אירועי דיומא – 08.08.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – המשך שמינית ליגת האלופות, מירוץ מילאנו סן רמו, אלוף האלופים בין מכבי תל אביב להפועל ב"ש וגם משחקי גביע הטוטו.

כדורגל :

ליגת האלופות – שמינית הגמר / דור בלוך:

22:00 ברצלונה (1) – נאפולי (1):

ברצלונה סיימה באופן מחריד את העונה והעניקה לריאל מדריד את האליפות, ובאופן כללי נראתה רע מאוד העונה וניכר שהיא צריכה שידוד מערכות כדי לאפשר למסי שממשיך להיות אלוהי לזכות בתארים. אבל הסיטואציה הנוכחית עשויה דווקא להעניק לברצלונה סיכוי, היא מגיעה עם מקדמה של שער חוץ מול נאפולי שבעצמה לא הייתה בכושר נפלא בליגה שלה, ואם מסי יעשה את הקטע שלו, קשה להאמין שנאפולי תוכל להתמודד איתו. אצל האיטלקים, השלישיה הנהדרת של מרטנס, קייחון ואינסינייה, שלישיה שאם תשאלו אותי נראית הרבה יותר טוב מסכום חלקיה תנסה להפתיע.

22:00 באיירן מינכן (3) – צ'לסי (0):

משחק לפרוטוקול כאשר צעירי צ'לסי יגיעו למינכן כדי להיפרד יפה מעונה מאוד מכובדת שעשו, אבל מליגת האלופות הם יפרדו בשלב שמינית הגמר, בעוד באיירן נראית נכון לעכשיו כמו קונטנדרית אמיתית ללכת עד הסוף.

אלוף האלופים – ישראל / ניר מועלם :

20:15 הפועל באר שבע – מכבי תל אביב, ספורט 1 : מכבי תל אביב האלופה של העונה האחרונה תשחק בסופר קאפ הישראלי או בשמו אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע אשר זכתה בגביע. שתי הקבוצות עברו מתיחת פנים קטנה כאשר במכבי תל אביב נפרדו מהמאמן איביץ אשר החליט ללכת לדרך חדשה, אליאל פרץ עזב לוולפסברגר האוסטרית ואילו טל בן חיים החלוץ חזר אחרי קדנציה לא מרשימה בצ'כיה, ובצד האדום של המגרש יש לנו את באר שבע שנפרדה מאורן ובן ביטון, שני המגנים, והיא גם נפרדה מבן שהר שעזב לאי השכן, אך הם הצליחו להשאיר את זוסוואה שהוא שחקן נהדר. הימור – שתי הקבוצות לא מוכנות למשחק הזה כלל, אף אחת לא התחזקה כראוי לעונה, ונזכיר את העובדה שלמכבי עדיין אין מאמן קבוע, אבל אני אלך על הקבוצה האיכותית יותר ואהמר על מכבי תל אביב שתניף את הגביע.

גביע הטוטו – מחזור 1 / ניר מועלם :

בית ב' :

19:50 מכבי נתניה – הפועל כפר סבא, 5 פלוס משולב : שתי הקבוצות מתחילות את העונה בלי יותר מידיי וודאות כאשר בצד של היהלומים בצ'יראי עזב סוף סוף את הקבוצה, לטעמי שנה אחת מאוחר מידיי וגם בורחה הררה, ואילו בצד של כפר סבא הצליחו להשאיר את הקפטן עומר פדידה אחרי שהוא כמעט חתם בהפועל חיפה. הימור – מכבי נתניה תפתח את העונה ברגל ימין.

19:50 מכבי פתח תקווה – הפועל חדרה, 5 פלוס משולב : שתי קבוצות שלדעתי יכולות להפתיע בענק העונה בליגת העל, כאשר מצד אחד יש לנו את הצעירים של מכבי פתח תקווה שינסו להוכיח שהם יכולים לשחק גם בליגה הראשונה, ובצד השני יש לנו את חדרה שעם תקציב מועט עושים רכישות נהדרות ( יואב ג'רפי, תמיר גלזר, עומר לקאו, ירדן כהן ומקסים פלקושנצקו ). הימור – משחק משולש שכל תוצאה יכולה להיות בו, ולכן אלך על תיקו.

בית ג' :

19:00 אשדוד – הפועל תל אביב, ספורט 5 : את בית ג' נפתח עם שתי קבוצות שלא ממש בטוח איך יראו במהלך העונה הנוכחית כי אצל אשדוד אין כל כך השקעה בשחקנים מבחוץ ויותר בונים על שחקני האקדמיה, ואילו אצל הפועל תל אביב עסוקים בעיקר בעניינים כספיים ובתי משפט, כאשר אוראל דגני עזב את המועדון סוף סוף, מאור בוזגלו קיבל מכתב פיטורים ואיתו גם יואב ג'רפי שעבר לחדרה, ובכללי לא ממש ידוע איך תראה העונה של האדומים, אבל כבר עכשיו ניתן לסמן 6-8 קבוצות שיהיו מעליהם. הימור – אשדוד מפתיעה ומנצחת את הפועל תל אביב.

20:15 בני יהודה – ביתר ירושלים, 5 לייב : משחק מאוד מעניין יפתח לנו במקביל לאלוף האלופים כאשר בני יהודה של אלישע לוי תארח את ביתר של רוני לוי שנשאר לבסוף מאמן הקבוצה. אצל בני יהודה הסגל לא שלם וכרגע אין שוער במקום זובאס שעזב אבל אני סומך על הצוות הכתום שימצאו אחד כזה עד פתיחת הליגה, ובינתיים הביאו כמה זרים חדשים וגם את ניב זריהן מהפועל באר שבע, ואילו בבירה המצב יחסית שקט ונראה שעושים עבודה טובה שם בכל הקשור למצבת השחקנים כאשר אנטואן קונטה ככל הנראה לא ימשיך, ומקס גרצקין עזב, אך במקומם הגיעו אוראל דגני ואורן ביטון, כאשר מיכאל אוחנה אמור לחזור למגרשים אחרי שנה בלי כדורגל שזה חיזוק משמעותי לביתר, וגם יש עניין לא סגור עם שלומי אזולאי החלוץ אשר מבוקש באירופה אך לא מקבל שיחרור ממשה חוגג. הימור – ביתר כרגע קבוצה שלמה יותר מבני יהודה ואני אהמר עליה.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – שמינית הגמר:

12:00, 21:00: בארי הוקינס-ניל רוברטסון
12:00, 21:00: מרטין גולד-קיירן ווילסון
16:30: דינג ז'ונווי-רוני אוסליבן (4:4)
16:30: אנתוני מקגיל-ג'יימי קלארק (6:2 לקלארק)

שלב שמינית הגמר ממשיך לספק לנו קרבות צמודים ומותחים, ואתמול כל הקרבות שהוכרעו היו כאלה. כזה היה סיום המשחק בין מארק וויליאמס לסטיוארט בינגהאם. שני אלופי העולם הוותיקים ניהלו משחק צמוד ומרתק מתחילתו, בו ההובלה החליפה ידיים פעמים רבות (גם במהלך הפריימים עצמם). בסופו של דבר, היה זה וויליאמס שהצליח לצאת עם ידו על העליונה בשני הפריימים האחרונים. קרב מותח עוד יותר סיפקו לנו מארק סלבי ונופון סנגקהאם. הג'סטר והתאילנדי הגיעו צוואר אל צוואר עד לפריים מכריע, שבו טעות של התאילנדי הובילה לברייק מנצח של אלוף העולם לשעבר. אך שני אלה היו כאין וכאפס ליד המתח במשחק שבין ג'אד טראמפ ליאן בינגטאו. המשחק בין השניים היה עצבני ומתוח מאין כמוהו, שבסופו אלוף העולם טראמפ הצליח לזכות במשחק בציפורניים בהפרש של שני פריימים (למרות עוד יכולת לא משכנעת מצידו). עוד ראינו את הסשן הראשון בין אנתוני מקגיל לג'יימי קלארק, שבו האחרון הראה שהיכולת הפנטסטית שלו מול מארק אלן לא הייתה מקרית, והוא כבר אוחז בפער של ארבעה פריימים על הסקוטי הג'ינג'י שמולו. המשחק הזה יימשך היום ומחר. בסשן הערב נפתח גם המשחק בין רוני אוסליבן לדינג ז'ונווי, שבו רוקט רוני ראה שהיריב שמולו הפעם הוא מעט יותר מנוסה ואיכותי מהיריב הקודם. הסשן הזה נגמר בחלוקת פריימים שווה, כשגם משחק זה יימשך היום ומחר.
היום ייפתחו שני המשחקים האחרונים של שמינית הגמר. הראשון יפגיש את בארי הוקינס עם ניל רוברטסון. רוברטסון הוא אחד השחקנים הטובים בעולם בשנים האחרונות, ונראה לא רע בסיבוב הראשון, מה שיזכה אותו בתואר הפייבוריט במשחק. עדיין, "הנץ" הוקינס נראה מצויין בסיבוב הראשון, ואם יצליח לאפסן את האופי הפריך משהו שלו, הרי שניצחון שלו במשחק לא יפתיע גם כן. המשחק השני יפגיש את מרטין גולד עם קיירן ווילסון. את ווילסון עדיין לא ראינו בטורניר – הוא זכה מן ההפקר בסיבוב הראשון, לאחר הפרישה של היריב אנתוני המילטון ממש לפני תחילת האליפות. הלוחם הוא אחד השחקנים האיכותיים והנחושים בענף, ונותר לראות אם המנוחה הלא צפוייה השפיעה עליו לטובה או לרעה. אלא שהיריב ממול מעניין לא פחות: גולד נתן את המשחק הטוב והאטרקטיבי מבין כל המועמדים בסיבוב הראשון (ששמם הפרטי אינו רוני), בסגנון עליו הוא שומר מאז ומתמיד. אם ימשיך כך, הרי שהלוחם ממול יזדקק לכל הכישרון והנחישות אותם יוכל לגייס על מנת לעבור לשלב הבא. שידורים ביורוספורט 1 ו-2 במהלך היום.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

מירוץ מילאנו-סן רמו:

החזרה לעונת הרכיבה מביאה אותנו היום אל המונומנט הראשון של העונה – מירוץ מילאנו-סן רמו, הראשון מבין חמשת המונומנטים של העונה. מאד מוזר לראות את המירוץ הזה בתחילת אוגוסט, ודאי ממירוץ שאחד מכינוייו הוא "לה פרימוורה" (האביב באיטלקית), כנראה עוד אחד מסימני התקופה ההזוייה שלנו. זה לא השינוי היחיד שנראה במירוץ: מספר הרוכבים בקבוצה יירד הפעם לשישה, מה שעשוי להיות בעל השפעה רבה במירוץ ארוך מאד כמו זה (299 ק"מ, הארוך ביותר בשנה). גם המסלול הקבוע של המירוץ השתנה יחסית לשנים הקודמות, עם קטעים ארוכים יותר בפנים הארץ ופחות בחופים, כנראה כדי ליצור פחות חיכוכים עם הנופשים בקיץ. דבר אחד שנשאר, כמובן מלבד נקודות ההתחלה והסיום, הוא שני הטיפוסים הקצרים והמסיימים של המירוץ – הצ'יפרסה והפוג'ו. שני אלה הם בד"כ המקומות שהופכים את המירוץ למרתק, ובמקרים רבים קובעים את זהות המנצח. התוואי של המירוץ מתאים בעיקר לאול אראונדרים, כשמדי פעם אפשר לראות נצחונות גם של מטפסים או של מאיצים. מבין האול אראונדרים נוכל למצוא קודם את ז'וליאן אלאפיליפ, זוכה השנה שעברה, ומלבדו גם רוכבים כואן דר פול, סאגאן, ואן אוורמאט, קביאטקובסקי, מתיוס, ואן ארט, קריסטוף, ז'ילבר, נסן, טרנטין, דמאר וקולברלי. מטפסים שינסו כאן את מזלם הם ניבאלי (הזוכה לפני שנתיים), פוגאצ'אר, טיונס ולוטסנקו. מבין המאיצים נוכל לראות את ויוויאני, בנט, יואן וגביריה. שידור ביורוספורט ב-16:50.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

    1. בד"כ יש הגברת קצב גם בטיפוס הראשון ע"י מטפסים או אול אראונדרים, בעיקר אם יש מאיצים שהגיעו עד לשם, ורוצים להיפטר מהם. סוג של דילול ראשון. המירוץ כולו אמור להסתיים באיזור שבע וחצי, אז הטיפוס לפוג'ו אמור להיות קצת לפני.

  1. יומבו עם יום לא רע כשהם מנצחים גם בצרפת כשרוגליץ' מקדים את ברנאל קינטנה והשאר. וזה בלי לנסות לרצוח אף אחד.

  2. יייייהווווו
    תודה על הוואר, ללא ספק פנדל וכרטיס צהוב מוצדק נגד צלסי. באיירן שולטת ורוברט שוכשל מכניס את הראשון לרשת של למפארד. השוער מזנק לכיוון הנכון אבל כזו פצצה אי אפשרלעצור…

  3. איזו החמצה עכשיו של תומס מולר,לא בטוח שלא היה עליו פאול בבעיטה. סרז' היה עושה מזה גול, גם מולר של לפני 8 שנים.

  4. עכשיו לובנדובסקי על תקן של מבשל לפרישיץ ומצד שני התקפה מסוכנת ראשונה לצלסי.
    הבווארים מובילים 5:0 על צלסי, הסיפור היה גמור לפני שהתחיל וישתעשעו בצלסי עד הסוף…

  5. והנה ההגנה של באיירן עם הטעות הקבועה ונוייר מוציא כדור מהרשת. גול יפה מאד וניסיון הצלה נפלא שלא הצליח.

  6. דייויס נהדר במשחק הזה בעמדת המגן השמאלי.
    עילוי, ועם יהושוע בצד השני, חוזרים אולי לימים של באיירן הגדולה.

    1. מוזר
      לא היתה עבירה והיה נראה כמו כיווץ או מתיחה ובכל זאת הוא חוזר.
      ועכשיו שוב תומס עם החמצה מסמרת שיער.

      1. חצי מהסגל של ברצלונה לא מתאים לקבוצה ברמה הזאת, למרות משחק טוב ברצלונה צריכה לעשות שינוי סגל רציני, אני לא רואה אותם עוברת את מינכן בשישי. נחמד מול נאפולי לא רמה מעל

  7. חסר להם כישרון בשחקנים יוצרים, יש להם מחסור חמור באתלטיות ומהירות, קבוצת עם טיסנים על הקווים כמו סיטי יחסלו אותם

  8. גריזמן איבד כל שבב של ביטחון, הוא כזה כשרוני פשוט לא מתאים לשיטת המשחק של בארסה , גריזמן של שנה שעברה היה קובר את השוער בבעיטה , זה של השנה מל של השחקן שהיה שמפחד לבעוט

    1. הם הולכים לפרק את בארסה , לא זוכר את ברצלונה כזאת חלשה המון שנים, פרט למסי שנוא הG.O.A.T אין להם שופ שחקן יוצר ברמה גבוהה שום שחקן שיכול לקחת עליו משחקים, לעשות מבצע אישי או להריץ התקפה, חסר להם מהירות באופן נואש (קבוצות עם משחק מעבר יחסלו אותם). רכש נוראי הם עשו שום שחקן שמתאים למסי ההתעקשות על הטיקי טקה וDNA של המועדון יעלה להם ביוקר , קוטיניו היה ידוע שבלוף, גריזמן לא מתאים ליד מסי גם היה ידוע, סוארז כבר לא סוארז של פעם לצערי הוא כבר לא מתאים לרמות האלה הוא איבד את הצעד הראשון שהיה לו , פיקה גם גמור, ראקיטיץ אותו דבר , רוברטו זה לא לברצלונה, דה יונג יש לו המון פוטנציאל לא ממומש בנתיים הוא לא ברמה, רחוק מהקוסם של שנה שעברה בעיקר מניע כדור לרוחב המגרש.

  9. תודה לכולם.
    נותרנו בשלב רבע הגמר.
    8 קבוצות מ 5 מדינות
    2 נציגות לצרפת גרמניה וספרד ונציגה בודדת לאנגליה ואיטליה.

    6 מהקבוצות לא זכו אף פעם בתואר הזוכות היחידות ייפגשו ברבע הגמר והן מינכן וברצלונה .
    אתלטיקו עשתה גמר .
    כאשר ליון וסיטי עשו חצי גמר ולדעתי גם פ.ס.ז ( למרות שבווקפדיה כתוב רבע).
    אטאלנטה ולייפציג לראשונה ברבע הגמר ולמעשה בנוקאאוט ( כאשר לגבי אטאלנטה זה הופעת בכורה במפעל ).

    גם פ.ס.ז אתלטיקו וסיטי זכו בגביע אירופה השונים .
    לייפציג ליון ואטאלנטה לא עשו אפילו גמר .

    מינכן כרגע 8/8 כאשר גם סיטי וברצלונה עדיין לא נוצחו העונה.

    כמה משפטים ראשונים על כל רבע גמר .

    רביעי 12/8 פ.ס.ז – אטאלנטה.
    מפגש בין 2 קבוצות שלא היו בגמר ואולי גם לא בחצי .
    אין כאן מפגשי אקסים.
    באטאלנטה אף אחד לא זכה בגביע בעבר בפ.ס.ז
    לקחו זאת נאבס די מריה ונאיימר. .

    חמישי 13/8 אתלטיקו -לייפציג.
    עוד מפגש בין קבוצות שלא זכו כאשר אתלטיקו הייתה בגמר 3 פעמים
    לאתלטיקו 2 זוכים מהעבר מוראטה ויוראנטה .
    אין מפגשי אקסים או משחקי עבר .
    אך אתלטיקו התמודדה מול יובנטוס בבתים ונוצחה.

    שישי 14/8 מינכן -ברצלונה
    המפגש המרכזי של שמינית הגמר בין 2 זוכות עבר כל אחת 5 פעמים היו להם לא מעט מפגשי עבר למשל ב 09 ואז 13 ו 15 כשהמשותף הוא שהמנצחת זכתה

    זוכי עבר במינכן.
    נוייר , מרטינס ,בואטנג , מולר ואלאבה כולם ב 2013 במדי הקבוצה וכן אליקנטרה שעשה זאת בברצלונה 09,11 .

    בברצלונה.
    שטגן רקיטיץ אלבה וסוארס 15
    רוברטו הוסיף על כך את 11
    בוסקאטס הוסיף גם 09
    פיקה זכה בכל אלו ו גם 08 במדי יונייטד.
    ומסי זכה גם ב 06 עם ברצלונה סה"כ 4.

    אקסים.

    בצד אחד אליקנטרה היה בברצלונה שם גדל קיבל 68 הופעות 7 שערים אך היה מעוטר ב 4 אליפויות 2 גביעים עולם קבוצות ואלופות אך לא שיחק בגמר למרות שהיה בסגל 11 .

    קוטיניו שעדיין שייך לברסה שיחק במדיה שנתיים 52 מש 13 שערים 2 אליפויות וגביע .

    מנגד .
    וידאל עם 79 הופעות 14 שערים 3 אליפויות וגביע .

    מוצ"ש סיטי – ליון
    לא נפגשו בנוקאאוט אך בבתים אשתקד וסיטי סיימה 1 וליון 2.
    2 הקבוצות ללא גמר אך אן חצי גמר.

    בסיטי זכה בגביע הזה פפ המאמן תחילה כשחקן 92 ואז כמאמן ב 09+11 .
    גם בראבו זכה בגביע גם הוא במדי ברצלונה 15 אך לא שיחק באלופות .
    בליון אין זוכה .

    אין אקסים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט