פריוויו למשחקי יום ראשון – שבעה משחקים שמתחילים מאוד מוקדם / עמיחי קטן

שבעה משחקים מצפים לנו בערב זה של הליגה הטובה בעולם, כאשר הראשון מביניהם יתחיל בשעה 19:30, אחת השעות הכי מוקדמות הקיימות עבורנו הצופים, ולא פחות מ-4 משחקים יתחילו בשעות אחה"צ לפי שעון בועת דיסני. כיאה לשבועה אחרון של עונה סדירה יש פער גדול ברמת העניין והחשיבות של המשחקים השונים, אבל המצב הנוכחי דאג שלא נקבל מאורעות טראומטיים כמו (כאן הקורא יכניס את הקבוצה הכי משעממת מבחינתו בליגה) נגד (כאן הקורא יכניס את הקבוצה במקום השני בדירוג המשעממות שלו).

19:30 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (42- 26) – וושינגטון וויזארדס (24- 45):

אוקלהומה פתחו טוב את הבועה, בעיקר הגנתית, עם 2 ניצחונות מרשימים והפסד בהארכה לדנבר, אבל אז הגיעה תבוסה ב-29 נגד ממפיס, שכבר נדמה היה שתצא מהבועה ללא ניצחונות. המקום בפלייאוף כבר הובטח מזמן, אבל הקרב על מקומות 4-6 יכול להתפתח למשהו מעניין, וגם דאלאס במקום ה-7 לא כל כך רחוקים, וכדאי לת'אנדר להיזהר ממפגש עם הקליפרס בסיבוב הראשון. כריס פול הנהיג את הת'אנדר עם 20.7 נקודות ו-7 אסיסטים ב-3 המשחקים הראשוניים, אבל ירד ל-17 ו-5 בלבד נגד ממפיס, וזה השפיע על היכולת ההתקפית של החבורה של בילי דונובן

הוויזארדס רשמית לא יהיו בפלייאוף, והם הראשונים בבועה להגיע לזה. גם סוג של הישג… הם מועמדים טובים לסיים את הבועה ללא ניצחונות, וחוץ מפיתוח צעירים אין כל כך מה לחפש שם. אולי גם לעשות חידון זיהוי שחקנים בו סביר שהרוב ייכשלו.

המפתח של המשחק הוא החשק של אוקלהומה לנצח. אם הם ירצו הם כנראה גם יצליחו.

רמת עניין של משחק: D+ – אוקלהומה קצת מעניינים, בעיקר לראות איך הם מתאוששים מהתבוסה המפתיעה.

רמת חשיבות: D – אולי מאבקי המיקום של אוקלהומה, אבל רק טיפה.

הימור: לא כוחות ואוקלהומה מגיעים אחרי תבוסה. אוקלהומה ינצחו ב-25.

21:00 טורונטו ראפטורס (49- 19) – ממפיס גריזליס (33- 37):

טורונטו נראו כמו מועמדים לגיטימיים לאליפות מאז החזרה עד שהגיע המשחק נגד בוסטון שהסתיים עבורם בתבוסה צורבת והראה את הקשיים הצפויים לקבוצה בהמשך. הראפטורס תלויים התקפית בצמד הגארדים ובימים שהקבוצה היריבה מצליחה למצוא את הכלים ההגנתיים היא יכולה מאוד להקשות על הקנדים ולהזכיר שחסר להם סופרסטאר.

במקרה של ממפיס ארבעת ההפסדים הרצופים השכיחו את העובדה שהעונה הזאת בכל מקרה תסתיים הרבה מעבר לתחזיות האופטימיות של כל מי שקשור אליהם (כולל בפריוויו העונתי כאן באתר). הניצחון על אוקלהומה הראה שגם ללא ג'ארן ג'קסון יש להם קבוצה צעירה ומוכשרת שיכולה בכל זאת להתברג בפלייאוף, או לפחות להיות חלק מהמאבק עד הסוף.

המפתח של המשחק הזה הוא בהתמודדות של הפורוורדים של ממפיס עם סיאקם ואנונובי. אם הגריזליס לא ימצאו דרך להצר את צעדיו של פסקל כנראה שהראפטורס יסתדרו די בקלות.

רמת עניין של משחק: B – עבור ממפיס כל משחק הוא מלחמת עולם וטורונטו רוצים להתאושש מהתבוסה הקשה לבוסטון.

רמת חשיבות: A- – עבור טורונטו אין לזה בכלל חשיבות, אבל עבור הקרבות המערביים מדובר בעוד משחק קריטי ביותר.

הימור: יש פער איכותי די ברור, בעיקר לאור רשימת הפצועים. טורונטו ב-12.

22:00 ניו-אורלינס פליקנס (30- 39) – סאן-אנטוניו ספרס (30- 38):

הלו"ז הקל של הפליקנס היה גורם משמעותי לסברה בה אחזו רבים לפיה זאיון בדרך להופעת פלייאוף כבר בעונת הרוקי שלו, אך הגבלת דקות שחלה עליו, יחד עם הגנה מזעזעת, מעמידה את הפליקנס הרחק מאחור במירוץ הזה בינתיים, ונדמה שעכשיו כבר מאוחר מדי. ניו-אורלינס ימשיכו לנסות, אבל עכשיו ככל הנראה ג'יי ג'יי רדיק צריך להיפרד מ-13 הופעות הפלייאוף הרצופות שלו.

אצל הספרס קרה תהליך די הפוך, כאשר הם הגיעו לבועה לכאורה כדי להיות שטיח במאבקי הפלייאוף, אבל גרג פופוביץ' הצליח להתאים את הקבוצה באופן נפלא, והם הצליחו להעפיל למקום ה-10 במערב ולהתמקם במרחק נגיעה מנפילה של ממפיס או פורטלנד. הרכב ארבעת הגארדים עושה פלאים ודמאר דרוזן מנהל היטב את המשחק של הספרס, אך בכל זאת הכיוון המסתמן הוא עדיין פלייאוף ראשון במילניום ללא פופ והספרס.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה של הספרס על זאיון שעשוי לחגוג מול הרכב של גארדים ואיזה אחד ג'ייקוב. אם פופ ימצא את הדרך להתמודד יהיו לפליקנס פחות כלים לנצח.

רמת עניין של משחק: B – שילוב בין משחק בין 2 קבוצות כמעט שוות במאזנן, קרב בו המפסידה יכולה כבר להתכונן לטיסה הביתה ולראות את זאיון במשחק שיכול ללכת ל-30+ נקודות שלו או להגנת מופת של היריבה.

רמת חשיבות: B – משחק קריטי עבור 2 הקבוצות ואין הרבה כאלה.

הימור: יהיה צמוד, אבל הגבלת הדקות של זאיון תפגע בפליקנס. הספרס ינצחו ב-7.

0:00 בוסטון סלטיקס (46- 26) – אורלנדו מג'יק (32- 38):

בוסטון נראו התקפית מצוין מאז החזרה, אבל הגנתית קצת התקשו, עד שהגיע המשחק האחרון נגד טורונטו שהסתיים בניצחון מרשים ביותר. הסלטיקס קרובים להבטחת המקום השלישי במזרח וימצאו את עצמם כנראה ברצף מעניין של 5 העונות האחרונות בטופ 5 של המזרח, לפי הסדר הבא: 5, 1, 2, 4, 3. הפעם הם ייפגשו יריבה ברמת סיבוב ראשון, רמה אותה הם צריכים לדעת לעבור.

אורלנדו אמנם הבטיחו רשמית את המקום בפלייאוף, אבל בינתיים ברוקלין מפתיעים ומייצרים מאבק על מקומות 7-8, ואפילו פתחו פער על המג'יק. ללא אייזק אין מי שיתמודד עם יאניס בהגנה, ולכן חשוב לאורלנדו לנסות להתאושש ולנסות לעקוף בחזרה את הנטס. בין כה וכה, בוסטון היא יריבה טובה עבור אורלנדו לתרגל סדרת סיבוב ראשון נגד יריבה מזרחית עדיפה משמעותית.

המפתח של המשחק הזה הוא בקרב הפוורוורדים ובעיקר בין בראון וטייטום ובין גורדון ורוס. כאן התפוקה העדיפה תתבטא בעיקר בתחום הנקודות.

רמת עניין של משחק: C+ – תרגול לפלייאוף עבור 2 הקבוצות שאמורות להיתקל ביריבות מעט דומות.

רמת חשיבות: C – אורלנדו צריכים ניצחון בניסיון היחלצות מהמקום השמיני.

הימור: בוסטון תלויים מאוד בקליעה וההגנה של המג'יק די עדיפה, אז נלך על הפתעה. אורלנדו ב-5.

1:30 פורטלנד טרייל בלייזרס (32- 39) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (42- 27):

פורטלנד נראים הרבה יותר טוב מאשר בכל שלב קודם של העונה, ויש לשער שאם הבלייזרס היו לאורך העונה עם סגל מלא אז המקום בפלייאוף היה מובטח, אבל עכשיו העסק מסובך. 2 החטאות עונשין קריטיות של לילארד גרמו להפסד לקליפרס חסרי קוואי, הארל ובברלי, אז סיבות לדאגה לא חסרות בפורטלנד, בעיקר כאשר ממפיס מצד אחד וסאן-אנטוניו ופיניקס מהצד השני מנסות להקשות עליהם.

פילדלפיה ממשיכים להיראות בינוני, אבל הניצחונות בכל זאת מגיעים בזכות ההגנה, ומי שנכנס סוף סוף לכושר טוב הוא ג'ואל אמביד שקולע 30 למשחק עם 13.5 ריבאונדים ב-4 משחקי בועה עד כה. שייק מילטון נכנס לחמישייה ותרם שלשת ניצחון נגד הספרס, אבל השחקן השני בחשיבותו כרגע הוא טוביאס האריס שקולע 24 למשחק מאז החזרה ומוסיף 8.8 ריבאונדים. לפחות בטווח הקצר, כנראה שהסיקסרס יסתדרו גם בלי בן סימונס, ואולי זה אפילו יפתור להם חלק מהבעיות.

המפתח של המשחק הזה הוא דמיאן לילארד ודרכי ההתמודדות איתו. נדמה שפורטלנד מתקרבים לרגע האמת שלהם, ואז ברור מי הולך לבלוט אצלם. השאלה המעניינת היא האם ההגנה הטובה של פילדלפיה יצליחו למנוע מזה לבוא על חשבונם.

רמת עניין של משחק: A – פורטלנד ממשיכה במלחמות העולם שלה ופילדלפיה מנסה להשאיר את אמביד והאריס חמים לפלייאוף.

רמת חשיבות: A – פורטלנד חייבים כל משחק ופילדלפיה במאבקי מיקום שעשויים להיות חשובים.

הימור: דיים טיים מגיע. לילארד הולך להפגיז ופורטלנד לנצח ב-8.

3:00 סקרמנטו קינגס (29- 40) – יוסטון רוקטס (43- 25):

סקרמנטו הגיעו לבועה בהבנה שהם כנראה לא יהיו בפלייאוף ורמת האינטנסיביות ההגנתית שלהם נראתה בהתאם עד כה. הקינגס יצרו חלוקה הוגנת בין הילד לבוגדנוביץ' מי מחטיא בצרורות בכל משחק, ופוקס מנסה לתקן ולא מצליח מספיק. הקינגס לא רחוקים ממאבק אמיתי על הפלייאוף כמו שראינו בעונה שעברה, אבל ההנהלה תצטרך לקבל החלטות קשות בקיץ. אפשר לסמוך על דיבאץ' שזה יסתיים בטעויות.

יוסטון כמובן יהיו בפלייאוף, ובקצב הזה גם יגיעו בכושר טוב ועם אמונה שבעולם נטול גולדן סטייט הם יכולים לקחת את הטבעת. ווסטברוק והארדן נראים שניהם בכושר טוב ולידם נמצאים פרצופים כאלה ואחרים שזורקים מלא שלשות וחלקם גם קולעים. הגנת החילופים עושה את שלה וקבוצות אמנם מנסות לנצל את יתרון הגובה, אבל סופגות יותר בהגנה, כך שהרוקטס משיגים ניצחונות.

המפתח של המשחק הזה הוא ביכולת של הקינגס ללכת לצבע ולא לירות שלשות ללא הכרה. נגד קבוצות שהולכות לצבע באופן שיטתי ההגנה של יוסטון מתקשה יותר, ואז הם גם מתעייפים בהתקפה.

רמת עניין של משחק: C+ – הניסוי החברתי של יוסטון תמיד מעניין, והפעם יש סיכוי טוב שהוא יעבוד.

רמת חשיבות: C – הקינגס כבר די סגורים מחוץ לפלייאוף והרוקטס מתקרבים להבטחת מקומות 4-5.

הימור: שתי הגנות לא ממש טובות, רק שלאחת מהן יש התקפה מצוינת. יוסטון ב-12.

4:00 לוס אנג'לס קליפרס (47- 22) – ברוקלין נטס (33- 36):

הקליפרס מגיעים לחצי השני של הבק-טו-בק, ומכיוון שמדובר בחצי עם קוואי מצופה מהם להצליח במשחק הזה. הקרב על המקום השני מסתמן כחשוב בגלל הפער בין דאלאס הצעירה ובין היריבות הפוטנציאליות האחרות, והקליפרס משתדלים לנצח משחקים, כפי שראינו אמש נגד הבלייזרס. נגד הנטס הם צריכים לעשות את זה ובקלות, לפחות על הנייר.

ברוקלין הולכים להיות הקבוצה עם הסגל הכי גרוע על הנייר בפלייאוף כבר הרבה שנים, אבל הם מפגינים רוח לחימה ומצליחים לנצח גם בחסד, אבל גם בזכות יכולת מפתיעה של כל מיני שחקנים מפתיעים, יחד עם הטריו המוביל לאברט, האריס ואלן. המטרה של הנטס כרגע היא לשמור על המקום השביעי במזרח ולהתחמק מיאניס בסיבוב הראשון, וזה בהחלט אפשרי.

המפתח של המשחק הזה הוא ביכולת של הנטס להרדים את הקליפרס ולגרום להם להוריד הילוך. כשזה קורה קל להביא אותם לקרבות צמודים בהם הכל יכול להיות.

רמת עניין של משחק: C – זה אמור להיות קל ולא מעניין עבור הקליפרס.

רמת חשיבות: B- – שתי הקבוצות נמצאות במאבקי מיקום חשובים, אבל לא מאוד קריטיים.

הימור: הנטס יפתיעו ויעשו את זה צמוד, אבל את קוואי זה לא יצחיק בקלאץ'. הקליפרס ב-8.

ולסיום – החידה השבועית. לרגל פרסום שלושת המועמדים המובילים בכל אחד מהתארים האישיים. כמה שחקנים זכו גם ב-MVP וגם בשחקן ההגנה? כמה מהם עשו זאת באותה עונה? וכמובן גם שמות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 256 תגובות

  1. שני משחקים נהדרים בשעות מוקדמות, בעיקר זה של טורונטו שמאוד מסקרן אותי. החידה:
    מייקל ג'ורדן, דאבל ב-1987/88
    האקים אולג'ואן, דאבל ב-1993/94 (זכה גם פעמים אחרות)
    דיוויד רובינסון
    .
    יאניס (העונה) וקוואי (בעתיד) יצטרפו לרשימה הזאת

    1. קשה לי לראות את קוואי לוקח MVP. הוא מקפיד לעשות עונות סדירות בחצי הילוך פחות ויש כמה מועמדים קודמים בתחום לשנים הקרובות – יאניס, לוקה, הארדן, יוקיץ', סטף ואולי אפילו זאיון או טריי יאנג בעתיד.

      1. הוא לא יקח MVP עד שלא ישפר את האולאראונד כולל את טור האסיסטים ובטח שלא יקח כלום עם הלואוד ׳ויתור עצמי׳ מנג׳מנט שלו

      2. אני לא רואה איך זה מפריע ללברון להיות מועמד בכיר כל שנה.
        .
        (מניח פצצה בעדינות ורץ להתחבא מאחורי סלע ענקי קרוב במידה נוחה מדי)

  2. בהחלט ערב לחיזוק הקשר המשפחתי\לקרוא ספר. ורק לזכור שלפני חודש היינו מתחננים לקצה קצהו של המשחק הכי משמים היום…
    תודה רבה על הפירוויו המושקע

  3. פריוויו מצויין לערב לא רע. תודה.
    הערה קטנה – לדעתי ההגנה של יוסטון אחת החזקות בליגה, זה יתברר גם בהמשך. מיקום 4-5 מצויין כי זה מחוץ לבראקט של לוס אנג'לס אנחנו-מנצחים-כל-אחד-גם-עם-פט-פטרסון-פיור-שוטר קליפרס.

  4. הייתי לא בסדר?
    הייתה לי תגובה לא במקום?
    מתחיל עם תמונה של פילי מול ליילארד… נייס
    ואז אומר משחקים מוקדמים… ורי נייס
    מתחיל לקרוא… לא פילי
    לא נורא, אני חושב, הוא אמר הרבה משחקים אחרי צהריים.
    קורא עוד אחד… לא פילי
    ואז פילי כשכבר מאוחר. סתם נדלקתי מהתמונה הראשית.. טיזינג
    אבל
    נעיצת הסכין האחרונה המתינה לסוף
    עם ההתייחסות לפי ג'יי טאקר האליל כסתם אחד. מין ארחי פרחי שכזה…. "פרצוף" קראת לו… "פרצוף"
    דמעות
    ולא מהתרגשות
    🙂

  5. ערב שיעמום בליגת הקיץ 7 משחקים ואין אחד מעניין פורטלנד פילי היה אמור להיות כזה אבל הפציעה של סימונס לקחה מאיתנו את ההזדמנות להנות מתחרות שלשות בינו לבין לילארד. באסה.
    טוב נו נסתפק במתח שבחוסר הוודאות האם לילי כריות מוסגלים לנצח את החמישיה החמישית של הקליפרס גם כשהם מנסים להפסיד בכוונה.

  6. גריסון אלן נתן קפיצה נאה עד כה בבועה, יש לו הרבה להתקדם בכדי להפוך לשחקן משמעותי לקבוצה עם שאיפות אליפות.
    מזכיר קצת את דנקן רובינסון

  7. תודה חיים על פריוויו מושקע.
    אם קאווי יקח MVP זה מאוד יפתיע אותי, כי זה אומר שהוא לוקח ברצינות את העונה הסדירה, ללא כל מנג'מנט … ולקחת את הקבוצה על הגב כל הזמן, לא רק בפלייאוף. אם הבנתי את הראש שלו הוא מעדיף תארים קבוצתיים ולא אישיים. ולכן גם תכנן לעצמו את הקבוצה עם ג'ורג' ולא הלך לקבוצה של לברון.

  8. סיאקם עדיין לא ממש הגיע לבועה. טורונטו תצטרך אותו בהמשך, אבל מדהים לראות כמה טובה הקבוצה הזו גם בלי הכוכב הראשי
    שלה (שלא לדבר על זה שהיא בעצם כל העונה בלי הכוכב הראשי שלה, ובלי סיאקם היא בעצם גם בלי הכוכב השני שלה).

  9. תכננתי לישון אבל פיתו אותי בהמבורגר כרמלו ועכשיו אני לא נושם ונאלץ לבחור בין הטבח שטורנטו עושים על גה ובין ציון לספרס….עד שיעצמו העיניים…
    לצערי אוק ווש גלולת ההרדמה מס 1 לבערב נגמר. לוהגונטס דורט זה אחד השמות היפים בליגה מה שמכניסו אוטומטית לנבחרת שבר.
    ומה גיליתי בהצצגה בבוקס סקור? שמייק מוסקאלה עדיין בליגה ונתן 14 חיצים

      1. יאניס? עוד לא הוכיח כלום בפלייאוף. לא הוא, ולא קבוצת היורוליג שסביבו.
        הארדן לא יגיע לגמר.
        קוואי ולברון הולכים לעבור 3 סיבובים קשים עד שיגיעו לגמר ושם הכל אפשרי.

    1. ציון בכושר שלי כמעט אני מאזן את זה שאני קופץ מעט אבל משחק הגנה לעומתו.
      הוא לא עושה הגנה ובעיקר קופץ😎
      אחד ממה שצריך להדאיג את נא זה הצליעה שלו מה זה הדבר הזה איך הוא רץ כמו טיל אבל הולך צולע?

  10. שוב אני חוזר ואומר אין שום סיבה ששחקן כדורסל בין 20 לא יוכל לשחק 40 דקות שמתפרשות על שלוש שעות עם הפסקות , 3 פעמים בשבוע

    1. רק חבל שאין לך מושג בנושא, אבל נחמד שאתה מתבטא. ברור שכל שחקן נ.ב.א יכול להשלים 48 דקות של משחק, השאלה היא באיזה איכות יהיו ה-48 דקות האלו, אם אתה דורש ממנו לשמור ולבצע פעולות מורכבות בהתקפה

      1. יש לו מושג יפה. פעם גם שיחקו באותה "איכות".
        זה מה שהכניסו לכם לראש שהם עושים את זה מטעמי איכות עלאק. איכות מעניין להם את הביצים.
        הם רק רוצים לנוח יותר זהו ככה פשוט ברור בלי שום דבר מסובך מאחורי זה. ברור שגם אני הייתי מעדיף לנוח יותר אם הייתי שחקן.
        ואז מרמים את הצופים בהגדלת סיכון לפציעה וכו בתירוצים הגיוניים חחח
        תראה לי ענף ספורט שעל כל דקת משחק יש 4 דק מנוחה.
        זה רק הבכיינות והפינוק שהפכו לנורמה מקובלת במסווה של איכות ודאגה לבריאות.

        1. שמעון בתור החכם והמפוכח באדם יש לי שאלה אליך: האם אני באמת קיים או שעובדים עלי וזו רק אשליה? ואם זו רק אשליה אז מה יוצא להם מזה שהם משלים אותי ככה? ובעצם מה אני בדיוק?

          1. יוצא להם מנוחה שהם רוצים ומוכרים לציבור סיבות הגיוניות כביכול…תירוץ טוב שלא יגידו שהם מפונקים ולא רוצים לשחק.
            הם פשוט לא רוצים להגיד זה על הזין שלי ואני אנוח כמה שאוכל המיליונים שלי בבנק גם אם אני משחק 70 משחקים וגם אם משחק 82 וגם אם אני משחק 48 דק או 15 דק.
            אז הם אומרים אני רוצה להאריך קריירה למנוע פציעות וכו…שישמע יותר טוב…
            וכן מנוחה מונעת פציעות. גם שינה אם תישן כל היום לא תיפצע מבטיח לך.
            לפני 20 שנה איש לאמת מזה.
            ושוב תן לי ענף ספורט בו נחים על דקת משחק 4 דק.
            זה רק האמריקאים הבכיינים גם על הבועה הם בכו..

            1. בסדר אבל האם אני קיים? יש לי ישות?

            2. אתה קיים אבל לא אחת ל4 דק אלא קבוע

        2. קובי ברייאנט היה ביופי איכות בפלייאוף שיחק 44 דקות ג’יימס הארדן שיחק 82 משחקים 38 דקות וזכה בMVP אבל מה אני מבין

          1. ושכחתי את קוואי לאונרד בסדרה מול פילי 7 משחקים 40 דקות אבל העיקר לא יכול לשחק בק טו בק בעונה הסדירה 30 דקות מחשש לפציעה

            1. הי איז נוט הלטי מן 😂

            2. אז אתה מצדיק את המנוחה שטורונטו נתנו לו כל השנה, כדי שהוא יהיה מוכן לשחק 40 דקות ברמה הכי גבוהה

  11. נחמד שאין קהל ואפשר לשחק עם זוויות הצילום במשחק של ספרס-פליקנס. רק חבל שהזווית שבחרו לנסות היא "אוהד עשיר בשורה הראשונה שבא בשביל המינגלינג ומחפש את המעודדות".

  12. נכון הפרסומות שמקרינים על המגרש עצמו? אז זה מוקרן במחשב בזמן השידור, ולא על המגרש עצמו. מה שיוצר בעיות קלות עם צבעים שונים. במשחקים קודמים שמתי לב שקבוצות שיש להן את הצבע הלבן על החולצה מפריעות להקרנה של הפרסומת שמוקרנת גם עליהם כל פעם שהם עוברים. אבל עכשיו בזכותן גיליתי תגלית מדהימה. גם בלינלי הוא לבן מספיק. והוא מלך הסמות'י.

  13. יש מחסור במכונות הנשמה בבתי החולים לא בגלל הקורונה כי לקחו הכל בשביל ציון. 7 דק והוא עם קוצר נשימה חשד לקורונה.
    בטח איך סילבר עצבני ארגן את כל ההצלבה לפלייאוף רק בשביל ציון היה צריך לגרור את וושינגטון לבועה למראית עין בגללו 😂😂

    1. מנחם מה יהיה עם ציון וסימונס העדפת אותם על פני טריי ולוקה.
      הבטחת שלשות מסימונס. עונה הבאה ככה בסביבות אמצע נובמבר יצאו סרטונים שסימונס דופק צאקות מהחצי. תעשה טובה אל תאמין לזה שנה 4 רצוף.

  14. גנטרי זה אהבל אהבל, ציון השחקן עם הכושר הגרוע בכל ענף ספורט!! הילד שמן. בגלל השומן שלו הוא איבד מאוד מה ייתרון הפיזי האדיר שהיה לו , הצעד הראשון שלו נהיה בינוני הניתור ירד בהמון . עכשיו הוא לא שאקיל 2.16 אלא 198
    מנחם מונטי ווילאמס הפתעת העונה הייתי בטוח שהוא אהבל ברמה של בראון אבל כדורסל יש לו

    1. מה יש לך שמעון אתה לא רואה את גייסון קיד הבא ? כל מה שאתה צריך זה לעצום את העין אחת ואז ואת השנייה

          1. גם זה אני בספק לבול יש איקיו של ציפור גם ו0 רעב ותחושה למשחק.
            לריקי היה את זה לפחות מגיל צעיר.
            ההגנה של ריקי גם יותר טובה בטח שהיה בגילו של לונזו. לא אופתע אם עוד כמה שנים יפלט מהליגה גם.

  15. טענה מעניינת ששמעתי לגבי היעדר הקהל – זה נותן לשחקנים פרספקטיבה יותר טובה של הסל, הוא בולט טוב יותר והאולם הריק גומה יותר ברקע שלו לאולם במצב באימון.
    זה הסבר מעניין לתצוגות קליעה טובות בבועה. האם יש כבר פילוח סטטיסטי לבועה? האם יש אחוזי קליעה בבועה מול אחוזים כלליים?

    1. הייתי מעיף אותו כבר עכשיו, מאמן פח… תראה אותו עם כל הכוכבים משחק מול ההרכב מילואים של סן אנטוניו

  16. גיי עם מהלך הגנתי מדהים על זאיון. דרוזן לוקח הכל בהתקפה, ומהצד השני לונזו לוקח שלשה 1:50 לסוף בפיגור 5

  17. נראה שיש סיכוי לא מבוטל להכרעה בין פורטלנד לפיניקס.
    אם אחת תפשל במשחקים שנותרו לה (פורטלנד כמעט בטוחה כי יש לה משחקים קלים) והספרס תתעלה מול יוסטון ויוטה היא תהיה במקומה.
    ממפיס רוב הסיכויים שתפסיד נגד בוסטון ומילווקי ותודח.
    אגב ווייט נפצע, אם הוא לא כשיר אכלנו אותה.

  18. לדעתי פורטלנד תסיים 8 וממפיס 9 אבל הסאנס האלה מאכילים כובעים. הספרס צריכים יותר מדי ניסים בשביל לעלות

  19. בוא נדבר על מנוחות – שימון, גם אני תופר ילדים במגרש ליד הבית, פחות סטפבקים (רוצה, אבל לא יודע איך עושים את החרא הזה), בעיקר חדירות וקליעות מבחוץ. אבל אין מה לעשות, ככל שהזמן עובר אני מתפקד פחות טוב, אפילו שאני לרוב הולך לשחק על החצי מגרש, ואני עושה כושר 3 פעמים בשבוע כולל ריצות, זה לא אותו דבר.

    וברור שתמיד מביאים את פעם. אז פעם, שגרת האימונים של צ'ארלס ברקלי הייתה לדווש על האופניים ולאכול המבורגרים תוך כדי, ודניס רודמן היה טס למסיבות בוגאס לילה לפני המשחק ושותה עד 4 בבוקר. היום שחקנים משוויצים שהם מצליחים לישון 9 שעות בלילה כחלק מבנית הפיטנס שלהם. אין מה להשוות את פעם להיום, כמו שאין מה להשוות את האינטנסיביות והדיוק שנדרשים בכל ענף. גם קובי בריאנט, אם היה משחק היום, היה עושה לואד מנג'מנט, ובצדק.

    עכשיו, האם הספורטאים היום מנצלים את הלואד מנג'מנט למנוחות אקסטרה? בטוח. האם זאיון טחן שורט ריבס ובירות כל הדרך למקסימום 25 דקות במשחק? הייתי שם על זה הרבה כסף. אבל זה לא סותר שבבסיס זו גישה חכמה הרבה יותר, ועובדה שכולם ישרו איתה קו. סליחה, כולם למעט המושיע של הניקס.

    1. ברור שזה גישה חכמה יותר כי העונה הרגילה לא חשובה , אז נותנים לשחקנים לנוח בטח עכשיו שיש בועה ואין ייתרון ביתיות וזין על האוהדים שמשלמים כסף.
      .
      לגבי קובי ברייאנט זל הוא לעולם לא עשה לואד מנגמנגט גם הארדן לא עושה (ואין ירידה ברמה) הם באים לספק את האוהדים ששילמו כסף כדי לראות אותם, וגם בכדורגל לא עושים , כל מה שNBA צריכה לעשות כדי לבטל את המנהג המקולקל הזה זה לתת יתרון של משחק או שניים בסדרה בהתאם למיקום בטבלה , ואז הייתה רואה את קוואי לברון משחקים כל משחק .
      .
      קוואי לאונרד הרי העלה את הרמה בפלייאוף הוא שיחק 22 משחקים 40 דקות בלי לנוח, אני לא מדבר על שאר השחקנים, עכשיו מה היחס בין פציעות בפלייאוף לפציעות בעונה שנבעו מעומס , מעוד שניים שלוש דקות משחק ? תגלה שאפסי

  20. הסאנס חצי משחק מלהיות בפלייאוף , אמביד פשוט פסיכי הוא חזר בכושר לבועה, אם הוא היה יכול לשחק 4 רבעים כמו שהוא משחק ברבע הראשון הוא היה בדיון על השחקן הטוב בעולם

  21. על מה וונמייקר קיבל פה עבירה?
    כל מה שעשה היה לעמוד עם ידים לפנים כששחקן אורלנדו קופץ עליו לשלשה…
    ההרדניזם הורג את הכדורסל…

  22. סל עצמי בדליפלייקשן, סוף סוף האריס האפס הזה קולע סל חבל שלסל שלנו, אמביד מגן על הוא פשוט מדהים אי אפשר לקלוע עליו בצבע הוא כזה מאיים משנה כל זריקה

  23. אמביד נחת לא טוב על הרגל ונראה שיש לו פציעה בקרסול, שוב נחיתה מקרית שלא קשורה לעומס על שחקן זה או אחר .

  24. אין הגנה בלי אמביד , על התקפה אין מה לדבר בלי אמביד והמוטיון אופנס של פילי, האפס הגדול ביותר זה טוביאס האריס מה קרה לשחקן שלקח את הקליפרס לפלייאוף? בורח מהכדור פחדן

    1. דוק אני חושב שטייטום די אוברייטד באתר הוא יהיה אולסטאר לא יודע אם יש לו מה שצריך בשביל להיות סופרסטאר בליגה הזאת

      1. עם קצת מזל הם כן יגיעו רחוק.
        כמו שמנחם אמר, טייטום הוא קצת אהבל. עפרונות, אתה יודע.
        אבל הוא כן אולסטאר ולא יהיה אף פעם קובי קווליטי….

  25. הסלטיקס משווים וקליפורד עם 4 שליות מארגן תרגיל בפסק זמן.
    מה סטיבו עושה? כלום………………………….

      1. הארכה
        התרגיל לא הצליח והכדור לא הגיע לווצביץ.
        אורלנדו נאיביים, היו צריכיםלשים עכשיו סל וקבלנו הארכה.

    1. מקווה שלא, למרות שנראה שהסלטיקס ישחקו מול פילי בשלב הראשון בפליאוף.
      בלי סימונס וגם בלי אמביד? זה לא יהיה פיירי. לדעתי.

  26. גם הייווארד עושה הארדן….גועל נפש. אם אני השופט הייתי נותן לו טכנית ושוויצביץ יקלע אותן.

  27. אחרי ההחמצה של טייטום פסק זמן של קליפורד, הוא צריך שלשה השוות ולהארכה שנייה.
    האם יצליח התרגיל?

    1. מרקל פולץ כרגע באסט מארץ הבאסטים, אין לו את זה… חסר ביטחוןשבורח מאחריות. היה צריך לזרוק את השלשה והשאיר לווצביץ במצב לא נוח.
      ה 16 שעשה במשחק והשורה הסטטיסטית היפה לא פוטרים אותו מזה שלא לקח אחריות על קליעה אחרונה ל 3. היה במצב לא רע לקלוע והעדיף למסור. במצב כזה מכוכב אתה מצפה לקלוע אפילו עם לקליפורד היו הוראות אחרות.

  28. סומסום 1,2,3 ? אתה רואה שמתעלמים ממך לא תתקדם? שבוע אתה כבר מנסה לטנף אלי שאתה מתחבא מאחורי כינוי לא נמאס לך, ואז רושם שאני מוריד את הרמה , לא טוב לך אל תקרא את התגובות אתה ילד גדול חמוד!!

      1. אני רחוק מלהתרגש אבל זה די מציק כמה חסר חיים הבחור יכול להיות שהוא קם באמצע הלילה בישראל כדי לחפש תגובות שלי ולטנף עלי ועליהם כבר שבוע וכל זה מאחורי שם בדוי ומקלדת. לפעמים צריך לשיח לאנשים מראה מול העיניים.

        1. זה לא יעזור, חבל על הזמן שלך.
          תתייחס רק למי שאתה מכיר ומעריך. את רוב התגובות מפיקטיביים למיניהם אני לא קורא למעט מאלה שלמדתי להעריך.

        2. יא חביבי.. 'לטנף?' אני בסך הכל שם לך מראה מול הפנים. ואגב, אם תעיין טוב בתגובות שלי לא תראה ולוא פעם אחת שלכלכתי עלייך. כל בתגובות שלי היו מענה בלבד לתגובות גסות שלך. כמעט כל תגובה שלך מלווה בניבולי פה ושימוש בביטויים גסים ופוגעניים ומיותרים לחלוטין, שמורידים את האפשרות לדיון סביר כאן באתר. אז אל תיתמם ברוך. ולגבי השם הבדוי – ובכן, אני לא רואה סיבה מספיק טובה לרשום את שמי האמיתי. עד עכשיו התגובות שלי ענייניות ומתייחסות ישירות לתגובות שלך. עד כאן ובשורות טובות.

  29. שתרצה להגיב לגופה של תגובה חמוד מאשר למגיב , ולהפסיק להתחבא מאחורי כינוי אז אולי אני אפנה מזמני להקדיש לך שני דקות כי את כל כך מתאמץ טוב חמוד??

  30. זה פורטלנד שפשוט יורים לעצמם ברגל.

    ככה היה גם במשחק הקודם.
    אם הם לא מנצחים את פילי בלי אמביד וסימונס במשחק שחובה לנצח בו מגיע להם להשאר בבית

  31. זו פורטלנד שפשוט יורים לעצמם ברגל.

    ככה היה גם במשחק הקודם.
    אם הם לא מנצחים את פילי בלי אמביד וסימונס במשחק שחובה לנצח בו מגיע להם להשאר בבית

  32. המאמן של פורטלנד זה אידיוט חסר תקנה
    לילארד בק טו בק משחק 12 דקות רצוף ברבע הראשון והשלישי
    כל הזריקות שלו קצרות כי אין לו רגליים

    1. זה אומר עבירה כל 6 שניות, ובהתחשב בעובדה שחלק מהזמן (נגיד שליש) הכדור היה בידיים שלהם אז זה אומר שהם עשו עבירה שלא נשרקה כל 4 שניות. אז נראה לי שאתה כן מגזים. אתה אוהד פילדלפיה במקרה?

    2. קצת באיחור אבל, דמיאן הוא ברמה של הגדולים ביותר. שחקנים שיודעים שהם צריכים נצחון ויכולים להכריח נצחון.
      היקיבה שלנו היום שאני רואה המון כי יש להם אוזי בהרכב אז זה בטלויזיה.
      היום לראשונה מאז שאני רואה אותם הם נראו כמו קבוצה אמיתית שיודעת מה היא רוצה מעצמה ומשחקת מאומן ונכון.
      אמביד וסימנס כנראה מפריעים לחזון של בראון. מקרה דומה לאוקלוהמה של בילי בלי ראסל.

            1. וגם לא לקלוע שלשה ממאה מטר בשנייה האחרונה. עזוב אותך בן אדם. לילארד ענק מהחיים. HOF

        1. יש גם ימים כאלו. הוא שיחק ברבעון השלישי. היום הוא קיבל קצת ספסל בשלישי שהוא יוכל לסיים את המשחק בפול גז.

          בגלל שאין לנו ספסל, הסטארים שלנו צריכים לתת עוד רבע, ואז השמיכה מתקצרת.

  33. איזה משחק הגנה של יוסטון, אם הם ממשיכים ככה ומצליחים להגיע לאחוזים יפים ב3 האליפות לא תהיה כל כך רחוקה

  34. אלטון ברנד וטוביאס האריס צריכים להיזרק לכרישים מהספינה של וושינגטון כשהוא חצה את הדלאוור
    טוביאס זה גייס חמישי,משחק בשביל הקבוצה השנייה

  35. השכבתי את האישה לישון וחזרתי לחזות בקבוצה המערבית שהקוריוז ועוד כמה רפי ונטולי הבנה מחשיבים לקבוצה החזקה ביותר בליגה. יש 4-6 מזרחיות שמנצחות אותה 2-4

    1. מתגעגעים למעורבים אנחנו רעבים דוק במיוחד שפורטר פורח עבורך.
      הבאקס לא ישייטו לכלום מסיבוב 2 יצפה להם גיהנום אבל בשן ועין הם יצליחו לצאת מהמזרח לדעתי. גם הצוות באפור יהיה איתם.
      הקליפרס לא ישייטו אבל ביעילות אופיינית יגיעו גם לגמר בהנחה שהביג 4 שלהם בריא וגם אם לא הם עדיין יכולים.
      עוד לא החלטתי סופית מי מנצחת בין בוסטוניה לראפס בחצי גמר…

  36. הצרה של המזרח היא שאין ניקס ואין בולס. הן היחידות שהשופטים לא יעיזו לרמות. אז בהיעדרן – הכל הולך ך\לטובת הקליפרס והלייקרס. אז לטובת מי ישרקו? לטובת מילווקי? לטובת אורלנדו? לטובת הנטס? רק מזה אני חושש.

  37. הגברת השמנה התחילה לשיר הכבר לפני דקה. עכשיו היא סיימה.
    לילה טוב. שכל המערביים יתחילו ללקק את הפצעים. הנטס עשו מהקליפרס סבון מהרגע הראשון. החמישייה קלעו 27, 25 21, 19, ו-16. בית ספר. עכשיו תוסיפו את דוראנט וקיירי. חבל על הזמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט