המאבס פוגשת את הקליפרס והבאקס את ההיט במשחקי יום חמישי/ רותם אלרן

המומלצים של הלילה:

23:00 שעון מודיעין – מילווקי באקס (14-54) VS מיאמי היט (25-43)

משחק מרתק בין שתיים מהקבוצות הטובות בבועה ובליגה, כשכרגע מילווקי ניצבת במקום הראשון במזרח (ובליגה) כשהיא ניצבת במרחק של 4.5 משחקים מטורונטו השנייה, ולעומתה מיאמי נמצאת במאבקי מיקומים כשהיא מפגרת בשני משחקים מאחורי בוסטון השלישית, ונמצאת בפער זעיר של משחק בודד מעל אינדיאנה.

נכון להיום יכול להיות שדווקא מיאמי תעדיף להישאר במיקום הנוכחי כשהיא במקום הרביעי כדי להימנע מהסיקסרס בסיבוב הראשון ולשחק מול הפייסרס, שהם יריבה חלשה הרבה יותר כשהכוכב הראשי של הקבוצה כל העונה, דומנטאס סאבוניס, עזב את הבועה בשל פציעה. אם ירצו להתקבע במקום הזה ולא ליפול במיקומי המזרח הם יוכלו להשיג היום ניצחון על מילווקי, אותה כבר ניצחו פעמיים העונה, והמפתח המשמעותי ביותר לניצחון היום יהיה באם אדביו, ובמיוחד הגנתית – העונה אדביו היה אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בליגה כולה, וכרגע נראה שהוא הנשק האולטימטיבי נגד יאניס, כשהוא קפיצי, גבוה מספיק, מהיר וחזק, והעונה יאניס סיים מולו עם 34.8% מהשדה (8/23) ורק שלושה אסיסטים על שני איבודים. אדביו עשה עליו עבודה הגנתית נהדרת בשני המשחקים ששיחקו מולם כך שהוא עשוי כמעט לנטרל את הנשק שמניע את ההתקפה של מילווקי, בנוסף לכך שאיגואדלה או קראודר יוכלו לקחת על עצמם את קריס מידלטון, גם בהיעדרותו של ג'ימי באטלר למשחק שני ברציפות כשהוא סובל מכאבים בקרסול.

מהצד של הבאקס, הם יגיעו לאחר הפסד שלא שינה הרבה מול ברוקלין, כשיאניס ומידלטון משחקים 16 דקות כל אחד. הם הקבוצה החזקה ביותר בליגה כפי שהסתמן כל העונה, אך כפי שציינתי מיאמי נראית כמו הקריפטונייט שלהם עד כה, כך שיצטרכו להתאמץ מאוד כדי לנצח אותם, במיוחד לאור השיטה ההגנתית שלהם, שמתירה המון שלשות. הקלעים של מיאמי עוד לא נכנסו לגמרי לקצב עד עכשיו, אבל בכל זאת יש להם שניים מהקלעים הטובים ביותר העונה בטיילר הירו ודאנקן רובינסון, בנוסף לדראגיץ' שמהווה כוח אש מהספסל.

לאור כל מה שציינתי, אני מנבא היום ניצחון של מיאמי.

1:30 – דאלאס מאבריקס (29-41) VS לוס אנג'לס קליפרס (22-45)

לטעמי המשחק המעניין ביותר של הלילה הוא הקרב בין הקבוצות שכרגע ממוקמות כך שתתקיים ביניהן סדרת סיבוב ראשון, כשלמרות הפרש משחקים שקטן יותר מההפרש של דאלאס מהמדורגת השמינית ממפיס. המאבס נראו מצוין התקפית בשלושת המשחקים שלהם בבועה, כשקלעו 149, 114 ו-117 נקודות בשלושת המשחקים האלו, ולמרות זאת, ההגנה נראתה רע כשספגו בשלושתם לפחות 110 נקודות. הצד ההגנתי הוא גם כך לא חלק חזק במשחק של דאלאס, הקבוצה ההתקפית הטובה בליגה העונה, אבל מול קבוצות הגנה חזקות כמו הקליפרס הם בבעיה משמעותית אם לא יצליחו לתפקד התקפית. יש קבוצות, כמו מיאמי או טורונטו למשל, שגם אם הקליעה לא תיכנס וההתקפה לא תזרום הן עדיין יוכלו להיות מצוינות, ואצל דאלאס זה לא הסיפור.

הקליפרס קבוצת הגנה מצוינת שהייתה מדורגת במקום הרביעי בליגה העונה ברייטינג ההגנתי, ודונצ'יץ' התקשה מולם במשחק הראשון בין הקבוצות העונה, שאותו דאלאס הפסידה ב-15 נקודות, וקלע 22 נקודות כשרק 8 מהן לא הגיעו מקו העונשין, בעוד במשחק השני כבר קלע 36. אם הקליפרס ימצאו דרך לעצור את הסלובני המשחק יוכרע כמעט באופן ודאי לטובתם, וזהו המפתח העיקרי עבורם לניצחון.

לאור ההגנה חסרת הפשרות והקשוחה של הקבוצה מעיר המלאכים אני צופה שהקליפרס ינצחו במותחן.

4:00 – לוס אנג'לס לייקרס (16-51) VS יוסטון רוקטס (25-42)

קרב בין שתי קבוצות מסקרנות מאוד, כשמצד אחד מגיעה הלייקרס, הקבוצה הראשונה במערב ובעלת המאזן השני בטיבו בליגה, ומהצד השני יוסטון מגיעה עם שיטה חדשנית שהצליחה להשיג ניצחון מרשים על הלייקרס העונה עם סגל נמוך מאוד.

הקרב הזה חשוב מאוד עבור יוסטון, שתמשיך בקרבות המיקום במערב ואם תנצח היום היא תעקוף את המדורגת חמישית אוקלהומה ותהיה באותו מאזן בדיוק כמו של הג'אז הרביעית. מצד הלייקרס, משחקי ההכנה בבועה הם לא הרבה יותר מניסוי כלים וחזרה לכושר, ובינתיים ניצחו שני משחקים מתוך הארבעה ששיחקו בה. נקודת האור המשמעותית עבורם בהכנה למשחק הלילה הוא אנתוני דיוויס שחזר בכושר נהדר וקלע 34 ו-42 במשחקים מול הקליפרס והג'אז (בהתאמה), אבל ניתן גם להסתכל על העובדה שבשני המשחקים האחרים קלע רק 14 ו-9, ושניהם הסתיימו בהפסד, כך שהלייקרס יקוו בעיקר לתצוגה גדולה מהענק הלילה על מנת להשיג ניצחון מול קבוצה חזקה.

לעומתם, יוסטון לא מחזיקה בביג מן וממשיכה בניסוי שלה, ובינתיים נראה שהוא עובד, ובשני הנצחונות שהשיגו עד כה ווסטברוק פרח עם 31 נקודות, לצד הארדן שבמשחק הראשון פתח את הבועה עם לא פחות מ-49 נקודות ונצחון דחוק על דאלאס במשחק שהלך להארכה. הם לא קיבלו הרבה מנוחה לאחר ההפסד לפורטלנד והשחקנים הראשיים – הארדן, ווסטברוק ופי ג'יי טאקר, עשויים להגיע עייפים לאחר שכל אחד מהם קיבל לפחות 33 דקות במשחק והם כבר לא ילדים.

לאור העייפות הפוטנציאלית של כוכבי יוסטון והחוזק של הקבוצה מאל איי, אני חוזה היום ניצחון קל ללייקרס כשיוסטון לא תצליח לעצור את דיוויס בצבע.

שאר משחקי הלילה:

20:30 – סקרמנטו קינגס (39-28) VS ניו אורלינס פליקנס (38-29)

משחק בין שתי מתמודדות על הפלייאוף, כשהפליקנס היא בבירור הדומיננטית מהשתיים ונאבקת יותר על הפלייאוף, אף שהן במאזן כמעט זהה.

לאחר שני משחקים ראשונים מאכזבים מאוד של השקנאים הם הצליחו להשיג ניצחון ראשון בבועה על חשבון מתמודדת נוספת על המקום השמיני הנכסף, ממפיס, והצליחו לנצח כשזאיון וויליאמסון, הרוקי והסנסציה, קיבל 25 דקות בהן קלע 23 נקודות (אנקדוטה אגבית – 25 הדקות האלו הן רק 4 דקות פחות משקיבל בשני המשחקים הראשונים במשותף) והראה לנו שוב מה הוא מסוגל לעשות כשהוא מקבל דקות משמעותיות. מהצד של סקרמנטו, הם נחלו הפסד לדאלאס בהארכה שכשנכנעו למשחק מרשים של דונצ'יץ' שקלע 34 יחד עם 20 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. הצד החיובי שיוכלו לקחת מההפסד הוא בכך שלקחו קבוצה טובה מהם בהרבה וגררו אותה למשחק קשה, ונקודות האור שם היו בעיקר דיארון פוקס שכיכב והרשים, ובאדי הילד וקנט בייזמור שעלו מהספסל ל-37 נקודות משותפות שלא הצליחו להשיג את הניצחון.

הדבר המעניין ביותר לראות הערב הוא כמות הדקות שיקבל וויליאמסון, ואני מאמין שזה ייגמר בניצחון קל לפליקנס.

23:00 – פיניקס סאנס (39-29) VS אינדיאנה פייסרס (26-42)

משחק בין שתי קבוצות מרתקות שהיו נהדרות עד כה במשחקים בבועה – מצד אחד באים הפייסרס שניצחו את כל שלושת המשחקים (שניים מהם מול קבוצות חלשות יחסית בוושינגטון ואורלנדו והשלישי מול הסיקסרס), ולעומתם הסאנס שניצחו גם הם את שלושת המשחקים, שניים מהם מול קבוצות בכירות במערב (דאלאס ווושינגטון) שנגמרו בהפרש שתי נקודות בלבד, והשלישי מול וושינגטון החלשה יחסית.

הסאנס מגיעים בצורה מפתיעה יחסית לאחר שנחלשו מאוד בחלקה השני של העונה והיה נראה שלא יהיו רלוונטיים במאבק על הפלייאוף, אבל כרגע נראה שיש להם סיכוי טוב להשתתף בטורניר הפליי אין ואולי אף להיכנס אל הפלייאוף, וזו בהחלט הפתעה נעימה. הדבר שהכי מעניין לראות בינתיים בסאנס, מלבד דווין בוקר שקלע 27, 30 ו-35 בשלושת המשחקים הראשונים, הוא הפריחה של שחקני הכנף הצעירים, מיקאל ברידג'ס וקמרון ג'ונסון. ברידג'ס הסופמור וג'ונסון הרוקי שניהם עם נסיון מכללות לא מבוטל והם מבוגרים יחסית לכמות הזמן שלהם בליגה, אבל בינתיים בבועה ברידג'ס נותן תרומה הגנתית בעיקר, וזאת הוא עושה נהדר, וג'ונסון מביא את הקליעה המצוינת שלו לכדי ביטוי – העונה הוא קלע בקרוב ל-40% לשלוש והיה יעיל מאוד, ובנוסף לקליעה הפתיע מאוד עם ריבאונדינג טוב שהתבטא ל-7.3 ריבאונדים במהלך שלושת המשחקים האלו, והוא קיבל את הקרדיט ממונטי וויליאמס עם מעל 34 דקות למשחק.

בצד של הפייסרס, טי ג'יי וורן נותן את משחקי חייו בצד ההתקפי כשאת הבועה פתח בסערה עם 53 נקודות וממשיך ללהוט עם 34 ו-32 בשני המשחקים העוקבים. התרומה ההתקפית שלו הייתה המקור העיקרי להתקפה המצוינת של הפייסרס, שלא ירדו מ-110 נקודות באף משחק עד כה, ויש סיכוי טוב מאוד שימשיך להיות חם הלילה.

למרות ההתקפה המצוינת של הפייסרס, לדעתי הסאנס יפתיעו היום עם ניצחון צמוד.

3:00 – דנבר נאגטס (23-45) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (38-31)

משחק בין אחת מהמתמודדות החזקות לפלייאוף במערב ולמקום השמיני, שתשחק מול דנבר החזקה שיושבת במקום השלישי מאחורי הלייקרס והקליפרס, שתיים משלוש הקבוצות החזקות בליגה.

מצד דנבר, הם מגיעים לאחר ניצחון על הספרס המפתיעים, כשמייקל פורטר ג'וניור ממשיך להתפוצץ בתצוגות מרשימות והפעם רשם 30 נקודות יחד עם 15 ריבאונדים, כשניקולה יוקיץ' סיים עם 25 נקודות ו-11 אסיסטים. הצמד הזה נראה מצוין במשחקים עד כה וזהו משחקו השני ברציפות של פורטר עם מעל 30 נקודות, כך שיש למה לצפות ממנו ומהענק הסרבי, למרות שחלקים משמעותיים מהסגל בוויל בארטון וגארי האריס, כשגם ג'מאל מארי בספק למשחק לאחר שהחמיץ את הקודמים עקב פציעה ועלול לא לשחק.

פורטלנד נראית מצוין במשחקים, כשדמיאן לילארד ממשיך ללהוט ויוסוף נורקיץ' חזר מצוין מהפציעה שהושיבה אותו בחוץ ליותר משנה, ובמשחק האחרון מול יוסטון קלע 18 וקטף לא פחות מ-19 ריבאונדים. גם סי ג'יי מקולום וכרמלו אנתוני ממשיכים לתרום ולשים נקודות על הלוח, ופורטלנד נראית מאוד מחוברת ומגובשת.

למרות הגיבוש והחוזק של פורטלנד, אני חוזה שלא יהיו מסוגלים לעצור את פורטר לאור המחסור בשחקני כנף שמסוגלים להגן, ולכן הניצחון היום ילך לדנבר.

לפוסט הזה יש 322 תגובות

  1. מעניין אם הלייקרס יגיעו לנוח או יתנו פייט רציני מול הארדן
    בכל אופן הם בבק טובק, אז פרמטר העייפות הוא לטובת יוסטון

  2. תודה רבה על הפריוויו.

    תיאורטית מיאמי ירצו לסיים רביעי כדי לפגוש את אינדיאנה, אבל פילי בסה"כ משחק אחד מתחתיה, ככה שאני מעריך שהם לא יכנסו לחישובים בשלב הזה. אצל דנבר, כל עוד פורטר משחק ביכולת הזו בלתי אפשרי להמר נגדם.

  3. עד כמה הסאנס מפתיעים בבועה?
    רותם לא הצליח להעלות על הכתב את העובדה שהסאנס ניצחו את הקליפרס, כותב פעמיים וושינגטון…
    .
    טעות פרוידיאנית בצד, וקצת יותר ברצינות –
    אכן, סיכוי טוב יש לסאנס לעשות פלייאוף. 538 נתנו להם לפני יום 2 אחוז!
    (בואו נהיה כנים, מי היה מעלה בדעתו שלאנס יהיו אחוזים כלשהם לפלייאוף, 5 משחקים לסיומה של העונה…)
    .
    אחלה פריוויו! תודה, רותם.

  4. מטורף. נכנסתי בתחילת הרבע השני, ולרגע חשבתי שזו המחצית השנייה לפי התוצאה. קבוצות של צביקה שרף היו עושות כזה סקור בשלושה משחקים יחד

  5. מה זה אומר לקבל 117 נק' בשלושה רבעים כשהמשחק חשוב עבורך?
    מה זה אומר על המאמן?
    על המנטליות של השחקנים?
    אינגראם אינדיבידואליסט טוב. אין לקבוצה שהוא משחק בה שום סיכוי להיות קבוצה מנצחת שעוברת שלב בפלייאוף. נקוד. הוא שחקן משלים שוב. זהו.

    1. וזה שציון עם שני ריבאונדים, שאחד מהם סתם נפל לידיו כשהוא לבד? מעיד על כמה הוא משקיע במה שלא קשור לדאנקים

      1. לציון יש הרבה יותר חולשות מיתרונות. הוא דורס את כל קבוצות הזבל מזל שיש כאלו לפחות 15 בליגה בשביל שיעמיד 30 ו10. הוא יתקשה מאד מול הגנות רציניות בפלייאוף שיכינו עבורו תכנית משחק לשנים הבאות.
        אם הוא היה 2.16 איש לא היה עוצר אותו אבל 1.98 קל לסגור הרבה יותר.

      1. יותר שעות.לישון. טוב שאמרתי לי.
        גם מיאמי בלי גימי הוציא מהעוקץ.
        אז נזרום קצת על סאנס אני גם ככה על אנרגיות ומתקשה לקום מהספה מרוב שהרגליים עייפות אחרי משחק סופר אינטנסיבי בשכונה.
        מסתבר שקיירי השכונתי הוא שחקן בליגה א היום עבדתי שעות נוספות בהגנה גם😎

    1. כל מי שאתה עושה לו טראש טוק פורח. מייקל פורטר ג'וניור בקושי הצליח לקשור שרוכים לפני שהעברת אותו בטרייד, עכשיו בוגדן

  6. כמה אני מקווה שנראה את לילארד בפליאוף.לא מגיע לכל השאר שנאבקות איתה להיות בפליאוף.ליליארד לא יעשה קולות של שטיח מול לברון.

  7. הבעיה הכי גדולה של הפליקנס זה הזלזול בהגנה.
    ראו בסביבות הרבע השלישי ססטיסטיקה שמראה שהם מעולים התקפית, אבל זה מגוחך שקבוצה עם חומר שחקנים שיכול להגן טוב, מגנה כל כך גרוע.
    זה מה שמפריד בין קבוצות שכיף לפעמים לראות בהילייטס לקבוצות שיכולות להפוך לקבוצות פלייאוף קבועות שמאיימות על התואר- לדוגמא, עם כל הדיבור על ההתקפה של הווריורס, בעונותיה הגדולות היא הייתה נפלאה הגנתית.

    1. עם כל האחריות של השחקנים, אני חושב שהמאמן הוא האשם העיקרי. זה נראה כאילו אין להם מושג מה הם צריכים לעשות כשהם לא עם הכדור.

      1. אכן. הגנה זה בעיקר על המאמן, בראש ובראשונה ובנוסף להסכימות ההגנתיות להחדיר מוטיבציה ומנטליות של מלחמה על כל פוזשן הגנתי. יותר ויותר שחקנים מחפפים בהגנה בשנים האחרונות, חושבים שמנצחים משחקים רק בהתקפה

        1. לגמרי, זה לחלוטין השפעה של רוח המפקד.
          הטענה על איכות השחקנים, זה בשביל להגיד שאין לו יכולת להגיד שלא היה לו עם מה לעבוד

  8. עוד רגע מתחיל משחק שלא נחשב אחד המעניינים היום לרוב הקהל, בטח שיש באקס היט באותו הזמן, אבל הוא החומר שממנו מיתולוגיות נכתבות.
    בפינה הימנית- הסאנס, קבוצה בבנייה, שרואה ביום בלי עננים את הארץ המופתחת, או לפחות מכירה את האזור לקראת העונה הבאה- אחלה שחקנים, בנייה מעולה.

    בפינה השמאלית, אינדיאנה, שאחרי החיסורים שלה אף אחד לא ספר אותם מעבר לסיבוב הראשון, מובלת על ידי הבן האובד של אותה סאנס- וורן. האם זה יהיה עוד צעד של הסאנס בהיבאקות על פלייאוף, או ניצחון של אינדיאנה ו-וורן שכנראה יחסל את אותם חלומות פלייאוף?

    היום נראה לי זה יהיה של הסאנס, הם נראים מעולה עד עכשיו, והמשחק יותר חשוב להם

    1. אני לא אתיימר לספר לך מה החומר שממנו מיתולוגיות נכתבות, אבל גם עם בוקר וורן יקלעו כל אחד 60 בלי החטאה, שום מיתולוגיה לא תתחיל פה…

      וזה בתור אחד שהולך לראות סאנס-אינדי

      1. הכתוב הוא חצי בצחוק, בגלל ההתרגשות מלחזור לראות כדורסל אחרי מלא זמן.
        מה שכן, במלוא הרצינות, אני מאמין שאחד הקשיים של קבוצות לוטרי להפוך לקבוצות טובות זו היכולת להשיג מנטליות מנצחת, ובין אם הסאנס יעלו השנה לפלייאוף או לא (כנראה שלא), הדרך שבה הם יעשו את זה (בינתיים הם מעולים), תשפיע על הבנייה המנטלית שלהם לעונות הבאות

        1. אני מסכים. פניקס מפתיעה בערך באותה רמה שניו אורלינס מאכזבת. לא יהיה קל אבל הם צריכים לעשות פלייאוף בשנה הבאה

  9. יאניס עשה צעד וחצי והפסיק באמצע חח בלי למסור ואז הקפיץ שום שריקה 😂😂
    שלא נדבר שבתחילת המשחק הוא רצח את קראודר עם מרפק לבטן במאבק על מיקום וכלום מהשיפוט וקראודר צרח על השופטים

      1. כאילו, הכוונה שאפילו מה שבאטלר מקבל במיאמי כואב לי בעיניים לראות, אז כל שכן מה שקורה עם כוכבים בדרג מעליו

  10. מיאמי מאומנת אש אני מעריך את ספולסטרה ונרס הרבה הרבה יותר העונה.
    עם לברון וויד בוש לא חכמה לקחת טבעת אבל עם הסגל שיש בהיט סםולסטרה עושה מטעמים

  11. לא מבין מי שמתלונן על החדירות האגרסיביות של יאניס, כמו גם על אלו של לברון. זה פשוט פאוור בול, יש בזה משהו מאוד יפה, כמו ראנינג באקס בפוטבול שמצליחים לחפור את עצמם לטאוצדאון.

      1. בפוטבול אתה רק צריך לחבק את הכדור וחרוץ קדימה, בכדורסל אתה צריך לכדרר ולקלוע לסל בסופו של דבר, אי אפשר להשוות את החוקים, אני רק השוויתי ברמה האסתטית שלפאוור בול עם יש רק חצי מושטת קדימה יש גם הרבה יופי

      1. היה משחקונים אדירים בשכונה הץ3 על 3. הפסדתי 5 לקבוצת קיירי וניצחתי 3. הבן אדם הוריד לי 10 שלשות בפרצוף הרוב רק רשת מרחק מטר מה3. נראה לי הורדתי 3 קג היום 😂😂

  12. מצטרף לרועי, הירו נראה מפחיד, ולדמיין אותו עוד 3 עונות וואו!
    ההיט בונים על בסיס צעיר לעתיד, הירו באם ורובניסון בתוספת נאן ושחקנים מנוסים שיוסיפו מנטור וניסיון כמו באטלר, אוליניק קראודר והאסלם שכבר חצי צוות אימון

      1. יאניס לא יתקרב למיאמי מהטראומה שהם עושים לו. אם הוא רוצה לפרוש במקום עם חופים יש לו את אאק לארנקה

  13. נראה שמילווקי פשוט לא לוקחים את המשחקים אחרי הסלטיקס ברצינות….
    את המאמץ הם שומרים לפליאוף. אף אחד לא יקח מהם את המקום הראשון כמו שאף אחד לא יקח מהראפס את המקום השני.
    מיאמי רוצים להדיח את הסלטיקס מהמקום השלישי ויוכלו להתקרב לכך אם ינצחו היום כפי שנראה כרגע והסלטיקס יפסידו מחר לראפס.
    מעניין הסיפור של פילי ואיך החיסור של בן ישפיע על פילי…

  14. יאניס ראסמי שיקסה
    לא יאמן איך כמעט כל כניסה שלו היא עבירת תוקף והוא מקבל עבירה של המגן.
    אין צדק בעולםם… זה לא חדש!

    1. אני הצטרפתי אליכם דוק , הייתי בזום וגיליתי שישלי נכד סתום!!!! הוא התארס היום בגיל 22, החליט שהיא אהבת חייו! אמרתי לו שיבוא אליי/ יסע לדרום אמריקה יחווה טיפה את החיים הטובים לפני שהוא מתארס, אבל הוא עקשן.

        1. זה החיים שלו , הוא יחד גדול הוא רק השתחרר מהצבא לא מזמן, אני לא חושב שזה חכם להתמסד בגיל כזה צעיר בטח אם אחת שהוא יוצא איתה כמה שנים לפני שראיתה עולם. צ’יקו אם הוא לא היה עקשן והיה בא אליי הוא היה מלך!! לצערי אי אפשר להחזיר את הזמן אבל אם הייתי בגיל 20 + אם המצב הכלכלי שלי היום איזה חגיגות הייתי עושה

          1. אני ואישתי עוד חצי שנה 10 שנים ביחד, אם הוא גדל איתה מעולה, שיתמסד ויקים משפחה.
            אישית אני נגד ההוללות של אחרי הצבא.
            באיזה גיל התחתנת ברוך? האם אתה מתחרט?

            1. אני התחתנתי בגיל 34 בפעם הראשונה.

            2. אחת הסיבות לכך הייתה כשהייתי בגיל 29 היה לי חברה שהייתי בטוח שתהיה אישתי, יצאנו משהו כמו 7-8 שנים ביחד, היא רצתה להישאר בישראל, ואצלי התגבשה ההחלטה לטוס לארהב כדי להצליח, המטה שהשתלמה בענק בדיעבד

      1. האהבה מנצחת יה ברוכי
        מזל טוב. וגיסנו כבד את רצונו ופרגן לו.
        עוד יהיו לך נינים בחייך, תחשוב על זה איזה כיף לבוא לביקור לפגוש את הנין…

    1. אני הצטרפתי אליכם , הייתי בזום וגיליתי שישלי נכד סתום!!!! הוא התארס היום בגיל 22, החליט שהיא אהבת חייו! אמרתי לו שיבוא אליי/ יסע לדרום אמריקה יחווה טיפה את החיים הטובים לפני שהוא מתארס, אבל הוא עקשן.

        1. מה אתה מעודד אותו יה חתיכת שבר
          🙂
          תגיד מזל טוב על האירוסים ובקרוב נין ראשון למשפחת שב"ר…

          1. דוק אני שמח בשבילו, אני פשוט חושב שזה החלטה לא נכונה להתחתן כל כך צעיר לפני שראה וניסה משהו , בטח ובטח שהייתי יכול להגשים לו כמעט כל חלום. אבל זה החלטה שלו

            1. אתה עדיין יכול להגשים חלום לשניהם…

            2. תן להם ירח דבש שלא ישכחו במלדיביים וטיול בארה"ב שגולת הכותרת שלו אצלך בבית ובילויים משותפים, אולי בווגס?

            3. אני קונה לו רנג רובר שחורה ומשלם לו על החתונה . מה יש לי להביא אותה אליי לארהב? רוצה שיבוא לבד, מה הוא יעשה איתה בווגאס? יקח אותה לאנקור יהמר מהכסף שלי?

            4. וכמובן גם לדירה הוא לא יצטרך לדאוג. בכללי הוא יכול להיות ראש גפרור , ויכול להיות שאני הסיבה לזה שהוא חושב בקטן אני לא יודע.

  15. טוב אני בטוח די בודאות שבוסטון פילי ואינדי לא יצאו מהמזרח.
    אז זה אחת מה3 של באקס היט וראפס. אני נוטה לבאקס אבל אין ליאניס שום עזרה מסביב וההיט והראפס יאמללו אותו השאלה אם מידלטון יוכל לספק את הסחורה עוד אין לי דעה סופית בעניין

    1. ככה נראה
      ככה גם נראית הבחירה של הלייקרס בבונזו, לא רוצה לחשוב בכלל שהיה מגיע לבוסטון על חשבון טייטום….

  16. מזל טוב ברוך – מה אכפת לך – תהיה סבא רבא, הנין שלך ישחק עם הבן של שמעון בפיניקס 🙂
    .
    מיאמי עוד בסוף יפסידו את זה חחח…
    .
    טיילור הירו חאב א-שוט

    1. בעלי הסאנס ג"ג לא יצליחו להתמודד עם שחקנים שמוסד שבר מאחוריהם ועושים להם לובי. לכן הסאנס נפסלים. שחקנים שחתומים במוסד שבר מחרימים את הסאנס. גם עודף סטטיסטיקה מעקר את המשחק שלהם.

        1. הנין שלי משחק רק במיאמי ניו יורק או לייקרס קליפרס, וגם פורטלנד וטקסס בתמונה בגלל אחלה מועדוני חשפנות, כל השאר אל תדבר אלינו, אנחנו מקווים גם עד אז שיהיה קבוצה בווגאס

      1. בדיוק לצערם הם גם נגד הזרג בראשי והחדש ,יאניס זה תמא של הליגה מותר לו לדרוס ואסור לגעת בו, אבל אלו רק ״טעויות שיפוט״ לפי גיא

          1. דוק הוא היה צריך לצאת כבר ברבע הראשון , הוא כל מהלך שני דורס שחקן, לשחקן זרג זה עבירת תוקף , לדרג עליון כמו יאניס זה סל ועבירה.

            1. יפ

  17. רמת השיפוט בנ.ב.א. הולכת ומידרדרת.
    זה נובע מכמה סיבות שאחת מהן היא ההתבכיינות הבלתי פוסקת של שחקנים אחרי כל עבירה שנשרקה או עבירה שלא נשרקה. צריך לעשות לזה סוף

    1. הסיבה העיקרית זה בצע כסף, ממש לא ההתבכיינות של השחקנים, סילבר יודע טוב מאוד שהתקפה מוכרת יותר מהגנה, שדאנקים וסטטיסטיקות אישייות מוכרים יותר ממאבקים פיזיים בצבע, והחוקים / השיפוט הולך בהתאם לכך , זה הסיבה שאתה רואה סוסים את יאניס לברון … דורסים שחקנים עם מרפק חדה אחרי 3-4 צעדים ועוד מקבלים סל ועבירה , המגן מצד שני רק נושם אליהם בטווח שקטן ממטר ויש עבירה .

    1. עכשיו אתה מבין מה זהלהיות אוהד ולראות איך השופטים קורעים את הקבוצה שלך.
      וולקאם טו דה קלאב.

  18. פורינזגיס מקבל את מרקוס מוריס לבד עם הגג לסל – מרקוס מוריס (8'6) מתעלל בו ולוקח לו את הכדור…

  19. 6 דקות כרמלו לא נגע פעם אחת בכדור. מדהים. פורטר סופרסטאר. אם יהיה בריא יהיה האס של דנבר (מלבד הג׳וקר)

  20. כל כך מתסכל לראות את דאלאס.. כל כך חלשים הגנתית ותלויים בצורה מוחלטת התקפית בדונצ'יץ'.
    הקליפרס, לעונת זאת, משעממת, צפוייה וחסרת ברק. נכון שהארל, וויליאמס ובברלי חסרים, ובכל זאת – מאכזב דו צדדית

  21. הקריפרים באמת אפורים כמו ערפל, כדורסל חסר כל חן. בברלי והארל יוסיפו יופי 😝 דאלאס באמת לא שומרים

  22. וואיי וואיי וואיי.. ליבי יוצא אל בול בול..
    הדאנק המהדהד של נורקיץ' הוא אחד הגדולים של השנה.
    מי שלא ראה – מוזמן..

  23. וואוו. פורטלנד נראים פשוט נפלא. לילארד הוא לילארד, ותוספת הכח של נוקיץ' וקולינס משמעותית ביותר. לא מקנא במי שתפגוש אותם בסיבוב הראשון אם הם יעלו.

    1. לא ראיתי דבר כזה.. כל פעולה זהב. פשוט אוהב אותו. לצערי צוות השידור הוא צוות השידור הביתי והיבשושי של דנבר.

    2. שהוא ביום כזה שהשלושות נכנסות לו ככה אין יותר מדי מה לעשות נגדו, מה אפשר לעשות נגד שחקן שעובר את החצי מגרש וזורק מ3

  24. למרות שזה מובן זה עדיין דוחה: קבוצות שלא משתפות את השחקנים החשובים שלהם ברבע האחרון במשחקים צמודים 'כדי לשמור עליהם להמשך'. יש בזה משהו צורם, לא ספורטיבי, לא ראוי. ע"ע דנבר כעת ללא יוקיץ' ברבע המכריע במשחק צמוד.

  25. מוריד את הכובע בפני פורטלנד על משחק נהדר.
    בסדר הזה:
    לילארד – ענק ומעל כולם
    נורקיץ' – לא רק שני הדאנקים המהדהדים אלא הנוכחות בשני הצדדים
    טרנט ג'וניור – היה שם עם השלשות כשזה נדרש, ובאחוזים גבוהים
    קולינס – נהדר ושקט
    איזה יופי.

  26. אסור שפורטלנד יפסידו את המשחק הזה. לא רק בגלל ההצגה של לילארד אלא כי הם היו טובים בכל פרמטר מדנבר היום

  27. לילארד עם 45 נק' באחוזים נהדרים בנוסף ל12 אסיסטים ושליטה בכל מהלך.
    הבלייזרס עם 59% לשלוש במשחק. פשוט תענוג היה לראות אותם

  28. ושוב בולבול לא מספיק מהיר לשמור על מהירים ממנו. לילארד עושה מההגנה שלו שקשושקה פול בצל….

  29. אז מה? הפיקה של בן סימונס ברחה מהמקום?
    בטח התפתחה שם דלקת. לא נראה שיהיה בסגל בפתיחת הפליאוף.

          1. אתה צריך לייצר משהו מיוחד הפעם כי הגועל הולך וגובר וכבר עבר את רודי ג'וב'ר.
            כל הפתחים התמלאו ותיכף כל הג'יףףףף יוצא מכל החורים, עפילו מהאיניים….

  30. שאלה לשי …….
    את מי אתה נועל בתא וזורק מפתח את נתניהו או את המחליף העתידי של טראמפ,זה קטש 22

  31. אבו זקן מזכיר לי מחלת מין מהלכת ורטובה עם ריח של דגים בשמש,
    הבולבוסה מזכיר לי פצעון צהוב שאתה מת לפוצץ,או שלשול בלי סוף "טייק או ליב"

  32. מאד מוזרררר
    טאקר ויתר עכשיו על 2 בטוחות בהטבעה. נכנס והוציא כדור לשלשה.
    ואני שואל לעזעזל, למה? שתים בטוחות ואולי אנד וואן והוא העדיף למסור החוצה לזריקה של הארדאון שלא יצא ממנה כלום….

            1. אגב כלי, נא נראה שהוא סובל במיוחד מכך שהוא לא ליד הילד…
              כמה שהאמריקאים אוהבים דרמה טובה…

  33. טוב לחוס אני מודיע שחזרתי לעגלה של פורטר גוניור כנראה 3 משחקים רצוף זה חאב א שוט
    חששתי שיהיה מקרה אודן נקווה לטוב נראה מה יעשה בפלייאוף
    משחק השיקוצים בלי המלכה זה לא זה.
    הארדן מול דיוויס לא כוחות

  34. נחמד איך סדרו לפוגל את ההלוואות והכיסויים.
    לוקחים גם מאחור ואולי אפילו מהחור…. רק שלא יקחו מהנחיר!

  35. שמתם לב שלדוייט יש לפעמים המבע הזה עם עם העיניים גדולות פעורות לרווחה ופה פתוח כמו דמות מקומיקס יפאני?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט