10 תחזיות אלטרנטיביות לבועה / רועי ויינברג

תחזיות קצרות על דברים שאנחנו יכולים לראות בפלייאוף הקרוב וב-8 משחקי הדירוג לפניו. לא בהכרח התחזיות השקולות ביותר ובלי הימור על האלופה, אבל דברים שכן יכולים לקרות.

מילווקי מגיעה למשחק 7 בסיבוב השני

כמו שזה נראה כרגע, במיוחד בהתחשב בלוח המשחקים והפציעות של דומאנטס סאבוניס (יצא מהבועה) או ויקטור אולדיפו (לא ברור אם ישחק), מילווקי תפגוש את מיאמי או פילדלפיה בסיבוב השני. לשתיהן יש את שחקני ההגנה בשביל לעצור את יאניס עם בן סימונס, ג'ואל אמביד ואל הורפורד בפילדלפיה או באם אדביו במיאמי, כשבמקביל הן יכולות לשמור על כוכבי המשנה ולהיות מסוכנות בהתקפה.

מיאמי ניצחה פעמיים את מילווקי העונה, פילדלפיה הביסה אותה בכריסמס (והפסידה בשני משחקים אחרים) כשבהרכב החדש שלהם יהיה יותר קשה לצופף נגדם את הצבע כשטוביאס האריס ושייק מילטון זורקים מרחוק. לא ברור איך הקליעה של שתי הקבוצות, שהיו מהטובות בבית העונה ובינוניות בחוץ, תהיה בפלייאוף. מצד שני לא ברור איך הקליעה של שחקנים כמו ברוק לופז, ווס מת'יוס או אריק בלדסו, שלא עבדה בשנה שעברה, תהיה השנה. יחד עם הסטאר קוויליטי של ג'ימי באטלר וג'ואל אמביד והעדר הביתיות של מילווקי אפשר לראות את הסדרה מגיעה למשחק מכריע. מי תנצח בו? אין לי מושג.

דיון וויטרס וג'יי אר סמית' יהיו שימושיים

זאק הארפר כתב משהו דומה ב-20 התחזיות שלו, שהיו השראה לטור הזה, והוא לא טעה. הציפיות משניהם אפסיות והיו לכל אחד את הרגעים שלו – ג'יי אר קלע 25 נקודות ב-9 מ-11 מהשדה במשחק החמישי של גמר 2017, וויטרס קלע 17 נקודות בניצחון של אוקלהומה שהשווה להם את הסדרה נגד ס"א ב-2016.

אני לא חושב שנראה אותם מקבלים זמן משמעותי בכל משחק בלייקרס. יהיו להם את הדקות שלהם ואם הם יהיו חמים הם ישארו על המגרש. הסיכוי שפתאום נראה זריקה בלתי אפשרית שנכנסת או את אחד מהם תופס יד וקולע כמה נקודות חשובות לא נמוך בכלל.

יוטה לא עוברת סיבוב

יכול להיות שההתקפה שלהם תסתדר בלי בויאן בוגדנוביץ' הפצוע. בדקות בהן בוגדנוביץ' לא שיחק וקונלי ואינגלס שיחקו ביחד יוטה קלעה 110 נקודות ל-100 מהלכים, נתון לא רע במדגם קטן של 209 דקות. אם אינגלס ישחק על קליעה ממסירה ותנועה בלי הכדור, התפקיד של בוגדנוביץ', זה גם יכול לעבוד. אז למה אני לא חושב שהג'אז יעברו סיבוב?

הספסל של יוטה מדאיג מאוד. ג'ורדן קלארקסון שחקן הספסל המוכח היחיד וכשהעומס על השחקנים יגדל ב-8 משחקים תוך שבועיים, נוסף על סדרת סיבוב ראשון, יכול להיות שזה יהיה יותר מדי. אנחנו לא יודעים איך הקורונה תשפיע על דונובן מיטשל ורודי גובר, וזה מבלי להתייחס לחסרון הגדול ביותר של גובר: משחק נגד קבוצות עם 5 שחקנים בחוץ.

גובר שמר העונה על יותר שלשות מהעונה הקודמת (21% מהזריקות נגדו, לעומת 14.7% בעונה הקודמת), אבל אנחנו יכולים לראות יריבות מנסות להוציא אותו החוצה. ליוסטון אין סנטר טבעי כשרוברט קובינגטון ופי ג'יי טאקר יזרקו המון שלשות, קריסטפס פורזינגיס בדאלאס זרק 7 למשחק העונה והת'אנדר ירצו להגיע למצב שבו פול או שרודר מקבלים את גובר אחרי חסימה. המגבלות ההגנתיות ומגבלות העומק מובילות אותם, אצלי לפחות, להדחה בסיבוב הראשון. ההגנה של גובר מביאה אותנו לנקודה הבאה:

קבוצה אחת, לפחות, תשחק הגנה אזורית

מוקדם יותר העונה פילדלפיה התקשתה מאוד נגד ההגנה האזורית של מיאמי ודאלאס. ההרכב הנוכחי שלהם שיותר מבוסס על קליעה יכול לסייע, אבל גם כאן יש בעיות קשות של ריווח כשג'וש ריצ'רדסון (32.7%) ובן סימונס (2 מ-6 כל העונה) לא קלעים גדולים. הסיכוי הכי טוב של קבוצות להתמודד עם ההתקפה של יוסטון, שמבוססת על קלעים בינוניים מרחוק וחדירות של ראסל ווסטברוק פנימה, היא להשאיר ביג-מן באזור הצבע שיכריח את ווסטברוק לזרוק מחוץ לקשת.

לכן סביר שנראה קבוצה כלשהי משחקת אזורית, הגנה שפעם הייתה שם גנאי ב-NBA, בסדרת פלייאוף. זאת דרך טובה לעצור קבוצות חסרות קליעה וראינו קבוצות משתמשות באלמנט מסוים של אזורית עם הגנה על הטבעת וניסיון להכריח את היריבות להפציץ מרחוק. למיאמי, דאלאס והקליפרס יש את האורך ומגני הטבעת בשביל לעשות זאת וזה לגמרי יכול להכריע להם משחק.

ניו אורלינס מגיעה לטורניר על הפלייאוף

יש לפליקנס לוח משחקים נוח מאוד באורלנדו. שני משחקים נגד וושינגטון וסן אנטוניו שהיא צפויה לנצח בקלות, אחד נגד המג'יק ביום האחרון של העונה כשהוא כנראה יהיה חסר משמעות לאורלנדו ו-3 משחקים נגד יריבות ישירות, כולל שניים נגד סקרמנטו הפצועה.

החזרה של זאיון וויליאמסון והשאר אמורה להספיק בשביל להשתלט על המקום התשיעי, בקרב עם פורטלנד וסקרמנטו, ולהגיע להפרש של פחות מ-4 משחקים מהגריזליס, מה שמוביל אותם לטורניר של הטוב מ-3 על הכניסה לפלייאוף. בסדרה כזאת יש לממפיס את הכלים לנצח הודות ללחץ שהם יכולים להפעיל על הוליידי ובול וההגנה הטובה של ואלניוצ'אס וג'קסון בצבע, אבל נדע הרבה יותר כשנגיע לטורניר הזה.

לברון מצליח לעצור את אחד מכוכבי היריבה

לא בטוח שתהיה ללייקרס ברירה בשלב מסויים, למרות הניסיון של כל הקבוצות של ג'יימס מאז 2014 להחביא אותו בהגנה. במפגשים נגד קבוצות מרובי פורוורדים הוא כנראה יצטרך לשמור על השחקן הטוב ביותר או השני בטיבו של היריבה, כשנגד הקליפרס למשל אני חושב שנראה אותו שומר את פול ג'ורג' בזמן שדני גרין שומר על קוואי (לנארד התקשה נגד ג'ימי באטלר ומלקולם ברוגדון בשנה שעברה).

העונה לברון נראה יותר מחויב בהגנה והצליח לשמור את ברנדון אינגרם (2 מ-9 מהשדה נגדו לפי נתוני המעקב החלקיים באתר הליגה), יאניס אנטדקומפו (2 מ-10, 2 איבודים ו-3 אסיסטים) ופסקל סיאקם (1 מ-4 במשחק הבודד בו שיחקו אחד נגד השני). כשג'יימס יגיע אחרי כמה חודשי מנוחה וב-"playoffs mode" הוא כנראה יצטרך לקחת על עצמו תפקיד מרכזי בהגנה. אל תהמרו נגדו.

או ג'י אנונבי פורץ

בכל פלייאוף יש שחקן שנותן קמפיין יותר טוב ממה שציפו ממנו ומתקדם בשרשרת המזון של הליגה. לא חסרות דוגמאות, כשאחת הבולטות שבהן היא הקפיצה של פאוור פורוורד מחליף בשם דריימונד גרין בגולדן סטייט של 2014. השנה זה יהיה אנונבי.

למה אנונבי? הכל מתחיל בהגנה. יכול להיות שאנונבי השומר האישי הטוב ביותר של טורונטו וכנראה זה שיצטרך לעצור את ג'ייסון טייטום או קריס מידלטון במידה והם יפגשו את הראפטורס בפלייאוף, כשהוא פותח בחמישייה במקום קוואי לנארד. בפלייאוף היחיד בו שיחק בקריירה אנונבי הראה קליעה יציבה (13 מ-29 מהשלוש ב-10 משחקים) כשהעונה התפקיד שלו עלה בהדרגה וכך גם הביטחון בזריקה. יחד עם יכולת ריבאונד נהדרת, דבר חשוב בפלייאוף, יכול להיות שנראה את או.ג'י לוקח יותר על עצמו.

קוואי לנארד ישב במשחק בסיבוב הראשון

עדיין לא ראינו load management בפלייאוף, אבל העלייה ברף המאמץ העונה תהיה קיצונית. הקליפרס ניסו להכניס בהדרגה את קוואי לעניינים העונה (שותף ב-9 משחקים מ-14 הראשונים,) אחרי שטורונטו עשו משהו דומה בשנה שעברה (7 מ-11 הראשונים) וכאן אחרי 8 משחקים יש כבר את הסיבוב הראשון. הקליפרס ירצו שקוואי יוכל לשחק כמות דקות משמעותית בדומה לפלייאוף שעבר בו שיחק 39 דקות בערב וזה יכול להוביל למנוחה שלו, גם במחיר של הפסד במשחק השלישי או הרביעי.

יציאה מהבועה תכריע סדרת פלייאוף אחת לפחות

כבר עכשיו, לפני שהעונה תתחיל, שחקנים יוצאים ונכנסים מהבועה בשל אירועים משפחתיים. אפשר להבין אותם ברמה מסוימת, המרחק מהמשפחה לתקופת זמן ממושכת לא קל בכלל, במיוחד עם כל הלחץ של הפלייאוף. תוסיפו לזה את הנטישה העתידית של דניס שרודר וגורדון היווארד בשל לידת בניהם, מה שיכול להשפיע מאוד על הפלייאוף של אוקלהומה ובוסטון, וסביר שזה יקרה. כל שנה פציעות משחקות תפקיד, עכשיו גם לכניסה והיציאה מהבועה, או אפילו הדבקות בקורונה מתוך הבועה עצמה, יהיה תפקיד.

הפלייאוף הזה יכנס להיסטוריה

אולי התחזית הקלה ביותר והריאלית ביותר מהעשירייה. תנאי המעבדה של המשחקים, בלי הביתיות, המפגשים העצומים שמחכים לנו (לברון ג'יימס נגד קוואי לנארד בשיאם של השניים, ראסל ווסטברוק נגד אוקלהומה, סדרה בין האלופה המכהנת לבוסטון צעד לפני שושלת אפשרית שלה) וכל הסיפור החריג של העונה הזאת, שהייהת לא רעה בכלל גם לפני התפרצות הקורונה, יהפכו את הפלייאוף הזה לאחד הגדולים. יש להמון קבוצות סיכוי לא רע בכלל לגמר אם הכל מתחבר וזה מבטיח לנו כמה חודשים של כדורסל מרתק. טוב שחוזרים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. תודה רועי.
    .
    יוטה לא תעבור סיבוב. אין להם מספיק כוח אש התקפי ובהתחשב ביריבות המערביות הסיבוב השני נראה רחוק מאוד.
    .
    לא יודע אם קוואי יחמיץ משחק, אני מניח שיהיו משחקים שהוא ישחק מעט דקות וינוח בשאר הזמן. ויותר יפול על כתפיו של גורג (תרתי משמע).
    .
    ג'יי אר סמית ודיון וויטרס יהיו שימושיים מאוד בלייקרס, במיוחד לתת ללברון זמן לנוח.

  2. תודה רועי.
    חצאי הגמר במזרח ובמערב יכולים להיות מאוד מעניינים.
    ועדיין, זה הולך להיות מוזר מאוד לקבל סדרה של הטוב מ-7 באותו המגרש ללא קהל.
    בנוסף, וכתבתי את זה בהקשר של חצאי הגמר המעולים בפיינל פור הישראלי- כשהמשחק צמוד מאוד, ובטח כשיש סל ניצחון, אז הסיטואציה פתאום הזויה כי אין את הקהל. זה לחלוטין "מקטין" את התחושה.
    תתאר לעצמך את גמר המזרח ב-87' כשבירד חטף את הכדור לאיזייה ומסר לדניס ג'ונסון לליי אפ על הבאזר. בלי קהל זה נחמד אבל לא אלמותי.

    1. אין ספק שהמצב הנוכחי מוזר, אבל המוזרות הזו היא סך הכל חוסר ההרגל התפיסתי שלנו לצפות במשחק כדורסל בתנאים הנוכחיים. אם נצא מהראש של עצמינו ונתבונן על הסיטואציה מהצד נבחין שעדיין מדובר באותו משחק הכדורסל שכולנו אוהבים לצפות בו, רק שהוא כרגע מצולם/מתועד/מושמע בsetting שאנחנו לא מורגלים אליו. אני מקווה שאנחנו כאן בקהילה המדהימה של הופס נתרגל אליו במהרה ונצליח להנות מהפליאוף הזה כבכל פליאוף אחר אם לא יותר, רק לא פחות, זו משאלת ליבי.

      1. לא. זה לא אותו משחק, לשחקנים קשה יותר הלי קהל… אין את הדחיפה של קהל שבשבילה שחקן יתן עוד טיפת מאמץ.
        אתה מתעלם פה לגמריי מהחלק המנטלי של שחקנים …

  3. לואוד מנגמנט משמעותו לנהל את העומס בעונה הרגילה כדי להגיע לפליאוף כשירים. אין שום מצב ששחקן יושב בצד במשחק פליאוף בשביל לואוד מנגמנט. שום סיכוי בעולם. אז בבסט קייס סנריו אתה 9/10

  4. תודה רועי . לדעתי סדר הסיכונים במזרח מבחינת מילווקי הוא : טורונטו, מיאמי, פילי.. יש מצב טוב שהיאניסים יצטרכו לעבור שתי סדרות התשה של 7 משחקים עוד לפני הגמר .

  5. תודה רועי. הנקודות שהעלית מעולות.
    אבל קשה לי להאמין שקוואי ממש ישב משחק שלם, אולי הוא פשוט יקטין את הדקות, אבל הוא יהיה שם.
    אני צופה יותר שלשות מהפינה מהסיבה שאין קהל קרוב לקווים וגם (נראה לי ש-) הספסל לא יושב קרוב לקווים. יהיה מעניין לבדוק את זה בדיעבד.
    יוטה לא תעבור סיבוב? לא יודע, אבל נראה לי שיש תיאום מצוין בין גובר למיצ'ל.
    יציאה מהבועה תכריע סדרה? אני מקווה שלא.
    לברון ישמור כוכב? כנראה שלא תהיה לו ברירה, אבל זה יתבצע רק בדקות קריטיות ולא לאורך זמן. יהיה יפה לראות את זה כי כשהוא רוצה לשמור הוא עדיין מגן על.

    1. יכול מאוד להיות שיהיו יותר שלשות מהפינה, זאת אחת הזריקות הכי יעילות שיש היום בכדורסל (אם אני לא טועה שנייה רק לזריקה בטבעת מבחינת הנקודות פר ניסיון זריקה). אכן נקודה מעניינת להמשך

  6. מעניין מאוד, תודה.

    מילווקי מגיעה למשחק 7 – הגיוני, אבל לדעתי לא סביר.

    וויטרס וג'יי אר שימושיים – אין ללייקרס ברירה ומישהו מהם מתישהו יתן משחק טוב.

    יוטה לא עוברת סיבוב – כנראה. אני בעד שיסיימו מקום 5 במערב, כי אז זו תהיה פעם רביעית ברציפות…

    קבוצה אחת לפחות תשחק אזורית – אני איתך.

    ניו-אורלינס מגיעה לטורניר על הפלייאוף – אם לא סילבר עלול לבטל את המשך העונה. אני מאמין ומקווה שיקבל בראש מממפיס.

    לברון – יכול להיות שהוא ישמור על כוכבים, אבל זה יהיה כישלון. הוא אף פעם לא היה שומר אחד על אחד גדול (בשיאו היה טוב ולא יותר מזה), והדרך הכי טובה שלו להשפיע בהגנה היא דרך עזרה.

    אנונבי פורץ – די מתבקש. איתו הראפטורס הם האיום הכי גדול על הבאקס במזרח.

    קוואי מקבל מנוחה בפלייאוף – הוא ישחק פחות דקות במשחקים מסוימים, אבל קשה לי לראות מצב שהוא לא ישחק משחק פלייאוף שלם.

    יציאה מהבועה תכריע סדרה – היא כבר עכשיו הכריעה כ נראה את הסדרה העתידית של אינדיאנה.

    הפלייאוף הזה ייכנס להיסטוריה – מהסיבות הלא נכונות אנחנו כבר יודעים. לגבי רמת הכדורסל – יהיה מעניין, אבל לא יותר מהפלייאופים הקודמים.

        1. חח הרג אותי רועי נגד הבאקס חוץ מיאניס אפשר להחביא את לברון על כל אחד. גורג היל? בלדסו? 🙂
          מידלטון? למידלטון ירעדו הביצים רק מלראות את השיקצה אפילו מטר ממנו.
          הבאקס זה קבוצה פח על הנייר שבאד מוציא ממנה 200% אחוז. שום שחקן שלה אפילו לא היה נלקח טופ 10 לעמדה שלו בליגה.
          נגד הקליפרס אפשר להחביא אותו על בברלי ומוריס אם הם לא פוגעים מה-3, אם הם ביום שנכנס להם תם הטקס של השיקצה.

          1. בלדסו זה רעיון לא רע בכלל, למרות שהוא הרבה יותר קטן מלברון ויכול לשחק על זה כשהמטרה שלי היא לשמור את לברון להתקפה. לרדוף אחרי גארדים קטנים ממנו לא בהכרח יעזור כאן

            1. ממתי צריך להחביא את לברון בהגנה?
              צצות פה תיאוריות חבל על הזמן 🙂

    1. תודה על הפוסט היצירתי
      רק לסבר את האוזן , לברון בעברו היה שחקן הגנה מהטובים בליגה, היה יכול לשתק גארדים זריזים וגם סנטרים גדולים. ראה לדוגמה דרק רוז בסדרה ההיא עם שיקגו.
      הערה קטנה 2, קוואי לא התקשה למיטב זכרוני מול באטלר, הוא למעשה מחק אותו משני צידי המגרש בתחילת הסדרה ולאחר מכן אם אני לא טועה נתנו לאחרים לשמור על קוואי (למשל לסימונס)

      1. לברון לא הצליח אף פעם להיות שומר אחד על אחד בטופ של הליגה לאורך זמן. הוא הצטיין בלתת 2-3 דקות על מישהו, אבל לא הייתה לו היכולת לשמור על כוכבים לאורך זמן.

            1. בטח שכן. ההיסטוריה לא נעצרת במיאמי.

          1. לברון היה שומר טוב בשנותיו הראשונות בליגה, בעיקר בתקופה הראשונה בקליבלנד, אבל הוא לא היה אף פעם בטופ של הליגה בתחום הזה. בכל מה שקשור לעזרה בהגנה הוא היה פעם מהטובים ביותר.
            בכל מקרה, העונה זה הולך להיגמר בכישלון מבחינת הלייקרס אם הם ינסו את זה.

            1. אתה מודע לזה שהוא היה 5 שנים רצוף בחמישית ההגנה הראשונה של העונה וזה לא היה בשנים הראשונות בקליבלנד?
              אנחנו מדברים על שומר אחד על אחד ברמות הגבוהות ביותר לאורך שנים, תשאל את דרק רוז איך היה בסדרה עם שיקגו והוא לא היחיד. אבל סבבה, מי שלא אוהב את לברון לא חייב לקבל את זה, רק לקחת בחשבון את הנתונים

            2. חיים כבר אמרנו לך שאתה לא כשיר להעיד על לברון בגלל ה-bias של אהדת קובי..
              😂😂

            3. אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, אבל לברון נבחר לחמישיות הגנה לא בגלל הגנה אישית אלא בגלל הגנה קבוצתית. יש סיבה לזה שגם בשנותיו הצעירות המאמנים שלו העדיפו לשלוח את שיין באטייה, אנטוני פארקר ולארי יוז לשמור על הכוכבים ולא אותו. הוא היה טוב, אבל מאבד ריכוז באחד על אחד ומהמר יותר מדי.
              בתחום של ההגנה הקבוצתית הוא היה בשיאו טופ 5 בליגה.

  7. תודה רועי, אחלה נקודות / הימורים
    אחד הדברים האהובים עלי בסדרות 7 משחקים הוא שיש שלב שהשחקנים כבר ממש מתעבים אחד את השני ורק רוצים לא לראות את הפרצוף של האחר. וזה בשנה רגילה, כשאחרי משחקים הולכים הביתה, למשפחה/חברים וקצת מתאווררים. בבועה זה הולך להיות הרבה יותר מורגש, ולדעתי מי שידע לקחת את האנרגיות האלה לטובתו יוכל להביא טבעת

    1. הלוואי אבל מי אתה חושב ינצח אותם? 🙂
      רק ליוסטון יש סיכוי כי אפילו די גי אוגוסטון שם עליהם 21 נק. הגארדים של הלייקרס מהחלשים בליגה רונדו, קארוסו, גרין. פורטלנד יכולה לעשות להם צרות משחק אחד אולי כי הם רכים בשביל לעשות משהו מול לברון ודיוויס אבל דמיאן וסי גיי בהחלט יטגנו את קארוסו רונדו וגרין.
      החולשה הכי גדולה של הלייקרס זה הגארדים וזה היתרון הכי גדול של פורטלנד ויוסטון. לכן מקווה שדיימו איכשהו יצליח להתברג 8.
      ראס והארדן זה יתרון פסיכי שיש ליוסטון ויוסטון גם משחקים בקצב מהיר שאמור להכריח את השיקצה לרוץ מצד לצד הרבה.
      כל היתר זה בדיחה אוק, יוטה, דנבר לא יכולים לעשות להם כלום.
      האידיאל זה שיקצה מול פורטלנד ב5-6 משחקים ואחכ מפסיד ליוסטון ב-7 משחקים ובמקרה הרע מנצח ב-7 ואז בא עם הלשון בחוץ מול המוסד והם מפעילים עליו לחץ על כל המגרש ודאבל טים עד הניגוב.

      1. קליפרס, דנבר, יוסטון, יוטה.
        קליפרס עדיפים על הלייקרס, ומול השאר הלייקרס פייבוריטים על הנייר, אבל אני לא אופתע מהפסד של הלייקרס, במיוחד לאור הרוטציה הקצרה.

    2. זה ווישפול ת'ינקינג (אם אתה לא אוהב אותם), אבל תיאורטית הכל יכול לקרות.
      היו אנשים שכתבו בתחילת העונה שצעירי ניו אורלינס יסיימו לפני הלייקרס בעונה הרגילה, או שהלייקרס גבוליים על הפלייאוף בגלל הפוטנציאל של קבוצות צעירות להקדים אותם במקומות 8-10

  8. ההימור שלי –
    יאניס, מורה ואומן כדורסל, יוזמן על ידי הבולשת לתחרות מבודדת ומרוחקת הישר ממקום מבטחו במנזר האגואין (בראשות טים דאנקן) כדי להסתנן לשטח הסגור ולמצוא ראיות על פעילות פלילית, הימורים והטיות, סמים וזנות, של מנהיג המאפיה הידוע לשמצה אדם סילבר ועוזרו הנאמן לברון.
    אני קורא לזה Exit the Dragan.

            1. אממ, תמסור את תנחומיי?

  9. יוטה מצטיירת כקבוצה החלשה שתהיה בפלייאוף המערב בטח אחרי איבוד בוגדנוביץ.במידה והקליפרס יסיימו 2 אני רוצה שיוטה יתדרדרו למקום 7
    הפלייאוף הרצוי מבחינתי במערב לעצירת לברון
    1-לייקרס
    2-קליפרס
    3-אוקלהומה
    4/5-יוסטון ודנבר
    6-דאלאס
    7-יוטה
    8-פורטלנד

  10. הנקודה האחרונה הכי משמעותית….
    זו תהיה אליפות עם כוכב, לא כוכבית, שתיכנס להיסטוריה כאחת האליפויות הגדולות.
    מי שיתעלה בפלייאוף הזה יקנה את עולמו
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט