מעורב הופס ליום ג': לברון – שעור אהבה לאשך / ת'יבס לא שרף אף שחקן ועדיין 'מאמן ההגנה'! / מנחם לס

1.רציתי שהאשך, נשיא אגודת LLL, ושאר שונאי לברון יידעו שסיפור האהבה שלו ואשתו הוא סיפור מהסרטים!

ההפתעות מהאימפריה של לברון ממשיכות להכות, ועכשיו האשך – נשיא ה-LLL – וצאן מרעיתו כורעים על ברכיהם ומתחננים למלך: "אנא, YOUR MAJESTY, בבקשה, מספיק. אנחנו לא יכולים לשאת זאת יותר. שאתה היחיד במינו והטוב ביותר במאה הזאת בכדורסל, אנחנו יודעים. שאתה פילנטרופ גדול? גם את זאת אנחנו יודעים. אבל גם המאהב הרומנטיקן – ולא רק, אלא גם הנאמן מכולם, והרגיש מכולם? זה כבר יותר מדי עבורנו. אנחנו מבקשים סליחה ומחילה, ומעתה נדבר אליך ועליך רק בשושנים ומרגליות!

הלוואי עליהם ועל בני ביתם אהבה כזאת. אשך, אני מקווה שהאנגלית שלך טובה מספיק להבין את הכותרות הראשיות כאן באתרים והוצאות האינטרנט של העתונים השונים שפחות או יותר כתבו אותו דבר (בעיקר האתרים המתמחים באהבה ורומנטיקה אבל לא רק, לדוגמה 'יאהו'

News from the Bubble: LeBron Made A Romantic Confession Online, And It Revealed His True Character

( https://affluenttimes.com/g/pop-culture/celebrity-relationships/lebron-romantic-confession-online-revealed-true-character

מה קרה?

לברון מלא אהבה לאשתו סבאנה. לא הרבה גברים מפורסמים כמוהו, עשירים כמוהו, וכוחניים כמוהו מכירים את אהבת חייהם בגיל 15.5 בתיכון, בגיל 17 עושים לה את הילד הראשון (ואחרי כמה שנים עוד בן), ואז נזכרים שצריכים גם להתחתן, וכעבור 3 שנים נולדת להם גם בת, והיום, 19 שנה אח"כ הם עדיין אוהבים, נאמנים אחד לשני (לפי FANSIDED ועוד אתרים מכובדים – "לברון היה, ונשאר נאמן לאשתו סבאנה, מאז פגש אותה כשהיה ג'וניור בתיכון. עד עתה אין כל צל של הוכחה על איזו שהיא אשה אחרת בחייו, ועם פרצופו שהוא אחד המוכרים בעולם, אין כל מצב שהוא ניפגש עם אשה אי פעם מבלי שהדבר יתפרסם בכל העולם מיד").

לברון הוא כזה רומנטיקן שלבו התמלא געגועים ואהבה לאשתו המחכה לו בוילה שלהם בלוס אנג'לס עם שלושת ילדיו, וכולם בבידוד בעיר המלאכים בגלל שהקורונה תקפה את 'המלאכים' ביג טיים.

הוא כתב לה כבר כמה מסרים, אבל זה האחרון התפרסם בסושיאל מדיה. בכוונה או במקרה? רק שימון יודע. כך או כך, בין השאר הוא כותב לסבאנה: "אחת הרגשות הקשים שלי כאן בבועה זו הרגשת אשמה. בשעה שאני מבודד בבועה אבל מתאמן ומשחק את המשחק שאני אוהב את לבדך עם שלושת ילדינו…"

“Because the journey that I’m on to want to be the greatest to ever play this game… I’ve at times lost the fact of how important you are to this whole thing. I want you to understand that along this journey… there will be times that I lose the fact of how important you and my three kids are – my babies are.”

אשך, אתה קורא? אתה מבין מה הולך כאן? לברון מראה לעולם כולו כיצד צריכים לאהוב, וכיצד צריך להעריך את האשה שעושה הכל כדי שלבעלה יהיה נוח, ויוכל להמשיך ללא הפרעה בדברים שהוא אוהב לעשות!

The only reason why I can do what I do at the highest level both on and off the floor is because my best and only love, and my best friend got my back regardless the outcome! I’m just the car…you are the engine!

When u have someone that’s always there for you no matter the ups and downs in life, it makes it all worth living for! So happy to call u Mrs. Savannah James…, my love. My life

קזנובה עצמו לא יכול היה לומר זאת טוב יותר!

תאכל אותה מיסטר אשך (ואני מציע לך – כאדם בעל נסיון – לא להראות קטע זה של ה'מעורב' לגננת שלך אף פעם. חוזר – אף פעם!)

2. זאת אליפות ישראל בא"ק?

לא שיש לי משהו נגד אתיופים שנולדו בארץ או הגיעו הנה כילדים, להיפך. אין לי גם כל בעייה עם מהגרים שקיבלו אזרחות ישראלית, או ערבים בא"ק, אבל כשראיתי את רשימת אלופי ישראל בא"ק גיליתי רק 6 (אולי 7) אשכרה שמות שלנו מתוך 16 אלופים ואלופות. אין לי דבר נגד זה, ולי זה אפילו נשמע אפילו חמוד, אבל סתם ככה רציתי להעיר את תשומת לבכם – כמו שאומרים החברים שלי מהדר יוסף – שרק ל-6-7 מאלופי ישראל שמות ישראלים.

אלופי ישראל

קפיצה משולשת – עלאי פורמן, 14.94 מטר יידוי פטיש – ויקטור זגינאיקו, 57.08 מטר הדיפת כדור ברזל – איתמר לוי, 18.45 מטר הטלת כידון – אור כתב, 61.90 מטר 110 מטר משוכות – דור חיון, 14.36 שניות 1,500 מטר – גודאדו בלאצ'או, 3:54.20 דקות 400 מטר – מוחמד אבו ענזה, 48.17 שניות 100 מטר – בלסנג אפריפה, 10.49 שניות

אלופות ישראל

קפיצה משולשת – מרינה רייבר, 12.54 מטר קפיצה לגובה – דניאל פרנקל, 1.70 מטר קפיצה במוט – נעמה ברנשטיין, 4.00 מטר הדיפת כדור ברזל – אסטל ולאנו, 13.01 מטר יידוי פטיש – מרגריטה בלוב, 56.35 מטר 100 מטר משוכות – אלכסנדרה לוקשין, 13.96 שניות 1,500 מטר – לונה צ'מטאי, 4.17.96 דקות 400 מטר – ג'ומאן ג'בראן, 56.76 שניות 100 מטר – ניצן לוי, 12.03 שניות

3. אנדרה רוברסון חזר לת'אנדר. אחרי 1,000 ימים!

ביום ששי, בחצי הרבע השלישי של משחק שהתקיים ללא קהל בין הבוסטון סלטיקס והאוקלהומה סיטי ת'אנדר, האולם לפתע רעש וגעש. רעש וצהלה שיכולים להרים איזה 50 איש – קהילת הת'אנדר באולם.

מה קרה?

אנדרה רוברסון – פעם אחד השחקנים הסימפטיים מכולם – ניכנס לאולם וישר לעבר ספסל הת'אנדר. ישבו שם כמה שחקנים שאף פעם לפני כן לא ראו אותו פנים אל פנים. זו היתה ההופעה הראשונה שלו בת'אנדר מאז ה-27 לינואר 2018.

שחקני הספסל נעמדו ונתנו לו STANDING OVATION, שיחד עם המאמנים, עוזרי המאמנים, המנכ"ל, והטריינרים, היוו קהל של איזה 14-15 איש המוחאים כפיים.

It was a lot of emotions,” Roberson said after the game. “Anxious, happy, just overly ecstatic to get back on the floor.”

היתה זו דרך ארוכה לרוברסון, שפעם היה האדם השלישי לקווין דוראנט וראסל ווסטברוק בקבוצה קונטנדרית מאד.

אחרי שרוברסון נפצע ודוראנט עזב, היה צורך ליצור ת'אנדר חדשה. משך כל הזמן הוא המשיך לעבוד ככל שיכול היה ולהתאמן. ביום ששי, ברבע השלישי – 909 ימים אחרי שראה ACTION לאחרונה, ה-2.00 מ' – שהיה פעם שחקן טוב מאד, מגן וקלעי מצויין – הוכנס לכמה דקות. הוא היה כמובן קצת חלוד. בכמה דקות הוא קלע 5 נק' – כולל CORNER THREE, ארוחת הבוקר, צהריים, וערב שלו – 2 ריב' וגניבה. השמירה שלו תמיד היתה טובה – למעשה אחד הסמול פורוורדים השומרים הטובים ביותר – וזה הדבר האחרון לו חושש מאמנו דונובן.

העיקר שעבר את טבילת האש.

משך יותר משנתיים הוא שאל את עצמו אם הקריירה שלו נגמרה. ובכן, לפני 4 ימים היא התחילה מחדש.

4. הפציעה בכף הרגל של דומנטס סבוניס רצינית יותר מאשר חשבו

כך מודיע איתן סירס מעתון אינדי סטאר https://www.indystar.com/story/sports/nba/pacers/2020/07/22/domantas-sabonis-injury-nba-restart-indiana-pacers/5489914002/

5. אני כאן לתקן 2 טעויות של גולשים (ואנשי צוות): 1) ת'יבודו הוא מאמן חכם מדי מכדי 'לשרוף שחקנים', 2) ת'יבס הוא עדיין מאמן ההגנה הטוב בליגה!

עד עתה לא היתה לי הזדמנות לשבת בשקט ולתקן את הטעות של רוב הגולשים שהגיבו להתלהבות שלי על החתמת טום ת'יבודו למאמן הניקס ב-"אבל הוא שורף שחקנים" (וגם 'אם הוא מאמן הגנה כזה טוב, איך זה שהוא נכשל עם ההגנה במינסוטה?').

בואו נתחיל ב'שריפת שחקנים'. מבלי לפגוע באף אחד (באמת שלא!) אני שואל את כל אלה שהתקיפו את הבחירה באותה טענה: אתם באמת מאמינים שאתם (אנחנו) יודעים דברים שהוא לא יודע? שלא הזהירו אותו? שהמנכ"ל לא דיבר איתו על כך?

כמובן שלא.

בואו נתחיל לרגע איתו כעוזר מאמן של דוק ריברס בסלטיקס. הוא היה הרבה יותר מ'עוזר מאמן'. על הסלטיקס אני יודע דברים שהרבה לא יודעים כי א) הם הקבוצה הראשונה 'שלי' בארה"ב, ו-ב) אני כבר יותר מ-40 שנה הידיד הצעיר של בוב ריאן מהבוסטון גלוב שהיה כתב הסלטיקס של העיתון, נחשב לאחד ממומחי הכדורסל בכל המדיה, ומשך כל השנים האלה הייתי בקשר ישיר איתו במסרים וטלפונים. הקשר נחלש כשהוא נעלם יותר ויותר מהעיתון בגלל גילו.

לא הייתי צריך את האישור של בוב ריאן לדעת שתיבודו (ת'יבס) הוא יותר מסתם עוזר מאמן. למעשה היו שחקנים בסלטיקס שהיו קרובים לת'יבס יותר מאשר לדוק, וגם העריכו אותו יותר, ביניהם ריי אלן. דבר נוסף שאינכם יודעים אולי, הוא שת'יבס היה האחראי להחלפות בסלטיקס. היו לו שם שנים נפלאות – וכמובן האליפות ב-2008 – והוא לא 'שרף' אף שחקן מפול פירס ועד קווין גרנט, ריי אלן, או רונדו ראז'ון.

ועוד דבר, לידיעתכם: ת'יבס היה מאמן ההגנה של הסלטיקס בכל שנותיו שם, כולל שנת האליפות. למה ההגנה שלו נכשלה במינסוטה? נסו חוסר שחקני הגנה (או שחקנים שלא היו מוכנים להיות חלק מהפילוסופיה שלו – שלהבדיל אלף אלפי הבדלות בגלל ההבדלים ברמה ובאחריות – היתה גם פילוסופיית האימון שלי.

מה הפילוסופיה בקיצור? אני רוצה רק שחקנים המוכנים לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים, ולתת כל מאמץ שניתן רק לתת עבור הקבוצה, כי אני – כמאמן – יעשה תמיד בדיוק אותו דבר!

במינסוטה לא היו לו את השחקנים שהסכימו ללכת איתו – או אחריו – באש ובמים.

למה הוא לא שרף שחקנים בסלטיקס? למה היתה לו את ההגנה הטובה בליגה?

כי היו לו שחקנים מחליפים טובים בכל עמדה. אף אחד – אף פעם – לא התלונן שהסלטיקס של אז 'שרפה שחקנים', והיו לו שחקנים שקיבלו את פילוסופיית ההגנה שלו, והאמינו בו, ובה!

רק לפני כחודש הוא רואיין ע"י THE ATHLETIC כשהיה רק אחד המועמדים לג'וב של הניקס עם אותה שאלה. הוא הגיב:

Screen Shot 2020-07-25 at 2.42.36 PM

אז בואו אגלה לכם סוד כי לפעמים שחקנים – וכמובן מאמנים – מקבלים מין מוניטין מסויים שנידבק אליהם, ואז עכבר כדורסל אחד מעביר את ה'ידע' לעכבר הופס שני, והמוניטין נשאר לא משנה מה.

בואו נדבר על שיקגו, שאותה אימן בהצלחה רבה: החלטתי להיות גיא והלכתי לבדוק (נעזרתי גם בסטטיסטיקה מ-SI). ב-5 עונותיו כמאמן ראשי היו לו בכל שנותיו רק 5 שחקנים שהיו בין ה-20 בליגה בס"ה דקות משחק, ורק לואל דנג היה פעם אחת בעשירייה הראשונה (2010-11). אז על איזו 'שריפת שחקנים' אתם מדברים?

במינסוטה אנדרו וויגינס וקרל אנטוני היה בטופ 10 בשנתיים שלו שם. אולי כי לא היו לו מחליפים מתאימים? לא משנה שוויגינס היה בטופ 10 של מספר דקות משחק גם בשנתיים לפני שהגיע למינסוטה. וטאונס היה מס' 28 בדקות משחק בליגה כבר כרוקי.

הקשיבו טוב: ת'יבס לא שרף, לא שורף, ולא 'ישרוף' שום שחקנים. הוא לא יוצא מין הכלל בזה משאר המאמנים. זו סתם רפיוטציה טיפשית שנדבקה לשמו, ואז תוכי אחד שומע משני, ומעביר לשלישי (לא מתכוון לאף אחד כאן; זוהי רפיוטציה עולמית שנדבקה אליו, והיא שגוייה לחלוטין).

כדי לא 'לשרוף שחקנים' מאמן צריך שחקנים מחליפים. כדי לשחק הגנה הוא צריך שחקנים שיאמינו בו ויסכימו לסכימה שלו. במינסוטה התעורר מין 'אנטי' לא ברור נגדו. לדעתי זה היה פשוט עניין של שחקנים שלא 'נידבקו' אליו, ופשוט לא הפכו ל'שחקנים שלו'. מאמן לעולם לא יצליח אם השחקנים לא אוהבים אותו, ולא איכפת להם שייכשל, אפילו שכשלונו הוא מין אות קלון עליהם גם כן. לדוגמא מהעבר – בניקס של אז שחקנים היו עושים הכל עבור רד הולצמן. עבור פט ריילי הם היו חייבים לעשות הכל – או שהיו עפים. לת'יבס לא היה את ה-MENCH שהיה לרד הולצמן, או את הכוח שהיה לפט ריילי בניקס. הוא היה הזר שהגיע לעיר שלא היתה מוכנה לאישיות כמוהו, והוא נשאר בה זר עד שחייב היה לעזוב.

במקרה של ת'יבס בניקס כל מכך הרבה תלוי במנכ"ל פורד שיעמוד מאחוריו וייתן לו את השחקנים שהוא צריך! הוא צריך שחקנים שיבינו שת'יבס רוצה שכל אחד יעשה את כל מה שהוא יכול עבור עצמו ועבור הקבוצה. אגיד זאת באנגלית:

. Not just walking into the gym and being a pro but to leave the gym, knowing that you gave it your all. And you put forth 110 percent. Because he's going to want 110 percent out of you and he's going to challenge you because he wants the best out of you

לא לכל שחקן יש את המנטליות הזאת. חשוב מאד שזאת תהיה האווירה שתושרש מהרגע הראשון.

ת'יבס, בהגנה, מאמין ב-"WALLING THE RIM" (אסביר בפוסט הבא): יש לו את הבסיס עם מיצ'ל רובינסון, ג'וליוס רנדל, קווין נוקס, וטאג' גיבסון. התחלה טובה.

בהתקפה אני עדיין מאמין ב-RB ברט. אולי דניס סמית'. אבל הוא חייב קלעי שלוש אמינים.שעכשיו אין לו. קליעה משלוש אי אפשר לאמן כשאתה מגיע למקצענים. אם לא פיתחת שלשה עד אז זה מאוחר (רק לבן סימונס זה לא מאוחר!!!). יש לו בסיס ולא יותר. הניקס חייבת לעשות דראפט מצויין ולהביא 2-3 שחקנים עם הנפש המתאימה לת'יבס. את השאר הוא יעשה. הוא בדיוק האדם המתאים לג'וב הזה. אבל הוא חייב עוד תחמושת.

ואגיד לכם את הדבר הבא שהייתי עושה כבר מחר: שוכר את קני אטקינסון לעוזר מאמן.











מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 210 תגובות

  1. מנחם זה מין אתגר כזה שאתה מנסה לגרום לי להקיא הכי מהר ובכמויות הכי גדולות?
    כי הצלחת.
    השיקוץ הדוחה והמדושן עם עלילות הפייק שלו, לא מומלץ לבעלי קיבה רגישה, או חוש מוסר מפותח, או בשעות הקטנות של הבוקר.
    אני רק חושב על מה שעבר ודאי על יואל כשקרא ומתחלחל.
    יואל שלנו רגיש מאוד בנושא והצ'וריסוס ישר עולות לו ברפלקס.
    דוקטור ממרום גילך אתה ודאי יודע – דברים אמיתיים לא צריכים להיות מופצים בתקשורת כיח"ץ. הם פשוט שם, בצורה טבעית ושקטה.
    "מכירים את אהבת חייהם בגיל 15.5 בתיכון, בגיל 17 עושים לה את הילד הראשון (ואחרי כמה שנים עוד בן, ואז נזכרים שצריכים גם להתחתן" – נראה לך באמת שאחד כזה לא יבגוד?
    רוב הזוגות שמתחילים בגיל כזה מוקדם בסוף מתפרקים או מנהלים פרשיות בגלל הסקרנות למשהו אחר.
    בגיל 17 ילד ראשון?! הקיצר הוא היה חייב להתחתן איתה אחרי זה.
    ופה אנחנו מדברים לא על סתם מישהו מהיישוב, אלא מישהו שנמצא בסביבה מתמדת של גירויים של גרופיות פצצות שעושות הכל כדי להשכיב אותו.
    נדמה לי ששאק אמר פעם – שכוכבים רבים מנהלים פרשיות ופשוט מחתימים את הבנות על חוזים דרקוניים שמגינים עליהם מחשיפה.
    לגבי לברון התפרסם פעמים רבות על קטעים שלו מתחיל עם דוגמניות אינסטגרם וזה מעין סוד גלוי.
    הוא כנראה פישל עכשיו ממש בגדול בבועה, בטח המלון האישי שלו נראה כמו בית זונות, והוא היה חייב לפייס קצת את האישה בבית.
    הניסוח שלו ממש דוחה ומסריח מחוסר אותנטיות (אבל זה כרגיל אצלו).
    .
    רוברסון – ברוך שובו, דפק כבר שתי שלשות במשחק מול פילי.
    .
    טיבס – סתם מאמן גרוע, עקשן ומקובע.
    עזוב אותך מהטחינת שחקנים, הוא פשוט מאמן חלש, מקובע ומיושן.
    מאמן ההגנה הטוב ביותר? ללא ספק נרס!

    1. כיף לראות שרוברסון חוזר. פשוט כיף, אין מה לעשות.
      אפילו לא ידעתי את זה, אבל מסתבר שהתגעגעתי אליו.
      מסכים לגבי זה שנרס המאמן ההגנתי הכי טוב בליגה, מאמן מבריק

      1. רותם, נרס נפל על קבוצה עם שחקני הגנה טובים מטבעם ובנוסף היו מוכנים לעשות הכל עבור 'GOOD OL' CANADA'
        ת'יבס יוכיח את עצמו. בהגנה הוא די מסודר. הוא צריך קלעי שלשות שזה דבר שאי אפשר לאמן (רק את בן סימונס ניתן לאמן)

    2. הגבתי ל טיבס והפלולה עוד לפני שקראתי את התגובה שלל שי,חחחחחחחחחחח
      האמת טיבס יכול להיות אחלה עוזר מאמן תחת שליטה,
      בתור מאמן הוא נזק מהלך

    3. לשיקצה יש בטח מנהרה תת קרקעית למלון שלו שהבחורות עוברות דרכו בברדסים.
      לברון הוא ילד טוב טייגר.
      הבעיה של לברון שעליו לעשות את זה בשקט ממש ולבד כי הוא די מפורסם ונשוי.
      מנחם אם אתה חושב שהשיקצה לא טעם סטייק מאז גיל 17 שיהיה לך לבריאות 😂😂
      יש תור של גרופיות שרק מחכות להיכנס ממנו להיריון

    4. תיקון, זה קובי שאמר על שאק שהוא משלם לבחורות שלו הרבה כסף תמורת השתיקה.
      זאת כנראה השיטה לכוכבים הגדולים.
      יותר שווה לבחורה לסתום ולקבל מיליון דולאר מאשר לרוץ לספר ולקבל מאה אלף.

      1. זאתי של בקאהם המנקה קיבלה 4 מיליון לישט מהטיוי.
        הם לא משלמים מיליון פשוט הסכם איום בתביעה וכו והאמת זה לא מכסה. בדיוק בשנייה שיציעו מספיק כסף מנגבים עם ההסכם ראה טראמפ.

            1. AVRI, הוא כבר מזמן עבר למלון של כולם. ללברון הייתה רק אשה אחת כל ימי חייו: סבאנה (או סוואנה). אילו הייתי בגילך, אברי, השם שלה בלבד היה מעמיד לי.

  2. תודה רבה דוק, יפה לראות נאמנות כזאת מצד הקינג. כנ"ל קרי איש משפחה.
    עם כל הכבוד לת'יבס (ובכנות, לא נשאר הרבה כזה), הוא מאוד מיושן ובטח שלא יהיה מאמן ההגנה הטוב בליגה כיום, נרס גאון בצד הזה ויודע איך להחיל את השיטות ההגנתיות לקבוצה, ויש עוד כמה שאני יכול למנות לפני ת'יבודו.

    1. כן גם מסי החמוד עם אשתו מגיל 5 😂😂😂
      מסי פדרר לברון קרי וטייגר אנשי משפחה למופת😂😂😂
      אל תתן לפרצוף החמוד שלהם להטעות זה כמו שאצל החרדים ככל שהזקן ארוך יותר ככה צדיקים יותר אז ככל שהפרצוף חמוד יותר….

        1. זה לא מצחיק בעיני, אני מאמין שזוגיות יכולה להיות ארוכת טווח, ושהאהבה ממבט ראשון יכולה להיות אמיתית ולהחזיק מעמד לכל החיים, גם אצל ספורטאים שכביכול יש להם יותר פיתויים. ההכללה הזאת שכולם בוגדים וכולם מחפשים איך לטייח את הבגידות מעצבנת אותי, ועוד יותר מעצבן אותי שזה נאמר בתגובה לילד בן 14 שעדיין בחיתוליו בתחום הזוגיות (אני נשוי לחברתי מגיל 15) שעדיין מעצב את הזהות שלו ושטויות כאלה צריך להוריד מסל החינוך.
          עזוב את הזקן והחרדים שבעיני זה שנאת חינם סתם, במיוחד ערב תשעה באב

          1. אין לי שום שינאה לחרדים, חבל סתם להסיק מסקנות מבדיחה שלא הבנת.
            בטח שיכולה להחזיק כל החיים אבל לא אצל סלבס ובטח שלא אצל מגה סלבס. אף אחד לא יעמוד בפיתוי של 20 טוסיקים לפחות ביום שמנסים להשכיב אותו, גם האפיפיור היה רץ איתן למיטה. ואם מישהו אומר שכן אני אומר פחחחחחחחחחחחחחח

          2. בוא נסגור שגם לי וגם לך (וגם לשמעון) אין מושג או שום דרך לדעת האם לברון מזיין מהצד. יכול להיות צדיק ויכול להיות שמדובר קובי 2.0.
            לגבי רותם, אני בטוח שנפשו הרכה כבר הושחתה אחרי אחרי שנים פה באתר. אותי מדאיג הרבה יותר שהוא נחשף למכחישי קורונה למיניהם אבל זה מה יש.

            1. שמעון יודע לפי משהו שמתחרז עם מבחן העין

            2. +100

            3. איזה קטע שאתם לוקחים את זה כל כך ברצינות….

            4. 😂😂😂😂 הרגת אותי אור
              אתה צודק אבל מבחן ה ע וה ז קובעים שניהם יחד.

            5. אל תדאג, להתעלם ממכחישי קורונה זה דבר שבשגרה, לא מתרגש מהם

      1. אף אחד לא מתייחס לזקן ככזה. והעובדה היא שהציבור שומרי המצוות יותר ערכי ומוסרי מהציבור שאינו שומר מצוות. לכן ניבולי הפה והגסויות הוכנסו לעברית רק בידי חילונים. לכן ישנם רק במאים חילוניים שמביימים סרטי מין או עם סצנות מין כולל סצנות אונס שיכולות להיות של אונס לכל דבר. לכן התופעה של קטינים ואף ילדים שצופים במין ואף מתעסקים במין והגיל יורד נוצרה בתרבות החילונית. לכן רק אצל חילונים מכנים אנשים אנשים ע"ש אברי המין ורק אצל חילונים שורקים לנשים כמו לכלבים.
        וכמו שכבר הבאתי רופא ערבי שעבד בסביבה חילונית ולאחר זמן בסביבה חרדית העיד שהחרדים יותר עדינים ומחונכים מהחילונים.
        לכן ברור מזה שגם בנושא של בגידות המצב כמו בהיבטים האחרים של מוסר וערכיים. דוגמה טיפוסית לכך היא שבן גוריון, המנהיג החילוני הנערץ, בגד בפעולה ארבע פעמים, ולעומתו הרב אברהם ישעיהו קרליץ שכינויו "חזון איש", המנהיג החרדי הנערץ שבן גוריון נפגש עימו, לא בגד באשתו אף לא פעם אחת ואתה יכול להיות בטוח שגם לא חשב על כך אף שלא היו לו ממנה ילדים ולא רצה לבקשה אף שיש היתר לכך לאחר עשר שנים וכך נהגו גם הרב צבי יהודה הכהן קוק והרבי מלובביץ' שלא נולדו להם ילדים.

        1. איכס.
          אני לא מצליח למצוא רמז של ערכיות בתגובה הזו שלך.
          אם אתה מייצג ולו ברמז את הציבור עליו אתה מתיימר להשתייך (ואתה לא), אז מצבו לא משהו. בלשון ההמעטה.

          1. אני דיברתי על תופעות אנטי מוסריות שבאו מהתרבות החילונית כמו ניבולי פה וגסויות, וסרטי מין וסרטים עם סצנות מין, קטינים וילדים הצופים במין ואף מתעסקים במין, לכנות בנים ובנות ע"ש אבר המין שלהם ולשרוק לסחורות כמו לכלבים.
            וכן הבאתי את דבריו של הרופא הערבי.

            כל אלו עובדות במציאות המראות שבהשוואה כללית ציבור שומרי המצוות יותר ערכי ומוסרי.
            ציבור שיש בו את התופעות האנטי מוסריות וערכיות שהבאתי הוא זה שמתבו לא משהו בלשון המעטה…

            1. מה שאתה כותב זה נטו גזענות.
              הכללה של ציבור שלם בעקבות מעשים של פרטים בודדים.
              .
              לצורך העניין,
              אם אני אכתוב של כל החרדים גנבים בעקבות משפטו והרשעתו של דרעי,
              זו תהיה הכללה גסה (וגזענית) לא פחות.
              אם אני אכתוב שכל החרדים הם אנסים בעקבות כליאתו של רב ישיבה,
              זו תהיה הכללה גסה (וגזענית) לא פחות.
              .
              אז אני אוותר על ההכללות הגסות (והגזעניות),
              ואכתוב בפשטות –
              דבריך, מעבר לבורות שהם משדרים, מעבר לחוסר מוסריותם הבסיסית, מעבר לעובדה שהם כל כך דומים לכל דבר אנטישמי שנכתב אי אז באירופה בתחילת המאה ה-20,
              הם לא פחות ולא יותר מגיבוב שטויות גזעני עצוב.

            2. סליחה, גיא, אך יש לך חוסר בסיסי בהבנת הנקרא. לא כתבתי שזה כולל את כל החילוניים אלא כתבתי על תופעות שבאו לעולם בגלל התרבות החילונית.
              המקרים שאתה הבאת מהחרדים הם אכן מקרים פרטיים ולא מייצגים תופעה.
              לעומת זאת אני הבאתי תופעות אנטי מוסריים שלצערנו קיימות ולא רק במקרים בודדים.
              לא רק חילונים בודדים משתמשים הניהולי וגסויות אלא תופעה רחבה ברחוב החילוני כשהמילים האלו הוכנסו לעברית רק בידי חילונים.
              לא רק חילונים בודדים מכנים בנים ובנות ע"ש אבר המין שלהם ולא רק חילונים בודדים שורקים לבנות כמו לכלבים.
              לא רק צעירים חילונים בודדים עורכים מסיבות סמים ומין.
              לא רק במאים חילונים בודדים מסיימים סרטי מין או סרטים עם סצנות מיניות ואף של אונס שיכולות להיות אונס לכל דבר.
              כל אלו הן תופעות אנטי מוסריות שבאו מתוך התרבות החילונית ולא היו קיימות בעולם ללא החילוניות, ולא מדובר במקרים בודדים.
              עם זאת אין בכך כדי להכליל על כל החילונים ואי אפשר להבין מדבריו הכללה על כל החילוניים.

            3. בשורה 11 צ"ל "תופעות אנטי מוסריות"

            4. היכולת שלך לתרץ ולהטיח רפש באותה נשימה היא יכולת מרשימה.
              .
              "ניבולי הפה והגסויות הוכנסו לעברית רק בידי חילונים"
              .
              לא, ניבולי הפה והגסויות לא הוכנסו לעברית על ידי החילוניים. אלו היו בשימוש עוד כאשר השתמשו ביידיש כשפה היומיומית בקרב היהודים שחיו בארץ, ובקרב אלו שגרו בגולה.
              .
              תופעות "אנטי-מוסריות?"
              אתה מדבר אולי על איך שהממסד החרדי מגן על עברייני מין פדופילים?
              .
              הייתי ממליץ לך לנפץ לרגע את הבועה בה אתה חי,
              אבל למה לי?
              כל תגובה כזו שלך רק מחזקת את עמדתי, ומבהירה את צדקתי.

            5. ניבולי הפה והגסויות אכן הוכנסו לעברית רק בידי חילוניים כמו דן בן אמוץ ונתיבה בן יהודה ואין אף שומר מצוות שהיה אף חושב להכניס מילים כאלו לשפה. וגם דוברי היידיש שאתה מדבר עליהם הם חילוניים. שומרי מצוות דוברי יידיש לא דיברו כך.

              גם ההגנה של הממסד על מקרים של פדופילים אינה סותרת את דבריי ואינה ממן העניין. אני התייחסתי לתופעות אנטי מוסריות ברחוב החילוני ההגנה של גורמים בממסד החרדי על מקרים של פדופילים אינה תופעה בציבור.
              איך בדיוק ההגנה הלא מוצדקת הזו (שלא כל מי ששייך לממסד החרדי שותף לה), מוחקת את תרבות הדיבור המלוכלכת הרווחת אצל החילונים?
              איך בדיוק היא מוחקת את מסיבות הסמים והמים הקיימות רק אצל צעירים חילוניים?
              איך בדיוק היא מוחקת את תופעת הקטינים ואף ילדים הצופים במין ואף עוסקים במין שנוצרה מתוך התרבות החילונית?
              איך היא מוחקת את סרטי המין מהסרטים עם סצינות המין כולל אונס שיכולות להיות אונס לכל דבר, שביימו רק במאים חילוניים?

            6. אתה משכתב את ההיסטוריה לנוחיות עמדותיך האישיות.
              .
              על הדרת נשים, עד לכדי אלימות מילולית ופיזית, שמעת?
              .
              על הזרם הירושלמי, ויחסו לנציגי הרשויות (שוב, אלימות פיזית ומילולית), שמעת?
              .
              או שזה אולי נוח יותר לעצום עיניים ולהתעלם?

            7. מה בתופעות האנטי מוסריות ביותר שהבאתי שבאו לעולם בגלל התרבות החילונית הוא שכתוב ההיסטוריה???
              בכל מקרה כל העניין של הדרת נשים הוא לא פגיעה בכבוד האישה כמו סרטי המין וסצנות המין בסרטים רגילים כולל סצנות אונס שיכולות להיות אונס לכל דבר וכמו תעשיית המין על כל מה שיש בה שנוצרה בעולם בידי גויים והארץ בידי חילוניים.
              אך למעשה כל ההדרת נשים היא פיקציה כי נשים שומרות מצוות רוצים אירועים בהפרדה וזמרות שומרות מצוות לא רוצות בעצמן להופיע לפני גברים כך שאין המופעים ההפרדה ובהופעות רק לגברים (או רק לנשים) כל הדרת נשים. וזכותם הבסיסית של שומרי המצוות ושומרות המצוות לקהל במרחב הציבורי שהם חלק ממנו מופעי תרבות לפי הערכים שלהם.
              הזרם הירושלמי אינו מייצג את שומרי המצוות כלל והוא מיעוט קטן גם בתוך הציבור החרדי, כך שאין בדברים שלך כל סתירה לדבריי

            8. השלמה: הפלג הירושלמי הוא מיעוט גם בין הליטאים ומיעוט קטן בין החרדים ועוד יותר כמובן בין שומרי המצוות בכלל והוא מחלל את השם ולא ראוי להתייחסות ולכן אין כאן התעלמות מדבר כל שהוא.

            9. אתה מודע לזה שכל אותם רבנים היו גייז בארון כן?

            10. זה שאתה קובע כך בנחרצות לא עושה זאת נכון.
              רוב העולם הוא סטרייט בכל החברות והעמים. ואין סיבה להגיע למסקנה שהגיע אליה בלי שתהיה לך הוכחה לכך ולא תמצא הוכחה לכך.

            11. חחחחחחחחח איזה מצחיק אתה וטוב שאתה חושף את הצביעות וחוסר העיקביות של דתיים בשימוש בלוגיקה והוכחות. מוזר, כשזה מגיע לדיון על להוכיח אלוהים קיים, כן או לא, הם נוהגים להשתמש רבות בטיעון הלא תקף "אתה גם לא יכול להוכיח שלא" אז תוכיח שהם לא גייז.
              ענק אתה תאמין לי. אתה אוצר בשביל דיונים כאלה וחוסר המודעות שלך רק מעצים את עבודת הקודש שאתה מבצע פה.

            12. *שהגעת אליה

            13. אין קשר לתביעות אלא מי שטוען שהם שייכים למיעוט קטן, הוא זה שצריך להוכיח.
              הם הקימו משפחות לתפארת הולידו ילדים למופת, ברוב המכריע של המקרים.

            14. אתה כזה חסר מודעות ויכולת הבנת הנקרא שזה כבר מעורר רחמים (במיוחד כשאתה עוד מעיר לאחרים על זה).
              תקרא שוב, אז יצא שאתה מסכים איתי שמי שטוען קיום של משהו, חובת ההוכחה עליו!
              גם אם לא היית מסכים עם זה, זה לא ממש משנה מכיוון שככה עובדת חובת ההוכחה.
              אז הדתיים עוד לא הוכיחו את כיומו של אלוהים ואין להם שום יכולת להסתתר מאחורי הטיעון "שאי אפשר גם להוכיח שהוא לא קיים".
              כשתסיים להוכיח את קיומו דבר איתי, עד אז כנראה שתצטרך להסתפק בהדבקת אינספור לינקים לא רלוונטים שאינם מוכיחים כלום, חוץ מאת חוסר הבנתך בנושא.

            15. אז איך תסביר מדענים שגדלו החילונים בלי להכיר את השקפת הדת וחזרו בתשובה לאחר שהכירו גם את השקפת הדת היהודית. כלומר לפי דעתם כן מוכח שיש בורא לעולם, אחרת מדוע העדיפו את ההשקפה הדתית על ההשקפה שגדלו עליה

            16. תופעות שונות שהתרגלנו להן מוכיחות על קיום בורא לעולם.
              האנומליה של המים לא ניתנת להסבר אמתי בלי להביא בחשבון ישות עליונה שתכננה זאת שרק במקום ובזמן שצריך זאת, חומר יתרחב בהתקררות ולא יתכווץ כי מפני שהמים בהתקררות מתחת לארבע מעלות מתרחבים ולא מתכווצים, מה שקורה בעיקרון בהתקררות, כך יכולים להתקיים חיים במקורות המים בחורף במדינות הקרות מתחת לשכבת הקרח במקום שמקורו המים יקפאו לגמרי. ותופעה זו מתרחשת רק במים וכי צריך תופעה כזו במים בשביל קיום חיים.
              וכן העובדה מתוך ריקבון של זרעים צומחים הצמחים, היא לא דבר מובן מאליו שמתוך ריקבון יהיו חיים. זה יכול להיות רק עם קיום בורא בלתי מוגבל שתכננן זאת

        2. בואנה איבדת את חוש ההומור ציקו? הכוונה עם הזקנים הייתה "צדיקים" יעני יותר "חוטאים". סתם בדיחה לא חשוב.
          ציפור-החזון איש נניח שלא בגד כי לא היו 20 טוסיקים שעושים לו טוורק ברמה יומית ליד הבית שלו. אם היו החזון שלו היה משתולל חבלז

            1. ואתה בטוח שהכלי שלו בכלל תיפקד? ומה עם שניאורסון? אי אפשר לדעת, יכול להיות שאצלהם העסקלא תפקד ולכן לא הביאו צאצאים.

            2. בכל מקרה לא קשור אם תפקד או לא אלא דרגתם המוסרית ושלא נתנו עיניהם באישה אחרת אלא אהבו את נשותיהם לא פחות ממה שאהבו את עצמם וכיבדו את נשותיהם יותר ממה שכיבדו את עצמם ונזהרו מלצער אותן כלל.

          1. לא כתבתי שאין מקרים אך התייחסתי לתופעות אנטי מוסריות בציבור. רבים מהמקרים של כאלו שנחשבים החרדים ועושים דברים כאלו הם של כאלו שרק לבושים החרדים אך השקפתם כבר לא חרדית.
            וכן ישנם חולים בעניין זה בכל ציבור.
            וחרדים רבים באמת עובדים ומשלמים מיסים.

            1. ברור.
              גם כל המקרים של ניבולי פה, צפיה בפורנו, ולבוש חושפני הוא לא של חילונים אלא רק כאלה שמתלבשים כמוהם ונראים כמוהם אבל השקפתם כבר לא חילונית.

            2. יש הבדל גדול בין החילונים שעושים את הדברים כמו שתיארת לבין החרדים שעושים מעשים בלתי מוסריים.
              אותם חילוניים עושים זאת מתוך השקפתם החילונית ולא רואים סתירה בין המעשים שלהם האלו לדרכים החילונית
              ולעומת זאת החרדים שעושים מעשים לא מוסריים עושים זאת למרות שזה סותר את בדרך חינוכם.
              והעובדה שבהשוואה כללית שהיא קובעת ולא מקרים פרטיים כאלו ואחרים, ציבור שומרי המצוות יותר יותר עדין וערכי ומוסרי וכפי שאמר הרופא הערבי למשל.

          1. דיברתי על עובדות במציאות בהשוואה כללית. תבוא בטענות לרופא הערבי למשל או לחילופין לתרבות החילונית.

        3. נו באמת, גם בציבור הדתי-חרדי מנבלים את הפה (מהיכרות אישית לעיתים גם יותר מחילונים), גם יוצרים דתיים מציגים נשיקות בסדרות וסרטים כשזה מתבקש (ע"ע שבבניקים), כנ"ל סופרים שמתארים באופן כללי אונס. כל הדברים האלה קיימים אצל כולם, גם אצל הדתיים וגם אצל החרדים וגם אצל הערבים. די עם הכללה. תלמידים שלי בישיבה רובם באים מישובים דתים למהדרין והם מנבלים את הפה, וחלקם רואה פורנו (מחקרים מראים שבני נוער דתיים רואים לא פחות פורנו מחילוניים). אז שוב – חלאס עם ההכללה.
          הבגידות קיימות אצל כולם וממש לא רק אצל החילונים, יש דתיים שבוגדים ויש חרדים שבוגדים, הבאת סיפור על רבנים שלא בגדו ויש גם רבנים שכן בגדו, כנ"ל אצל החילוניים- יש כאלה ויש כאלה, אסור להכליל. יש חילונים מתוקים מדבש שישרים כמו סרגל ויש חרדים שעקומים כמו הכביש מטבריה לקריית שמונה.
          בנוסף – למה אתה תמיד קיצוני בדברייך, הרמב"ם אומר שצריך תמיד ללכת לכיוון האמצע מלבד דבר – מידת הענווה, ואנחנו בציבור הדתי צריכים להפסיק להסתכל על אחרים ולהתחיל להסתכל על עצמנו, חסרה לנו את מידת הענווה.

          1. העובדה שכל המציאות של המילים הגבול בעברית נוצרה בידי התרבות החילונית.
            אין אלו שבאמת חרדים ודתיים לאומיים שאמונתם שלמה שמנבלים את הפה ואני לא הכרתי עד כה אף לא אחד כזה!
            יש חובשי כיפות שמנבלים את הפה ולא מוסריים אך הם לייטים בהגדרה וכאלו עם פקפוקים באמונה. אז אין כאלו החזקים מבחינה דתית.
            לא כתבתי על נשיקות אלא על סצנות מין ואף אונס ואין אף במאי דתי אף שלא חזק מבחינה דתית שיניים דבר כזה וגם נשיקות לא תמצא אצל יוצרים שומרי מצוות החזקים מבחינה דתית.
            המקרה עם הרופא הערבי מוכיח שיהודים שומרי מצוות יותר ערכיים ומוסריים מחילונים.
            אתה זה שמכליל בכך שאתה אומר שיש בגידות אצל כולם. אצל אלא שצמודים לכללי ההלכה וחזקים בדת אין בגידה ואין דברים אחרים לא מוסריים. אין רבנים שבגדו, יש צבועים, אך רבנים גדולי תורה שכל מעשיהם ודיבוריהם ומחשבותיהם מהם לפי רצון ה' כמו החזו"א והרב קוק וכדומה.
            אני דווקא לא הכללתי על כל החילוניים אלא דיברתי על השוואה כללית בין שומרי מצוות לאלו שאינם וכמו שאמר הרופא הערבי. אך אני יודע ומכיר חילוניים ערכיים ומוסריים. חשוב החרדיים הערוצים שאתה מדבר עליהם הם לא באמת חרדים אלא רק לבושים כך אך דרכם נגד רבותיהם ובפרט הרבנים הגדולים ולא לפי דרך חרדית אמתית.

            1. *אך אין כאלו החזקים… (סוף הפסקה הראשונה).

          2. צ'יקו,
            אתה מזכיר לי כמה חברים נהדרים שפגשתי במילואים,
            חברים שהפכו אותי מנער "שמאלן קיצוני" למישהו שמבין שההכללות הגסות, הן, ובכן, בדיוק זה. הכללות גסות.
            .
            (למען הסר ספק –
            אני עדיין איש שמאל במלוא רמ"ח איברי.
            וחברי מהמילואים,
            חובשי הכיפה, הם עדיין אנשי ימין.
            אבל חשוב יותר-
            אנחנו עדיין חברים טובים)

            1. אך אני לא הכללתי על כל כל החילונים אלא התייחסתי לתופעות מכוערות ביותר ואנטי מוסריות שבאו לעולם בגלל התרבות החילונית ולא היו קיימות ללא החילוניות.
              אתה רוצה, תתווכח עם זה אך אין בדבריו הכללות על כל החילונים.

            2. לגבי שמאל טימין, בכל מקרה לא שייך להיות שמאל כשהוויתורים בדרך של השמאל רק החמירו את המצב הביטחוני ולא קידמו שלום ולכן הסכמה גדולה שמדינה ערבית שגבולותיה קרובים מאוד למרכז הארץ תהיה מדינת טרור ולא מדינת שלום.
              וכן אין כל סיבה לתמוך בחלוקת הארץ כשכל טענות הערבים על הארץ הם שקרים כי הם נגד הקוראן שבו כתוב שהארץ של היהודים ואישים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים כמו למשל האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה, תומכים בבעלות היהודים על הארץ ובכלל זה ירושלים וכולל הר הבית כי בקוראן כתוב שהארץ של היהודים.

            3. *לגבי שמאל וימין.

            1. זה עדיין לא אומר שמדובר במעשים מוסריים שמותר לעשותם. בתנ"ך מתוארים מעשים שהתרחשו גם אם הם פסולים ומגוונים.

            2. ראה תגובה 2.2.3.4.1.2 ותיווכח מדוע תגובתך היא אינה תגובת מראה.

            3. *ומגונים

            4. מעשים לא מוסריים במדיה של המאה העשרים ואחת – בזיון וחוסר מוסריות של החברה
              .
              מעשים לא מוסריים במדיה של תקופות המקרא – פסגת המוסריות האנושית
              .
              .
              LOL

            5. לת'וג: יש לך חוסר בסיסי בהבנת הנקרא. לא כתבתי שמעשים לא מוסריים בתנ"ך הם צריכים להיחשב המוסריים!!!
              אחא כתבתי שהתנ"ך מתוארים מעשים שהתרחשו גם אם הם לא מוסריים כי זה מה שהיה אך כמובן עדיין לא מוסריים וא"א היה להבין מדבריו אחרת.

            6. *אלא כתבתי

            7. *להבין מדבריי

          1. זה לא עניין של שבלוניות או מוח עובד או לא אלא של התגובה המתאימה למה שהגבתי עליה כמו התגובות למי שזלזל באמונה בבורא עולם.

            1. מה עם הערבי תגיד לי?
              איפה הוא, שמעתי שהוא בא לעבוד היום.
              אולי תוכיח לי שמדובר באדם אמיתי בשר ודם ולא סתם המצאה שלך?
              האמת שכנראה שבן אדם פנאט כמוך פשוט מאמין בכל דבר שאומרים לו.

            2. מדובר ברופא ערבי אמתי שדיבר ברדיו בתוכנית של שיחות עם מאזינים בהנחיית יעקב אחימאיר.

          2. עגל, מבחינתו של הציפור מין זה איכס וגועל נפש.
            הוא בכלל הגיע להוריו עם החסידה. הרופא הערבי נפנף להם מהקרקע בעודו קורא: "אתם כל כך מוסריים", וכולם הזילו דמעות של אושר ואמרו: "אשרינו שלא עשה אותנו חילונים!"

            1. 🙂
              החסידה! הזכרת לי שפעם זה היה הכינוי של קרמר

            2. כשהמין נעשה מחוץ לנישואין ומתאווה בלבד הוא גועל נפש אך במסגרת נישאים הוא החשוב ביותר.

            3. זה אף פעם לא היה הכינוי שלי!!!

          1. תגובתך מוכיחה מדוע טענותיו נכונות והחילוניות מושחתת מוסרית כי רק מי ששקוע בשחיתות מוסרית יכול להגיב כך!!!

            1. לעזאזל.
              כלומר, פאדג'?

        4. ציפור יקר, חילוניים אמיתיים וכאלה שגדולים בתורת המוסר לא מקללים ולא בוגדים. רמות המוסר שלהם עליונה על כל אחד אחר בעולם, יהודים מאמינים דתיים ולרדים וגם דתיים מדתות אחרות, וגם אתאיסטים. כל חילוני שמקלל ובוגד הוא לא באמת חילוני אלא חילוני פייק, יש האומרים שהוא בכלל אברך במסווה של חילוני.
          *תגובה זו כמובן היא תגובת מראה לטענות שלך.

          1. אין כאן תגובת מראה כי החילונים שעושים דברים כמו מסיבות סמים ומין ובגידות לא רואים סתירה בין המעשים האלו חילוניות שלהם ועושים זאת כחלק מדרכם החילונית.
            אך אותם ששייכים לציבור החרדי שעושים דברים לא מוסריים עושים זאת למרות שהם סותרים את האמונה הדתית ועושים זאת בהסתרה ככל שיכולים ולא מעט מהם רק לבושים החרדים אך השקפתם חילונית.

        5. הציפור הנדירה, דתיים כמוך הם הסיבה שכל בוקר כשאני קם לדבר עם זאוס והחד הקרן אני מברך "ברוך שלא עשני דוס".
          תאמין לי אתה שליח האל להחזרה בשאלה והרחקה מהדת. אתה עושה עבודת קודש.

          1. אני הבאתי עובדות של תופעות אנטי מוסריות שבאו לעולם בגלל התרבות החילונית.
            האם ניבולי פה וגסויות הרווחות אצלכם הם דיבור מוסרי?
            הרם מסיבות המין והסמים הם תופעה מוסרית?
            האם סרטי מין הם מוסריים?
            האם תופעה של קטינים ואף ילדים שצופים עוסקים במין היא מוסרית?
            כל הדברים האלו למשל קיימים רק בגלל התרבות החילונית והם מגעילים ואנטי מוסריים ביותר.

            1. איי קרמר אתה כזה אהבל, אתה באמת עושה שירות דוב לחינוך החרדי.

            2. המרחק בינך או בין הדת למוסר זה כמו המרחק בין דת להגיון.
              זה שהדת עוסקת בענייני "מוסר" לא אומר שהמסקנות שהיא מגיעה אליהן הן מוסריות (ראה ההתפתלויות בפוסט הקודם לגבי מה היה נהוג או לא בעבר) וגם אם דת מסויימת היא "מוסרית" (בעיני אין דת כזו, דת בבסיסה היא לא מוסרית) זה לא אומר שמאמיניה הם מוסריים.
              בקיצור דת היא מוסרית בדיוק כמו שהרפובליקה הדמוקרטית של צפון קוריאה היא דמוקרטית.

            3. לנו פאני סטאף: התגובה שלך מוכיחה שאתה האהבל. דבריי הן מציאות עובדות גם אם זה לא מוצא חן בעיני מי שגדל בתרבות החיים החילונית ואיני מרשימות אישית ואין לי דבר נגדו באופן אישי.

            4. לצל: המציאות מראה אחרת והיא מראה שהתוםעות האנטי מוסריות ביותר כמו מסיבות הסמים והמים וקטינים וילדים שצופים עוסקים במין וכו' באו מתוך התרבות החילונית וקיימות בתוך התרבות החילונית. וגם הרופא הערבי שדיבר בתוכנית שיחות עם מאזינים בהנחיית יעקב אחימאיר אמר שהחרדים יותר מחונכים ועדינים מהחילונים.

            5. רייסיסט בירד
              הפולחן הקדוש של האנשים שאתה מחשיב כאבות אבותיך היה מסיבות סמים.
              הספר שאתה רואה בו קודש הקודשים הינו בחלקים בלתי מבוטלים ספר פורנוגרפיה.
              ההצתדקויות שלך פתאטיות ומצחיקות.

            6. ציפור גם הקשר בינך לבין "המציאות" הוא כמו המרחק בין הדת למוסר. אתה אפילו לא מצליח לעקוב אחרי ההיסטוריה שלך.
              הפדופיליה היא חלק אינטגרלי מהדת ועתיקה לפחות כמוה.
              עזוב שניה שפדופליה היא סוג של מחלה נפשית (יש מצב עם שורשים ביולוגים), כמעט כמו להאמין שיש ישויות בלתי נראות שמתקשרות איתך או רוצות ממך דברים, ככה שהיא לא ממש קשורה בשום צורה להאם אתה דתי או חילוני, אבל תגיד לי איפה בדיוק היו מחתנים ילדות? אילו כתבים דתים עוסקים בבתוליהם של ילדים קטנים?
              .
              הדבקתי פה לינק מקווה שיעלה בהמשך
              .
              עכשיו תתחיל ההתפתלות וההתפלפלות על מה אני מבין או לא מבין לגבי כוונות כאלו או אחרות

            7. לת'וג: זו המצאה שלך שאין לה בסיס או מקור!!!

            8. דברי הרופא הערבי שיש כבר בסביבה חילונית וגם בסביבה חרדית מוכיחים שהדת היא המוסרית יותר מהחילוניות ושדבריי הם המציאות.
              הפדופיליה היא ממש לא חלק מהדת ולא קשורה להשקפה.
              ולהאמין בישות בלתי נראית טבלתי מוגבלת שהראה את העולם ודורשת מאתנו דברים היא ההגיונית לעומת להאמין שהיקום נוצר מאליו ושהחיים נוצרו מהדומם, ולכן מדענים שגדלו ההשקפה לא דתית חסרו בתשובה לאחר שהכירו גם את השקפת הדת היהודית.

            9. התגובה האחרונה היא ל"צל"

        6. כן, אין אצל הציבור החרדי סמים, פדופיליה, גניבות, גזענות ואלימות. אין ספק שכולם החזון איש.. אחד אחד..
          ואין ספק שילדות בנות 8 רוצות לא לרכב כל אופניים כי זה מגרה כמה רבנים חרדים. וזה שאישה לא יכולה להיות דיין בבית דין רבני, חברת כנסת או סתם אשת ציבור זה כמובן כי כך כל הנשים החרדיות רוצות.. חלילה לא בגלל שאם יעשו כן הילדים שלהם יכולים לשכוח משידוך נורמלי או מלימודים בישיבה ראויה..
          איזה חי בסרט..

          1. תגובתך מראה שאתה חי בסרט כי כל הדברים שהבאת גם אם טענותיך נכונות כפי שהבאת אותן, אינן תופעות כאלו אנטי מוסריות טמכוערות ביותר כמו התופעות שהבאתי שקיימות התופעות רק אצל החילונים.
            אצל החרדים ישנם מקרים פרטיים פסולים אך הם מודעים לגמריאמל שומרי המצוות. לעומת זאת צעירים חילוניים רבים לא רואים בעיה בסמים או בסרטים כחולים וכדומה וזו תופעה רק אצל חילונים.
            לא אמרתי שהציבור החרדי מושלם או דתיים לאומיים תורניים אך בהשוואה כללית שומרי המצוות יותר מוסריים וכמו שאמר ברדיו הרופא הערבי שעבד בסביבה חילונית ולאחר זמן בסביבה חרדית.

            1. אז עכשיו אתה גם הסרגל המוסרי למה יותר ומה פחות?
              הבעיה עם הציבור הדתי זה לא אם הוא מושלם או לא אלא הטענה שהוא כזה כי אצלו נמצא המוסר.
              חילוני לא יטען שהוא מחזיק את המוסר אצלו אלא יחתור לשם על ידי נסיון בהבנת המושג WELL BEEN אצל בני אדם (בהנחה וזה מעניין אותו)
              מה שבטוח ברור לחלוטין מאיפה הגישה שלך מגיעה אתה מגיע מדוקטורינה דוגמאתית שטוענת שסוד החיים והאמת נמצא אצלה.
              לכן גם לא הצלחת להבין את כוונתו של עגל כשאמר לך "שהראש שלך ממאן לקום לעבוד" אין לו באמת סיבה לקום לעבוד אני אגדיל ואגיד על זה שאתה מכבה את המוח מרצון ושיהיה לך לבריאות גם גדולים וחכמים ממך כאלברט איינשטיין ואייזק ניוטון העדיפו לכבות את המוח כשהגיעו לגבול האינטילגנציה שלהם, איפה שהאגו משתלט על העיניינים. הצרה שלך שגבול האינטליגנציה שלהם כל כך הרבה יותר גבוהה משלך שלהם אפשר לסלוח על זה. גם העובדה שחיו בעידן מדעי וטכנולוגי הרבה יותר פרימיטיבי והרבה יותר דתי(בעיקר ניוטון) עומד לזכותם.
              חזרה לעניין רק בשביל לבחון את הלך המחשבה שלך מה כל כך לא מוסרי בסרטים כחולים וסמים? שואל בשביל חבר

            2. בשורה שביעית צ"ל "כתופעות"

            3. השאלה שלך בסוף מוכיחה מדוע התרבות החילונית היא שחיתות מוסרית כי רק מי ששקוע בשחיתות מוסרית יכול לשאול שאלה כזו!!!
              סרטים כחולים וכו' משחיתים את הנפש ומעוותים את ההסתגלות על איך זוגיות אמתית ורצינית צריכה להיות.
              סמים הורסים את החיים גורמים להתמכרות שקשה ביותר לצאת ממנה והיא הורסת את החיים.

  3. 1.רציתי שהאשך, נשיא אגודת LLL, ושאר שונאי לברון יידעו שסיפור האהבה שלו ואשתו הוא סיפור מהסרטים!
    לא מעניין,הכל מתוכנן אצל הפלולה
    News from the Bubble: LeBron Made A Romantic Confession Online,
    איכס,אני מקיא,
    ספין אוף של התאגיד,תגידו היי למחליף של טראמפ,מר בולבוס (אתם עוד תתגעגעו לחולה נפש טראמפי)

    1. אשך, המלך כבר מזמן עבר למלון של כולם. ללברון הייתה רק אשה אחת כל ימי חייו: סבאנה (או סוואנה). אילו הייתי בגילך, שי, השם שלה בלבד היה מעמיד לי.

  4. 5. אני כאן לתקן 2 טעויות של גולשים (ואנשי צוות):
    1) ת'יבודו הוא מאמן חכם מדי מכדי 'לשרוף שחקנים',
    2) ת'יבס הוא עדיין מאמן ההגנה הטוב בליגה!
    חחחחחחחחחחחח שטויות

  5. יכול להיות שלברון נאמן, יכול להיות שהוא בוגדני. דבר אחד בטוח- הבחור הזה הוא דוש.
    בתמונות- דושבאג.
    בראיונות- דושבאג.
    בהאדל לפני המשחק (follow my lead)- דושבאג.
    במסרי אהבה פרטיים לאשתו שמתפרסמים בכל פלטפורמה אפשרית בסושיאל מדיה- דושבאג.

  6. טוב
    תודה פרופסור, מצאת את המסמרים הנכונים להיום אבל שכחת את JJ.
    אני דווקא היית מתחיל ממה שרדיק עשה הלילה למילווקי, זה היה כואב מאד….
    3 שלשות ברצף, כאילו הבחור רק בן 25…. הוא רוח השינוי של הפליקנס. עשה את זה כשיאניס בסביבה ונתן לי תקווה שניו אורלינס (נכנסים עכשיו לתקופת ההוריקנים) יכולים להדחף לפליאוף או לפחות להגיע למשחקי ההדחפות….
    .
    מאד מוזר שלברון התחתן רק אחרי שהביא את הילד השני. רק שם את זה פה.
    .
    לגבי טיבס, אמרתי ואחזור, האיש בעל מוסר עבודה ענק (קצת חבל שאין לו חיים מעבר לעבודה) והיה מדבק עבור הסלטיקס.
    אני עדיין מקווה שמתישהוא יחזור לסלטיקס לסגור מעגל. הוא יכול היה להפוך את הבולדוג סמארט לאפילו יותר טוב ממה שהוא משחק כיום.

    1. לרונאלדו 4 ילדים משלוש נשים, למיטב ידיעתי הוא עדיין לא נשוי. רק שם את זה פה 🙂
      .
      בשבעה באוגוסט אנחנו באיתיחאד!!!! תבוא עם קסדה 😱

        1. צריך להבין שהחבר'ה האלה הם יחודיים והחיים שלהם שונים משלנו. חשוב לשמור על קודים בסיסיים של מוסר – אבל זה כבר דיון גדול מדי בשביל החום הזה.

      1. למה קסדה? אני אכין בירות ופיצלוחים!
        אבל באמאשך, שים את הסרטון שיצא לך בחיפוש בגוגל.
        The Bookshop Sketch | John Cleese & Marty Feldman
        תמות מצחוק אם אתה אוהב את גון קליז ומרטי פלדמן הגדולים.

          1. אבל אני לא דיברתי על חום עם חולם דיברתי על חום עם שורוק. זה שעושים מהשערות של הקנאביס.
            🙂

  7. לברון מונע מאגו ורצון לגרייטנס. שליטה על הקטן היא בקטנה עבורו ויפה שהוא מראה את הצד הזה גם אם זה רק תעלול יחצני. good moral values . העולם כבר שרוף מציניקנים והייטרים.
    ואם כבר אז הרומנטיקה האמיתית היא לחשוב שתיבודו לניקס יהיה סיפור הצלחה . באמת מאמן מיושן ויצטרך הרבה זמן ומזל. הייתי שם אותו GM ונותן לאטקינסון לאמן.

      1. דוק, ת'יבודו פשוט לא מתאים לליגה של היום. אולי לפני 10 שנים ההגנה והשיטה שלו הייתה גאונית, אבל הוא כבר לא מתאים לליגה של היום. להזכירך, מינסוטה הייתה אחת מקבוצות ההגנה הרעות בליגה כשאימן שם (ב-2017/18, העונה המלאה האחרונה שלו שם, היא הייתה הקבוצה ההגנתית הכי רעה בליגה). בהתקפה הוא לא מדהים והקבוצה פרחה בגלל שני כישרונות התקפיים אדירים בטאונס ובאטלר, אבל לת'יבס אין כבר מה למכור בליגה של היום. מינוי רע מאוד.

        1. רותם,
          מהיכרותי האינטרנטית איתך אתה בחור צעיר ומבריק, עם יכולת אנליטית גבוהה, לצד שפה מרשימה וקולחת. לכן המלצה –
          בתגובה של חמש וחצי שורות, לכתוב שלוש פעמים את אותו המשפט (לת'יבס אין מה למכור בליגה), עם נימוק של שני משפטים (גם אם מוצלחים), נשמע/נקרא דמגוגי קמעא..
          אני אומר לך את זה רק כי אני יודע שיש לך עוד הרבה יותר טיעונים, גם בנושא זה וגם בכלל..

  8. יש למעלה משישים אחוז ילדים אפרו אמריקאים שגדלים בבתים חד הוריים באמריקה ! שינוי מתחיל בדוגמה אישית מתוך הקהילה ובחינוך ולא מהאשמת הממסד בכל הצרות. אפשר להאשים את לברון בהרבה דברים ואפשר לא לאהוב את הרווח הפרטי שלו מהסיטואציה אבל בעייני אי אפשר שלא להעריך את זה וכל מי שיש לו ילדים וישלחו אותו עכשיו לחודש בבועה יבין .

      1. סוואנה שאני מכיר זה או אוטו צבאי גדול מאוד, או המרחבים הפתוחים באפריקה. שני הדימויים עושים את ההפך עבורי, מכווצים אותו פנימה.

  9. אני בכלל לא בטוח שלברון ניסח את ההודעה הזו.
    יותר הגיוני שאחד מהיועצים טיפל בזה.
    וצמזה שדברי אהבה אומרים בפרטיות, לא משחררים לאינטרנט
    🙂

    1. מה פתאום, הוא לא עלה לשחק נגד ווש בגלל זה וכתב את זה ממעמקי נשמתו
      I’m just the car…you are the engine 🙂

      משפט ענק זה, הולך להגיד אותו לאשתי, היא תתרגש חבלז

  10. מנחם
    הרגת אותי בקשר לאתלטים
    בליסינג אפריפה לא אתיופי הוא בן להורים גנאים( מגאנה) הוא בן 16 וחצי וקיבל אזרחות לא מזמן (יליד ישראל)
    כמעט בכל מדינה בעולם, האלופים בריצות קצרות בנים של מהגרים או חלק מנישואי תערובת
    יש בדרום תל אביב אוכלסיה גדולה של מהגרים. אפשר לטפח אותם.
    לקחת את ״בעיית״ הזרים ולהפוך אותם לחלק מהחברה.

    1. בתי הכלא שלנו מלאים ב״משחקי מחבואים עם כסף של אחרים״, ״שוחטים שהתבלבלו בין פרה ובן אדם״, ״מבעירי מדורות ל״ג בעומר שטעו ביום״ ועוד משחקי מילים חמודים. אולי גם הם טובים באתלטיקה? במקום לשלוח אותם לכלא בוא נשים אותם בוינגייט שישתלבו בחברה.

        1. בוא לגור בשפירא תראה מה זה מסריח.. מנחש שאתה גר במקום נחמד נחמד ואין לך ״מהגר״ אחד שותה בירה מתחת לבית.

        2. לא מעט מהגרים מבצעים פעולות עבריינות כולל כמו אלו שהזכרתי וליהודים שגרים בריכוזי מהגרים (כי בעבר לא היו שם זרים אלא ישראלים בלבד) זו סכנה להסתובב בחשיכה מחשש לאלימות של הזרים.

  11. מל זו לא חוכמה לבדוק דקות בטוטאל. נסה להסתכל על ממוצע למשחק.
    מי ששוחק את השחקנים שלו יגרום גם לפציעות, ולכן טוטאל הדקות לא יהיה גבוה כי מחמיצים משחקים. הממוצע, לעומת זאת, יהיה גבוה
    .
    הערה: לא בדקתי את הנתונים של הקבוצות של תיבודו.

  12. אשך חביב אשמח למענה
    אני לא אוהד הלייקרס או לברון
    אבל אי אפשר להתעלם מזה שהבחור תותח וסוס עבודה
    בצמרת הקלעים ומוסרי האסיסטים
    אמנם מאוהב בעצמו אבל נותן הרבה דקות על הפארקט ובלתי ניתן לעצירה גם בגילו המופלג
    משקיען
    האם לא מגיע לו שתכבד אותו?

  13. Yinon Yavor צודק לגמרי.
    .
    נתון ממוצע דקות למשחק:
    2011: לואל דנג (מקום 4 בליגה)
    2012: לואל דנג (מקום 1 בליגה)
    2013: לואל דנג (מקום 1 בליגה)
    2014: ג'ימי באטלר (מקום 2 בליגה)
    2015: ג'ימי באטלר (מקום 1 בליגה)
    2016: לא אימן. לצורך השוואה, באותה עונה אין שחקן של מינסוטה בטופ 20 בממוצע דקות למשחק.
    2017: לאבין (מקום 3 בליגה), וויגינס (מקום 4 בליגה), טאונס (מקום 6 בליגה).
    2018: ג'ימי באטלר (מקום 3 בליגה).
    .
    לא מסובך לזהות את המכנה המשותך לנתונים הנ"ל.
    .
    (או את המסקנה – אוהדי מיאמי, רק שתדעו. הפג תוקף של באטלר מעבר לפינה…)

    1. נכון, מצד שני זה לא אומר שיש כאן סיבתיות (דקות = שחיקה). אף אחד לא יודע אם הדקות המרובות הובילו לפציעות של דנג, ושאר הדוגמאות – באטלר לאווין וויגינס וטאונס, בסך הכל די עמידים. מבט בנתונים מראה שיש דוגמאות לכאן ולכאן.

      1. פיזיקה פשוטה מלמדת אותנו שנקודת כשל של כל חומר אלסטי היא פונקצייה של 3 גורמים מרכזיים –
        מאמץ (הכוח המופעל על החומר האלסטי), טמפרטורה, וזמן.
        .
        כך קפיץ. אם תמתח אותו מעבר למגבלות חוק הוק שלו, הוא יאבד את תכונותיו האלסטיות (כל עוד הכוח לא חורג מהגבולות, הקפיץ יחזור לצורתו המקורית, להלן תכונתיו האלסטיות).
        אותו קפיץ, אם נתלה עליו משקולת, ואז נסירה – הוא יחזור למצבו הקודם, אלא אם הפסקה הקודמת.
        אם נשאיר את המשקולת לאורך זמן, יגיע הרגע בו הכוח המצטבר שמפעילה המשקולת יכריע אותו, והוא יאבד את תכונותיו האלסטיות.
        גורם הטמפרטורה מעניין גם הוא. לכל חומר אלסטי יש טמפרתורת מעבר זכוכיתי. זו טמפרטורה בה החומר האלסטי מאבד את תכונתיו האלסטיות. גוף האדם זוכה לטמפרטורה מווסתת, ולכן משתנה זה לא רלוונטי.
        .
        הגידים בגוף האדם, הם חומרים אלסטיים עליהם פועלים חוקי הפיזיקה בדיוק כמו על כל חומר אחר.
        עודף מאמץ, ומאמץ לאורך זמן, הם פקטורים המגדילים את הסיכוי לכשל של אותם חומרים אלסטיים.
        (הגידים הם מקלעת של קולגן ואליסטין שביחד מייצרים חומר המכיל חוזק וגמישות)
        .
        עכשיו, האם פרטנית הדקות של דנג/באטלר גרמו לפציעה כזו או אחרת?
        אין לי מושג.
        האם אותן דקות הגדילו את הסיכוי של מי מהצמד להיפצע (על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון את סגנון משחקם)?
        לטעמי, התשובה קרובה מאוד להיות "חד משמעית – כן!"
        .

        1. גיא מה שאתה אומר נכון כמובן, אבל הפיזיולוגיה היא לא סתם פיזיקה של חומר מת. חשובה מאוד, לדוגמא, המנוחה בלילה. חשובה הפיסיותרפיה, חשובים אימונים הגמישות, התזונה, וכו', כל מה שמסביב. ההבדל בין 40 ל-44 דקות (10%) יכול להיות זניח יחסית לגורמים אחרים.

          1. ברור שהפיזיולוגיה היא הרבה יותר.
            מושגים כמו "חימום", הרפייה", "מנוחה", "מתיחות", "תזונה", "אימון", וכמובן conditioning. כולם פרמטרים משמעותיים במשוואת הסיכוי לפציעה.
            .
            זה לא משנה את העובדה ש-"זמן" הוא פרמטר קריטי בסיכוי לנק' כשל בחומר אלסטי. למעשה, כאשר לוקחים את הפיזיולגיה בחשבון, זמן הופך לקריטי בהרבה, וזה היות ולשרירים יש משעות גדולה בייצוב הגוף ובהגנה כנגד היפראקסטנשין. עייפות מצטברת מגדילה משמעותית את הסיכוי שברגע אמת, הגוף לא יצליח לתמוך בגידים וברצועות.

            1. מה שעגל אמר – יש המון גורמים ו2-3 דקות יותר או פחות (הבדל בין שחקן שמשחק הרבה אבל הגיוני לשחקן 'שחוק' לשיטתך) לא אמורים לעשות הבדל ענק. יש גם סגנון משחק שמשפיע, גנטיקה והרבה (הרבה) מזל.

    2. זאת באמת שאלה גדולה – האם יש קשר בין הדברים? רוז הרי נפצע בגלל נפילה לא טובה על הרגל, לווין קרע את הרצועה גם לפני תיבודו.
      קא"ט שיחק 82 משחקים ב-3 עונותיו הראשונות עם תיבס' ודווקא אחרי שהאחרון פוטר הוא נפצע והמשיך לעונה הזאת.
      בנוסף – האם באטלר גמור לחלוטין או שיש לו תקווה עם מאמן טוב?

      1. ומי שחושב ששחקן בן 28 בכושר מצויין לא יכול לשחק 38 דקות למשחק כל יומיים בממוצע – לא מבין בכושר גופני, בכדורסל, או בעומס גופני לאתלט-על בגיל 28. אתם ממש מצחיקים אותי. כאילו הבדל של 2 דק' למשחק שהופך שחקן מהעשירייה השלישית לעשירייה הראשונה עושה איזה הבדל.

  14. כל השמות החדשים רק מפרים את החברה הישראלית, כמו כל מי שעלה קודם לכן (ההורים שלנו).
    תודה רבה על המעורב המעולה

  15. לברון יהיה נשיא מעולה לארה"ב, הוא הפך את האנ בי איי למיקשה אחת, מקום עבודה, כולם חברים של כולם, שוויון ואחווה (חירות אין שם). הבן אדם נרקיסיסט ברמה שלא הייתה (אולי רונאלדו) – אבל הערכים שלו במקום הנכון. הוא במקום טראמפ כבר היה סוגר מזמן את המחאות עם קצת פאסיב אגרסיב שימון-סטייל.
    .
    טמיר ויואל, לבי איתכם, הנבואה קורמת עור וגידים לנגד עינינו,
    Shnat Hashikuzim Hagdola
    אנד דר איז נאת'ינג יו קאן דו אבאוט איט!
    .
    גמר מזרח פילי-וייסקונסין
    גמר מערב ל"א-יוסטון
    .
    אנדרה רוברסון – נוט חאב א-שוט (לצערי)

      1. הוא גם שונא שחורים, אני עדיין חושב שהוא יהיה נשיא טוב. תראה איך האנ בי איי נראה בתקופת שלטונו – כמו ווינטרפל של נד סטארק.
        .
        מנחם – אתה עוד תזכה לראות את היום (אני אפילו מאחל לך את זה). בטוח עדיף על הפסיכי שיש לכם שם היום 🙂

  16. מעט מאוד הגיבו על הזוכים באליפות ישראל באתלטיקה אז אני אוסיף.

    מדינת ישראל היא מדינת מהגרים. לכן גם לזוכים יש שמות גלותיים אם כי בלי בדיקה, רבים מהם נולדו בישראל. כמו שכתב האווי לאסוף למעלה, הם הרוויחו את האזרחות הישראלית ביושר. רבים מהזוכים באולימפיאדות ואליפויות העולם האחרונות היו אפריקאים שהתאזרחו במדינות המפרץ או אירופה. אז מה שמותר בעולם מותר גם אצלנו. ולבסוף, יש גם את עניין הגנים. מה לעשות שאפריקאים מצטיינים בריצות ולכן יש גם לנו זוכים ממוצא אפריקני.

    1. מסכים.
      יש עוד משהו נחמד: יש התאמה בין הצליל של השם לבין המקצוע – ריצה למרחק קצר זה "לישראלים" ותיקים, ריצות ארוכות יוצאי אתיופיה, וכל המקצועות הטכניים "רוסים".

  17. מנחם אני נותן אתגר למעורב הבא שלך
    רשימה של 10 זוגות של מגה סלבס שהיו נשואים כל החיים. אם לא תמצאו אז כאלו שהיו נשואים 20 שנה.
    אבל בתנאי שאין סיפורי בגידות שהיו איתם כמו בקאהם למשל שעדיין נשוי לאשתו או קובי או מייקל וכו.
    אם לא מצאתם מרשה לכם לעבור לסלבס רגילים.
    לדוגמא דיוויד שווימר לא נחשב מגה סלב.
    בראד פיט זה מגה סלב.
    זה קצת יכניס אנשים פה לפרופורציות לגבי הבגידות של הסלבס.

    1. טרומפלדור נחשב סלב, אולי דוד בן גוריון?
      מה עם גנץ או עמיר פרץ, או שמולי?
      🙂
      נ.ב. למייקל היו רומנים מחוץ לנישואין?

      1. לא פוליטיקאים לא. כי בינינו העבודה שלהם זה להסתיר. אם היה גלאי אמת אחד מהם לא היה יוצא צח אבל זה השערות נעזוב.
        הכוונה שלי שואו ביז ספורטאים זמרים שחקנים לא אנשי עסקים ופוליטיקאים כי להם יותר קל להחביא את זה.
        מייקל בגד עם אישתו במעריצות

    2. אז סלבס הם ככה, אז מה? זה אומר עלינו שאנחנו צריכים לבגוד ולרדוף אחרי נשים?
      ההורים שלי נשואים 43 שנה, הם המודל שלי לזוגיות. לא אלה מהמסך.
      .
      טום הנקס, ליסה קודרו, דיוויד שווימר שציינת, אני מניח שיש עוד.
      האתגרים שיש להם בזוגיות זה לא האתגרים שיש לנו, ותודה לאל על כך

      1. זה לא אומר כלום אני דיברתי על סלבס ומגה סלבס לא על ההורים שלך. גם ההורים שלי מעל 40 שנה אז מה.
        יש הבדל בין ההורים שלנו לאדם שעומדות לו 200 טוסיקים זמינים איך שהוא יוצא מהבית.
        תסכים איתי שמה שמחכה ללברון אחרי משחקים לא מחכה לאבות שלנו

      2. יש לציין שיש זוגות נשואים שנים רבות בלי בגידות אך חיי הנישואין לא טובים כמו למשל שהבעל שהוא המפרנס מזלזל באשתו עקרת הבית ומפשיל אותה ומקלל אותה וכו' אם הביע את דעתה שלא מתאימה לדעתו. אז אמנם הוא לא מגד בה אך פוגע בה והורס את החיים שלה בלי בגידה כלשהי.

  18. צהריים טובים לכולם
    אני אתיחס ל-2 נקודות :
    לגבי שחיקת שחקנים , בדיקה מהירה מראה מי השחקנים הפעילים עם ממוצע הדקות הכי גבוה בקריירה :
    1.לברון ( עמיד לחלוטין )
    2.דוראנט ( הרבה פחות עמיד מן הסתם )
    3.לילארד ( ימים יגידו , טפו טפו טפו )
    4.וול ( ר' דוראנט )
    5.וויגינס
    המכנה המשותף הבולט מאד של ארבעת הראשונים : מעולם לא אומנו על ידי תיבודו . מה שזה אומר בעצם , שעד עלית ניהול העומסים בשנים האחרונות , הכוכבים הגדולים של קבוצותיהם פשוט נקרעו על ידי המאמנים שלהם . מבחינה זו , לא רואה מה ההבדל בין ברוקס וסטוטס לבין תיבודו .
    2.לגבי לברון , אני אחזר על מה שכבר כתבתי פעם : בתור אוהד כדורסל , האופי של לברון והמחויבות שלו לנדרי הנישואין ממש לא מענינים אותי . מספיק היה לי עם פולחן האישיות של מייקל . הדבר היחיד שרלבנטי אצלי זו היכולת שלו על המגרש , ובזה הוא לדעתי עדיין בראש הפירמידה .
    הרבה בריאות

  19. לברון – פעם בוגד תמיד בוגד, אבל בפעם הקודמת אחרי שהיא שרפה לו את הגופיה היא קיבלה אותו חזרה באהבה, אז כנראה שבכל זאת יש בו משהו…
    ת'יבס – מגיע לקבוצה מאוד צעירה, ואם לא ידע להתאים את עצמו לדור הזה יהיה (עוד) פיאסקו בניקס
    סבוניס – אינדיאנה זו יוטה של המזרח, דכאון אחד גדול לקראת הפלייאוף
    אלופי אתלטיקה – טל ברודי משלנו?

  20. אלופי האתלטיקה עשו את צעדיהם הראשונים (או לפחות את ההתקדמות המשמעותית) בישראל, למרות תנאי פתיחה אפסיים (אםילו את איצטדיון האימונים מכרו לאופניים), ואנחנו צריכים להיות שמחים בכך.
    הלוואי שהיו יותר אנשים שמתעסקים באתלטיקה, אבל כשהתקציבים הם כמו שהם, אז אנחנו צריכים להסתמך על עולים חדשים (שלמדו את היסודות בחו"ל) או אנשים בעלי כשרון גולמי טהור למקצוע שלהם, שמכסים על היעדר התקציבים.
    באתלטיקה הישראלית שנת 2020 יש לא מעט כישרונות צעירים, אך רק ספורטאית אחת שמרוויחה מזה כסף כמקצוע עיקרי (לונה צ'מטאי). כל אחד שמגיע להישגים עושה את זה בעיקר בזכות עצמו, וזה משהו שאנחנו חייבים להבין לפני שאנחנו באים בטענות כאלו ואחרות (שמות, תוצאות וכו').

      1. דווקא זה היה מכוון פחות אליך. יש הרבה אנשים שקל להם לחפש מטרות קלות ו"להתלונן" על ספורטאים שעושים מעבר למה שאנחנו יכולים לצפות מהם (הלוואי שהמציאות היתה אחרת).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט