בוסטון-מיאמי ועוד תופינים מוקדמים בשלישי/ אינדיאני

Preview: Boston Celtics at Miami Heat - CelticsBlog

קצת לפני שאני מתחיל, אמירה אישית קצרה: זאת זכות גדולה לקחת חלק קבוע באתר הנפלא הזה שאני חייב לו המון. תודה גדולה לכולם ובראשם למנחם הבלתי נגמר שמאפשר את פרץ האהבה העצום של אנשים שונים מכל רחבי הארץ אל הספורט שאנחנו כל כך אוהבים. זהו הפריוויו הראשון שלי ואשמח מאוד לשמוע מכם הערות ומחשבות כיצד אוכל לעשות אותו טוב יותר. שוב, תודה לכולם.

היום לפני 119 שנים הגיח לאוויר העולם ילד קטן שלימים לא יהיה אפשר להפריד את שמו מן המילה "ג'אז". אני זוכה לפרסם את הפריוויו הראשון שלי יחד עם לא אחר מאשר לואי ארמסטרונג האדיר, האיש והחצוצרה. ונפתח, איך לא, בשיתוף הפעולה של ארמסטרונג עם דיסני, מה שיחזיר אותנו היישר אל תוככי בועת השחקנים שבאורלנדו, אליה אנחנו נושאים את עינינו:

אזהרה: הפוסט שלפניכם מכיל מסקנות ממספר קטן מאוד של משחקים וכל הקשר בינו לבין המציאות עלול להתברר כמקרי בהחלט. מזמין את כולם להתווכח בתגובות.

20:30  מילווקי באקס (54-13, 1-1 בבועה) – ברוקלין נטס (31-35, 1-1 בבועה)

מאזן בין הקבוצות: 1-0 למילווקי

אחרי ההפסד הצמוד והמותח לנמסיס ג'יימס הארדן (אם כי ווסטברוק שיחק יותר טוב), יאניס וחבורתו מקבלים יריבה בינונית שיש לה על מה לשחק. בעוד מילווקי הבטיחה כמעט בוודאות את המקום הראשון במזרח ובליגה, ברוקלין מגיעה עם פער של משחק מהמקום השביעי שימנע ממנה הסתבכות מיותרת במאבק על המקום בפליאוף. אחרי שהפסידו לאורלנדו השביעית וניצחו בקלות יחסית את וושינגטון החלשה כרגע הם עומדים מול אתגר קצת יותר גדול, 2.11 מ' גובהו. הנקודה המעודדת היחידה מבחינתה היא העובדה שמילווקי תנצל את שאר המשחקים שנותרו לה כדי להיכנס לכושר ולהיות מוכנה לפלייאוף, כך שניצחון במשחק הזה לא יהיה בהכרח בראש מעייניהם.

איך מילווקי ינצחו? ישמרו על הכדור, לא יותר מזה. מילווקי עדיפה על ברוקלין התקפית והגנתית וכל עוד הם לא יאבדו את הכדור בכמויות (כמו שקרה מול יוסטון אתמול) הם אמורים לצאת עם ניצחון קל. כמעט בכל העמדות מילווקי עדיפה על ברוקלין והיעדר שחקן משמעותי בצבע (אלן נחמד אבל לא יותר מזה) יאפשר ליאניס לעשות די מה שהוא רוצה.

איך ברוקלין ינצחו? קודם כל, לזרוק הרבה משלוש. ההגנה של מילווקי, למרות העובדה שהיא מהטובות בליגה, מאפשרת ליריבות שלה חופש יחסי מחוץ לקשת השלוש וכשהיריבות מנצלות את זה (יוסטון! 61 זריקות! WTF!) הן יכולות להכריח את ההגנה לרווח את הצבע קצת יותר. בהקשר הזה יהיה מעניין בעיקר הכושר של ג'ו האריס וכריס לוורט וההשפעה של השלשות שלהם על המשחק. מהצד ההגנתי כל מה שהם יכולים לעשות זה לנסות לנטרל את שחקני המשנה ולתת ליאניס לנצח אותם. הוא כנראה יעשה את זה.

שווה צפייה? האמת שכן. תמיד שווה לראות את היורוסטפ של יאניס ולראות קצת אחד-על-אחד של ג'ורג' היל החביב עליי. מהצד השני אני חייב לומר שדי מהנה לראות את הקבוצה הצעירה מניו יורק שיש בה כמה שחקנים צעירים ומעניינים. ועוד בונוס: כשקיירי לא משחק, הם אשכרה נהנים מזה. בקיצור, להשכיב את הילדים וליהנות ממשחק NBA בשעה נוחה. איש בל ייעדר מהבלוג החי.

איך זה ייגמר? בניצחון של מילווקי ב – 10, כשהתוצאה לא תעיד על מהלך המשחק שיהיה ממש חד צדדי.

21:30  סקרמנטו קינגס (28-38, 0-2 בבועה) – דאלאס מאבריקס (40-29, 0-2 בבועה)

מאזן בין הקבוצות: 2-1 לדאלאס

שתי קבוצות שכבר יודעות פחות או יותר איפה ימצאו את עצמן בסוף העונה ופתחו את המשחקים בבועה באופן צולע. בבועה סקרמנטו הובסו על ידי אורלנדו ונוצחו על ידי סן אנטוניו, לא בדיוק מאריות הליגה, ונראה שהם נקלעו לסיטואציה במקרה וחושבים כבר על העונה הבאה כשהסיכוי שלהם להשתחל לפלייאוף קלוש עד בלתי אפשרי. מהצד השני, לוקה וחבורתו רוצים להמשיך לחזור לכושר לקראת מפגש כמעט וודאי עם הקליפרס בסיבוב הראשון. שני המשחקים האחרונים של דאלאס היו בסימן תחרות קליעה ומשחקים נטולי הגנות וכך יצא שבמשחק הראשון הם הפסידו לקבוצה התקפית טובה יותר (יוסטון) ובמשחק השני נקלעו למשבר קליעה חמור (19.4% מהשלוש). אני מאמין שההתקפה של דאלאס תסתדר בסופו של דבר אבל בשביל להתמודד עם קבוצות קשוחות ואיטיות יותר היא תצטרך לעבוד הרבה על ההגנה. למזלה, הערב זאת לא תהיה בעיה גדולה כל כך.

איך דאלאס ינצחו? יספקו קצת עצירות. פורזינגיס אמור להתמודד פחות או יותר עם בייליצה בקרב על הריבאונד וקצת לחץ אמור להספיק בשביל לאפשר להתקפה לעשות את מה שהיא יודעת.

איך סקרמנטו ינצחו? שאלה טובה. נקודת אור אחת קטנה היא שסת' קרי, קלעי השלשות הכי יציב בדאלאס, בחוץ. אם הקליעה של המאבריקס תמשיך לקרטע אולי יהיה סיכוי לכפות עליה יותר כניסה אל הסל ולצופף את הצבע. לא הייתי בונה על זה.

שווה צפייה? לא, יש מספיק משחקים מעניינים הערב בשעות נוחות.

איך זה ייגמר? לוקה יעשה את העבודה. דאלאס ב – 8

23:00  לוס אנג'לס קליפרס (45-21, 1-1 בבועה) – פיניקס סאנס (28-39, 2-0 בבועה)

מאזן בין הקבוצות: 2-1 לקליפרס

אחרי הפסד דרמטי בדרבי של ערב הפתיחה החניכים של דוק ריברס חזרו לתת עבודה ודילגו בקלילות מעל ניו אורלינס, כשניצחון הערב מול פיניקס יכול להקדים עבורם את המנוחה היזומה במשחקים האחרונים שלפני הפלייאוף. השאלה המרכזית עבורם היא, כמובן, הספסל. בלי לו ויליאמס ומונטרז הראל הספסל של הקליפרס מתקשה לייצר את התפוקה שהיינו רגילים אליה והעמיס קצת יותר על החמישייה בכלל ועל הכוכבים בפרט. אלא שבשלב הזה, שמבחינת האנרגיות מרגיש כמו תחילת עונה, זה לא מפריע לצמד קוואי-ג'ורג' להיראות טוב, גם אם המדגם קטן יחסית. חסרונו של הראל הורגש מאוד מול המפלצת של הלייקרס אבל לא אמור להוות בעיה מול אייטון שנראה עוד חלוד במשחק מול דאלאס. מהצד של הסאנס, נראה שמכונת הנקודות בוקר את רוביו ממשיכה לעבוד אבל בכך פחות או יותר מתחילים ונגמרים היכולות של הקבוצה האנרגטית מאריזונה. אפילו אם לא ישמרו את בוקר כמו שצריך הקליפרס אמורים לנצח את זה די בקלות.

איך הקליפרס ינצחו? ישחקו כדורסל איטי וייתנו לבידודים לעשות את שלהם. אה, ואם על הדרך מישהו יוכל להכניס לקוואי חוש הומור זה עשוי לעזור.

איך פיניקס ינצחו? ינסו לקלוע יותר. אין לסאנס שום אפשרויות לעצור אף אחד מהכוכבים של הקליפרס בנפרד והנוכחות של אייטון בצבע לא אמורה להיות אפקטיבית במקרה הזה. בוקר צריך לעשות את מה שהוא יודע לעשות ולהתפלל שאפשר לשחק כדורסל רק בצד אחד של המגרש.

שווה צפייה? למה לא? קבוצה טובה מאוד פוגשת קבוצה שאוהבת לקלוע ולא כל כך יודעת מה לעשות כשהכדור בידיים של הקבוצה היריבה.

איך זה ייגמר? מהר מאוד. קליפרס ב – 20

01:00  אינדיאנה פייסרס (41-26, 2-0 בבועה) – אורלנדו מג'יק (32-35, 2-0 בבועה)

מאזן בין הקבוצות: 2-0 לאינדיאנה

My name is Warren. TJ Warren. אינדיאנה הגיעה לבועה כשברוגדון ואולדיפו היו בספק, וכבר הספיקה לשחק שני משחקים בלי סבוניס ומשחק אחד בלי ברוגדון. הפציעות ממשיכות להכות בקבוצה, שלא מוותרת וכבר סופרת 2 נצחונות, אחד מהם חשוב מאוד על פילי שהייתה בהרכב מלא. איך הם עשו את זה? התשובה במשפט הראשון. טי ג'יי וורן, שהגיע לקבוצה על תקן קאץ' אנד שוטר הפך להיות השחקן הכי חם בבועה, עם לא פחות מ 53 נקודות מול פילדלפיה ו 34 מול וושינגטון. מן הצד השני, אורלנדו שרוצה להמשיך להחזיק במקום השביעי איבדה אתמול שחקן ספסל משמעותי שלה, ג'ונתן אייזק. המג'יק גם הם ניצחו את שני המשחקים שלהם עד כה בבועה (מול ברוקלין וסקרמנטו), בעיקר בזכות משחק סולידי משני צידי המגרש של הכוכבים ווצ'ביץ' וגורדון ועזרה מטרנס רוס הלא מספיק מוערך. בסופו של יום, רק אחת מהקבוצות תצא עם מאזן מושלם ותשפר עמדות לקראת הריקוד האחרון.

איך אינדיאנה תנצח? לא תשאיר את קשת השלוש פנויה. לאורלנדו יש יתרון יחסי על הפייסרס בנוגע לפיזיות וגודל, במיוחד כשסבוניס לא יהיה שם לעזור בצבע. גורדון, ווצ'ביץ, רוס (וגם אייזק לפני שנפצע) יכולים לשחק היטב גם במשחק מרווח. גורדון תמיד יכול לחשוב שהוא בתחרות ההטבעות ולבצע פירואטים אל הסל אבל הקליעה שלו יציבה ואסור יהיה להשאיר אותו לבד. כל עוד השמירה האישית של אינדיאנה תעבוד טוב סביר להניח שתצא מהמשחק עם ניצחון משכנע. ובהתקפה, ובכן, תנו את הכדור לוורן. עד שיוכח אחרת.

איך אורלנדו תנצח? תשתמש בפיסיות ובגודל שלה. השחקן היחיד באינדיאנה שיכול לשמור על גבוהים הוא טרנר והוא קצת מתקשה בהגנה על יותר משחקן אחד. אם אורלנדו יצליחו להגיע אל הצבע מספיק פעמים, להדביק כמה עבירות מהירות על טרנר בתחילת המשחק ולהוציא אותו מריכוז יהיה לה הרבה יותר קל להגיע אל הסל, להסתמך פחות על קליעה מרחוק ולהשתמש יותר בפיק אנד רול.

שווה צפייה? ברור, אם אתה אוהד של אינדיאנה. במילים אחרות: לא חייבים להצטרף, אעדכן איך היה.

01:30  מיאמי היט (42-25, 1-1 בבועה) – בוסטון סלטיקס (44-22, 1-1 בבועה)

מאזן בין הקבוצות: 2-0 לבוסטון

המשחק המרכזי של הערב. שתי הקבוצות שצמודות אחת לשניה במקומות השלישי (בוסטון) והרביעי (מיאמי) במזרח, ממש מעדיפות שלא לפגוש בסיבוב השני את מילווקי ולכן עבורן ניצחון במשחק הזה יהיה חשוב להשגת המטרה הזאת. שתי הקבוצות מגיעות אל המשחק לאחר ניצחון מרשים והפסד מובן וממשיכות להצדיק את מיקומן הגבוה. מיאמי היא כבר מזמן סיפור הסינדרלה של העונה הזאת (לצד אוקלהומה) והמשחק היעיל שהם מציגים תחת הנהגתו של ספולסטרה מעורר השתאות. הניצחון המשכנע על דנבר הראה שלא היה מדובר במזל או במקרה אלא בקבוצה מגובשת ועקבית שיכולה להגיע רחוק העונה ולהקשות מאוד על כל יריבה בפלייאוף וגם ההפסד הצמוד לטורונטו אתמול לא שינה את הרושם. מן הצד השני תעמוד עוד קבוצה מאוזנת וברוכת כשרונות, בוסטון, שהפסידה למילווקי במשחק יחסית צמוד ובראשון גברה על פורטלנד במשחק נפלא של ג'יילן בראון שאיכשהו תמיד נשאר מתחת לרדאר. הולך להיות אש.

איך בוסטון תנצח? נראה לי שצריך קצת להתעכב על הדמיון בין בוסטון הנוכחית לבין גולדן סטייט של השנים האחרונות. מאז עזיבתו של הורפורד בוסטון נשארה ללא גבוה טבעי ופותחת עם ת'ייס החביב אבל מצאה את עצמה לא מעט עם הרכבים בהם היא משחקת עם בראון כסנטר בפועל באופן שמזכיר מאוד את דריימונד גרין (אלא שבראון שחקן התקפי טוב ממנו). החמישייה של ווקר, טייטום, בראון, הייווארד וסמארט מזכירה באופי את חמישיית המוות של גולדן סטייט עם איגואדלה. הורסטיליות של כל שחקן בנפרד נותנת לסלטיקס את האפשרות לייצר נקודות כמעט בכל דרך אפשרית והעובדה שאין לה חור הגנתי מובהק תעמוד למבחן מול רוב הקבוצות החזקות שמחזיקות סנטרים גבוהים ופיזיים. במשחק מול פורטלנד לא ממש הייתה להם תשובה לנורקיץ' ואם יצליחו להביא את הסמול בול שלהם לכדי שלמות יהיה אפשר לראות גרסה מעניינת של השינויים שעברה הליגה. מול מיאמי, שגם לה אין גבוה דומיננטי (מיילס לאונרד בחוץ), ייתכן שהחמישייה הנמוכה תתאים מאוד.

איך מיאמי תנצח? לא תשנה כלום. הקבוצה נראית טוב, השילוב של אדבאיו ובאטלר נראה מוצלח ונטול אגו ואוליניק עושה את העבודה בדקות שנותנים לו. כל עוד השלשות ייכנסו והמשמעת ההגנתית תישאר אין שום סיבה שלא נראה משחק תחרותי ושקול.

שווה צפייה? ברור, שווה להישאר מאוחר בשביל משחק כזה.

איך זה ייגמר? אתן לאהבה שלי לספולסטרה להכריע. מיאמי ב – 4

נראה מי מזהה

04:00  פורטלנד טרייל בלייזרס (30-38, 1-1 בבועה) – יוסטון רוקטס (42-24, 2-0 בבועה)  

מאזן בין הקבוצות: 2-1 לפורטלנד

האם זאת העונה של יוסטון? כבר 5 שנים שאנחנו שואלים את השאלה הזאת ובכל פעם התשובה היא שלילית. עם זאת נראה לי שדווקא העונה הקבוצה מטקסס יכולה ללכת רחוק ואולי אפילו עד הסוף. למה? בקצרה – כי השחקנים לא עייפים. למייק דאנטוני יש פילוסופיית אימון שגורסת שכוכב שמשחק פחות מ 40 דקות ללילה מנכיח בגופו עלבון לכדורסל. כך יוצא שהארדן במהלך העונה הרגילה דורס את כל מי שמתקרב אליו אבל בפלייאוף כשההגנות מתקשחות והעייפות מצטברת הוא נחלש. דווקא העובדה שהעייפות לא משחקת תפקיד כרגע יכולה לעשות רק טוב לקבוצה קצרה כמו יוסטון, ושני המשחקים האחרונים שלה הראו את זה יפה מאוד. היא מגיעה אחרי ניצחון סופר-מרשים על מילווקי במשחק שהיה ממש לא רק-הארדן והראה גם הגנה קשוחה וכפיית איבודים. המדגם אמנם קטן אבל אם יוסטון יצליחו להחזיק את ההגנה הזאת יש להם סיכוי לא רע להציק ללא מעט לקונטנדריות. הבלייזרס שמהצד השני נמצאים בכל משחק במצב של להיות או לחדול. כל ניצחון חשוב עבורם במאבק לכניסה לפלייאוף ואם לומר את האמת, מתוך כל המועמדות היא הראויה ביותר. הצירוף של אנטוני עדיין לא הוכיח את עצמו כקטסטרופה והכישרון של צמד הגארדים ושל נורקיץ' הוא דבר שאין לזלזל בו.

איך יוסטון ינצחו? הגנה. אם יוסטון הצליחו להאט את יאניס במשחק הקודם אין שום סיבה שהם לא יוכלו להגביל את נורקיץ'. בהיבט ההתקפי נראה שיוסטון נמצאת על הגל. דאנטוני מצא את הדרך להשתמש בשני הגארדים הדומיננטיים שלו והעלה את האוס אל החמישייה בצעד שנראה טוב במשחק הקודם.

איך פורטלנד תנצח? נורקיץ'. במשחק הקודם מול בוסטון היא הצליחה להשתמש בו באופן חכם ולנצל את הגודל והאינסטינקטים הטובים שלו בהגנה ובהתקפה כדי להקשות על הסמול בול של הסלטיקס. שימוש נרחב בנורקיץ' יכול לרווח קצת יותר את המגרש עבור לילארד ומקולום שצריכים מרווח מאוד קטן מקשת השלוש כדי לעשות נזק.

שווה צפייה? בהחלט. שתי קבוצות שיש לא מעט דמיון ביניהם. צפויות ממטרות של שלשות והתלהבות של שמעון בבלוג החי מכל החטאה ומניגורים רבים.

ולסיום – המאסטרפיס:

לפוסט הזה יש 162 תגובות

  1. לואי ואלה היו צמד חמד והדיסק של שירי פורגי ובס בביצועם מככב אצלי במקום מאד גבוה.
    לואי עם הקול הסדוק ואלה עם הקול המלאכי, לטעמי הזמרת הטובה אי פעם.

    1. אינדיאני, הגעתי לפריוויו שלך מאוחר. התודה היא לך, ולכל המתנדבים העושים עבודת קודש ממש חינם אין כסף. אני מקווה רק שהמוניטין של האתר יעזור בעתיד לכל מי שכותב עבורנו!
      כיף של פריוויו

  2. תודה רבה, ממש כיף לקרוא.
    בנוגע לדמיון של בוסטון לגולדן, אכן יש דימיון,אני רוצה לשים דגש על שתי נקודות בהשוואה:
    1.לגולדן היה סגל הרבה יותר מוכשר(לא נראה לי צריך לפרט).
    2. חסר לבוסטון "קווין דוראנט" (למי לא), כלומר שחקן שיכול לקלוע בכוחות עצמו בלי הרבה בלאגן(תן בפוסט יסתובב ויקלע). בפליאןף שההגנות הופכות לפשוטות יותר וטובות יותר, זה יתרחן משמעותי.
    אם תשווה לגולדן פרה דוראנט, הקבוצה הזאתי היום לא מסיימת טופ 3 באף אחד מהקונפרסים.

  3. 1. ברוקלין כל כך "מעניינת" שלא שמת לב שדווינדי לא הצטרף אליהם בבועה 🙂
    2. לא רק שהסיכויים של ברוקלין בסגל הנוכחי שלה לנצח את מילווקי זהים לסיכוי של וושינגטון להגיע לפלייאוף, היא לא מעלה
    את שלושת שחקני הנ.ב.א היחידים שלה למשחק (אלן האריס ולוורט). בקיצור, אני אתפלא אם הימורי "מי ינצח" יהיו בכלל פתוחים.
    3. לאור הניצחון על ממפיס של נ"א ולו"ז הקל בהמשך, פורטלנד חייבת לנצח. לדעתי היא גם תשיג את הוי כאן.
    4. מיאמי – בוסטון: מלחמת עולם וסופר מעניין. מעניין #2 מתי והאם יתחילו מנוחות יזומות כדי לצאת מול אינדיאנה ולא מול פילי בפלייאוף

  4. צודק הקוריוז יתייצב ב5 לחצי השני של טילים מול לילי כריות ימבה שלשות והפגזות מרובות יהיו דיים מול ראס תמיד אש. סי גי מול הארדן. יוסטוניה. יש מצב הארדן שם 50
    המשחק המעניין היחיד הלילה.
    בוסטוניה ינצחו בגלל הבק טו בק.
    יאניס יקלע 40 ב20 דק על גארט אלן. הנטס לא מעניינים איש. בלואו אאוט אכזרי פרומו לסיבוב ה1.
    בכלל למי שלא יעשה פריוויו לסידרה באקס נטס שימו רק כותרת ואז שנכנסים לקרוא 4 0. וזהו חבל על המקלדת והמלל.
    לוקה אחרי ה40 מול הסאנס אולי יגיע ל50 היום נק הקינגס. בלואו אאוט קל.
    קליפרס לדעתי ינצחו בצמודה לא יהיה 20 ולא בטיח גם לא 10.
    מגיק יתנו בראש

            1. אז כדאי שתלך למייל שלך ותתנצל מהר.

            2. חחחחחח שמעון,אני שולח לך טיטול אנטי מנחם באקספרס,
              יו אר אין טרובל

            1. פיספסת. אני חושב שכדאי למנחם לעלות את זה בכל זאת. אנשים יהנו.
              הכנתי מעורב בזהות בדויה בקיצר..וממחם כנראה נעלב.
              רק דר רזי הספיק לקרוא

        1. לא נעלבתי. אני רק PISSED OFF ברצינות הכי רבה כי עשית דבר שלא ייעשה. אין לי ראש להתעסק עם הדברים האלה עכשיו אבל אתה מכריח אותי. מה שעשית הוא הדבר החמור ביותר בעתונאות.

            1. מודה שלא שמתי לב, וזה גם היה דיי מעניין.
              ממליץ לך להעלות את זה אבל תחת השם שלך.

            2. שמעון זה הייתה אתה? אחלה מעורב נהנתי מכל רגע

          1. באמת לא נראה לי הגיוני שמר שדה יכתוב כזה מעורב.
            זה השם שהיה "חתום" על הפוסט.
            שימון אתה ג'ונגליסט שאוהב למתוח את הגבולות….
            טראבל מייקר חינני.
            חבל שלא העלית את הפוסט תחת שמך!

        1. גם לי
          בכלל אנחנו חייבים המון ליוצאי אפריקה כהי העור מוסיקלית וספורטאית.
          כל הבלוז, ג'אז, רוק אנד רול, סקא וכו מקורו באותו הגזע.
          הספורטאים כהי העור נהדרים.

  5. פריוויו מעולה, תודה.
    רק 2 הערות קטנות ושוליות:
    1. נדמה לי שאחרי אין ספור ויכוחים המקובל באתר הוא לכתוב את המאזנים מימין לשמאל. לא שזה כזה משנה, אבל ככה הרוב מקפידים לעשות וזה עלול לבלבל.
    2. כותבים תופינים ולא טופינים.

  6. מנחם מתנצל אם נפגעת (מקווה שלא). אני מכיר אותך כטראש טוקר לא קטן.
    הכל היה בהומור והרגשנו בחסרון המעורב שלך והיינו רעבים, אז לקחתי יוזמה.
    שיהיה יום נפלא

    1. לא נעלבתי. אני רק PISSED OFF ברצינות הכי רבה כי עשית דבר שלא ייעשה. אין לי ראש להתעסק עם הדברים האלה עכשיו אבל אתה מכריח אותי. מה שעשית הוא הדבר החמור ביותר בעתונאות.

  7. מעורב מעולה אינדיאני, הפלגת הבכורה שלך הוכתרה כהצלחה מסחררת.
    בקשר לבוסטון, אכן יש דמיון לוורירס, אבל הוא רק מדגיש את חד הפעמיות של הקבוצה מהמפרץ. זה לא רק הדוראנט שחסר לה, אין גם אף אחד שמתקרב לקרסוליו של סטפ. יש בבוסטון קבוצה נהדרת, אבל עדיין לא ברמות של הגולדנים (ובתור אוהד, עדיף טייטום אחד ביד מהרבה פנטזיות על העץ…)

    1. קשה לדעת עדיין כשסטף וקליי היו בגיל של טייטום ובראון אף אחד לא דמיין שהם יגיעו לאן שהגיעו (ונתקן רק שמדובר על שנים בליגה כי בגיל האמיתי הם עוד שניהם היו בקולג').

  8. מיאמי הפתיעו אותי לטובה אתמול. אבל בחצי הראשון הם הגזימו עם הזריקות ל 3 שנכנסו באחוזים מאוד נמוכים. בכושרו הנוכחי אוליניק עדיף על אדבאיו וטיילר הירו על קנדריק נאן. אם שניהם היו פותחים, התוצאה אמש הייתה אחרת לגמרי. לגבי בוסטון, עד עכשיו הם לא הרשימו ולכן אני מצפה למשחק מאוד צמוד הערב.

  9. אחלה פריוויו, תודה רבה אינדיאני, ויופי של סיפתח, כן ירבו פריוויו-ך.
    .
    מיאמי יהיו עייפים אחרי הטחינה נגד טורונטו אתמול. לא ברור לי איך לא הצליחו להימנע מבק-טו-בק בלו"ז של הבועה, אבל זה המצב.
    .
    לילארד יאבק ביוסטונים, יהיה מעניין, למי שיקום.

    1. יש 6 משחקים כל יום אז ביומיים 12 על 22 קבוצות, אז כל יום חוץ מהראשון יוצא לשתי קבוצות בק-טו-בק ואם החישוב שלי נכון לכל קבוצה יהיה אחד

    2. הבק טו בק לא כזה משנה כשאין טיסות. הקושי עם שני משחקים אחד אחרי השני היה בעיקר במעבר מבית לחוץ או הפוך וגם העובדה שבכל מקרה צריך לנסוע הרבה. בבועה הכל קרוב אז אני בספק אם זה ישפיע במשהו.

  10. ברוך הבא.
    פובט בכורה, שופרא דשופרא.
    .
    מילה על הסאנס והקליפרס –
    ב-2 מ-3 מפגשים העונה, המשחק היה תחרותי.
    האם זה מלמד משהו על המפגש הלילה?
    כנראה שלא (אולי רק שזה יהיה נבון להמר על פי תחושתך. ע"ע נאחס…)

  11. תודה על הפריוויו, אחלה. שיהיה בהצלחה!
    פעם הם היו בקונפרנסים נפרדים, אחר כך באותה קבוצה, עכשיו ראש בראש. באסה!!!
    לא אצפה הערב. תהנו בבלוג החי. ניפגש מחר.

  12. מילווקי מביכה את עצמה. מניח שזה יגמר ברבע השלישי ובכל זאת, כל הכבוד למחליפים של המחליפים של ברוקלין

    1. המשחק הזה לא חשוב, בונדלהצר צריך להיזהר שבפלייאוף ההימור על השלושות לא ישתלם לו , אני לא מדבר על הנגרים של פילי אלא קבוצה רצינית

      1. ברור שהמשחק הזה לא חשוב, אבל יחד עם ה-61 שלשות שיוסטון זרקו נגד הבאקס מדובר במשהו שבודנהולזר צריך לחשוש ממנו לקראת הפלייאוף עצמו.

  13. אינדיאני, הגעתי לפריוויו שלך מאוחר. התודה היא לך, ולכל המתנדבים העושים עבודת קודש ממש חינם אין כסף. אני מקווה רק שהמוניטין של האתר יעזור בעתיד לכל מי שכותב עבורנו!

  14. סקרמנטו צריכה להמשיך רק לא דונציץ, הסאנס רם היו עושים את זה היו גומרים את המשחק הרבה קודם , אף אחד אחר לא פוגע דאבל טים להטיש אותו

  15. אם ברט בראון האדיוט היה עושה את זה בגיים 4 הידוע לשמצה על קוואי שכל השאר לא פוגעים היה לפילי היום טבעת .

  16. איזה מאמן נורא וולטון שום תרגיל התקפי זה לא יאמן לא צפיתי ב סקרמנטו הרבה העונה אבל זה פשוט ביזיון מה שהולך על המגרש , ISO אחרי ISO וזה לא שיש לו שחקנים שיודעים לעשות את זה ויכולים לייצר נקודות, כמות הדבילים שיש בליגה על הקווים פשוט לא תאמן

  17. סקרמנטו המטומטים האלה הפסידו את המשחק , וולטון האהבל ברמה של בראון אומר להם בהצלחה בהתקפה שום תרגיל הכל אחד על אחד שאין לו שחקנים מתאימים לזה, כשיש לך שחקנים כמו הארדן דונציץ לברון דוראנט … אין בעיה לתת להם את הכדור הם לא צריכים תרגיל, הם חכמים וכישרוניים מספיק כדי ליצור נקודות לעצמם ולקבוצה ביעילות סופר גבוהה ולהגנה אין יותר מדי מה לעשות, אבל כשיש לך שחקנים שלא מסוגלים ליצור אתה חייב להריץ תרגילים, וולטון פשוט מפגר עם תעודות, אני לא יודע איך בסקרמנטו נותנים לו לאמן

  18. עוברים לקליפרס , אייטון שחקן שחקן שנה הבאה אם יפעילו אותו יותר הוא שחקן של 24+ נקודות 12 ריבאונדים (הוא אחד מהריבאונדרים הטובים בליגה) הייתי רוצה לראות אותו זורק 20 זריקות לערב ולא 15, עונה הבאה הוא בהחלט יכול להיות אולסטאר אם ימשיך בשיפור ויפסיק אם החומרים האסורים.

  19. גיא יש לי חדשות רעות מוסד שב״ר עלה על העגלה שלכם, יש לכם אחלה קבוצה אחלה כדורסל והנעת כדור (לפעמים בוקר הולך יותר מדי ראש בקיר אבל הוא השתפר מאוד בקבלת החלטות העונה ) , פלייאוף שנה הבאה זה לא מילה גסה וחייבת להיות בלקסיקון שלכם. אני חושב שאתם קבוצה הרבה יותר מוכשרת מיוטה וממפיס

  20. דונצ'יץ' הוא בסך הכל העשירי אי פעם לרשום משחק של 30, 20 ו-10 (קארים*3, ביילור*4, צ'מברליין*17, קאזינס, בילי קאנינגהאם, יוקיץ', דיוויד לי, ג'ורג' מקגיניס ורוברטסון*7 הם הנוספים).
    אם נעלה את מספר האסיסטים הנדרשים ל-12, יהיו שם ליד לוקה קארים, ביילור*2, צ'מברליין*11 ורוברטסון*4.
    אם נעלה גם את הנקודות ל-34 יישארו רק קארים, ביילור*2 וצ'מברליין*8 ליד לוקה.
    עכשיו נוסיף גם דרישה ל-50% מהשדה, ולמעשה יישארו רק קארים ו-8 הופעות קודמות של צ'מברליין.

  21. עכשיו אני ממש אגזים:
    שחקנים שרשמו משחק של 34 נקודות, 20 ריבאונדים, 12 אסיסטים ב-50% מהשדה ו-70% מהעונשין:
    קארים עבדול ג'באר, לוקה דונצ'יץ'

  22. בוקר מדהים, אומרים שעקומת הלמידה של סנטר היא ארוכה מסיבה מסויימת, אייטון עשה שיפור השנה (בטח הגנתית) אבל יש לו עוד הרבה מקום לשיפור, אם זה בלתפוס עמדה, במיקום על המגרש באיזה סקיל להשתמש (הוא אחד השחקנים הכי חזקים פיזיים אתלטיים וארוכים בליגה ועדיין משחק הפוסט שלו מאכזב), הייתי רוצה לראות אותו טוחן את זובק דק דק שלא יכול להוזיז לו בכלל פיזית.

  23. מאז שדיברתי סאריץ התעורר, איך חודרים לצבע של הסאנס לא ייאמן כזאת קלות במקום שאייטון ישחרר לגורג באמפ עם הכתף שיחשוב פעמיים לפני שיחדור הוא נותן לו לעבור אותו כמו עמוד חשמל, בהתקפה הוא על תקן ניצב הוא השחקן הכי אתלטי על המגרש פעם אחר פעם ברבע הרביעי יש לו מיסמאץ והוא בעמדה לא נכונה/ לא מקבל כדור הוא מחליט החלטה שגוייה

  24. מאז שדיברתי סאריץ התעורר, איך חודרים לצבע של הסאנס לא ייאמן כזאת קלות במקום שאייטון ישחרר לגורג באמפ עם הכתף שיחשוב פעמיים לפני שיחדור הוא נותן לו לעבור אותו כמו עמוד חשמל, בהתקפה הוא על תקן ניצב הוא השחקן הכי אתלטי על המגרש פעם אחר פעם ברבע הרביעי יש לו מיסמאץ והוא בעמדה לא נכונה/ לא מקבל כדור הוא מחליט החלטה שגוייה

  25. שמעון השתבחת והסתבכת,אם קוטלי השחקנים ברוך\שמעון על העגלה של הסאנס,
    אני מוציא משלוח טיטולים דחוף למשרדי הסאנס לכיסוי טוסיק מלא

  26. ספולסטרה מכניס את סטיבו בכיס בניהול הזמן ופסקי הזמן.
    הוא מוביל ולוקח פסק זמן כדי לארגן תרגיל. יפה מאד!
    נראה אם יצליח להגדיל את היתרון. ללא ספק הוא השחקן השישי של מיאמי.

  27. סטיבו ביבו סוף סוף לוקח פסק זמן כשנשארו 3 דקות לסיום הרבע.
    התרגיל של ספולס הצליח, נראה מה יצא מהתרגיל של הברד הזה…

    1. צריך למצוא הרבה פתרונות. אחד הפתרונות הוא מה לעשות עם המיסמאץ סמארט-אוליניק.
      אותה המלכודת שספולס הפיל אותו בה. הוא צריך למצוא פיתרון אלגנטי…

  28. ספולס כל כך חכם, הוא מבין את המיסמאץ אוליניק סמארט וככה זה עובד, עוד עבירה לסמארט ועוד עבירה לסמארט…
    ביבו עוד לא הבין את זה….
    מאמן אובררייטד ברמות.

  29. הייווארד שחקן של ביטחון עצמי. אם הוא מוצא את הקליעה הרבה יותר קל לו. אם לא, הוא נזק!
    בינתיים אין לא דליעה היום, חוסר הביטחון בשפל המדרגה, שלשות פנויות הוא מחמיץ….

  30. ספולס מבין כדורסל פי אלף מסטיבו. מוביל ב 12 אחרי ריצה של מיאמי וחטף שלשה, פסק זמן לארגן שוב את ההגנה. הוא לא מחכה.
    סטיבנס צריך לראות וליישם בסלטיקס. כישרון יש לו בלי סוף בקבוצה, הקבוצה התפתחה, עכשיו תורו להתקדם.

  31. הגאון מול האוברריייט
    חוזרים מפסק זמן התרגיל מתפקשש ומיאמי שוב בריצה.
    סטיבנס צריך לעבור את השלב הראשון בפליאוף או לעוף….

  32. את כל הוויכוחים עם השופטים השחקנים של בוסטון עושים. סטיבנס שותק ולכן כשהוא כבר ירים קול יחטוף את הטכנית. שיקח קורס בפסיכולוגיה ואולי ישתפר שמה משהו.

  33. ספולס כל כך מבין את המשחק יותר מסטיבנס. הסלטיקס עם שנים מהקו ונשארו 9 שניות, ברור שהוא ילך על שלשה, הוא עושה חילופים ומכניס את אלה שמשלישים. סטיבנס לא מגיב כי הכל אצלו לאט לאאאאאטטטט…. למזלו המשלישים הראשיים נסגרו וקראודר פיספס את השלשה שלקח.

  34. אינדיאנה המרענן הרשמי של הבועה, עשו לכולם ביצפר עם דיפו שאולי יבוא ואם כן אז להתאמן והנה יש לנו דיפו משחק בסיום העונה ומגיע לפליאוף. הכל היה מתוכנן אבל מוכרים לנו דרמה.

  35. את הטיימאאוט הזה ספולס היה צריך לקחת לפני שתי התקפות. הפעם הפשלה שלו כשהסלטיקס שהיו במינוס 15 מורידים ל 6….
    מאמין שמהטיימאאוט הזה מיאמי יחזירו ל 9.

    1. כבר שנתיים ככה
      ארבעה טאלנטים בקבוצה והוא לא יודע להוציא את המקסימום.
      חסר לו הגרוש ללירה והוא לא לומד ומתקדם. הוא מעולה לקבוצות צעירות ולא טוב לכאלה שמתבגרות.
      בסוף איינג' יבין….

    1. והנה הם שוב דופקים אותנו.
      מצחיק שבדרך כלל זה אותו השופט…
      כשהוא שופט את בוסטון תמיד יש בעיות!

  36. סמארט יקבל עוד קנס מהאן בי איי שהוא פלט פאק יו מאן על עוד עבירה שהדביקו לו?
    סטיבנס אשם בהתנהלות שלו לאורך העונה וזה שהוא לא מבין שצריך להיות יותר אסרטיביים.

    1. מיסמאץ זה אגרסיבי? זו הכנה לא נכונה.
      מצד אחד מאמן שמשחק באק טו באק ובא מוכן ומצד שני מאמן שהיו לו יומיים להתכונן ולא הכין ש"ב….

  37. ספולס משחק עם סטיבנס בחתול ועכבר. כל פעם שהסלטיקס עושים קולות חזרה יש לו מהלך או טיימאאוט שמיישר את שחקניו.

  38. סטיבנס לוקח פסק זמן שגם מאפשר לספולס לעצור את הריצה של הסלטיקס. אם תצא מזה שלשה לטובת הסלטיקס, אחלה, אם תצא מזה ריצה לטובת מיאמי אחלה לאוהדי מיאמי.

  39. איזה שחקן איגואדלה, איזה ניסיון.
    נכס לכל קבוצה.
    הסלטיקס לא יחזרו כנראה מהשלשה הזו והאסיסט כולו של איגי…

  40. תמא טקס ספולס הפיל את המלך של סטיבנס, שחמט.
    אני עדיין מקווה שמיאמי יהיו מול פילי בסוף ושהסלטיקס יפגשו את אינדי.

    1. הוא מאמן מצוין לקבוצה צעירה אבל גרוע לקבוצה מתבגרת.
      הבעייה היא שאין שינוי ואני בכלל לא חושב שהוא מסוגל לעשות אותו אי פעם….

  41. הפגזת צאקות מה3 במחצית
    גארי טרנט זה לא ההוא שהועבר מהקינגס תמורת אריזה ? 😂
    אמרתי לכם הסאנס יותר פוטנציאל עתידי מכל הממפיס הקינגס נא והפחים האלה.
    כל הכבוד גיא רק תשארו בריאים ותמצאו משהו נורמלי במקום סאריץ..
    אייטון חלש טעון שיפור רציני מקווה שיגיע יכול למחוץ יותר הוא רך וילד טוב כזה הוא לא בא למשחקים במוד דומיניישן

    1. ?
      הוא רחוק מלהיות "חלש".
      הוא השנה מגלה שיפור הדרגתי ככל שהשנה מתקדמת ב-2 תחומים שקשה מאוד לשחקנים צעירים (בדגש על סנטרים) להשתפר בהם –
      הגנה, ובחירת זריקות.
      יכולת הלמידה הנ"ל (אפשר להוסיף את העבודה שנתן בפגרת הקורונה על הקליעה מטווח ה-3, עבודה שכבר רואים את התוצאות שלה) מלמדת על המון אופי. לא קל לגרום לשחקן כל כך צעיר לצאת מאזור הנוחות שלו.
      .
      האם הוא "מוצר מוגמר"?
      אני ממש מקווה שלא…
      אם היה מנצל יותר את הדומיננטיות הפיזית/אתלטית שלו (בדגש על תפיסת מקום), אני חושב שמשחקו היה משודרג פלאים.
      .
      היסטורית, סנטרים (בעיקר כאלו צעירים כמו אייטון שהגיעו אחרי עונת קולג' אחת בלבד) פורצים בעונתם השלישית.
      (טפו, טפו, טפו) אני מקווה, ומאמין, שהעונה הבאה היא "עונת האייטון".

    2. אני בכלל חשבתי שאתה מכל האנשים, תתלהב מבוקר –
      הוא השחקן שהמשחק שלו הכי מזכיר את זה של קובי ז"ל.
      עבודת הרגליים שלו במשחק המיד ריינג'?
      שירה בתנועה.

      1. הוא מדהים מזמן אולסטאר שבר אני פשוט מאמין שאתם יכולים לאיים על אליפות עוד כמה עונות עד כדי כך את 2 הסטארים יש לכם. אוברה תותח רק לבנות מסביב לצערי רוביו וסאריץ חלשים

        1. סליחה? רוביו חלש? רוביו זה המנוע של הקבוצה הזו, תראה איך בוקר השתפר הגנתית ואיך הקבוצה מתמסרת. ממש תענוג.
          הכל זה ניסיון ומנהיגות של רוביו.

  42. הדאבל טים שפורטלנד עדו נטרל את הארדן לגמרי מהמשחק ומאז הוא לא הצליח להיכנס גם שהורידו את זה זה הכוח שלו הם חטפו שלשות אבל הארדן יצא לגמרי משיוויממשקל
    כרמלו עושה נקמת האקסית עם ה3.
    הארדן סתם זרק 2 סטפבקים שפגעו בשטף

  43. אם שאר חברי החמישייה של הרוקטס לא היו זורקים היום לבנים זה עוד היה נגמר אחרת. הבלייזרס הוציאו מהארדן את הכדור, אבל שאר החברים לו לא ממש פגעו היום (לפחות אלו של החמישייה)

  44. הסיקור נהדר אך ישנה טעות בסיסית אחת. מאזני הקבוצות נכתבו לפי כיוון הכתיבה באנגלית. בכתיבה בעברית מספר הניצחונות צריך להופיע בצד ימין של המאזן כי העברית נכתבת מימין לשמאל ובאנגלית הנכתבת משמאל לימין מספר הניצחונות הוא בשמאל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט