פריוויו למשחקי יום ראשון – שישה קרבות בשעות מיוחדות / עמיחי קטן

(Bleacher report)

כמו בכל ערב בתקופה הקרובה, גם הפעם יהיו בסך הכל 6 משחקים במסגרת הליגה הטובה בעולם. יום ראשון הראשון מאז החזרה מספק לנו כמה קרבות לא רעים בכלל, אבל גם משחק אחד שישאיר אותנו ערים רק בגלל השעה המאוד מוקדמת שלו…
עד שהפלייאוף עצמו יתחיל, נוספה לפריוויו פינה חדשה בשם "רמת חשיבות" שתנסה לענות על השאלה האם ועד כמה למשחק המדובר יש חשיבות עבור הקבוצות.

21:00 ברוקלין נטס (30- 35) – וושינגטון וויזארדס (24- 41):

קווין דוראנט, קיירי אירווינג, דיאנדרה ג'ורדן, ספנסר דינווידי, טוריאן פרינס, ווילסון צ'נדלר, מייקל ביסלי וניקולאס קלאקסטון. נשמע כמו רוטציה לגיטימית של טוענת לכתר… הבעיה מבחינת הנטס היא שזו הרשימה של אלו שלא ילבשו מדי נטס בהמשך העונה, כך שהם נשארים עם סגל הרבה פחות מרשים. קאריס לאברט, ג'ו האריס וג'ארט אלן מובילים סגל שכנראה גם מיד-אליהו היה יוצא ללא ניצחון, וכל מה שנותר לו הוא לקוות שיאניס יבחר לקחת מנוחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף, וגם אז זה עשוי להיגמר בסוויפ.

המצב של וושינגטון קצת יותר טוב. הגיעו עם הוויזארדס לאורלנדו כמה שחקנים צעירים ומוכשרים, ובראשם הרוקי האצ'ימורה שקלע 21 במשחק הראשון של הבועה. גם ג'רום רובינסון, תומאס ברייאנט וטרוי בראון ג'וניור הצעירים יכולים לתת תקווה מסוימת, למרות שגם במקרה שלהם רשימת הנעדרים שבראשה עומדים בראדלי ביל, ברטנס וג'ון וול אולי שווה פלייאוף.

המפתח של המשחק הזה הוא איזה מאמן יצליח לא להירדם יותר זמן. מכיוון שהמשחק מתחיל בשעה 2 בצהריים לפי השעון המקומי, ייתכן מאוד ששני המאמנים יעדיפו שנ"צ על פני המשחק הזה.

רמת עניין של משחק: D- – משחק שעשוי להיות המשעמם ביותר בבועה ואולי בעונה כולה.

רמת חשיבות: B- – בכל זאת מדובר בקרב ישיר על מקום בפלייאוף, והשחקנים שכן טרחו להגיע מ-2 הקבוצות נמצאים כאן בעיקר בשביל זה.

הימור: יצא לי 6-6 בקוביות. ברוקלין ב-12.

22:30 בוסטון סלטיקס (43- 22) – פורטלנד טרייל בלייזרס (30- 37):

בוסטון מגיעים אחרי הפסד למילווקי כשהדבר המרכזי שיזכרו ממנו הוא 2/18 מהשדה של ג'ייסון טייטום. האחרים דווקא קלעו די טוב והתפתח משחק צמוד שאולי יכול לומר משהו לקראת סדרת פלייאוף עתידית, אבל הסלטיקס יתמקדו קודם כל בחזרה איטית ומסודרת לכושר לפני שיחשבו על סדרת פלייאוף אפשרית נגד הבאקס או כל קבוצה אחרת.

לפורטלנד אין זמן לחזור לכושר בקצב איטי, כי עבורם כל משחק הוא מלחמת עולם במאבק לפלייאוף. שתי היריבות העיקריות על הכרטיס האחרון מונהגות על ידי רוקי, כך שלילארד ומקולום מהווים יתרון משמעותי, אבל היתרון במאזן של ממפיס והיתרון בלו"ז של הפליקנס מעמידים את הבלייזרס קצת בבעיה. מקולום, לילארד וכרמלו קלעו 83 נקודות משותפות נגד ממפיס, וגם זה הספיק רק לניצחון בהארכה, מה שמרמז משהו כזה או אחר על ההגנה שלהם.

המפתח של המשחק יהיה המאצ'-אפ בין טייטום ובין כרמלו. לטייטום יש יתרון אחד משמעותי, וזה העובדה שכרמלו שומר עליו, אבל מלו נראה בכושר טוב יותר וזה יכול לתת לפורטלנד יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: B- שתי קבוצות עם התקפה טובה שאמורות לייצר קרב עם הרבה נקודות.

רמת חשיבות: B+ – גם לבוסטון יש מאבקי מיקום לשחק עליהם על מנת להתחמק ממפגש סיבוב שני נגד מילווקי, אבל כמובן שכאן מדובר בעיקר על הבלייזרס, עבורם כל קרב הוא מלחמת עולם על מנת לשמור לפחות על המקום התשיעי במערב לקראת דו-קרב ישיר עם ממפיס על הפלייאוף.

הימור: טייטום קלע 5 נקודות כשיאניס שמר עליו. הערב הוא יכול תיאורטית גם להגיע ל-50. על זה לא הייתי בונה, אבל הוא יקלע מספיק כדי שבוסטון ינצחו ב-9.

23:00 ממפיס גריזליס (32- 34) – סאן-אנטוניו ספרס (28- 36):

ממפיס מגיעים אמנם אחרי הפסד לפורטלנד בהארכה, אבל בידיעה שהקרב האמיתי כנראה יגיע בדו-קרב ישיר, כך שלהפסד הזה אין הרבה משמעות. מוראנט וג'ארן ג'קסון נראו די טוב, כך שלממפיס אין הרבה סיבות לדאגה, ולהם יש מספיק זמן לחבר את כל העסק כדי להגיע מוכנים לקרב הישיר על המקום בפלייאוף. המשחק נגד פורטלנד מציג סימני שאלה הגנתיים יחד עם התקפה מצוינת, אבל זה מעיד יותר על היריבה.

הספרס מגיעים אחרי ניצחון על סקרמנטו במשחק טוב של דרוזן ודרק וויט, וגרג פופוביץ' אמור להמשיך בהתלבטויות לקראת העתיד המקצועי של הספרס. הרצון ללכת לבנייה מחדש ולהצערת הסגל ברור, אך מנגד גם הרצון לשמור על קבוצת פלייאוף ברור, ומה שלא ברור זה מה הדרך הנכונה והמתאימה. בינתיים, יכולנו לראות את החמישייה הפותחת עם 4 גארדים, מה שהניב אחוזים טובים מחוץ לקשת. יהיה מעניין לראות לאיזה כיוון הספרס באמת ילכו.

המפתח של המשחק הזה הוא ג'ארן ג'קסון ג'וניור. ההיעדרות של אולדרידג' מחייבת את פופ להעלות הרכבים נמוכים, וג'קסון יכול לנצל את זה, ולשמור על כושר הקליעה הטוב מהמשחק נגד פורטלנד.

רמת עניין של משחק: C+ – אנשים לא יקומו באמצע הלילה עבור המשחק הזה, אבל זה בילוי נחמד עבור אלו שגם ככה ערים.

רמת חשיבות של משחק: C – ממפיס רוצים להבטיח את המקום השמיני כמה שיותר מוקדם, הספרס רוצים לחזור הביתה כמה שיותר מוקדם ואדם סילבר רוצה לראות את פופ יוצא מהבועה בריא ושלם.

הימור: ממפיס צריכים את זה יותר והם ינצחו ב-7.

1:00 אורלנדו מג'יק (31- 35) – סקרמנטו קינגס (28- 37):

אורלנדו יהיו בפלייאוף כמעט בוודאות, אבל זה מעיד בעיקר על היריבות של המג'יק ופחות על עצמם. ניסוי הכלים הראשוני נגד ברוקלין עבד טוב והסתיים בניצחון, ואורלנדו יקוו להמשיך במומנטום ותוך כדי להכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים. פורנייה, ווצ'ביץ' ואייזק היו אלה שבלטו נגד ברוקלין, אז הפעם כנראה תור גורדון, רוס ואולי גם פולץ.

סקרמנטו הפסידו לספרס, למרות שיא קריירה של 39 נקודות מצד דיארון פוקס, והסיכוי הקטן שלהם לשבור את הרצף הארוך בליגה קטן עוד יותר. למרות זאת, לוק וולטון יצטרך לעבוד קשה בתקופה הקרובה על מנת לשמור על המשרה שלו, והמשך הלו"ז של הקינגס ודאי ישפיע על ההחלטה של דיבאץ'. הילד ובוגדנוביץ' ימשיכו לריב על המקום בחמישייה, ויש מקום לשער שאחד מהם כנראה ימצא את עצמו בעונה הבאה במקום אחר.

המפתח של המשחק הזה הוא ניקולה ווצ'ביץ' מצד אחד, במשבצת הסנטר בה לקינגס יש מחסור בכוח אדם, ודיארון פוקס בצד השני, בעמדת הרכז בה אצל אורלנדו פותח די ג'יי אוגוסטין. מי מהם שיצליח לשלוט בעניינים ישפיע משמעותית לטובת קבוצתו.

רמת עניין של משחק: C- – שתי קבוצות שכבר יודעות היכן ככל הנראה העונה שלהן תסתיים. במקרה של אורלנדו אנחנו נקווה שכמה שיותר שחקנים ייכנסו לכושר לקראת סדרת פלייאוף מסתמנת נגד האלופה המכהנת מקנדה.

רמת חשיבות: C+ – אורלנדו צמודים לברוקלין במקומות 7-8 כרגע, ואמנם קשה לראות את הנטס משיגים את המקום השביעי, אבל המג'יק ירצו לסגור את זה כמה שיותר מוקדם, ולהבטיח הימנעות מיאניס. הקינגס עוד לא התייאשו רשמית ממאבק הפלייאוף.

הימור: אורלנדו נראים טוב יותר וצריכים את זה קצת יותר. המג'יק ינצחו ב-13.

3:30 יוסטון רוקטס (41- 24) – מילווקי באקס (54- 12):

הארדן קלע 49 נקודות נגד דאלאס די בקלילות, אבל הוא צפוי לגלות בקרוב שההגנה של מילווקי קצת יותר קשוחה. ווסטברוק קלע 31 נקודות באחוזים סבירים, וגם האחרים קלעו די טוב, אבל גם הם צפויים לפגוש כאן הגנה איכותית יותר. בצד ההגנתי יש לרוקטס הרבה סיבות לדאגה, במיוחד אחרי שפורזינגיס הוכיח שכל גבוה יכול לצבור המון נקודות נגדם, ולמילווקי יש כמה שחקנים עם יתרון גובה מובנה על גמדי יוסטון.

מילווקי ניצחו את בוסטון בקרב צמוד, והשאלה העיקרית במקרה שלהם היא עד כמה המשחק הזה חשוב להם. המקום הראשון במזרח ובליגה קרוב לידיהם, והם יכולים להתמקד בלהשיג אותו דרך משחקים קלים יותר בלו"ז. המועמדות של הארדן ל-MVP העונה קצת ירדה, והמאבק העיקרי של יאניס בתחום הוא כנראה נגד אחרים, כך שהמוטיבציה של הבאקס תהיה פחות גבוהה. אולי יאניס ירצה לשבור שיא קריירה בתחום כזה או אחר, ואז מדובר בהזדמנות טובה מבחינתו.

המפתח של המשחק הוא הדרך שבה ההגנות יבחרו להתמודד עם הכוכב של היריבה – מילווקי עם הארדן ויוסטון עם יאניס. מי מהן שתמצא דרך אפקטיבית יותר תזכה ביתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות מאוד מסקרנות בקרב מעניין, בעיקר בשאלת ההתאמות ששתיהן יעשו בהתמודדות הזאת.

רמת חשיבות: C+ – מילווקי עוד לא הבטיחו סופית את המקום הראשון הדרוש ויוסטון רוצים לשמור על מקום טוב במאבקי הפלייאוף המערביים, למרות שאולי עדיף להם להיות בצד הבראקט של הקליפרס ולא של הלייקרס.

הימור: הקלות שבה דאלאס הגיעו לכמעט 150 נקודות נגד יוסטון נותנת סיבות לחשוב שהבאקס יקלעו הרבה. הגנתית הבאקס מספיק טובים כדי לא לספוג 153 נקודות, כך שההימור הוא מילווקי ב-7.

4:00 פיניקס סאנס (27- 39) – דאלאס מאבריקס (40- 28):

פיניקס ניצחו את וושינגטון בקרב בין 2 הקבוצות הכי פחות טובות מבין אלו שהגיעו לבועה. בוקר ואייטון עשו את שלהם, ורוביו מניע טוב את ההתקפה, כך שיש לאוהדי הסאנס לא מעט סיבות לאופטימיות לעתיד. העונה אל תבנו על כלום, בעיקר בגלל הפציעות וההיעדרויות שיצרו פער גדול מדי, אבל יש לסאנס סגל צעיר ומבטיח שמחכה לקפיצת מדרגה נוספת בעונה הבאה אחרי אחת כזאת שהייתה העונה.

דאלאס החמיצו הזדמנות פז להתקרב קצת למקום השישי במערב ולברוח ממפגש עם הקליפרס בסיבוב הראשון, אבל מה שחשוב להם בעיקר זה דונצ'יץ' ופורזינגיס בכושר טוב. הלטבי הפציץ 39 נקודות עם 16 ריבאונדים והסלובני רשם טריפל-דאבל מספר 15 העונה, הכי הרבה אי פעם בעונה עבור שחקן שיסיים את העונה מתחת לגיל 22. דאלאס עשו את קפיצת המדרגה שלהם בעצם ההגעה לפלייאוף, אבל עם כושר טוב של שני הכוכבים יוצאי הגוש המזרחי הם גם יכולים לעשות צרות בפלייאוף לכל קבוצה.

המפתח של המשחק הזה הוא הקרב בקו האחורי בין בוקר לדונצ'יץ'. בוקר הוא הסקורר שמקבל סיוע מרוביו שמנהל את ההתקפה, בעוד דונצ'יץ' הוא גם המנכ"ל של ההתקפה בעלת הרייטינג הגבוה בהיסטוריה. מי מהם שיצליח להשפיע יותר יעניק לקבוצתו יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי הקבוצות משחקות כדורסל התקפי ויפה לעין העונה, אבל שתיהן די נעולות במקום שלהן – דאלאס במקום השביעי במערב, ופיניקס מחוץ לפלייאוף.

רמת חשיבות: B- – דאלאס צריכים להראות הגנה וניצחונות לקראת הפלייאוף, ואילו פיניקס רוצים לשמור על הכדורסל החיובי שם הציגו העונה.

הימור: המאבס עדיין במאבקים ופיניקס לא. דאלאס ב-13.

ולסיום – חידה שבועית, והפעם בהקשר של פיניקס נגד דאלאס ולרגל האליפות והפיינל-פור MVP של אמארה סטודמאייר. כמה סדרות פלייאוף היו לאמארה נגד דאלאס בקריירה ומה המאזן שלו נגד המאבס?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 283 תגובות

  1. אחלה פריוויו. מקווה שיצא לי לתפוס משהו מסן אנטוניו-ממפיס, אני מחבב את ההרכב הנמוך של הספרס ומקווה שיצליחו לנצח כאן ולסבך עוד יותר את המירוץ למקום השמיני במערב אחרי שני ההפסדים של הפליקנס והניצחון שלהם על הספרס. גם יוסטון-מילווקי יכול להיות מעניין, כשיש לי הרגשה שיוסטון תפתיע וטאקר יעשה חיים קשים ליאניס.
    .
    אמארה: אהמר על 3 סדרות ו-2-1 לו נגד המאבריקס

  2. היום 7.30 עד 10.30 מנגבים בשכונה באים מתקלחים ויושבים לראות מחצית בין דמיאן לבוסטוניה. פורשים לישון וקמים ב5 לחצי שני של המיין איבנט הקומדיה הגדולה אכילס מול צמד השולפים הטקסנים.
    אני צופה משחק חסר רחמים של אכילס מול האוויר של יוסטון משהו כזה סביב. ה48 נק.
    יהיה סקור גבוה אכילס ינגב.
    פורטלנד בוסטון יהיה משחק אדיר ילך צמוד עד הבאזר אולי אפילו הארכה. לדעתי דמיאן ינצח את זה. סליחה רזי.
    לוקה יתן אחלה סקור ופינוקים נגד הסאנס. מקווה שאייטון ינסה להציג דומיניישן על פורזי הרך. מאבס קל.

    גה יעשה סלאש דיש פלאש אן טראש על הספרס. ממפיס מנגבים.

    במשחקי העונש ינצחו ווש והמגיק.

  3. לפי דירוגי רמת העניין נראה שבגדול הליגה לא ממש מעניינת אותך (באמת תודה על A- בשביל הארדן יאניס ראש בראש! 🙂 ) .

    1. לי נראה שבגדול אתה מגזים. משחקים ברמה של ברוקלין – וושינגטון היו לי שבוע שעבר בפיינל-פור של ישראל.
      באופן כללי, בפלייאוף יהיה יותר מעניין וגם בשלבים מוקדמים יותר של העונה לקבוצות היה יותר על מה לשחק.
      מבין 22 קבוצות שהגיעו לבועה יש בערך 7-8 שאין להן בכלל על מה לשחק, עוד 7-8 במאבקי מיקום שלא באמת משנים כשאין ביתיות, והשאר במלחמת עולם על הפלייאוף.

      1. במדבר הקורונה גם קוץ כמו פינקס נגד דאלאס, מגיק קינגס ספרס וגריזליס הוא פרח. האמת היא ברורה ווש נטס לא היו צריכות להגיע בשום צורה לפלייאוף הזה. כל השאר תענוג.

  4. תודה חיים.
    אנסה לתפוס סלטיקס-בלייזרס. עד עכשיו ראיתי פה ושם (הת'אנדר *קבוצה*) אבל עוד לא התיישבתי על משחק מ-א' ועד ת'.

  5. תודה רבה חבר.
    .
    הרוקטס מול הבאקס זו התנגשות הציווליזציות. אני חושב שמה שזינגר הוכיח הוא דווקא הפוך – הגנת הרוקטס מסתדרת נהדר עם גבוהים (כמובן שזה לא כך אלא רק מהמקרה של זינגר) הוא זרק מעט מאוד מאזור הטבעת וניזון מהרבה מיד-ריינג' וכמובן הליכות לעונשין אבל לא מאיזה מאבק אימתנים על ריבאונד וכיוצא בזה. מה שמביא אותנו לשאלה הבאה – האם לשחק עם הלופזים? היכולת שלהם לקחת את גמדי הרוקטס לסל היא מורכבת כי הם לא מקפיצים בחסד והסגירה של הרוקטס באזור הצבע היא מצוינות כאשר גבוה מנסה להקפיץ מולה. הגנתית הם לא יהיו יעילים בשמירה על טאקר בפינה, מה שמשאיר אותם לשחק באזור הצבע ולהמר שהכניסות של ראס לא ייכנסו.

    1. יוסטון קוקוס לגמרי התנגשות ציוויליזציות.
      התנגשות ציוויליזציות מהזן של "המצודה הרמה", כזה שיש ביניהם הבדלים, אבל בגדול ובחשוב הן יותר מדי מאותו הדבר ובכל מקרה מי שתנצח כולנו (לקרוא – אני) נפסיד.

        1. זה גדמת? גמר בניהן יהיה עיוורון. אבל יש לכבד את הכרעת הבוחר (הבוחר = סילבר, שרוצה את שתיהן בגמר כדי לנקות את עצמו מכל חשד להטיה)

          1. "תשרקו עוד בשישי ובשביעי
            זהו הגמר של הבוחר"
            .
            אין מה לעשות? הפגנות מול הטירה המכושפת? יש לי את אהוד ברק בספיד דיאל.

    2. אם אני לא טועה, זריקות מבחוץ ועונשין זה בדיוק מה שפורנזיס אוהב, כך שהם לא הצליחו להוציא אותו מאזור הנוחות שלו

    3. פורזינגיס אמנם זורק מיד-ריינג', אבל הוא מתבסס על יתרון גובה שמאפשר לו לזרוק מעל השומר. להגנה של יוסטון לא היה איך להתמודד עם זה, וניתן לראות שבעמדה בה פורזינגיס מקבל כדור, חופר על שחקן ולוקח זריקת חצי מרחק מעליו הוא סיים עם 6/8.

  6. מזכיר למי שהתאמץ למצוא לינק באינטרנט בעולם פוסט-לינקים-מרדיט או היה צריך לעשות את סדרת הפעולות שעושים כדי להפעיל את הליג פאס (לא יודע, נושפים על ה-VPN ההודי ומכניסים מחדש?) ועדיין ער –
    אתם צופים במשחק NBA.
    משחק NBA בין "אף אחד מאיתנו לא מספיק חבר של קיירי כדי להישאר בברוקלין שנה הבאה" לבין "אמא, אמא, תקליטי, אני ב-NBA!".
    אבל עדיין משחק NBA.

    1. אני צופה בענין רב. אבל זה בגלל שהימרתי שוושינגטון לא תהיה בפלייאוף בתחילת שנה, והקורונה החזירה את ההימור לחיים… גו ברוקלין

  7. שווה לראות את המשחק בשביל כריס צ'יוזה. גארד אנדרפטד בגובה 1.8 שבשנה האחרונה שלו בפלורידה קלע 11 נקודות למשחק מככב בבבל של הנ.ב.א. אם אני GM אז הוא הרכז השלישי שלי לשנה הבאה

  8. שני החארות מערוץ הספורט מלרלרים את עצמם לדעת בזמן שירת ההימנון. ביזיון וחוסר כבוד. כאילו שמישהו חוץ מהם רוצה לשמוע אותם.

    1. בתוך הפה שלהן אכלו אותי, זו הרוח שלי שצופה ומתענגת
      לא לדעוג בעיין, לילי תתעורר והשלשות יכנסו צקה צקה בום
      תייס זה גרמני הוני מלוכלך כולם מכפכפים….

  9. וויי וויי כרמלו חוטף בלוקים ליציע. פורטלנד טעו כשהלכו פנימה בהתחלה. זה הוציא את לילארד ומקולום מהמשחק.

  10. שידור לספרס:
    http://nbastreams.xyz/live/3/
    שתי דקות משחק, שריקה שלא הייתה על ולנצ'ונאס שעלה ורטיקלי ולא נגע באדם, תוקף בחסימה לפולטל על מיליונית ממה שיאניס עשה לת'יס, ועוד עבירה שלא הייתה ולא נבראה (0 מגע) לשחקן ספרס בהגנה.
    חברה – זה מביך לאללה ה-NBA הזה

            1. ואל תשכח את הפולניות שיש בכולנו.
              אם אני לא מתלונן אינני קיים….

  11. סוף סוףאני גאה בסטיבנס, חטף ארבע מהירות והוא מוביל ב 20 ובכל זאת לא מזלזל בריצה של פורטלנד ולקח מיד פסק זמן.
    אולי זו פטה-מורגנה?

      1. +100
        הוא שחקן חכם בדרך כלל אבל חסר לו הגרוש ללירה וגם ההגנה שלו על הפרימטר בעייתית. ראיתי לא מעט שלשות קלות שנקלעו אליו אבל יש לו הבנת משחק טובה מאד והרבה חטיפות שלהן הוא גרם לא בסטטיסטיקה.
        סטיבו אוהב אותו ולא רוצה שילך, מה איינג' רוצה??…… אני חושב שהוא יוטרד או שיסכים שהחוזה הבא יהיה במחיר יותר שפוי.
        לדעתי יציעו לו חוזה חדש בקרוב ואם לא יסכים דני יטריד אותו אבל אולי אני טועה. זו רק ספקולציה.

    1. מנחם
      מה קורה אתה? למה היא מצוברחת?
      אולי תעשה משהו מיוחד בשבילה? קח אותה לטיול בפארק מוקדם בבוקר כשאין שם אף אחד. תזמין עוגת שחיתות ושמפניה טובה….
      פנק אותה!

    1. רועי אם אתה רואה גריזליס-ספרס שים לב למרחק של ג'קסון מהסל בהגנה. תשווה עם ולנצ'יונאס שלא יוצא מהבקבוק בהגנה.

  12. הסלטיקס קיצרו את הרוטציה ל 10 שחקנים.
    הפתיע אותי שטאקו פול נשאר בבועה אבל סביר שיעזוב כשיתחיל הפליאוף
    טייטום עם 26 נקודות באחוזים מצוינים.

    1. לא אמרתי שלילו יתחמם?
      הנה זה בא…
      פורטלנד מול הרכב מוזר של הסלטיקס חוזרת באדיבות סטיבנס.
      טייטום כמובן בחוץ אז מי יצלוף? באנון?

  13. הנה זה בא
    השחקן שהכי פחדתי ממנו חימם ידית ואין מחר…
    הסלטיקס יפסידו היום כי אין מי שיעשה סטופ על הספסל. אין מי שיכניס אותם לטירוף.
    חסר להם איזה דוק ריברס שיכניס מוטיבציה. טיבס לא היה מצליח בלי הדוק כמו שהדוק לא היה מצליח בלי טיבס.

  14. הנה בא המהפך לו ציפיתי כבר כשהסלטיקס הובילו ב 23 וסטיבו הוריד את טייטום שירגע קצת.
    לאן אתה רץ? רובוט ריוט….

    1. אם ההפרש בין המקום השמיני לתשיעי יהיה קטן מ-4 משחקים (כמעט בודאות יהיה) אז יהיה טורניר של הטוב מ-3, כשהקבוצה במקום השמיני תתחיל ביתרון של 1-0. מה זה בעצם אומר? מקום 9 יצטרך לנצח פעמיים, מקום 8 פעם אחת מ-2 משחקים והמנצחת תעלה לפלייאוף.

  15. JJG היו שלושת הגדולים של הסלטיקס היום.
    חבל שהשילוש הזה לא בא לעבודה מול מילווקי.
    לא ברור לי מה קורה עם קמבה. הוא פותח משחקים כנראה בהגבלת דקות, יורד וכמעט ולא חוזר.
    שחקן החמישייה ששיחק הכי מעט באופן משמעותי.
    לסלטיקס יש 4 שחקני עלית עם לוקחים את היווארד בחשבון. ההתבגרות של בראון וטייטום מביאה את הסלטיקס להיות קונטיינדרים השאלה היא איך יעשו את זה עם המאמן והשיפוט?

  16. טיימאאוט של הגריזלים לתכנן שלשה. מי יקח את הזריקה.
    דה פרוזן יוגורט לא יאכזב ומהקו הוא יחמיץ….

      1. לא עד כדי כך אבל בהחלט נהנה מהילה שלא תמיד מבוססת. היום הוא החזיר למשחק ואז החטיא, איבד, סחר זריקות לא טובות, הלך לחטיפה מיותרת, ובסוף בלי טיים אאוט הלך פנימה. רצף בלתי מוסבר

  17. אני צופה במשחקים, בנתיים אני מחפש לבת שלי תיק חדש של שאנל אחרי שכמה היספנים או מקסיקנים גנבו לה את התיק, ואני רואה את הלוזר דפרוזן מנצח את ממפיס ומשאיר את התקוות של הספרס עדיין בחיים. גא מוראנט הוא גרסה אתלטית וחכמה יותר של אייברסון.

    1. ברוך – way off
      דה רוזן ווינר, תמיד לקח על עצמו.
      מוראנט יצטרך לעבוד קשה כדי להיות אייברסון – ההבדל בקליעה ביניהם זה כמו קטש ותמיר בלאט (בלי להעליב)

      1. דה רוזן ויינר? החיתולים של יואל נחשבו לעמידים בשוק עד שהוא עשה טעות פטאלית והחליט לייצא גם לקנדה ולדפרוזן, מזל שהביאו את קוואי עונה שעברה להשתמש במגבים שלו כדי לנקות את מה שדרוזן השאיר שם על הפארקט.
        .
        לגבי מוראנט הוא אייברסון משודרג הרבה יותר חכם אתלטי, יש לו סקיל משוגעים לא פחות וגם בקליעה הוא הולך להשתפר. הוא מוסר מעולה, יש לו תחושה למשחק שקשה ללמד, הוא קורא מהלכים באוויר והוא חודר מטריף לטבעת וכל זה שעוד רוקי שסוחב את ממפיס לפלייאוף.

        1. דה פלוצן זה החטא הקדמון של פופ,נתן עילוי ,קיבל פלוץ.
          אנחנו לא מייצאים לקנדה,אגדות אורבניות,
          דה פלוצן שמע על טיטול בשוק שיעזור לו,והמנייק הוציא מחטף של משאית

  18. מה יהיה עם סקרמנטו? להפסיד לאורלנדו 🤦‍♂️ כל שנה אותו הסיפור, מסכן זיו כמה שנים שכל פתיחת עונה הוא מפתח ציפיות.
    חסר להם מנהיג, אין שם שום שחקן שהוא לידר.
    זו קבוצה שבנויה ברובה משחקנים שהם באיכות של שחקן שישי שביעי בקבוצה נורמלית.
    נפלו עם באגלי, בנתיים הוא בעיקר פצוע אבל באופן הזוי הם רק חצי משחק מאחורי פורטלנד.

  19. יאניס נותן נוקאוט להאוס ונראה מופתע לשמוע שריקה לתוקף והשופטים הולכים לבזבז את הזמן לבדוק עם זה פלייגרנט. האמריקאים כאלה פלצנים

  20. אם הארד-און לא עושה הגנה אז לפחות השאר כן ביוסטון.
    ההגנה הזו מורידה את ההפרש אבל יאניס יחזור ויחרטש…..

  21. חחחחחח מסכן ג'ורג' הוא לא יודע שאסור שהארדן יגע בו כשהוא זורק כי אחרת הוא מיד מקבל עבירה. הכי מצחיק זה שהנגיעה הקלה הזו ביד גרמה להארדן להשתטח על הריצפה. ממציא את חוקי הפיזיקה מחדש.
    קשה לצפייה

    1. שאדו
      כן זה מצחיק כמו התמונות בהן הארד-און בהרים מכניס את הבטן כדי לצאת רונאלדו. אבללללללללללל בינתיים הוא עלה איזה 7 שמונה קילו בבועההההה. אי אפשר להחזיק את הבטן כל הזמן בפנים….
      🙂

  22. הדבר היחיד שיאניס יודע לעשות זה לקחת כדור, לשדר שהוא עומד לחדור לסל, ואז הוא מנסה לחדור. רק בגלל האתלטיות שלו הוא מצליח לפעמים. זה בערך הכל.

    1. פשוט מטומטם, בכללי יאניס השחקן הטוב בעולם מצחיק שאמרו לתת פה חלק באתר את הMVP ללברון, יש ליאניס לוות מסייע סופר חלש

    1. אמרתי לך שמעון למדו מהחשפניות לפתוח, שום דאבל טים 80 אחוז מהמאמנים בליגה כסילים בעלי סוכן ממולח .

      1. מוסד שב"ר אתם חמודים.
        חחחחחחחחחחח כמה אני נהנה לקרוא אתכם ולדעת שמהצד השני יש אנשים שרסמי סובלים בגלל זה.
        זה מצחיק וזה מתוק.

  23. מנחם כולם יודעים שיאניס יחדור זה פשוט בלתי עציר ב1 על 1 הוא מגיע בצעד וחצי מ3!! דאונתני כסיל שלא מעדיף לתת לאחרים לקבור אותו בטח ביום כזה שדיונצשנזו מתיוס ולופז לא פוגעים, במקום יאניס עושה בגמדים של יוסטון מעשים מגונים.

      1. צרחך לסגור לו קווי חדירה ולחץמעליו תמיד שלא יוכל לקחת התנופה
        הקטע שליוסטון אין שחקנים מספיק לעדות דבר כזה בהגנה ואין מאמן הגנתי. הקליפרס מצד שני ישפילו את יאניס בגמר תראו מה הם יעשו לו הוא ירצה לבכות לאמא

        1. יוסטון זה ההגנה הכי רכה שיש בפלייאוף . הם הולכים לעוף בסוויף גנטלמני ללייקרס , אני בכללי לא בטוח שהם עוברים את דנבר יוקיץ יחגוג נגדם

  24. הסמול בול הזה לא יכול להצליח לאורך זמן.
    מאמן נורמלי יטחן אותם בדיוק ככה. בחוקי שכונה זה היה מצליח יותר כי מותר באמפ וחעמוד על העמדה של חזק בלי לזוז ככה אי אפשר כי הקטן מוגבל בכלי הלחימה שלו
    הסלים שלמהבאקס ככ קלים אין התנגדות בכלל

  25. באסה.
    הסאנס הורידו את ההפרש ל9 אחרי עוד סאנס של בוקר (תחילת הרבע השלישי), ותוך חצי דקה הם הפבידו את המשחק עם עבירה חמישית לאייטון, ואחריה חמישית לבוקר.
    .
    (FTI, דונצ'יץ' הוא "מגנט עבירות" הרבה יותר מהארדן, כוכב תאטרון הרבה יותר ממאנו (חלוץ התחום), ו-"ים של דמעות" שלא יבייש אפילו מלכים…)

      1. אני לא שונא אף אחד, שנאה ספורטיבית לא "עושה לי את זה".
        .
        דרך אגב,
        הסאנס ילדים בצורת המשחק שלהם (לפעמים. לטוב ולרע). דאלאס זיהו את בעיית העבירות של אייטון, ושיחקו עליו. בוקר עם עבירת תסכול תרם לא מעט לסיטואציה.

  26. כשהילדות שלי היו קטנות לפני כמה עשורים הייתי קורא להם את הסיפורים על המסעות של גוליבר בממלכת הגמדים , ככה מרגיש לופז היום. הסמול בול הזה לא יכול להחזיק סדרה שלמה

  27. גם אם יוסטון ינצחו הדבר הזה לא יעבוד מול קבוצה רצינית ומאמן רציני גם המאבס וגם הבאקס קלעו את הסלים הכי קלים בחייםמאי פעם הכל לייאפים קלילים ושם הם הפסידו בצירוף מקרים ונרדמו. יוסטון צריכה עוד 2 קובינגטון וטאקר 😂

    1. הזייה, יוסטון חוטפים סוויפ גנטלמני מהלייקרס בפלייאוף, אני מקווה שהם הביאו וזלין אחרי מה שדיוויס יעשה חהם

  28. יאניס נגע בטבעת חח חייב להיות כולטנדינג לא היה עבירה עלמראס איש לא נגע בו. הדמירה על יאניסבשערורייתית נותנים לו כדורים בתנופה באחד על אחד 😂😂

  29. יאניס לא מספיק אינטליגנט או מנוסה עדיין. מפסיד להם את המשחק. כולם ידעו שהוא יחדור ובסוף באויר הוא היה צריך להחליט ואיבד את הכדור. התקפה אחרי הוא לוקח ריבאונד מהחטאה של מידלטון כשהוא צריך שלשה, קורבר מחכה פנוי בפינה והוא מכדרר בנסיון לעשות סל של שתיים. דרוש שיפור

      1. השחקן הטוב בעולם הוא מס 2. אני לוקח גם את הארדן לפני יאניס וגם את.לברון בגלל מעמדו עם צוות השיפוט והקליעה העדיפה.
        טורנטו יעשו ליאניס את המוות בפלייאוף לא יהיה לו התנופה מהחצי ואת נתיבי החדירה האלו

    1. השמירה עליו הייתה שערורייה דאנטוני הוא שערורייה במאני טיים מקבל כדור בכיף לקחת תנופה 4 מטר באחד על אחד הוא האמת שם כל התקפה לייאפ. באד יצא טמבל שלא השאיר את לופז הוא היה נראה כמו דיוויס שם.
      יאללה יוסטון מקום 4 על אף ההפסד הצפוי לשיקצה אני מת לראות את ראס והארדן מול קארוסו רונדו וגרין….יש תמיד תקווה להפתעה לפחות.
      הספרס!בקצב הזה בדרך לפלייאוף? מאנו?

      1. הזייה נותנים לו לקבל כדור בתנופה אחד על אחד , מזל שבו שלהם שבונדלהצר לא יודע לעמוד בלחץ של משחקים, אולי הוא צריך את הטיטול של יואל.

  30. גיא ראית איך השופטים ניסו למכור את המשחק, ווסטברוק נכנס לסל, יאניס ביד אחד מעיף את הכדור שבדרכו למטה ביד השנייה נוגע בסל, לפי ספר החוקים זה גולטנדינג שכל העולם רואה , אבל השופטים ״לא ראו״ ואסור להם לבדוק אם לא שרקו על גול טנדינג בדיחה עצובה

    1. הם לא בדיוק שמרו…בעיקר קלעו שלשות שנכנסו. הסלים שהבאקס!קלעו הכל היה לייאפ בלי התנגדות בדיוק כמו המאבס.
      זה יפה שהם ניצחו והכל אבל לא רואה את סה מצליח ב12 משחקים מול הלייקרס והקליפרס והבאקס…שזה מה שצריך בשביל אליפות

    2. סמיילי ההגנה של יוסטון הייתה בדיחה, שחטו אותם בצבע נותנים להם מסלולים חופשיים לטבעת, מה שכן הם הימרו על חטיפות כדור ואיבודים והשתלם להם בענק, בסדרה אין שום סיכוי שהסמול בול עובד.

    3. 6:30 לסוף. 103:98 לבאקס.
      הרוקטס 4 חטיפות. יאניס 4 נקודות (36 סה"כ), מידלטון שלשה (27 סה"כ).
      .
      נראה לי שהפעם עבד להם. כמו שיש חסרונות לסמול-בול, הרוקטס כל הזמן דוחפים ידיים לכדרורים למי שמולם ולמי שחודר. הם זריזים בהגנה והרוטציות מהירות.

  31. סאנס- מאבריקס נראה כמו משחק של העתודה בכרתים. כולם נראים ילדים, רצים כל הזמן, מחטיאים מתחת לסל, קולעים מדי פעם. פאן.

  32. גיא החזיק החיתול בקושי…יפה למרות שבסוף נתתם את כל ההזדמנויות להפסיד. מזל טוב.
    מסכן לוקה הוא מתקבע למפגש פלייאוף ראשון מול המוסד אאוץ אני לא מקנא מה יעשו לו.

  33. ההתקפה של מילווקי בסוף המשחק היתה זוועה. שום תנועה. התקפה שמתחילה ביאניס במקום שתסתיים בו. למאמן שלהם יש תבנית משחק אחת בראש וזהו. האוהדים של ווריארס מזילים ריר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט