הקליפרס נגד הלייקרס והג'אז נגד הפליקנס – הליגה חוזרת!/ רותם אלרן

סוף סוף, אחרי ארבעה וחצי חודשים של פגרה, הליגה האהובה כל כך על כולנו חוזרת היום בלילה, ולאחר משחקי הכנה שהראו שחקנים שהשתפרו או קבוצות מעניינות, הלילה נראה בפעם הראשונה זה חודשים את הליגה על אמת!

01:30 – ניו אורלינס פליקנס (36-28) – יוטה ג'אז (23-41)

קרב מעניין מאוד בין שתי קבוצות שהראו מגמות כמעט הפוכות לפני ההפסקה הפתאומית של העונה נוכח המשבר, כשניו אורלינס הייתה חלשה מאוד בתחילת העונה ואת ארבעים המשחקים הראשונים שלה סיימה במאזן 26-14. לאחר מכן, גם בזכות החזרה של הרוקי והכוכב זאיון וויליאמסון מפציעה ארוכה,הם ניצחו 14 משחקים לעומת 10 הפסדים בלבד עד הפסקת העונה, לעומת זאת, הג'אז סיימו את ארבעים המשחקים הראשונים עם 28 נצחונות לעומת 12 הפסדים בלבד, אך לאחר מכן נחלשו מאוד ועד הפגרה סיימו עם מאזן 11-13 בלבד.

לפחות בתחילתו של המשבר בליגה והפגרה יוטה הייתה אחת הקבוצות המדוברות ביותר, ובהחלט לא לטובה, כשרודי גובר הואשם בזירוז התהליך כשנדבק ולפני שידע את זה התנהג בזלזול כלפי הנגיף והדביק גם את כוכב הקבוצה דונובן מיצ'ל, אך בינתיים נראה שהעניינים נרגעו ובמשחקי ההכנה יוטה נראתה מחוברת. הנקודה החיובית ביותר שניתן להסתכל עליה כרגע לשיפור הקבוצה היא השיפור של מייק קונלי שנראה טוב יותר, לאחר שהייתה לו עונה רעה והתקשה להסתגל לקבוצה, וחזרה שלו להיות מה שהיה בממפיס יכולה להפוך אותם לקבוצה מסוכנת מאוד.

מהצד של ניו אורלינס, נקודת האור העיקרית שקיבלו ממשחקי ההכנה, לפחות כך נראה, היא הפריחה של ניקיל אלכסנדר ווקר, כשבשני המשחקים הראשונים קלע 14 ו-21, כשבמשחק הראשון הוא מוסיף 4 אסיסטים ובשני חמישה. אופציה לרכז טוב שיעלה מהספסל אצלם היא חשובה מאוד, לאור כך שאין להם רכז מחליף טוב ללונזו בול נכון לעכשיו, ומה שהוא הראה כשקיבל הזדמנות יכול להיות סימן לדקות נוספות שלו כרכז מחליף אצל השקנאים. היום עשוי להיות מעט קשה לאור כך שלא יודעים אם זאיון וויליאמסון ישחק (GTD) לאור כך שרק יצא מבידוד לאחר שחזר אל הבועה.

המצ'אפ פה יהיה קשה ליוטה, כשהקו האחורי של הפליקנס (לונזו בול וג'רו הולידיי) מצוין הגנתית ויקשה על קונלי ומיצ'ל, ומכיוון שרודי גובר כמעט ולא יכול לייצר לעצמו סלים, התחזית שלי היא שהלילה הניצחון ילך לניו אורלינס במשחק צמוד (בהנחה שזאיון ישחק).

04:00 – לוס אנג'לס לייקרס (14-49) – לוס אנג'לס קליפרס (20-44)

השנה, יותר מאי פעם, הדרבי של LA היה מפגש בין שתיים מהקבוצות החזקות ביותר בליגה (יחד עם מילווקי) ושתיים מהקונטנדריות הגדולות כשלכל אחת יש אבק כוכבים וסגל משלים שמתאים אליהם, ולכן קיבלנו בשני המשחקים ביניהן שניים מהמשחקים הגדולים של העונה, ומהמעניינים שבהם.

לקליפרס יש את קוואי לנארד ופול ג'ורג' שנראו טוב מאוד כשהיו יחד על הפארקט, כשב-760 דקות משותפות שלהם יחד העונה הקליפרס היו בנט רייטינג נהדר של 11.6, כולל רייטינג הגנתי נהדר של 103.5. הבעיה הגדולה שלהם כעת במשחקים הקרובים, ובמיוחד במשחק ברמת קושי גבוהה כמו זה, היא היעדרותם של שלושה שחקני מפתח – מונטרז הארל עוד לא הגיע לבועה ולא ישחק במשחק זה, לו וויליאמס יחמיץ את שני המשחקים הראשונים של הקבוצה כשיצטרך להשלים בידוד של 10 ימים עקב בילוי במועדון חשפנות בזמן ששהה מחוץ לבועה ופטריק בברלי גם הוא לא ישחק.

גם הלייקרס יחמיצו שני שחקני מפתח (אם כי לא ברמה של וויליאמס והארל) ברז'ון רונדו שיחזור רק בשלב מאוחר יחסית של הפלייאוף ובאייברי בראדלי שלא ישתתף בבועה. שניהם שחקנים חשובים לקבוצה ויהיו אבידה גדולה בשלבים המוקדמים, אך למרות זאת יש להם מספיק שחקני רוטציה דומים יחסית שיוכלו למלא את החסר.

המצ'אפ המעניין של המשחק הוא ללא ספק לברון נגד קוואי, כששניהם מגיעים לאחר חודשי מנוחה שכל אחד מהם היה יכול להיעזר בהם – לברון כבר מבוגר יחסית ומנוחה של הגוף עשויה לעזור לו, בעוד קוואי זכה ללואד מנג'מנט ארוך ויוכל לשחק הרבה בפלייאוף. בהגנה קוואי מצוין אבל ג'יימס, גם בעונתו ה-17, מראה סימנים של הגנה אישית וקבוצתית ומצוינת (לא ברמה של לנארד כמובן) ויוכל לשמור עליו לאורך המשחק, השאלה היא אם הלייקרס ירצו להתיש את הסופרסטאר ההתקפי או להסתכן בסלים קלים לאור כך שאין מגן אישי מצוין בקבוצה שיוכל לעשות עבודה טובה כמוהו על קוואי, ואותי מעניין לראות מה יעשו.

ההימור שלי היום הוא שהלייקרס ינצחו לאור החסרונות בסגל של הקליפרס.

לפוסט הזה יש 410 תגובות

  1. נא ינצחו בפחות מ4 נק גם בלי ציון. אינגראהם יחגוג.
    לונזו והולידיי הם אוויר בשביל מיצל אולי את קונלי הם יכולים לעצור.
    לייקרס קליפרס ילך צמוד עד הסוף. לדעתי זה משחק ש2 הקבוצות לא יתאמצו בו יותר מידי. הגבה יכריע נצחון ב2 נק.
    בוודאי גם לא נראה לחץ או דאבל טים על השיקצה. זה שומרים לפלייאוף (כך אני מקווה דוק). תגידו תיבס עדיין בצוות האימון שם בבועה או כבר בניו יורק?
    פט פטרסון האיש של דה שוט הולך לנגר רצח מה3 מהפינות נוט חאב א שוט.

      1. רמז…
        שפה אנגלית במבטא קרואטי.
        זה מסיפורי דה שוט שפעם שיחק עם קרואטי בקבוצתו והוא התלבט אם למסור לאיזה צעיר לשלשה בפינה ושאל את דה שוט חאב א שוט? דה שוט ענה לו שכן ההוא כמו פטרסון החמיץ

        1. חחח פטרסון הזה הבאנו אותו לאוק' סיטי בתור קלעי, נהיה נגר, יש משהו באוויר באוקלוהומה, הוא ייתן שלשות אתה תראה.
          .
          אחלה פריוויו, המשחק הראשון יהיה אש כי הוא חשוב לשתי הקבוצות. השני תעלומה, אין לי מושג לאן זה יילך. ניחוש – הקריפרים קצרים בספסל בגלל כל מיני אוכלי-אומצות למיניהם – יקבלו בראש טוב טוב.
          .
          ה-ללל מפעילים לחץ על השופטים מאז שהודיעו על הבועה. הם בלחץ, איך אומר מליניאק? "ובצדק"

  2. יהיה מעניין לראות כמה עזרה יקבל השיקוץ מהמשרוקיות
    ==
    הסייבורג לא פראייר וזה הולך להיות מאד מעניין.
    ==
    תודה רבה

  3. תודה, השיקוץ לא יכול לשמור ולא ישמור שום סופרסטאר. הוא ינוח על עציצים כתמיד.
    יתכן שמיצ'ל הדביק את קוואי ולא להיפך.
    לא מצפה לגדולות ונצורות ממשחקי האימון האלה ומהטורניר – לאיזה רמה כבר אפשר להגיע אחרי 5 חודשים בלי כדורסל ובקושי עם כמה אימונים בסגל חסר.

  4. אז מה בסוף הוחלט בNBA:
    1. כל רבע ישוחק 10 דקות או 12 דקות?
    2. לא יהיה שום יתרון לקבוצות הביתיות (מקומות 1-4)?
    3. באיזה שיטה הפליאוף ישוחק? הטוב מ3 או הטוב מ7?

  5. חברי הופס היקרים,
    באמת מעניין אותי, אם אתם תצליחו להתרגש מהמשחקים עכשיו…?
    יצא לי לצפות במשחקי האימון וזה שיעמום טוטאלי!!!
    בלי הקהל, זה נראה כמו משחקי אימון מאוד משעממים בלי אווירה ובלי דרייב…
    איך אפשר להחזיר את הדרייב לצפייה במשחקים או שזה קרב אבוד מראש ופשוט עדיף לחכות לעונה הבאה בתקווה שבשלב מסוים הקהל יחזור למגרשים?

      1. שי
        תשאל את עצמך למה?
        ותהיה כן עם עצמך. אולי העובדה שלס"א אין סיכוי להיות בפליאוף יש חלק בחוסר העניין?
        רק השערה.

    1. לא להתייאש חבריקו! תשאל את דוקטור הופמן איך זה לראות את הכדורגל שחזר בלי קהל – זה לא הדבר שהתרגלנו – אבל זה מעולה! יהיה פלייאוף אש, היה סמוך ובטוח.

    2. יוסי, בינינו הקהל בנבא לא באמת עושה שינוי כמו באירופה ובכדורגל שם הקהל הוא קהל. גם בגמר הגדול באורקל ארנה לא היה רעש של משחק יורוליג רגיל של יד אליהו.
      באסה לראות את החושך מסביב אבל נוכל לראות שחקנים שלא מושפעים מקהל וכאלה.
      נטו כדורסל

  6. אני מקווה שדאלאס ישארו במקום ה7 והקליפרס ישארו במקום ה2
    אני בהחלט חושב שדאלאס יכולים להדיח את הקליפרס בסיבוב הראשון בפליאוף

  7. אוהו, מה יהיה עכשיו עם טראמפ/קורונה/ביבי/ערבים/מג'יק סיטי/עסקי הקנאביס/הרופא הערבי/מוסר חילוני/המשותפת/הסיפוח/הקיפוח/הטיוח?

    1. אם תתגעגע, אני תמיד מוכן לחזור לסורי/ערבי/אדמוני/אדמונד דה רוטשילדי/סוכנות שילד/הם בעצם הידרה/איך זה לא משפיע על כל מה שהיה עד עכשיו גילוי כזה?/עזבו, החור הכי גדול שם זה שבזמן מלחמת העולם השנייה הייתה טכנולוגיית נשק מהטסראקט אצל הידרה אבל בשנות ה-70 הטסראקט היה גג מנורת לבה למשרד של שילד תחת הידרה ושנים אחר כך צוות שלם של מדעני שילד-הידרה כולל המדען הנאצ* הראשי מאותה תקופה שניצח את המוות בעזרת קומודור 64 לא הצליחו לשחזר את הניסויים שעשו בשנות ה-40 שזה כמו שכל מדעני טושיבה יערקו לסוני וביחד היום הם לא יצליחו לשחזר את הטלוויזיה שטושיבה הוציאה לפני 40 שנה/קורונה.
      כשישעמם לך, תפנה אותי למטרה הקרובה*
      *לא תקף בימים שיוקיץ' בתחרות

  8. 2 משחקים שיוויוניים. אני מהמר שיוטה יקחו את נ"א במשחק מכוער עם אחוזים נמוכים והלייקרס יקחו את הקליפרס אחרי שקוואי ופול ירדו לנוח בפיגור דו ספרתי ברבע השלישי

  9. מה בדיוק הולך להיות עם מקום 8 במערב?
    כרגע ממפיס במרחק של 7 משחקים מהמקום ה9
    והבנתי שיהיה טורניר בין מקומות 8+9 או 8-10?
    איך זה הולך בדיוק להיות ובאיזה תנאים?

    1. ממפיס 3.5 משחקים מעל פורטלנד, אם הקבוצה במקום 9 נמצאת בפער של עד 4 משחקים מהמדורגת שמינית יהיה מיני טורניר שבו הקבוצה התשיעית תצטרך לנצח שני משחקים מתוך שניים כדי לעלות, וניצחון אחד בלבד יספיק לשמינית

  10. היי, מגניב, מטה וורלד פיס פותח בניו אורלינס. העלה קצת מסת שרירים. הוריד גם כמה שנים מהחיים. עכשיו גם נדחף לסל יפה. מעניין אם האקווליטיי הזה שניסה לשמור עליו יישאר גם לעונה הבאה, עם הגנה כזו.

      1. הם חשובים, אף אחד לא חולק על זה. אבל לצערי מהסיסמא הזאת מתשמע שהם חשובים ואחרים לא – וזה לגמרי גזעני. גם אם תגיד ההיפך מזה – שזה נאמר לחזק, כאילו יש איזה ערעור על העניין העקרוני, שהחיים של אזרח שחור שוים בדיוק כמו החיים של כל אזרח, אז זה גם זוג של גזענות של ציפיות נמוכות – זה מה שאנחנו חושבים ישנה את מצבם? שהם, או אחרים חושבים שחיי שחורים איכשהו לא חשובים, ואנחנו צריכים להזכיר את זה לכולם – זה לגמרי גזענות.

        1. הקונטקסט הוא גזענות ממוסדת כלפי שחורים. בהקשר הזה ברור לכל מי שמכיר את הסיסמא שמשתמע שהם חשובים, למרות שיש מי שחושב שלא.
          להצביע על גזענות זה לא גזענות. לא בשום צורה. לא משנה איך הופכים את זה.

    1. זה הניסיון הנפלא שיש לו.
      תאר לך שהיה נשאר בפילי ומשחק עם הורפורד בסקנד סקווד שלהם.
      הם היו לפחות מקום שני בליגה היום.
      את אל אפשר היה להביא גם בחוזה קטן יותר….

  11. הוצאתי משלוח טרי ללונזו,2 במחיר של 1 ……
    גם טיטול אקסטרא ואחרי השימוש ,להפוך לצד השני וזאת מסכה אנטי קורונה בעיצוב מודרני

    1. ואם בו עסקינן, הוא נראה הרבה יותר מלא וחזק ממה שנראה לפני 4 חודשים. לא ייאמן איזה שינוי חל בו. הוא כבר לא דקיק ושביר….

  12. הבעייה שלא תתן לציון להפוך לגדול היא פאולים. ב-7 דקות הוא קלע 10 או משהו כזה והוא יישב כבר עד החצי. כדי להיות גדול צריכים דקות משחק ולא לשבת על הספסל עם פאולים

    1. מנחם מה אתה אומר על הקשיש הזה בגיל העמידה ד"ר הופמן?
      מחר נוסע עם חבר לכנרת לגלוש בצהרים ושבת בבוקר, שבת של האהובה בת גלים.
      אני נירטב ונירטב…

  13. כמה לא התגעגתי לפרסומות האמריקאיות …..
    כלכך מלאות זיבולי מוח,קשה להאמין שהן מוכרות,ממש פגיעה באינטלקט

  14. קורונה שמורונה דוקי דוק הטיטולים טעימים וגם בריאים,
    את הטיטול החדש אפשר לכבס ולהשתמש שוב!
    הוצאנו טיטול חדש במיוחד לפלולה הראשית

    1. חביבי, לברון מחכה אותך בפינה.
      יקח אליפות השנה וכולם יגידו שהוא עז עיזה יעני GOAT לשמחתם הרבה לצהלולי ה LLL….

  15. טוב, רק קבוצה אחת מימשה את התחזית שלי למשחק מכוער. כמה שבוגדנוביץ חסר ליוטה… בצד השני נ"א מתעקשים להשאיר את יוטה במשחק עם הגנה מזעזעת. לא יעבוד מול קבוצות פחות מאותגרות התקפית

  16. ווווווווווווווווווווווווו שיר הליה עושה קמבק
    היום שיר של זמר יוצא דופן עם קול מלאך וכושר לירי מאד מפותח, לצערי הוא גם אנטישמי מוצהר ותומך BDS אבל אני משתדל להיות אובייקטיבי ולשמוע את המוסיקה ולהנות מהשירה ועל הדרך להתעלם מהמגרעות..
    השיר I CAN SEE NOW מהדיסק המופלא THE EYE OF THE HUNTER
    Ever loved a woman who made you feel tall?
    Ever loved a man who made you feel small?

    If you were a sailor
    I'd raise the anchor
    To sail the sea
    In search of you and me
    And God

    Conjures currents to break our fragile boats
    And both the innocent and the damned
    Are swallowed up in his wake

    If you were a huntress
    I'd be your bow
    For your silver arrows
    To seek out his heart

    Ever loved a woman who made you feel tall?
    Ever loved a man who made you feel small?

    Who are you to complain
    For lack of understanding?
    We are all created equal
    In just one thing alone

    Alone in your thoughts that consume you through your life
    They'll take you outwards to the dark edge of time

    And there's nothing more dangerous
    Than a man with nothing to lose
    Nothing to live for
    And nothing to prove

  17. זאיון כנראה עדיין עם הגבלת דקות, בתוספת לזה שהוא לא התאמן כי היה בבידוד והוא רק 7 דקות במחצית. אומנם הוא 100% בקליעה אבל לא ממש תרם באף אספקט אחר של המשחק.
    .
    הספסל של הפפליקנס 22-12 מול הספסל של הג'אז (קלרקסון, צדיק… מצדיק את ההחתמה עם 10). ו-15-4 באסיסטים לפליקנס (לונזו 6)
    .
    מיטשל וקונלי זורקים לבנים… עדיין לא התרגלו למגרש המבודד. הג'אז בכלל עם 4 מ-20 מה-3.

  18. בוקר טוב לכל השיקצות. לא מאמין שאשתי העירה אותי בשעה הזאת😶
    הקורונה באה והולכת ולונזו עם 2 מ10….אינגראהם טוחן וציון עושה סופו נכנס לכמה דק לתת נק מהירות ואז נפצע/לא נושם?
    מסקנות ממבט מהיר בבוקס.
    יאללה הצטרפתי קודם לקרוא את התגובות עכשיו ואז נתרכז ברבע אחרון

      1. אגב
        שלחתי בשני האחרון מאמר עם שותף יפני על תולעת מיוחדת במינה. מאמין שנמצאת גם בבת גלים שם מצאתי עוד 3 מינים מאותה מערכה.
        ממין אחד שהתגלה ב 2004 ועד 5 כשאני גיליתי 4 מתוכן עד כה. בקרוב עוד מאמרים על תולעים. לקבוצה הזו אין שם בעברית בעברות מאנגלית הן נקראות תולעי אצבע.

  19. אלווין ג'נטרי בתצוגת תכלית
    עומד כמו ספינקס כשכל היתרון בורח ויוטה מובילים.
    ציון על הספסל, אין חילופים, אין טיימאאוטס

    יש דברים שלא משתנים

  20. התיאום בתזוזה בין הידיים לרגליים של קולני הוא יפהפה.
    יותר אפילו משל קיירי.
    זה דבר סופר חשוב, מאפשר לשחקנים לנצל יותר את המהירות והזריזות שלהם

        1. לא היה אולסטאר שב"ר מעולם.
          ללונזו היו ימים של 4 ו5 שלשות גם. שסימונס יגיע לשם נדבר.
          בכלל באולסטאר צריך לארגן חיובים לונזו מול סימונס. לדעתי לונזו לוקח

  21. אני כאן אבל אני ממנסה לכתוב קצת על המשחק הראשון. לא היה שום פאול תוקף של קוואי. שיפוט לטובת הלייקרס כבר אמרתי? אני כאן אבל אחזור עוד מעט למרות שלא בא לי לכתוב

    1. הוא הרבה יותר קשור לענף ממך והוא לא רע בכלל.
      ההגנה שהוא נותן כרגע מחזיקה את הקליפים במשחק!
      אנחנו רואים אותו משחק בכלל?

  22. דיוויס מנגב את גואקים עשה אותו מטלית הצגה של איש אחד ובסוף יגידו לברון ניצח כמו במשחק הקודם 😂😂
    התאגיד יטה את הסיקור
    הקליפרס בלי קאווי ולו הסקוררים מתקשים לעשות סל

  23. השדר מסביר לנו שדיוויס כבר עם 14 נקודות ב8 זריקות בלבד.
    (האותיות הקטנות – 3 מ 8 מהשדה. 8 מ 8 מהעונשין).
    {האותיות הממש קטנות – אילו מין שריקות הקנו לו את כל הזריקות הנ"ל. לפרטים פנה לסניף מוסד שב"ר הקרוב לביתך, או הזמן טיטולי יואל מותאמי אשך-טמיר.}

  24. הלייקרס נראים יותר מחוברים, מובילים בביטחה כשלברון עוד לא בעניינים, וקארוסו מרכז חצי מהזמן.
    קוזמה צריך לחפש יותר את המסירה

  25. אחלה מחצית ראשונה מבויימת היטב כמו שהקומישנר ביקש מהגו טו גאי שלו פוסטר.
    נותנים הובלה ללייקרס בשריקות הזייה ומשביתים את קאווי עם 2 עבירות תוקף שלא היו ברבע ה1. נהיה 13 הפרש ללייקרס הקומישנר אומר שאין עניין ואז מתחילות שריקות אוויר הזייה לקליפרס ברצף והופ כל ההפרש נסגר😂

  26. לא מבין מאיפה יצאו כל הסיפורים על ציון שהעלה במסת שריר והוריד שומן, לי הוא נראה אותו דבר ואפילו קצת יותר שמן. גם הארדן אולי הוריד שני קילו בלחץ עדיין נראה צ'אבי

  27. ראיתם איזה באמפ דיוויס הכניס עם הכתף למוריס אם מוריס מחזיר לו ישר עבירה אם הוא נופל זה סל קל חח מה רוצים שיעשה?
    לי בשכונה כל הגדוליםמעושים את זה אני מחזיר להם חופשי חזרה עומד כמו סלע

  28. לא. גייל הלכה מזמן לישון. היא עוברת ניתוח ביום רביעי והיום עברה בדיקות ECO, אולטרה סאונד, ועוד ועוד. עושים את כל הבדיקות בכגלל מחלת הפרקינסון שלה. אבל באופן כללי היא אחלה (מלבד אהדתה ללייקרס שאני לא מצליח צלשנות בשום אופן)

  29. חח לברון נתן לקאווי בראש קאווי מכדרר עליומ4 מהלכים סתם קאווי צריך לשפר את המובס שלו.
    חח איך יגידו השיקצה ניצח שדיוויס עשה הכל התקפה והגנה וישר מראיינים את השיקצה 😂😂😂 היה ככ צפוי

  30. פול גורג חשב או וויד ב2006 וביקש עבירה לאחר שאוויר נשף עליו, המזל הרע שלו שלברון שמר עליו ולא קוזמה, הMVP של המשחק זה פוסטר ניהל את ההצגה בצורה משכנעת, לדרישת הקומנישר

  31. האמת ג'ורגי צודק היתה עבירה עליו מלברון בשלשה אבל היה צריך ליפול בדחיפה, קרוסון למד יפה בשעור כשגורגי פינפות ישן…

    1. תבוא ב4 יהיה אדיר יש דונציק מול מורהו הרוחני וביניהם הקלינגון שינסה להתעלות על לונזו היום. צחוקים מובטחים. גם האשך יהיה.
      תשמע לי תמנע מאכילס היום אני צופה שחיטה של הלפריקון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט