הרפטורס נגד הסלטיקס, וגם הספרס והגריזליס ממשיכים להאבק על המקום בפלייאוף ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הרפטורס נגד הסלטיקס, וגם הספרס והגריזליס ממשיכים להאבק על המקום בפלייאוף ביום שישי הגדול! / דור בלוך

20:00 סן אנטוניו ספרס (38-29) – יוטה ג'אז (25-43):

סן אנטוניו לא מבטיחה נצחונות העונה, וגם לא מאז התחילו משחקי הבועה על אף היכולת המשופרת שהציגה, אבל מה שהיא כן מבטיחה זה משחקים צמודים. כל ארבעת המשחקים של הספרס בבועה הסתיימו ב-10 או פחות, שניים הסתיימו בנצחון ושניים בהפסדים שוברי לב, במיוחד זה מול פילי עם שלשה בשניה האחרונה.

גם הג'אז עומדים על מאזן של 2-2 בבועה כאשר הם סופרים נצחונות על ניו אורלינס וממפיס לעומת הפסדים ללייקרס ולת'אנדר, ועבור שתי הקבוצות זה משחק שיש בו הרבה על מה להילחם.

הג'אז ממוקמים כרגע במקום ה-5 כשהם צמודים לרוקטס שבמקום ה-4 אבל פוזלים בחשש לעבר אוקלהומה שמפגרת אחריהם בחצי משחק בלבד. סיטואציה מסובכת ביותר גם לאור העובדה שאין יתרון ביתיות ולכן יכול להיות שעדיף לג'אז אפילולרדת למקום ה-6 ולהימנע ממפגש עם הרוקטס לטובת מפגש עם הנאגטס מאשר לסיים במקום ה-4 ולפגוש את הרוקטס עם יתרון ביתיות שלא שווה דבר.

אצל הספרס לעומת זאת המצב פשוט יותר. משחק וחצי פחות מפורטלנד שבמקום ה-9, ו-2 פחות ממפיס שבשמיני הופכים את המשחק הזה למשחק שאין שום אפשרות אחרת מלבד לנצח אותו, הפסד והעונה של הספרס תמה, והיא תשאיר לממפיס, פורטלנד, פיניקס ואולי גם סקרמנטו וניו אורלינס את האפשרות להיאבק עד הסוף.

כמו חוסר היציבות של הספרס בכלל, כך גם השחקן המוביל שלה כרגע – דרוזן. 27 נקודות היו לו מול סקרמנטו ו-30 מול פילי, אבל רק 14 מול ממפיס ו-18 במשחק מאוד פאסיבי מול דנבר, הלילה הספרס יצטרכו אותו בשיא כושרו כדי לשמור על סיכוי להאריך את העונה שלהם.

הצד השני הג'אז יתבססו כמובן על גובר ומיטשל, ויקוו שקונלי שקלע 23 בנצחון האחרון של הקבוצה ימשיך בהשתלבות המשופרת שלו מאז המעבר לבועה.

הימור: יוטה ב-5

Nov 4, 2018; San Antonio, TX, USA; San Antonio Spurs power forward LaMarcus Aldridge (12) talks with guard DeMar DeRozan (10) during the second half against the Orlando Magic at AT&T Center. Mandatory Credit: Soobum Im-USA TODAY Sports

23:00 ממפיס גריזליס (37-32) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-42):

אם יש קבוצה שהמעבר לבועה לא עשה לה טוב הרי זאת הממפיס גריזליס. הקבוצה הצעירה הזאת שכל כך הלהיבה והייתה בדרכה להופעת פלייאוף מאוד מפתיעה, איבדה את הסוואג שלה לחלוטין ואחרי שני הפסדים צמודים מול פורטלנד וסן אנטוניו, באו שני הפסדים בפערים גדולים יותר מול ניו אורלינס ויוטה. ושימו לב לכך שאף אחת מהקבוצות הללו הן לא מאריות הבועה.

וכאשר מה שנותר לממפיס אחרי המשחק הזה הוא משחקים מול טורונטו, בוסטון ומילווקי, הרי שהדובים צריכים להיות מוטרדים. מאוד מוטרדים.

הבעיה כמו שאני מבין אותה היא שאין לממפיס שחקן שברמת הבשלות שלו כרגע מסוגל לקחת את הכדור כשהמצב קשה כמו בעיצומה של ריצת 1-23 של יוטה שחיסלה את הסיכויים של הגריזליס במשחק הזה. יש להם איזון טוב בין ניסיון לכישרון צעיר, אבל אין להם אף שחקן שהוא גם מנוסה וגם עם יכולות התקפיות משמעותיות וכך כאשר המשחקים ניהים קריטיים וצמודים קשה מאוד לנצח. זה יהיה מבחן מעניין ונראה גם מחשל למוראנט וג'קסון.

אוקלהומה לעומת זאת ממשיכה את העונה המפתיעה והנהדרת שלה והיא יכולה להיות מהמרוויחות מהפגרה שכן היא מקבלת את שחקן המפתח שלה – כריס פול – רענן כאשר הגיל מהווה פחות פקטור. ואכן מאז שהגיעה לבועה הת'אנדר ניצחה בצורה מרשימה ופערים גדולים את יוטה והלייקרס והפסידה בהארכה לדנבר. מי שלא יספור אותה בפלייאוף עלול להצטער על כך.

הקרב אם כן בין גארד העתיד לפוינט גארד הגדול של דורו יעמוד במרכז של משחק ההזדמנות האחרונה של ממפיס, לא מומלץ להחמיץ.

הימור: אוקלהומה ב-10

24:00 ברוקלין נטס (36-32) – סקרמנטו קינגס (39-29):

מה לעזזאל קרה אתמול לסקרמנטו שקלעה 49 נקודות ברבע הראשון -40 בשלישי? מהפתאום בוגדנוביץ' מצא את הידית שלו, האםזאת ההגנה האיומה של ניו אורלינס או איזה חיבור מפתיע? אולי אירוע חד פעמי?

הלילה סקרמנטו תפגוש קבוצה נוספת שלא נחשבת לאחת מהחזקות בבועה, אך בכל זאת סופרת שני נצחונות מתוך 4 משחקים.

עם זאת ההגנה שלה נראית קטסטרופה, והנטס אחרי ההתלהבות מהנצחון על הבאקס חטפו לא פחות מ-149 נקודות מבוסטון שקלעה ב-52% מחוץ לקשת.

כך או אחרת ברוקלין תהיה בפלייאוף בעוד סקרמנטו ככל הנראה לא תהיה פה מה שמדגיש את האבסורד בחלוקה לאזורים, במיוחד על רקע הבועה, שנתנה הזדמנות לבחון המשך הליגה ללא חלוקה לאזורים ופלייאוף ללא חלוקה לאזורים, הזדמנות שפוספסה.

הימור: סקרמנטו ב-15

1:30 פילדלפיה 76'ס (27-41) – אורלנדו מג'יק (37-32):

האם הסיקסרס הוא ארגון מקולל? האם זה הכל בגלל הפרוסס שבגד בכל ערכי ספורט שניתן להעלות על הדעת ולקח את אחת מתופעות הספורט המכוערות ביותר לקצה? הסיקסרס אומנם ניצחו את שני משחקיהם האחרונים אחרי שהפסידו לאינדיאנה בפתיחת משחקי הבועה, אבל איבדו את בן סימונס ולא ברור האם ומתי הוא בכלל יחזור.

עם או בלי סימונס ההגנה של פילי נראית נורא, ומאפשרת מעל 40 נקודות ברבע אחד ב-2 משלושת המשחקים ששיחקה עד כה בבועה. כשאני מסתכל על פילי אני מקבל את התחושה שההדחה הדרמטית של העונה שעברה קצת פגעה בהם מוראלית, מין תחושה של אם לא עשינו את זה אז, זה כבר לא יקרה עבורינו, ועכשיו עם הפציעה של סימונס עומד בפניהם מבחן פסיכולוגי מורכב ביותר.

בצד השני אורלנדו שמרוצה בכלל להיות בבועה שלא נדבר על כך שהיא עושה את דרכה אל הפלייאוף, אולי אפילו מהמקום ה-7. המג'יק ניצחו את שני משחקי הבועה הראשונים שלה, רק כדי להפסיד את השניים הבאים מול אינדיאנה וטורונטו וכשמסתכלים על המשחקים האלה עולה תמונה ברורה – לאורלנדו אין הגנה מספיק טובה מול קבוצות העלית, ולכן אם היא לא מצליחה להגיע לאיזור ה-120 נקודות, היא חסרת סיכוי.

הנתונים האלה מצביעים על אפשרות למשחק רב נקודות ואינטנסיבי הלילה בקרב המזרחי הזה, שלפתע נראה צמוד מכפי שהיינו חושבים.

הימור: אורלנדו ב-5

3:00 ניו אורלינס פלקינס (39-29) – וושינגטון ווזיארדס (44-24):

האטרקציה שהיא ציון ממשיכה להיות סיבה מספיק טובה לצפות בפלקינס, וברנדון אינגרם נראה באמת נהדר, אבל הפסדים ליוטה במשחק צמוד ולקליפרס במשחק שלא היה כזה, פגעו קשות בסיכויים של הפלקינס להגיע לפלייאוף בתחרות המאוד צמודה בתחתית המערב, וההפסד לסקרמנט ואתמול בלילה בתצוגה הגנתית מבישה כנראה סגרה את הסיפור של הפלקינס.

ובכל זאת, לשחק צריך ולנצח כדאי והלילה מגיעה מולם קבוצה שהפסידה את כל משחקיה עד כה בבועה, הוויזארדס העלובים הן כארגון והן כקבוצה וזאת הזדמנות טובה להוסיף עוד קצת היילייטים ולצבור עוד קצת ביטחון לקראת העונה הבאה שבה המועדון הזה אמור להתחיל את דרכו להפוך את הבסיס הצעיר והמוצלח שלו לקבוצה שמסוגלת לעשות ריצת פלייאוף עמוקה.

הימור: הפלקינס ב-15

4:00 טורונטו רפטורס (18-49) – בוסטון סלטיקס (23-45):

אז הגענו למשחק המרכזי שלנו, ולמרות שטורונטו ככל הנראה תסיים שניה ובוסטון שלישית לא משנה מה תהיה תוצאת המשחק הזה, הקרבות האלה בין קבוצות הצמרת בסמוך לפלייאוף נוטים להיות כאלה בהן כל קבוצה רוצה לתת הצהרה, ולכן אינטנסיביים ומרתקים.

במיוחד שעומדת מולנו שאלה מרתקת – האם הרפטורס קונטנדרים?

נכון להיום אגב אם אני צריך לבחור אחת משתי הקבוצות האלה הן הקבוצות שהכי הייתי רוצה שילכו עד הסוף.

הרפטורס הם סיפור אדיר כשבלי קוואי הם מצליחים להמשיך ולהיות קבוצה מנצחת שגם משחקת כדורסל נכון ונאה לעין. ומאז הכניסה לבועה הם בכלל ממריאים לגבהים חדשים, שלושה נצחונות ולא סתם אלא מול הלייקרס ומיאמי, מראים שאסור לאף קבוצה לזלזל בחבורה של ניק נארס.

קייל לאורי שקלע 33 מול הלייקרס וון וליט הם הבולטים כרגע, לצד אנאנובי שממחיש יעילות מה היא, כשדווקא מי שסומן כסופרסטאר העתידי של הקבוצה, או אולי זה של ההווה, פסקאל סיאקאם, מראה יכולת בינונית יותר (5 מ-17 מהשדה מול הלייקרס), אבל אולי זה כלל לא הסיפור, והסיפור הוא של קבוצה, שבה הולכים ליד החמה בכל ערב ויש דיי אינטנסיביות הגנתית, ואינטיליגנציה כדי שגם בלי כלי התקפי בטוח בכל ערב היא יכולה לאסוף דיי נצחונות כדי לאיים על הצמרת הגבוהה.

ובעוד כל הפוקוס הולך לטורונטו בוסטון מתכננת בשקט את ההפתעה שלה בפלייאוף. שני נצחונות ושני הפסדים יש לה בבועה אבל מי שיזלזל בה עשוי למצוא את עצמו בצד הלא נכון של 149 נקודות כמו שקרה לברוקלין או בצד הלא נכון של הפסד קריטי במשחק צמוד כמו פורטלנד.

לבוסטון יש מאמן מוכח, המון כישרון בקו האחורי, ובעוד הקו הקדמי בעייתי יותר, לסטיבנס היה הרבה זמן לחשוב על פתרונות, ואי אפשר לפסול אותם בסדרה מול מיאמי למשל ואולי אפילו מול טורונטו, הלילה נקבל לפחות חלק מהתשובות.

הימור: בוסטון ב-5

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    לדעתי ננצח הלילה, ולוא משום שכדאי ליוטה לבדוק, אחרי שנתיים רצוף, איך זה לא להיפגש עם יוסטון.
    .
    עם כל ההפתעות החיוביות אצלנו, צריך לומר שלוני ווקר מחמיץ כמו משוגע ולא נראה מחובר. אשמח אם הוא יתפוצץ על יוטה היום.

      1. אני לא חושב שאתם משתמשים במארי כמו שצריך. הוא צריך להיות שחקן שנותן שלוש – ארבע זריקות בקאץ'&שוט מהשלוש, ומנצל את החדירות של השחקן היוצר בשביל להגיע לטבעת. כמובן שההגנה שלו על מובילי הכדור זה היתרון הגדול שלו. במקום זה הוא לוקח המון זריקות שהן בצבע הרחוק או המיד-ריינג'. יש הרבה קבוצות שיוציאו ממנו הרבה יותר.

        1. בול. הוא צריך לעשות מה שדרוזן עושה, ובמקום דרוזן בחמישייה צריך מישהו שירווח את המשחק ויקלע מרחוק. אולי קלדון ג'ונסון יגדל להיות כזה, אני הייתי מנסה להביא את קובינגטון.

            1. מאנו למי אתה מתכוון?

            2. אז לא הבנתי למה אתה אומר שאין לו קליעה? הוא על 35% מהשלוש סביר למדי. בערך 74% מהעונשין גם סביר למדי. (ואני כולל בזה כמובן את עונת הפציעה ועונת הרוקי, ועונת הרוקי היא לרוב מורידה את ממוצע הקריירה) השנה הוא על 37% מהשלוש ו79% מהעונשין.

            3. לא זכרתי את הנתונים מהשנה כולה, אבל מהתרשמותי הוא מרבה לפספס, וכמעט מכל טווח, אולי הוא פשוט לא יציב ולכן זה נראה כך?

          1. מספיק למה? הוא לא צריך להיות עושה משחק הוא צריך לתת את העשר נקודות ביעילות גבוהה ולשמור כמו שצריך. בקבוצה שיהיו לו את התנאים לעשות את זה הערך שלו מן הסתם ינסוק.

            1. הוא לא ייתן את העשר נקודות ביעילות גבוהה.
              התפקיד המיטבי שלו זה מחסל הגנתי, סטייל רוברסון.
              אולי השיקוץ יהיה מעוניין.
              בכל מקרה גם עשר ביעילות גבוהה לא מספיק לנו. אנחנו צריכים יותר סקוררים ושלשלנים.

  2. כריס פול וגלינארי (שכחתי עוד מישהו שנוטה לפציעות?) צריכים להיכנס להקפאה עד תחילת הפלייאוף. שום סיבה שבעולם שיסכנו את הבריאות בשביל עוד ניצחון חסר משמעות אמיתית.
    העיקר שיגיעו בריאים לפלייאוף.

  3. סתם מחשבה מצחיקה 48 דק כדורסל נמשך יותר מ90 דק כדורגל 😂
    כל דקת משחק 4 דק מנוחה 5 חודש לא שיחקו וכל הזמן מתלוננים על לואד מנגמנט 😂😂
    שחקני nba זה הספורטאים הכי בכיינים ומפונקים בעולם.

    1. הם בכושר נוראי בטח ביחס לכדורגל רצים 2.5-3 קילומטר ב160 דקות , ים מנוחות , שחקני NBA היו מתפרקים לחתיכות אילו היו משחקים 3 משחקים בשבוע כמו כדורגל, אני רק מדמיין את השמן זאיון שלא מסוגל לשחק 10 דקות בלי לדדה , צריך לתת ספרינטים כמו בכדורגל

      1. ציון הולך כמו אחד עם מקל הליכה מה זה הצליעה הזאת.
        הם כן בכושר והם כן מסוגלים לשחק אבל התקבע הנורמה סל לא להתאמץ מותר לנוח אז מה אכפת להם גם אני בתור שחקן הייתי מעדיף לנוח.
        אני בן 35 לא בעדירית מהכושר שלהם ומשחק שעתיים ומעלה נטו אינטנסיבי 3 פעמים בשבוע ואין שום פסקי זמן באמצע אז הסוסים האלה לא יכולים? פחחח
        רק עסוקים בבכי ומחאות וזיוני שכל
        באבל דמאבל כמו שדה שוט באירופה טסים משחקים בכל מקום ואיש לא נדבק ואין להם שעוני נוכחות ובדיקות ושטויות

      2. אתה גם צריך לחשוב ששחקני כדורגל כמעט ולא קופצים בעוד כל לייאפ,דאנק או זריקה לסל מחייבת קפיצה ונחיתה שמשפיעה על כפות הרגליים,הרגליים הברכיים, גיד האכילס, acl ועוד
        שלא לדבר על פציעות לידיים וזרועות מה שכמעט לא קיים בכדורגל.
        מעניין כמה שחקני כדורגל היו נפצעים אם היו צריכים לעשות את זה.
        לכל ספורט יש קונדישנינג שונה ומתאמנים בצורה שונה , זה לא אומר ששחקני כדורסל פחות בכושר משחקני כדורגל.

        1. שחקני כדורגל מקבלים פיצוצים וגליצים לרגליים ויותר פיזי במאבקי כדור. יש יותר פציעות בכדורגל מאשר בכדורסל. בnba בוכים על כל שפשוף ועזוב מנוחה של פסקי זמן יש מנוחות של וידאו ועונשין.
          תאר לך יהיה כדורגלן שיקפוץ על מגינים זה יהיה אדיר הדור הבא.
          קיצר הם הספורטאים הכי מפונקים ובכיינים.
          בשום ענף אין בכיינות כמו אצלם.

        2. אני לא מתייחס לאתלטיות אני מתייחס לסיבולת לב ריאה, הסיבולת לב ריאה בכדורסל לא טובה בטח ביחס לכדורגל , מה זה פציעה לזרועות בכדורגל לא מקבלים פציעות ברגליים? אני רואה את ציון בלי רצועות אם היה משחק בכדורגל

          1. יש להם סיבולת פשוט הנורמה שהתקבעה היא לא להתאמץ, לנוח, אם אפשר גם לנוח על המגרש, לנוח בהגנה, לנוח בפסקי הזמן, לנוח בריוויו, לנוח בצאלאנג, לנוח ולנוח ולנוח כמה שיותר ואז לגבות את זה במחקרים שמנוחה עוזרת…מה באמת מנוחה עוזרת? פששש
            פופ המציא את זה ועשה דברים מגונים אחכ השיקצה פיתח את המנוחות במגרש כחלק מ"לקחת שליטה על חיינו" וקאווי הפך את זה לנורמה רצויה ומקובלת.

  4. יוטה הקבוצה הכי חלשה במערב וחוץ מברוקלין ואורלנדו לא עוברת אף קבוצה במזרח.
    הייתי שם גם את הכסף על פיניקס מולם.

  5. אם פה מדברים גם על הצ'מפיונס, אז יובה נראים כמו חרא כל השנה וגם במשחק הראשון בליון יצאו בזול, אין מה להתפלא

  6. לדעתי מה שאנחנו רואים בעיקר זה חוסר כושר מנטלי. מבחינה פיזית השחקנים נראים לי בסדר גמור, אבל המון המון טעויות שנובעות מזה שקשה לשמור על פני כל כך הרבה זמן עם הפסקה כזאת ביזארית באמצע על רמת הריכוז המנטלי שנדרשת ברמות האלה

  7. יובה קבוצה פח, לא ריאל לא ליברפול לא יובה ,רק חסר שברצלונה תודח איזה שעמום ליגת האלופות תהיה, הגמר שנה שעברתי נרדמתי פעמיים

    1. ברוך אמן ברצלונה תודח איזה כדורגל מרדים הם בעונה זוועה, הגיע הזמן מועדון רקוב שכבר לא מספיק מסי לכסות על הריקבון.

  8. הניצחון המתקרב הזה הולך לתת לממ]יס מעט אוויר בזמן שכל המתחרות שלה רק מנצחות ושמות עליה לחץ עם התחרות על המקום האחרון לפלייאוף

  9. הפליקנס הם הקבוצה המגעילה ביותר שראיתי – הכל מקרי, אין שיטה, אין דרך. גם אם ינצחו היום את וושינגטון (שנראית טוב מהם) זו תהיה בדיחה עצובה. לא ברור לי למי משלמים שם על אימון, ולמה.

  10. יאהוווווו
    שיר הלילה
    והפעם אבאל'ה בוא ללונה פארק.
    אם אותי תיקח ללונה פארק
    תראה איך אהיה ילד טוב
    מהיום לטובה אשתנה
    ואחדל להגיד "לא רוצה"

    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    נרכב על הסוס הלבן
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    תהיה גם אתה חבר'מן

    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    שם נחמד, עליז ונפלא
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    נתנדנד על הנדנדה

    ניסע נסתובב בגלגל הענק
    יהיה כה יפה, שנינו נצחק
    למעלה למטה, ימינה ושמאל
    אל תפחד, אני לא אפול

    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    נרכב על הסוס הלבן
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    תהיה גם אתה חבר'מן

    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    נרכב על הסוס הלבן
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    תהיה גם אתה חבר'מן

    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    שם נחמד, עליז ונפלא
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    נתנדנד על הנדנדה

    ניסע נסתובב בגלגל הענק
    יהיה כה יפה, שנינו נצחק
    למעלה למטה, ימינה ושמאל
    אל תפחד, אני לא אפול

    הו,
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    נרכב על הסוס הלבן
    אבאל'ה בוא ללונה פארק
    תהיה גם אתה חבר'מן

  11. יש כמה קבוצות רקובות בליגה
    (דולאן מוביל בקטנה)
    ג'רי ריינסדרוף, בעלי הקבוצה, יעדיף להשאיר את ג'ים בוילן מ"שיקולים פיננסיים",ציטוט מהיום(לא יאומן)
    הפליקנס עם המאמן האהבל שלהם
    וואשינטון עם המאמן שהוא בדיחה
    כל החרא מתחיל בבעלים,
    האוהדים שלהם טיפשים ,יש להם כוח מיקוח עצום,בכסף שהם שורפים על מוצר רע

    1. אכן מוצר רע מאד הניקס אבל מכניס המון גם כשקקי. איך אמר ברוך? כל איש עסקים טוב מחפש את העסקה הכי זולה שנותנת הכי הרבה רווח. זה החוק…. דומן בעלים רקוב אבל הניקס הדפוקה הכי יקרה בעולם… בכדורסל כמובן.

  12. JT לא בעניינים בינתיים לצד עבודה הגנתית טובה הוא טובח בסל אבל לא מצליח להשחיל אותו. הסל האחרון שהסלטיקס חטפו באחריותו ובגלל שלא עשה מה שסטיבנס אמר לבזבז את השעון עד הסוף לפני הזריקה. אז הרפטורס יצאו למתפרצת מהקלינג ושמו שתים קלות. עילוי כן, חכם לא…

  13. הסלטס אולי לא פוגעים כרגע מן השלוש אבל עושים עבודה טובה מהשנים ובהגנה.
    הטיימלורד מסונכרן יופי ונותן עבודה פנטסטית בהגנה. כרגע

  14. סטיבנס מנהל את המשחק טוב עד כה אפילו מצוין.
    כשהראפס חוזרים הוא לא מחכה ועושה את החילופים הנכונים.
    האם יוכל לשמור על הרמה עד הסוף?

  15. היום סטיבנס נותן יופי של עבודת אימון. ההכנה שלו היתה מצויינת ולוקח פסק זמן כשהוא מוביל ב 16 בגלל שרואה תקיעות בהתקפה שלהסלטיקס בדקה האחרונה. זו עבודה טובה.

  16. 15 הפרש במחצית מצוינת של הסלטיקס. הגנה ועוד הגנה וכמובן מזל רב שהרפטורס מחרידים בקליעה!
    סטיבנס סוף סוף מקבל מחמאות.

        1. איזהחלק ממה שכתבתי?
          אולי החחחחחחחחחחחחחחחח?
          חסרים שם כמה חיתים, אבל האמת היא שזה הדבר שכי קל להקליד, אז מעצלנות…

  17. אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה יופי הסלטיקס משחקים כרגע, שירה בתנועה.
    מיצרים את הבן אדם הפנוי…
    כשהם משחקים ככה גם מילווקי והקבוצות של LA לא יצליחו לעצור אותם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט