הגריזליס עם נצחון בכורה בבועה, הספרס נשארים בחיים, והסלטיקס מפציצים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הגריזליס עם נצחון בכורה בבועה, הספרס נשארים בחיים, והסלטיקס מפציצים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

סן אנטוניו ספרס (38-30) 119 – יוטה ג'אז (26-43) 111:

הג'אז התחילו את הריצה אחורנית כדי להימנע ממפגש עם יוסטון, והספרס הם אלה שנהנו מההפקר כאשר השאיפות שלהם לסיים במקום ה-9 נשארו, פחות או יותר, בחיים.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה, וכאשר הכוכבים שלו הם ג'ורדן קלארקסון בצד אחד ויעקב פולטל בצד השני אתם יכולים להבין איזה סוג של משחק ראינו בבועה הלילה.

הספרס הובילו לאורך כל המשחק בפער שנע סביב 10 הנקודות אבל לא הצליחו לברוח מול הרכב חסר מאוד של יוטה שעלתה ללא כל הכוכבים שלה, אבל 51% מהשדה סייעו בידה כדי לצאת מנצחת למרות הכל.

אוני ומודאי קלעו 14 בעוד קלארקסון עם 24 ובראדלי עם 15, שניהם מהספסל היו הטובים ביותר ביוטה. בצד השני דריק וייט תפס ערב חם עם 4 מ-9 משלוש ל-24 נקודות, פלטל הוסיף 19 עם 10 ריבאונדים כאשר רודי גיי תורם 14 מהספסל.

ממפיס גריזליס (37-33) 121 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (26-42) 92:

בתמונת מראה של המשחק הקודם, ממפיס שמנסה להיאחז במקום ה-8 למרות יכולת איומה בבועה הביסה את אוקלהומה שכבר בטוחה בפלייאוף ומחפשת מיקום ומשחק סיבוב ראשון נח יותר.

דווקא אוקלהומה שלטה במחצית הראשונה והובילה בפער שהגיע עד 17, אבל ממפיס התעשתה ואנתוני טוליבר ודילון ברוקס הובילו אותם לסגור את הפער ולעלות ליצתרון ברבע השני, ומשם היתרון רק הלך וצמח עד הנצחון המוחץ בסיום כאשר הגריזליס גוברים על על הת'אנדר 96-55 בשלושת הרבעים האחרונים. אווץ'.

פול קלע 17 עבור הת'אנדר והיה אפילו לא רע, ודורט הוסיף 16, כאשר אוקלהומה סובלת מנחיתות מובהקת מול ולנציונס וחבריו בצבע. בצד השני ברוקס קלע 22, ומוראנט וולנציונס הוסיפו 19 כל אחד. מוראנט סיים גם עם 9 אסיסטים למול 5 איבודים, בעוד ולנציונס מוסיף 11 ריבאונדים משלו.

ברוקלין נטס (36-33) 119 – סקרמנטו קינגס (40-29) 106:

איך נאמר בעדינות, אחרי תצוגת הקליעה המשוגעת של אתמול, סקרמנטו התקררה במשחק הזה, וקלעה רק 30% מחוץ לקשת מה שאפשר ליריבתה שקלעה ב-43% מהטווח לקחת את המשחק ולהבטיח את הופעתה בפלייאוף.

המשחק היה צמוד עד סוף הרבע השלישי אבל אז שלשות של קורוץ' ולואו-קאברוט סייעו לפתוח פער דו ספרתי ומזה סקרמנטו, שעשתה קמבאק בתחילת הרבע השלישי כבר לא יכלה לחזור.

בוגדנוביץ' עם עוד ערב ענק של 27 נקודות, אבל חבריו לא ממש היו בכושר קליעה דומה, בעיקר מהספסל כשקורי ג'וסף לדוגמא קולע 0 מ-3 מחוץ לקשת. פוקס הוסיף 21. לוורט הוביל את המנצחים עם 22, האריס הוסיף 21, ואלן היה אולי הטוב והיעיל בשורות קבוצתו עם 17 נקודות 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים במשחק מצוין.

פילדלפיה 76'ס (27-42) 108 – אורלנדו מג'יק (38-32) 101:

פילי אולי פגועה מהפציעה של סימונס והאופן שבו העונה הזאת מתפתחת, אבל יש לה דיי כלים כדי לנצח את אורלנדו והלילה הכלים האלה כללו בעיקר את תוביאס האריס וג'ואל אמביד. עם זאת את הסל החשוב של הערב קלע דווקא אלכס ברקס, שלאחר 5 נקודות רצופות של הורפורד, הוסיף שלשה משלו כדי לסגור עניין בערב שהיה צמוד ממש עד לקראת סוף הרבע הרביעי אז אורלנדו נשברה.

שתי הקבוצות סבלו מערב קליעה חלש שלא מאפיין את היכולת בבועה עד כה כאשר פילי קולעת 28% מחוץ לקשת ואורלנדו משיבה לה ב-25% בלבד.

פורנייה קלע 22, ווצ'ביץ' הוסיף 21 עם 12 ריבאונדים עבור המג'יק. האריס ואמביד סיימו עם 23 כל אחד כשבארקס, מוסיף 22 חשובות מהספסל.

ניו אורלינס פלקינס (39-30) 118 – וושינגטון ווזיארדס (45-24) 107:

נצחון טוב לפלקינס, ששוברים ברבע השלישי בוא קלעו 37 נקודות את הקבוצה שלפחות לטעמי היא החלשה ביותר מכל קבוצות הבועה.

הוצ'ימורה הוביל את הוויזארדס עם 23, בראון ג'וניור הוסיף 20 ו-10 ריבאונדים, בריאנט קלע 22 וסמית' הוסיף 18 ו-10 אסיסטים אבל הספסל של הוויזארדס שכולל שמות מיתולוגיים כמו מו ווגנר ושביז נאפייר (אם זכרוני אינו מטעה אותי, הוא היה שחקן שלברון ספציפית ביקש ממיאמי לבחור ומיאמי בניסיון לשכנע אותו להישאר הלכה על הבחירה, ואפילו נדמה לי שאני זוכר את רועי מהלל אותה, האומנם?), לא תרם שום דבר.

בצד של הפלקינס ציון לא משחק בבאק טו באק, ובהיעדרו ג'רו הולידיי השתלט על העניינים לטוב ולרע עם 28 נקודות אבל גם 7 איבודים. אינגרם הוסיף 17 ורדיק קלע 15 באחוזים רעים.

טורונטו רפטורס (19-49) 100 – בוסטון סלטיקס (23-46) 122:

תבוסה מאוד לא נעימה לרפטורס שהפסידו תא שלושת הרבעים הראשונים 91-57, כאשר טורונטו לא יכולה להאשים חיסורים או מנוחות ביכולת האיומה שהציגה. היכולת הזאת בלטה בעיקר בחלק ההתקפי כאשר הקלעים של הרפטורס סובלים מערב פשוט נוראי. 1 מ-5 היו לסיאקאם שלא ממש הגיע לבועה עד כה, 0מ-3 לגאסול ולאורי 1 מ-6 לון וליט שדווקא היה בכושר טוב כמו גם 0 מ-4 לאיבאקה וניק פאוול.

עם נתונים כאלה היה קשה לטורונטו לעמוד מול בוסטון שבעצמה לא קלעה נפלא, אבל 35% האחוז שלה, לצד 49% מהשדה הספיקו כדי לתוח פער גדול ברבע השני וברבע השלישי זו כבר הייתה התפוצצות.

בטורונטו שכאמור סבלה מערב קליעה נורא ון וליט היה הקלע המצטיין עם 13 וה כבר אומר הכל. בצד השני סטיבנס חילק דקות מנוחה רבות ואף שחקן לא שיחק מעל 32 דקות. ג'יילן בראון הוביל עם 20, טייטום הוסיף 18, וקמבה קלע 17 ב-23 דקות בלבד. את דקות המנוחה ניצלו המחליפים כאשר וונמייקר היה מצוין וקלע 15, אוג'ילה הוסיף 11 וויליאמס עם 10 סייעו לבוסטון להבטיח את הנצחון על אף שההגנה של הקבוצה נחה ברבע האחרון בו חטפה 43 נקודות, בדיוק כמו שני הרבעים שקדמו לו יחדיו.

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. אוק' אולי הובסה היום, אבל ממה שראיתי אותה בבועה נראית נהדר.
    אני מתעב את פול ברמת האישיות, אבל מבחינה מקצועית הוא מעולה ונעלה לעין שיעור על ראס.
    הוא גם היה הטוב ביותר (והמסוכן ביותר) בתקופה ביוסטון.
    הנה סרטון מעניין על הנושא מאת קואץ' ניק:
    https://www.youtube.com/watch?v=Kkhdti_V8t4

    1. תודה בייצה, ראיתי את הוידאו שהמלצת.
      מדהים איך סיטואציה כזאת הפכה לwin win לכל הצדדים. ראסל הפך לשחקן טוב יותר בסיטואציה הנוכחית. בילי הולך להבחר למאמן השנה. וכריס פול קיבל את הקבוצה האופטימלית עבורו. המרוויח הגדול זה אדאמס בשיטה הזאת, טבעית תענוג לראות אותם השנה

  2. קבוצות הפלייאוף שומרות על מוד הרצה- אין יותר מדי על מה לשחק כי זה לא ממש משנה את מי תפגוש, בטח ללא יתרון ביתיות, והעיקר זה להגיע בריא לפלייאוף.
    מה שנותר תחרותי הוא המירוץ על המקום השמיני במערב.
    אשמח אם הבלייזרס יתפסו אותו, יכול להיות סיבוב ראשון מעניין מול הלייקרס.
    בכלל במערב הולך להיות פלייאוף חזק בעיקר כי אין ביתיות, אין טיסות, אין שלוש-בבוקר-בנמל-תעופה-באוקלהומה-סיטי, אבל גם כי יש קבוצות לא רעות בכלל ואין קבוצת על בלתי מנוצחת.
    לייקרס-בלייזרס
    קליפרס-מבריקס
    דנבר-יוטה
    יוסטון-אוקייסי (וואי, וואי, וואי).

    1. הייתרון בלשחק באותו אולם, זה שהקלעים מטפסים את היד על נקודות במגרש. זה שהקבוצות מחפפות יתנקם בהם.
      אני לא רואה סיבה למה לא ננצח את הלייקרס. אנחנו נהיה אחרי עשר משחקים במוד סופר תחרותי, והם עשו בטן גב דונלד דק.

  3. תודה רבה דור, על הסיקור הזריז.
    .
    דרק וייט קולע יפה מאד וזה הופך אותו לשוטינג/קומבו גארד מצוין. מורי ו-ווקר, מצד שני, החטיאו יפה מאד. דרוזן קלע יפה כשהיה צריך, מצד שני שמתי לב שהוא לא מרבה להשתמש בידיים בהגנה – ריצ'רד נילסן היה מתלהב ממנו, אבל בכדורסל צריך יותר.
    .
    הלואד מנ'גמנט אתמול זו הפסקה בין השבוע הראשון לשבוע השני של ההשלמה או שגם אוקלהומה מעדיפים להימנע מיוסטון?

      1. הסמול בול של הספרס בבועה נראה טוב . קלדון ג'ונסון מראה כמה מבאס שפופ בחר להעביר אותו את שנת ייבוש הרוקי המסורתית בספרס

    1. מאנו, לא ראיתי את המשחק אתמול, וכמעט את כולם בבועה גם לא, אבל לדעתי משהו השתנה בקבוצה שלנו. במקום להתפרק אחרי 12 הפרש ברבע הראשון מול דנבר, חזרנו בגדול למשחק וכמעט ניצחנו. סיפור דומה היה בפילדלפיה. לדעתך האופי של הקבוצה כאן כדי להישאר או שזה רק בועה שמחכה להתפוצץ?

  4. האם רק אני חושב שבנטס משחקים שלושה, האריס, לאורט ואלן, שמרגישים שזו ההזדמנות האחרונה שלהם להנות מכדורסל. שנה הבאה עם דוראנט, קירי גורדן ודינוידי הם ישחקו הרבה פחות שלא לדבר על החויה של לשחק בקבוצה של קירי.

      1. האריס שחקן חופשי. לא רואה אותו נשאר. ללאורט יש חוזה של 12 מיליון שנה הבאה, נטס ישמחו להעביר אותו, השאלה מי יקנה? לאלן יש חוזה נמוך ויהיו הרבה קופצים עליו. השאלה עד כמה יתעקש לעזוב

        1. אם אני הספרס, אני שמח לקנות.
          אלן אני מניח ירצה לשחק – וזה רק במקום אחר.
          אשמח לקבל אותו גם.
          לא יודע איך מבחינת המשכורות, אבל אני בכיף לוקח את שניהם תמורת אולדריג' + דג'ונטה.

          1. אולדריג לבד זה 24 מיליון. לאורט 16 (טעיתי קודם) ואלן 4. אפשר לסדר. אבל אני חושב שנטס ירצו גם בחירות עתידיות סיבוב ראשון.

            1. הנטס הם במוד של "לנצח עכשיו", לא חושב שבחירות עתידיות חשובות להם. אבל לדעתי, בעיקר אם ג'ו האריס עוזב, יש להם מה לעשות עם צלף מהספסל, אז שיחתימו את פורבס או בלינלי.

      2. אתה ממשיך בלי להודיע…?
        למרכוס מגן טוב? הוא לא מגן טבעת מי יודע מה ובטח שלא על זחקנים זריזים. הנטס יכולים להשיג הרבה יותר על אלן, לאברט ודינווידי.
        .
        אם היו מציע לך (או לך אשכוס) את קווין הרטר על מארי זה הולך? סתם בשביל להבין את הפרופורציה שלכם על מארי

            1. חח אם בילי קינג עדיין בנטס כן.
              מה מורי יעשה בנטס? הוא לא יראה כדור ושהוא יראה הוא לא יודע לקלוע וגם בהגנה הוא אוברייטד

            2. למה שהנטס יסכימו לזה? על לאבאט יש סימן שאלה בריאותי אבל למעט את זה הוא עולה על מארי בכל פרמטר התקפי, ושומר לא רע בבכלל

            3. עם דוראנט וקיירי צריך מסביב רק פועלים שחורים. לא כאלה שצריכים גם לזרוק.
              מורי עונה על זה והרבה יותר מתאים לצד קיירי מלברט.

            4. בסדר אבל גם אם זו הטקטיקה שהם יבחרו הם יכולים להוציא הרבה יותר על לאברט או כל אחד מהצעירים שם בקבוצה

  5. אוקייסי משחקת יפה כשכריס פול במיטבו, היום הוא היה ממש גמור החל מהרבע השני (נראה פשוט עייף).
    מי שם מריץ את ההתקפה כשעוצרים את פול?
    ההסתמכות על cp3 בפלייאוף לא עבדה עוד כשהיה בניו אורלינס, יצליח עכשיו?

  6. תודה על הסיקור. אני בחופשה עם זוגתי שתחייה אז הכל בדיליי.
    אוי וראן וראן 😭😭😭 דוקטור הופמן ראית מה עשה לנו? והאזר – מישהו חטף את ההוא מצ׳לסי והחליף.
    זה מה שקורה שאני לא איתם בלייב, אין מי שישמור עליהם. כפי שחזיתי עוד באוקטובר, זה יהיה סיטי-פסקז׳ בגמר (תאכלס מי צופה את זה כבר 3 שנים 😂😂)
    .
    הבועה מיצתה. אין ללמוד דבר מהמשחקים. נותר רק המאבק על מקומות 8/9 במערב. אם ממפיס יצליחו להאחז ב-8 יהיה קשה מאוד לעבור אותם במיני פלייאוף כי הם יתחילו עם 1:0

      1. לילארד, וסטברוק והארדן מבינים שהשנה זו ההזדמנות שלהם. 5 שנים קרי עמד בדרכם לגמר. שנה הבאה הוא חוזר. השנה זו ההזדמנות שלהם.

        1. לא רק קרי… גם קליי, דריימונד, וחלק מהזמן גם דוראנט, אבל אני מסכים ששנת החופש שלקחה גולדן סטייט מקלה על העניינים. הבעיה היא שבמערב אין וואקום, ויש צרות חדשות – לברון עם דייויס, וקוואי והחבורה. לדעתי יוסטון ופורטלנד לא יעברו אותן.

    1. כן, ראיתי והתעצבנתי אבל אחרי שכעסתי על שחקן אחד הבנתי שהאשמה לא רק בו.
      האשמה מתחלקת בינו לבין טיבו. היו שני בלקאאוטים ביניהם.
      בגול הראשון טיבו היה צריך להרחיק כדור ולא למסור דרדלה לפינה של ואראן.
      בגול השני שוב טיבו לא היה בפוקוס ולא בא לקבל כדור קשה. האשמה של שניהם…

      1. וואלה, לא ראיתי את זה ככה. ניתוח טוב, טיבו לא נקי. לפחות וראן לקח אחריות. טיבו מתחבא. לא בסדר. יאללה דוקטור נשארנו עם באיירן ועם מתכון כמעט ודאי לדבריו לב – לך הסלטיקים ולי היוסטונים 😃 נולדנו לסבול 😀😀😀😭😭😭😂😂😂 בכריס פול ננוחם

        1. לא דואג
          באיירן יעו את העבודה הלילה ולדעתי יהיו גם בגמר.
          איך שתומס משחק השנה, שף ראשי במסעדה עם 3 כוכבים במשלן.
          ולובנדובסקי בכושר למרות שלקחו לו את נעל הזהב שלא בצדק.
          הוא יבוא להוכיח שהפרשנים טפשים…
          לגבי הסלטיקס אני לא דואג, באנר 18 יבוא בקרוב, עם או בלי סטיבנס.

            1. זה הווישפול שלי,קודם ברצלונה אחרכך סיטי ובסוף פס"ז.
              בסוף לא יהיה אדם שיגיד שבאיירן לא הגדולה מכולם….
              הפחד הגדול שלי זזו ההגנה של באיירן. בהתקפה אנחנו נפלאים, בהגנה הרבה פחות!

      1. חבריקו מוסד שב״ר ודוקטור הופמן כבר הוכיחו את עצמם בעבר במשחקים קשים כאשר אני נאלצתי להיעדר. כנראה שבכדורגל אתם עדיין לא מספיק חזקים. ראיתי עכשיו את הפרוטוקולים מאתמול – ראגנר ישב בחוץ ו-וראן גרם נזקים בלתי הפיכים. המקצוע של בלם או שוער הוא אכזרי מאוד.

      2. אני בונה על זה שתעברו את אינדי והסלטיקס יטפלו בהם בפליאוף.
        אתם תהיו מול מיאמי ואולי תעופו.
        לסלטיקס אין תשובה לאמביד בפנים והורפורד מכיר מצוין את כל התרגילים של הסלטיקס… אם יש מישהו שידע איך לשבור א תנועת הכדור, זה הוא…

        1. יביאו על אמביד עזרה בכל הזדמנות, השאלה אם הם ינצלו את זה לשלשות חופשיות. הורפורד שחקן משנה בסופו של דבר לא הייתי מייחס לו יותר מדי חשיבות

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אם הפרופסור אומר.

  7. הבעיה בבועה שאחרי הבטחת הפלייאוף אין שום משמעות לביתיות. במערב זה נהיה אבסורד יותר כי גם אין משמעות למי תקבל? פורטלנד/אוק'/דאלאס.. ומי עדיפה בסיבוב השני? דנבר? יוסטון? אין לדעת. לכן החצי השני של הבועה הוא מנוחה וניסוי כלים

    1. בדיוק, וגם הורדת חלודה וכניסה לכושר משחק. זה לוקח זמן וזה נחוץ. במערב המטרה לברוח מהקריפרים (הלייקרס לא מפחידים) במזרח – לברוח מהוויסקונסינים.

          1. בלייקרס (שיקוץ) ובבאקס (יאניס).
            התיאוריה שלי אומרת שבמצב של גמר באקס לייקרס יאניס מתחיל לקבל עבירות תוקף על ימין ועל שמאל.
            לשיקוץ אין זמן לבזבז, ליאניס יהיו עוד הזדמנויות.

            1. ברור אלא אם כן הוא יחדור עם המרפק על זרגים

            2. עכשיו רק נותר לברר מי השופטים ששורקים הכי הרבה עבירות תוקף בליגה ומי שורק ליאניס הכי הרבה ולצוות אותם לטוני בראדרס😎

            3. אוףףף
              מתי הנאחס הזה עוזב את האן בי איי?
              הסלטיקס לפלפים, היו צריכים להתחיל קמפיין לסילוק השיקוץ בראדרס האמיתי מהאן בי איי….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט