מעורב הופס ליום רביעי: 150,000 קורבנות. טראמפ: "הפתרון? השתמשו ב-chlorhexidine!" (רצח אומה?) / מנחם לס

1."NOBODY LIKES ME!"

"NOBODY LIKES ME!" – זה מה שטראמפ אמר היום במסיבת העיתונאים. כשעיתונאית מ-CNN אמרה לו שמספר הקורבנות בארה"ב מהנגיף הגיע בצהריים ל-150,000, ושאלה אותו כיצד לפני שבועיים הוא אמר ש"אנחנו במצב טוב מאד. אנחנו משתלטים על הקורונה" הוא סרב לענות והצביע לעבר עיתונאי אחר.

העתונאי מ-AP שאל אותו כיצד ד"ר FAUCI – האחראי על המלחמה בנגיף, וזה שדורש כבר חמישה חודשים לחבוש מסיכות פנים, לשמור על מרחק של 2-3 מטרים, להימנע מקהל אנשים, ולשמור על היגיינת ידיים, ושהנשיא SMEARED HIM שלשום בטוויטר שהוא "מוליך שולל את האומה", קיבל אתמול במשאל קהל -69% 'כן' וטראמפ 66% 'לא' בשאלה האם הוא מוביל נכון את המלחמה במגפה, הנשיא הגיב:

"NOBODY LIKES ME".

(אח"כ כששאלו אותו למה NOBODY LIKES YOU, הוא ענה 'בגלל האישיות שלי. למי נתנו לזרוק את כדור הפתיחה לבייסבול בוושינגטון נשיונלס" לד"ר פאוצ'י. ראיתם הכדור שלו כמעט פגע בעמוד, 10 מטרים מהקצ'ר…)

הוא לא רק אידיוט ומטומטם. עכשיו הוא גם הפך לילד בן 8 או 7.

בפלורידה, בטכסס, אריזונה, ובקליפורניה שוב נשברו היום שיאי חולים חלשים וקורבנות, והנשיא אומר: "בכמעט כל ארה"ב התושבים הם מוגנים נגד הוירוס".ואז הוא אומר (וכלל סרטון בטוויטר שלו): "ד"ר סטלה עמנואל הסכימה איתי איתי ש-hydroxychloroquine (הידרוכלורין) הוא EXTREMELY SUCCESSFUL ואם היו משתמשים בו כפי שהצעתי – הוא לא מזיק, הוא רק עוזר – היינו משפרים את המצב בצורה שלא תאומן".

כשקליאן דורוולת' שאלה 'מי היא ד"ר סטלה עמנואל (היה לה מבטא של ג'מאייקאית על הכיפאק, ומסתבר שהיא 'DEMON SPERM DOCTOR…שהיא מין רופאת אליל מהאיים הקריביים) הוא – טראמפ – הסתובב ובכעס עזב את מסיבת העתונאים.

אם זה לא היה כל כך עצוב ומסוכן, זה יכול היה להיות הדבר המבדח ביותר שקרה כאן לאחרונה.

SICK. SICK. SICK זה כל מה שיש לי לומר. נשיא ארה"ב יורד מדחי אל דחי.

2. מ-9:00 עד 12:00 בחיי הדוק, עתה כל יום בבריכה או בחדר ה-RECREATION

תראו לאיזה מפלצת הפכתי!

יום שלישי, 9:00 בבוקר פלוס-מינוס. אם תראו את הזמן שהמעורב שלי ייכנס למשל עוד מעט, אז הרבה מכם יודעים שאני לא הולך לישון לפני 12:30 – 1:00 ולפעמים 2:00. זה לא מה שהרופא ציווה אבל אני כל חיי הייתי 'איש לילה'. למזלי גייל ואני ישנים טוב, אז אני מתעורר כמו נסיך ב-8:00, 8:30, ואפילו 9:00. מתי שהעיניים נפקחות. בראש שלי אין הרבה חומר 'אפור' ולכן אין הרבה מחשבות מפוצצות, אז אני ישן בכיף. יתרון גדול בחיים.

קפה על המרפסת, ארוחת בוקר (קלה ביותר), קורא מסרים, עיתון. ואז תלוי באיזה יום נמצאים.

היום יום שלישי היום שאני נותן שיעור בהתנדבות בבריכה לדיירים שרוצים. אז הנה: תראו אותי. כאן אני גר. הזקן גדל. תראו את הגבות. עוד מעט יכסו את כל עיני. לא הייתי אצל ספר כבר שלושה חודשים. בזקן אני איכשהו מטפל בעצמי אבל בגבות אני לא יודע איך וגייל שלי מסרבת לגזוז לי כי היא פוחדת שתדקור את עיני..

מה אני עושה שם? אני מחכה לשעה 10:30 בבוקר. ביום שלישי וששי ב-10:30 אני נותן שעור בהתנדבות ב-AQUATIC AEROBIC בבריכה. אני מגיע מוקדם יותר לשחות איזה 200 מטר (נח כל איזה 20 – אורך הבריכה). אני גם מצלם עכשיו בסתר כי בבריכה אסור לצלם (כמובן שאסור כשישנם אנשים בגלל הפגיעה ב-PRIVACY). הייתי מת לתת לכם צילום של הפצצות שבאות לשיעור שלי. דיירות הבניין רובן בנות 30-50 הייתי אומר. רובן חיות לבד. פצצות זאת לא מילה. בגלל הקורונה מרשים רק ל-20. יש רשימה. מומי היה מטפס על הגדרות.

איך יכולות להיות כל כך הרבה חתיכות באותו בניין לעזאזל? אין שמנה אחת לרפואה. אני גם ה'מורה' וגם 'המפלרטט'. זה בגנים שלי. באופי. ישנה אחת, איליין, שתמיד בשורה הראשונה ובמשך השיעור אני מפלרטט איתה בלי חשבון, והיא נהנית על בטוח. למזלי גייל שתמיד בשורה האחרונה לא קלטה עדיין. פעם שאלתי את איליין למה היא מרשה לי לפלרטט איתה. היא ענתה לי "BECAUSE YOU MAKE ME LAUGH.

FAIR ENOUGH.

רובן עובדות בדאונטאון בהשקעות, בקומודיטיס, בעריכת דין, בהיי טק. אתה רואה זאת מהצורה שהן לבושות והמכוניות שלהן שחונות במגרש החנייה של הבניין: מרסדס בנס. Ford Mustang Mach-E. ג'גואר מודל 2020. אני עם ההונדה אקורד שלי מתחבא מבושה. שכר הדירה ב-300 הדירות גבוה (חמישה בניינים מרובעים כאלה), וכולן – אני בטוח – משתכרות בין 150K ל-200K לשנה. מין UPPER-UPPER MIDDLE CLASS.

בגלל גילן הצעיר יחסית עלי להעביד אותן (היו 2 גברים אבל הם נעלמו) ברצינות ואני לא מסוגל לעמוד בקצב שאני דורש, אז את רוב התרגילים אני רק מתחיל עד האמצע בערך ולא מסיים. עלי לשים עין על גייל שתמיד בשורה האחרונה כי היא כאן 'אקסטרה' שמנסה לעשות יותר מאשר מותר לה בגילה (84).

בקיצור, גייל ואני הפכנו ללהיט של הבניין.

אגב, כשאני מגיע לפני השיעור אני עם העיתון המקומי 'אטלנטה קונסטיטושיון'. זה סוד כמוס שהוא אחד מעתוני הספורט הטובים בארה"ב. כמעט כל יום עמוד שלם NBA ומשם אני מעתיק וגונב הרבה מהמאמרים שלי.

הנה אני עם הברך שלי, קורא על מי שיהיה MVP. הדירה שלנו היא העליונה, עם שתי המרפסות הקטנות ב-90 מעלות שמימין לשני צינורות השחורים. הבית בן 6 דומות כי הבריכה היא בקומה השנייה, שהיא גם קומת ה-RECREATION וה-SOCIAL AREA עם חדרי משחקים אלקטרוניים, וידיאו, סרטי ה-STOCK MARKET, חדרי מחשבים, טלוויזיות, ספרייה, חדרי ישיבות וחדרי מסיבות עם מטבחים.

איליין גרה בדיוק באותה דירה ממול. כל המבנה הוא מרובע. הכרית הירוקה שאתם רואים היא מהמתקן לשכיבה ושיזוף, כשהגוף 5-10 ס"מ במים, ולכן כשאני שוכב שם ומשתזף בחום של 35 מעלות, אני מרגיש כיף כי בלילה מי הבריכה מתקררים כשהטמפרטורה יורדת ל-22-25 מעלות.

3. מ-12:00 עד 2:00 או 3:00 – 'נתניה גריל'

כשבא לי אני יורד במעלית למטה, חוצה את הרחוב, ניכנס לשופינג סנטר, וב-150 מטר הליכה מגיע ל'נתניה גריל'. מישהו קנה אותו ושינה את השם לפני שלוש שנים אבל כולם עדיין מכניס אותו 'נתניה'. נפגשים ב-'נתניה'? למה לא?

אגב, לפני כמה חודשים נפתחה עוד מסעדה ישראלית לא רחוק מכאן – 'המסעדה של רינה'. השם של אשתי ז"ל. כתבו עליה בעיתונים. נשמעת כמסעדה יוקרתית. נעשה שם את הסיפתח ביום ההולדת שלי עוד שבועיים וחצי.

'נתניה' היא המקום של כל הצ'חצ'חים שהגיעו לאטלנטה מראש העין, אור עקיבא, נס ציונה, ואפילו פגשתי שם קיבוצניקים. לשם אני מגיע לשמוע את כל החדשות והשמועות מישראל. היום היה יום על הכיפאק.

רק נכנסתי ואני שומע 'הדוק הגיע, הדוק הגיע'

  • היי דוק, שמעת שהקורונה היא דבר שהשתילו עלינו, על העולם?
  • הדוק: "למה השתילו? מי השתיל? אבל רגע, תנו לי להזמין!"

אני מזמין חציל מדורה בטחינה. אני חייב להוריד משקל. מוותר על המנה המועפת עלי שם – כבד עוף ברוטב בצל וצנובר.

אוקיי, אני שואל. מי השתיל? למה השתילו?

  • השתילו כדי לדלל את העולם. לא שמעת את טל גיא? זה הכל חלק מ"התכנית הגדולה לדלל את העולם"
  • -מי זה טל גיא?
  • הוא חוקר גדול. גאון. הכל אצלו מבוסס על RESEARCH. לא רק הוא. יש לי סרטון של ד"ר ג'ודי מיקוביץ'. היא מצאה שישנם 5 אנשים ששולטים על 3/4 מההון העולמי והם רוצים רק מיליארד אנשים ולא 9 מיליארד.
  • כן? למה? יותר אנשים יותר כסף, לא?
  • לא, דוק. האוכל עומד להיגמר. יש לי כאן בסמרטפון וידיאו של ד"ר ראשיש בוטאר. הוא מוכיח ש"הקורונה היא פטנט רשום". כל הגולות (גולות? מה זה גולות? מ.ל)שאתה קורא זה כולל את כל המחלות שהיו בעולם באותו זמן, ואלה שיש להם פטנט רשום על קורונה, פשוט קוראים להן 'קורונה'.

  • וואוווו…לא ידעתי!!!
  • ודוק, תשמע, בארץ בחדשות וירוס TV 41 הגיעו למסקנה שרוצים שתלבש מסיכה כי המסיכות הורגות אנשים! אפילו בילי גייטס הוא בעניין. הכל ב-YOUTU.BE!!! לא רק זה. יש עכשיו כמה רבנים ברחוב גאולה בחיפה שהגיעו לאותה מסקנה שכוחות רשע עומדים עלינו, לכלותנו. לדלל 5/6 מאיתנו!

טוב…כבר 2:40…גייל מחכה. צריך לחזור הביתה. אני חושב אם כדאי או לא כדאי לספר לגייל שהתחילו לדלל אנשים בעולם, ואולי עדיףשנלך לעולמנו בטבעיות, לפני ש'ידללו' גם אותנו.

זאת הסיבה שאני יורד פעם בשבוע ל'נתניה'. אני שומע שם את כל האמת לאמיתה, ולא את הבלופים שבטלוויזיה.

4. אני מצטער שעלי להגיב מאוחר על נישואין ובגידות

עד שאני מתעורר, מאמן את החתיכות של הבניין 'אימוני מים בבריכה' וחוזר הביתה, כבר 6, 7 בערב. כל התגובות כבר ניכתבו ומה שאני מגיב נופל אי שם ואיש לא קורא את מה שיש לי לומר.

אז גולשים זורקים את השטיק שלהם ונעלמים אל השחור. אז אין לי ברירה אלא להגיב כאן. אני גם מגיב לכתבות מאוחר. לפחות אני מגיב. ישנם חברי צוות שאני כבר לא מכיר את שמם שלא הגיבו משך חודשים.

דיברו כאן על בגידות. על שאין דבר כזה נשואים ארוכים של סלבריטיס ללא בגידות. מהיכן הידע הזה? איך זה שמישהו – הזוי חולמני – מאשים את רוג'ר פדרר שהוא מזיין מהצד מבלי שיש לו הוכחות.

מאיפה מישהו כאן יודע שלברון בגד בסוואנה? רק הזוי חרמן יכול להאשים את לברון בבגידות ללא כל הוכחות. סלבריטיס כמו תום האנק וריטה וילסון, או ג'דה פינקט וויל סמית', או ויקטוריה ודייויד בקמן, או טרודי סטיילר וסטינג, או רובין וגורדון הייוארד, לייטון יואיט ובי קרטרייט, קרי אנדרווד ומייק פישר (כוכב ההוקי), פיט סמפרס ואשתו (שכחתי את שמה), כרמלו אנטוני ולה-לה ווסקווז, קמדיס קרופורד וטוני רומו (הקוורטרבק לשעבר של הקאוביס), תום בריידי וג'יסל (הברזילאית), וכן, לברון וסוואנה.

5. רותם אלרן, אל תתן לאנשים לקשקש לך בראש. אתה צעיר עם עתיד. שמע לי, וקח את דברי כתורה מסיני: ת'יבודו לא הורס ולא הרס אף שחקן בעומס!

רותם, כתבתי שת'יבס הוא בחירה אופטימלית לניקס. אתה בעצמך כתבת לי שאני טועה כי "הוא הורס שחקנים בעומס" או משהו כזה.

מאין לך?

אני יודע מהיכן אכלת את השטות הזאת: כתבו ככה כמה וכמה פעמים ואתה האמנת להם. שמע לי: לך ל-https://www.basketball-reference.com/leaders/mp_per_g_career.html ותבדוק מי משחקני תום ת'יבודו נמצא בין 50 השחקנים ששיחקו הכי הרבה דקות למשחק.

אתה יודע מי הוא ראשון? זה שבתמונה למעלה. אתה יודע כמה דקות למשחק הוא שיחק? נסה 45.8 דק' למשחק. אם צ'מברליין 'נהרס' אז גם סלע הגיברלטר נהרס. אתה יודע מי הוא מס' 15? מייקל עם 38+ דקות למשחק. לפניו מס' 13 לארי בירד. לארי סבל משני דברים: כף יד רסוקה ממשחק בייסבול, וגב שסבל מספיינל סטנוזיס כרוני. כאבי הגב החלו לו עוד כששיחק באינדיאנה סטייט. אז מייקל 'נהרס'? קובי הוא מס' 42. לברון מס' 12 עם 38.42 דק' למשחק, ועתה הוא משחק בגיל 35 את עונתו ה-17. באמת 'הרסו אותו'. מג'יק הוא מס' 32. קווין דוראנט מס' 29.

היכן נמצא שחקן של ת'יבס???

או, מצאתי אותו: וויגינס – מס' 47, עם 35 דקות למשחק.

אם שחקן מקצועני לא יכול לשחק 40 דקות כדורסל (שעומדים בו יותר מאשר רצים כי משחק הנטו הוא הרבה פחות ממשחק הברוטו) אז שיילך לחפש מקצוע אחר (או שיביאו לו מאמן אחר)

תום ת'יבודו לא הרס אף שחקן כמאמן הדואג להחלפות בסלטיקס (לארי בירד כבר לא היה שם), כמאמן שיקגו, וכמאמן מינסוטה. הוא פםשוט לא הרס אף אחד ואל תאמין לאף אחד שכותב כאן שהוא כן הרס. אגב, סתם שתדע, בין ה-50 נמצא רק וויגינס מכל שחקניו, אבל מהטופ 50 ברשימה אף שחקן לא נהרס או נפגע מעומס.

זה סתם בלוף של רפי הבנה.

6. רותם, עוד שאלה: אתה מאמין או לא שאני – עוד שבועיים בן 83 – יכול לאמן היום טוב כמו כל אחד אחר מהגולשים כאן (טוב, בוא נוציא את שימון מהרשימה)?

שמעת על ג'ורג' הלאס? שמעת על ג'ו פטרנו? שמעת עם ג'ים קלהון? שמעת על מרב לוי? שמעת על בובי באודן? אני מאמין שלא. על מייק ששבסקי בוודאי שמעת, אבל הוא לא כזה זקן (73). שמעת על ג'ורג' הלאס (בתמונה) או אדולף ראפ?

היו עוד הרבה שאימנו עד שנות ה-80 ואפילו יותר. רוב המאמנים המבוגרים שהם גם טובים, פורשים מרצונם ולא בגלל שהם 'זקנים מדי' כי נמאס להם (או קשה להם).

תגיד לי רותם. כמו שאתה מכיר ארותי מהכתיבה וכו', אתה חושב שאני 'מיושן'? שכל הגולשים הצעירים באתר חושבים אחרת ממני? תאמין לי שמלבד סקס וריצת 100 מטר, כל מה שהם יכולים לעשות, גם אני יכול לעשות, ולאמן אני מאמין שאני יכול להיות טוב יותר מרובם (מטעמי צניעות לא בא לי לכתוב 'מכולם').

אני יודע כי אימנתי גם בגיל 16, ואימנתי 10 שנים באדלפי יוניברסיטי. אני יודע שאני יכול לאמן היום לא פחות טוב מאשר אימנתי לפני 45 שנה.

אז כל אלה שאמרו – אני חושב שזה כולל אותך – שתי'בס הוא 'מיושן', אז במה הוא 'מיושן'? במה אני 'מיושן'? מה? הוא ואני לא מבינים מה זה 'סמול בול' לפחות כמוכם? אני לא יודע על המהפכה מה-3? אבל תן לי את חאכים אולג'ואן או שקיל אוניל, עם גארדים כקובי, ג'יימס הארדן, לברון ג'יימס, או סטף קרי, ואני מראה לך איך אני מנצח עם סנטר עם הגב לסל, ושהוא המטרה מס' 1 שלי.

(בהזדמנות תשאל את החתיכות שאני אימנתי היום בבריכה כמה 'מיושן' אני!)

7. איך לו 'סוויט לו' עבד על כולם: הלך לקלאב חשפניות ל…אכול CHICKEN WINGS!!!

'טרופיקל דילייט' ראתה אותי רושם מספר 9.75", סוויט לו צוחק. "ואז התקרבה אלי ולחשה באוזני "אתה נותן לי ציון על הגוף??? על הפרצוף??? TELL ME MY DARLING…"

הוא חייך וענה: "לא. הפעם אני נותן ציון על כנפי העוף".

לו ויליאמס חטף 10 ימי בידוד רק בגלל שבא לו לאכול את כנפי העוף 'הטובות בעולם', כדבריו.

אז זה לא היה סטייק. זה היה כנפי עוף.

היום בכל עתוני ארה"ב דיברו על זה, ועל כנפי העוף הטובים ביבשת. הוא גם לא שילם $500. הוא שילם רק $17.95 על מנת כנפי עוף כי הוא לא תיכנן להיכנס לקלאב ולאכול כנפיים מסוג אחר. "היה לי בכיס רק שטר אחד של $20. הבטחתי לה לבוא פעם אחרת ולהשאיר לי טיפ ראוי", הוא אמר.

"גרתי באטלנטה 6 שנים. אני יודע היכן למצוא את הכנפיים הטובות ביותר!" אמר סוויט לו.

I was at this famous Atlanta establishment simply for the wing

וזאת האמת לאמיתה. ל-MAGIC CITY יש את ה-WINGS הטובים בעיר, ואולי הטובים ביותר בכל דרום ארה"ב, אם כי היום היו שמועות מלואיזיאנה שב-'פינת הברדלס' יש WINGS טובים יותר.

שאלו את 'טרופיקל דילייט' מה הם הכנפיים שהוא הכי אוהב. היא ענתה, "אין לי מושג אבל הוא הזמין Uncle Jeff Honey Jerk wings

בביקור הבא באטלנטה אתם מוזמנים לאכול כנפיים במג'יק סיטי. לבחירתכם – –

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 159 תגובות

  1. הרגת אותי…טום בריידי,כרמלו אנתוני,ג'יידה פינקט…איזה עבודת טרולינג מפוארת , ג'ואל אמביד ילד לידך

    1. זו אחת היציאות הגדולות שלך: "אולי עדיף שנלך לעולמנו בטבעיות, לפני ש'ידללו' גם אותנו." חחחחח
      עד 120 ואז שידללו….

      1. בכוונה אני משרשר אותן שלא אוציא כל פעם תגובה חדשה אז זו תגובה בהמשכים.
        רותם תקשיב למה שהפרופסור לאימון אומר, נכון שלפעמים הוא מחנטרש אבל בזוטות ולא בדברים החשובים.
        בלי טיבס לסלטיקס היו היום רק 16 אליפויות! אם קצת יותר מזל (כמו שהיה לקובי ופאו) היינו מדברים היום על אליפות מספר 19 או 20.
        מנחם עכשיו הבאת לי את התיאבון, מת על כנפיים ברוטב דבש ויין.
        הריר נוזל.

  2. דוק אתה מלך. כל מה שאומרים בנתניה אמת לאמיתה. עוד מעט יחסנו את כל העולם נגד קורונה וישתילו בחיסון שבב מיוחד שביל גייטס פיתח. אל תפתח טלויזיה אתה חושב שאתה מסתכל בטלויזיה אבל הטלויזיה מסתכלת עליך.
    סוויט לו גם מלך. למרות שמלך אמיתי לא אוכל עם הידיים.

  3. גדול אתב מנחם יופי של מעורב. תגיד לחוכמולוגים מנתניה שירגיעו עם הירוק וגם שילמדו מתמטיקה במקום לנגב חומוס. אם זה הוירוס שייצרו כדי לדלל את אוכלוסיית העולם מ8 מיליארד למיליארד אז בקצב הזה עד שימותו 7 מיליארד יעברו יותר מ5 אלף שנים בלי להתחשב בילודה.
    בקיצור סוכר הורג הרבה יותר אז תמליץ להם על דיאט קולה.

    1. דרך אגב מנחם מה עם בן סימונס יש מצב שהוא שומר את הקליעה לשלבים המאוחרים יותר כדי להפתיע את היריבות?
      2 מ 10 במשחק אימון גם אני יודע לעשות

    2. סיגריות הורגות עוד יותר. וגם יותר מדי שומן הורג הרבה.
      וגם תבלין תמים כמו קינמון הוא תבלין ממש חזק ויותר מדי ממנו יכול לגרום נזק חמור לכבד וגם לחב ועוד.
      וטיגון הוא רע לבריאות. ומה שאפשר לטגן אפשר גם לאפות ויותר לא פחות טעים אך הרבה פחות שמן וזה כולל שניצל, צ'יפס וסופגניות.

  4. אחלה מעורב.
    בנוגע ללו וויליאמס וואלה מבין אותו, בתור חובב כנפיים.
    בנוגע לת'יבס לפי געתי הוא מיושן, לאו דווקא בשיטות אימון. מאמן זה גם לדעת לתקשר עם שחקנים, והשחקנים הצעירים של היום, זה חתיכת פרוייקט לנהל,זה ייצור שונה מאלה שלפני 10 שנים. ואני לא חושב שתיבודו עשה את ההתאמות לדור החדש.

  5. תענוג של מעורב, כיף לקרוא קצת על החיים באמריקה, גם עליך ועל הסביבה שאתה גר בה, וגם כמובן מה הולך מבחינת הממשל וההדבקה בארצות הברית.
    העיקר שאתה נהנה מהחיים דוק.

  6. אין כמו שחיה דוקטור, זו ההתמכרות החדשה שלי בשלוש שנים האחרונות. לא רק בריא, אלא כמעט מדיטטיבי.
    תודה רבה על המעורב

  7. שמע דוק אתה ענק!
    מעורב לתפארת!
    .
    אני לא מאמין שגיא טל ווירוס TV הגיעו עד אליך..
    הפייסבוק מופצץ בקונספרציות.
    לומר את האמת אני ממש מבין לגמרי מאין הן מגיעות. הארגונים והרשויות האמורות להיות אחראיות עלינו
    עושות המון טעויות, מטייחות ומסתירות המון מידע. ולתוך הריק הזה מגיעים כל התיאוריות.
    .
    אגב, בתקופה האחרונה מתחילים לגלות את המטבח הישראלי והוא סוף סוף מקבל את הכבוד הראוי לו בעולם.
    תמיד אמרתי שהוא הכי טעים. מה שלנו נראה טריוויאלי נראה מופלא לאחרים.

    1. אני הולך לפתוח קן צרעות. אבל יאללה..
      אין כזה מטבח ישראלי. כל מה שאוכלים במסעדות מזרחיות/ישראליות זה הכל אוכל פלסטינאי .סלט ישראלי? פלאפל? חציל בטחינה? קבב? חומוס ירושלמי/יפואי/עכואי…
      הכל עם זכויות יוצרים של משהו אחר.

      1. לא מדוייק, זה לא פלסטינאי – זה ערבי בכללי. המטבח העירקי,הסורי המצרי אבל פלסטין? מה הקשר?? הפלסטינים שבארץ רובם במקור בא מירדן וסוריה
        מסכים שאין דבר כזה מטבח ישראלי, כל האוכל בא מבליל המדינות שהגענו מהם, המטבח הבוכרי, המטבח הפרסי, המטבח העירקי המטבח הארופאי ועוד

            1. עשרת השבטים, אם אתה שואל אותי כולנו אחים

      2. ברור עידו (וצ'יקו תיקן אותך בצדק רב), אבל עדיין, המון מנות ישראליות זה טוויסט/פיוזן של מנות ממקומות אחרים ואי אפשר למצוא אותן בשום מטבח אחר.

          1. כל מה שטבחים כמו אייל שני, יותם אוטולנגי או קבוצת מחניודה מבשלים. חלק מזה אולי נראה לך אוכל ערבי אבל אף מטבח ערבי לא מגיש את זה, לא ככה.
            לגבי גפילטע, כבר היה לנו דיון די ארוך כאן. לגיא יש מתכון שנשמע פצצה אבל יקח לך איזה יומיים להכין.

            1. נכון

            2. הכל מטבחי שף ברמה הגבוה ביותר עם וריאציות על אוכל ערבי פלסטיני.
              יותם אוטולונגי הראשון שישנה את האוכל שלו כפלסטינאי.

              בבקשה מאכל אחד שהוא נטו ישראלי!

            1. עם ההקשר של מומי חציל זה נשמע מצחיק מה שכתבת 😂😂
              אבל צודק

            2. נכון. החציל שינה לי את כל הפילוסופיה של החיים

            1. כמה כופתאות אתה צריך במרק? אתה מוסיף לזה גם שקדי מרק (שזה גרסא מחורבנת של קרוטנים)

      3. בוודאי שיש מטבח ישראלי.
        הקובה והטבולה לבדן לא מחזיקות מסעדה.
        החוכמה לעשות את השילובים הנכונים,להוסיף מה שצריך, לקחת השראה ממטבחים שונים ולהוסיף את הנגיעות האישיות.
        הביחד הוא המטבח הישראלי שהשפים לקחו אותם למקומות רחוקים מאוד.

      4. אין דבר כזה מטבח מקומי באף מקום, זו אשליה. מטבחים כל הזמן משתנים, ואם יש קצת זמן להתעמק, מבינים את זה.
        עגבניות לא הגיעו מאיטליה, תפו"א לא במקור מאירופה, ספגטי זה בכלל סיני, צ'ילי לא היה קיים בהודו, רוב התבלינים שבשימוש במטבחים, מקורם מהמזרח, שוקולד? וניל? ועוד.
        גם חמרי גלם הם דבר משתנה, וכמעט שום דבר שאנחנו אוכלים היום לא היה קיים בטבע לפני ההשבחה החקלאית.
        מטבחים כל הזמן משתנים, ובמהירות עצומה, הרבה יותר מהר מכפי שנהוג לחשוב. 50 שנים מספיקות כדי לשנות.
        בישראל יש מטבח ייחודי, שקיים בעיקר בארץ, והוא שואב המון מהאיזור, אבל גם מאירופה והמזרח.
        סביח, פלאפל בגרסתו הישראלית, קבבוני טלה, שניצל ועוד, כולם מרכיבים של מטבח ישראלי ייחודי.
        אם כשאני מגיע לבית קפה או מסעדה, אני יודע פחות או יותר מה יהיה בתפריט, זה אומר שיש מטבח ישראלי.
        הפתיחות והגיוון בארץ הם גדולים מרוב המקומות, אבל זה לזכות, לא לחובה.

  8. מנחם הרגת אותי עם ויל סמית וכו וכו נפסלת באתגר קיצר.
    טום בריידי איך שכחתי אותו כזה חמוד עם חיוך של מגיק ולוקה יחד. בריידי לדעתי עושה/עשה יותר מלברון.
    כרמלו אני בכלל בטוח שהוא צדיק החזון איש 😂😂😂
    סוויט לו גדול לא ידעתי מה יותר מצחיק הוא או החבר'ה מנתניה בחייאת תביא אותם להופס יהיה צחוקים בדוק ולדעתי ארגון הLLL יתרחב.
    תיבס אחלה מעניין סתם המציאו עליו פה תיאוריות בהופס. אני איתך דוק.
    אין ענף עם יותר מנוחה מאשר בnba. כל המשחק עצמו מנוחה אחת גדולה. שחקנים נחים כ4 דק על כל דקת משחק. משחק nba נמשך 150 דק ברוטו ונטו שחקן משחק נגיד 40 דק.
    אין שום סיבה שבן 25 לא יוכל לרוץ 48 דק כל יומיים.
    אני משחק מעל שעתיים נטו כל יומיים ואני זקן בלי כושר.
    זה הכל המצאות של הדור המפונק היום. התחיל עם זה בעיקר פופ וקאווי והשיקצה לקחו ממנו ומאז כולם עם התירוצים האלה.

  9. מנחם, ה-Demon Sperm Doctor מתייחס לעוד כמה אמונות שהרופאה הזו (שהיא דווקא מקמרון במקור) מנסה לדחוף, יחד עם השטות של ההידרוקסיכלורוקין (שאני מזכיר, למרות ההצהרות שלה, של טראמפ, של חבורת QAnon והארגון השמרני Turning point USA, לא עוזר לטפל בשום וירוס. https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/07/21/fact-check-hydroxychloroquine-hasnt-helped-covid-19-studies-show/5407547002/), בעיקר שבעיות גניקולוגיות (ובעיות נישואים שונות וכלכליות) נגרמות מחלומות סקס עם שדים ומכשפות, שיש שימוש נרחב ב-DNA של חייזרים בחיסונים נוכחיים ושמדענים מנסים למצוא חיסון לדת.
    היא משום מה מקבלת תמיכה מקבוצות פוליטיקאים מסויימות בארצות הברית.

  10. מעורב מעולה. ואם אתה חושב שגייל לא שמה לב לפלירטוטים… נשים רואות הכל ושמות לב להכל. רובן מבינות שזה נעשה ברוח קלילה.

  11. תודה מנחם. סדר היום האמריקאי בורגני אפר-מיד-קלאס שלך בהחלט מרתק. בעיקר כשאין ספורט, אבל גם כשיש.
    מחר בלילה מתחילים, ושובע אחר כך מתחילים בדרך לבאבל הפורטוגלי. ערוץ הספורט כבר מכינים תבשילים. זה הולך להיות הקיץ של ג'ורג'!

  12. לא יוצא לי יותר מדי לכתוב את המשפט הבא, בימים טרופים אלו,
    וכן, אני יודע עד כמה זה חסר חשיבות –
    .
    תענוג צרוף.
    .
    אני מתכוון לסאנס, כמובן (…)
    כדורסל פשוט ויפה. הנעת כדור בלתי פוסקת, לצד מינימום אנוכיות.
    .
    מיקל ברידג'ס.
    טפו, טפו, טפו, רק שלא (השלם את החסר) יפצע/ יתפס על PED/ יחטפו אותו חייזרים/ ידבק בקורונה/ יקבל שביזות מדברית אופיינית, הילד.
    הוא שחקן, שחקן. קולע מבחוץ, מניע כדור, חודר לסל בהחלטיות ויעילות כשצריך, קבוצתי לפליא, ונותן הגנה שופרא דשופרא.
    .
    הכי חשוב?
    חמסה, חמסה, חמסה…

  13. תודה רבה מנחם. אשריך.
    .
    איפה נעלם ברוך? טס לאכול כנפיים במג'יק סיטי? בסוף יסתבר שתלו את הגופיה שלו שם.

      1. אני עוד אתחרט על זה, אבל –
        ברוך גם מרוויח כסף על גבם של החולים שנדפקים מהרפורמה שדואגת שמעטים נבחרים ירוויחו ויחזיקו בכוח? אני חושב שסיימתי בינגו עכשיו.

        1. Ljos מצטער שאני לא ואוכל להתעסק איתכם יותר מדי, אני חייב לשאול אותך מה אני אשם שהחוק עקום?
          .
          דרך אגב כולם בוגדים אי אפשר לעמוד בפיתוי מי שאומר לא הוא או שקרן או שלא היה לו את הפיתוי.
          לו וויליאמס די מאכזב אותי אני מכיר כמה מועדוני חשפנות כל כך יותר טובים.

          1. אני, לפחות, סולח על זה.
            .
            האשמה היא אם אתה משתמש בו לטובתך האישית, כשאתה מודע לכמה שהוא עקום ופוגע במקום לנסות להשפיע לשנות אותו.
            זה כזה, "מה אני אשם שהחוק בלוב מאפשר עבדים? פתחתי מפעל שם כי זה היה זול יותר לייצר. אבל בלי קשר"

            1. הצחקת אותי לשנות את החוקים? אי אפשר , אני אהיה כנה איתך אני אכפת לי מעצמי ומהמשפחה שלי , מה אכפת לי אם החוק עקום כל עוד הוא פועל לטובתי ? אני לא רואה שום בעיה להשתמש בכוח עבודה זול. ברור שאני רואה רק מה שעומד לנגד עיניי זה מה שלימדו אותי מגיל 0 ומה שאני מלמד כעת את הנכדים והנכדות שלי. המטרה תמיד מקדשת את האמצעים
              .
              אני לא יודע אם קפצו עלייך דוגמניות בחיים, אבל כאשר התעשרתי לפני כמה עשורים התחילו לקפוץ עליי בחורות שלא חלמתי עליהם, לפני הפיתוי לכל גבר הוא גדול מדי, מנסיון אישי.

            2. פשוט תוכיח כל מה שאני אומר עליך (ועוד), למה לא.

            3. ברוך עזוב שטויות חבל על הויכוח אין להם מושג איך עובדים עסקים.
              הם באיזה תיאוריה סוציליסטית 😂

            4. בין מה שרוצים שיהיה לבין מה שיש יש פער גדול. בפער הזה יש המון גועל נפש ואלימות, ומה לעשות שברוך מתעקש להיות הפה של הגועל נפש והאלימות?

            5. ומגניב, תוך כמה תגובות הפכתי להיות "הם". עוד כמה תגובות שלי ואהפוך ל"המון אנרכיסטי" ואז תנסו לעצור אותנו מלאכול את העשירים.

          2. והזלזול שלך ושל אחרים בגברים הוא פשוט זוועתי. אי אפשר לעמוד בפיתוי? בדיחה עלובה. תגיד שלך אין שום יכולת לדחות סיפוקים. שאין לך שום יכולת לאמפתיה. שאין לך שום יכולת לעשות משהו שהוא לא לקחת את מה שאתה רוצה ועומד לך בדיוק מול העיניים כרגע.
            רק אל תפיל את זה על כל המין האנושי.

            1. זאת בדיוק הבעיה עם שמעון וברוך.
              הם חושבים שכל העולם מתנהג כמוהם

            2. רגע עגל וLjos למה אתה אוכלים בשר ? הרי זה רצח של חיות חפות מפשע שלא יכולות להגן על עצמם, למה אתה לא מלמד עובד בחינם? למה אתה לא תורם את מירב כספך לקהילה , המטרה של עסק היא להרוויח .

            3. ברוך, השיטה שאנחנו חיים בה לא מאפשרת לעגל לחיות ולהתקיים וללמד בחינם ללא משכורת. היא כן מאפשרת לך לבחור איפה המפעל שלך ואיזה תנאים יהיו לעובדים בו, ואתה בהחלט יכול לבחור לא להעביר את המפעל שלך למקום בו העובדים הינם עבדים על חשבון בעוד כמה בוחטות של דולרים בכיס שלך.

            4. למה אתה תמיד שואל שאלות במקום לענות לעניין? כאילו אתה לא קורא מה שמדברים איתך

            5. ויכול להיות שאני מסכים איתך ברוך פשוט זה מעצבן שכל פעם אתה חוזר להקריא איזו תגובה דיפולטית ולא קשורה

            6. אני שואל שאלה לגיטימית ,
              אני אומר את האמת הרי לאכול בשר פוגע בחיות , thog כמה עגל וLJOS צריכים בשביל לחיות בכבוד? למה עובדים עושים שביתות?… כל אחד רוצה לשפר את התנאים שלו דואג לעצמו, לחשוב שמישהו ידאג לך זה אבסורדי.

              המטרה שלי כבעלים של עסק זה לעשות כמה שיותר כסף , זה שהחוק עקום מה זה נוגע אליי?
              בעל מסעדה צריך להביא למתחרה שלו כסף כיוון שהוא מפסיד כסף?

            7. מה הכוונה עבדים? כמו במצרים עם השוט והכל?
              מישהו מכריח אותם לעבוד שם? הם יכולים ללכת לעבוד במקום אחר אבל כנראה אין להם משהו יותר טוב אז נאלצים לעבוד שם כדי להתפרנס לא ככה?
              מי אמר שמעסיק חייב לתת תנאים אופטימלים? זה כוחות השוק אם לעובד היה אופציה אחרת הוא היה יכול ללכת למקום אחר אצל מעסיק אחר עם תנאים טובים יותר.
              כנל למעסיק אם היה יכול להביא עובד זול יותר באותה תפוקה היה מביא.
              מטרת עסק היא לעשות כסף ולמקסם רווחים זה לא מוסד צדקה.
              היום גם מוסדות צדקה עושים כסף ומקמבנים דברים.
              פעם בתחילת דרכי ביקשתי העלאה ממעסיק ואמר לי מה אני ביטוח לאומי? שבועיים אחרי אמרתי לו ביי אחרי שמצאתי משהו הרבה יותר טוב בלי הודעה מוקדמת וכלום. זה שוק חופשי.
              מעסיק יחפש עובד הכי טוב בהכי זול.
              עובד יחפש להרוויח הכי הרבה בפחות מאמץ. ככה זה עובד.

            8. שמעון,
              עבור אדם שאסכולת החשיבה שלו היא מה שהיה הוא שיהיה, חוסר המודעות שלך לעבדות שקיימת היום בעולם מוזרה ביותר.

            9. ברוך
              כמה הם צריכים כדי לחיות בכבוד לא ממש רלוונטי לבחירה שלך איפה להקים את המפעל שלך ומה יהיו התנאים של העובדים בו.
              אני מניח שלא תתווכח על כך שלך הרבה יותר פשוט לחיות בכבוד מהם ושתוכל להמשיך לחיות בכבוד גם אם הבוחטות דולרים בכיס יהיו קצת יותר פחותות במספרם.
              השאלה היא למה הבחירה שלך תמיד תהיה מבוססת על איך אתה עושה שיהיה יותר בוחטות דולרים בכיס ולא על שום דבר אחר?

            10. Thog אני מסכים שיותר קל לי לחיות בכבוד מהם אבל מה זה קשור ציינת לחיות בכבוד מהו הסכום שהם צריכים לחיות בכבוד? למה שאת השאר הם לא יתרמו לאוכלוסיה ?
              ,מטרה של עסק זה להרוויח , אני כבעלים של עסק אני לא עושה הכל כדי למקסם רווחים משמעו שאני בעלים לא טוב.
              .
              בסוף על כל דבר בחיים אפשר להגיד ניצול , הרי הבשר שאנחנו צורכים רצחו בשבילו חיות חפות מפשע.
              אני מניח שאתם לא קונים טום פורד הרמס… והבגדים שאתם קונים מיוצרים בסין עדיין אתם קונים אותם, גם פה יש ניצול, והטלפונים למיניהם איך אתה חושב הם מיוצרים… אני לא רואה הבדל גדול בין צרכן שמשתמש במוצרים לבעלים של עסק שבא למקסם רווחים , שוב זה עסק לא ארגון צדקה.

            11. א) היי, אני טבעוני.
              ב) היי, אתה מנותק. אתה מניח שללא ספק אני מרוויח יותר ממה שדרוש לי כדי לחיות. זה לא נכון. אתה מניח שרוב האנשים מרוויחים מספיק, זה לא נכון. אתה מניח שהעבודות משאירות מקום וזמן לעשות דברים מעבר, זה לא נכון.
              ג) תפסיק לבלבל בכוונה בין דברים שאנשים עושים כי אין להם ברירה, כי אין באמת אפשרות אחרת בעולם שאנשים כמוך יצרו, לבין דברים שאתה עושה כדי לרפד עוד יותר את הכיס בעולם השפע שלך. בלי טלפון לא אתקבל לאף עבודה. בלי בגדים לא יתנו לי להסתובב ברחוב. אתה אם לא תעשה את העסקה הזו עדיין תחיה טוב. אין פה שום שיוויון.

            12. ברוך
              אני מבין שאתה לא קורא מה אף אחד כותב, אבל יש גבול. לא כתבתי שום דבר על לחיות בכבוד.
              תנסה אולי לעסוק בנאמר ולא במה שדמיינת שנאמר כי לא טרחת לקרוא.

            13. אני חייב לדעת מה אמור לשנות לי בתור עסק כמה אדם מרוויח? מה אכפת לי אם הוא מרוויח מינימום (או פחות במדינות כמו סין, פילפנים)…. המטרה של עסק להיות כמה שיותר רווחי לא להתחשב בעובד, זה לא מוסד צדקה, לגבי זמן תמיד יש זמן השאלה איך מנצלים אותו. רגע בגלל שיש לי סכום כסף X אני לא צריך להרוויח עוד?

              וב אני לא רואה שום בעיה לנצל חוק עקום , כוח עבודה זול… יש דברים שבאופן אישי לא הייתי מוכן להשקיע למרות אין ספור הצעות וסכומי כסף אדירים מכיוון שזה נוכלות ופוגע באוכלסייה כמו merchant cash advance , Forex… אבל זה שהשכר הממוצע במדינה מסווימת הוא 100-200 דולר בחודש לא רואה שום בעיה להשתמש בעובד כזה.

            14. Thog אני קורא כתבת "ברוך, השיטה שאנחנו חיים בה לא מאפשרת לעגל לחיות ולהתקיים וללמד בחינם ללא משכורת" אני אומר משכורת בסיסית מה שהוא צריך להתקיים והשאר לתרום למה הוא לא עושה את זה? אני עניתי לך אבל התעלמת עסק זה לא ארגון צדק המטרה של עסק זה להרוויח כמה שיותר כסף.

            15. 'מטרה של עסק זה להרוויח'
              .
              על פי תפיסת העולם שלך. זה ממש לא חייב להיות ככה. אפילו יש דוגמאות של עסקים שזו לא המטרה שלהם.
              .

              'אני כבעלים של עסק אני לא עושה הכל כדי למקסם רווחים משמעו שאני בעלים לא טוב.'
              .
              זה לא שונה ממלך או מבעל עבדים שאומר שאם הוא לא עושה הכל כדי להפיק ניצולת כלכלית מירבית מהנתינים/עבדים שלו משמעו שהוא מלך/בעל עבדים לא טוב.
              .
              אז בעצם כמו שליוס אומר לך פעם אחר פעם. עולם הערכים שלך מחורבן והעובדה שהוא משותף לכל כך הרבה אנשים בעמדות כח הוא הסיבה שהעולם שלנו מקום כל אכזרי ומייאש עבור כל כך הרבה אנשים.

            16. ברוך,
              יש לך קושי מאוד משמעותי בהבנת הנקרא. אני לא שאלתי אותך שום שאלה.

            17. Thog איזה עסק כלכלי יש שהמטרה שלו היא לא רווחית? אני לא נכנסתי לקנאביס מעניין של לעזור לזולת או ממניעים הומניים , זה מזכיר לי את הוויכוח שהיה לנו לפני חודשיים על סטארטפים והמצאות.
              .
              ״זה לא שונה ממלך או מבעל עבדים שאומר שאם הוא לא עושה הכל כדי להפיק ניצולת כלכלית מירבית מהנתינים/עבדים שלו משמעו שהוא מלך/בעל עבדים לא טוב.״ יש הבדל ברור אני לא מכריח אותם לעבוד אף אחד לא מכוון להם אקדח לרכה, זה ההיצע בשוק רוצים תעבדו לא רוצים יש מקומות עבודה אחרים וזה הבדל משמעותי מאדם שמכריח אדם אחר לעבוד.
              .
              Thog אתה חושב שערכים שלי מחורבנים זה זכותך , אני חושב שהמחשבה על עולם סוציאליסטי שדואג לכולם בצורה שווה היא מטופשת, העולם אכזרי ומייאש לחלק מאנשים? מה זה קשור אליי? אני צריך לחלק לאנשים כסף בחינם? שיקומו ויעשו משהו, אני עזבתי את ישראל , כי רציתי הצלחה כלכלית לא בכיתי והאשמתי מישהו אחר, זוהי אחת הבעיות המרכזיות של אנשים בעולם שמאשימים מישהו אחר (ביבי, טרמאפ, אותי…) כיוון שלא הצליחו, זה העולם ככה הוא היה מתמיד צריך לשחק לפי החוקים לא לנסות לשבור את הכלים ולבכות.

            18. ברוך
              אני לא בעסק של לפקוח עיניים לבני שמונים עיוורים.
              בעיקר כי זה פשוט בלתי אפשרי ויש לי מקומות עדיפים בהרבה להשקיע בהם משאבים.

            19. ורק שני דברים אחרונים בעניין.
              בעולם שלנו כמעט מובטח שאיפשהו בשרשרת האספקה של העסק שלך יש למטה עבד של ממש. אז נפלא שאתה בעל עבדים רק כדרך פרוקסי אבל זה לא הרבה מעבר להעמדת פנים עבור הנוחות הנפשית שלך.
              גם לנתינים של המלך ולעבדים היה את האופציה של המעמדות הנמוכים של היום של לא לעבוד ולמות, גם אותם אף אחד לא הכריח "לבחור" לעבוד במקום למות, סתם הציבו אותם במצב שבו אלו הבחירות שבפניהם.

            20. Thog כולם מנוצלים תמימים בלי אפשרויות ידה ידה ידה, שיעברו מדינה יעברו מקצוע חסר במה לעסוק , במקום זה ממשיכים לבכות,מה עם אחריות עצמית ? אף אחד לא הציב אותם במצב הזה הם הציבו את עצמם במצב הזה, לעבדים של המלך לא הייתה אופציית בחירה, וכאן ההבדל הגדול, בן אדם בין 40-50 שלא יכול לדאוג לעצמו ובוכה והולך להפגין זה בדיחה עצובה איפה האחריות האישית? הכל עניין של בחירה בחיים , אתה חושב שמישהו סלל לי איזה מסלול להצלחה ? ידעתי טוב מאוד איך העולם עובד ולא בכיתי שאלה חוקי המשחק, עברתי חצי עולם בשביל להצליח עבדתי באין ספור עבודות שעות על גבי שעות , אבל הם מסכנים תמימים מנוצלים… העיקר לבכות כל היום

            21. אני ייקח פה את הצד של ברוך.
              בתור יצרן, הסיכון שאני לוקח עצום. כל קולקציה עונתית זה כמו משכנתא לבית שלכם, לפעמים 2-3.
              אם משהו משתבש זה תמיד עליי.
              בתמורה כמו ברוך אחפש את מקסימום התפוקה. הקווים האדומים שלי זה עובדים מקצועיים בגיל העבודה. משכורת קיומית. הברגים החשובים תמיד יקבלו מעל רמת השוק.

              משהו פה מהקוראים יסכן כמה מיליונים ואז תהיה שריפה במשתלה וכל היבול נשרף. שינוי חוקים. נכנס שחקן ששובר מחירים. הכל על המשקיע

            22. ברוך, כבר עשינו את הדיון הזה.
              העיוורון שלך לגבי העובדה שפשוט אי אפשר שכולם יהיו בעלי עסקים שמנצלים את הרווחים מהעבודה שמבצעים האנשים שעובדים עבורם בשביל להפוך למולטימיליונרים לא משנה את העובדה שזה לא אפשרי.
              הבחירה בין להיות עבד של א' ב' ג' או למות היא לא צעד משמעותי קדימה שיש להתהדר בו מהנתינים של המלך והעבדים של בעל העבדים.
              ה"כלום" ושום דבר שאתה התחלת איתו את חייך בארה"ב הוא המון המון המון במונחים של החיים של רוב אוכלוסיית העולם.
              אתה יכול להמשיך לשקר לעצמך כמה שאתה רוצה, אבל זה לא ישנה את העובדה הבסיסית שאתה חוזר על שקרים רק כדי להרגיש טוב עם עצמך.

            23. טוב, קשור רק בעקיפין, אבל הייתי חייב:
              https://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/coronavirus-vaccine-cure-dark-web-drugs-market-covid-19-a9442671.html
              סוחרי סמים מהדארק ווב, המקום הזה שהוא כמו Q של בונד רק קצת פחות מלוכלך, מרחיקים כל סוחר שרומז שהוא רוצה לנצל את פחדי הקורונה כדי להרוויח. כמה גרוע אתה צריך להיות כדי להיות מורחק בדארק ווב? כמה גרוע אתה צריך להיות כדי שסוחרי סמים מהדארק ווב יחזיקו ביותר ערכים ממך?

            24. עידו
              בכמה אחוזים זה משתבש?
              כמה אתה מפסיד כשזה משתבש?
              כמה אתה מרוויח כשזה לא משתבש?
              מאיפה הכסף?
              האם לעובדים שלך יש את הגישה לכסף?
              .
              'הקווים האדומים שלי זה עובדים מקצועיים בגיל העבודה. משכורת קיומית. הברגים החשובים תמיד יקבלו מעל רמת השוק.'
              את ברוך כל הקווים האדומים שלך לא מעניינים, ועל זה בגדול הביקורת כלפיו אישית.
              שאר הביקורת הינה כנגד השיטה ולא אישית כלפי אף אדם.

            25. Thog מפסידים המון כסף כמה מילונים בשוק שהוא סופר תחרותי והרווחים יחסית קטנים (בשוק הביגוד משהו כמו 10 אחוז, ג’פרי רודוס זה חבר טוב שלי שהפסיד מילונים בחנות שפתח בסוהו, וזהו סיכון שפחדתי להיכנס עליו ). היצרן/ המשקיע סופג את כל הנזק ואת כל הסיכון, ובהתאם הוא צריך למקסם רווחים, יש לי אותו קווים אדומים כמו של עידו לא להעסיק ילדים כל השאר לא כזה מעניין אותי, משכורת קיומית בפיליפינים אפשר לחיות מ200- 300 דולר כל השאר לא מעניין אותי .
              .
              אני לא מאמין שאתה משווה את האין ערכים של סוחרי סמים (שהורסים משפחות, רוצחים …) להשקעה בקנאביס , דרך אגב לנצל את המצב זה לא חוסר ערכים זה חוכמה שכולם בוכים על הלימונים אני מייצר לימונדה.

            26. אני משווה את הערכים של סוחרי סמים שיש להם קווים אדומים ולא מוכנים לנצל בזמן מגיפה לבן אדם שטוען שהוא ישמח לנצל כל מי שאפשר (וטוען שזה חכם לעשות) ומודה פה על דברים גרועים שהוא עשה, האחרון מביניהם שהוא הולך להרוויח על גזל של קנאביס מאנשים שצריכים את זה.

            27. ברוך
              יש סיבה טובה למה שאלתי את עידו ולא אותך. אתה פשוט לא מסוגל להבין את השאלות ולענות עליהן.
              .
              אם יש לך את אותם הקווים האדומים שיש לעידו אתה עשית עד עכשיו עבודה מאוד גרועה בלהראות את זה.
              .
              .
              איפה לעזאזל השוותי בין הערכים שלך לבין הערכים של סוחרי סמים?
              יש עוד איזה משהו שאתה רוצה לדמיין שאמרתי? אולי תדמיין שהשוותי אותך להיטלר או סטאלין?

            28. ברוך
              יש סיבה טובה למה שאלתי את עידו ולא אותך. אתה פשוט לא מסוגל להבין את השאלות ולענות עליהן.
              .
              אם יש לך את אותם הקווים האדומים שיש לעידו אתה עשית עד עכשיו עבודה מאוד גרועה בלהראות את זה.
              .
              .
              איפה לעזאזל השוותי בין הערכים שלך לבין הערכים של סוחרי סמים?
              יש עוד איזה משהו שאתה רוצה לדמיין שאמרתי? אולי תדמיין שהשוותי אותך להיטלר או סטאלין?

            29. סוחרי הסמים זה עליי.
              זה עליי לחשוב שהוא יהיה מסוגל לקרוא לא בצורה שבה הוא רוצה לקרוא את זה, אבל גם העלאת ההשוואה היא עליי.

            30. Ljos מה זה גזל? אני לעולם לא גנבתי ממישהו לקחתי משהו שלא שלי, צריכים קנאביס שיקנו מה אני אשם שהחוק עקום, שוב המטרה שלי למקסם רווחים לא לדאוג לבריאות ולרווחת הציבור אני לא ביטוח לאומי אני משקיע בעסק כלכלי, Thog יכול לדבר על עסקים עד מחר, המטרה של עסק כלכלי הוא למקסם רווחים .
              .
              Ljos מה הבעיה לנצל קטסטרופה לרווחים אישיים, זה חוכמה אבל נסכים שלא להסכים כאן,
              מה אני אשם שהתנאים בשוק העבודה במדינה X או Y כאלה נמוכים? אני רוצה למקסם רווחים ואם אני יכול להשתמש בכוח עבודה זול למה לא? לא רואה בעייתיות בזה .
              .
              שוב יש לי קווים אדומים לא לעקוץ/ לגנוב/ לפגוע בציבור , זה הסיבה שאני לא הסכמתי להשקיע בפורקס בהלוואות בריבית ,למרות אין ספור הצעות … (ומדובר על רווח של עשרות מילונים), והשני לא להעסיק אנשים שמתחת לגיל העבודה. כל השאר לא מעניין אותי זה השוק, וזהו החוקים זה לא חוסר ערכים זה ריאליות והבנה של המצב בעולם

        2. חח לחוס בקאנביס משקיעים כבר מלא אנשים השקיעו בזה כבר לפני 4 שנים במדינות במזרח אירופה שבחלקם יש לובי שזה יהיה חוקי בקרוב. הרבה ישראלים שם מקורבים לדרגים ממשלתיים. ככה ידידי עושים כסף למי אכפת חולים לא חולים מי שיש לו כסף נכנס למשחק מי שאין לו מתלונן על חולים. עזוב שטויות.
          הרפואי אגב זה רק בארץ. במזרח אירופה הירוק בדרך להיות חוקי.

  14. מנחם תודה רבה. עושה רושם שאתה בכושר שיא. הלוואי על כולם בגילך אורך חיים פעיל כזה . שהחציל לא יקפוץ
    מהבגד ים בטעות בשיעורים בבריכה…

  15. תודה מנחם.
    תהנה מהחיים הטובים, מהתמונה עולה שאתה נראה בסדר גמור. יש אומרים ששער פנים זה סקסי 🙂
    גם אני איתך לגבי תיבס בענייני "הרס שחקנים", אני פחות איתך בקטע שהוא מעודכן ויודע לדבר עם שחקנים צעירים.
    רק אני שמתי לב שבתפריט של "מג'יק סיטי אטלנטנה" מופיע
    Louwill Lemon Pepper ו- Uncle Jeff Honey Jerk (יענו ג'ף הורנסק), Magic, ו- Rude Boy Jerk (רודי טומג'נוביץ?)
    אוהבים שם שחקני נבא
    רק שמעון חסר.

    1. תיבס מעודכן ויודע לדבר עם הצעירים הבעיה שהצעירים לא מעודכנים ואין להם כוח להקשיב לו, במיוחד בטח הסמיתס והנוקס חוגגים על החומר הירוק בפגרה תיבס רק יהרוס להם את הסוטול הם צריכים אחד כמו המטיף שידבר שטויות וזה ישמע להם טוב ועדיין יסיימו בתחתית
      לקבל את השם שלך בתפריט כנראה צריך.להיות לקוח vip לא?

    2. דוק עגל, זה לא שהוא לא יודע לדבר עם שחקנים צעירים. הוא מין בהמה כזאת שלא יודע תלדבר עם אף אחד. קול צרחני אפילו כשהוא אומר 'תודה'. אבל הוא יודע כדורסל.

  16. מעורב מעולה.
    אתה הכי לא מיושן, הבעיה היא עם ת'יבס. סמוך עליי שלא אקשיב לכל אחד, אבל פה אני בהחלט אומר שהוא שוחק שחקנים וכבר לא מתאים לליגה, במיוחד בהגנה שלו, ואם ההגנה לא תעבוד אין לו מה למכור בכלל.
    תהנה המון בשחייה, ואל תקשיב לכל הקונספירציות שמנסים לדלל אותנו. מאוד פרנואידי

  17. דוק, בגיל שלך ג'ורג' האלס היה הולך לישון במשרד* במקום לנהל את הקבוצה. אתה במצב הרבה יותר טוב.
    (* יש סיפור על כך שהברס בחרו בקווטרבק של BYU – ג'ים מק'קמהון – בסיבוב הראשון והוא הגיע לדיון על החוזה שלו אצל הבעלים. אחרי שעתיים שחיכה בחדר ההמתנה הוא התחיל להתעצבן ושאל את המזכירה מדוע לא מכניסים אותו. "זה לא אישי" היא ענתה לו, "מר האלס פשוט עדיין לא התעורר")

  18. אני מנסה להבין מי אלה האנשים שחושבים שזה לגיטימי שנשיא ארהב יפיץ שקרים לכל עבר…ישתלח בתקשורת ב-fbi, בדמוקרטים. נשיא שלא מבין ולא רוצה להבין את הבעיות האמיתיות, שרוצה את כל התהילה לעצמו עם אפס אחריות אישית. נשיא שהרגו שלו חשוב לו יותר ממאה חמישים אלף מתים ממגיפה. אני ממש מקווה שאמריקה תצא מהסיוט הזה בנובמבר…ושאנחנו נצא מעולו של השקרן המסית המושחת שלנו. שהורס פה כל גרגר של משהו טוב, של חוק וסדר, של ערכים. תצאו מהבית בואו להתפטר אל תשתקו יותר. זה בנפשנו. ולך מנחם ולגייל הרבה בריאות ושמחה. כל הכבוד אתם ממש ספורטאים למרות הגיל. נראה נהדר הבריכה.

    1. לא רק שקרים. ההמלצה שלו אתמול – שוב, אחרי שכל עולם הרפואה אומר 'לא' – להשתמש בכלורופלקס לקורונה היא מסוכנת ביותר ל-40 המיליון שהקשיבו לו (אבל לםמזלנו הןואה גם בייש את עצמו עם רופאת האליל מקמרון, וממש ברח ממסיבת העתונאים)

    2. דרור אין לך מה לעשות חוץ מלהפגין? ביבי זכה בבחירות לגיטימיות מה בדיוק מנסים לעשות? ההפגנה עזרה לך איכשהו? במקום להתמקד בביבי או בפולטיקאי אחר שלא ידאג לך תמצא תעסוקה

      1. מה הקשר בין תוצאות הבחירות לבין הזכות להפגין?
        .
        דרך אגב, כן. הפגנות בהחלט עזרו בעבר לשינוי. תנועת ארבע אמהות, לדוגמה.
        ניתן לקוות שגם הפעם הן יעזרו ליצור שינוי.
        .
        מהזווית האישית שלי,
        במקרה "הכי גרוע", ההשתתפות בהפגנה הייתה ההזדמנות שלי ללמוד עם ילדי שיעור על דמוקרטיה.
        .
        המקרה שהוא באמת הכי גרוע?
        כאשר האזרחים מוכנים לשבת בשקט ולשתוק.

        1. גיא אין בעיה שיפגין השאלה נגד מה? נגד ביבי שזכה בבחירות דמוקרטיות לחלוטין? שמטנף על ביבי פה בלי הפסקה וקורא לו דיקטטור מושחת (כולם מושחתים דרך אגב , אבל יש חמת הספק ) … ועוד צועק להסתה ?אתה צודק הייתי צריך להיות יותר מכוון מתי הפגנות נגד השלטון כדי לבצע הפיכה שלטונית (כמו שדרור ציין לא מעט פעמים), עזרה פה בישראל/באמריקה? בכללי להפגין זה בזבוז זמן המחשבה שאחד הנציגים וזה לא משנה מאיזה מחנה יחשוב על האזרח הפשוט ולא על כסף זה בדיחה.

  19. מנחם, טיבידו נכשל בצורה מחפירה במינסוטה. הוא היה גם ה GM וגם המאמן (צירוף שאני מאד לא אוהב). הקבוצה לא השיגה שום דבר ורק טחנה מים. הוא השאיר אותה במצג יותר גרוע ממה שקיבל.
    .
    יש כעס על הניקס שבחרו בו ולא הלכו על מישהו לא לבן. יש לא מעט דיבורים על תת יצוג למיעוטים בכלל ושחורים בפרט בכל התפקידים שסובבים את השחקנים צוות רפואי, עוזרי מאמנים, מאמנים, מנהלים וכלה בבעלים.
    .
    כשלעצמי אני חושב שמרק גקסון מתאים הרבה יותר לתפקיד מטיבידו. גקסון הצליח מאד בג"ס. הוא עף משם כי לא הסתדר עם ההנהלה ובעיקר כי הקבוצה הגיעה לתקרת זכוכית איתו. גם אטקינסון שהודח בברוקלין על ידי קירי מהתאים יותר מטיבדו.

  20. הרגתם את ברוך, מסכן, ל"ו צדיקים, אני מזהה כאן מתקפה חזיתית נגד מוסד שב"ר רגע לפני הריסטארט. נראה לי שאנשים כאן פוחדים מבן סימונס…
    בלי קשר (אם עם קשר), בפעם הרביעית ברציפות תואר "המעסיק הטוב ביותר" הולך לחברת "פיליפ מוריס ישראל" שגם זכתה בתואר "המעסיק הטוב ביותר במזרח התיכון".
    לפי המנכ"ל שלהם, זה בזכות היחס לעובדים, שוויון לנשים, אפשרויות קידום ופיתוח מקצועי – וחזון החברה: "עולם ללא עשן" ממש כך! הם פיתחו איזה מחמם טבק ככה שנוכל להישאר מכורים, רק בלי עשן.
    🙂
    צדיקים

    1. ששש…. אני מכרתי להם את התואר.
      עכשיו במבצע גם מדליית זהב ליין שירז הטוב ביותר בעולם.
      עשרת אלפים דולר למדליית זהב או שתיים עשרה אלף למדליית טיטניום. לוקח?

  21. ברוך יקר תאמין לי שלא משעמם לי…לדעתי זו לא הסתה לקרוא לביבי דיקטטור…תראה מה הוא עשה מהליכוד…מתי נאשם בפלילים היה מעורב במינוי יועץ משפטי ומפכ"ל למשטרה? ולמה לעזאזל זה נראה לך תקין? דמוקרטיה לא מסתיימת בהצבעה, להפגין זו זכות בסיסית של כולם…רק לא לפי אוחרא וזיבי…ממתי שר לבטחון פנים מנסה לדכא מחאות של אזרחים? אגיד לך ממתי…מימי זיבי שמשחית ומפורר פה כל זכר לשלטון תקין ושקיפות. מישהו מראשי הממשלה לפניו הסית כך בשיטתיות ובנבזיות נגד חצי מהעם? לא זכור לי. שמעת ממנו גינוי אחרי שאתמול וגם בהפגנות קודמות דפקו מכות למפגינים? גורנישט. בקיצור אני מפגין כי חשוב לי לחיות בדמוקרטיה. ייתכן שלך זה פחות חשוב, וייתכן שאתה פשוט קרנף שברגע שהמפלגה שמתאימה לו מגיעה לשלטון שוכח מדברים כמו יושר, שקיפות, מנהל תקין, הפרדת רשויות ועוד ירקות. אני לא מוכן שראש ממשלה יהיה נאשם בפלילים שמנצל את כוחו להסית נגד שלטון החוק ובגץ ועוד יהיה מעורב במינויים שקשורים ישירות למשפטו. רוצה לקרוא לי משועמם? רוצה לחזור שוב על המנטרה "כולם מושחתים"? בכיף. זה אומר שבעצם אתה משלים עם השחיתות. אני לא. ולכן אני מפגין. סליחה אם זה לא מתאים לך. הייתי צריך לשאול אותך לפני שיצאתי. טעות שלי.

    1. דפקו מכות למפגינים? מי שמכיר היסטוריה. אביו של נתניהו מברית הבריונים היה בריון להשכרה בעצמו.
      איך הגלגל מסתובב.

  22. ד"א ביבי הוא ריכוזי בשיטת הפעולה שלו אולי יותר מדיקטטורים אחרים בהיסטוריה. זוכר שבממשלה הקודמת הייתה תקופה ממושכת שהוא היה השר בפועל בלא פחות משישה משרדים שונים? זה נורמלי? ודי כבר עם האגדה הזו שהוא זכה בבחירות… זה גם לא קשור כי למרות שהוא רוהמ יש לי כל הזכות להפגין נגדו…ושנית תוצאות הבחירות היו 62:58 לטובת המחנה שהתנגד לביבי ואז באה הבגידה של גנץ, שאני ורבים כמוני מפגינים גם נגדו כי הרי הוא חלק ממשלת השחיתות הזו. גנץ בגד בוחריו ורק בגלל זה ביבי בשלטון עכשיו. האם לאזרחים שמכרו את קולם אסור להפגין?

    1. אתה כנראה לא מבין את המשמעות של המילה דיקטטור, לקרוא לאדם רוצח המונים כמו ארדואן, פשיסט… זה הסתה, להאשים אדם ולתלות אותו בפומבי עוד לפני שנערך משפט בלי להתייחס לחזקת החפות, זה מתאים למשטרים אפלים . ראש הקואליציה תמיד מעורב בבחירת מפעל המשטרה מתי זה לא היה? זה לא היא 62-58 נגד ביבי , אלא 58-47 לטובת ביבי אחרי זה הייתה קמה קואליציה עם הרשימה המשותפת (שקוראת לפגיעה בציבור, לא מגנה פיגועים אבל זה בסדר.
      .
      הפרדת רשויות זה רק בספר אזרחות יקירי

  23. ראש הקואליציה תמיד היה מעורב…אז זה סבבה גם למי שיש לו פה ניגוד עניינים שלא יכול להיות ברור ממנו?
    יפה שחשוב לך ככ שלטון החוק.

  24. לגבי החלק של "לתלות בפומבי" – שנינו מכירים ראשי ממשלה שהתפטרו על הרבה פחות. תלו אותם? לא. הם פשוט תהיו מהזן של נתניהו "קורבן התמיד".

  25. ולסיום: המשותפת לא קוראת לפגיעה בציבור. זו מפלגה עם דמויות סופר מרשימות (עודה, טיבי) היא גם לא מעודדת פיגועים. היא מעודדת הסכם שלך מאד לא נוח ואין לך כל רצון לקבל, כי איכשהו השתמשה פה תפיסה מעוותת שאדמה חשובה מבטחון. אז נחש מה? אין בטחון. כפי שאתה אטום לגמרי לסבל הפלסטינאים כך אתה אטום לחלוטין לרעיון שאם היית מוכן להזיז ת'תחת רק טיפה למען הפרדת רשויות now is the perfect time to do it. ציניות ומרמור לא יעזרו פה לצערנו. אולי קצת סולידריות שגיא מזכיר בהקשר של הקורונה ובצדק.

  26. ולסיום: המשותפת לא קוראת לפגיעה בציבור. זו מפלגה עם דמויות סופר מרשימות (עודה, טיבי) היא גם לא מעודדת פיגועים. היא מעודדת הסכם שלך מאד לא נוח ואין לך כל רצון לקבל, כי איכשהו השתמשה פה תפיסה מעוותת שאדמה חשובה מבטחון. אז נחש מה? אין בטחון. כפי שאתה אטום לגמרי לסבל הפלסטינאים כך אתה אטום לחלוטין לרעיון שאם היית מוכן להזיז ת'תחת רק טיפה למען הפרדת רשויות now is the perfect time to do it. ציניות ומרמור לא יעזרו פה לצערנו. אולי קצת סולידריות שגיא מזכיר בהקשר של הקורונה ובצדק.

    1. אני אשים את זה פה: ואלה שמות חברי הרשימה הערבית המשותפת, אמירותיהם ופועלם כנגד עם ישראל, מדינת ישראל וכוחות הבטחון שלנו:
      1. יו״ר הרשימה, איימן עודה – השתתף בכנס של ארגוני טרור ב-19.6.18 במזרח ירושלים שנאסר לקיום ואמר: ״הללו יובסו וירושלים תשאר לנצח הבירה של העם שלה, של פלסטין״. זכה למחיאות כפיים וירד לצלילי קריאות הקהל ״מליוני שהידים לירושלים הולכים״.
      השתתף בכנס של ארגון הטרור פת״ח ואמר ״כמו שהגדול יאסר ערפאת אמר, הם רואים את זה רחוק אנחנו רואים את זה קרוב. נהיה איתכם בועידה השמינית של הפת״ח, שתתקיים במזרח ירושלים בירת פלסטין.״
      כינה שוטרים על מדים כאפסים שהוא מצפצף עליהם כלשונו ומאחל להם ללכת קיבינימט. בצעירותו השתתף בהפגנות אלימות במסגרת האינתיפאדה השניה וזומן לחקירת שב״כ בעקבותיהן.
      בנוסף, בראיון רדיו שהעניק, סרב לגנות פגיעת חיילים בפיגועי טרור וטען שהעם ״הפלסטיני״ יחליט איך הוא מתנגד לכיבוש, אם בדרך אלימה או לא, שזאת זכותו.
      2. מטאנס שחאדה – נפגש עם מחבל שריצה 30 שנות מאסר בכלא בישראל וטען שאין בזה דבר פסול, יזם אירוע זיכרון לנשיא מצרים נאצר.
      היה מחוקרי מכון ״מדה אל כרמל״, מכון שטען שישראל מנצלת את השואה לפגיעה בערבים וקרא לשנות את מדינת ישראל למדינת כלל אזרחיה וביטול אופיה היהודי ובנוסף קרא לחרם עליה בקרב אומות העולם.
      3. אחמד טיבי – יועצו לשעבר של רב המרצחים יאסר עראפת.
      נאם את נאום השהידים באומרו: ״אין דבר יותר נעלה מהשהיד״.
      הזכיר שמות שהידים תוך שאמר שהוא מרכין ראש למענם ומעלה אותם על נס: ״לא זכותו של עם להתקומם ולהיאבק בכיבוש, זו חובתו. אנחנו בעלי הארץ הזאת. השהיד הוא פורץ הדרך, משרטט בדמו את הדרך לחירות ושחרור. ברכות לשהידים בתוך הקו הירוק, אלה שהכובש רוצה שנכנה מחבלים״.
      4. מנסור עבאס – סיו״ר הפלג הדרומי של התנועה האיסלמית, המשתפת פעולה ותומכת בפעולות כנגד מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי ולרבות הפגנות אלימות ופעילויות טרור.
      5. עאידה תומא סולימאן – סרבה להכיר ברצח אורי אנסבכר הי״ד כפיגוע טרור. טענה שפגיעה במתיישבים ביהודה ושומרון היא דבר לגיטימי, בשל העובדה לכאורה שהם גוזלים אדמות.
      טענה שממשלת ישראל מבצעת טרור.
      קראה לארי פולד הי״ד, רוצח שביצע הוצאה להורג.
      הגנה לא אחת על השלטון הסורי וטענה כי הממשלה הישראלית אחראית על ״ההסלמה״ מולו.
      7. עופר כסיף – סרב כחייל צה״ל להגן על מדינת ישראל במהלך האינתיפאדה הראשונה ונכלא בעקבות כך.
      כינה את שרת המשפטים איילת שקד ״חלאה ניאו נאצית״.
      כינה את אביגדור ליברמן ״צאצא של אדולף״.
      כינה את היהודים העולים להר הבית ״סרטן עם גרורות שצריך לחסל ביד חזקה ובזרוע נטויה״.
      השווה את החוקים אותם מקדמת הממשלה לחוקים אותם קידמו הנאצים בגרמניה בשנות ה-30׳.
      כינה את ראש הממשלה נתניהו ״רב מרצחים״ וטען כי חיילי צהל הינם ״קלגסים״.
      8. היבא יזבק – הגנה על קונטאר, רוצח משפחת הרן שהוא אל מוג׳האד – מת על קידוש שמו של אללה.
      9. אוסאמה סעדי – סרב לגנות פיגועים כנגד אזרחים יהודים חפים מפשע ביהודה ושומרון וטען שאין מדובר בטרור.
      10. יוסף ג׳בארין – השתתף בכנס בנושא ״האפטהייד הישראלי״ ו״הפשעים שישראל מבצעת בתחומי הקו הירוק״.
      השתתף בכנס בבריטניה, המעודד חרם על ישראל, זאת ועוד – הנסיעה מומנה על ידי כלי תקשורת ערבי המקושר לחמאס ולתנועת האחים המוסלמים הרצחניות.
      11. סעיד אלחרומי – כיהן כמזכ״ל התנועה האיסלאמית, אותה תנועה הפוגעת במדינת ישראל ומסיתה לפגיעה באזרחים יהודים.
      13. סמי אבו שחאדה – חבר באספה של מדה אל כרמל, ארגון ״מחקר״ הטוען שמדינת ישראל פוגעת בערבים חפים מפשע ומבטל את קיומה של ישראל כמדינת הלאום היהודי.
      על כל האנשים הבזויים הללו, לא נשכח ולא נסלח לעולם על השתתפותה של חנין זועבי במשט הטרור ״מרמרה״ שפצע קשות את לוחמי השייטת, בו לקחה חלק.
      על עאזמי בשארה שבמהלך מלחמת לבנון השניה סייע לארגון הטרור חיזבאללה ונמלט מהארץ עד היום.
      על האמירות הנפשעות והפעולות המזעזעות של ג׳מאל זחאלקה אין ספור.
      על הסיוע שהעניק באסל ראטס למחבלים הכלואים בבית הכלא ועל כן נכנס בעצמו לכלא.
      .
      אבל מה אני מבין אחמד טיבי ועודה סופר מרדימים, בזה שהם הולכים לבקר מחבלים בכלא ומעודדים פיגועים, תגיד לי דרור מתי בהיסטוריה ויצרת על אדמה וקיבלת שלום?

      1. דרך אגב אם קראת את התגובות שלי/ למדת את ההיסטוריה הייתה יודע שביטחון ושלום הרבה יותר חשובים מאדמה אבל מה לעשות שאין פרטנר לשלום הרי כל שטח שוויתרת עליו הוביל לטרור
        הנסיגה מלבנון ועסקת ג'יבריל בשנת 1985 הובילו לאינתיפאדה של 1987. זו הובילה להסכם אוסלו של 1993, שנתפס אף הוא כנסיגה. כישלון אוסלו בצירוף עם הנסיגה מלבנון בשנת 2000 הובילו למתקפת הטרור של ערפאת בספטמבר 2000. (זו הייתה מתקפה מתוכננת לכן לא בדיוק אינטיפאדה.) כאשר החומה שבנתה ישראל למול אותה מתקפת טרור קרסה בהתנתקות של שנת 2005, היא הובילה לניצחון החמאס בבחירות, ולמלחמת לבנון השנייה. אין פרטנר אמיתי לשלום העיקר צועקים מסכנים

        1. כל מילה
          העיקר צועקים פה גזענות….
          חחחחחחחחחחחחחחחחח, תכלס צודקים הגזענים האלה מהשמאל וגם מהימין.
          כולם צודקים!

      2. שכחת את 'ה' יעזור.' ההעתק הדבק שלך
        .

        לא ברור לי למה דברים אמיתיים ונכונים עובדתית שנאמרים ע"י אנשים כל כך מפחידים ומסוכנים מבחינתך והאתר שאתה העתקת והדבקת ממנו, אבל העובדה שזה מפחיד אתכם עדיין לא הופכת אותם לטרוריסטים ו/או תומכי טרור.
        .
        ולא, גם ציטוטים מעוותים מוצאים מהקשר שאתם מנסים לקשור להם משמעויות שמתאימות לפחד שלכם לא עושים זאת.

  27. THOG – אני פותח פה את השרשור מחדש.
    גישה לכסף זאת לא בעיה היום. יש כל כך הרבה כסף בשוק שמתיד יהיה המניעק שילווה לך אותו. אם יש לך קומבינה שמכפילה לך את הכסף תוך חודשיים והמניעך לוקח 20% לחודש אז זאת עסקה טובה.
    אבל זה לא מה שמבדיל בין יזם ללא יזם. אין יזם או איש עסקים או משקיע שלא נשרף לפחות פעמיים שלוש.
    אם אתה מוצלח כשכיר והגעת למשכורת של 100K בשנה על פני קריירה תעשה 5MIL כשכיר. יזם חושב אחרת.
    יהיו שנים של עשרת אלפים בשנה, שנים של חובות, ושנים של מליון בשנה. ברוב המקרים על פני קריירה של חמישים שנה לא הרבה יגיעו לחמש מליון.
    אל תשכח שמרגעע שעברת מחזור עסקים מסויים אתה עובר להתמודד כם כרישים מהסוג של טראמפים למינהם (יש כל כך הרבה כמוהו) שיעקצו ישאקרו יתבעו אותך. או כמו בזוס המניאק יעתיקו אותך. לא לבעלי לב חלש.
    .
    נכון ברוך?

        1. בכמה אחוזים זה משתבש?
          כמה אתה מפסיד כשזה משתבש?
          כמה אתה מרוויח כשזה לא משתבש?
          מאיפה הכסף?
          האם לעובדים שלך יש את הגישה לכסף?
          .
          .
          כביכול סוג של ענית על השאלה האחרונה אבל זה משהו שניתן להתייחס אליו אחר כך.

      1. מצאתי
        בכמה אחוזים זה משתבש?
        כמה אתה מפסיד כשזה משתבש?
        כמה אתה מרוויח כשזה לא משתבש?
        מאיפה הכסף?
        האם לעובדים שלך יש את הגישה לכסף?

        – לרוב בעלי העסקים תהיה נפילה בפעם הראשונה והם יצאו מהמשחק (הסטטיסטיקב זה 85%). הטובים שביננו מבזרים ואז הם מבטחים את עצמם.תמיד משהו ישתבש. לכן אנשים עם אמפריות לא יכולים להיות ראשי גפרור.
        – ההפסדים יכולים להיות הכל+ העתיד שלך אם פשטת רגל , אן סתם הפסד כספי.
        – רווחים הם פונקציה של סיכון היכולות שלך ובחירה בתעשיה הנכונה.
        – לכולם היום יש גישה לכסף. אם אין לך כסף והבנק לא מלווה, אתה לוקח שותף כמו ברוך. אבל לא לכולם יש ביצים .

        החריג במשוואה זה הבנים של. הם כן יכולים להיות ראשי גפרור.

        1. לא דיברתי בכללי. דיברתי לגבי הסיכון שדיברת עליו של כל קולקציה.

          .
          אם אתה מעוניין לטעון שיותר טוב להיות דר., מהנדס, אדמטניסטרציה בכירה שכיר על פני להיות יזם קטן אז, סבבה זה בהחלט טענה סבירה אבל רוב מוחלט של השכירים אינם הנ"ל וממש לא יעשו את החמש מיליון דולר שאתה דיברת עליהם.
          .
          אתה בדיוק מראה בהסבר שלך שלכולם יש גישה לכסף איך בעצם לא לכולם יש גישה לכסף. הבנק לא בהכרח ילווה לך ובאותה מידה לא בהכרח תמצא שותף שישקיע בעסק, למעשה ככל שמצבך הסוציואקונומי יותר נמוך הסיכוי שלך לקבל הלוואה בבנק או למצוא משקיע יותר נמוך (שלא לדבר על הקשרים האנושיים שיאפשרו לך להפגש עם משקיעים).
          .
          עכשיו, בגדול יכול להיות שבתשעים ותשע אחוז מהיזמויות הכל נכשל והיזם נכנס לחובות ובעצם הכל מוטה כנגד היזמים, והשיטה משרתת רק קמצוץ קטן מהיזמים שמצליחים להיות אווטליירים סטטיסטיים, אבל אם זה אכן היה המצב אז בעצם אנחנו מוצאים עוד סיבה למה השיטה בעצם לא טובה עבור אנשים.

            1. 'בתור יצרן, הסיכון שאני לוקח עצום. כל קולקציה עונתית זה כמו משכנתא לבית שלכם, לפעמים 2-3.
              אם משהו משתבש זה תמיד עליי.'

              זה מה שכתבת לגביו שאלתי את השאלות

            2. אוקיי אני חושב שהבנתי אותך,
              בענף האופנה לפחות החסם כניסה הוא נמוך. יש במלבורן 2 אחים מצריים שהגיעו באוניה בלי דולר ועשו יפה מאד .
              וכן אתה צודק….
              למעשה במנהל עסקים מלמדלים אותך שלפני שמתחילים עסק עושים תוכנית עסקית, הולכים אתה לבנק או הקרן לעסקים קטנים. החשב עובר עליה ואז הם מציעים לך הלוואה. במציאות זה לא ככה. הבנק ירצה את הבית שלך או של אמא שלך. קרן ההשקעות הפרטית תרצה לנהל אותך בשביל למנוע את האפשרות שאתה מנהל גרוע. והקרן לעסקים קטנים זו בדיחה עצוב, הם בדרך כלל מיעצים לך במקרה הטוב.
              וזה בגלל שההון רוצה ערובה על הסיכון. אם היתה דרך שהיתה יכול לסכן הון בלי סיכון אז היה עולם אוטופי.
              אני לא יודע איך. יש לך רעיונת?

            3. אני לא חושב שאנחנו צריכים עולם אוטופי, אבל אני בהחלט חושב שאנחנו צריכים עולם יותר חופשי לכולם ולא רק למי שנולד במקום הנכון בזמן הנכון לאדם הנכון. זו לא כל כך של סיכון הון מבחינתי אלא יותר עניין של ניהול וחלוקת משאבים.
              יש תחומים שאין בעיה להשאיר לניהולם החופשי של כלכלת השוק וסוכניה בלי לפגום בחירותם ובריאותם של אנשים, אבל מבחינתי ישנם תחומים שבהן צריך לשנות את המערכת באופן מקיף כך שהטיפול בניהול חלוקת המשאבים ולעיתים גם יצורם יופקד בידי מערכת שונה עם אינסנטבציות שמיקסום רווחים כלכליים אינו הגורם המשמעותי בה.

            4. ״מערכת שונה עם אינסנטבציות שמיקסום רווחים כלכליים אינו הגורם המשמעותי בה.״ טוג בראש המערכת עומד אדם קבוצה של משקיעים, אתה מכיר אדם שלא רוצה יותר כסף / כוח למקסם תוצאה.

              חלוקת המשאבים אף פעם לא הייתה ולא תהיה שווה , אתה כל הזמן מנסה וזה נחמד לחשוב/לעשות דברים שבלתי אפריים, הקטע זה לשחק לפי חוקי המשחק העולפ

            5. בוקר טוב ברוך.
              כן
              אנחנו מדברים על לשנות את חוקי המשחק.
              אולי באמת הגיע הזמן שתבין את זה.

            6. הבנתי את זה מזמן הקטע שזה אוטופיה לא מציאותית שלעולם לא הייתה ולעולם לא תהיה, אף אחד לא יוותר על משהו שמועיל לו (ואני ביניהם) בשביל מישהו אחר יהיה יותר סיכוי, זה המצב מה עושים מכאן , זה החיים. עכשיו איך מתמודדים מכאן זה השאלה? אני לא חושב שאזרח צריך לבזבז את הזמן שלו ולצאת להפגנה מאשר להשקיע בשיפור מעמדו האישי בתוך המשחק עצמו, זה מה שאני עשיתי כשהייתי צעיר וזה מה שרוב האזרחים צריכים לעשות מאשר לצפות לחוקים שונים

            7. אם הבנת את זה מזמן למה אתה מקשקש כל כך הרבה דברים שמצביעים על זה שלא הבנת את זה?
              משעמם לי מאנשי הקש שלך, אף אחד לא מדבר על אוטופיה, אין לך מושג על מה אני מדבר אז אתה מדמיין איזה פתרון ממצא שאני מדבר עליו במקום.

            8. אם ככה, הפתרון נמצא במערכת רק צריך לייעל אותה .
              אם נניח הייתי רוצה לייצר מכוניות . בכוונה אני לוקח משהו עם חסם כניסה גבוה.
              הייתי מפתח תוכנית. הולך עם זה לקרן לעסקים קטנים. הם היו מייעצים לי ווהיינו עושיים תוכנית פור נוקס. עובדים שם פנסיונרים שכבר עשו משהו בחיים.
              משם הייתי מזיז את האגו הצידה נותן לקרן השקעות פרטית לנהל אותי. ואחרי חמש עשר שנים הייתי משלם לקרן על חלקה בשותפות (בגלל שבשלב זה הבנק יכול לראות מאזנים) ונוסע סולו.
              מעבר לזה, פילנטרופים פנסיונרים, מציעים את כל שלושת השלבים ליזמים צעירים שהם אוהבים. הקהילה היהודית בפרת היא דוגמא חייה לזה. לי יש דוגמא אישית על מנטור שהיה לי בשנות ה-20.
              אבל המשותף זה שאתה צריך לחפש ולהאבק בשביל לקבל הזדמנות.

  28. עידו סוף סוף אנחנו מסכימים!! דרך אגב אני נשרפתי לא מעט פעמים בחיים אבל זה העסק , השקעתי בבניין דירות בלוס קאבוס לפני שנתיים אחרי המלצה של חבר והפסדתי , השקעתי במישיגן והפסדתי …
    .
    זה לא לבעלי לב חלש , דרך אגב אחד הדברים היחידים שאי פעם פחדתי להשקיע בהם זה אופנה כל הכבוד לך על האומץ, גפרי רודוס הוא חבר טוב שלי שנים (אני מכיר את הבן שלו שון מאז שהיה ילד ואת אשתו מורן) באמצע 2014 הוא הציע להיכנס איתו כשותף בחנות ענק בSoho, שהוא מתכנן לפתוח וג’פרי זה לא דגיגון, למזלי סירבתי וניצלתי מבור של כמה עשרות מילונים.

    1. ברוך,
      שאלת למה מפגינים?
      למה ישנה מחאה?
      .
      אז בהמשך ישיר לדיון שלכם, אודות כסף והשקעות,
      להלן סיבה נוספת לצאת לרחוב. היא כלל לא קשורה לימין או שמאל. רק לצדק, לחברה, ולכיס של כל אזרח משלם מסים.
      .
      https://www.facebook.com/MichaeliMerav/videos/324696972020419/
      .
      (וכל מי שזועק "סמאלנים", תעצרו לרגע אחד קטן, ותקשיבו. תחפשו מילה אחת בנאום שקשורה לימין או שמאל, או לראש הממשלה.
      כי אין כזו. יש רק קומבינה, כרגיל על הגב שלנו, הרוב שעובד למחיותו ומשלם מסים).

      1. החלק הזה לא קשור לשאלת אלא רק להקדמה , בכללי בישראל וגם אצלנו באמריקה נותר תמונת מצב נוראה (ולביבי ולגם טראמפ יש אשמה ישירה בזה ) שהשמאל הוא בוגד, יש הגפה שלמה של קהילות שתורמות למדינה , שירתתי כלוחם היו איתי אנשים בעלי דעות פוליטיות מהשמאל, יתרה מכל החייל המעוטר בהיסטוריה וגיבור ישראל אהוד ברק הוא בעל דעות שנוטעות לצד השמאלי של המפה
        השמאל הוא לא בוגד,רק שאני לא מסכים עם הגישה הביטחונית שלו,.
        .
        אני מבין וחושב שהזכות למחאה חשובה , אני גם מבין את הסיבה למחאה פשוט זה לעולם לא הועיל בישראל/ באמריקה במחאה שהיא כלכלית, או נגד נשיא/ראש ממשלה .
        .
        עכשיו לשאלתך אני לא רואה סיבה לצאת להפגין בטח בשביל סיבה כלכלית/פוליטית, אף אחד בפולטיקה לא דואגת לאזרח הפשוט
        אין פה קשר לימין ושמאל אלא שזהו הפולטיקאים משני צדדי המפה שדואגים רק לכיסם מחאות כאלה לדעתי הם בזבוז זמן שלא מועיל בכלום לפרט , אלא רק הצגת סולידריות כחברה. אני בהחלט הייתי רוצה לראות אנשים שמתרכזים בעצמם ואומרים זה המצב אין מה לעשות כל הפולטיקאים מושחתים , ואיך אני יוצא/ מתקדם מהמצב כי אף אחד למעלה לא יעזור לי, במקום ללכת לשרוף שעות וימים במחאה כלכלית/ פוליטית כזאת או אחרת.

        1. ברוך
          אם לממשלות היה כל כך מעט השפעה בעלי הון לא היו משקיעים כל כך הרבה בלהפעיל לוביסטים שילחצו על הממשלה והמחוקקים לפעול למען האינטרסים שלהם.
          זה לא יכול להיות שאתה באמת כל כך תמים.

          1. קראת את התגובה שלי? איפה התייחסתי לבעלי ההון כתבתי שלממשלה לא אכפת מאזרח הפשוט למעלה הכל קומבינות , להפגין לא באמת מועיל במשהו

            1. ברוך,
              אני מבין שקשה לך מאוד להבין את הקשר של הדברים שאני אומר אז אני מסביר לך בבהירות המירבית שאני מסוגל לה שלאזרחים אין הון כדי להשפיע על הפוליטיקאים דרך לוביסטים כמו בעלי ההון אז הם נאלצים לעשות את זה דרך ההפגנות.

            2. הבנתי את זה, הקטע שזה לא מועיל אף פעם, אלא בעיקר בזבוז זמן, זה המצב שום הפגנה לא תשנה את זה באזרח הפשוט צריך להבין שאדם לאדם זאב ולדאוג לעצמו מאשר לחשוב שמישהו ידאג לו מלעמלה.

            3. דרור אמר שהוא יוצא להפגנות כבר 4 שנים, אילו במקום למאת להפגין הוא היה משקיע את הזמן הזה בבניית עסק/ לימודים/ השקעה בעבודה , אין לי ספק שהוא היה במצב טוב יותר מאשר לבזבז כמה שעות טובות כל יום בהפגנות

            4. המדינה שהוא חי בה עדיין לא מונרכיה הלכתית כמו שראש הממשלה שלה והגוש שלו רוצים שהיא תהיה אז יש מצב שאתה טועה לגבי היעילות של ההפגנות.

            5. ברוך צודק במיקרו אבל טועה במאקרו.
              ההפגנות עצמן לא משנות כלום ,מה שמשנה זה הצבעה בבחירות לנציגים שמייצגים את הדרך שאתה רוצה שדברים יקרו.
              אבל אנשים בדרך כלל לא אוהבים להצביע במיוחד צעירים.
              ההפגנות שמוציאות צעירים לרחוב יגרמו להם להיות יותר מחוברים ומושקעים בנושא ולבוא לקלפי .

              וזאת הסיבה שממשלות נוכחיות בישראל וארה"ב רוצות לדכא ולהפסיק הפגנות, כמה שיהיו יותר הפגנות ככה יותר אנשים יהיו מושקעים וילכו להצביע.
              אתם תראו את זה בנובמבר בארה"ב, טראמפ יהיה חבר של כבוד במועדון מונדייאל-מקגוורן

        2. אני הייתי רוצה לראות מהמחאה את מנהיגי העתיד. להבין שהדור הנוכחי של הפרלמנטרים הוא מושחת ולא יעיל ופשוט להחליף אותם אחד אחד. כאשר יהיה רוב לדור החדש, ניתן גם לשנות את החוקים על מנת שהעסק לא יחזור

          1. זה דבר שגם אני ארצה שהיה ,אבל לצערי פעם אחר פעם בהיסטוריה אלו שהולכים לפוליטיקה הופכים לרקובים וחוזרים פחות או יותר על מה שקודמיהם עשה בתפקיד , אפשר לראות את זה עוד מתקופתו של יוליוס קיסר.
            .

  29. מנחם…. אתה יכול להתמודד עם כולנו בריצת 100 מטר
    פשוט תגיע ראשון. מהסוף
    ועכשיו ברצינות
    תגיד לבנות בשיעור שלך שהחברים מארץ הקודש לא מאמינים שאתה מעביר שיעורים ובקש מהן להצטלם אתך. הן יסכימו
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט