יום שישי הגדול חוזר ובמרכזו הבאקס נגד הסלטיקס והמאבס נגד הרוקטס!!! / דור בלוך

יום שישי הגדול חוזר ובמרכזו הבאקס נגד הסלטיקס והמאבס נגד הרוקטס!!! / דור בלוך

אז למי שזוכר לפני פגרת הקורונה נולד היצור המופלא הזה:

תחת הדיל הברור לפיו אני אקום איתו בלילה, אזכה בתהילה מול אמו ובכלל, ובפועל אצפה ב-NBA. אלא שהקורונה התערבה, הדיל הופר, ואני נאלצתי לקום בבקרים עם תהילה אבל בלי כדורסל.

ועכשיו כשייצור הקסום הנ"ל כבר נראה כך:

ה-NBA חוזרת ואיתה יום שישי הגדול!

אז בואו ניגש לאקשן!

21:30 ברוקלין נטס (34-30) – אורלנדו מג'יק (35-30):

שתי קבוצות שדווקא היו במומנטום טוב ערב פגרת הקורונה, ונאבקות זו בזו על המקום ה-8 במזרח שמוביל לפלייאוף, יגיעו למשחק הזה כשהן בהרכבים חסרים מאוד.

הנטס צפויים לחסור את קיירי ארווינג, דורנט, טאורין פרינס, דיאנדרה ג'ורדן, ספנסר דינווידי, קלקסון ווילסון צ'נדלר. בצדר השני, אוקקה ואמינו בחוץ בעוד גורדון ואיזאק בספק.

כך שבמשחק הזה, כאמור קריטי לשתי הקבוצות אנחנו צפויים לראות מאבק בין כריס לוורט וג'ו האריס לניקולה ווצ'ביץ', לא בדיוק החומר שממנו עשויים משחקים היסטוריים.

המג'יק ניצחו את שני המשחקים הראשונים בין הקבוצות העונה, ובכנות אם הנטס יצליחו למצוא מקום לנצח מהבור המנטלי שהם נמצאים בו בעת הכניסה לבועה, לא יישאר לנו לעשות דבר מלבד להוריד את הכובע בפני הקבוצה הזאת.

הימור: המג'יק ב-8

23:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (37-29) – ממפיס גריזליס (33-32):

קבוצה נוספת שהיתה במומנטום חיובי ערב היציאה לפגרה היא הממפיס גריזליס. המדורגים 8 במערב ירצו לשמור על המקום שלהם כדי לתת לקור הצעיר שלהם הזדמנות להתנסות במשחקי פלייאוף, גם אם היציאה תהיה מהירה, וגם אם האווירה מעט שונה מהרגיל.

מבין הקבוצות שהגיעו לבועה ממפיס, על אף שאיבדה את ג'סטיס ווינסלואו, היא אחת הקבוצות עם הסגל השלם ביותר, והיא כמעט לא נפגעה מהפגרה והחזרה לפעילות שלאחריה.

גם פורטלנד יחסית בכשירות טובה, כאשר היא חסרה בעיקר את טרבור אריזה מסיבות משפחתיות. לעומת זאת מי שאמור להינות מהמנוחה הכפויה הוא יוסוף נורקיץ'. קשה לזכור, אבל כאשר הוא היה בריא הוא היה אחד הסנטרים המהנים לצפיה בליגה, ואני לפחות מאוד מחכה לראות איך הקו הקדמי של פורטלנד יראה בבועה.

זאת תהיה הזדמנות ראשונה ובמקרה של כישלון אולי גם אחרונה של הטרייל בלייזרס לסגור פערים, וכשלדמיאן לילארד יש מטרה משמעותית מול העיניים, אתם יודעים שאתם לא רוצים לפספס את זה.

הימור: פורטלנד ב-5

23:00 וושינגטון וויזארדס (40-24) – פיניקס סאנס (39-26):

אם יש משחק לקחת בו תנומה בערב הצפוף הזה, הרי זה המשחק הזה, שמפגיש את הקבוצות החלשות ביותר שהגיעו לבועה מהמזרח ומהמערב, ועל אף סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף קשה לדמיין מי מהן עושה את זה.

פיניקס תמשיך להפגין את היכולות ההתקפיות המרשימות של דווין בוקר, כשמסייע לו ריקי רוביו שנותן עונה טובה ומייקל ברידג'ס שהתחיל להיכנס לענייינים. דיאנדרה איטון עם 19 ו-12 הוא כוח שחייבים להסתכל עליו, ואם לא להעפיל לפלייאוף פיניקס לפחות תשאף להראות שהדואו הזה של איטון ובוקר יכול לקחת אותה לפלייאוף בעונה הבאה, זאת בהנחה שאיטון יהיה בריא כמובן.

הוויזארדס, אחד הפרנצ'ייזס המביכים בליגה, יחסרו את בראדלי ביל ויתבססו התקפית על איש סמית', שאבאז נפייר והצ'ימורה, ואם הפסקה הזאת לא נמנמה אותכם, אז אתם בהחלט ראויים לתואר עכברים של כבוד.

*שימו לב אוהדי פיניקס, פוסט שלם ואף לכלוך על בוקר או על הקבוצה.

הימור: פיניקס ב-12

1:30 מילווקי באקס (12-53) – בוסטון סלטיקס (21-43):

אחד משני המשחקים המרכזיים של הלילה יפגיש את הפייבוריטית במזרח עם זאת שאולי הפכה להיות קצת אנדרייטד. שתי הקבוצות ניצחו בהתמודדות הביתית ביניהן, אבל בבועה אין כידוע ביתיות ולכן המפגש על מגרש נייטרלי בין השתיים יכול לספק מידע מעניין לקראת ההמשך.

בוסטון צפויה להציג את הקו האחורי המצוין שלה במלואו עם קמבה ווקר, שיהיה במגבלת דקות בתחילת המשחקים לפחות, טייטום וג'יילן בראון, שלושתם הפגינו יכולת מרשימה לאורך העונה.

בצד השני מילווקי תמשיך להציג את הסגנון שהגדיר אותה ואת ההצלחה שלה בשנה וחצי האחרונות תחת קואץ' באד – להקיף את יאניס בקלעים שירווחו עבורו את המגרש ולתת לו לעשות את הקטע שלו, כל עוד הקטע שלו ממשיך להיות 30 נקודות 14 ריבאונדים 6 אסיסטים חסימה ואסיסט (MVP! MVP!!!) מילווקי יכולה להיות אופטימית לגבי הסיכויים שלה לכל הפחות לצאת מהמזרח.

הימור: מילווקי ב-5

3:00 סן אנטוניו ספרס (36-27) – סקרמנטו קינגס (36-28):

במבט ראשון נראה שאלה שתי קבוצות שיתנו הרבה דקות לצעירים, יעלו הרכבים נסיוניים ויחכו בקוצר רוח ליציאה מהבועה כדי להתאחד מחדש עם המשפחות והחברים.

ובכל הנוגע לסן אנטוניו זה ככל הנראה אכן המצב, אם הייתם שואלים את ביופורד, פופוביץ' והאוהדים כנראה שהם היו מעדיפים שהעונה ההיסטורית שבה הקבוצה לא תעשה את הפלייאוף לא תימתח על פני 12 חודשים, אבל אף אחד לא בחר את הקורונה, וזה המצב ואיתו צריך להתמודד והדרך של סן אנטוניו להתמודד ככל הנראה תהיה לתת הרבה אשראי לווייט ומארי ולקוות שהם יגשימו את הפוטנצאיל שלהם דבר שהם התקשו לעשות בגלל פציעות, בעוד אולדרידג' יחמיץ את כל 8 המשחקים.

אבל לגבי סקרמנטו המצב מעט שונה ואם אתם מחפשים סוס שחור שיכפה משחקי הכרעה, הרי שסקרמנטו בהחלט יכולים להיות סוס שחור כזה. העונה שלהם הייתה מאכזבת מאוד לפחות בעיני, השלד הצעיר של פוקס, הילד, בוגדנוביץ' והולמס יחד עם וותיקים כמו ביליצה היה צריך לעשות יותר מ-28 נצחונוות, אבל עכשיו יש להם הזדמנות לייצר מומנטום מחדש ויהיה מעניין לראות כיצד והאם הם יצליחו לעשות זאת, לא רק בהקשר של העונה הנוכחית אלא גם לקראת העונה הבאה.

הימור: סקרמנטו ב-12

Nov 4, 2018; San Antonio, TX, USA; San Antonio Spurs power forward LaMarcus Aldridge (12) talks with guard DeMar DeRozan (10) during the second half against the Orlando Magic at AT&T Center. Mandatory Credit: Soobum Im-USA TODAY Sports

4:00 דאלאס מאבריקס (27-40) – יוסטון רוקטס (24-40):

בהחלט משחק לחכות לו כשיוסטון תנסה להראות שהיא קונטנדרית אמיתית, בניגוד אולי לדיעה הרווחת, בעוד דאלאס תרצה להמשיך ולהתקדם לקראת הפיכתה ככזאת על הכתפיים של דונצ'יץ' ופורזינגס בשנים הבאות.

יוסטון עם ההרכב הנמוך שלה, תחסר את אריק גורדון לפחות לשבועיים, מה שאומר שהיא תצטרך לקבל יותר מקובינגטון והאוס, כי לקבל יותר מהארדן ווסטברוק, שחוברים ל-60 נקודות, 15 ריבאונדים ו-15 אסיסטים למשחק יהיה כנראה קשה לצפות.

בצד השחקנים המשלימים של דאלאס, המאבס יבחנו לעומק את יכולתם של הרדוואי ג'וניור ודלון רייט, להוות שחקנים משלימים אמינים לצמד היוניקורנים האירופאים שלה, כי כידוע החלון לא נשאר פתוח לזמן רב ב-NBA, ואם זה לא זה, אז המאבס יצטרכו לעשות מהלכים כדי להעמיד קבוצה שלפחות יכולה לעשות ריצת סוס שחור כבר בעונה הבאה.

הימור: יוסטון ב-5

לפוסט הזה יש 511 תגובות

  1. איזה כיף שהליגה חוזרת, כאילו החיים נראים יותר טוב.
    דרך אגב דווקא לא מפריע שאין קהל, להיפך אתה מרוכז נטו בכל מהלך ומהלך עוד יותר מהרגיל.

  2. מזל טוב דור!
    .
    מבחינת המשחקים – פורטלנד-גריזליס משחק קריטי להמשך העונה של הבלייזרס. הפסד כאן יכול להשאיר אותם בחוץ, לכן אני חושב שהאיש המרכזי היום זה לילארד שיתפוצץ על הקבוצה השנייה. מילווקי-בוסטון מאוד מעניין, כמובן, לגמרי משחק ששווה להשאר ער בשבילו.

  3. תודה רבה דור. גם לי התרגיל הזה הלך, אבל באמת גם צמצמתי את הקימות שלי
    .
    ערב סופר מסקרן כאשר יוסטון פוגשת את המאבס. מעניין יהיה לראות איזה טקטיקה הם יבחרו בשביל להאט את לוקה (היו להם משחקים השנה נראה לי מול הקליפרס שהם לא עשו דווקא חילוף אוטומטי אלא הלכו יותר על טראפ) האם זה: ניתן ללוקה לנצח אותנו, או שיהמרו יותר על הקלעים. הימור להערב על המשחק: טאקר יוצא ב6 עבירות.
    .
    נדלקתי על אייטון לאחרונה. במהלך ההפסקה הארוכה הזו הלכתי לראות קצת משחקים של הסאנס וכמובן גם במשחקי ההכנה. הוא פשוט נראה פנטסטי מבחינה הגנתית. היכולת שלו לא לאבד גארדים, או בכלל שחקנים זריזים בחילופים היא די טובה (לא צפיתי בו מספיק בעונת הרוקי אז אני לא יודע לומר אם היא השתפרה אבל אני מניח שכן) ובתוספת זה שהוא התחיל לזרוק מ3 עם יכולות הזריקה שגם ככה יש לו? פצצה.
    אני חושב שמנחם כתב באחד הספרים שלו על הבחירה של יוסטון בהאקים שברור שג'ורדן הוא הטוב ביותר אבל אי אפשר לומר שיוסטון עשו טעות כאשר הם בחרו בהאקים. לא שזו אותה הפרופורציה לגבי לוקה אייטון כי מה שלוקה עושה השנה מציב אותו גבוה מאוד בשחקני הליגה, אבל אני רוצה להאמין שעם השנים אייטון יצמצם קצת את הפערים (וזה תלוי בעיקר בהמשך שיפור הגנתי ויכולת הקליעה שלו) הוא שחקן שיכול להגיע ל24 נק' באחוזים טובים 12 ריב' ו2 חסימות. לו יהי.

  4. חלל,בבועה,בכדוה"א,מול אולם ריק או מול אולם מלא. בשביל לברון ג'יימס זה לא משנה.
    כמובן שבשביל רפי ההבנה באתר זה היה עוד סל ניצחון ,עוד משחק מקדים לפחות עד שהלייקרס יזכו באליפות ואז יוכלו לקבל מנוחה.

    בהשוואה ישירה מהנבא לליגת ווינר סל.
    אין ספק שרמת הכדורסל יותר גבוהה אבל ביחס לתקציבים-מגיע שאפו גם להנהלת הליגה כאן בישראל שעשו עבודה לא רעה.

    1. טובים יותר בלי ספק. גם קשים יותר כלכלית, עם הרבה פחות אנרגיה, זמן לתחביבים, קריירה וחברים, ובכלל לעצמך. מי שיש לו ילדים יודע שאין במה שכתבתי שום סתירה.

  5. דור, הבן שלך בלי ספק אחד המתוקים.

    תגידו מה שתגידו על סילבר, לפחות את אלו מאיתנו ששונאים להתעורר ב2 בבוקר הוא פינק עם המון משחקים מוקדמים. זה ישאר כך לכל אורך משחקי ה'עונה הרגילה' (לגבי הפלייאוף לא בדקתי).

  6. חמוד, הקטן.
    עוד רגע מבלי להשים לב (אם החינוך ראוי ואיכותי) אתה תשב אתו במרפסת, תשתו יחדיו בירה, ותצפו בשידור חוזר בדיליי של כמה ימים במשחק של הסאנס.
    .
    (טוב,
    אם בחינוך איכותי עסקינן,
    אולי 14 זה גיל מוקדם מדי,
    מוקדם מדי בשביל להציג לבן שלך חומרים מסוכנים וממכרים…
    …דוגמת אהדת הסאנס)
    .
    ובנימה קצת יותר רצינית ומתובלת ווישפול ת'ינגינג אופייני וקארדינלי –
    !GO SUNS
    .
    (גם אם זה לא באמת משחק עם השפעה כלשהי על משהו…)
    .
    תודה, דור.

  7. חמוד הקטנציק, מאחל לו לישון לילות שלמים, ולך לקום למשחקים מבחירה. (מצד שני, כשאני ביליתי את השעות של הלילה עם הבנות שלי, גיליתי משפחה של שועלים שמגיעה מדי לילה לחצר. נחמות קטנות זה הדה בסט).
    תודה רבה על פריוויו מעולה

  8. פיניקס סאנס… מזכירה לי את הסמול הישראלי:
    מיעוט קטן, שהפעם האחרונה שהיה רלוונטי זה איפהשהו באמצע שנות ה90.

    חחחחחחח סתם הייתי חייב.

    1. מצד אחד, זה לא מפתיע כי הבנאדם נוצרי אדוק, מזן הכורעים ברך רק לאל.
      מצד שני, זה לא מפתיע כי הבנאדם עוקב קבוע בטוויטר אחרי יצורים כמו מייק צ'רנוביץ' (ההוא ש"אומני פיתוי" דוחים ברחבי העולם מתרחקים ממנו כשהוא עובר לידם ברחוב), דייב רובין (מהסרטון המפורסם של "איך עזבתי ערימה של אנשי קש כדי להרוויח כסף בזכות האלט-רייט") ובן שפירו ("קראתי פעם לבוט עני. אני חכם". ידוע גם כ-"זה שלא היה פופולרי בבית ספר, ובמקום ללמוד לעבוד עם מה שיש, הוא בחר להוציא את העצבים על נשים ומיעוטים בשארית חייו", הסופר של "יומני טרנר 2: אלקטריק בוגלו", ובקרב חוגים מסויימים כ-"היי, אני בן, ואני אוהב להעמיד פנים שאני לא יודע את ההבדל בין דברים או מה מילים אומרות").
      (ג'ונת'ן אייזק הוא גם השחקן הראשון שבחר לא ללבוש את החולצה של BLM בזמן ההמנון)
      .
      חשוב לציין כי יש מי שיחשוב שאני חושב אחרת – זה בסדר אם שחקן לא רוצה לכרוע ברך בהימנון, מכל מיני סיבות. אם הסיבה דפוקה, כמו המצד שני שפה, מותר לי לבקר אותה. כמו שמותר לקיירי אירווינג להגיד שהירח הוא איש גדול בשמיים אוהב להסתכל עלינו כשאנחנו עושים סקס, ולי מותר לבקר אותו (את קיירי. לבקר את האיש הגדול על איך שהוא צופה בנו זה כבר מטא קריפי מדי עבורי).

  9. קולינס מצויין. פורטלנד קצת זקנים. ממפיס צעירים ונמרצים כיף לראות אותם. אבל חייבים לנצח

  10. שריקה לצעדים במתפרצת!
    ימות המשיח כבר פה. יש חיסון לקורונה.
    אולי אפילו יצליחו יום אחד לשרוק את זה לאול סטאר ולא לשחקן רוטציה.

  11. שחכתי כמה אני אוהבת את נורקיץ, איזה כיף זה שהוא חזר אפילו אם זה רק ל8 משחקים.
    הביג מן שאני הכי אוהבת לראות משחק בליגה

  12. הקטע של יאניס שהוא כל כך מהיר ומצליח להגיע ראשון להתקפה מול הרכז של הקבוצה השנייה שיורד ראשון להגנה ונועל אותו על הגב שלו בפוסט.
    2 נקודות בטוחות.

    1. יופי של הכנה של הסלטיקס למילווקי. כזו פתיחה מביכה עם חוסר הביטחון של הייווארד בהחטאה של סל קל.

  13. סופית, אני הנאחס של הסלטיקס. כל משחק שלהם שאני רואה, הם נראים כמו נערים ב' של עירוני אשדוד. מזל שבקרוב אני פורש, מקווה שהבור לא עמוק מדי

    1. המשחק גמור.
      לא אתה אשם אלא סטיבנס
      הכנה נוראית!
      נראה כמה סבלנות תהייה לאינג' לפני שילך בדרך חדשה עם פילוסופית משחק חדשה וסטיבו יקבל קבוצה חדשה של רוקים, שחקני קולג' צעירים ומוכשרים, מתאים לו.

  14. יאניס עושה עבירות שלא נשרקות בכלל.
    השופטים מזלזלים בשחקני הסלטיקס. אחת הביבות היא אפאתיות של סטיבנס…

    1. זה אני ממש מסכימה.
      סטיבנס חייב לעשות יותר רעש לשופטים, דבר כזה לא היה עובר אצל מאמנים אחרים בשקט

  15. מנחמנו
    בבת גלים יש עכשיו ב 2 בלילה 15 קשרים. זו פתיחה יפה מאד של הבוקר. מניח שתעלה בסביבות 11 ל 20 קשר.
    גל נמוך עדיין בנמל 60 ס"מ…

  16. הבלייזרס עשו לעצמם עוד רכבת הרים בסו ההארכה אבל סיימו את זה עם ניצחון. טוב לראות שנורוקיץ' חזר כמו שצריך וכרמלו היה מועיל

  17. לדור – אין כמו תינוקות.
    בוכים בלי סיבה. מחרבנים בלי הפסקה. מתעוררים באמצע הלילה. אוכלים אוכל שנראה כמו קיאה. ואחר כך אנחנו צריכים להסיע אותם. לאסוף אותם. לעשות להם ימי הולדת רועשים. לגמול אותם מחיתולים ולראות את כל הבגדים שלהם מתמלאים בחרא. לראות אותם עושים טנטרומים מטופשים ובשביל מה? צעצוע מפלסטיק במקדומלג? ולסבול את כל המשפחה המודניקית שמתע-שת לראות את הילד.
    אני לא קונה את פני המלאך.
    💖💖💖 (שיהיה לבריאות, ילדים זה אושר, השיעור שלנו)

  18. הפרוסס צודק, המשחקים האמיתיים זה קרבות מיקום 8,9 במערב,
    מעבר לזה במזרח עושים חשבון לא להיות במסלול 1-4-5-8 של היאניסים.
    במערב אין חשבון כזה כי הלוס-אנג'לסיות יסיימו 1-2 ולקבל אותן בפלייאוף – אותו כאב ראש. אין דרך לחמוק מזה.

      1. כמו שזה נראה עכשיו, אחרי שג'נטרי הגאון ייבש את ציון בסוף, הם יילחמו עם הגריזליז גם במיני פלייאוף בסוף. הצעירים נגד הזקנים.

    1. מערב זה באמת לא משנה, 1 ו2 רמה מעל ואם ווסטברוק לא יחזור לסיבוב הראשון אז אני לא רואה הבדל רמות רציני בין 3-7.
      יהיה מעניין

    1. והנה שלשה של יאניס מרגיעה את כולם והיתרון שוב 10….
      מילווקי משחקים עם הסלטיקס בחתול וברחש…

          1. בדיעבד, איינג' נפטר מתומאס בזמן בגלל הפציעה והביא את קיירי (אין GM שלא היה פועל כמוהו בזמנו).
            איינג' גם שילם כסף גדול למי שהיה מגיע (בראון בקיץ שעבר) ואני מניח שטאטום יקבל גם את שלו. אני לא חושב שזה איינג' בהנחה שיש שם בעיות פנימיות

            1. יש כאן אוהדי סלטיקס באמצע משחק אז אני אגיב לך על זה אחרי שייגמר 🙂

            2. למה?
              תן את תאוריית הכאוס שלך לגביהם

    1. אין שום בעיה עם המופעים בפסקי הזמן ובמחצית. הבעיה שיש פסקי זמן עבור המפרסמים ושהם ארוכים מדי כדי לדחוס כמה שיותר פרסומות

  19. הסלטיקס יכולים להיות מרוצים שהם רק בפיגור 6 אחרי מחצית כזו שהם רק מחטיאים. אפשר לציין אצלם רק את סמארט ו-ווינמייקר מהספסל.
    סמארט חייב לשחק במגביל לדקות של יאניס כי הוא היחיד שמצליח להסתדר איתו (כשבראון לידו לעזור).
    .
    אצל הבאקס חייבים לקבל תרומה ממישהו שהוא לא יאניס. מידלטון עם 15 אבל ב-1 מ-6 מהשלוש (5 מ-13 מהשדה).

  20. חתול וברחש

    עכשיו תור הברחש

    שמתםלב שהאבטיחים השנה יותר טובים מאלה של שנה שעברה.
    יאמי האבטיחים.
    תיכף מחצית, זמן מושלם להחליף ציוד גלישה באוטו.

  21. לופז שחקן סופר אנדרייטד, והקליעה היום נכנסת בניגוד לרוב העונה שהיה די קר, וזה יהיה סופר מסוכן אם יישאר ככה. עד כה עם 2/4 משלוש ושתי חסימות, תרומה אדירה לקבוצה, בעיקר בהגנה

  22. סטיבו לוקח טיימאאוט מתבקש לארגן תרגיל ובודן מקבל מתנה נפלאה הוא יעלה את מי שיעלה ואולי התרגיל ידפק!

    1. הספסל של הסלטיקס, או יותר נכון, סמארט ו-ווינמייקר, סוחבים אותם. טאטום איום ונורא, הסלטיקס חייבים אותו כדי לנצח את המשחק.
      .
      יאניס נרגע קצת בצד השני ומידלטון בכלל לא קלע כל הרבע. הבאקס צריכים תרומה ממישהו שהוא לא יאניס (ורובין לופז שמשום מה קולע הוא לא הפתרון).

  23. למה וואנמייקר לא קיבל פה סל ועבירה? כי יש דרג (יאניס) ויש גרב וואנמייקר וטייס וסמארט ו-וויליאמס ועוד רשימה ארוכה…

  24. יאניס שוב מחלק מתנות עם הפאולים שלו. הוא חייב להבין שעבירה שלו חשובה כמו זהב עבור הבאקס. אני לא זוכר כוכב בסדר גודל שלו שהיה יוצא בשש עבירות בכל כך הרבה משחקים

      1. 1 מ-3 מה-3 – בקושי זרק.
        אם אני הקבוצה היריבה אני מעדיף שינסה לנצח אותי מבחוץ במקום שיטחן פנימה שם זה או סל או עבירה או שניהם

            1. בבוקס סקור של המשחק באתר הליגה

            2. נו… 1 מ-3 מה-3 ו-14 מ-20 מהשדה גם שם

            3. אה, אני דיברתי בכלל על בראון כתגובה למנחם. היה פה בלבול

  25. יאניס עשה יאניס. קבוצות צריכות להמר שינצח אותם מבחוץ ולא יטחן מפבנים. הסלטיקס משום מה לחצו עליו היום בחוץ במקום לתת לו מטר שיזרוק.
    מידלטון זרק לבנים אבל לפחות קלע את השלשה החשובה.
    דיוויצנזו ראוי לציין.
    .
    הסלטיקס כמעט גנבו את זה. אבל שקמבה נראה על הגבלת דקות וטאטום חושך מצריים… בראון ניסה ולא הצליח. סמארט, ווינמייקר ות'ייס היו שם עבור הסלטיקס. הייוורד לפרקים. אבל (בעיקר) טאטום ובראון צריכים להתעלות על עצמם

  26. דאלאס חיסלו את הארדן. מישהו ענה לי שתמיד עושים עליו דאבל טים, אבל ההבדל הוא שהערב דאלאס שמה עליו שניים כשהוא רק מקבל את הכדור מואין לו אפילו סכוי של התחלת כניסה אז הוא מוסר.

    1. כל קבוצה עם טיפה הגנה מפרקת את יוסטון, בודה ההגנה שהם מציגים, לייקרס והקליפרס יחסלו אותם ודי בקלות

  27. הכדור נכנס היום לדאלאס אבל ההגנה של יוסטון מבישה , ממש זריקות אימון דאלאס מקבלת, הארדן ויוסטון למדו מהחשפניות לפתוח בהגנה

        1. 😂😂
          לפני כמה ימים עשיתי יורוסטפ בשכונה על מישהו שהתלונן על צעדים אמרתי לו מה פתאום והוא אמר לי מה אתה הארדן. התקפה אחרי זה עשיתי לו דאבל סטפבק ואמרתי לו זה הארדן 😂😂

            1. תתלהב אבל בפרופורציות😎

            1. נחכה ונראה

            2. אני עם טראסט אמביד היה מתעלל בקבוצות האלה, סימונס הנגר יכול לקלוע 30 על יוסטון

  28. מנחם?
    היי מנחם, מנחמנו, נראה לך שסטף היה מחמיץ עכשיו אחת מהקו?
    אמרת שסת קלע יותר טוב, ניחא אני יכול להסכים עם זה, אבל סטף זו קלסה אחרת. זה ווינר אמיתי שלא היה מחמיץ קליעה מהקו במצב כזה.

  29. דאלאס כאלה חלשים, לא מבין למה קרלייל לא הביא דאבל טים על הארדן כל המשחק עם השחקן של קובניגטון שלא מסוגל לקלוע גם אם חייב ליליים בו

  30. ריסטריקד שמיסטריקטד 😂😂😂 מה זה משנה תוקף זה תוקף רק החוק הדפוק של איפה עמדת לסילבר הפתרונים 😂😂
    זה כמו לומר שאם דרסו אותך במעבר חצייה זה לא דריסה אבל אם הייתה על המדרכה סה דריסה

    1. לא, זה כמו לומר שאם התפרצת לכביש זו לא דריסה (או לפחות אחריות הנהג נמוכה) אבל אם התפרצת במעבר חציה זה כן .

    1. ההפסד במשחק הזה כולו על קרלייל. השאיר את קרי, שלא פגע, ברבע הרביעי במקום להכניס את בורקס. ההתקפה של דאלאס בסוף המשחק היתה כל כך גרועה. לוקה חובט בכדור ובסוף מעיף שלשה אבודה. כל האחרים עומדים ומסתכלים. והסל האחרון של קובינגטון שהשווה? מאמן צריך להתפטר על מקרה כזה. ככה חינכת את השחקנים?

    1. דאלאס לא היו מצויינים, ההגנה שלהם הייתה נוראית למזלם הם שיחקו נגד יוסטון קבוצה אם הגנה אפילו רעה יותר, כל קבוצה עם טיפה הגנה הייתה גומרת את המשחק הזה היום הרבה לפני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט