מאמינים שעונת המכללות בשער? / מנחם לס

הזמן עובר מהר מדי

אני מציע לכל הצעירים באתר ליהנות מהאילוזיה שהזמן עובר לאט כל זמן שהם צעירים. אני זוכר שכשהייתי בכיתה ב' או ג', החופש הגדול נימשך כאילו שנים. היום חודשיים עוברים לי כמו יומיים. אז תיהנו לכם מהאילוזיה שהזמן עובר לאט כל זמן שאתם מסוגלים ליהנות מהפריווילגיה הזאת כי – האמינו לי – היא לא נמשכת הרבה. ככל שתזדקנו הזמן עובר מהר יותר. לי גמר המכללות של העונה שעברה נראה כאילו היה אתמול. והנה, עוד שבועיים וחצי, הכל מתחיל מחדש.

אז יאללה. מגיעה עונת מכללות חדשה. בואו נהיה הראשונים בישראל להזכיר אפילו "מכללות"? נכון להיות זאת 'העשירייה הראשונה' שלי:

 

1. קנטקי (עונה שעברה 12-21)

אפילו לפי הסטנדרטים של ג'ון קליפרי, זאת כיתת פרשמנים מגן העדן. ג'וליוס רנדל מוביל ששיית 'מקדונלד אול אמריקן' ללקסינגטון, והם יפגשו שם דה-פקטו וותיקים – היש צורך להוסיף "כולם 'אול אמריקן' בתיכונים" – הסופומורים אלכס פוית'רס, ווילי קאולי-סטיין. יהיו לו השנה שוב 6 (ואולי 7) שייבחרו בדראפט ה-NBA. הם חוזרים להיות הקנטקי של 2012 שמזכירים קבוצת NBA יותר מקבוצת NCAA.

 

2. מישיגן-סטייט (עונה שעברה 9-27)

למאמן טום איזו ישנם ארבעה מהחמישייה שחוזרים לעונת 2013-14 עם אחד הבק-קוטים הטובים במדינה עם גארי האריס וקית' אפלינג, ובנוסף ברנדן דאוסון ואדריאן פיין. אם הם יקטינו את ה-TURNOVERS שלהם יש להם קבוצה פר-אקסלנס לפיינל פור לפחות.

 

3. לואיוויל (5-35)

בהנחה שההשעייה של צ'יין בהנן היא לא לכל העונה, לקרדינלס של ריק פיטינו יש סכוי גדול לאליפות גב-לגב. אני יודע שלואיוויל הפסידה את פייטון סיבה וגורגוי דיאנג ל-NBA, אבל הקלעים המובילים  חוזרים, ובראשם ראס סמית'. מונטרזל הארל ולוק הנקוק – "ה-MVP'S של הפיינל פור חוזרים לעונה אחרונה לפני NBA.

ו

4.דוק (6-30)

לא משנה מתי ואיך – דוק של מייק ששבסקי תהיה שם. בקרתי שם בסביבה לפני שלושה שבועות ובתוך עונת הפוטבול שם בדוק זה כבר כדורסל. לאן שאתה פונה – וכמובן במספרה שם עשיתי מה-זה 'תספורת לקרח' – כבר מתנוססות תמונות של פרשמן חדשים. מה חדש בדוק? העונה יש להם יותר אתלטיות ופחות שכל. כנראה שששבסקי החליט שזה לא תפקידו להביא חצי גאונים לאוניברסיטה והוא החליט על אתלטים: הגיע הטרנספר ממיסיסיפי סטייט רודני הוד, והפרשמן העליון ג'ברי פרקר. הפעם אין להם ענק לבן דומיננטי, וששבסקי החליט ללכת על מהירות ופנטריות.

 

5. אריזונה (8-27)

הגיע הזמן שהווילדקאטס – מסורתית בין הטובות במכללות – תחזור לטופ אחרי היעדרות מוזרה של כמה שנים. יכול מאד להיות שהפרשמן שלהם אהרון גורדון (צריך לבדוק אם הוא יהודי!)  הוא הפרשמן מס' 1 מכולם.הוא יערבב דברים עם עוד שני שחקנים מעולים, ברנדון אשלי וקאלב טרצ'סקי – שני BIGS שכפרשמנים קיבלו הרבה דקות בעונה שעברה. הגיע גם הטרנספר טי ג'יי מקונל מאוניברסיטת 'דוקיין', והג'וניור ניק ג'ונסון ימשיך לנהל את הבק-קורט עם מבט ל-NBA. הקבוצה של שון מילר היא הטובה ללא ספק ב-PAC-12.

 

6. קנזס (6-31)

למה אני שם את הקבוצה של אנדרו וויגינס רק 6? כי הם איבדו יותר מדי שחקנים ג'וניורס וסניורס, והקבוצה תהיה רובה ככולה פרשמנים עם כמה סופומורים. בין הפרשמנים בנוסף לויגינס תזכרו את וויין סלדן וג'ואל אמבייד. אם יצליחו להתגבר מהר על חבלי לידה ופצעי התבגרות – השמיים – פיינל פור ואולי אפילו אליפות NCAA – הם הגבול.

 

7. סירקיוז (10-30)

בכל 'עשירייה' של פרה-סיסון 'סירקיוז' היא אוטומאט כמו לפחות הסעה אחת ביום של מומי לתחנת הרכבת בארלוזרוב (בהנחה שהיא עדיין קיימת).לאוראנג' יהיה NEW LOOK: בעיקר הפרשמן הסופר-דופר פוינט גארד טיילר אניס שיחליף את מייקל קרטר-ויליאמס. זיכרו את שמו. הוא כבר אחד הפייבוריטים שלי ממשחקי מקדונלד בסוף האביב. הם החברים החדשים של הקונפרנס ACC, והניו-יורקים הראשונים בקונפרנס הד'עיליתי' הזה רוצים לעשות רעש מיידי. סי ג'יי  פייר שאמר 'לא' למקצוענים הוא המועמד שלי ל-'שחקן השנה' ב-ACC.

 

8. פלורידה (8-29)

עם כוחם המלא ה-'גייטורס' הם שוב מועמדים ל-"עלית 8" לפחות. אבל שחקנם הטוב ביותר סקוטי וילבקין הושעה בינתיים ע"י האוניסרסיטה בגלל 'סיבות פנימיות', והטרנספר הקנון מראטגרס אלי קרטר בינתיים פצוע. גם כוכב הקבוצה ווילי ייגווט פצוע בינתיים. מקווים שכולם יהיו מוכנים למשחק הפתיחה נגד 'צפון פלורידה' ב-8 לנובמבר.

 

9.מישיגן (8-31)

הוולבורינס נתנו את ליבם ומוחם ל-NBA בצורת טריי בורק וטים הרדאוויי, אבל מיץ' מגריי וגלן רובינסון נשארו. נוספו להם 4 פרשמנים שכולם היו מועמדים ל-'מיסטר מישיגן בסקטבול'. איש מהם לא זכה, אבל אני לוקח לקבוצתי כל מועמד ל-'מיסטר מישיגן בסקטבול' אפילו בלי לשאול את שמו, או גובהו. אף פעם אל תוציאו מהטופ-10 קבוצה של המאמן ג'ון ביילין.

 

10. אוהיו סטייט (8-29)

עוד אוטומטית כמעט לטופ 10. אהרון קראפט ימשיך לשגע כל הגנה, ולהיכנס תחת העור של כל קהל עויין.לנזל סמית' ג'וניור ימשיך לעצבן (ולככב) עם קראפט, אבל האם הבאקייז יצליחו להסתדר ללא ה-19.8 נק' של דשואן ת'ומאס? הדבר תלוי בלקווינטון רוס. כולם מקווים סוף סוף לתת אליפות לת'אד מאטה, "המאמן הטוב ביותר במכללות ללא תואר".

השאר: 

11. נורת' קרולינה

12. אוקלהומה סטייט

13. ממפיס

14. גונזגה

15. וירג'יניה קומונוולת'

16. ויצ'יטה סטייט

17. מרקט

18. אורגון

19. קונטיקוט

20. ניו מכסיקו

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. מומי ניסה להתקבל לקולג'
    בסוף התקבל לכולל
    חי שלשה חודשים על חשבון המדינה , היה אברך

    מומי התגעגע לחיים הטובים וחצה את הכביש שוב
    היום מומי מרים משקולות ומתחזק בחדר כושר

  2. אני הולך עם קנזס הפעם
    וויגינס וגואל אמביד באותה קבוצה.
    מקלמור היה צריך לחכות עוד שנה עם הנבא וזה היה סגור כבר עכשיו

    1. מקלמור עשה בשכל שלא נשאר עוד שנה עם וויגינס.

      שום סיכוי שזה היה עובד.
      מקלמור היה הסקורר שלהם עם וויגינס הם היו דורכים האחד על השני.

      הוא עשה בחירה טובה כי וויגינס כבר מלפני שנתיים כמעט התחייב לקנזס.

  3. אי אפשר לחכות כבר.

    מעניין אם הסגנון של ביל סלף באמת יתאים לוויגינס(הרי בגלל זה בחר להגיע לשם).

    תהיה עונה מצוינת, המון פרשמנים מוכשרים, המון שחקנים אדירים שנשארו במכללות כדי להתחרות בפרשמנים האלה ולשפר עוד יותר את המשחק שלהם(רוס סמית' האלוף מלואיוויל, לבראון נאש, גלן רובינסון ה-3 ממישיגן).

    יהיה טוב, אני מצפה מהסנטר הלבן של פרשמן להראות כמו מפלצת העונה, הוא היה הסנטר הכי מרשים בטורניר עצמו. בכלל מישיגן תמשיך להעמיד קבוצה מצוינת, יש לה את הצלף הליטאי קנדי שם בעמדת הגארד אני חותם מעכשיו שהוא מוביל את החטיבה ב-3.

  4. הפרשמן של אירוזנה של ארון גורדון והוא ממש לא יהודי, אול אמריקן וגארד מוכשר מאוד, יכבוש את הלוטרי קרוב לוודאי.

  5. א.ד גורדון הידוע כאהרון דוד גורדון יהודי
    הכדורסלן , נראה שלא

    הפוסטים שלך על ליגת המכללות הם עונג צרוף.
    מה עושים השנה ? אי אס פי אן כבר לא משדר
    יש לינקים חיים למשחקים ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט