאנס?

עידו גילרי
10/08/2020 15:56:15

אפשר רק לקוות…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/08/2020 16:30:49

עד שכיוונתי את השעון המנטלי שלי לצפייה בלוקה והיוניקורן, אתה מביא לי בשורות איוב. חאלאס עם דאלאס, אני הערב צופה בפיניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני.

The Ljos of the Rings
10/08/2020 18:47:51

איוב גם בלואד מנג'מנט.
מרפי בהגבלת דקות על הספסל של פילדלפיה.
אולי אחיטופול יעשה הופעת אורח.

רועי ויינברג
10/08/2020 15:49:59

פריוויו מעולה. אני מקווה שמיאמי תנצח, גם בשביל המקום הרביעי וגם בשביל להתקרב לפרס שהוא פילדלפיה בלי סימונס ואמביד לא בריא לחלוטין בסיבוב הראשון. בלי דראגיץ' ובאטלר ההיט לא באמת מאיימים על מישהו ולכן הפייסרס ינצחו. הלייקרס צריכים משחק של הצהרת כוונות ודנבר יריבה טובה למשחק כזה, אבל הנאגטס אכן הרבה יותר טובים כרגע. השלשות שלהם יתחילו להכנס מתישהו (25.4% בבועה, 35.5% לפני הבועה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יש לאמביד? משהו רציני? ואיך בדיוק תהיו מקום 3?

עידו גילרי
10/08/2020 15:54:52

אני חושב שהוא יותר מתכוון ללהוריד את אינדי מתחת לסיקסרס.

עידו גילרי
10/08/2020 15:55:36

כי האופציה השנייה לא קיימת.

רועי ויינברג
10/08/2020 19:42:08

חד משמעית. מיאמי לא תהיה במקום השלישי, בתקווה תצליח להוריד את הפייסרס לשישי

עידו גילרי
10/08/2020 16:03:41

עוד לא אמרו.
אבל בינתיים מונטרז הארל חזר לבועה ואני לא יודע למה אני עושה את זה אבל קח:
https://clutchpoints.com/jazz-news-donovan-mitchell-shares-nsfw-ig-live/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני עדיין מחכה שגימי יתפס זה יהיה מצחיק.
לא הכרתי את עלילות גאמיל

עידו גילרי
10/08/2020 15:54:29

אתה יכול להגיד את אותו דבר גם על השלשות של דנבר…

The Ljos of the Rings
10/08/2020 18:49:59

הצהרת כוונות של דנבר משלוש יש מספיק. עכשיו שיכוונו את הכוונות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/08/2020 16:34:24

אחלה פריוויו, תודה רבה

גיא רוזן
10/08/2020 16:46:58

מספר הקסם הוא 6.
זו כמות באחוזים ש538 נותנים לסיכויי של הסאנס להעפיל לפלייאוף.
.
אם בלואד מנג'מנט עסקינן,
גם אם הסאנס מרוויחים (אולי) הלילה נקודתית,
הוא משחק לרעתם, וזה היות והם חייבים שהיריבות יפסידו.
כך ש-6, זה אולי מוגזם מעט…

עידו גילרי
10/08/2020 16:50:04
הגב ל  גיא רוזן

זה האנטי ניחוס הכי חיוור שלך אי פעם.
you can do better

The Ljos of the Rings
10/08/2020 19:21:15
הגב ל  גיא רוזן

מודה, בתחילת הבועה חשבתי שפיניקס לא תגיע לפלייאוף. מאז עשיתי עם עצמי חשבון נפש.
הגעתי למסקנה שצדקתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גו ת'אנדר גו, מייק מי פראוד.

עידו גילרי
10/08/2020 18:09:27

😠😠

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא אישי. קבוצתי…

עידו גילרי
10/08/2020 18:10:39

התאנדר בתגובה: אדאמס, גאללו ושג"א ינוחו (משום מה כריס פול לא אבל אני לא צופה לו הרבה דקות).

אור
אור
10/08/2020 18:59:22

בקיצור תצטרכו לנצח ולסמוך על הקבוצות מטקסס והנטס (שבינתיים לא מושיבות לנוח יותר מדי)

אשך טמיר המקורי
10/08/2020 19:00:33

* שרגא

מנחם לס
10/08/2020 17:44:03

פריוויו נהדר. לצערי עלי להביא את גייל לבדיקה אצל המנצח ב-2:30 אז אפסיד משחק שמעניין אותי מאד.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2020 22:02:19
הגב ל  מנחם לס

המנצח הזה זה לא זובין מטה המפורסם!
רק בריאות

המשגיח
10/08/2020 19:33:57

שחר פריוויו ממש מצוין.
תודה רבה

ברוך רובין
10/08/2020 19:41:45

אני כמובן יהיה איתכם כאן ואחכה למעריצה שלי סומסום או בכינוייה החדש (onetwo3שתתעורר ב3 בבוקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תישן מוקדם היום

רועי ויינברג
10/08/2020 20:07:05

לוקה, פורזי ופיני-סמית' נחים

NFS
NFS
10/08/2020 20:09:00

יאללה 21:30 סאנס מול שאריות הרעם, הכי סביר לערב של קצה ספסל בואכה יורוקאפ.
זה ברור שבאטלר לא ישחק, וורן לא ישחק, פול לא ישחק. בטח גם יקבצו מזכירות כמו פעם בקיבוצים שהיה יושב ילד בן 9 על השעון 24 וכולם היו צועקים עליו וזקן חירש אילם על הטופס (סיפור אמיתי).

דה שוט
10/08/2020 20:13:39

הערב סוף סוף יש לי על מה לשחק – רוצה שאוק' ינצחו – בלי להעליב את סניף נשר – כל עוד זה לא נגדי, אני בעד פיניקס. פשוט, הפסד שלהם טוב לפורטלנד. האמת שבלי קשר יהיה משחק טוב כי באוק' תמיד משחקים חזק, החבר'ה שם בלי הומור, ובוקר בטופ של המשחק שלו. יש למה לצפות. תשע וחצי.

עידו גילרי
10/08/2020 21:06:35

כצפוי אפשר ללכת לישון היום…
דונובן מיצ'ל לא ישחק מול דאלאס
יאניס בחוץ מול הראפס. בצד השני ון פליט לאורי ואיבקה בסימן שאלה – אני מהמר שלא ישחקו.
והאקסודוס לספסל עוד יימשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם מחר אפשר לישון. ציון אינגראהם וגרו בחוץ 😎 ועוד ממציאים פציעות שיכתבו לואד וזהו.

עידו גילרי
10/08/2020 21:23:15

זה לא המצאות כבר הסברתי לך. שחקנים בלבל הזה תמיד חוטפים כל מיני פגיעות. ברור שהם יכולים לשחק איתם אבל אין שום סיבה לקבוצות לסכן פציעה חמורה ולכן מושיבים אותם.

RBAREL
10/08/2020 21:35:27

שאמס צייץ שאייטון פספס בדיקת קורונה אתמול וחא יוכל לשחק עד שתוצאות הבדיקה של היום יחזרו.

עידו גילרי
10/08/2020 21:37:09
הגב ל  RBAREL

איזה ילד אדיוט

עידו גילרי
10/08/2020 21:39:11
הגב ל  RBAREL

מייק מוסקלה הופך לאיש הגדול על המגרש…

עידו גילרי
10/08/2020 21:46:11
הגב ל  צ'יקו

כן. הוא בדרך…

The Ljos of the Rings
10/08/2020 22:43:31
הגב ל  צ'יקו

סר קאזם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  RBAREL

זה החומר מהבאהמס משהו טוב כנראה

דה שוט
10/08/2020 21:53:09

סאריץ בכוונה שקוף, רגל ימין קדימה בניגוד לתנועה. לא יפה

NFS
NFS
10/08/2020 22:01:28
הגב ל  דה שוט

קשה לי להאמין שבכוונה, זה כריס פול קשישא. רק למה לעזאזל פול משחק? שישב בצד עם המסיכה ויעודד, כספי סטייל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הופה…. הרעמים רועמים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פיניקס נלחמים יפה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בפינת ה"מוגזם, אבל יש בזה משהו" – קח 4 שחקנים אלמוניים ואת כריס פול ויש לך קבוצה לא רעה בכלל. אין הרבה שחקנים שאפשר להגיד את זה עליהם.

דה שוט
10/08/2020 22:24:14

+ 100
לברון קטן

NFS
NFS
10/08/2020 22:08:19

בוא'נה העונה הסדירה הזו היא כמו מסטיק לעוס- דביק, חסר טעם ועם בלונים (כן, ציון) עייפים. מתי מתחיל הפלייאוף?

The Ljos of the Rings
10/08/2020 22:46:00
הגב ל  NFS

זה לקח זמן.

דה שוט
10/08/2020 22:08:28

וויי וויי אוק׳ נראים כמו הייסקול

NFS
NFS
10/08/2020 22:10:14

בריאה וניסים גרמה עולים בחמישיה של דאלאס. קווין סניידר עם הידיים בכיסים מבסוט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ווי אר אול ויטנסס, אוכל לספר לנכדים שראיתי בלייב את אנדרה רוברסון קולע שלשה.

NFS
NFS
10/08/2020 22:13:01

חכה כשיקלע עונשין, אז ייפתחו השמפניות.

etayle
etayle
10/08/2020 22:15:00

טוב אייטון הגיע חחח

דה שוט
10/08/2020 22:18:07

כריס פול בלתי נגמר. חטיפות, אסיסטים, סלים, ריבאונדים. מדהים

דה שוט
10/08/2020 22:21:14

קרטר לוחץ חזק. חייב להוציא את פול, שיילך למקלחת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פיניקס חייבים לשפר את ההגנה, זה נראה כאילו מוסקלה בכלל לא מתאמץ.

etayle
etayle
10/08/2020 22:24:52

קמרון ג'ונסון ברבע ליליארדי חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בפינת "לא צריך לארוז, אני אקח אותו ככה" – קם ג'ונסון. ממש יופי.

etayle
etayle
10/08/2020 22:28:55

למה ספורט5 משדר את הזבל הפרוגרסיבי הזה?

The Ljos of the Rings
10/08/2020 22:41:50
הגב ל  etayle

בכל זאת, כדורסל זה טכנית עדיין ספורט.
אני יודע שאין את המכו…אגרסיביות של פעם, או חוסר היעיל…הנחישות המדהימה של שנות השמונים או בולי הע…בולי העץ של העבר, אבל עדיין כשהאמריקאים משחקים כדורסל יש לזה איזשהו ביקוש לצפייה.

NBA בדם
10/08/2020 22:34:24

ההגנות בבועה משל עצמם.
בפלייאוף כל הבולשיט הזה ייגמר, וקבוצות שימשיכו עם זה לא יישארו פה(עיין ערך סקרמנטו ופלקינס)

etayle
etayle
10/08/2020 22:35:45

פעם ראשונה אני רואה את הקרטר הזה, נראה אחלה גבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

גבון המגבון הוא בעל אזרחות כפולה חבר גם במוסד שבר וגם בנבחרת האשך. האסלר רציני ביותר

etayle
etayle
10/08/2020 22:37:52

על מה הבלתי ספורטיבית הזאתי??? קיבל מרפק בטעות

אור
אור
10/08/2020 22:44:48

למה אוברה לא משחק?

The Ljos of the Rings
10/08/2020 22:50:00
הגב ל  אור

קרע את המיניסקוס (לאן הוא נעלם באמת?) עוד בעונה האמיתית.

אור
אור
10/08/2020 22:51:47

תודה לכם

שחר אלוני
10/08/2020 22:46:32

אם אייטון היה מתחיל רגיל היו להם 70-75 נק במחצית בלי שעשו משהו מיוחד

דה שוט
10/08/2020 22:47:07

כבוד לפיניקס יצאו מבור עמוק. בוקר כוכב אמיתי. קארטר מפחיד אותי, שיוציאו כבר את פול. בארטון זה בכלל MMA

עמיחי קטן
10/08/2020 22:51:35

בובאן חטף לקונלי וכולם משתגעים ומתפקעים מצחוק

etayle
etayle
10/08/2020 23:05:02

פיניקס פתחו נהדר את המחצית השנייה

דה שוט
10/08/2020 23:06:01

נו באמת…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בפינת "שתי הנקודות הבטוחות ביותר בכדורסל, 2020" – אייטון מתחת לסל נשמר על ידי כריס פול.

אור
אור
10/08/2020 23:10:56

בוקר ינוח כבר בקבר

etayle
etayle
10/08/2020 23:16:06

בוקר לא בהכרה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הדלק של אוקלהומה הספיק למחצית אחת. גם ההצטרפות של אייטון לא תורמת לרעמים.

ברוך רובין
10/08/2020 23:16:56

כיף לצפות בסאנס , אייטון ילד טוב מדי הוא בעצמו לא יודע עד עצה הוא טוב הוא יכול למעול כל שחקן בליגה, אבל מה עדיין לא יודע להשתמש בפיזיות שניחן בה ולתפוס מקום עדיין.
.
המעודדת שלי עדיין לא התעוררה? תזהרו להוציא מילים כי סומסומית קפדנית

עמיחי קטן
10/08/2020 23:17:30

דווין בוקר!!!

דה שוט
10/08/2020 23:17:37

בוקר מהלוגו. השתגע

דה שוט
10/08/2020 23:22:18

דיאלו עם גליצ׳ של צהוב. הוא ובארטון לא ממש שחקני כדורסל

etayle
etayle
10/08/2020 23:24:07

בוקר או קליי את מי אתם הייתם לוקחים?

דה שוט
10/08/2020 23:26:10
הגב ל  etayle

בוקר. שקוף. קליי כבר מעבר לגבעה. בלי לזלזל חו״ח

עמיחי קטן
10/08/2020 23:57:40
הגב ל  etayle

בוקר מדהים, אבל קליי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  etayle

בוקר. קליי כבר בן 30.

דה שוט
10/08/2020 23:25:25

אוק׳ עם ארבעה נגרים ורוקי על המגרש. חמודים ועובדים קשה בהגנה – אבל כואב בעיניים. נראה לי שפיניקס עם השישי. רק נס פח כד השמן יציל אותנו

אור
אור
10/08/2020 23:28:16
הגב ל  דה שוט

עוד סיבה לדאגה אצל פורטלנד – לוקה ופורזי נחים היום אז מניח שישחקו נגדם

אור
אור
10/08/2020 23:29:23
הגב ל  דה שוט

מחכה למנוחה של הארדן וראס מול הספרס בשביל לשמוע את לילארד מתבכיין

דה שוט
10/08/2020 23:39:09
הגב ל  אור

חחח

דה שוט
10/08/2020 23:38:40

כספי המצרי שחקן שחקן

דה שוט
10/08/2020 23:42:10

לקווין הארווי כתוב על הגב SHALOM
נייס

ברוך רובין
10/08/2020 23:42:53

בוקר נהיה פסיכי בבועה , הייתה שאלה אם הוא יכול להוביל פרנצייז בתחילת העונה, לדעתי התשובה ברורה לכולם!!! הוא נהיה כל כך חכם העונה , עכשיו צריך שאייטון יעשה קפיצת מדרגה (ואצלו זה בראש) יש לו את כל הסקילס והיכולת האתלטית להיות שחקן של 25+ 12 ריבאונדים , אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אוהדי הסאנס הולכים לראות את הזריחה בקרוב

דה שוט
10/08/2020 23:50:22

גרין אמר בראיון ״תוציאו את האיש שלי משם״ התכוון שבוקר חייב לעבור לקבוצה גדולה. חטף קנס 50K

ברוך רובין
11/08/2020 0:04:52
הגב ל  דה שוט

ברור גרין נהיה זרג , מעניין אותי איך הליגה קנסה את גרין אבל מכל ההצהרות של לברון התעלמה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/08/2020 0:10:33

איך שרשמת, יש דרג ויש זרג

onetwo3
11/08/2020 5:41:05

הנה. לא עובר יום (או לילה) בלי שתנבל את הפה ותוריד את הרמה של התגובות באתר. ברוך, אולי תעשה מאמץ לראות קצת אור? לא הכל חשוך ודפוק בעולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחח הלוחמים חומדים בדיבוק

שחר אלוני
10/08/2020 23:45:52

יש מצב שפניקס, ממפיס, פורטלנד ינצחו את כל המשחקים שנשארו להם, אם המנוחות ימשיכו

דה שוט
10/08/2020 23:55:50

בהמשך לדיון על אחוזי הקליעה בבועה – איך סופרים משחק כזה? החמישיה השלישית של אוק׳ סיטי שברה את הסל 🤦‍♂️

Berch
11/08/2020 0:10:13

קצת באיחור אבל אחלה פרוויו
🙂

דה שוט
11/08/2020 0:11:50

יוטה צריכים לנצח – שיעברו למקום 5, שלא נראה את אוק' נגד יוסטון. מספיק שמו לי את ריאל-סיטי ובאיירן-צ'לסי באלופות. כבר לא נשאר לי לב

עמיחי קטן
11/08/2020 0:20:34

בינתיים 28:9 לדאלאס ברבע האחרון. חסר משמעות, אבל מעניין…

עמיחי קטן
11/08/2020 0:23:42

6/7 לדאלאס לעומת 1/10 ליוטה מחוץ לקשת ברבע האחרון. לפני זה הג'אז קלעו יותר מ-50%…

ברוך רובין
11/08/2020 0:29:04

איך יוטה עם הסגל הזה בפלייאוף, בלי דונבון אני לא בטוח שהם לוקחים את היורלינג, קבוצה של נגרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ככה רודי גובר הוא טופ 10 בליגה

ברוך רובין
11/08/2020 0:53:39

מעריצה אחד שתיים שלוש איפה את? עדיין לא התעוררת ?

Smiley
11/08/2020 1:41:10

לא יודע מה פלא גדול יותר – עצם העובדה שהסאנס לא מנוצחים או שהם אשכרה גרמו לקמרון פיין לחזור להיראות כמו שחקן NBA

אור
אור
11/08/2020 1:46:09

באטלר ו-וורן משחקים שניהם. בהצלחה לשני הצדדים

ברוך רובין
11/08/2020 1:55:52

השיטה של מילווקי גם ללא יאניס יעילה להחריד אבל לא יפה לצפיה, חדירה ושלושות, כדורסל סופר משעמם ויעיל

אשך טמיר המקורי
11/08/2020 3:40:19

יוסטון של המזרח

רותם אלרן
11/08/2020 2:08:47

מאט תומאס פשוט לא מחטיא כשהוא פנוי

רותם אלרן
11/08/2020 2:13:24

תומאס עם 12 ו-2/4 לשלוש ברבע הראשון. מטורף כמה טורונטו עמוקה

ברוך רובין
11/08/2020 2:44:26

חלשה מילווקי בלי יאניס

רותם אלרן
11/08/2020 3:24:08

מת על הגופיות של ההיט

ברוך רובין
11/08/2020 3:28:57

נראה לי שלטי גי וורן נגמר השבוע הקסום היום הוא מנגר

אשך טמיר המקורי
11/08/2020 3:37:17

למה אתה תמיד כזה שלילי?…
https://www.youtube.com/watch?v=C3DWoKspEs0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סינדרלה פגשה את גימי בחצות

אשך טמיר המקורי
11/08/2020 3:38:36

ישוחרר טי-ג'יי ליף מהשבי לספרס

אשך טמיר המקורי
11/08/2020 3:51:00

היט, ראפס, בוסטון, מילווקי – המזרח טוב היום מהמערב

אשך טמיר המקורי
11/08/2020 4:05:43

פניווייז אחד האוברייטד בליגה

אשך טמיר המקורי
11/08/2020 4:06:50

באם > אמביד
אני מעדיף שחקן קבוצתי שעובד קשה, על פני פרימדונה בלי כושר שתוקעת את ההתקפה

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2020 4:52:14

אתה יכול לשחק עם מי שאתה רוצה .
אבל אתה עושה מעצמך צחוק אם אתה טוען שבאם עובד קשה ואמביד לא.
אין לך מושג מה זה לחזור משני ניתוחי כף הרגל שהוא עבר אחרי שנתיים בחוץ.אתה יודע איזה עבודה קשה פיזית ומנטלית צריך כדי לחזור מזה לשחקן ברמה שלו?
אתה פולט כל כך הרבה שטויות על מושגי השנאה שלך .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לפי מידע הפנים שלך בראון בחוץ אחרי ההדחה מקווה שזה לא כמו המידע פנים של דדי😎
על מי מדברים כמחליף?

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2020 5:53:20

מעולם לא טענתי שיש לי מידע פנימי.
אלטון ברנד וג'וש האריס אמרו בתחילת השנה שפילי צריכים להגיע לפחות לגמר המזרח ואם זה לא יקרה יהיו שינויים
אני מקווה שהאריס יגדל ביצים ויפטר גם את ברנד אבל זה לא יקרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו קארוסו וסימונס אשך 😂
אדביו זה רול פלייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

ממש לא פרנצייז לא קאוב אפילו. אם אדביו יקבל שמירה דל כוכב הוא עושה 5 נק

Smiley
11/08/2020 5:00:34

כל פיק-נ-רול כרגע מפרק את ההגנה של הפייסרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב שיקוצים אני רואה דנבר ולייקרס לא בלואד ודי מתאמצים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה רותח איך שהדלקתי טיוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שאגה של דיוויס עד לפה שמעו

Smiley
11/08/2020 5:23:38

ג'ימי סימן וקיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

זה לא באמת כוחות

onetwo3
11/08/2020 5:39:29

ג'מאל מוריי מבריק. פשוט נהדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לחוס אי.אפשר לסמוך עליכם זה רע מאד שיוסטון בטעות לא יעלו למקום 3
הלייקאס במשחק חימום אחרון לפני הפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לצה דנבר בהרכב סבוטאז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

הם טוחנים בהרכב של פלאמלי בול בול דוזייר ובייטס דיופ 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שרקו לשיקצה צעדים על פלאמלי אפילו הוא לא מאמין 😂😂
בייטס דיופ הזה לא היה במיניסוטה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  צ'יקו

צריך לעבור את קארים

NFS
NFS
11/08/2020 6:16:53

אוהו אני רואה שלברון צבע בשחור את כל החלק הלבן בזקן שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה בול בול נראה סביר ולא קוריוז שלשות מסירות דאנקים נע אפילו בצורה נורמלית ונעימה לעין

NFS
NFS
11/08/2020 6:20:49

נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

ניסה אפילו גאמפ בסיבוב 😂

NFS
NFS
11/08/2020 6:26:46

פינקו אותו בשריקת אוויר ששמורה לאולסטארים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

חחח כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה הצוות המסייע באפור התחיל עם שריקות פרידום אוף מובמנט פעם שנייה נגד פלאמלי

NFS
NFS
11/08/2020 6:26:08

שחקני היורוליג לעתיד מחוזקים במייסון פלאמלי מובילים על דיוויס, לברון, קוזמה, גרין והלבן ההוא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

😂😂
דוזייר הזה הולך לפרוץ הוא שיחק טוב כל פעם שראיתי האמת

onetwo3
11/08/2020 6:31:48
הגב ל  NFS

דוז'ייר שחקו יורוליג? היהירות הזאת..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדוזייר יש ביצים כבר כמה משחקים הוא גם היה בחירת דראפט מאד נמוכה כמדומני

NFS
NFS
11/08/2020 6:29:01

בול בול בול לפלאמלי לדאנק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דוזייר ניסה לעשות הארדן זרק פעמיים ראש בניסיון חדירה על וויטרס והסתכל על השופט לא קיבל שריקה אז קלע עליו 😂😂😂

NFS
NFS
11/08/2020 6:29:57

בול בול ובאסקט דיוף מנגבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בייטס דיופ חחח מאני אין בנק 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה דנבר תבטיחו ותנעלו את המקום ה3

onetwo3
11/08/2020 6:32:37

הם יכולים לסיים גם במקום השני.. אבל יצטרכו לנצח את הלייקרס, הקליפרס וטורונטו – בהתאמה – בשביל שזה יקרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  onetwo3

זה לא משנה לי אני רק רוצה לוודא שיוסטון נשארת 4 או 5 בדוק שיצטלבו בבראקט של השיקצה

onetwo3
11/08/2020 6:31:06

איזה כיף לראות את דנבר. קבוצה.

הלייקרס לעומת זאת.. אחד על אחד, מפעם לפעם יוצא להם איזה מהלך קבוצתי..

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:32:45

שימון
אם השיקסה מפסיד זה יום חג בשבילך וחברי ה LLL
במיוחד אם זה בא בהשפלה מול סגל קו שני ושלישי כשהמלך, דייוויס, קוזמה וגרין על המגרש….

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:34:01

הקטע שהצחיק אותי היה הניסיון של לברון לזרוק את בולבול מחוץ למגרש שהביא אותו לשלוח אסיסט יפה לפלאמלי המופתע.
בולבול סופרסטאר בהתהוות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעורב הופס ליום ג
רפי ההבנה באתר חושבים שהלייקרס יזכו במשהו הדבר היחיד שהם יזכו זה במכות בטוסיק עם הסרגל של קווינט

לברון דיוויס קוזמה גרין כל ההרכב של הוד מעלתו לא מצליח לנצח את מוריס בייטס דיופ דוזייר בול בול ופלאמלי!!!!
שימון הרפה הבנה הזה עוד אומר שקבוצות לא מתאמצות לנצח אז איך אדון שימון לברון ודיוויס נתנו את נשמתם 40 דק? איך פלאמלי בדיוק ניצח?

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:36:56

על מה דייויס קיבל עכשיו שתי קליעות?
לא היתה עבירה, איבוד שווי משקל ונפילה על שחקן אחר נחשבת עבירה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת דרג אופיינית לחבר מטכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה מנגב ביסט מוד 😂😂

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:38:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה הקטע שהשיפוט נכנס לפעולה?
שימון האר ובאר ובער את השיקוץץץץ

NFS
NFS
11/08/2020 6:40:28

ברור שפאול. זז בתנועה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נרא אם לדוזייר יש ביצים מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא עמד יציב אבל זה למה צריך לבטל את השטויות האלה ועל דבר כזה פשוט לא לשרוק כלום לא למגן ולא למתקיף. לא היה כלום הגנה נקייה.
אבל חייבים לשרוק משהו לפי החוקים הדפוקים..

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:44:56

טוב אז למה לא תוקף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא עמד יציב

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:52:36

נו אז החוק הזה טוב?
הגיונית, זו כניסה של שחקן בשחקן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החוק גרוע. לא צריך לשרוק כלום. זה לא כניסה של שחקן בשחקן השחקן היה בדרך לסל ונכנס שחקן בדרך להגן עליו שזה מותר ולא נגע בו אבל עשה פלופ. בשכונה אף אחד לא נופל לריצפה במהלכים כאלה ואין עבירה על דבר כזה.
לא צריך לשרוק כלום לאף אחד לבמשיך במשחק היה החטאה של דוזייר וזהו.

NFS
NFS
11/08/2020 6:45:13

נכון.
מהמעט שראיתי בבועה עד היום שיפוט לא טוב. יותר מדי שריקות לעבירות על כלום, כולל גגות נקיים (איבאקה) ובריחה מבוהלת משחקן שממרפק אותך (הארדן)

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:46:58
הגב ל  NFS

דיס איז א פאני סאטף…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוזמה משחיל אותם על הבאזר שדוזייר ומוריס מחרבנים מהקו. אחלה תרגיל השיקצה הרדים אותם בחיוכים כאילו הוא חבר שלהם אח איזה בתולים…
באסה יוסטון עוד יכולה לעלות למקום 3

NFS
NFS
11/08/2020 6:46:17

דנבר רעדו על קו העונשין והפסידו. לא נורא, היה נחמד לצפיה.

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:46:23

תראו איך הם חוגגים שם מול גנוור ג'
ענק
🙂

onetwo3
11/08/2020 6:48:53

מי שצריכה לצאת מעודדת מהמשחק הזה היא דנבר.
הלייקרס יכולים להיות מודאגים מהסיבוב הראשון שבפתח

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:50:37
הגב ל  onetwo3

מקווה שיקבלו את ריקי רוביו או מינימום לילי כי למלך מגיע לעבוד קשה על בגדיו החדשים.

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:51:01

אופסססס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק לילי כריות. דמיאן חבר בכיר במטכל אלוף פיקוד ובעל ניסיון רב בלחימה.
הילדים הצעירים של הסאנס וממפיס ירעדו רק מלראות את השיקצה ואם הגבון ילחץ את השיקצה הוא מיד ינוטרל עי הצוות באפור להירגע ולתת כבוד לרמטכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלא נדבר על אייטון מול דיוויס שזה רבט שהושעה על חומרים אסורים מול חבר מטכל.

דוקטור רזי הופמן
11/08/2020 6:49:14

הכדור האחרון היה צריך ללכת לבולבול אקבולבול!
הוא היה מיררה אותו בשניה ה 0.1 וחצי ישירות לריבוע והכדור בפנים ויש הערכה (ע').