הפייסרס והסיקסרס מתנגחות, לברון פוגש את טורונטו ומיאמי ינסו לפתוח פער ביום שבת משמח/עידו רבינוביץ

הפייסרס והסיקסרס מתנגחות, לברון פוגש את טורונטו ומיאמי ינסו לפתוח פער ביום שבת משמח/עידו רבינוביץ

מיאמי היט (24-41) – דנבר נאגטס (22-43), 20:00:

המשחק המוקדם של הערב מפגיש בין שתי קבוצות מסקרנות השואפות לשמור על מיקומם מפני המתחרות הדולקות בעקבותיהן. מהצד המזרחי, המיאמי היט, ששתי הקבוצות עם הסבירות הכי גבוהה למפגש פלייאוף משחקות ראש בראש מאוחר יותר הלילה.
מהצד המערבי, הדנבר נאגטס, שגם כן צריכים להדוף מספר מתמודדות אפשריות על המקום השלישי, מיקום בו היא מחזיקה בהפרש של משחק בודד.

בשנים האחרונות, הנאגטס לרוב יצאו עם ידם על העליונה נגד הקבוצה מסאות' ביץ', כאשר ניצחו חמש מתוך ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל ניצחון ב-20 הפרש במייל היי מוקדם יותר העונה. אמנם, למאצ'אפ הערב מייק מאלון ייאלץ לבצע כמה שינויים. שניים משחקני הכנף החשובים ביותר שלו, וויל בארטון וגארי האריס, עדיין לא זמינים, וגם ג'מאל מארי לא בשיאו וכנראה יוגבל בשהותו על הפרקט. טורי קרייג יפתח בעמדה מספר שתיים, ואת עמדת הגארד השני יאיישו מספר שחקנים בדקות המרובות בהן מארי ישב בספסל, כגון טרוי דניאלס שנראה נפלא במשחק ההכנה ויספק לנאגטס איום חשוב מבחוץ. מאלון הוכיח את עצמו כמאמן שיכול לסגל את עצמו, כפי שהראה לנו במשחק האימון נגד וושינגטון בו פתח ללא גארד אחד על המגרש, אבל מול קבוצה כמו מיאמי, גימיקים כאלו לא יעברו בשלום.

לעומת הקבוצה החבולה מקולורדו, מלבד קיי זי אוקפאלה (שלא ציפה לדקות משחק רבות ממילא), ההיט מציגים סגל מלא, ועמוק במיוחד. גם שחקנים הנמצאים במיקומים דו ספרתיים ברוטציה יכולים לנפק תפוקה חשובה, כפי שראינו למשל מקלי אוליניק (27 נקודות ו-8 כ"ח בניצחון על יוטה בשבוע שעבר).

הימור: ההיט הציגו יכולת טובה יותר במשחקי ההכנה, אבל דנבר יגיעו להילחם. המשחק יהיה צמוד עד סופו ולבסוף העייפות והרוטציה הקצרה תכניע את הנאגטס. מיאמי ב-3 הפרש.

יוטה ג'אז (23-42) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (24-40), 22:30:

משחק מקדים של סדרת סיבוב ראשון פוטנציאלית יתרחש היום כאשר הג'אז והת'אנדר יתחרו ראש בראש.

הקבוצה מארץ המורמונים כבר חוו את טעם ההצלחה במשחקים המשמעותיים בבועה, כאשר התעלו על ניו אורלינס בסיום מותחן, 106:104 לחבורה של קווין סניידר. הת'אנדר לא שיחקו כדורסל רלוונטי מעל ארבעה חודשים, אבל נראו מחוברים ונינוחים במשחקי ההכנה, כפי שנראו כל העונה. ללא יתרון ביתיות אמיתי, בלי קהל ובתנאים המוקפדים של הבועה, קל מאוד לאבד עשתונות. הכימיה הקבוצתית של הברקים, שמתחילה מהמנהיגות של המבוגר האחראי, כריס פול, שווה שבעתיים. לג'אז היו כמה בעיות מחוץ לפרקט בחודשים האחרונים, כאשר רודי גובר עמד בעין הסערה. ניכר כי השחקנים יכולים לשים את הבעיות של בצד על המגרש, אבל הפסד כאן יכול לערער את הספינה שלהם.

הג'אז חסרים חתיכה התקפית קריטית מאוד, בויאן בוגדנוביץ' עבר ניתוח במפרק כף ידו והושבת לשארית העונה. כפועל יוצא, כוכב הג'אז דונובן מיטשל ייאלץ לקחת על עצמו אפילו עוד יותר מהנטל ההתקפי. לת'אנדר מנגד יש מספר שחקני ווינג שיכולים להקשות על "העכביש", כולל אנדרה רוברסון, ששב למגרש לאחר היעדרות ממושכות מאוד, אבל בזמן המועט עד כה, שיחק כדורסל יעיל וחיובי. רויס אוניל יהיה השחקן שיחליף את הקרואטי בחמישייה הפותחת. אוניל שחקן טוב מאוד שלא זר לגמרי לפתוח בחמישייה, אולם זה פוגע קשות בחמישייה השנייה של הג'אז. שימו עין על דאריוס באזלי, שיכול להפתיע כסקורר חשוב מהספסל.

הימור: אם ראיתם משחקים של הת'אנדר העונה, ובעיקר במשחקי הסקרימיג' האחרונים, ניכר כי הם מאוד נהנים לשתף פעולה, ועל כן מאוד מסונכרנים וחזקים מנטלית. בתנאים הללו, מול הג'אז הנוכחיים, זה יספיק. 5 הפרש למתלמדיו של בילי דונובן.

ניו אורלינס פליקנס (37-28) – לוס אנג'לס קליפרס (21-44), 01:00:

שתי המפסידות מהערב הראשון של פתיחת המשחקים האמיתיים נפגשות למשחק מסקרן במיוחד.

זאיון וויליאמסון, הרוקי המפלצתי של מלואיזיאנה, ישב על הספסל במשך 7:19 הדקות האחרונות של המשחק מול הג'אז, בו הפליקנס הפסידו ב-2 נקודות בלבד. הלילה ביג זי צפוי לשחק יותר, בעיקר ברגעי הקלאץ'. גם ברנדון אינגרם יהיה חייב לתת תפוקה התקפית כדי לנסות לעמוד בקצב של הצמד המסוכן בליגה, קאווי@ג'ורג', שמשחקים כדורסל קטלני יחדיו בזמן האחרונה (58 נקודות משותפת ב-33 זריקות במשחק מול הלייקרס, כולל 9/15 מדאון-טאון).

הצמד הדינמי מהספסל של דוק ריברס, לו וויליאמס ומונטרז הארל, לא ישחקו הלילה, מסיבות… מסוימות.

במשחק היחיד העונה בו השקנאים נפגשו עם המהדקים ששני כוכבי העל שלהם, ג'ורג ולאונרד, שיחקו בו, הם הובסו ב-25 הפרש.

הימור: הקליפרס לא ירשו לעצמם להפסיד שני משחקים ברצף, במיוחד לא באחד מהמשחקים הפשוטים ביותר שנשאר להם בלוח הזמנים. 16 הפרש לקבוצה מעיר המלאכים.

פילדלפיה 76' (26-39) – אינדיאנה פייסרס (26-39), 02:00:

הקרב המשפיע ביותר של ליל המשחקים, כאשר ניצחון של אינדיאנה יסגור את שובר השוויון לטובתם, מאחר והם כרגע מובילים בסדרת העונתית 2-1, וזהו המפגש האחרון בין הקבוצות העונה.

ללא דמונטס סאבוניס, שנאלץ לצאת סופית מהבועה בשל פציעה, הפייסרס משחקים ללא אולסטאר נוכחי. ויקטור אולדיפו, שנבחר בעבר פעמיים למשחק הכוכבים, שיחק בכל שלושת משחקי ההכנה, אך ניכר כי יש עדיין חלודה לגרד, הגארד הכישרוני העמיד ממוצעים של 11.3 נקודות ו-6 ריבואנדים בשלושת המשחקים האלו, והוא יהיה חייב להתעלות על עצמו במשחקים הבאים, קל וחומר בעקבות הפציעה של מלקולם ברוגדון שעדיין בסימן שאלה ללילה.

מהפן ההגנתי, יהיה מעניין לראות כיצד הקצביים ינסו להתמודד על הסנטר האימתני של פילי, ג'ואל אמביד. במשחק היחיד ששיחק מולם העונה, הקמרוני שם 32 נקודות ו-11 כדורים חוזרים על הלוח בדרך לניצחון קבוצתו. ללא סאבוניס, יהיה לאינדי קשה מאוד להתמודד עם הספסימן המגודל בצבע.

הימור: אינדי ידועים ביכולות הלחימה שלהם, בעיקר כאשר אחד מאחיהם לשוחה נעלם. ובכל זאת, הסיקסרס לא יכולים לתת להם את שובר השוויון היום, והם יגיעו להתאבד על המשחק. 7 הפרש פילדלפיה בבאזר הסופי.

לוס אנג'לס לייקרס (14-50) – טורונטו ראפטורס (18-46), 03:30:

שתיים מהקבוצות האיכותיות ביותר בליגה חותמות את ליל הכדורסל המשובח הזה.

הלייקרס מגיעים מעודדים ביותר לאחר ניצחונם על היריבה העירונית, במיוחד לאחר הסיום ההרואי של לברון ג'יימס בשני הפוזשנים הסופיים של המשחק, בהן שם סל ניצחון ועצר את ההתקפה שאחריו בעצמו.

למרות הדיסוננס ההיסטורי בין שני הפרנצ'ייזים, הראפטורס ניצחו את הלייקרס בעשרת הפגישות האחרונות בין השתיים, כולל מוקדם יותר בסוף נובמבר העונה.

דוויט הווארד ידע כיצד לחמם את הרוחות לפני המשחק. כאשר נשאל בראיון לפני מספר ימים, אילו קבוצות יהיו בגמר לדעתו, הוא אמר: "הלייקרס וטורונטו, בן אדם".

הימור: צריך ללמוד מההיסטוריה. שלברון פוגש את טורונטו במשחקים משמעותיים, הוא תמיד יוצא מנצח. לא אהמר נגדו גם הלילה, 4 הפרש ללייקרס בסיום.

לפוסט הזה יש 227 תגובות

  1. הימרתי על קליפרס ואוקלוהומה. בדיעבד הייתי צריך ללכת על הקליפרס עם הספרד. אני לא חושב שהם ירחמו הלילה

  2. לילה מדהים, כל משחק מעניין עם שני קרבות ישירים על מיקומים.

    מיאמי – דנבר זה ה-משחק של הלילה לטעמי, שתיים מהקבוצות הכי מהנות לצפיה בליגה ועוד במשחק מוקדם?
    אי אפשר לבקש יותר מיזה.
    .
    אצל יוטה החיסרון של בוגדנוביץ משמעותי אבל לטעמי יוטה יכולה וצריכה לנצח הלילה, מיטשל עומד לתת הצגה.
    בכל מקרה יהיה מעניין לראות את קרב הסנטרים בין גובר לאדאמס, שניים מהשחקנים הקשוחים בליגה.
    .
    פילי – אינדי יהיה משחק חפירות לדעתי עם סקור נמוך.
    אני רוצה לראות את סימונס משחק יותר ב4, זה היה שינוי מרענן שלדעתי ממצא את היכולות שלו בצורה יותר נכונה.
    מחזיקה אצבעות לאולאדיפו, היה מהמרעננים הגדולים שנה שעברה ואני רק מחכה שיחזור לכושר.
    ככה או ככה זה של פילי להפסיד.
    .
    תודה על הפריוויו, היה תענוג+!

  3. התחלה טובה של מיאמי. מענה אפילו טוב יותר של דנבר. אחד התענוגות שלי הוא לראות את פורטר משחק. הוא רק בן 21. תנו לו עוד שנתיים ויתחילו להשוותו לקווין דוראנט

  4. ליוס, לויכוח העתידי (#3) שלנו לגבי האם דנבר בנויה לרוחב והאם היא צריכה לצמצם את הרוטציה בשביל עוד כוכב, אבקש לרשום את טורי קרייג כראיה.

    1. מעניין אם וכמה בעיות יותר יש לשתי קבוצות קבוצתיות כאלו ביחס לקבוצות גיאוצנטריות יותר בתנאים כאלו.
      כלומר, בלי קשר לזה שלדנבר עוד לא הייתה אפשרות לעשות אימון רציני אחד כקבוצה (אומרים שעוד לא היו אימוני 5v5 למשל בגלל מחסורים).

      1. בהחלט משפיע יותר עליהן. הארדן ו-ווסטברוק נראו מעולה אתמול וזה יתרון של יוסטון גם במשחקים הבאים. אין שם כימיה קבוצתית שצריך לבנות מחדש, אז יהיה להם יותר קל לחזור לעצמם

  5. דוק תגיד מה אתה אומר על גה מוראנט? אתה רואה את המובס האתלטיות והמהירות החולניים שלו? קצת קליעה וזה אייברסון משולב עם ראס.
    לדעתי ישאיר אבק לציון. אני רואה בו mvp עתידי.

    1. אני חושב שזה קצת לא הוגן, כי הוא צריך לעשות דברים שבהרכב של דנבר עם גארדים הוא לא יצטרך לעשות. אבל משחק חלש מאוד שלו

            1. הוא לא צריך לקחת אף שלשה חשובה

            2. לקח יותר מידי כאלה והיו לגמרי לבד מהפינה. לקחת היה צריך אבל לקלוע אותם 😎

  6. יוסטון באקס מחר חחח מעניין לראות את יאניס מול האין הגנה שלהם. ירצה לדחוף עם היד ועם הכתף ולדרוס ואיש פתאום לא יעמוד זה עלול לבלבל אותו 😂😂
    יהיה ממש קומדיה שם רק שלא ישימו עליו את הארדן.
    טאקר וקובינגטון הולכים לסבול קשה אבל לבאקס אין גארדים אז ראס והארדן עלולים לחגוג. לא להחמיץ.

  7. דוק נרדמת?
    העלת סקר פעם את מי היינו לוקחים ולקחת את ציון לפני מוראנט לוקה וטריי אתה עדיין באותה דעה?
    אני עדיין עם אותו הסדר טריי לוקה גה (וכבר מתלבט בין לוקה לגה) ורק אחכ ציון.

  8. מיאמי קשוחים
    דנבר עוד צריכים להכנס לעניינים
    *
    תהיה סדרה מעניינת של כוכבי פילי מול באטלר והרוקיז

    1. אוליניק שחקן שחייב בקבוצה מלוכלך מתחזה מציק קולע צאקות שומר טוב ותמיד נותן 200 אחוז. יש לו פרצוף של רוצח סדרתי ושם של כוסית אבל תמיד אהבתי אותו

  9. נקודה שראיתי על דנבר מיאמי – באטלר שמר על יוקיץ די טוב, מנע ממנו כניסות לסל ומנע גם מסירות מפתח.
    באטלר בא בכושר מצויין ושלט במשחק טוב

  10. לא ראיתי את המשחק אבל ראיתי פה הרבה תלונות שלדנבר אין רכז.

    האם כוחם שכחו שלדנבר יש רכז די טוב בשם ג'מאל מוריי והוא פצוע ולא שיחק?
    ישחק משחק הבא

    דיברתי משחקים בשיטה שיוקיץ' הוא מין חצי רכז אבל הוא כנראה סובל מהשפעת הקורונה ושיחק לא טוב

    1. באיזה עולם יוקיץ׳ ״רכז״? זה סתם ניסיון להתחכם. רכז מעביר את החצי נגד לחץ, מחזיק בכדור הכי הרבה וקובע מה עושים. רכז טוב שולט בקצב של המשחק, מריץ מתפרצות ודואג להכניס את מי שצריך למשחק. מה לזה וליוקיץ׳? לא כל מי שמוסר טוב הוא ״רכז״.

      1. לא אמרתי שהוא רכז , אמרתי שדנבר משחקים בשיטה שהוא "חצי רכז "
        הוא מקבל את הכדור מיידי אחרי שהם עוברים את החצי ומנהל משם את המשחק.
        לנהל משחק זה לא רק למסור טוב

      1. יוטה זאת אחת הקבוצות המוגבלות שיש בפלייאוף , הם חייבים לעשות ניקוי אורוות גדול ולבנות סביב מיטצל. כריס פול מפתיע לטובה באוקלוהמה

  11. יוטה קבוצה מוגבלת שמוציאה הרבה נותר ממה שהיא שווה, היא צריכה לעשות ניקוי אורוות רציני ולהיפטר מגובר קונלי… וכל מי שלא מתאים למיצל,
    כריס פול מפתיע באוקלוהמה

  12. לא הגיוני שנגטרי מאמן בליגה בלי פרוטקציות קומבינה של איזה סוכן ממולח, ברט אהבל בראון נראה כמו ניק נרס לידו

      1. אף אחד לא אומר לנצח אבל חלוקת דקות וניהול משחק , הגנה, יד מכוונת של מאמם זה דברים בסיסיים בקבוצה שאין, יש לקבוצה הזאת מספיק כישרון כדי להיות בפלייאוף בשינה בטח שהליגה רוצה אותם שם אבל הם מביאים לסנטרים לאמן

  13. זאיון וויליאמסון בכושר משחק נוראי, לא יודע מי המציא את השטות הזאת שהוא הפל את השומן לשרירים בזמן , אבל הוא בנתיים לא מסוגל לשחק יותר מ20 דקות במשחק, הצוות המקצועי של הפליקאנס צריך לשבת טוב טוב איך להכניס אותו לכושר משחק או שיקבלו מקרה דומה לאמביד בפילי

  14. איזה אכזבות עד כה הערב, ציפינו למשחקים צמודים אך כל המשחקים עד כה נראים כשחיטה, מיאמי נגד דנבר היה צמוד אך ברבע השלישי הכל השתנה.

  15. לונזו בול זה פח אשפה לא מאמין איל הם נפלו איתו ואיל הלייקרס לקחו אותו מספר 2 בדראפט, אני לא יודע איך מישהו שצופה במשחקים יכול להגיד שנוא מגן טוב.

  16. במחצית 77-45 לקליפרס (בלי הראל ולו), זה כמו 154-90 בסוף המשחק
    אנגרם וציון עם 6 נק' כל אחד, קוואי בקצב של טריפל דאבל עם 35 נק'
    כנראה יש פערים בבועה, כרגע במערב זה כנראה יהיה ממפיס או פרטלנד
    פילי אינדי אמור להיות יחסית קל לפילי, לייקרס טורונטו אולי יותר צמוד

    1. מסכים, זה בלי סבוניס וברוגדון וכשאולדיפו רק חוזר עכשיו, על הנייר צריך להיות 20-30 הפרש, אני הולך על 15

  17. לא ברור מה עובר על נ"א. הם נראו בכלל לא רע בכלל לקראת סוף העונה הרגילה, וגם במשחקי ההכנה לא היה שום רמז לתת רמה שהם מציגים

  18. אני מוגבל לשני משחקים ליום, אז אחרי שמיאמי שחטה את דנבר, אני גונה כמה דקות לראות את הקליפרס מפרקת את הפליקנס, לפני משחק הלייקרס. 30 הפרש לקליפרס. ציון משחק. מה עוד אפשר להוסיף?

  19. הייתי בטוח שפילי ישחטו אבל אינדי והאיש החם שלה – וורן פשוט רוצים יותר, איזה האסל של מקונל, פה חטיפה שם ריבאונד התקפה. פילי מרגישים את עצמם עליונים והם שאננים מדי

  20. פילי עדיין נראים כאילו הם לא יודעים מה לעשות בהתקפה. כל העניין אצלם זה הגנה חזקה ולהפוך למתפרצות ומשחק מעבר מהיר. משחק עומד בעייתי.
    טי ג'יי וורן שורף אותם עד עכשיו, וטוב לראות את אולדיפו מתחיל לחזור לעצמו.

  21. נמאס כבר מפילי, מאמביד שעומד ומשליך לבנים כמו אדיוט במקום לטחון את טרנר (שחוטף מלא שריקות לעבירות) ואת סמפסון בצבע.
    נמאס מהמאמן שלא יודע להשתמש בכלים ההתקפיים שלו. נמאס כבר מסימונס שרץ ולא מסתכל על השאר, איזה איבודים טיפשיים. די כבר!

  22. איזה משחק של וורן, שיא קריירה כרגע עומד על 41. הוא עוד יקלע בהמשך. החזיר לבד את אינדי למשחק
    .
    אמביד יורד לחדר ההלבשה – סימונס יקחח על עצמו יותר

  23. אהרון הולידיי לדעתי יהיה הטוב ביותר מבין האחים. הוא מצויין התקפית וטוב הגנתית בנוסף יש לו ביטחון של שחקן בוגר למרות שהוא שנה שנייה בלבד.

  24. סוף כל סוף יש לנו משחק צמוד הערב – פילי אינדי במלחמה, וורן עם 44 נקודות – שיא קריירה, אמביד בצד השני עם 33 ו-19 רב'. אינדי תופסת פער של 7, 3 דק' לסיום

  25. זה מבאס. השיפוט בעד לברון ברמה מגוחכת והתעלמות השדרים היא מעבר למגוחכת.. איך אפשר לראות את זה? מה הקשר בין זה לבין כדורסל? מבאס כפול כי הראפטורס הם באמת קבוצת כדורסל טובה

    1. אתה מתלונן על השחקן היחיד של פילדלפיה שהגיע לשחק?
      כל השלשות שהוא לקח היו בסוף שעון כי האריס וסימונס הסתבכו עם הכדור ומסרו לו עם 2 שניות על השעון

    1. דרג זרג ברמה העליונה דוק אל תתרגז!זה בילד אין כמו עם יאניס חלק מההצגה תתרווח בכורסה עם הקוקוס ותהנה ככה לטטרנטו יש אתגר גדול וקשה יותר לראות עם יעמדו בזה

  26. בוקר טוב לכל השיקצות.
    טי גיי פאקן משוחרר בתשלום מהמדבר וורן 😂😂😂
    מנחם מה עם סימונס ראית איך הפציץ מה3?
    אראה פילי בש.ח בנסיעה יהיה מצחיק בטוח. בכלל דפקו את פילי בשעות נוראיות של אמצע הלילה.
    צריך לפרק קבוצות כמו יוטה דנבר פורטלנד ולערבב ביניהן עם כדורי הגרלה תצא קבוצה אחת אולי קונטנדרית משלושתן יחד.
    ציון מזכיר את סופו
    לונזו בול תכף באולסטאר

    1. היילייט של המשחק זה ברט בראון משחק עם ראול נטו כל הרבע הרביעי ולא עושה כלום כשאינדיאנה קולעים עליו לייאפ אחרי לייאפ

  27. עבדו עלי אמרו שפילי ינצחו ב30 הפרש חחחחחחחחחחחחחחחח 😂😂😂😂😂
    בן סימונס לא מפסיק להפציץ משלוש
    והבועה הזו מתפוצצת לכולם בפנים. כרגע ה לא יותר מקרקס נודד, כדורסל זה בטוח לא.
    אף אחד לא משחק הגנה. אימוני קליעה עם יותר תנועה.
    כרגע מבחינתי זו פשוט אכזבה

  28. מסכנים הלייקרס. לא מבינים מה קורה. הרפטורס האלה לא פוחדים מהשטן, קטנים ממזרים. רק מרק גאסול עומד כמגדל, אבל מגדל שלא זז. משחק מהנה ביותר, הצרה שאני צריך גם לכתוב. לא צ-ר-י-ך. האתר שלי ואני עושה מה בא לי. אבל אני מרגיש שעם המעורבים נשלי האתר יותתר מעניין (לפעמים; היון הוא לא יהיה מה-זה-מעניין, אבל יהיה 'מעורב' אי"ה

  29. אם לברון לא מפסיק לבכות אני סוכ=גר את הטיווי. איזה טיפוס הוא? אדם בן 35 שבוכה לשופטים על כל שריקה? כטיצד אפשר להיות אוהד של קבוצה שיש בה לברון כזה?

  30. כמה מגוחך לברון כשהוא מתלוננן על הרוח שאננובי עשה לו מעל הראש השופט באופו מפתיע לא ראה את הפאול שעשה עליו האויר. מזל שיש הילוך חוזר כדי שאחרי זה אפשר יהיה לנזוף בשופט

  31. ג.אר.סמית כל כך מתאים לקבוצה הדוש באגית הזאת,
    הפלולה הבולבוסית הזמינה טיטול כפול כדי לדחוף אותה לגרון של ג.אר

  32. לא להתרגש מהלייקרס הם עשו את שלהם בנצחון על הקליפרס מקום 1 גם מובטח הם לא הולכים להתאמץ מי יודע מה עד הפלייאוף. מנחם זה בעיקר בשבילך שלא תסיק שהם גרועים. הראפס לעומתם משחקים ב200 אחוז מאמץ

  33. מנחם ברחת מהדיון אתמול כמו בן סימונס מהקו ה3.
    לפני כמה זמן בחרת בציון על פני מוראנט טריי ולוקה. האם גם היום אתה באותה דעה?
    אני צופה לציון בעיות גדולות מול קבוצות רציניות בשלבים רציניים. כן הוא יתן את ה30 נק בעונה הסדירה על הקינגס הניקס הנטס ווש וכל אלו ויהיה לו אחלה סטט ואפקטיבי אבל קבוצות רציניות במיוחד בפלייאוף שיכינו תוכניות עבורו יחסלו אותו ויגרמו לו להיראות כמו בן סימונס.
    הוא חלש מאד בהגנה אין לו כדרור ואין לו קליעה ככ אין לו כושר גופני והבעיה הכי גדולה גנטרי יהיה המאמן שלו כמה שנים….
    האם הטורקי צדק ומדובר בגוליוס רנדל משופר?

  34. האמת שמעון צודק,אין משמעות למשחק הזה לליקרס,
    כמה אני מחכה לנפילה של הבולבוס ושותפיו ע"י קוואי ושותפיו
    אני כלכך נגעל מהבולבוס הראשי והפרצוף המכוער שלו

  35. קרוב=סו הזה משגע אותי. הוא נראה כאילו שחקן של הפועל חולון. אבל איזו נשמה יש לו (והוא מבין כדורסל יותר מכל אחד אחר בלייקרס, מלבד לברון).

    מי שאמר שהמשחק הזה לא חשוב לניקס הוא רפה הבנה: אם לא חשוב להם, למה לברון משחק כמעט בלי לנוח?

  36. לא חשוב ללייקרס כמובן. ככה זה כשאני גם מסתכל וגם כותב. אז אני מפסיד גם בזה וגם בזה. אבל אלה החיים שבחרתי. יכולתי לשבת פה עם גייל (אוהדת לייקרס דפוקה) וסתם ליהנות מהמשחק

    1. לאורי בסדנת ניגוב.
      חח מנחם הלייקרס כבר מקום 1 הם לא יכולים לעלות עם מוטיבציה אמיתית שאין על מה לשחק ראו בשפת הגוף שלהם והיה גם די ברור לפני המשחק לא סתם הימרתי שהראפס ינצחו. הראפס מהצד השני משחקים כמו בגיים 7.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט