סיקור משחקי שני/ שחר צ'קוטאי

אז בעצת כותב הפריוויו שיעץ לראות את המשחקים המוקדים והטובים עם חברים, נפגשנו האחים לאוכל טוב ומשחק ראשון של הלילה, שהבטיח הרבה וגם קיים.

Fred VanVleet - Wikipedia

מיאמי היט (25-42) – טורונטו ראפטורס (18-48) : 107-103

רבע ראשון צמוד מאוד כאשר באטלר עם ששת הנקודות הראשונות של קבוצתו, ואילו בטורונטו היה זה סיאקם שקלע ברבע הראשון 13 משלו. 2 דקות לסיום הרבע סיאקם מתחיל ריצת 8-0 עד סוף הרבע וקובע את התוצאה. 23:18
רבע שני דראגיץ נכנס חם וביחד עם אוליניק מתחילים ריצת 9-0 לתוך הרבע, לאורי מרגיע את הרוחות עם 3 דיוקים מהקו ותוספת בחוץ לקשת פותח פער, סל של באטלר נענה בשלשה של פאוול, וכעת היתרון עומד על 8, האלופה מנסה לברוח אך מיאמי נשארים צמודים מאחור, שלשה של אוליניק מורידה את ההפרש ל-4 בלבד, וחילופי נקודות סוגרים את המחצית. צמוד צמוד!

המחצית השניה נפתחת בשלשה של אננובי ועוד 2 מהקו, באטלר מחזיר עם 4 משלו אך ואן וליט מוסיף לקלוע וסוגר ריצת 13-4, דראגיץ עם שלשה מוריד את ההפרש ל-10, גאסול עם 5 רצופות מעלה את האלופה ליתרון שיא ויחד עם הדיוק מהקו של לאורי הם עומדים על 17 הפרש, 7 דקות לסיום הרבע.
דראגיץ עם סל שדה ובאטלר מנסה לקלוע אך מתקשה ונשלח לקו, 4 רצופות שלו משם, ואז סוף כל סוף רובינסון קולע את השלשה הראשונה שלו במשחק ומוריד את ההפרש ל-10, באם עם הטבעה שנענית בסל של איבקה. הירו וואן-וליט מחליפים שלשות, וקלי או מצטרף גם הוא לחגיגה עם שלשה משלו. 4 רצופות של מיאמי נענות בשלשה אדירה של ואן-וליט המצויין. הירו עם שלשה 27 שניות לסיום מוריד ל-5 ומי אם לא ואן-וליט שמדייק 2 מהקו, דארגיץ עם לייאפ בשנייה האחרונה מוריד את ההיט בפיגור 5 לקראת רבע רביעי.

ריצת 8-0 של מיאמי בראשות דראגיץ הופכת את הקערה על פיה ומיאמי ביתרון ראשון מתחילת המשחק, ואן-וליט משווה ולאורי מוסיף 2, קראודר סוגר את זה. אוליניק וסיקאם מחליפים שלשות. עבירה בלתי ספורטיבית של אוליניק שולחת את לאורי לקו שמדייק בהם, ואיבקה עם 4 רצופות שולח את מיאמי לחשוב הלאה, 6 דק' לסיום.
קראודר והירו מצמצמים, לאורי מרחיב, 2 דקות של הגנות קשוחות מאוד ומי אם לא כוכב המשחק ואן וליט שסוחט עבירה ומדייק 2 מהקו. קראודר עונה בשלשה דקה ורבע לסיום, 3 הפרש. סל ועבירה של דראגיץ והוא יכול להשוות אך מחמיץ את זריקת העונשין. לאורי מחמיץ ריבאונד ומיאמי בטיים אאוט. 28 שניות לסיום. הכדור הולך לבאטלר שמוסר לדראגיץ והאחרון מאבד, עבירה מהירה על גאסול שמחטיא את הראשונה וקולע את השניה, פסק זמן שחור. הכדור שוב הולך לבאטלר עם הגב לסל, ומוסר לדראגיץ אך ואן-וליט שם את ידו על הכדור ועבירה על סיאקם שמדייק 2 מהקו סוגרת את הסיפור.

את ההיט הוביל דראגיץ עם 25/5/5 מהספסל, אוליניק 17, באטלר וקראודר עם 16 לראש, הראשון עם 7 רב' ו-5 אס', האחרון עם 6 רב'. הירו 12 ובאם סוגר את משחקו המאכזב עם 10 ו-8 רב'.

את האלופה הוביל עם שיא קריירה – ואןוליט עם 36/5/4 וחטיפה קריטית. פסקל עם 22, איבקה 15 ולאורי 14.

אוקלוהמה (25-41) – דנבר (23-44) : 121-113 (הארכה)

רבע ראשון מצויין של פורטר ג'וניור שסוגר רבע עם 12 נק' משלו, בדרך 6 הפרש דקה וחצי לסיום הרבע אך שלשה של מוסקלה ו-2 מהקו של דורט מורידים לנקודה בודדת בסיומו של הרבע.
בול בול תופר שלשה, פול עונה לו עם 4 נק' רצופות ומוסר לביזלי שמעלה ליתרון רועם, חטיפה של גראנט ומסירה לדניאלס מחזיר את היתרון לחוצבים ופורטר ג'וניור עם טיפ ברב' ההתקפה משלימים מהפך, ביזלי מצמצם עם שלשה, פורטר ומילאספ בריצת 9-0 שלהם מעלים את דנבר ליתרון 10. שלשות של שג"א ונאדר מצמצמות, יוקיץ ונאדר מחליפים נק'. 6 רצופות מהקו של אוק' נענות ב-2 של יוקיץ. שלשה של גלינארי מורידה את ההפרש לנקודה בודדת, דקה לסיום המחצית, כריס פול עם לייאפ מוריד את הרעמים למחצית ביתרון זעיר.

רבע שלישי צמוד מאוד, מלא בהחלפות יתרון ובשיוויון וללא פער משמעותי מביא אותנו לרבע הרביעי ביתרון 3 של אוקלוהמה. מייקל פורטר גוניור במשחק חייו עם שתי שלשות רצופות בתחילת הרבע מחזיר את היתרון למטילי הזהב, ופותח יתרון 4 שנסגר ע"י נאדר ושג"א. שג"א מגדיל את הפער את פורטר מחזיק את הפער קטן ככל האפשר, סל רודף סל, ושלשה של פול מעלה את הרעמים ליתרון 7 3:38 לסיום, נגמר? לא אם אתה שואל את פורטר שקולע 4 רצופות ויוקיץ בלייאפ אחורי מוריד לנקודה בודדת. סל לפה סל לשם והחטאה של פול נותנת הזדמנות לדנבר שמנצלת אותה ועולה ליתרון נקודה, 27 שניות לסיום המשחק. גלינרי עם 2 מהקו, מוריס מהצד השני מחזיר את היתרון. עבירה של מילסאפ שולחת את פול לעונשין, 2.9 לסיום. הוא מחטיא את הראשונה ומדייק בשנייה, שיוויון. פסק זמן והכדור הולך לדניאלס שמחטיא.

בהארכה יוקיץ עלה חדור מטרה והשתלט על המשחק עם 8 נק' בהארכה וסוגר את הסיפור.

בקבוצה של בילי דונובן – שג"א עם 24, פול 23 ו-8 אס', גלינארי עם 20, נאדר 13 מהספסל ודורט עם 10.
אצל מייק מלון – פורטר עם שיא קריירה של 37 נק' ו-12 רב'. יוקיץ עם ט"ד של 30/12/10 מילסאפ ומוריס עם 17 לראש.

וושינגטון (43-24) – אינדיאנה (26-41): 111-100

רבע ראשון מבולגן ומלא תהפוכות מסתיים בתוצאה 21:20, רבע שני מתחיל בריצת 9-2 לקבוצה מהבירה. בורגדון עם 2 מהקו פותח ריצה נגדית של 20-2 שהופכת את המשחק, וכעת אינדיאנה מובילה ב-11. 5 רצופות של ברייאנט נענות בשלשה של טרנר, הולידיי מוסיף לייאפ, ונייפאר עם הבאזר סוגר את תוצאת הרבע, 56-47 לצהובים.

המחצית השנייה נפתחת בהחלפת נקודות בין וורן לבראיינט, שלשה של סמית נענית בלייאפ של ברוגדון, הצימורה בלייאפ מוריד את ההפרש ל-6 בלבד, סל רודף סל, ופתאום אנו מוצאים את עצמנו עם לייאפ של סמית שמוריד את ההפרש ל-3 בלבד, ברוגדון מגדיל אך שלשה של ברייאנט מורידה ל-2. מכאן וורן לוקח את המושכות לידיים ומוציא את הצהובים לריצה של 22-2 עד סוף הרבע שנסגר בלייאפ הבא:

מכאן ואילך אינדיאנה בלמה את ניסיונות החזרה של וושינגטון ונתנה למאמנה מתנת יום הולדת בדמות ניצחון.

אצל החבורה של ברוקס – בראיינט עם 20 נק' 11 רב'. רובינסון 17, נפייאר 16, סמית 12 וטרוי בראון 10/7/8.

אצל החבורה של מקמילן – וורן ממשיך להפגיז בבועה והפעם עם 34/11/4/3/4. איתו ברגודון 20/7/6, הולידיי הצעיר עם 17, כך גם טרנר שהוסיף 9 רב'.

נ"א פליקנס (29-38) – ממפיס גריזליס (32-36) : 99-109

המשחק נפתח עם שלשה של לונזו וממשיך עם רבע טוב של נ"א שמקבלת נקודות חשובות מהולידיי וציון ועולה ליתרון 11, בצד השני ממפיס לא מצליחה לעלות ליתרון כלל אך בכל זאת נשארת קרוב ומסיימת את הרבע בפיגור 4 זעיר.
ברבע השני השקנאים מוסיפים להיות גדולים על הדובים אך כאמור, ממפיס נשארת קרובה ולא מאפשרת בריחה והמראה של היריבה. אלן משאיר את ממפיס בתמונה כשהוא קולע מכל מקום ובכל מצב ומסיים מחצית עם 17 נק'. 7 הפרש במחצית.

מחצית שנייה נפתחת עם נקודות של ווילאמסון ואינגרם כשמנגד ברוקס מצמצם זמנית. סל רודף סל וברוקס מתחיל ריצת 10-0 לתוך אמצע הרבע ומשווה את התוצאה. הולידיי שובר את הבצורת וקולע 2, אך ברוקס מקשיב למשפט "המתחיל במצווה אומרים לו גמור" ותופר שלשה שמעלה ליתרון ראשון ויחיד במשחק. שתי הקבוצות לא מצליחות לקלוע והארט שובר את השקט עם שלשה מאסיסט של מאלי שמחלק את הכדור גם להטבעה של הולידיי. מלטון מצמצפ זמנית אך 4 רצופות מהקו של השקנאים מעלה אותם ל-5 הפרש. שלשה של הארט נענית בלייאפ ועבירה של סלו-מו.

הרבע הרביעי נפתח בסל של ואלנצונאס, מנגד ציון מוציא את הפליקנס לריצה של 9-2 לתוך הרבע. טריפל J עם שלשה שנענית בשלשה של רדיק. טריפל J מוסיף עוד שלשה ודאנק וההפרש עומד על 4 בלבד. אינגרם עם שלשה חשובה ולייאפ מחד, מוראנט עם שלשה מנגד. 4 וחצי דק' לסיום.
הפעם ג'נטרי מעלה את ציון לדקות אחרונות וזה מחזיר לו בשש נק' רצופות, מורנאט מנסה לצמצם אך אינגרם חותם את הסיפור עם שלשה שממנה הדובים לא מצליחים לחזור.

אצל החבורה הצעירה של ג'נטרי – ציון ואינגרם הובילו עם 23 נק' ו-24 נק' כאשר הם מתחלקים ב-14 רב' ו-10 אס'. רדיק (16 נק') והארט (15 נק') נתנו כוח אש מהספסל והולידיי גם הוא עם 15.

אצל הצעירים של ג'נקיס – טריפל J עם 22, אלן עם 17 (כולם במחצית הראשונה), ברוקס 15, יואנס וואלנצ'ונאס עם 13 בטורי הנק' והרב' כשהוא מוסיף 4 חסימות, גה' 11/5/8 ב-23.8% רעים מהשדה וקלארק עם 10 נק' ו-8 רב'.

פילדלפיה 76' (27-40) – סן אנטוניו ספרס (37-29) : 130-132

רבע ראשון צמוד אך ללא פערים משמעותיים, ברבע השני הספרס נוטלים את היתרון פעמיים אך הרבע בכללו שייך לפילי שלא מצליחה לברוח ולהשיג את הפער הדרוש. 62-64 לכחולים במחצית.
רבע שלישי פילי נכנסת לעניינים ועולה ליתרון משמעותי של 13 הפרש ומחזיקה עליו לאורך הדרך כשהיא גם נכנסת לרבע הרביעי ועולה ליתרון שיא של 14. מכאן הספרס מנסים בכל כוחם לחזור למשחק, ובהובלת דרוזן מצליחים לצמצם את הפערים.
סימונס עם לייאפ מציב את הפער על 9 הפרש 6:45 לסיום המשחק, וויט עם שלשה ועוד אחת (ע"ע ציוץ) מוריד את ההפרש ל-2 בלבד.

ריצרדסון ודרוזן מחליפים נק' ושוב ריצרדסון עם שלשה אך גיי עם 4 רצופות מצמצם וההפרש עומד על נקודה בודדת, אלי הופ של האריס מגדיל אך דיוק מהקו של דרוזן ופול-אפ של גיי משווים את התוצאה 2:32 לסיום. דרוזן חוסם את אמביד וסוחט עבירה מסימונס שיוצא ב-6 עבירות. דרוזן מדייק מהקו וקולע עוד סל שדה חשוב שמעלה את הספרס ליתרון 4. אמביד ודרוזן מחליפים נק' והאריס מצמצם ל-2 בלבד. עבירה של פולטל על אמביד שמדייק בראשונה ומחטיא את השנייה. בצד השני וויט על הקו מחטיא את הראשונה וקולע את השנייה, 2 לספרס 10 שניות לסיום. פסק זמן כחול.
מילטון מוציא חוץ, מוסר להורפורד שמחזיר לו והוא תופר שלשה חשובה מאין כמוה, 1 לפילי, 7 שניות לסיום. הכדור הולך לפולטל שמחטיא ועבירה שלו על אמביד מסיימת את המשחק.

בתהליך של בראון – אמביד היה גדול עם 27/9/5, האריס עם 25, ריצרדסון עם 19 מילטון 16 ושלשה ענקית במאני טיים, קורקמז 12 מהספסל.

בגברת הזקנה של פופוביץ' – דרוזן ממשיך להיות דומיננטי בחזרה עם 30 נק', גיי 24 וויט 20 ג'ונסון 15 ומארי 13.

יוטה (25-42) – לייקרס (15-51) : 116-108

מחצית ראשונה שקולה וצמודה אך עם יתרון קל ליוטה מסתיימת עם 2 מהקו של דיוויס שנותן את היתרון לצהובים מעיר המלאכים.
מחצית שנייה נפתחת בריצת 8-0 של יוטה ומזעיקה פסק זמן של ווגל. לברון ופופ מצמצמים, גובר משאיר את ההפרש על 3, דני גרין עם פול-אפ מוריד לנקודה ופופ משלים את המלאכה ומעלה את הלייקרס ליתרון. קונלי תופר שלשה שמחזירה את המטוטלת לצד של הג'אז, כעבור דקה ללא סלים אלי-הופ בין מיטשל לגובר מעלה ל-4, דיוויס מצמצם וגרין משווה כעבור דקה. עוד דקה חולפת ללא סלים ויש עבירה של ניאנג על וויטרס שמדייק מהקו. החטאה של קארוסו מסתיימת בסל של לברון. שלשה גדולה של דיוויס מעלה ל-7. הלייקרס מדייקים את כל שלושת הזריקות מהקו (אחת טכנית של גובר ועוד שתיים על העבירה על דיוויס).
דיוויס עם עוד שלשה מעלה את ההפרש ל-13. שלשה של מודייאי על הבאזר חותמת את תוצאת הרבע.
ברבע הרביעי הלייקרס ממשיכים לשלוט אך ניסיון חזרה של יוטה בדקה האחרונה נענה בשלשה של דיוויס שסוגרת את הסיפור, ומבטיח ללייקרס את המקום הראשון במערב

מיטשל היה המוביל של הג'אז עם 33 נק' קונלי עם 24 נק' 8 אס' וגובר עם 16 נק' 13 רב'.
דיוויס עם 42 נק' 12 רב' 4 אס' ו-3 חט' היה הכל עבור הלייקרס, לברון הוסיף 22/8/9. האוורד עם 11 ופופ עם 10.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. אחלה סיקור.
    1.משחק מעולה בין טורונטו למיאמי, בתקווה גם נראה סדרת פלייאוף ביניהן. היכולת של טורונטו ללחוץ, כשהיא רוצה, פשוט מדהימה – מיאמי לא הצליחו להכניס כדור חוץ פעמיים בדקה האחרונה בזכות אותו לחץ במשחק בין 2 קבוצות שהיו פחות או יותר שוות ברמתן. המעבר של מיאמי לדראגיץ' ואוליניק ביום מזעזע של רובינסון ונאן, 1 מ-12 משותף מהשדה, היה טוב ונותן תקווה למיאמי לקראת הפלייאוף – הם כמעט ניצחו את הקבוצה השנייה בטיבה במשחק ביום קליעה נוראי.
    .
    הקרדיט מגיע להגנה של הראפטורס. לא רק בהוצאות החוץ של ההיט שנגמרו באיבודים אלא בעבודה טובה בהרחקת מיאמי מהטבעת ויום הקליעה הרע שהיה למיאמי. במשחק הראשון בבועה, נגד הלייקרס, ראינו את שחקני החוץ של הלייקרס לא פוגעים מרחוק וזה קרה פעם נוספת כאן – הם הגיעו לזריקות קלות על הנייר ולא פגעו לאורך רוב המחצית הראשונה ותחילת הרבע השלישי שהיו נוק-אאוט של טורונטו. אני חושב שההגנה שלהם היא אולי הנושא שחזר בתדירות הגבוהה ביותר בפינה הזאת ובצדק: תענוג לראות את הראפטורס ואת מיאמי עושות הגנה. כשלפרד ואן וליט לא יהיה יום של 34 נקודות התוצאה גם תהיה אחרת.
    .
    2.היום ראינו הצצה לעתיד של מייקל פורטר ג'וניור. 37 נקודות באחוזים נהדרים (12 מ-16 מהשדה) כשהוא משחק היטב בלי הכדור ומסיים מסירות של יוקיץ' ומילסאפ. פורטר קיבל את המקום בחמישייה של דנבר מחוסר ברירה עם כל הפציעות, אבל היכולת שלו לנצל מיס-מאצ'ים נגד שיי אלכסנדר (הנמוך ממנו ב-12 סנטימטר) ולסיים מהלכים נוחים בפוסט בזמן שאדאמס שומר על יוקיץ' רחוק מהצבע הופכת אותו לשחקן חשוב עבור דנבר.
    .
    3.ממפיס בבעיה. 3 הפסדים רצוף כשהחמישייה שלהם עם קייל אנדרסון לצד דילון ברוקס, ג'ה מוראנט, יונאס ואלניוצ'אס וג'ארן ג'קסון פשוט לא עובדת – אנדרסון לא מצליח לספק להם את הריווח או את הקצב המהיר יותר שקראודר הביא לגריזליס. אם הם רוצים לשמור על המקום השמיני, משהו לא ודאי בכלל אחרי 3 הפסדים ליריבות ישירות (סן אנטוניו, פורטלנד והיום הפליקנס) הם צריכים שינוי בחמישייה. גרייסון אלן יכול לעבור לחמישייה כאחד השחקנים הטובים של הגריזליס בבועה או שנראה הרכב הגנתי יותר עם די'אנטוני מלטון, אבל ממפיס צריכה שינוי. אחרת הם יראו את הפלייאוף מהבית.

    1. ההיט לא היו ביום קליעה נוראי מבחוץ. לא טוב אבל לא נוראי. קראודר אוליניק הירו ודראגיץ ישבו סביב ה 40%. מה שכן הם זרקו המון שלשות וזה קצת מוציא את העוקץ מהמשחק שלהם לדעתי בגלל זה גם באטלר ואדביו פחות הורגשו. ההגנות של שתי הקבוצות היו נהדרות, המאמנים הרבה פחות. שניהם נרדמו, איחרו בחילופים (בעיקר נרס) ולא הביאו דאבלטים כשהיה צריך (ספולסטרה). בסדרה זה יראה אחרת

        1. רועי תעשה טובה ותסביר לאן נעלם פה פוסט פרויו למשחקי היום!
          היה פוסט של כותב חדש. פוסט מצוין שפשוט נעלם….
          מה קרה?

            1. ואם נהיה יותר רציניים – יעלה מחדש בשעות אחר הצהרים אחרי צנזורה.

            2. אתה יכול להסביר מה היתה הבעיה בפוסט?

            3. לא הייתה בו שום בעיה.
              בסך הכל פריוויים עולים אחרי הצהריים זה הכל.

            4. אוקיי
              רק לא מבין מדוע הכנסת את המילה צנזורה.
              ועדיין לא מבין מדוע הפוסט ירד, אז פעם אחת חרג מהמסגרת, לא קרה שום אסון.

            5. לא לא קרא שום אסון.
              זה סתם היה כדי שלא ניקח את זה כל כך ברצינות.
              אתה יודע – להיות קצת על הכיפאק.

            6. תהיה בריא 🙂
              הגישה שלך היא הכל חוץ מלהיות על הכיפאק.

            7. למה כי לא הוספתי חחחחחחח אחר כך?

            8. אין שום קשר לחחח או ללא חחח.
              יש לך בעיה עם מי שמבטאים צחוק עם חחחחח או סמיילי?
              מדוע?

            9. לא אין לי בעיה.
              אתה זה שטענת שאני הכל חוץ מלהיות על הכיפאק אז אני מנסה להבין מה אני עושה לא נכון. זה כנראה לא זה.

            10. כן
              יש לך בעיה אחרת לא היית מעיר לי על כך באחד הפוסטים הקודמים. אני כן בגישה שתשתחרר קצת ותהיה קצת (עם דגש על קצת) על הכיפאק. לא יזיק ואולי אפילו יועיל.

            11. אבל אני מרגיש נורא משוחרר ואתה אומר שלא ואז פשוט לא אומר לי מה צריך לעשות.
              זה קצת לא יפה.

            12. זה סתם עוד טראש טוק מר AS

    2. רועי, הסיכוי של מיאמי וטורונטו להיפגש בפלייאוף יכול לקרות רק בגמר המזרח.
      ההגנה של טורונטו באמת חזקה מול מסירות אבל מיאמי היו צריכים להיות קצת יותר חכמים ולא לנסות שתי מסירות קשות בהתקפות הכי חשובות של המשחק.
      .
      בינתיים האוכל (הכדורסל) לא רע, אבל חסרים התבלינים (הקהל), בעיקר במשחקים הצמודים.
      השיפוט מעצבן. ברור שאין את כל הבולשיט של מכירות וכו', פשוט יותר מדי הליכות לחיקו החמים של הריפליי סנטר.
      שיהיו 2 צ'לנג'ים לכל קבוצה בכל המשחק על כל דבר- גם פאול, גולטנדינג, נאד רטוב, כל דבר- אם השריקה לא שונתה בעקבות הצ'לנג' ירד אוטומטית טיים אאוט.
      בדקה האחרונה שופט יכול לבדוק מהלך בסימן שאלה, אבל בפרק זמן של 30 שניות מול המסך.

  2. תודה צ׳יקו על הסיקור המושקע. פילי גנבו את זה מהחברים של מאנו ו cp3 מחטיא גיים-ווינר עונשין זה לא משהו שרואים כל יום

  3. תודה צ'יקו! ראיתי רק את מיאמי-טורנטו ובאמת מהנה לראות את ההגנות של שתיהן. הראפטורס לגמרי יחיו וימותו על ההגנה שלהן. צריך להתחיל להתייחס ברצינות ליכולת בדק' הקלאץ' של ואן ליט, כבר בפלייאוף אשתקד ראינו אותם.
    חייב להיות הגו טו גאי של הקנדים בדק' ההכרעה.

  4. אחלה סיקור ללילה ממש מצוין. תודה רבה צ'יקו.
    .
    תגידו מזל טוב לטורונטו – "אוהד חדש נולד"! ניצלתי את השעה הידידותית של המשחק הראשון ואת החופש הגדול כדי להציג את הליגה בפני בני הקטן. הוא החליט שהוא בעד האדומים, שמח לשמוע שהם אלופים, התחבר מיד ל"קטנים" שלהם – לאורי וואן פליט – שהצליחו לקלוע למרות שהם נמוכים, ושמח מאד אחרי הסיום המותח.
    .
    דנבר-אוקלהומה גם היה מצוין, פשוט משחק טוב בין שתי קבוצות מאד סימפטיות. "הגיע" לכריס פול להחטיא אחרי שהצליח לסחוט עבירה בעודו אוחז במבושיו של מילסאפ. אפשר לראות שלאחרון יש הרבה מיילאג' בליגה – אם מישהו היה עושה לי את זה במגרש הייתי מתהפך עליו ("בביצים? ת'רציני, אחי?")
    .
    לא הצלחתי לסחוב עד סוף המשחק שלנו, והבוקר התבאסתי לראות את התוצאה הסופית, אבל באמת שכל הכבוד לבחורים ולצוות האימון, פשוט מוציאים מעל ומעבר מהרוסטר הפצוע והמוגבל הזה. ללקק את האצבעות.
    .
    פניה נרגשת לגולש אלטון ברנד – שגיאה הופכת לטעות רק כשאתה מסרב לתקן אותה. וגם – מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. בקיצור, לדעתי אריאל בית הלחמי יכול להוציא יותר מהסגל של פילי, וכל עוד הם נראים כמו שהם נראים עכשיו עדיף להם בכלל לא להגיע לפלייאוף, אז פשוט צריך לעשות את השינוי הזה כבר, ויפה שעה אחת קודם.

  5. סיקור מעולה . הרגע העצוב של הלילה , ההפסד של הספרס אחרי משחק הרואי מול סגל כל כך עדיף . הרגעים המשמחים של הלילה : דרוזן סותם הרבה פיות , רודי גיי נותן תקווה למחלימי אכילס , ומה עוד אפשר להלל את פופ . לא רוצה לנחס , אבל התחושה שלי שהספרס שוברים את השיא .

  6. מישהו במקרה זוכר באיזו שנה מיקי ביקש מצביקה שרף להיכנס בדקות האחרונות של גמר גביע אירופה, ושרף לא הכניס אותו?
    זה היה מול מילאנו? יש את זה מצולם?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט