MLB – התפרצות קורונה במארלינס, העונה בסכנה / יוני לב ארי

ארבעה ימי בייסבול החזירו את החיוך ללא מעט חובבי הענף, בעולם כולו בכלל ובארה"ב בפרט, אך נראה שהאנרגיות החיוביות האלה עלולות לקבל מכה בכנף. במהלך היום (שני) נודע, כי שמונה שחקנים ושניים ממאמני המיאמי מארלינס נדבקו בנגיף הקורונה, מה שמעלה את מספר הנדבקים בקבוצה ל-14, ובשלב זה קשה לראות כיצד החבורה מפלורידה תוכל להמשיך לתפקד.

חוסה אורנה. בין הנדבקים (צילום:FishStripes)

המארלינס סיימו את סדרת פתיחת העונה אמש, בפילדלפיה, ואמורים היו לקיים את משחק הבית הראשון של העונה הלילה במיאמי מול בולטימור. אך משחק כזה כמובן נדחה, כשגם המשחק השני בסדרה בספק גדול. שחקני המארלינס המשיכו מפילדלפיה היישר לבולטימור, שם אמורה להתקיים הסדרה הבאה, כשהשחקנים החולים נשארו בבידוד בפילי.

אך זה לא היה המשחק היחיד שנדחה. עד ששחקני הפיליס, שכאמור שיחקו מול המארלינס במהלך הסופ"ש, לא יקבלו את תוצאות הבדיקות שלהם, גם הקבוצה מפילדלפיה לא תוכל לשחק. לכן המשחק בין הפיליס ליאנקיז, שתוכנן להלילה, נדחה, כשגם המשחק הבא בספק גדול. השתיים אמורות להיפגש לשני משחקים בניו יורק מייד לאחר הסדרה בפילדלפיה.

בריאות השחקנים מעל לכל. ג'יטר (צילום:Sun-Sentinel)

"שחקני המארלינס שממשיכים לבולטימור שומרים על ריחוק חברתי, בזמן שהם מחכים לתשובות הבדיקות שנעשו להם", נמסר מראשי הליגה. דרק ג'יטר, שחקן העבר והבעלים הנוכחי של הקבוצה, פרסם אף הוא הודעה: "בריאותם של שחקנינו היא הדבר החשוב ביותר כרגע. דחיית המשחק הלילה היתה הדבר הנכון לעשות".

כעת נשאלת השאלה, האם העונה כולה נמצאת בסכנה. די ברור שהתשובה היא – כן. רוב מנפריד, הקומישינר של הליגה, קיים שיחת ועידה עם בעלי הקבוצות, בכדי לתכנן את המשך הדרך. לאחר השיחה נמסר כי בשלב זה הפסקת העונה לא על הפרק, אלא הגברת הפיקוח על שמירת המרחק, והימנעות ממגע בחגיגות על הספסל, דבר שלא ממש קרה בסופ"ש פתיחת העונה. אין ספק שהימים הקרובים ישפיעו משמעותית על הסיכוי להמשיך את עונת 2020 המקוצרת ב-MLB.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. החגיגות של השחקנים זה שטויות. עם כל הנסיעות והטיסות והחוסר בבועה ברור שאנשים יידבקו ומשם הדרך לחצי קבוצה קצרה. יותר מעניין האם שחקנים של פילי נבדקים עכשיו והאם יש כאלה שנדבקו (מאמין שלא) כי רק מדברים על חיטוי של הקלאבהאוס שזה גם שטויות בעיניי

  2. איזה דכאון 🤦🏻‍♂️
    פשוט כואב הלב, אני מקווה שלא יפסיקו אבל אין מנוס
    איזה שלומאליות. אני לא מופתע שהקבוצה מפלורידה נדבקה
    מחר זאת תהיה טמפה ביי
    השחקנים/קבוצות היו חייבות לשמור על משנה זהירות

    1. לך תדע ממה נדבק הראשון, יכול להיות בטיסה או מהמשפחה. שאר השחקנים לא יכולים להתרחק אחד מהשני כל העונה כמו שבכל עבודה יש קרבה בין אנשים וצריך לסמוך אחד על השני, אין מה לעשות

  3. עוד חדשות מהליגה, ורלאנדר סיים את העונה עוד לפני שהחלה עבורו עם פציעה במרפק.
    .
    הדודג'רס טבחו בג'איינטס בשני המשחקים הראשונים ואז הפסידו את שני המשחקים הבאים בהזדמנות שפוספסה לפתוח פער בדויז'ן, כאשר בלינג'ר פתח את העונה טוב ואילו מוקי בטס עם פתיחת עונה חלשה. החיסרון של קרשואו כרגע די מורגש במיוחד בעונה קצרה כזו אבל עדיף שיהיה בריא לפלייאוף המורחב שדי מבטיח לקבוצה חזקה כזו להיות שם גם אם לא ינצחו בכמויות הצפויות

    1. חשש בריא זה סבבה, הברייבס השאירו את התופסים שלהם בבית למרות שלא נמצאו חיוביים רק בגלל שהתסמינים היו זהים לקורונה והם העדיפו לא להסתכן. כל הרעיון הוא להתמודד עם המקרים האלה נקודתית. אף אחד לא בנה על קבוצה שלמה שתחטוף את זה.

  4. נו, כרגיל שום דבר טוב לא יוצא מהמארלינס, ולצרף להם את ג׳יטר בכלל יוצר קומבינציה פסיכית של אנרגיה שלילית. אבל נראה מה יהיה. הכי הזוי הוא שעל פחות מזה הפסיקו את הליגה במרץ, ודווקא עכשיו מנסים לראות איך להמשיך.

  5. קראתי אתמול משהו לגבי ה-MLB וההשוואה ל-NFL: "בפוטבול יש קומישינר שרוצה לראות עונה על המגרש, בבייסבול יש קומישינר שעושה הכל כדי שהעונה לא תקרה". זה ההבדל על רגל אחת.
    .
    לגבי המרלינס – אין מנוס מלהתחיל לשתף שחקני מיינור. הקבוצות חייבות לשמור על סגל רחב של שחקנים שממשיכים להתאמן ושיוכלו להחליף שחקנים חולים בדקת קריאה. זאת המציאות הנוכחית.

  6. בינתיים עוד ארבעה שחקנים במארלינס חיוביים כאשר אחד שהיה חיובי נמצא שלילי, ובפיליז כמה שנבדקו שליליים אך גם המשחק השני שלהם נגד היאנקיז נדחה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט