סוף-סוף! / מנחם לס

כמה חיכינו לרגע הזה.

הכדורסל סוף-סוף חוזר. מבלי לקחת מאומה מהכדורסל הישראלי – ואני אפילו הופתעתי לטובה בשבועיים האחרונים מההתלהבות באתר, ואפילו מרמת כמה משחקים (שאת ההיילייט של רגעים מובחרים מהם ראיתי בסרטונים ביוטיוב) – ה-NBA הוא הדבר האמיתי. הכל מתחיל הערב אצלנו בארה"ב ובלילה אצלכם. לפני שנרגיש – העונה תסתיים, והפלייאוף יתחיל.

אף פעם לא הייתה עונה כזאת, ואף פעם לא היה פלייאוף כזה.

איש לא יכול לנחש למפרע מה יהיה, כיצד הבועה תשפיע, כיצד משחקים ללא קהל יתקבלו, וכיצד הם ישוחקו. למעשה, יהיו דברים שיפתיעו אתכם לטובה: ראיתי כמה דקות של סרטון המנסה להראות ולהשמיע כיצד זה יהיה. אף פעם לא שמעתם מאמנים נותנים הוראות כאלה בזמן המשחק – כמה מהם צורחים ללא סוף ואף שחקן לא שם לב אליהם, אבל מה שהפתיע אותי היה לשמוע כמה 'COACHING' נעשה ע"י כמה פוינט גארדים, והקולני ביותר הוא כריס פול! הוא 'מאמן' תוך כדי שהוא משחק יותר מכל אחד אחר.

קולות הקהל, מחיאות הכפיים, הצרחות – ה-NBA עשתה את הטוב ביותר שיכולה היתה לתת הרגשה של משחק, ועלי להודות שהיא עשתה עבודה טובה מאד. נתנו לנו שתי דקות ללא RECORDING שה-NBA מוסיף למשחקים, והדממה היתה כל כך מוזרה! כאילו כדורסל בבית קברות.

הלילה יתחיל גם הבלוג החי במשבצת של הפריוויו.

אני מבקש דבר אחד: לדעת את הגבול. לגחך, לצחוק, אפילו להעליב פה ושם – הכל חלק מהמשחק. אבל אם יתחילו קללות, גידופים, ומילים שכל מטרתם היא הכפשה, נאצה, ובזיון, לא תהיה לי ברירה – ואותו דבר לעורכים אחרים – למחוק תגובות.

מטרתנו היא לשמור על אתר שנוכל להמשיך להתגאות בו.

בהצלחה ושיהיה כדורסל על!

תודה,

מנחם

(נ.ב: גו קליפרס, גו!)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

    1. המשחק המעניין מחר לוקה נגד הארדן וראס בשעה 4.15.
      חבל שבאקס בוסטון תקעו ב1 וחצי בלילה
      בשביל האווי לאסוף שמו לו משחק מוקדם אש!!! נטס מגיק ב9 וחצי 😂😂😂😂
      התגעגעתי לקוריוז חבל הוא לא בבועה במקום הנטס ווש כל הפחונים האלה לפחות היה פחון איכותי קצת לוגומקצת נאטמאג משהו..

  1. היא לא מעניין. בברלי הארל וסוויט לו לא ישחקו הלילה. הקליפרס עושים פופ 😂😂.
    גם דיוויס בספק וגם ציון כנראה לא ישחק. לילה של שינה והשלמת תקצירים.
    דוק רק תעשה טובה אל תסיק לנו מסקנות מהמשחקים האלו. כולם כבר מחכים רק לפלייאוף. אלו עכשיו 8 משחקי אימון של השחקנים הנורמלים ולא המחליפים

      1. בסדר עדיין לא מעניין הקליפרס שומרים את הקלפים לפלייאוף.
        לדעתי לונזו מנצח הלילה גם בלי ציון
        שיקצה קאווי ילך צמוד אבל פטרסון וזובאץ לא יספיק מול דיוויס.
        הכי מצחיק פתאום קאווי לא עולה לשחק בgtd 😂 ועושה פופ עד הסוף

  2. האמת זה יום מצויין – היום תשעה באב אז אני אנוח הרבה, מחר יום שישי לא עובדים – אחלה יום לפתיחת הליגה מבחינתי.

    1. באמת מקנא בך. אך לו ג"ס היו בבועה. הרי כולם היו מפחדים מהם. הזדמנות מצוינת לבחון את וויגינס עם גרין וקרי ואולי אפילו קלי (הוא לא היה מסכים לשבת בצד עכשו כשקיבל אישור לשחק) ואת צבא הצעירים המאותגרים כדי לראות אם מי מהם שווה משהו.

  3. תודה מנחם! כדורסל בלי טראש טוק זה כמו כדורגל בלי סרחיו ראמוס. יאללה באלאגן, כשיש זברות ומזכירות – אף אחד לא רוצה להפסיד.
    איך אמר המאמן האמריקאי שלי מהנוער שלא ידע טוב עברית (בוב גונן בשבילך מנחם):
    ״היא לא ניתן פשרות!״
    .
    שמעון איך תשרוד בלי ההשחלות של האטלנטי? סימונס יפצה אותך 💪

    1. דה שוט יקירנו, מה אתה אומר על זלעטן?
      בן 39 הנער ומבריע כמו בחור בן 25. תחשוב איפה מילאן היתה היום אם היו מוציאים אותו מגלקסי בתחילת העונה.
      זה לא רק שהוא מצחיק ברמות עם פילוזופיית החיים שלו, וזה שהוא נדבן ואיש טוב ומצחיק, כן כבר אמרתי. הוא פשוט בלתי נגמר.
      שלא יפרוש ולא יגמר לעולם!
      הנה המשחק אתמול מול סמפדוריה. כבש 2 ובישל את השני.
      https://www.youtube.com/watch?v=fdJmSnbs_pI
      מלך

      1. מילאן בזון של הלייף הרבה בזכות זלאטן.
        הוא מטטרש שם חופשי על המאמן וההנהלה כל שבוע וכל שבוע שמועות שהוא עומד לעוף 😂
        המאמן הוחתם לעוד 3 עונות אם אני זוכר בעקבות היכולת. כבר סוכם עם מאמן גרצני אחר ובגלל ההצלחה ביטלו איתו והשאירו את הנוכחי.
        כבר 10 שנים הם לא ניצחו ככה אולי התעלנו על הרמה של ביתר 😂

      2. באמת הזוי ולגמרי בניגוד לכל התחזיות. לא נגמר השוודי. ההפסקה עשתה לו טוב, הוא באמת שופך עליהם רפש על ימין ועל שמאל, נראה לי שבכל זאת יעיפו אותו, כאב ראש להנהלה.
        .
        מנחם, איך עושים טראש בלי זבל? חחח 🙂
        אל תדאג, יהיה בסדר, פליקנים נגד נגני ג'אז משחק אש, עם או בלי ציון.

        1. דה שוט, הוא הגיש למילאן על מגש, את האליפות האחרונה שלהם. אם לא מחתימים אותו למרות כל הטירטושים הם מטומטמים ויורים לעצמם ברגל… שיכאב להם בראש ובאשך ויחתמו אותו ל 3 שנים…

  4. מנחם מה תעשה עם הגבבות המפחידות האלה, עוד מעט ולא יראו את העיניים.
    היום אתה יכול לספר הכל עם מכשיר כמו בלינק המצורף.
    אתה שם את הראש המתאים וזה לא פוצע אותך.
    גייל יכולה לעמוד מולך ולחתוך קצת את היער שיש לך מעל לעיניים בלי חשש שתפצע אותך.
    https://www.lightinthebox.com/he/p/kemei-km-1407-hair-clipper-electric-shaver-razor-nose-hair-trimmer-cordless-men-barber-tool_p7871610.html?currency=ILS&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_45%7C444_7419&country_code=il&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&adword_mt=&adword_ct=394665801787&adword_kw=&adword_pos=&adword_pl=&adword_net=u&adword_tar=&adw_src_id=4261281658_7914693068_82778214955_pla-833719672230&gclid=EAIaIQobChMI59LRiMX06gIVyu7tCh1ETgLFEAQYCCABEgL9AfD_BwE

  5. סתם שאלה לא קשורה,
    יש פרסים כספיים לקבוצות בליגה(NBA) על אליפות, הגעה לפלייאוף, וכאלה?
    פשוט אף פעם לא שמעתי על זה

    1. יש, וכמובן ההכנסה מכרטיסים, זכויות שידור וכיוב לקבוצה שמוסיפה עוד 10-15 משחקים נוטפי רייטינג, עם מחירי כרטיסים גבוהים יותר ואולמות מלאים.

    1. זה לא האווירה במגרש שתפגע (כן או לא) כמו האווירה בבית כי כל פיפס שני הולך לפתוח דיון על זה. ״גראושנייביץ מקבל את הכדור, ״שלוש שניות על שעון הזריקות, מוסר ללימברוב…״ ״אתה רואה, אם היה קהל גראושנייביץ היה לוקח את הזריקה״ ״עבירה של מולולו!״ ״אם היה קהל המאמן היה לוקח פה פסק זמן״ ״מורדוכן שלוש משלוש מהקשת… מחטיא!״ ״הוא צריך את הקהל להכניס את עצמו לזון.״ וכן הלאה וכן הלאה לעייפה. שלא לדבר על ההסברים המלומדים על זה שהקבוצה לא משחקת באולם הבית/שזה לא באמת אולם חוץ/כל הקבוצות משחקות באותם מגרשים/מתאמנות באותם מגרשים/לא צריכות לסוע ממשחק למשחק. איך יוכלו בלי ״להזכירך, סקשקש קולע ב25% יותר בבית, אז המאמן יעדיף ללכת עליו״? בקיצור, יהיה מייגע.

  6. ESPN, שבבעלות דיסני, הוציאו רגע לפני פתיחת הליגה כתבה על מרכזי פיתוח השחקנים של ה-NBA בסין. הליגה התחברה לאקדמיות מקומיות כדי לנסות למצוא את היאו מינג הבא ולקדם שיתוף פעולה עם המעצמה הכלכלית הסינית (הכניסה של הליגה לסין שווה חמישה מיליארד דולר לפי הכתבה), רק שהדיווחים ש-ESPN מוציאים הם מזעזעים.
    הפרות זכויות אדם, תנאים עלובים, שקרים להורי הילדים, מניעה של לימודים מהילדים למרות הבטחות, התעללות בילדים, התעללות יותר קשה בילדים אויגורים, ואווירה של "גרמניה במלחמת העולם ה-2".
    נכון לעכשיו התגובה מצד הליגה, של מארק טייטום, היא "נשקול את האופציות" רך וחסר ביקורת.
    כדאי לכל מי שמעוניין לקרוא ישירות מהאתר: https://www.espn.com/nba/story/_/id/29553829/espn-investigation-finds-coaches-nba-china-academies-complained-player-abuse-lack-schooling
    .
    ולי חשוב לציין שאני מאמין ש-ESPN לא היו מספיק מלומדים בנושא כשהם פירסמו את הכתבה. לכולנו יש את חופש הביטוי, אבל לפעמים יש השלכות שליליות כשהם לא חושבים על אחרים ורק על עצמם. כל כך הרבה אנשים יכולים להיפגע מהכתבה, לא רק כלכלית, אלא גם פיזית, רגשית, רוחנית.

            1. ESPN הם רק המכונית, חופש הביטוי הוא המנוע!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט