הג'אז והלייקרס יצאו עם ידם על העליונה לאחר לילה ראשון של משחקי NBA / תומר שנאן

כמה התגעגענו, ייחלנו וציפינו לרגע הזה, ואתמול (היום?) זה סוף סוף הגיע. ליגת ה-NBA חזרה לחיינו עם שני משחקים מותחים במיוחד שהוכרעו ממש בשניות הסיום. אז ללא הקדמות נוספות, נתחיל בסיקור משחקי הליגה הראשונים מאז מרץ!

ניו אורלינס פליקנס (28-37) 104 – יוטה ג'אז (23-42) 106

המשחק הרשמי הראשון בבועה הבטיח לא מעט, וקיים ובענק. בפינה הימנית ניצבו הפליקנס יחד עם זאיון (שהיה בספק למשחק עקב עזיבתו את הבועה בעקבות מקרה רפואי משפחתי כשהבידוד שהוא חויב בו נגמר רק ביום המשחק), ששיחקו בצורה נפלאה לפני פגרת הקורונה. ובפינה השמאלית ניצבה לה יוטה, הממוקמת במקום הרביעי במערב אך לפני הפגרה הייתה מעט לא יציבה. גיים טיים!

יוטה פתחה את המשחק הרבה יותר מאורגנת, ובעוד ששחקני ניו אורלינס עוד מנסים לחמם מנועים היא כבר רצה ל-19:8 מהיר. שחקני הפליקנס בראשות ברנדון אינגרם התעוררו, הקבוצה החלה לנגוס אט אט בפער ודקה לסיום הרבע רדיק השלים ריצת 16:15 והעלה את הפליקנס ליתרון 24:23. הרבע נגמר עם עוד ג'אמפשוט של הולידיי בתוצאה 26:23 לפליקנס.

ברבע השני ניו אורלינס התוצאה התאזנה מעט, אלא ששבע דקות לסיומו "המארחים" החלו לרוץ כאשר דקה ו-45 שנ' לסיום המחצית הראשונה הולידיי קבע יתרון שיא במשחק – 60:44 לפליקנס, יוטה נגסה מעט בהפרש בזכות עונשין של מיטשל וקונלי והמחצית נגמרה בתוצאה 60:48 לזאיון וחבריו.

הרבע השלישי התאפיין בעיקר בנסיונות קאמבק לא מוצלחים במיוחד של יוטה, כאשר בכל פעם בה הג'אז התקרבו מעט לניו אורלינס היריבה לחצה פעם נוספת על דוושת הגז וברחה לה. בסופו של דבר "האורחים" אכן הצליחו לשפר עמדות לקראת הרבע המכריע, כאשר לייאפ של קונלי קבע 87:79 לפליקנס בכניסה לרבע הרביעי.

הרבע הרביעי היה פשוט התפוצצות של שחקני יוטה, הן בהתקפה והן בהגנה. הקבוצה סגרה את הפליקנס בצורה כמעט מושלמת כאשר שלוש דקות אל תוך הרבע התוצאה כבר הייתה 91:89 לניו אורלינס, יתרון שתי נקודות בלבד. הפליקנס ניסו לברוח פעם נוספת אך ללא הועיל הפעם, יוטה נשארה צמודה ככל הניתן כאשר 4 דק' לסיום המשחק מיטשל קובע יתרון ראשון לג'אז עם המהלך הבא:

המתח נשמר עד סוף המשחק כאשר סל רודף סל והקבוצות התאזנו לקראת הסוף בשוויון/יתרון שתיים ליוטה. שש שניות לסיום ההתמודדות פייבורס שלח את גובר לקו, הסנטר הצרפתי קבר את שתי הזריקות, והחטאת שלשה של אינגרם שלחה את יוטה לחגוג את הניצחון. 106:104 בסיום.

אצל הפליקנס אינגרם בלט מאוד עם 23 נק' (ב-35% בלבד) ו-8 ריב'.

קלארקסון הוביל את קלעי יוטה עם 23 נק', 5 ריב', 3 אס' ו-2 חט' מהספסל.

לוס אנג'לס לייקרס (14-50) 103 – לוס אנג'לס קליפרס (21-44) 101

מה לא היה לנו במשחק הזה. ריצה של הלייקרס ברבע הראשון, חזרה מרשימה של היריבה העירונית בשני הרבעים הבאים וסיום מותח מאוד כאשר אנת'וני דיוויס אחד בולט מעל כולם.

הלייקרס פתחו בסערה תוך שהם נחושים להראות לליגה שדבר לא השתנה מאז היציאה לפגרה. ושלוש דק' אל תוך המשחק דיוויס כבר קבע 9:3 עבור "המארחת". הקליפרס הצליחו לאזן מעט את ההפרש בדקות הבאות, אך לקראת סיום הרבע הלייקרס רצו והגדילו את הפער ל-11 הודות לשלשה של קוזמה 3 דק' ו-25 שניות לסיום הרבע, שתי הקבוצות העבירו את שאר הרבע כאשר קליעה רודפת קליעה, וקוזמה קבע את תוצאת הרבע עם שתי זריקות עונשין מוצלחות שנייה לסיום. 35:23 ללייקרס לאחר 12 דק' של כדורסל.

לאחר שתיים וחצי דק' ברבע השני בהן הפער נשאר באזור ה-10 נקודות לטובת הלייקרס הקליפרס התעוררו. שמונה נקודות של לאונרד ללא מענה בצד השני השלימו כמעט קאמבק כאשר כעבור דקה וחצי התוצאה עמדה על 41:38 בלבד ללייקרס. אך אז המארחת פתחה שוב מבערים, לברון ודיון וויטרס החזירו את הפער לדו ספרתי כאשר נותרו 6 דק' למחצית. הפער נשמר למשך מספר דקות, אך אז לאונרד החל לרוץ שוב, ו-2 דקות וחצי לסיום הרבע קוואי קלע את הפייד אוואי הבא כדי לקבוע 51:50 בלבד ללייקרס:

בשאר הרבע נקלעו רק עוד חמש נקודות בלבד, כאשר זריקת עונשין מוצלחת של דיוויס מתוך שתיים קובעת 54:52 בלבד ללייקרס בסיום 24 דק' של כדורסל.

הרבע השלישי נפתח מעט מהוסס מצד שתי הקבוצות כאשר דקה לתוכו פול ג'ורג' קלע שלשה שהעלתה את הקליפרס ליתרון ראשון הערב.

שתי שלשות נוספות של ג'ורג' (אחת נראית בסרטון בעוד שהשנייה לא) העלו את הקליפרס ליתרון 61:55, כאשר הלייקרס הזעיקו טיים אאוט. שבע דקות לסיום הרבע שלשה של קוואי קבעה יתרון דו ספרתי ראשון לקליפרס – 66:55. אך הקבוצה עם המאזן הטוב במערב לא אמרה נואש כאשר דקה ו-40 שניות לסיום הרבע דיוויס השלים ריצת 17:5 עם שלשה שקבעה 72:71 ללייקרס.

הרבע נגמר עם ג'אמפ שוט נוסף של AD, שקבע 77:76 לקליפרס בכניסה לרבע המכריע.

הלייקרס פתחו נהדר את הרבע המכריע, ו-3 דקות אל תוך הרבע שלשה של דני גרין השלימה ריצת 15:3 וקבעה יתרון 91:80. הקליפרס ניסו להתקרב במשך דקות רבות אך ללא הועיל כאשר לברון וחבריו התרחקו בכל פעם שקוואי, ג'ורג' ושות' ניסו לחזור לפער שני פוזשנים ומטה. ובכל זאת, 4 שניות לסיום שלשה של קוואי קבע 96:90 בלבד ללייקרס, כאשר מיד לאחר מכן הוא קבר שתי זריקות עונשין וקבע 96:92. ארבע נקודות בלבד בין הקליפרס למארחים. דקה ו-46 שניות לסיום ופול ג'ורג' קלע שלשה שקבעה 99:98 בלבד ללייקרס, ולאחר לייאפ נוסף של קינג ג'יימס פול ג'ורג' קבר עוד שלשה, 28.7 שניות לסיום, וקבע שוויון 101 בדרך לסיום מותח!

שוויון, כדור אחד לכל קבוצה, איך זה נגמר אתם שואלים? בדיוק כך:

לברון לקח על עצמו את המשחק הגנתית והתקפית, תיקן החטאה שלו עם ריבאונד התקפה ענק ונעל את PG בדרך לניצחון 103:101 ענק ללייקרס.

אנת'וני דיוויס סיים עם 34 נק', 8 ריב' ו-4 אס' עבור הלייקרס.

פול ג'ורג' הוביל את קלעי הקליפרס עם 30 נק', 5 ריב', 3 אס' ו-3 חט'.

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. קוואי הראה רגשות בסוף המשחק , כעס על ג'ורג' בסוף כשהוא לא החזיר לו את הכדור, זה עדיין נראה טוב יותר מכשהוא צוחק

    1. נכון, אבל סתם הוא הוציא את זה עליו.
      נראה לי שהוא חטף reality check מהעליונות של לברון, בהתקפה הקודמת ובהגנה על שניהם.

  2. ג'אז-פליקנס: יוטה לאורך כל המשחק בעטה בדלי שמיטשל לא מוצא את עצמו וקונלי סוחב את העגלה לבד. ברבע האחרון מיטשל התעורר (יחד עם ההגנה) ולקח את זה על עצמו. למרות הבדלי הספסלים (42-27 לפליקנס), קלרקסון גם היה מצויין עם 23 משלו.
    בפליקנס זאיון עם הגבלת דקות לא ממש היה שם לדקות האחרונות. אינגרם פתח טוב ונחלש וגם הולידיי היה מצויין ונחלש. נשארנו עם רדיק שנתן 21 מהספסל וכנראה יראה את רצף הפלייאופים שלו נשבר.
    הג'אז יכולים להיות מסופקים מהניצחון הזה כי הם היו מאוד חלודים, בעיקר מהשלוש.
    .
    לייקרס- קליפרס: לברון נראה לי חותם על זה כל משחק. לאורך כל המשחק הוא מרכז ונותן לדיוויס לסחוב את העגלה כשהוא מגיע טרי לדקות האחרונות כדי לקחת את המשחק על עצמו.
    וויטרס שוב מוכיח שלברון יודע לסדר ברגים בראש והוא היה לא רע וקוזמה נתן את שלו מהספסל.
    בקליפרס, אין ממש מעבר לשני הכוכבים. הייתי דווקא מעלה את ג'קסון מהספסל כסקורר בחמישייה השניה, ושם את בברלי בחמישייה לצד קוואי וג'ורג' שגם ככה לוקחים את רוב הזריקות שהם על המגרש.
    לקליפרס תהיה בעיה אם הספסל שלהם לא יתן נקודות, וגם מוריס תריך למצוא את עצמו.
    אולי שווה מבחינתם חמישייה עם פטרסון ובברלי, כאשר מוריס וג'קסון נותנים את הכוח אש שלהם מהספסל.

      1. משחקים עם מה שיש… הם פקטור משמעותי, אבל הם עוד צריכים לחזור אחרי בידוד שכל מה שעשו בו זה לראות טלוויזיה בחדרים (זאיון, לפחות כרגע, הראה איך זה משפיע)

          1. במעט דקות שקיבל. ההגבלת דקות הזו היא כנראה מה שהפסיד לפליקנס את המשחק.
            השאלה אם הוא לא היה יוצא מהבועה לאירוע המשפחתי, היתה פחות הגבלת דקות

            1. בסדר אבל הקליפרס בוודאי לא ישימו את הארל וסוויט לו על הגבלת דקות.
              הפליקנס ישמרו את זאיון בצמר גפן במה שנשאר מהעונה הזו.

            2. אני אומר שצריך לראות איך הבידוד הזה בלי כדור ישפיע על השניים. מניח שזה איזה יהיה 1-2 משחקים לפני שהם יחזרו לעצמם והרוטציה של הקליפרס תתייצב.
              במשחק הספיציפי הזה מול הלייקרס, אני חושב שהיה עדיף להעלות את ג'קסון ומוריס לסחוב את חמישיית הספסל ולא לשים אותם בחמישיה ולקבל את הפירורים של קוואי וג'ורג'.

            3. אני חושב שג'קסון עלה בגלל שבברלי בקושי הספיק לחזור אבל לא ראיתי מה ריברס אמר בנושא.

  3. תודה.
    יוטה – קונלי נראה טוב וזה קריטי, כי הוא ההבדל בין קבוצה של סיבוב ראשון ובין "כמעט קונטנדרית".
    ניו-אורלינס – אמורים להשתפר בהמשך עם יותר דקות לזאיון, אבל אני חושב שהם יהיו מחוץ לפלייאוף.
    לייקרס – לברון יצטרך לתת הרבה יותר בפלייאוף. אני בספק האם הוא יוכל לעשות את זה לאורך זמן.
    קליפרס – בלי לו וויל והארל התוצאה די מתבקשת. קוואי לא יקח את זה קשה מדי.

    1. אף קבוצה לא הרשימה. כל אחת בתורה פתחה פער, שנסגר. במיוחד התאכזבתי מהרמה שהקבוצות מעיר המלאכים הפגינו.

  4. פינת ג"ס: אני ממליץ לעקוב אחרי קנט ביזמור מהקינגס. אם הוא יהיה טוב בבועה אני צופה שבשנה הבאה הוא ישחק בג"ס על חוזה מינימום של ותיק.
    .
    מי שמסתכל על החוזים ששחקנים חתומים עליהם בג"ס רואה מספר שחקנים שחתומים על חוזים מאד ידיתויים לקבוצה. שכר נמוך, מחויבות של השחקן ליותר משנה אחת אבל רק חלק קטן , אם בכלל של החוזה מובטח. מבין השלושה: קי בואמן, חואן טוסקנו אנדרסון ומיקל מולדר רק לאחד לכל היותר (כפוף לכך שהקבוצה לא תחליט על עונה פיננסית) יש מקום ב 15. לכל אחד מהם חסר אינץ או שנים (תופעה שמאפינת כמעט את כל שחקני ג"ס) ובעיקר תחום אחד שבו הוא מעולה. קליעה יציבה משלוש מעל ל 40 אחוז, משחק הגנה יוצא דופן, יכולת חדירה לסל או יכול מסירה.
    .
    אם ביזמור יפגין יכולת טובה בבועה ואף אחד מהשלושה לא יעשה צעד גדול קדימה (כפי שסטיב קר ציין שהוא מצפה מהצעירים) נראה אותו בקבוצה ואותם לא.

  5. לילה ראשון של כדורסל תחרותי, שלמרבה הפלא, אכן היה תחרותי.
    .
    הרבה, לא ניתן ללמוד מבעד לערימות החלודה,
    אבל עדיין נחמד לראות פרדיגמות מתנפצות (לא בפעם הראשונה) במאני טיים.
    .
    תודה, תומר.

      1. הנטייה שלך פעם אחר פעם להוקיע ציבור שלם היא לא יותר מגזענות מבחילה.
        אתה לא מסכים עם דעתי? לבריאות.
        גם אני רחוק מלהסכים עם משהו שאי פעם כתבת כאן בהופס.
        בין זה, לבין שיוך כל תגובה שלך לדעה הפוליטית בה אתה מחזיק, יש פער עצום.
        אם בכל פעם שהיית כותב שטות המשמעות הנלווית הייתה שזה עוד סממן לעד כמה "הימין הם (השלם את החסר)",
        אז הימין היה צבוע בצבעים לא מרשימים בכלל…
        .
        לעניין #1
        לא, ממש לא "כמו סמול". שמאל נקודה.
        כזה שממש לא מתעלם מאמיתות כלשהן, בשום מקום. מעדיף להציב אותן כמו שהן מול הפרצוף.
        .
        עכשיו, לעניין #2
        וואו. אתה יודע לבחור היי לייטס. מרשים.
        בלעז מכנים את מה שאתה עושה –
        "דמגוגיה".
        לקחת גרעיני אמת ולשפץ אותם לטובת הנרטיב שלך.
        ישנן עובדות.
        הן מלמדות שיש מעט מאוד (למעשה, אין) שחקנים עם יותר נק' בפלייאוף מאשר לברון ג'יימס.
        יש מעט מאוד שחקני NBA עם יותר סלי ניצחון בפלייאוף ב-NBA.
        על פני קריירה של 17 שנה, מתוכן ב-14 הוא שיחק בפליאוף, ב-239 משחקים הוא קלע 28.9 נק' למשחק ב-52.8% אפקטיבי, לצד 8.9 רב' ו-7.1 אס'.
        לכמה שחקנים יש פלייאוף אחד כזה?
        אתה יודע מה, אני אקל עליך,
        לכמה שחקנים יש עונה רגילה אחת כזו?
        זו האמת. והיא ממש לא לצדך.
        .
        אותן פרדיגמות?
        ובכן, שוב ראינו אותן מתנפצות. כל אותו להג על שחקן שמפחד לזרוק. שלא שומר על השחקנים הבכירים בקבוצה היריבה.
        בעברית צחה,
        ניתן לכנותם כמות שהם –
        BS
        ראינו את זה פעם אחר פעם בעבר, ראינו דוגמה מזה היום לפנות בוקר.

        1. מאיזה אמיתות בדיוק הסמול לא מתעלם?
          שהתובעת במשפט ביבי, פרקליטת מיסוי ןכלכלה, ליאת בן ארי, בחריגות בניה ואתה אפילו לא שומע על זה בתקשורת?

          ולענייננו, לברון במשחק חלש מאוד, לא מבין על מה יש להתלות.
          ומתוך 4 משחקים יש לו 3 משחקים חלשים.
          אז על מה בדיוק אתה מדבר?

          1. תמשיך עם ההכפשה, זה צובע אותך בצבע לא מחמיא במיוחד.
            לגבי השמאל?
            הוא זה שכאשר אולמרט הועמד לדין דרש את התפטרותו.
            .
            לברון אכן שיחק לא טוב. לא צריך ללכת רחוק יותר מהטור הבוקר של מנחם בשביל לקרוא בדיוק מה כתבתי על משחקו של לברון:
            .
            "כמה מילים על הלייקרס –
            .
            הסריחו, וניצחו.
            הכי חלוד, היה לברון. אבל ממש חלוד.
            עד ל-"מאני טיים".
            אז הוא שבר פרדיגמה אחרי פרדיגה.
            .
            לברון מפחד לזרוק את הזריקה האחרונה? זרק. לברון בוכה? זרק, ובמקום לעצור ולפנות לשפוט, הלך חזק על רב' ההתקפה המנצח.
            לברון לא שומר על כוכבי היריבה? שמר היטב באותו סטארצ' סופי על קאוויי, ובמהלך האחרון גם החליף על ג'ורג'.
            .
            השורה התחתונה?
            אין כזו.
            מוקדם מדי בשביל ללמוד משהו."
            .
            עכשיו מי מתעלם מאמיתות?
            .
            (האמת, לא מזיז לי כהוא זה שאתה לא סובל את לברון.
            לא ברור לי למה אתה בוחר לצבוע הייטריות ספורטיבית לא מזיקה בגזענות מעוררת חלחלה. זה לא נותן לאמירות שלך (מפוקפקות מלכתחילה, עם 0 גיבוי עובדתי, וטונות של נרטיב עיוור) יותר מדי אמינות או תוקף)

            1. מעניין, כשלברון מסריח את הפרקט עם 6 מ19 אז זה מוקדם מדי לקבוע משהו.

              אבל כשהוא קולע סל עמוק בדקה האחרונה מול קבוצה שאננה, אז הוא מוכיח שהוא קלאץ׳

              תתפלא, אני לא שונא את לברון בתור בן אדם. אני שונא את הנרטיב הזה שמנסים ליצור כאילו הןא קלאץ׳ וכאילו הוא זה וזה וזה.

              אבל כשבודקים את האותיות הקטנות רואים את כל מה שהחבר׳ה שלו במדיה מנסים להסתיר או לטאטא.

              בשורה התחתונה, ב3 שנים האחרונות לפחות, לברון הןא לא השחקן הכי טוב בליגה, לא הכי קלאץ׳ ולא הכי שום דבר ועדיין אני שומע את כל האנשים מנסים להמציא אותו מחדש בכל מיני מיתוגים

        2. אגב, גורג לנארד סיימו ביחד עם 58, איפה החלק של לברון בזה? לא קיים. לעומת זאת להם יש חלק עצום בכמות הנקודות המועטה שהוא קלע.

          להזכיר לך מי לא שמר על דוראנט בסדרות הגמר?

          אתה מוזמן לעבור משפט משפט שאני אומר ולהוכיח אותי על טעות, בבקשה.

          אני רק יודע ש:
          1. אתה חבר במחנה אליטיסטי שהאחיזה שלו בעם בשפל היסטורי מתמשך. כנראה שהעם טיפש ואצה חכם
          2. אתה ניזון מתקשורת מגמתית, מסיתה שמזקרת הפגנה של 2000 איש וטוענת שהמדינה בסערה או חרטה כלשהי אחרת
          3. עקב מספר #2 אתה אפילו לא מודע לכל הטינופת שסובבת אנשים כמו: ליאת בן ארי, מני מזוז, מנדלבליט, שי ניצן ומה שכן תשמע לא יעניין כלל.

          אגב, המחנה הזה הצמיח את ראש הממשלה הדרוע בתולדות המדינה שהולך להמות מואשם בעניינים מאוד מאוד לא נעימים, ושוב, התקשורת לא פוצה פה.

          אבל קדימה, שאני מחכה לביקורת

          1. כרגיל,
            אפשר לסכם את השטויות שאתה מעלה לאוויר המרשתת במילה אחת. איכס.
            .
            .
            .
            (למען הסר ספק – לא צריך ללכת רחוק יותר מאשר לדיונים שלי עם חגי בשביל להבין שאני כלל וכלל לא מתייחס לדעות כאשר אני כותב "איכס". אין לי בעיה כלל וכלל עם מי שדעתו שונה משלי. זה עד לרגע בו הוא ועבר להכללות גזעניות גסות מהזן של "אתה חבר במחנה אליטיסטי שהאחיזה שלו…")

            1. נו מה לעשות?

              אתה רוצה לומר לי שהגוויה שנשארה מהסמול בארץ היא לא אלטיסטית? שה אולי קשה לשמוע אבל זו האמת.

              אני קראתי טוב את התגובות שלך לפני כמה שבועות, לא ראיתי איזה דיבור ממלכתי או נייטראלי ובוודאי שלא סלידה מהסגנון של אנשים כמו האשך, מנחם והשאר שקוראים לציבור שלם מושחת ואלים.

              עד לתגובה הקודמת אפילו לא דיברתי עליך באופן ישיר אלא על מחנה הסמול ככלל, לא עליך כאיש סמול, אבל אתה קורא לטענות אנשי ימין ולאנשי ימין בכלל קונספירטורים – בכלל לא זלזול.

              בכל מקרה, גם התגובות שלך אליי הן רחוות מלהיות לגופו של עניין, מריחות מהתנשאות (סליחה רק אני לא מבין על מה, לא מכיר אותך ואתה לא מכיר אותי אבל עדיין אתה מרשה לעצמך)

  6. ניו אורלינס רקדה על המגרש, אבל החוסר יכולת שלה לעשות הגנה ולו מינימאלית השאירה את יוטה במשחק עד שהיא חזרה. מה שמעניין בעיקר
    בניו אורלינס זה מה שהם יבחרו לעשות בפוסטסיזן עם החוזים הנגמרים של אינגרם ופייבורס.

    1. אינגרם יקבל מקס. זה בטוח. את פורבס הם צריכים אבל סביר שלא ירצו לשלם לו יותר מ 8 – 10 מיליון. אין יותר מידי ביקוש לסנטר "9'6.

      1. אני גם מניח שיתנו לאינגראם מקס כי לא יחלישו לזאיון את הקבוצה, מה גם שאם אני לא טועה, המקסים יהיו זולים השנה (כי זה מבוסס על התקרת שכר שאמורה לרדת). אבל עם סימני השאלה לגבי ההתאמה שלהם, יהיה מעניין עם הפליקנס ינסו לעשות משהו אחר, כמו סיין אנד טרייד עם דנבר למשל על גארי האריס + חבילה נחמדה, ולחפש לזאיון מספר 2 אחר.

        לגבי פייבורס – אני חושב שסנטר שתופס 9.9 ריבאונדים ב-24 דקות הוא גבוה מספיק, לא משנה מה רשום לו בתעודת זהות. לפי מה שקראתי בניו אורלינס מעריכים את פייבורס בתור העוגן ההגנתי שלהם, ככה שגם אם 17 מליון הוא לא יקבל בשום מקום, אני חושב שהם יצטרכו לשלם יותר מ 8-10 כדי להשאיר אותו.

    1. וכן של זאיון ועוד שחקנים שהיום טובים ומעלה. הסיקורים טוב יש להביא לפחות את הנתונים של אלא שהטיבו לשחק ושל כל הכוכבים המובילים גם אם היו פחות טובים במשחק זה.

  7. תודה תומר,
    1. לא מובן לי איך המאמנים לא מוודאים שציון משחק בהכרעה. בשביל מה יש להם שלושה עוזרים?
    2. קונלי טוב אבל קצת דורך על הרגליים של מיצ'ל. לו אני יוטה, אני הולך עם מיצ'ל. כשהוא מתחיל לייצר בסוף, במיוחד נגד קבוצה כמו נ"א, הוא בלתי עציר.
    3. ההגנה של נ"א בצבע פשוט שערורייה. רואים שחקנים צעירים כל כך לא מחוייבים, זה מדהים.
    4. לברון כבד וחלוד. אני דווקא חושב שעם הזמן הוא ייכנס לקצב וייראה יותר טוב. אתמול נראה שהוא מתקשה להתרומם מעל לרצפה. מזל שיש AD
    5. עושה רושם שהקבוצות מלוס אנג'לס הן בליגה אחרת, לפחות ביחס למשחק הראשון. כשיחזרו "אוכלי האומצות" אצל הקריפרים – הם יהיו מפחידים. לצערי הגדול, קשה לי לראות איך יוסטון "מדינת הגמדים" רוקטס עוברת קבוצות עם גבוהים כל כך גדולים חכמים ויעילים. AD, האווארד, נואה, הארל, זובאץ', מק'גי. סדרה זה לא משחק אחד, יש חשיבות לטחינה עקבית בצבע. טאקר יקיר-האתר ייפול מהרגליים. אני צופה דקות לטייסון פעם-פצחתי-גולגולות צ'אנדלר.
    6. הקריפרים הכי חזקים במערב. לדעתי.
    7. משהו עדיין לא מתחבר בכדורסל ללא קהל. כאחד שראה המון כדורגל ללא קהל – יש לי מקור להשוואה. בכדורגל השחקנים מתאבדים מהרגע הראשון, בלי קשר לקהל, אולי זו מנטליות אחרת של המשחק. כאן עדיין לא ראינו "האסל" אמיתי. אני מאמין שכשיגיעו משחקי הכרעה, גם לפני הפלייאוף, נראה את זה.
    8. אני עם שמעון, הטמיר והעגל (והיו גם אחרים) בעניין האין-קהל: אני לא מתגעגע! הקהל לא חסר לי, לא המיליונרים המפונקים שמפריעים עם הכוסות קולה שלהם על הקווים, ולא הזחוחים ביציעים שרוקדים ומתנשקים ב-קיס-קאם בזמן שהקבוצה שלהם מפסידה. זה לא שיש לי משהו נגדם, זה בטח עדיף בעיני על הקהל הפנאטי המקלל והאלים אצלנו – אבל זה לא חסר לי. לכדורסל נטו יש גם יתרונות, בעיקר לחובבי המשחק עצמו שפחות מתעניינים בחוויה.

    1. עשה ממנו מטלית סחוטה ושפך עליו סנו גבל מגי.
      קאווי במקום להרקיד אותו כי לברון כבר לא מסוגל לזוז ניסה להזיז אותו בכוח עם הדחיפה עם הכתף. לא קל להזיז את השיקצה בקלות. השיקצה שלח אותו לבהיס לדריבל עד הגמר.
      ברצינות 3 גורמים רצחו את הקליפרס זובאץ שאמט והmvp מוריס שפשוט יכל ללבוש צהוב. הגנה והתקפה שערורייתית. נתן לקארוסו קוסט טו קוסט במאני טיים, לא סגר את הריב של לברון בסוף תקע את ההתקפה כל פעם שנגע בכדור וניגר רצח לא יודע איך שרד במגרש ככ הרבה דק על הפרקט.
      בכלל לא היה למוריס משחק אחד נורמלי בקליפרס מאז שעבר אליהם נראה כמו אחרון הנגרים משני צידי המגרש.
      בניגוד להם ללייקרס היה רק מישהו אחד שניסה להרוג אותם קארוסו שהחמיץ כל זריקה חופשית ולייאפ ניגר מהקו והיה אוויר הגנתי.
      דוק ריברס ולו זה הדאגה היחידה לגבי הקליפרס כמו שאמרתי לפני. הם החוליה החלשה. שניהם לקקנים של השיקצה בעלי אות הלשון החומה כבר שנים. רועדות להם הביצים ממנו. השאלה אם בפלייאוף יהיה להם ביצים לשמור דאבל טים ולחץ על כל המגרש כל הסידרה על השיקצה או שיתנו לו כמו המהלך הלפני אחרון החדירת לייאפ באחד על אחד על גרין.
      או שקאווי יתחיל גם לקרוא להם "צוות האימון" ויתחיל לאמן בעצמו😎.
      סליחה מכל אוהדי השיקצה אבל אנתוני דיוויס זה האיש של הלייקרס הוא עם הגנה ב20 רמות על לברון וקולע יותר ממנו לוקח יותר ריב ממנו חוסם יותר ממנו וב2 הנצחונות הקליפרס הוא היה מפלצת. הגנה והתקפה של איש אחד.
      עם כל הכבוד לוויד דיוויס זה השחקן הכי טוב שלברון שיחק איתו. הבן אדם פשוט לבד לגמרי מחזיק להם את כל ההגנה מפחיד אפילו גארדים על הפרימיטר. יש לו כושר גופני עילאי. איזה בזבוז של שנים הוא עבר אצל הכסיל גנטרי הוא כבר היה צריך להיות עם כמה טבעות.

      1. נכון ממש הגיוני שריברס רוצה לתת את האליפות ללברון כי הוא מעריץ אותו. ובכלל צריך מלא ביצים בשביל להביא דאבל טים ולחץ על כל המגרש. כי זה לא שאפשר לעשות חסימה פשוטה קרוב לחצי ואז לברון פשוט יכול לשעוט לסל. הגיוני סך הכל. גם ההבאה של טיירון לו זה בעצם השתלה של התאגיד וזה לא בגלל שלו כבר אימן אותו ומכיר את לברון כנראה יותר מכל מאמן פעיל היום.
        .
        אחרי חוסר ההסכמה שלכם בבוקר כבר נבהלתי וחשבתי שהעולם יתפצל לשניים. אני שמח לראות אתכם מאוחדים שוב.

  8. משחקים צמודים וטובים, כמובן עוד יש הרבה חלודה.
    ליוטה יש יותר גיבוש ואופי מלשקנאים, וזה עזר להם ביום חלש לשלוש.
    *
    לייקרס- קליפרס, היתרון העיקרי של הלייקרס זה שהם יותר קבוצה מהקליפרס, שתלויים ביכולת אישית. הלייקרס ניצחו אתמול על אופי בסיום, וגם על המצ'אפ הנוח של דייויס מול הקליפרס (שבנו קבוצה להאט את לברון ופחות אותו)
    אתמול הלייקרס ניצחו עם שלשות בינוני, גרין חלש, הווארד עוד לא בפורמה, לברון פושר ובלי בראדלי ורונדו.
    בפליאוף הרבה דברים ישתנו

    1. גם אם תחפש טוב, לא בטוח שתמצא שומר נורמלי לדייויס – אולי בן סימונס.
      למרות שאני באמת לא מבין למה ג'ורג' לא לוקח אותו, הפרש הגובה והמאסה בינהם די שולי (ולא, ג'ורג' הוא לא 2.03, הוא לפחות 2.08). למרות שמול לברון עד היום הוא היה שומר לא רע בכלל בכל המשחקים עד כה.

      1. שאלה טובה, לא יודע לגבי סימונס, אבל יאניס, מגי/הווארד אמביד גובר ועוד כמה חברה' כאלה יכולים כנראה להאט את דייויס. אגב, הוא התחיל את המשחק עם 3 מ 8 מהשדה

      2. ששש, עלית על אחד הסודות הכי גדולים בנ.ב.א. פול ג'ורג' הוא 2.18, אבל הוא לא רוצה לשמור על גבוהים אז הוא מציג את עצמו בתור 2.03.
        כמה גדולה הקונספירציה? תראה איך קווין לאב, קווין דוראנט ואנתוני דיוויס עצמו משתפים עם זה פעולה בצילום של טים לברון 2018.

        https://images.app.goo.gl/wqe6Tp4geVuibBAYA

  9. אני חושב שהבעיה בקליפרס היא שהם יותר מדי עמוקים, חסרי היררכיה מעל ראש הפירמידה (של לנארד וג'ורג') ואף אחד עדיין לא מבין מה המקום שלו, או בכלל אם הוא הולך לשחק.
    קבוצה ארוכה זה טוב ונחמד, אבל כשאין היררכיה זה בדרך כלל הופך לאוסף שחקנים לא קשורים וחלוקת אחריות לא ברורה (שמעת מוריס? אתה לא הסקורר או אפילו עוד סקורר בקבוצה הזו, הביאו אותך קודם כל שתשים גוף והאסל, לא כמו במהלך עם לברון).
    כל שחקן צריך לדעת מה הקבוצה והמאמן מצפים ממנו ולפעול בהתאם, זה לא קורה פה.

    ובכלל, כל ההרגשה במדיה מכל הצדדים היא שהמשחק יותר חשוב ללייקרס, שהם באים לנצח, שלנארד מבולבל (וקצת בצדק לאור האחוזים הגרועים שלו בהכנה), שהראל ו-וויליאמס בבידוד וכו' – אז זו באמת נבואה שהגשימה את עצמה.
    ועם זאת, עדיין ההפרש היה רק 2.

    כמה נקודות לסיכום:
    1. זו מתחילה להראות כמו חוסר אונים מכוון כדי להרוויח הפתעה, אבל חוסר ההענות של הקליפרס לאתגר הזה שנקרא דייויס מתחילה להראות מוזר. אז נכון, הוא המאץ' אפ כנראה הכי קשה בליגה, אבל אני באמת לא רואה נסיונות, בטח לא יצירתיים, לעשות איתו משהו. בין אם נקודתית או קבוצתית. פשוט כלום.
    2. משחק 3 מתוך 4 ללברון בסקור נמוך נגד הקליפרס. שוב באחוזים גרועים, נגד קבוצה שלא עד כדי כך מתעניינת במתרחש. אני נחוש בדעתי שדייויס, גם עם 40 נקודות לא יכול לנצח אפילו סדרת סיבוב ראשון לבד, כשלברון באחוזים כאלה.
    3. הבלון ששמו מרקוס מוריס עומד להגיע לנקודת אל חזור. יש לו בדיוק 7 משחקים לחזור, לא לשחקן שהיה, אלא למנטליות שהיתה לו. של בחור קשוח, של האסלר, של מישהו שאפשר לסמוך עליו.
    אני בינתיים רואה סמרטוט זחוח, שנפנף את הספארס, הביא 20 נקודות למשחק בניקס ועכשיו כביכול cashing out his chips כהחתמה נחוצה כדי לזכות באליפות – אז תתעורר כפרה (סליחה על השימוש במילה המזרחית הזאת), אתה קודם כל באת להיות עוד גוף על לברון ודייויס בצבע, ואם תקלע קצת מהפירורים שתקבל, מה טוב.
    4. יואקים נואה – לתת לו לשחק מרגיש כמו להסתובב לבד עם חולצה של הליכוד בהפגנות האנרכיסטים בבלפור ותל אביב – אתה לא יודע מאיפה תיפול עליך המכה. כל מה שנאמר עליו מתבסס על ימיו בשיקאגו, שמאז ועד היום עברו ככ הרבה שנים וליכולת אין זכר.
    5. אני אחזור לנקודה מספר 1, אחד מגדולי המוטיבטורים בתולדות הנ.ב.א, מאמן קבוצה שבאופן עקבי נראת לא מחוברת, לא מספיק מתאמצת ולא מספיק מבינה את גודל השעה והמעמד. ואנחנו כבר די עמוק בעונה הזאת, הזמן שנשאר להפעלת המתג כבר עומד לפוג.
    6. מדברים על בולדגים, פיטבולים ונעליים – בקבוצה הזו יש אחד וקוראים לו פאטריק בברלי, שלעולם יהיה גארד נמוך, ששיחק בחו"ל והיה צריך להוכיח את עצמו וממשיך לעשות את זה ממשחק למשחק. כל השאר – עשירים, מסודרים, זחוחים שחיים על "הישגים" במקומות אחרים.
    7. בוא לא נתמם, גם בצד השני של הכביש המצב לא מזהיר. שם באמת יש אסופת שחקנים שלא ככ קשורה לעצמה. מישהו יודע מה תהיה התפוקה במשחק הבא של קוזמה? וויטרס? סמית?
    8. בניגוד לקליפרס, בלייקרס יש היררכיה ברורה גם בהתקפה וגם בהגנה. הם ישחקו את אותו המשחק, יקומו ויפלו על אותם דברים. בניגוד לקליפרס, הם יודעים במה להתמקד ומה צריך לשפר ולא להתעסק במי שיחק ומי לא, ומה יקרה כשההוא ישחק או יחזור מפציעה
    9. מי המנהיג שלכם, ל.א קליפרס? זה שהולך למועדון חשפנות? ובין היתר הוא גם לא ככ שומר, ומשחק משחק שהוא לעיתים שכונתי? אין לי שום ספק שללא התערבות של לנארד\ג'ורג', הקליפרס לא תגיע רחוק.
    אלה הרגעים של ג'ורג' להראות שהוא יכול להיות מנהיג ומנהיג קולני ולהפסיק להסתרר ולהיות מספר 2.
    או שאולי יקרה נס (לא הייתי בונה על זה) ולנארד יהפוך גם למנהיג קולני, דבר שיכול לעזור גם לlegacy שלו.
    10. הלייקרס השיגו פחות איבודים מאשר הקליפרס, למרות שיש להם בקבוצה יותר מדי שחקנים גבוהים-מפוזרים-משוגעים (הווארד, מגי, וויטרס, סמית) ובעיקר, מעט מובילי כדור, במשחק לא משהו בכלל של לברון.
    המסקנה המתבקשת? כישלון של דוק ריברס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט