אירועי דיומא – 03.08.2020

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – סיבוב ראשון:

12:00: רוני אוסליבן-תפצ'איה אן נו (8:1 לאוסליבן)
12:00, 21:00: ג'ק ליסובסקי-אנתוני מקגיל
16:30: שון מרפי-נופון סנגקהאם
16:30: יאן בינגטאו-אליוט סלסור (7:1 ליאן)
21:00: מארק סלבי-ג'ורדן בראון

יום אתמול הביא לנו עוד משחקים מעניינים. המותח מכולם היה המשך המשחק בין סמיפינאליסט האליפות הקודמת, דייויד גילברט, לקורט מאפלין. השניים סיפקו לנו מותחן איכותי במיוחד בסשן הערב, עד שמאפלין הצליח להשתלט על הפריימים האחרונים, ולספק לנו את ההפתעה הראשונה של האליפות. סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס, המשיך לא להתקשות מול מתיו סטיבנס, וסגר את הסיפור מולו בנינוחות בסשן השני. אלוף עולם נוסף, ניל רוברטסון, התקשה בהתחלה מול ליאנג וונבו, אך פיניש מצויין בסשן הערב סידר לו ניצחון נינוח על הסיני. שני משחקים נוספים שנפתחו אתמול היו חד צדדיים לחלוטין. רוני אוסליבן נראה אתמול חד כתער מול התאילנדי תפצ'איה אן נו, והסשן הראשון נגמר עם 8:1 לרוקט, כשהזמן הממוצע שלו למכה הוא 13 שניות. עוד אחד שנראה מצויין היה יאן בינגטאו. הסיני הצעיר היה גדול בכמה מידות על אליוט סלסור, כשגם הוא מאפשר ליריבו פריים בודד. שני המשחקים יושלמו היום במה שנראה כמו סשנים לפרוטוקול.
היום ייפתחו שלושה משחקים נוספים: בראשון נוכל לראות את ג'ק ליסובסקי מול אנתוני מקגיל. ליסובסקי הוא אחד השחקנים המהנים וההתקפיים ביותר שיש, וזה מיתרגם להישגים נאים אך עדיין לא לזכיות בטורנירים. הוא עדיין אמור להיות פייבוריט מול הסקוטי הג'ינג'י שממול, שנראה פחות טוב בשנתיים האחרונות יחסית לעבר. עוד משחק יפגיש את שון מרפי מול נופון סנגקהאם. מרפי היה השחקן השני בטיבו העונה (אחרי טראמפ), עם זכיות בשלושה טורנירים, והוא אמור להיות פייבוריט מול היריב התאילנדי. אלוף עולם נוסף שייכנס היום לסבב הוא מארק סלבי, שיתמודד מול ג'ורדן בראון. גם לסלבי הייתה עונה מצויינת, והאופי הנחוש שלו, יחד עם העובדה שהיריב הוא בין הזוטרים שהגיעו לאליפות, מרמזים על ניצחון קל לג'סטר מלסטר. שידורים ביורוספורט 1 ו-2 במהלך היום.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. טוב השלמתי בלילה צפייה במשחק של הרוקט – כשהוא במצב רוח כזה נותר רק לרחם על היריב, הפעם טפצ'איה הסימפטי.
    מבחינת טפצ'איה נראה לי שהישג היום יהיה להגיע להפסקת אמצע הסשן

    1. בוא נגיד ככה: תפצ'איה הוא בדיוק מסוג היריבים שרוני אוהב – מהיר, אבל נוטה לטעות לא מעט. הוא חייב משחק מושלם ללא טעויות כדי לנצח יריבים ברמה הזאת (ככה הוא כמעט הדיח את טראמפ בשנה שעברה). רוני יכול לעשות מחבר'ה כאלה קציצות בימים כמו אתמול. היריב הבא, דינג, הוא שחקן אחר לגמרי – סולידי וזהיר, מה שלפעמים יכול להוציא את רוני משיווי המשקל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט