לילארד מול הקליפרס, דונצ'יץ' מול יאניס ועוד ביום שבת קריטי/עידו רבינוביץ'

לילארד מול הקליפרס, דונצ'יץ' מול יאניס ועוד ביום שבת קריטי/עידו רבינוביץ'

פורטלנד טרייל בלייזרס (38-32) – לוס אנג'לס קליפרס (22-46), 20:00:

הטרייל בלייזרס מנסים להתפרץ למסיבת הפלייאוף בשביל דייט עם מלכת הנשף בסיבוב הראשון, אבל כך גם כל הבנים בכיתה. לאחר שממפיס נראו כקליפה ריקה של עצמם, הם החזירו קצת נשמה לאפם עם ניצחון גדול אמש על אוקלהומה סיטי שהגדיל את פערם מהחלוצים למשחק שלם. גם הספרס יצאו עם תוצאה חיובית מיום שישי לאחר ניצחון על יוטה, והם רק משחק אחד מאחורי פורטלנד, שגם פיניקס, ניו אורלינס וסקרמנטו עדיין חזק מאוד בתמונה. הערב זהו המשחק הראשון בשני לילות רצופים של משחקים לחבורה של טרי סטוטס, שישחקו מחר נגד פילדלפיה.

אל תטעו, גם לקליפרס יש על מה לשחק הערב. הם ישמחו להגדיל את הפער על המקום השני מהנאגטס ל-2 משחקים (זמנית, בהתאם לתוצאה של דנבר מול יוטה מאוחר יותר הלילה). אם הנאגטס ינצחו את שני המשחקים הבאים שלהם, כאשר משחקם מול הלייקרס אינו רלוונטי ללברון ג'יימס וחבורתו, שכבר נעלו את המקום הראשון בקונפרנס, תהיה להם הזדמנות לקחת מהקליפרס את המקום השני עם ניצחון במשחק ראש בראש של שתי הקבוצות ביום רביעי.

האקס פקטור של פורטלנד המשחק, כפי שהיו גם בכלל המשחקים הקודמים עד כה בבועה, יהיה יוסוף נורקיץ'. הסנטר הבוסני הנפלא של הבלייזרס קלע 22 נקודות, הוריד 11 כדורים חוזרים, מסר 4.3 אסיסטים וחסם 3 זריקות בממוצע למשחק בארבעת ההתמודדויות של קבוצתו בבועה. בהיעדרו של מונטרז הארל האקספלוסיבי, (שישב לצד פטריק בברלי שגם לא יהיה זמין בשל פציעה) נורקיץ' יוכל לחגוג, אפילו יותר מהרגיל, בעיקר בדקות בהן איביקה זובאץ' ינוח.

בצד של פורטלנד, חסן וייטסייד בספק למערכה, כאשר רודני הוד, טרבור אריזה וקיילב סוואניגן גם כן לא זמינים.

הימור: אני הולך על הפתעה מוקדמת. הבלייזרס, שהתקשו בהגנה על שחקני כנף כל העונה, יתעלו על עצמם ויאטו, אפילו בקצת, את הצמד של לאונרד@ג'ורג', כאשר הם ירגיעו את קצב המשחק ויהפכו אותו לקרב חפירות. פורטלנד ב-2 בסיום.

דנבר נאגטס (24-45) – יוטה ג'אז (26-43), 22:30:

מייק מאלון נאלץ לבצע שינויים רבים, במיוחד בעמדות הווינג, בשל פציעות לא נגמרות שנערמו על קבוצתו. בהיעדרם של שחקני מפתח וסקוררים חשובים כגון ג'מאל מארי, גארי האריס, וויל בארטון ופול מילסאפ (האחרון צפוי לשוב הלילה), מישהו היה חייב להתעלות על עצמו, והאדם הזה הוא מייקל פורטר ג'וניור. הצעיר המלהיב הוביל את רשימת הקלעים והריבואנדרים של קבוצתו בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים, בהם הנאגטס ניצחו את הת'אנדר שם קלע שיא קריירה של 37 נקודות) והספרס והפסידו לטרייל בלייזרס.

בדומה ליריבתם הלילה, גם הג'אז חסרו שחקני מפתח רבים, ארבעה שחקני חמישייה למעשה, בהפסד אמש לסן אנטוניו. מייק קונלי, רודי גובר, דונובן מיטשל ורויס אוניל כולם צפו בהפסד קבוצתם מהספסל. השחקן ששיחק הכי הרבה בשורותיו של קווין סניידר במשחק הזה היה מאיה אוני, זהו המשחק הראשון שהוא פתח בו בקריירה והמשחק השביעי שלו באופן כללי. טרם המשחק הזה, הוא לא שיחק יותר מ-5:44 דקות במשחק אחד.

הימור: דנבר מקבלים +1 בסוכנויות ההימורים האמריקאיות, נכון לכתיבת שורות אלה, וזה נראה כמו ההימור הבטוח ביותר של הבועה עד כה. הנאגטס ב-16.

אינדיאנה פייסרס (27-42) – לוס אנג'לס לייקרס (17-51), 01:00:

הלוס אנג'לס לייקרס כבר הבטיחו את המקום הראשון במערב וכעת נותר להם רק לשמור על עצמם עד הפלייאוף בשבוע הבא. הפייסרס לעומתם יבואו לטרוף הכל במטרה לשמור על המקום החמישי מפני פילדלפיה, וגם להתקרב למיאמי שבמקום הרביעי.

למרות הבטחת המקום הראשון שהופכת את המשחק הזה לפרוטוקול בלבד בשביל פרנק ווגל ושחקניו, הלייקרס ישמחו לראות סימנים מעודדים מההתקפה המקרטעת שלהם. מתוך 22 הקבוצות בבועה הם מדורגים מקום אחרון בנקודות (98.8 למשחק), אחוזים מהשדה (40.8%) ואחוזים מעבר לקשת (23.4%, לשם השוואה, הקבוצה במקום השני לפני האחרון, ממפיס, קולעת ב-31% לשלוש).

הפייסרס נראים טוב בהרבה לעומתם, הם הפסידו משחק בודד בבועה עד כה לאחר שנפלו לסאנס בקרב הבלתי מנוצחות במשחקם הקודם. אולם, גם אינדי לא חפים מבעיות. הדלילות שלהם מהספסל היא תקלה רצינית, וזה ניכר במשחק מול פיניקס. הסאנס ניצחו ב-16 הפרש ב-15 הדקות בהן טי ג'יי מקונול, ג'סטין הולדיי, דאג מקדורמוט וג'קאר סמפסון חלקו את המגרש, וזה עוד לפני שאנחנו מדברים על כך שהסאנס עשו ריצת 21-0 על שארית הספסל מאוחר יותר באותו המשחק.

הימור: הלייקרס ככל הנראה ימשיכו לשייט, ואינדיאנה פשוט משחקת כדורסל איכותי יותר. 8 לפייסרס בסיום.

מיאמי היט (26-43) – פיניקס סאנס (39-30), 02:30:

ההיט מחפשים להתפוצץ לאחר ההתפרקות שלהם מול מילווקי, לדאבונם, הם פוגשים קבוצה חמה כמו הלוגו אותה היא מייצגת.

הסאנס בקושי הגיעו לבועה, אבל בשנייה שהם עלו על הפרקט באורלנדו, הם הוכיחו שהם שייכים. הם הקבוצה היחידה שעדיין נותרה מושלמת עד כה, כולל ניצחונות אדירים על קבוצות כמו הפייסרס, המאבריקס והקליפרס.

ההיט גם כן נראו טוב מאוד ברוב המשחקים האחרונים שלהם, אבל החסרונות של ג'ימי באטלר וגוראן דראגיץ' במשחק האחרון הכאיבו להם מאוד, במיוחד בדקות הסיום.

בסוף הרבע הרביעי נגד מילווקי, שהציגה סגל מלא, ההיט הובילו בנקודה, 111:110, ומשם הם נתנו לבאקס לעשות ריצת 20:0 שגמרו את המשחק. שני הרוקיז המרשימים, קנדריק נאן וטיילר הירו, נאלצו בעל כורחם לקחת המשחק לידיים שלהם, והם לא התמודדו עם הלחץ. חוויה לימודית חשובה, אבל כזו שאריק ספולסטרה היו מוותר עליה במצב הנוכחי.

הימור: מצבם של שני ה-וטרנים של מיאמי עדיין לא ידוע ופיניקס רוכבים על צונאמי של מומנטום. הסאנס ב-11 בסיום.

דאלאס מאבריקס (30-41) – מילווקי באקס (14-55), 03:30:

המשחק האחרון של הלילה מפגיש בין שניים מהסופרסטארים האירופאיים המסקרנים ביותר בהיסטוריה כאשר דונצ'יץ' יפגוש את יאניס לקרב ראש בראש.

הבאקס כאמור נעלו את המקום הראשון בקונפרנס עם הניצחון על מיאמי במפגשם האחרון, לכן על להם על מה לשחק.

המאבס נמצאים במקום השביעי במערב עם ארבעה משחקים בלוח הזמנים שלהם טרם הפלייאוף, והם עדיין נמצאים במאבק תיאורטי על יתרון ביתיות, יחד עם הג'אז, הת'אנדר והרוקטס (שמחזיקים במקום הרביעי בזמן זה).

הימור: הבאקס יתנו לשחקנים לנוח כפי שעשו נגד ברוקלין ודאלאס ינצלו את זה. 5 הפרש לטקסנים.

לפוסט הזה יש 297 תגובות

  1. איזה שעה זהב לדמיאן מול קאווי 8.15 גאמפ בול. המשחק הכי טוב של הערב ואחריו ליגת אלופות.
    היט סאנס בשעה סרח.
    כל השאר לא מעניין.
    קליפרס
    באקס בתנאי שהם לא בלואד עם השחקנים
    לייקרס השיקצה יבוא לתת סטט אחרי המנוחה
    היט ב2 הפרש גיא הגיע הזמן להפסד ראשון אבל יהיה צמוד
    דנבר

    1. הקליפרס מעובת שחקני הכנף היא האגוז הכי קשה ללילארדים. אתמול הגאז והאוקלהומה הורידו הילוך והושיבו שחקנים. למהלכים כאלו יש השפעה על המרוץ למקום השמיני במערב..

  2. תופעת לוואי של הבועה זה משחקים מוקדמים, נקווה שזה ימשיך לפלייאוף עצמו.
    שמעתי איפה שהוא על כך שלברון דיבר על בעיות בקבוצה 'מחוץ למגרש'. אני יודע שיש לו מסורת של משברים קבוצתיים שנשברה עקב הקורונה, אבל לא קצת מאוחר מדי בשביל זה?
    אחלה פריוויו, תודה רבה

  3. רק לי נראה שהקליפרס יעדיפו לתת לפורטלנד לנצח כדי לסבך את הלייקרס בסיבוב ראשון? יש להם את ברוקלין למחרת כדי לנצח ולהפוך את המקום השני לכמעט בוודאות שלהם.

  4. אשך יש חוקה חדשה בליגה BLM.
    יודע מה זה אומר? זה רק במקרים שדרג בכיר נשמר עי זרג לבן כמו יאניס עי תייס למשל אז שרומסים את הלבן הוא מקבל עבירות בכל זאת

          1. מה אתם עושים לי את זה?
            הורגים לי את התקווה שגרמני יקבל קצת רספקט.
            אני רואה את השופט הנואר מכולם ומתחיל להזיע באצבעות הקטנות של הרגליים, נהיה לי חררה על הבטן ויוצא עשן מהאזניים…
            המן הרשע!

            1. אולי נגד סאבוניס😂

  5. שמעון יש לי בקשה. בבקשה ממך תכתוב את הגרש מעל האות כאשר זה נצרך: לדוגמה ג'מייל גרין. ג'ון קולינס. ג'ון גרישם. ג'ון סנואו – סטארק.

  6. יוסף עם 8 אסט' במחצית. עם הרבה תנועה של החברים. וואלה היה חסר. ועדיין אני לא רואה אותם מדגדגים את הלייקרס עם כל הכבוד.

    1. אני כן רואה את זה. זה הווישפול שלי שסיגיי יוסוף מלו ולילי עושים X על השאיפות של לה-בום להתקרב לקובי….

  7. רק 4 הפרש ופורטלנד לא מחטיאים (חוץ ממק'קולום כמובן).
    הקליפרס ישמחו להפסיד, לתת ביטחון לפורטלנד, ולקרב עוד קצת את הבלייזרס למפגש סיבוב ראשון מול הלייקרס.

  8. הבעיה הכי גדולה של פורטלנד היא שאין להם מאמן.
    נרס, ספולסטרה או פופ היו לוקחים אליפות עפ סגל כזה או לפחות גמר.
    לגבי בודנהולצר אני לא בטוח. פישל יותר מדי פעמים במזפח

  9. שמעון אתה נהנה מהדבר הזה? כדורסל ברמה נמוכה
    רצים מצד לצד בלי תרגילים בלי הגנה ואחת מהקבוצות פה מנסה להשיג את הכרטיס לפלייאוף, לכאורה.
    אין פה כלום.
    לילארד פשוט חתך במרכז המגרש עכשיו עד לסל וכולם ליוו אותו במבט מאיים, לא עשה רושם שזה הפחיד אותו

      1. כמה אפשר להנות ממשחק ראווה? כל הבועה הזו זה משחקי ראווה. תוצאות של ספייס ג'אם.
        כמה משחקי אולסטאר אפשר כבר לראות בשבוע?!
        לפחות אין הופעות מיותרות

  10. אין מאמן בפורטלנד.
    לא יכול להיות שסנטר כמו נורקיץ' במשחק מול קבוצה שזו החולשה העיקרית שלה מקבל רק 4 זריקות כשלילארד ומקולום כבר עם 18 כל אחד ורזה-לו עם 14.
    פלא שהם לא מצליחים להקשות על הקליפרס?

  11. ההרחבה המיותרת של היום –
    במשחקים הראשונים בבועה, הראיונות עם המאמנים צולמו כשהם שוברים את החוק הבסיסי ביותר של צילום וחיתוך בין שני אנשים, כלומר הבסיס של כל דבר מצולם באשר הוא, חוק ה-180 מעלות. זה יוצר ג'אמפ קאט אכזרי ומעצבן כשהוא קורה שוב ושוב.
    עכשיו הם סוף סוף למדו איך לעשות את זה נכון. הם ויתרו על לצלם את המראיין ואין שום חיתוך הלוך ושוב. כלומר, כמו שהם עשו את זה תמיד.
    שמח שלקח להם יותר מראיון אחד כדי להגיע למסקנה הזו.

  12. פורטלנד חייבים לנצח, הקליפרס באו להעביר את הזמן בלי קוואי ועם טרנס מאן ועדיין מובילים על הבלייזרס. מה נסגר?
    .
    מסתבר שסטוטס אמר לאשתו בכל בוקר בטלפון שהוא לא רוצה ללכת לבית הספר והיא ענתה שהוא חייב ללכת כי הוא חלק מההנהלה.

  13. דוק ריברס משחק עם החמישייה השנייה
    כי האינטרס שלו זה שפורטלנד תנצח
    כי הוא יודע שפורטלנד משחקת הרבה יותר טוב מהלייקרס ויכולה להדיח אותם בקלות

  14. לכן מנחם תמיד אמר שאין טנקינג אצל שחקנים. טנקינג בא רק מהנהלה ומאמן שנותנים לגרועים לשחק השחקנים לא משנה תמיד ינסו לנצח כי הם צריכים להילחם על החוזה הבא ועל הערך שלהם וענייני אגו גם

  15. חחחחחחחח ופה יש כאלה שחושבים שהפתטים האלה יקשו על הלייקרס. בקושי ידגדגו, דיוויס הולך להתעלל בהם.
    עדיף להם ללכת לים בשביל מה הם צריכים את ההשפלה הזו?
    אה ושיחליפו כבר מאמן, כמה זמן הם רוצים עוד לחכות?

      1. נו באמת אחרי הפסד כזה כל שחקן בקבוצה הזו בדיחה. הפסידו לחמישיה שלישית של קבוצה שניסתה להפסיד להם, על מה אתה מדבר.
        הגארדים של הלייקרס יעמדו יפה מאוד מולם ובכל מקרה זה לא ישנה כי לברון ודיוויס יעשו מה שהם רוצים מהרכים האלה.
        ריצה דרך ענן מייצרת יותר חיכוך מחבורת שומרי הריחוק החברתי האלה.

  16. אני בשוק שהוואר ביטל את הגול של מסי!
    עצירה חלקה על החזה איך ראו שם יד בכלל??
    ונגיד נגיד היה מה שלא היה.. זה אפילו לא שפשוף ואף שחקן של נאפולי לא חשב אפילו להתלונן על יד. ונגיד נגיד נגיד שהיה ספק הרי אם יש ספק זה לטובת ההתקפה.
    אני פשוט לא מבין את שופטי הוואר

    1. מתי זה לא היה משחקי אימון? 90 אחוז מהמשחקים מתנהלים במוד של ליגת קיץ.
      אין אפילו מראית עין יותר. משתינים על הצופים מספרים להם שזו שמפניה של אלופים.
      אני שוקל ברצינות להפסיק לשלם על המוצר הזה שנה הבאה.

        1. בכדורגל זה עובד מעולה. שם יש מעט משחקים בשנה המנטאליות היא שנהרגים בכל משחק. אצל כל מיני ראמוסים וסטרלינגים אין הילוך שני. רק חמישי.
          באנ בי איי כרגע בעייתי – הייתה התחלה טובה ונרדמו בעיקר כי משחקים רק על מקום 9 במערב. מי אומר שנחכה לפלייאוף כדי להחליט אם עובד או לא.

  17. מסכן מייקל פורטר , מוסד שב״ר שילב כוחות עם גיא ואשך וכולנו עלינו על העגלה שלו, מפתיע אותי שלא נוזל לו הסחוס מהחוליות

  18. אני בסופש עם זוגתי שתחיה, הכל ממילא לא חשוב הערב, גם באלופות כבר סגור. רק פורטלנד היה חשוב וראיתי שהפסידו לחמישייה השלישית של הקריפרים 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ שמעון – שנים – שנים – אני אומר לך שפט פטרסון זה פיור שוטר. חכה, הוא עוד יפרוץ

    1. לקליבלנד אין כלום להביא על סימונס, אבל יותר גרוע מכך זה שהם מאמינים שהנגר האוסטרלי יביא אותם לארץ הבטוחה, קליבלנד ופילי מטומטמים שוויתרו על פורטר בדראפט זה היה ידוע

        1. הקאבס לא יכולים לעשות כלום . זה כמעט בלתי אפשרי לכל קבוצה ב NBA לעשות טרייד על סימונס שנה הבאה בגלל ה PPP

          ואם מישהו מאמין שסימונס ירצה לגור ולשחק בקליבלנד יש לי דירה באמצע הים למכור לו

  19. הסרבי קולע שני מהקו להשוות, ואז המטומטים לא עושים דאבל על מיטצל שקולע בקלות חצי מרחק, מלון מטומטם

  20. ראית את דיוויס איך הוא דוחף עם היד אין עבירה , דרג זרג בכיר איל הסאהס וויתרו על וורן בחינם, סליחה שילמו שיקחו אותו לא מובן לי

  21. הפרשן במשחק מטומטם מדבר על עייפות של מארי, שיחק 35 דקות בטוטל ב3 וחצי שעות משחק אחרי כמה חודשי מנוחה .

      1. תבין, כושר זה דבר שיש לך, אי אפשר לאבד אותו ולא צריך שום אימון עבורו. אני אישית נחתי עכשיו כמה חודשים ודבר ראשון שעשיתי כשקמתי מהמיטה היה לרוץ מרתון. שברתי שיא עולמי. הרופאים לא ידעו שאפשר למתוח את כל השרירים בגוף בו זמנית. הם בעיקר הופתעו מהשריר שנתפס מעל הגבה.

        1. איזה פציעה ברור שהוא לא עייף , זה אתלטים עליונים אתה אומר לי שהוא מתעייף מלרוץ 3 מייל ב3 שעות? אני בגילי עושה את זה, הוא ממש לא גמור מעייפות .

          1. עשו פה באתר משחקני הNBA נמושות, הם ילדים מפונקים אין שום סיבה ששחקן NBA בשיאו הגופני לא יוכל לשחק 36-דקות 3 -4 פעמים בשבוע, בטח שמשחק נמשך מינימום 160 דקות ויש להם מנוחות כל שנייה

          2. ברור, ברוך. אדוני. ברור.
            והשחקנים בכלל לא מזיעים, זה אתלטים עליונים. אתה אומר לי שהם מתעייפים מלעשות ספורט מקצועני? בטח. הזיעה זה אפקטים של המצלמה שהתאגיד עושה כדי שיחשבו שהם מתאמצים. זה ידוע. אני מסכים איתך ברוך. אני מסכים איתך שמעון, תמיד אמרתי את זה.

            1. סליחה יש עייפות, אבל מזה לפציעות , וחוסר כושר שמיים וארץ, כשהייתי צעיר הייתי רץ אינטרוואלים כמה פעמים בשבוע 30-40 דקות ששכל דקה הייתי רץ בערך 20-25 שניות ספרינט (משהו כמו 6-7 מייל) , ללא מנוחה ללא הפסקות ולא ניחנתי בעשירית מאתלטיות שלהם, אין שום סביה ששחקן בליגה הטובה בעולם לא יוכל לשחק 40 דקות שמתפרשים על 3 שעות 3-4 פעמים בשבוע , בטח ובטח אחרי מנויה של כמה חודשים.

            2. סקסי*.
              לא קשור לכלום, אבל סקסי*.
              .
              *אם זה עוזר לך לשמוע את זה באיזושהי צורה, לא משנה כמה לא נכון, אז שיהיה.

            3. איסלנדי שקובי ברייאנט היה בגיל של מארי הוא שיחק 82 משחקים בעונה הסדריה 41 דקות, ועוד בפלייאוף 15-18 משחקים 40-44 דקות , אבל מה אני מבין ילד בן 22 לא יכול לשחק 35 דקות במשחק שנערך 3 שעות והוא צריך אמבטיית קרח ומנוחה לשבוע אחריהם .

            4. ואולי בגלל השחיקה הזו קובי היה מתמודד כל הזמן עם פציעות בגוף. עד ש… נקרע האכילס.
              .
              מצד שני, דאנקן שכזה, שעשה ניהול עומסי אצל פופ שיחק עד גיל מאוחר ללא פציעה משמעותית (אם אני לא טועה). הגוף נשחק, אבל לא ברמה כזו.
              .
              לצאת לשחק בקצב כזה אחרי פציעה של כמה חודשים זה לא פשוט, גם לא לאתלטים העליונים ביותר. יש סיבה שב-NBA מנהלים עומסים וזה כדי לשמור על הגוף של הכדורסלנים. נכון שיש להם את האמצעים הכי טובים להתאושש ולרפא אבל בסופו של דבר גוף האדם הוא לא מכונה

            5. מתי ג'מאל מרי חזר להתאמן בצורה רצינית? כמה זמן הוא נעדר מאימונים? מתי הוא החלים מהפציעה שלו? מתי לאחרונה השלים משחק כדורסל שלם?
              זה מאוד יפה מה שאתה טוען שעשית בעבר ומה שקובי עשה, אבל אלא אם כן היית שחקן NBA בשנות ה-20 של המאה ה-21 שחוזר מפציעה ולא התאמן זמן מה או מתעמלת אומנותית (שחוזרת מפציעה וכו') וקובי בדיוק חזר מפציעה וכו', אין שום קשר בין מה שאתה אומר לכלום. ומראה גם כמה אתה יודע על ספורט ואימונים (שזה בטח הרבה יותר ממה שיודעים המקצוענים ב-NBA. פחחח, מה הם מבינים, מה יש להם, ניסיון ולימודים ונתונים? עם זה לא הולכים למכולת).

            6. אני אמרתי שאני מבין יותר מהם ? ברור שמנוחה עוזרת לגוף יש כאן שאלה בכלל? השאלה מהי רמת המאמץ שהגוף צריך בה מנוחה והאם משחק 1-2 או 10 כאלה מגבירים משמעותית את הסיכוי לפציעה? לדעתי התשובה היא לא.
              .
              ההשוואה של דאנקן לקובי ברייאנט לא נכונה דנקן שיחק כפוואר פווארד וסנטר בעיקר , הוא לא נדרש לשינוי הכיוון ולעבודת הרגליים שקובי נדרש אליהם, ג’יימס הארדן הוא עוד דוגמה טובה האיש לא לוקח מנוחות.
              .
              לגבי מארי נראה לך הוא לא התאמן ופתאום עלה לשחק? אתה יודע ששחקן NBA לא עולה ככה לשחק כדורסל בטח במשחק לא משמעותי כזה , קודם הוא חוזר לאימונים אישיים אחרי זה לאימוני כושר משחקונים באימונים בודקים שהוא 100 % , בריא ובכושר (אני לא מדבר על חלודה של קליעה ) ורק אז הוא עולה לפרקט, מארי אחרי המשפט של השדרן שבא בגלל האירבול התפוצץ נתן קרוסאוברים ומהלכים ופתאום העייפות נעלמה?
              .
              בכדורגל בליגה האנגלית ספרדית האיטלקית ….במהלך העונה כשיש גביעים , מסי רונאלדו…. ואחרים משחקים 3 פעמים בשבוע 90 דקות, מה להם אין פציעות יסכנו אותם? לקחו את המנוחות בNBA לרמה אחרת לגמרי, הרבה יותר ממה שגוף האדם צריך בגלל פינוק של הספורטאים,

            7. אקח דף מהספר של thog ואלמד לפרוש בזמן מניסיון להסביר את האלף-בית לצעקן עיוור שמסרב להקשיב.

    1. מיקי שחקני NBA לא נפצעים אחרי ששיחקו 45 דקות על פני שלוש שעות בפעם אחת, ברצלונה שיחקו היום 90 דקות ב130 דקות כל שחקן רץ פי שלוש יותר לפי המחשבה הזאת ברצלונה כולה אמורה להיות בלי רצועות ברגליים. קובי ברייאנט שיחק עונות שלמות 80-82 משחקים 38-0+ דקות , שיחק בפלייאוף בגיל של מארי 22 משחקים 44 דקות ולא קרה כלום. שחקני NBA היום מפונקים מדי

      1. חחחח כן אני אומר לך שחקני פוטבול בכלל בדיחה
        17 משחקים בשנה רצים 1 מייל ב-16 שעות ולא יכולים יותר קרח על הברכיים ועל זה הם עוד מקבלים כסף
        כשאני הייתי בגילם עשיתי 17 סקוואטים בשעה. נמושות.

  22. אני מבין את העיצוב של המכנסיים של דנבר. באמת.
    מישהו שם חשב לעצמו, איך אפשר גם לייצג את הרי הרוקי וגם להראות כאילו השחקנים ממש מזיעים מהברכיים?

  23. שמארי מתחמם הוא אחד המלהיבים בליגה ואולסטאר הבעיה שהבן זונה אפאתי יש לו את הכישרון והמובס הייתי רוצה לראות אותו לוקח יותר על עצמו,
    יוטה זה הקבוצה החלשה בפלייאוף מפתיע אולי שהם מגיעים לשם כאלה חסרי כישרון פרט למיטצל אין להם כלום ומיטצל לא סופרסטאר

  24. וואו
    איזה משחק
    איזה קלאצ' מיטשל
    איזה שייק של יוקיץ
    איזה סטבק של מארי
    אם זה פריוויו לסדרה בינהן אני קונה
    השופטים היו במתח מסכנים למי יש כוח להפעיל שעונים?
    בסופו של יום 2> 1 וצ'אקות של קונלי

  25. בלייקרס דייויס שוב בהילוך ראשון, אבל הם מכניסים לעניינים את פופ, קארוסו, קוק, הורטון טאקר ודאדלי קצת
    ודווייט לגמרי בפורמה

  26. אינדי אחלה קבוצה, בלי סבוניס, עם אולדיפו רק התחיל לחזור, ברוגדון אחרי התאוששות
    והם נראים יופי של קבוצה

    1. לא חושב, הם מנצלים תקופה מצוינת של שחקן לא יותר מסביר , שמשחק ב NBA מספיק שנים,הוא משחק הגנה רעה,הוא עדיין לוקח זריקות קשות ומיותרות רק שהוא בתקופה יוצאת דופן מבחינתו אז הכל נכנס, כמעט לכל שחקן ב NBA יש תקופה כזה,אפילו לג'רמי לין.
      בסופו של דבר וורן יחזור למה שהוא וגם אינדיאנה יהיו מה שהם , קבוצה בינונית עם אפס סיכוי לקחת אליפות

  27. התלות של דאלאס בדונצ'יץ' עברה את הגבול. הם חייבים למצוא שלושה שחקנים משלימים טובים, או שניים מצויינים, או סופר סטאר.

    אחרת הם יבזבזו את השנים הטובות

            1. הוא גם בנבחרת שבר

  28. מה יש לקאבס על סימונס חחח גם אם הם מציעים לי את כל הקבוצה שלהם יחד עם מתקן האימונים על סימונס אני לא לוקח.
    8 בחירות סיבוב 1 אולי מתחיל לחשוב טוב

            1. הוא לא יהיה עדיף לוקח את טריי ולוקה על יאניס. חכה עוד כמה עונות

            2. ברור שלא. הוא שחקן מוגבל, אתלט-על עם מוטיבציה ורישיון להרוג.
              בשנות ה-80/90 הוא היה נגר משלים ותו-לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט