אירועי דיומא – 10.08.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – שלב רבע הגמר בליגה האירופית מתחיל.

כדורגל / ניר מועלם :

ליגה אירופית – רבע הגמר :

22:00 מנצסטר יונייטד – קופנהגן, ספורט 1 : אחרי שיונייטד הדיחה את לאסק האוסטרית עם 2-1 בבית ( אחרי שניצחה בחוץ 5-0 במשחק הראשון) היא תפגוש ברבע הגמר למשחק הצלבה יחיד את הקבוצה הדנית שמגיעה אחרי שהדיחה את בשאקשיר הטורקית עם 3-0 בבית אחרי שבמשחק הראשון היא הפסידה 1-0 בחוץ. המשחקים בליגה האירופית נערכים בגרמניה כך שהמשחקים במגרש ניטרלי לחלוטין ואין חשש שיהיה יתרון ביתיות לקבוצה מסוימת. הימור – יונייטד הרבה יותר איכותית ואני מאמין שנראה הרכב שונה לחלוטין מאשר ההרכב איתו שיחקו מול לאסק, אשר המשחק היה גמור מראש, ולכן אלך עם השדים האדומים.

22:00 אינטר – באייר לברקוזן, ספורט 4 : אינטר הצליחה לעבור את חטאפה במשחק הצלבה יחיד בשמינית הגמר עם 2-0, במשחק די משמים, בו לא ראינו יותר מידיי משתי הקבוצות, אבלו זו ההזדמנות של אינטר לקחת תואר, ומנגד יש לנו את באייר לברקוזן שרואה במפעל הזה כדרך היחידה שלה להגיע לשלב הבתים של האלופות בעונה הקרובה, וזה בתנאי שהיא תזכה בתואר, כאשר צריך לציין שלברקוזן מגיעה למשחק אחרי שניצחה בגומלין 1-0 את ריינג'רס הסקוטית, וזה לאחר שבמשחק הראשון הם ניצחו 3-1 בחוץ. המשחק נערך בדיסלדורף שבגרמניה, אז אומנם זה במדינה של לברקוזן אך לא במגרשה הביתי. הימור – אינטר נראת לא טוב ועם המון בעיות עם קונטה ואני חושב שזה ישפיע על הקבוצה ונראה את לברקוזן עולה לחצי הגמר, אך כמובן אחזיק אצבעות לנראזורי.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – רבע הגמר:

12:00, 21:00: מארק סלבי-ניל רוברטסון
12:00, 21:00: ג'אד טראמפ-קיירן ווילסון
16:30: מארק וויליאמס-רוני אוסליבן
16:30: אנתוני מקגיל-קורט מאפלין

אתמול נחתם שלב שמינית הגמר עם ארבעה משחקים. קיירן ווילסון השלים את העבודה בקלות מול מרטין גולד, למרות נסיונות הקאמבק של היריב הממושקף. במשחק בין ניל רוברטסון לבארי הוקינס, רוברטסון הצליח לשבור את התיקו בין השניים בסשן שלישי מצויין, ולעלות בנינוחות לשלב הבא. כך היה גם במשחק בין רוני אוסליבן לדינג ז'ונווי. לאחר שוויון בשני הסשנים הראשונים, רוקט רוני השתלט על הסשן השלישי (שהיה קצבי ומהנה), ובמהירות האופיינית לו עלה לרבע הגמר. הקרב האחרון בין אנתוני מקגיל לג'יימי קלארק היה קרב חפירות מייגע שנמשך אל תוך הלילה. זה הגיע לבסוף לפריים מכריע שבו ידו של מקגיל הייתה על העליונה.

שלב רבע הגמר ייפתח היום, ויימשך עד מחר בפורמט דומה לזה של השמינית – הטוב מ-25 בשלושה סשנים. הוא צפוי להביא לנו כמה משחקים מצויינים. משחק אחד כזה יפגיש את אלוף העולם, ג'אד טראמפ, עם קיירן ווילסון. טראמפ ממש לא הבריק בשני הסיבובים הראשונים, ודי לא נראה כמו השחקן הבלתי עציר שלפני פגרת הקורונה. בשני המשחקים, הוא די הצליח לגרד את הנצחונות בציפורניים. לא בטוח שזה יספיק מול ווילסון. הלוחם הוא שחקן איכותי ונחוש, שמגיע רענן למשחק, ובהחלט יכול להיות זה שיפעיל על טראמפ את "קללת הקרוסיבל" (לפיה אלוף העולם בפעם הראשונה לא מצליח להגן על תוארו). משחק נוסף יפגיש את ניל רוברטסון עם מארק סלבי. גם כאן צפוי לנו קרב צמוד בין שני אלופי עולם איכותיים ונחושים. רוברטסון הוא אחד השחקנים הטובים בעולם בשנתיים האחרונות, ונראה אתמול מצויין, אלא שגם סלבי יצא השנה, ונראה שגם באליפות, מהסלאמפ של השנתיים האחרונות, כך שצפוי לנו משחק שקול מאד. סשן אחה"צ יפגיש את רוני אוסליבן עם מארק וויליאמס, שניים שאוחזים יחדיו בשמונה תארים עולמיים. רוקט רוני עדיין נראה כשחקן האולטימטיבי באליפות זו, למרות שהסיבוב השני שלו היה פחות טוב מהראשון. אלא שהוא מקבל יריבים עם חוסן מנטלי בסדר הולך ועולה, והוולשי שממול הוא אחד החזקים בתחום, כפי שהעיד המשחק האחרון שלו מול בינגהאם, כך שרוני צפוי להנות עוד פחות מהמשחק הנוכחי. המשחק האחרון יפגיש את קורט מאפלין עם אנתוני מקגיל, למה שיהיה קרב הבלתי מדורגים של הסיבוב. מאפלין הוא הסוס השחור של האליפות עד כה. הוא הצליח לגבור בשני הסיבובים הראשונים על סמיפינאליסט השנה שעברה ועל סגן אלוף העולם, תוך שהוא מציג סנוקר שלם ובוטח. נראה על פי העניינים שהוא הפייבוריט בהתמודדות. מקגיל הוא השם הידוע יותר מבין השניים, אלא שהוא סבל מיכולת ירודה יחסית בשנתיים האחרונות, עליה הצליח להתגבר באליפות. במשחק זה הוא יצטרך גם לשכוח מהר מהקרב המתיש אותו עבר בסשן הלילה האחרון, כך שתהיה לו משימה קשה ביותר היום. שידורים ביורוספורט 1 ו-2 במהלך היום.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה ניר
    נציין שהמנצחת אינטר/לברקוזן תקבל רת המנצחת בין באזל לשחטאר בחצי הגמר
    בעוד יונייטד /קופנהגן תקבל את המנצחת סביליה /וולבס .
    לברקוזן ואינטר כבר זכו בגביע הזה בשמו הקודם גביע אופ"א .
    לברקוזן עשו זאת בשנת 1988 לאחר ניצחון בגמר הכפול על אספניול
    אינטר עשתה זאת ב 91,93,98 .

    התחזית שלי יונייטד עולה הכל פתוח במפגש השני אך אינטר תעלה .

  2. היונייטד באלופות שנה הבאה אבל אני רוצה תואר אחד העונה וזו ההזדמנות הגדולה.
    הכל תלוי במצב הרוח של פוגבה. היה ויבוא ברצון להוכיח את עצמו היונייטד מתקרבת למטרה.

  3. עידו, פאקו מה אומרים על שני המוחתמים החדשים ב-ISN:
    .

    – Added two riders: TT specialist Patrick Bevin and promising young talent Sebastian Berwick

    1. את ברוויק פחות מכיר, בווין תוספת אדירה.
      הקבוצה בהחלט משתדלת להיותתחרותית. לצערי זה בא בינתיים על חשבון הישראלים (וגם הקורונה לא עזרה).
      מחכה לראות את גיא ניב בדופינה.

  4. יש משהו מעניין בשלושת הזוכים המובילים של אליפות העולם הבוקר:
    הנדרי הסקוטי המוביל עד כה עם 7 זכיות שמהם חמש רצופות (השנייה-השישית), כולן בעשור שנות התשעים של המאה העשרים למניין הנוצרים כשהראשונה בשנה הראשונה והאחרונה באחרונה.
    דייוויס האנגלי עם 6 זכיות שמהן שלוש רצופות בזכיות האחרונות ולפני כן שתי רצופות (שנייה-שלישית), כולן בשנות השבעים בין השנה השנייה לאחרונה בעשור.
    ורירדון הוולשי עם 6 זכיות שמהן 4 רצופות (שנייה-חמישית) בשנות השבעים מהשנה הראשונה עד לפני אחרונה.
    לשלושתם שמונה גמרים סה"כ.
    בהופעות בחצי הגמר לראשון 12, לשני 11 ולשלישי 10.
    אוסליבן והיגינס מאיימים על שיא הזכויות עם 5 ו-4 בהתאמה כשאוסליבן שישה גמרים סה"כ עד כה ולהיגינס שמונה. בהופעות בחצי הגמר לאוסליבן 11 ולהיגינס 10.
    לסלבי 3 זכיות מ-2014 וסה"כ ארבעה גמרים ו-5 הופעות בחצי הגמר. אך יכול להיות שהוא יהיה שיאן הזכיות בסופו של דבר מהשחקנים בדור הזה.
    עד כה רק להנדרי לאוסליבן שלושה רצפים של 147 נק' כשלשאר לכל היותר אחד.
    https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D_%D7%91%D7%A1%D7%A0%D7%95%D7%A7%D7%A8

  5. איזה קטע מטורף
    חלוץ קופנהגן מגיע לפינה של היונייטד בועט טיל שפוגע בפרצוף של וואן ביסאקה,ביסאקה נופל, החלוץ ניגש אליו וגם הרופאים,ביסאקה בהכרה ואז הרופאים מוציאים אותו, החלוץ מסמן שגם הוט לא בסדר…???? גם אותו מחליפים… מה זה חרטא הזה?

    1. בסוף ביסאקה מבטל את החילוף של עצמוורק החלוץ מקופנהגן בחוץ…
      לא הבנתי מדוע הוא ביקש להתחלף, לא נראה שהוא נפגע בבעיטה הזו…

  6. יאהווווווווווווווווווווווווו
    חואן מטה, אולי החילוף הכי טוב של אולה מסר יפה למרסייה שהוכשל ברחבה וברונו עושה מזה שער יפה.
    יחזיק?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט