אירועי דיומא – 28.07.20: גמר ליגת העל וסוף משחקי ההכנה של ה-NBA

כדורגל / ניר מועלם :

ליגה לאומית – פליאוף משחק מבחן :

20:00 הפועל עפולה – בני לוד, 5 לייב : מה שקרה בלאומית הוא שבני לוד היו בבידוד פעמיים כך שהמשחקים שלהן נדחו לסוף העונה כך שהם ידעו בדיוק את מספר הנקודות שהם צריכים כדי להגיע למשחק המבחן מול העולה למשחקי המבחן מליגה א', וגם עפולה עתרו לבית המשפט כדי לקיים משחק מבחן בין שתיהן על הזכות לשחק במבחן הזה, ולדעתי בחרו בהחלטה הנכונה ביותר, כאשר בפועל עפולה סיימה במקום ה-14 ובני לוד במקום ה-15 כאשר לבני לוד 2 משחקים חסרים ו-3 נקודות מרחק מעפולה. שתי הקבוצות לא שיקחו מאז תחילת יולי, כלומר כמעט חודש ולכן לא ברור באיזה כושר הן יגיעו אף עפולה סיימה את העונה עם 4 ניצחונות רצופים, בעוד בני לוד של ראובן עטר לא הצליחו לנצח את שתי המשחקים האחרונים שהם שיחקו. בעפולה של שלומי דורה כדאי לשים לב לשחקני ליגת העל בעבר – דודו ביטון, זארקו קוראץ וערן לוי. אצל בני לוד אין שמות כמו בעפולה אך יש שחקנים טובים ללאומית כמו : בן בן יאיר מלך שערי הקבוצה, דושאן מטוביץ המגן שכולנו זוכרים מק"ש, וגם את החלוץ הותיק מוראד אבו ענזה. הימור – עפולה איכותית וטובה יותר ואני מאמין שנראה אותה מנצחת. לשם הבהרה – הקבוצה שתפסיד היום תירד רישמית לליגה א', בעוד המנצחת תשחק במשחק אחד מול הפועל מרמורק כאשר המנצחת שם תהיה בלאומית ואילו המפסידה בליגה א'.

סרייה א' – מחזור 37 :

20:30 פארמה – אטאלנטה, 2 ONE : פארמה שבמקום ה-9 ודי סיימה את העונה תארח את אטאלנטה שנלחמת עם אינטר ולאציו על הסגנות ונמצאת כרגע במקום ה-3 במרחק של נקודה מאניטר אותה היא פוגשת במחזור הסיום. פארמה מגיעה אחרי 2 ניצחונות כאשר האחרון היה 2-1 על ברשיה שכבר ירדה, ואילו אטאלנטה אחרי תיקו 1-1 מול מילאן שנמצאת בפורמה טובה. הימור – ניצחון חוץ חשוב לאטאלנטה.

*שווה צפייה* 22:45 אינטר – נאפולי, 2 ONE : אינטר רוצה להשיג את הסגנות ואילו נאפולי תוכל להגיע למקום ה-6 אבל היא כבר תהיה בליגה האירופית אחרי שזכתה בגביע האיטלקי, כך שהיא יכולה להכין כבר את העונה הבאה. אינטר מגיעה אחרי ניצחון חשוב 3-0 על גנואה, ואילו נאפולי אחרי 2-0 על סאסואולו. הימור – אינטר במשחק בית אחרון לעונה תשיג ניצחון מאוד חשוב לקראת המחזור האחרון אז תשחק ראש בראש מול אטאלנטה.

כדורסל

ליגת העל הישראלית – גמר

21:00-מכבי תל אביב-מכבי ראשון לציון (ספורט 5). פריוויו ובלוג חי יעלו בנפרד מהמדור.

NBA – קדם העונה / רועי ויינברג

21:00-מיאמי היט-ממפיס גריזליס. מיאמי תקווה לראות את הבכורה של באם אדביו, שחלה בקורונה והבריא, בזמן שהגריזליס יחפשו ניצחון ראשון בבועה. הגריזליס המשיכו עם קייל אנדרסון בחמישייה במקום ג'סטיס ווינסלו הפצוע וג'יי קראודר שעבר בטרייד, מהלך שנכשל בעונה הסדירה. יכול להיות שהיום נראה את די'אנטוני מלטון פותח במקומו.

22:00-טורונטו ראפטורס-פניקס סאנס. האלופה תקווה להמשך היכולת הטובה של סרג' איבקה שמשחק היטב עד עכשיו ולעוד הפתעות נעימות מהספסל, בדומה למאט תומאס (16 נקודות במשחק האחרון) או טרנס דיוויס, לצד המשך הרוטציה הארוכה – תשעה שחקנים שיחקו בין 33 ל-45 דקות כל אחד עד עכשיו. בפניקס אחד הדברים המעניינים הוא היכולת הטובה של מייקאל ברידג'ס, שחקן השנה השנייה שתרם בהתקפה בשני המשחקים של הסאנס וינסה להמשיך לקלוע באחוזים נאים.

23:00-אינדיאנה פייסרס-סן אנטוניו ספרס. משחק בין 2 קבוצות שמנסות סמול-בול אחרי פציעות של גבוהים: הפייסרס משחקים עם טי ג'יי וורן כפאוור פורוורד לצד מיילס טרנר, ארון הולידיי, ויקטור אולדיפו ומלקולם ברוגדון בהרכב שמשלב בין שלושה מובילי כדור, 5 שחקנים שיכולים לקלוע מרחוק והגנה טובה, ואילו ס"א משחקת, בלית ברירה, עם דמאר דרוזן כפאוור פורוורד. הספרס נראו רע בשני משחקי ההכנה שלהם וינסו להשיג ניצחון ראשון ויחיד לפני שתתחיל העונה.

01:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר-פורטלנד טרייל בלייזרס. שחזור סדרת הסיבוב הראשון מהפלייאוף הקודם בין אוקלהומה שנראית טוב, במיוחד אנדרה רוברסון (3 מ-4 מהשלוש בבועה אחרי 25.7% בקריירה, כשהוא חזר אחרי שנתיים וחצי בחוץ), לפורטלנד שמנסה לשלב את הפצועים שלה: יוסוף נורקיץ', במשחק האחרון פתח לצד חסן וויטסייד, וזאק קולינס. אולי היום נראה את רוברסון בחמישייה לצד פול וגילגיוס אלכסנדר.

03:00-בוסטון סלטיקס-יוסטון רוקטס. משחק נהדר בין בוסטון שמחזירה את ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום לכושר ליוסטון. ברוקטס ג'יימס הארדן משדר עסקים כרגיל – 27.5 נקודות ו-9.5 אסיסטים למשחק בשני משחקים, כשהרוקטס ניצחו אחד והפסידו את השני.

03:30-פילדלפיה 76'-דאלאס מאבריקס. אולי היום נראה פעם נוספת את החמישייה החדשה של הסיקסרס אחרי שבמשחק הקודם ג'ואל אמביד זכה למנוחה וראינו את בן סימונס בתפקיד מרכזי יותר ובתוך הצבע. הזריקות של סימונס מחוץ לקשת הן הדבר לעקוב אחריו הערב, במידה והוא ואמביד ישחקו. דונצ'יץ' ופורזינגיס נראו טוב בדאלאס עד עכשיו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. הוורלד טור מתחיל רק עוד כמה ימים אבל אפשר להגיד שחזרנו לעניינים עם הוואלטה של בורגוס.
    וכאילו לא הייתה הפסקה קוויק סטפ מפצלים את הפלוטון ברוחות צד כדי לאפשר לרמקו אוונפול לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב ולברוח לכל השאר 35 ק"מ לסיום.

  2. ISN אגב עם פתיחה מבאסת שאיינהורן ודאווסט נאלצים לפרוש בגלל שעומר גודלשטיין נמצא חיובי לקורונה (והם היו במגע איתו).

    1. אני יודע שזה לא קשור, לא המקום, והם קבוצה סך הכל נחמדה שעושה עלייה למירוצי אופניים רציניים ומגיע להם כל הכבוד וזה.
      ועדיין, אני לא יכול להתגבר על השם. אז אין לי ברירה אלא לשלח בהם את מתן בלומנבלט:
      "באמת שהגיע הזמן להפסיק עם השקר הזה שאנחנו 'אומת הסטארטאפ'. אם אתה גר בדירת חדר וחצי מסריחה בפלורנטין וקונה אגרטל ממש יפה זה לא הופך אותה ל-'דירת האגרטל'. השירותים שלך עדיין נמצאים בתוך המקלחון. ההייטק לא הופך אותנו למדינה מתקדמת, רק מדגיש עד כמה כל השאר פה עלוב ומסריח"

        1. מתישהו מישהו ישב ובחר את השם הזה לחברה. הוא פסל אפשרויות אחרות וכאלה. עשה בריינסטורמינג. אולי אפילו הוציא על זה כסף.

  3. יופי
    סטיבנס פתח עם חמישייה שלישית, כל הכוכבים נחים אז פותחים עם טיימלורד, סמי, חנגפורד אדוארדס ו-וונמייקר. בקיצור, הסלטיקס הגיעו כבר ליתרון עשר על ראס הארדן והחמישייה הכי חזקה של יוסטון לפני שהארדן איפס את הכוונת. לא כוחות בכלל. יוסטון ינגבו ללא ספק. רק לא ברור מדוע יוסטון פותחת עם כל התותחים הכבדים מול הנמושות של הסלטיקס.

  4. איבודי הכדור של החמישייה השניה של הסלטיקס זה משהו לא נורמאלי. לא ברור מדוע יוסטון לא פתחו עדיין פער של 20 נקודות…

  5. לטיימלורד אין קליעה בשיט, כל החיים שלו זה מתחת לסל, ככה גם טאקו.
    השניים האלה יעזבו בשנתיים הקרובות את הסלטיקס, אולי בטרייד אולי סיום חוזה.

  6. בדיחה שדה אנתוני עם החמישייה הפותחת כשהוא כבר מוביל ב 20 מול נמושות הסלטיקס.
    זה האיש וככה לא יגיע לגמר המערב.

  7. מי יסביר מדוע כשיש לו כבר פצוע אחד מהחמישייה הוא עדיין עולה לחצי השני עם החמישייה מינוס גורדן הפצוע? עכשיו ראס נפל לא טוב. מה הוא עושה האיש הזה? הוא כבר מוביל במעל ל 20 נקודות….

  8. קבוצת הגי ליג של הסלטיקס על המגרש עם טאקו טימאווט ואדוארדס מחוזקים בגוונטה ו-וויליאמס….

  9. טרהמונט שיחק מצוין בג'י ליג.
    ממש לא ברור מה הוא עושה בבועה על המגרש. המשחק שלו על הפנים.
    לא מאמין שנראה אותו בסלטיקס בשנים הבאות אלא עם יעשה עוד קפיצה בג'י ליג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט