מיאמי נגד טורונטו במשחק המוקדם של הערב וקרבות הכניסה בשני החם בבועה /שחר צ'קוטאי

איזה משחקים קיבלו הערב! נעשה ספויילר קצר – מיאמי הלוהטים פוגשים את האלופה הלוהטת לא פחות, ציון נגד מוראנט בקרב ישיר על המקום השמיני, כריס פול ושות' הגארדים פוגשים את הגארדים של דנבר, יוטה תלך ראש בראש מול המלך.
הזמינו חברים שאוהבים את המשחק (בהתאם להנחיות), הכינו על האש טוב (או סתם ארוחת ערב טובה), הוסיפו פופקורן וגרעינים על השולחן לנשנוש, הדליקו את המסך ותהנו מערב מצויין של כדורסל!

מיאמי (24-42) – טורונטו (18-47)- 20:30 בערב -שעון מודיעין – משחק הלילה

במשחק המוקדם של הלילה מיאמי שבאה אחרי ניצחון גדול על דנבר מארחת את האלופה שגם מגיעה אחרי ניצחון על הטוענת לכתר – הלייקרס. זהו משחקם השני של שתי הקבוצות בבועה. את ההיט מובילים באטלר (20.3 נק' 6.6 רב' 6.1 אס' ו-1.7 חטיפות) ואדביו (16.3 נק' 10.5 רב' 5.1 אס' 1.2 חט' וחס') ביחד עם סגל עמוק מאוד הם ממוקמים במקום הרביעי בעונה מפתיעה וטובה. את האלופה קנדה מובילים פסקל סיאקם (23.5 נק', 7.6 רב') וקייל לאורי (20 נק' 5 רב' 7.6 אס') שנראים כאילו המשיכו את המומנטום מהזכייה והם מציגים כדורסל ברמות הגבוהות ביותר.

מה נראה הערב: הנעת כדור מצויינת, הרבה שלשות משתי הקבוצות שמדורגות בטופ 5 בליגה בקליעה לשלוש ובאחוזים, הגנות מצויינות, כוכבים שיקחו אחריות, שחקנים משלימים שיכולים להתפוצץ, ספסלים עמוקים ומלאי כישרון ומשחק שח-מט ממאמנים בעילית של הליגה.

במפגשים הקודמים העונה מיאמי יצאה עם ידה על העליונה פעמיים, והיא יכולה להשלים סוויפ עונתי הערב.

יודעים מי תנצח? הצביעו והשפיעו!

Heat's Jimmy Butler posts triple-double vs the Raptors ...

אוקלוהומה (24-41) – דנבר (23-43) – 23:00

הרעמים הם אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, והיא מציגה כדורסל ברמות הגבוהות ביותר. התמודדות הזאת יכולה להיות סדרת סיבוב ראשון. אוקלוהומה מגיעה אחרי ניצחון גדול על יוטה, דנבר לעומתה מגיעה אחרי הפסד צורב למיאמי. כריס פול "הגנרל" (17.7 נק' 5 רב' 6.8 אס') בעונה מצויינת קובע את הטון גם בגיל 35 ונהפך למנטור של קבוצת הצעירים בה הוא משחק, שג"א הוא המרוויח העיקרי מצירופו לפול זה שג"א שנותן עונת פריצה עם 19.3 נק' 6 רב' ו-3.3 אס' ב-47.3% מהשדה.
יוקיץ (20.2 נק' 10.2 רב' 6.8 אס') מוביל את נגיסי העוף, שלאחרונה נראה שהוא סולד מהם (מנגיסי העוף לא מהנאגטס), מארי מוסיף 18.8 נק' לערב.

המאצ'-אפ המרכזי של הערב הוא בתחום הגארדים – האם הגארדים של מטילי הזהב יצליחו לעצור את הגארדים של הרעמים. מה שעלול להקשות מאוד היא העובדה שגארי האריס וארטון לא ישחקו הערב בעוד מארי בסימן שאלה לקראת המשחק.

הימור: אוקלוהמה תנצח אחרי קרב מתון לאורך המחצית הראשונה בלבד.

וושינגטון (42-24) – אינדיאנה (26-40) – 23:00

מה וושינגטון עושה פה אף אחד לא יודע, אין לה מה למכור במיוחד כאשר ביל הודיע שלא יצטרף והיא באה נטו להיות בשר תותחים והיום אינדיאנה תזכה לשחק מולה.
המכשפים מגיעים אחרי הפסד לברוקלין בגב לגב. אינדי באה אחרי התפוצצות של וורן בשיא קריירה של 53 נק' מול פילי.

סאבוניס וברוגדון בחוץ אצל אינדיאנה. אצל ווש כולם בחוץ.
הימור: אינדיאנה לוקחת את זה בקלות

ניו אורלינס (38-28) – ממפיס גריזליז (32-35) – 1.30

משחק ישיר על המקום השמיני, הדובים מובילים על השקנאים ב-4 משחקים. הפליקנס מגיעים אחרי 2 הפסדים מתחילת הבועה. הגריזליז מגיעה אחרי הפסד לספרס בגב-לגב.
ציון ואינגרם נראים לא מחוברים, כל אחד פורח כשהשני יושב, זה היה מול יוטה, מול הקליפרס כל הקבוצה שיחקה רע, במזל זה לא נגמר ב-50 הפרש. בצד השני מורנאט וטריפל J מראים חיבור מצויין, בתוספת של ברוקס ויונאס הם בהחלט נראים כעת הקבוצה המובילה למקום השמיני.

ניו אורלינס במשחק של להיות או לחדול, גם ממפיס צריכה את המשחק הזה מאוד במיוחד אחרי ההפסדים ליריבות הישירות.
נראה משחק צעיר עם לא מעט טעויות של רוקיז אך כדורסל דינמי, צעיר וסוחף.

הימור: ניו אורלינס תצא עם הניצחון הראשון שלה בעיקר בגלל העייפות של ממפיס.

פילדלפיה (27-39) – סן אנטוניו (36-29) – 3:00

פילי הגיעה לבועה עם רצון לעשות שינוי ולהיות משמעותיים בפלייאוף, אך עד כה במשחק מול אינדיאנה היא הייתה גדולה על אינדיאנה בכמה מידות ובכל זאת היא הפסידה, אמביד שהיה דומיננטי מאוד וסיים עם 41 נק' ו-20 רב'. ונראה שפילי נכשלה בניסוי עם שייק מילטון שסיים את המשחק עם 0 נק', ריצרדסון גם נראה לא שייך לקבוצה ודווקא הלילה מול הספרס הם צריכים את הגארדים שלהם כדי לעצור את אלו של הספרס.

הספרס מצידם באים אחרי ניצחון בגב-לגב מול ממפיס, ויהיו עייפים. דרוזן ושות' לקו האחורי מרשימים עד כה ונראים נחושים מאוד להיכנס לתוך הפלייאוף על חשבון ממפיס.

הימור: על הדף פילי אמורה לקחת את המשחק בקלות מרבית אך הספרס יכולים להקשות לא מעט על הקבוצה של עיר אחוות האחים. פילי ב-13.

יוטה (23-41) – לייקרס (14-49) – 4:00

יוטה מארחת את הלייקרס למשחק צמרת מערבי. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים, יוטה אחרי השפלה מול אוקלוהומה והלייקרס שהיו צמודים הפסידו לטורונטו. יוטה ללא בוגדנוביץ נראית רע, אין לה קלעים מספיק טובים כדי לספק את כוח האש שהוא היה מספק. מי שכן בולט לטובה עד כה זהו קונלי שלוקח על עצמו את השליטה ומוביל את הקבוצה למאזן חצוי בבועה.
מנגד ניצבת הטוענת לכתר עם המלך שעדיין לא הסיר חלודה ואיתו כל הלייקרס שעדיין לא נראים כמו האלופה החדשה. עד כה בבועה השחקנים המשלימים של הלייקרס לא הגיעו לעזרת המובילים, דני גרין נראה כאילו חזר לסורו ולהחמצות. אך דווקא וויטרס וקארוסו עולים מהספסל ונראים טוב.

הימור: הלייקרס יהיו גדולים על הג'אז.

לפוסט הזה יש 226 תגובות

  1. השאלה היא פחות "האם הגארדים של מטילי הזהב יצליחו לעצור את הגארדים של הרעמים." ויותר האם הגארדים של הנאגטס יצליחו לעלות על המגרש.

  2. מיאמי – ראפס קרב 🔥 נראה לי שיהיה קשה לראפס להתמודד עם ההגנה האגרסיבית של ההיט אבל אם לאורי ימשיך מהמשחק נגד הלייקרס הנצחון ישאר בצפון. הנאגטס-רעמים אם מארי לא משחק זה של okc קל. איתו זה עדיין okc. והגיע הזמן שפילי יגיעו לבועה

  3. הארדן למד מהטוב ביותר
    How difficult was it to defend Giannis?

    Harden: Next question

    😂😂😂
    אני אוהב את האהבה השוררת ביניהם מוכן לקנות אותם בגמר עכשיו.

    מיאמי
    ממפיס
    פילי
    אוק
    אינדי
    לייקרס

      1. אכן. לשאלת העיתונאי אחת מ2 מטרות בלבד

        1. להלל את יאניס שיחמיאו לו שחקנים (זה טריק שמשתמשים כתבי חצר המלך תמיד, היה היה לשמור על לברון?…ואז הם צריכים להחמיא להוד מעלותו הוא אחלה שחקן קשה לעצור אותו…)

        2. להשפיל את הארדן הרי העיתונאי בעל זוג עיניים וראה מעשים מגונים בשידור חי אז זה כמו לשאול ניצולת אונס איך הרגשת באונס?

        אז הארדן ענה יפה

  4. מארבעה חודשים של פגרה, פתאום יש לנו כל ערב משחק בשעות נורמליות, ואיזה משחק הערב. שוב אישתי תתחיל להתלונן שאני הופך אותה לאלמנת ספורט (להגנתי אני אומר לה שכדאי לה להתרגל לתחושה, גברים במשפחה שלי לא מחזיקים הרבה אחרי 50).
    אחלה פריוויו, תודה רבה שחר

    1. אישתי פשוט התייאשה ובאה לישון על הספה לצידי כדי לעשות לי מצפון ולזכור שהיא גם קיימת.
      שתזכה לחיים ארוכים ושמחים! שעוד תזכה לראות את האליפות של שנת 2070!

  5. לא ברור אם ארון גורדון רצה / רוצה לעזוב את אורלנדו אבל עכשו , אחרי שאיזיק פיצץ את הברך, הוא לא הולך לשום מקום ובעצם גם אורלנדו. עצוב לכולם.

      1. התעוררו אצלי ספקות ביחס ליכולת שלו לשפר את הקליעה. אבל במצב הנוכחי אני מתקשה לראות את אורלנדו מותרים עליו. הם לא קבוצה שתחליט ללכת על בניה מחדש במצב שנוצר.

  6. עומד להיות לילה מעניין מאוד.
    אוקלוהומה הפתעה מאוד נעימה עד כה, משחקים כדורסל קבוצתי ונכון. מצטרף להימור על הרעמים, הם ינצחו את המשחק.

  7. תודה רבה.
    עם איך שהספרס משחקים בבועה יכולנו עוד לעשות משהו העונה.
    אבל מצעד החסרים – אולדריג', ליילס, פורבס ובלינלי – לא באמת יאפשר זאת, בטח בבק-טו-בק.
    אין לנו גבוהים להעמיד מול אמביד.
    הפסד לצערי.

  8. יופי של פריוויו ללילה מעניין ביותר. תודה רבה. שני משחקים מוקדמים מצוינים, אגב עם הפלקינס רוצים סיכוי להגיע
    ל- play in הם חייבים לנצח הלילה את ממפיס …אני חושב שזה לא יקרה אגב. טורנטו- מיאמי הולך להיות משחק אדיר ואולי לשם שינוי נראה גם הגנות בבועה.

  9. תודה רבה על הפריוויו. לא הייתי בונה על עייפות אצל קבוצות שנחו כמה חודשים ועכשיו משחקות את המשחק השלישי שלהן. לי דווקא נראה שממפיס פייבוריטית היום. נ"א נראית מזעזע בצד ההגנתי, ונראה כאילו אף אחד שם לא לוקח את הבבל יותר מדי ברצינות.

    1. אם רק היו נותנים לכל אחד להגיע עם מסר אישי וייחודי משלו, גם היה אפשר להבדיל בין השחקנים וגם היה נותן במה למסר ומכריח את הצופה לזכור אותו.
      ככה זה סתם כמו עוד ספונסור על החולצה.

    1. עשה עבודה טובה השנה. הקבוצה נראית טוב מאוד אחרי שכולם היו בטוחים שהולכים לבנייה מחדש, שימוש מעולה בכל השחקנים והוצאת המירב מקבוצה שאולי תעשה חצי גמר מערב עם פוטנציאל להפתעה גם שם לדעתי.

        1. מה שהכי מדהים אותי זה איך הוא מוציא את המיטב מכל שחקן ושחקן בסגל (ברור שזה לא רק הוא ולפרסטי צריך לתת המון קרדיט על זה). הקבוצה נראית ממש ממש טוב

          1. הוא היה אחד המאמנים הטובים במכללות, הכדורסל המהיר והתקפי שהוא הנחיל בפלורידה שהכדור טס מיד ליד היה מדהים, הבעייה שלו שהוא לא יודע להתנהל עם כוכבים ואין לו אמרה על המגרש , באוקלהומה של ראסל הוא היה בובה על חוט (וזה די מובן, מאמן שרב עם כוכב יוצא לו שם של בעייתי, ובגילו אחרי הוויתור העצום שהוא עשה הרי היה לו חוזה בפלורידה ללא הגבלת זמן, לא היה משתלם לו אישית גם אם זה פוגע בקבוצה).

            1. מה שמעצבן אותי בסיפור , זה שהיו לו את כל הכלים ללכת עד הסוף כשהוא הגיע לקבוצה . אם היה לו עמוד שדרה שתואם את כישורי האימון שלו , אני חושב שכל הסאגה הזאת לא היתה קורית , ואולי היו לקבוצה כמה טבעות ולא שמחת עניים .

  10. ניק נרס הוא המאמן הטוב בעולם וזה אפילו לא קרוב, אין מאמן שמוציא מהשחקנים שלו יותר מנרס, שמפתח אותם כל כך הרבה פעם השרביט הזה היה שייך לפופ היום אפשר להגיד שיש קוסם חדש

  11. רק 3 דקות לסוף נרס נזכר להכניס את החמישיה החדשה שלו עם לאורי ואן ליט אננובי גאסול וסיאקם. הראפס לא היו צריכים לתת להיט לחזור

  12. אני על העגלה של מייקל פורטר עוד מהדראפט שהתעצבנתי שבחרו בו רק במקום 14 וקוויתי ואני עדיין מקווה שהקבוצות שויתרו עליו יתחרטו , ושיישאר בריא אמן כמובן

  13. בדיעבד , נראה לי שדוראנט היה צריך ללכת לקליפרס ולחבור לכריס פול . כזכור , הוא סיפר ש-2 המועמדות הסופיות שלו היו גולדן והקליפרס .

      1. עובדתית אתה צודק , אבל לא בטוח שהוא עצמו מרגיש ככה . בכל אופן , למעט האוהדים שיש לו פה באתר , נשאר קצת טעם חמוץ מהקדנציה במפרץ .

      1. לא ממש היה צורך . מה שכן ווש. חזרו למשחק עם ריצת 10:0 אז גם וורן חזר . כרגע עומד על 32 נקודות , 54 אחוז , 1 מ-6 משלוש .

      2. לא ממש היה צורך . מה שכן ווש. חזרו למשחק עם ריצת 10:0 אז גם וורן חזר . כרגע עומד על 32 נקודות , 54 אחוז , 1 מ-6 משלוש .

      3. לא ממש היה צורך . מה שכן ווש. חזרו למשחק עם ריצת 10:0 אז גם וורן חזר . כרגע עומד על 32 נקודות , 54 אחוז , 1 מ-6 משלוש .

      4. לא ממש היה צורך . מה שכן ווש. חזרו למשחק עם ריצת 10:0 אז גם וורן חזר . כרגע עומד על 32 נקודות , 54 אחוז , 1 מ-6 משלוש .

      5. לא ממש היה צורך . מה שכן ווש. חזרו למשחק עם ריצת 10:0 אז גם וורן חזר . כרגע עומד על 32 נקודות , 54 אחוז , 1 מ-6 משלוש .

  14. לא ממש היה צורך . מה שכן ווש. חזרו למשחק עם ריצת 10:0 אז גם וורן חזר . כרגע עומד על 32 נקודות , 54 אחוז , 1 מ-6 משלוש .

    1. השחקנים נילחמים כמו נמרים, שני הצדדים. לא לגמרי מובנת לי המוטיבציה. תאכלס זה די על כלום. אולי מנסים לברוח ממקום 7 אבל זאת לא נראית לי הסיבה.

  15. אני מתחיל לחשוב שהקבוצות לא ממש נלחמות על מיקום , אלא רואות במשחקים האלו חזרה גנרלית לפלייאוף וזו הסיבה לרמה הגבוהה שמופגנת עד עכשיו בבועה . בעונה רגילה בזמן הזה , הקבוצות שבטוחות בפלייאוף ולא נלחמות על ביתיות , פשוט משייטות והרמה יותר נמוכה .

    1. בדיוק. אין שום משמעות למיקום. יש מיקומים ספציפיים שכדאי לברוח מהם.
      במערב – 7/8 הבעייה שאוק' עם כל הפסד מתקרבת ל-7
      במזרח לברוח ממילווקי, זה אומר לנסות להשתחל למקום 3 שעדיין "פנוי" ואם אפשר אז איכשהו לכוון ל-6/7
      לא מדובר בביתיות ולכן אין משמעות למיקום 3 או 6, למשל.
      למילווקי והלוס אנג'לסיות אין כרגע על מה לשחק מלבד ניסויי כלים וכניסה לכושר.
      מעבר לזה – בגלל הסיטואציה החדשה והעידר הקהל – זה מרגיש כמו אימון. כל מי ששיחק בקבוצה יודע שלפעמים במשחקונים הפנימיים באימון אנשים מגיעים לאמוציות ואינטנסיביות ברמות הכי גבוהות. היום במשחק של אוק' ודנבר ממש ראו את זה. בסוף כולם נפלו מהרגליים. חוץ מסקיני-יוקיץ'

      1. מזכיר לי שבזמנו שחקנים בנבחרת החלומות סיפרו שהמשחק הכי טוב שהשתתפו בו בקריירה היה משחק אימון פנימי שהיה האימון המסכם לפני תחילת הטורניר האולימפי . עד כמה שידוע לי זה לא צולם .

  16. גרייסון אלן נולד מחדש בממפיס. הייתה תחושה שהוא לא ממש שייך לליגה הזאת למרות הקריירה המכובדת בדיוק
    מאכיל את כל המלעיזים בכובע

  17. אינגרם עם הקעקועים נראה כמו כמה בנות שאני מכיר. לא מבין מדוע אנשים מקעקעים את כל הגוף, מאיפה הצורך הזה בא?
    והנה אני מדבר אל עצמי ושואל מה יהיה עם הפועלים…

  18. ובגלל שכל כך מעניין פה ואין על שירי דיכאון, שיר הלילה עושה קמבק והבע'ם זמר דיכאון דה לוקס, אביר הדמעות החנוקות, אבי הפלברה ומלך חיי הלילה של רמלה זווואר ערגוב (או הרגוב-בגרסה האשכנזיף) בשירו הידוע בדד בבגדד… בחיי שלא נגעתי…
    .
    בגדד, במשעול אל האין
    בגדד, בנתיב ללא כלום
    בדד, עם הזמן הבורח
    והזמן לא שוכח להציב את הגבול
    .
    בדד, בלי כף יד מלטפת
    בדד, ללא שכם ידיד
    בגדד, כמה טוב לא לדעת
    שידך כבר נוגעת
    בידו של אחר
    .
    בדד אלך גם תפילה אין לי
    בדד בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
    בדד אלך גם תפילה אין לי
    בגדד בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
    .
    בדד, כמו השמש באנדורה
    בגדד, במדבר הלוהט
    בדד, גם דמעות הן רק הבל
    שיר מזמור אין לסבל
    שיר מזמור של חרשים.

    1. זה בגלל שהם מוכנים לפליאוף מול הסלטיקס.
      זו הכוונה שלהם, להגיע לסדרה ראשונה שבה יטחנו את הלפריקון

    2. אל תרתח אדון עזריאל

      כל הריסטארט הזה מבחינת פילי זה עוד קצת זמן להחליט את מי שולחים בטרייד לניקס תמורת מביאי כדורים ובחירות סיבוב 7 – האקים הקמרוני או מג'יק האוסטרלי. או או.

      תחליט ותחזור אליי בטלגראס.

  19. ציון דוביבון שמנמנון. קשה לו לרוץ מצד לצד, אני מתחיל לחשוב שיקח לו כמה שנים לגדול אבל בדבר אחד אני בטוח, הוא לא יהיה לברון ג'יימס מקסימון דווייט האווארד וגם זה לא בטוח.

  20. זיון כבד אבל מנצח.
    לא יהיה מוצלח כמו השיקסה אבל ידבר פה ושם.
    הביומבה אצלו בטוסיק ובירכיים, אצל כולנו זה ככה אבל אצלו פי 10.
    כשיצטרך חיתולים זה יהיה אקסטרה אקסטרה אקסטרה לארג', הג'מבו של הגמבה.

    1. הוא לא קונה יותר חיתולים ממך.
      אבל אתה ממשיך לשלוח והוא ממשיך לנצח.
      חפש אסטרטגיה אחרת.
      וואלה עכשיו אני באמת צריך חיתול או לרוץ לביתשימוש

  21. מסחיק לראות איך בלייקרס למדו מהבוס איך צריך להתלונן אצל אשופטים. על כל פאול שהם עושים הם גם מתלוננים.

  22. שמעון , מה אתה אומר : פילי כל כך חלשים או שהספרס מתעלים על עצמם ? ניהול משחק גאוני של פופ . לא להאמין מה הוא מוציא מהסגל הזה .

      1. לילי הכי עדיף דיימו וסי גיי מול רונדו קארוסו גרין יש סיכוי לגנוב 1 אם אתה מאד אופטימי אולי 2.
        מול ילדי ממפיס יהיה סוויפ אכזרי שלא נדבר על ראש המטות המשולבים נגד זרג זוטר שנה א

    1. יש שתי קבוצות שאני חושש מהן, פילי ומיאמי. עם השאר נסתדר.
      הדרך לנצח את פילי היא להוציא את אמביג' משיווי משקל. טראש טוק שיעצבן אותו. רק סמארט יכול, כל השאר לפלפונים של סטיבוק.

  23. בסוף יגידו שיקצה ניצח😂 יראיינו את השיקצה כמו אחרי הקליפרס.
    יוטה מקווה שיפלו למקום 7 אני רוצה לראות את דונציק עובר שלב על חשבון דנבר חבל על לוקה נגד קליפרס יעשו לו שם קוקוץ 92.
    יוטה הם קבוצה סתם בול בשביל לעוף סיבוב 1 אז יאללה למקום 7

  24. ההרגשה שלי לגבי האינג'לה, היא שהוא מעבר לשיא, הוא כבר לא ייתן את החמש צאקות למשחק ועוד שלוש ארבע שנים יפלט מהאן בי איי ויחזור לאירופה. אולי שוב למכבי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט