דיון הופס: הלייקרס והבאקס צריכות להכנס לפאניקה? / רועי ויינברג

שבוע לתוך הבועה באורלנדו ראינו כמה משחקי כדורסל לא רעים בכלל, במיוחד במאבק על המקום השמיני במערב. קבוצות מסוימות נכנסו לבועה בכושר נהדר (טורונטו, מיאמי, אוקלהומה ואינדיאנה הבולטות שבהן) ובעידן בלי יתרון ביתיות בפלייאוף נדמה שהכל אפשרי. להרגשה הזאת מוסיפה היכולת של 2 הקבוצות שמובילות את המזרח והמערב, מילווקי באקס ולוס אנג'לס לייקרס.

הבאקס ניצחו משחק אחד משלושה בבועה, כשבאותו משחק הם פגשו בוסטון סלטיקס חלודה (ג'ייסון טייטום קלע 2 מ-18 מהשדה) וניצחו הודות להחלטת שיפוט מפוקפקת. באחד אחר הם נתנו ליאניס אנטדקומפו, אריק בלדסו וקריס מידלטון בין 15 ל-18 דקות והפסידו לברוקלין נטס חסרה ובשלישי, נגד הרוקטס, הם הפסידו.

ההגנה של הבאקס לא נראית בלתי חדירה כבעבר כששלושת הקבוצות שהיא פגשה מצאו את הדרך להשפיע עליה – לזרוק המון שלשות. ברוקלין זרקה 57 ויוסטון זרקה 61, נוסף ל-37 של הסלטיקס. בכל אחד מהמשחקים האלה מילווקי ספגה מעל 112 נקודות.

המצב של הלייקרס לא יותר טוב: הם הפסידו פעמיים ולא שיחקו כדורסל טוב במיוחד בניצחונות על הקליפרס והג'אז. לברון עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק בבועה, דיוויס עם 19 למשחק אחרי התצוגה נגד הקליפרס ושאר השחקנים לא שם: דני גרין וקנטביוס קלדוול-פופ עם 7 מ-33 משותף באוגוסט. בשני משחקים הם קלעו 86 ו-92 נקודות ונראה שכל שחקני המשנה של הלייקרס, חוץ מדיון וויטרס וקייל קוזמה, עדיין לא שם.

מצד אחד אפשר להבין את הכניסה האיטית יחסית של שתיהן לעניינים, בפרט של מילווקי שנמנעה מדקות ממושכות ליאניס ומידלטון נגד ברוקלין. אין ליתרון ביתיות בסדרת הגמר משמעות, הלייקרס הבטיחו את המקום הראשון במערב ומילווקי קרובה להבטיח את שלה כשנשארו לה משחקים נגד ממפיס והוויזארדס.

מצד שני הפלייאוף מתחיל בעוד שבוע וחצי, והיכולת שהפכה אותן ל-2 מ-3 המועמדות לאליפות נעלמה לפני חמישה חודשים. לא בטוח שיש ל-2 הקבוצות האלה סוויץ' שיעלה את הרמה שלהן לרמה של אלופת NBA כזה בזמן קצר. מה דעתכם?

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. שתיהן צריכות להיכנס לכושר בעוד שבוע או בעוד חודש, תלוי בדינמיקה בפלייאוף, והנסיון יקבע הרבה. אני מניח שלברון ושות' יסתדרו. לגבי הבאקס, זה לא מובן מאליו. יהיה להם קשה בסיבוב השני, אבל הם עדיין פייבוריטים לפחות עד גמר המזרח.

    כשאין על מה לשחק וליריב יש, אז קשה ליצור מוטיבציית על. הלייקרס גם יודעים שיש להם את יוסטון בבק טו בק ויש מצב ששם תהיה להם יותר מוטיבציה, אולי

  2. קבוצה יותר מדאיגה היא הקליפרס, שנראים לא מחוברים, ולהבדיל משתי אלה, גם לא היו בעבר יותר מדי מחוברים

  3. כן לפאניקה. הן לא יכלות לישון מעכשיו ויש ליאניס ולברון התקפי חרדה.
    כמו הפאניקה שהיה לגולדן סטייט עם דוראנט שהם חטפו תבוסות לפני הפלייאוף…
    אלה משחקי אימון לא מעבר עד הפלייאוף. ולבאקס יש משחקי אימון גם בסיבוב ה1.

  4. אין הרבה מה להיות מודאגים שניהם בגדול הבטיחו את המקום הראשון שיהיה על מה לשחק לברון ויאניס יתעלו על עצמם ויתאימו את עצמם לפלייאוף עכשיו המשחקים לא הכי חשובים הם כבר הראו עד עכשיו מה הם שוים רק בשביל הכימיה עד הפלייאוף שיביאו כמה נצחונות

  5. הלייקרס צריכה שדייויס יסיים כל משחק עם דאבל דאבל של 30 ו10 כדי לעבור את הסיבוב הראשון.
    מישהו באמת מוכן להמר על הלייקרס נגד פורטלנד בסיבוב הראשון?
    על הנייר לפורטלנד יש מאץ' אפ לא רע בכלל על דייויס (קולינס, נורקיץ', ווייטסייד) וללייקרס אין מענה לגארדים שלהם.
    איכשהו זה חוזר על עצמו כל שנה – לברון מביא כל מיני חברים (בעייתיים) מפעם.
    כמו שבארקלי אמר – אם הלייקרס יקחו אליפות, זה יהיה בגלל דייויס.

    מילווקי?
    אני לא מחזיק מהם בכלל.
    אחרי מידלטון, שהוא לא יציב בעצמו, אין להם שחקן אחד שאפשר לבנות עליו. אולי בלדסו שרק עכשיו חוזר מפציעה. אם ברוגדן היה נשאר שם, הייתי מהמר עליהם לנצח את כל הקבוצות שהן לא הקליפרס.

    1. אני מהמר על הלייקרס מול פורטלנד. בעצם אם אני צריך להמר אני מהמר על הלייקרס מול כל קבוצה מערבית שהיא לא הקליפרס

    2. דיוויס בהחלט יתן 30 ו10 מול פורטלנד וגם לברון יתן 30 ו10. לילי כריות רכים ומי ישמור על לברון? כרמלו? 😂😂😂 כרמלו זה הכרית חיבוקים של ברוני.
      אבל דמיאן וסי גי יאמללו את הגארדים שלהם לכן אני מהמר שלילכריות יקחו משחק או שניים במיוחד שנורק חזר אבל לא יותר מזה.
      גם אני כמו ניסני אומר שהלייקרס תנצח כל קבוצה שהיא לא הקליפרס.
      אבל אני מקווה שאני טועה בגדול ואתה תהיה צודק אין לך מושג כמה אני אשמח ממפלת המלך בסיבוב ה1.

      1. כן, קצת בעיה שכרמלו הוא היחיד שבנוי פיזית להתמודד עם לברון.
        אבל אולי בגיל 36 זה ידגדג לו להיות פעם אחת בצד המנצח.
        כמובן שלא הייתי בונה על זה, אבל אני לא חושב שלברון כבר מסוגל לסיים סדרות עם משחקים של 40 נקודות. אלא אם באמת הם מתכוונים להיות שטיח, מה שלא נראה לי.

        הסגל של הלייקרס פשוט ככ חלש פרט ללברון ודייויס.
        דני גרין מעולם לא היה שחקן אמין, תמיד כשהוא עשה קפיצה קדימה, הוא ליווה אותה ב2 אחורה. זה קרה לו יותר מדי פעם בספארס. בטורונטו היו את: לנארד, לאורי, סיאקם, ואן וליט וצ'ובאקה-גאסול (עליו ניתן להתווכח) שהיו חשובים ממנו.

  6. ממש לא צריך להכנס לפניקה. אלו משחקי הרצה לכל דבר וקבוצות מספסלות כוכבים על ימין ועל שמאל. הבאקס במיוחד לא צריכים לדאוג כי יש להם גם את הסיבוב הראשון בשביל מנוחה/הרצה. הלייקרס מנגד יקבלו את פורטלנד בכושר שיא על ההתחלה אבל לברון ודייויס זה שילוב חזק מידי בשביל להפסיד סדרות כאלו.

  7. לא חושב שהן צריכות לדאוג מעבר לבעיות שדוברו כל העונה : ההגנה של הבאקס מפחידה כשהם עושים קווץ. כמובן שהצבע ייסגר ליאניס בפלייאוף ואז נראה מה בודנהולצר למד במשך השנה. הלייקרס תקועים בלי ספק משמעותי נוסף מעבר לדואו וקוזמה הוא לא מי יודע כמה בזה. עכשיו בלי רונדו לברון יצטרך לתת משחקים של 40 דקות עוד הפעם. יהיה מעניין האם הוא יצליח לתת הגנה טובה כמו שהוא נתן במשחקים האחרונים, עם התשה שכזו

    1. רק במזרח. במערב בינתיים הוא לא הגיע לפלייאוף. והשנה נראה את הביסט מוד וזה לא רק לברון כן יש לו אחד בקבוצה שקולע יותר ממנו חוסם יותר ממנו קוטף יותר ממנו ושלא נשווה את ההגנה כן?
      אבל שיהיה ביסט מוד…

      1. הסטטיסטיקות של דייוויס אמנם יותר טובות משל לברון, אבל לברון הגיע 8 פעמים רצוף לגמר הNBA, זה נתון שבכלל לא ביקום של אנת'וני דייוויס.

      2. רק במזרח. רק 3 אליפויות. רק 3 פיינלס mvp. רק.
        .
        (אין באמור ניסיון להמעיט ולו במעט בתרומתו של דייויס)
        .
        (האמור בהחלט מטרתו להאיר את הנרטיב המשעשע ככזה)

  8. כמו שאמרו, הן צריכים לחשוב על הבעיות שידברו עד עכשיו.
    מילווקי, האם זה יספיק בפליאוף. (ראינו מגודלן במהלך השנים שקבוצה יכולה להיות ממש ממש טובה בעונה הרגילה, ובפליאוף זה סיפור אחר)
    ולייקרס למצוא קצת עזרה לדיוויס ולברון.

  9. רחוק מפניקה, אבל אולי כדאי לכוון את השעון המעורר. את לברון נראה חד בפלייאוף, אין לי ספק, אבל מסביבו כולם צריכים להוכיח את עצמם.
    במילווקי זה הפוך, הם צריכים לדאוג שיאניס לא ייכנס לפלייאוף מוד שלו…

  10. המאמן האמריקאי שלי בנוער היה אומר בעברית קלוקלת : "היא לא ניתן לפתוח ולסגור את הברז"
    בשנה שעברה קאוואי לואוד-מנג'מנט לנארד הראה שזה לא בהכרח נכון, אבל הייתה לו עזרה מכיוון המפרץ (פציעות של קאזינס, קיידי וקליי).
    בבועה הלייקרס נראים רע וכנ"ל מילווקי. בעוד שלוויסקונסינים יש מסלול קל יחסית (אני בניגוד לאחרים כאן לא מחזיק מטורונטו מועמדת), ללייקרס יהיה מסלול קשה מהסיבוב הראשון – אם פורטלנד יעלו. אם לא – אז יותר קל.
    פורטלנד בשנה שעברה עברה את אוק' ואת דנבר החזקה, והובילה בדו ספרתי בחצי השני בכל אחד מארבעת המשחקים שבהם הפסידה לגולדנים. אם יש מישהו שיש לו פלייאוף-מוד במערב – זה לילארד.

  11. הלייקרס בבעיה
    ==
    לגרופי יש יכולת וכושר של מס. 1
    ==
    אבל השיקוץ מדמה ש"ישאיר חותם" ש"הר רשמור" שהתאגיד יסדר לו הנחה בגיל
    ==
    אז כל עוד העולמות שלהם לא יתהפכו, הלייקרס נועדת לכשלון.
    ==
    תודה רועי

  12. מדובר במשחקי אימון לכל מי שלא מתמודד על המקום האחרון של המערב ….
    לייקרס פורטלנד בסיבוב ראשון זה סידרה קשה מאוד ללברונס….לפורטלנד חמישיה טובה מאוד אבל חסר לה עומק בספסל…אני בטוח אשמח אם לילארד יעיף את הלייקרס בסל משלושת רבעי מגרש ..

  13. מסכים עם יואש.
    אם לא ניתפס לטייטלים ולסיסמאות, נראה שללייקרס יהיה קשה מאוד מול הגארדים האקספלוסיביים של פורטלנד.
    בכלל, הסגל שלהם נראה ממש חלש ולא מתאים למקום ראשון באזור

כתיבת תגובה

סגירת תפריט