מעורב הופס ליום א': ת'יבודו – הצעד החכם של הניקס במאה הזאת!! / לברון נראה בלתי עציר / מנחם לס

סתם תמונה שמצאתי (למשוך קהל ל'מעורב'…)

1. תום ת'יבודו – הדבר הטוב ביותר שקרה לניקס במאה הזאת! (ואפילו כמה שנים לפני!)

ת'יבודו – כשהיה עוזרו הראשי של ג'ף ואן גנדי

תום ת'יבודו? הדבר הטוב ביותר שקרה לניקס ב-20 השנים האחרונות לפחות. ת'יבודו- 'ת'יבס' לכל הפונים אליו בשמו הפרטי ,ובשנות ה-90 המאוחרות כך פניתי אליו שוב ושוב כי כמה סטודנטים שלי עשו אינטרנשיפ (סטאז') בניקס והיו לעתים תחת אחריותו הישירה – הוא הדבר הטוב ביותר שקרה בעיר אחרי שהמושל כריס קומו השתלט במידה רבה על הקורונה, והפך את העיר מ'הסובלת ביותר מהנגיף 'לעיר ה'מצליחה ביותר בארה"ב במלחמה נגד הנגיף'. הכול יחסי לגודל כמובן.

הוא היה עוזרו של ג'ף ואן גנדי אז. כשג'ף שמע על חוזה ה-5 שנים שהניקס נתנו לו הוא מיד הצהיר ל-AP, ולכל עתוני ניו יורק:

“I’m extremely happy for Tom and equally happy for the Knicks as they hired an elite coach who will give everything he has to turn the Knicks around,” 

היו רבים שהתאכזבו היום. האמינו שמרק ג'קסון יהיה טוב יותר עם הצעירים, והוא – כמו ת'יבודו – 'ניו יורק בוי'. נולד בעיר. למד בעיר (תיכון, סנט ג'ונס'). שיחק בעיר (תיכון, סנט ג'ונס, ניקס). והוא מכיר כל סמטה. הוא גם צעיר מספיק. תום הוא בן 63 אחרי הכול. היו אפילו שהעדיפו את ג'ייסון קיד. אז ככה: למרק ג'קסון אין את האוטוריטה שיש לת'יבודו, והוא יתאים פיקס לנטס שם קווין דוראנט וקרי אירוינג לא צריכים מאמן שתלטן. היי, מרק ג'קסון יהיה אוטומט עכשיו לנטס – ואם הם לא נותנים לו את השרביט הם עושים שגיאה.

למה ת'יבודו הוא מה מה שהרופא ציווה לעיר? כי למרות שהוא נולד וגדל בקונטיקוט הוא ניו יורקי בנשמה, באופי, בטמפרמנט, במהות, בטון הדיבור, ובהברה. בשיקגו איש לא הבין אותו כי הוא דיבר כמו שמדברים בפלטבוש, בפלאשינג מדוס, ובבדפורד סטייוסנד. הוא מסוגל לדבר בקלות גם כמו שמדברים בגריניץ' ווילאג'.

היי. IF YOU CAN MAKE IT THERE – שר פרנק 'BLUE-EYES' סינטרה – YOU CAN MAKE IT ANYWHERE, ואלה לא סתם מילות שיר. היי, חייתי שם 40 שנה. אמנם לא ישנתי שם – ישנתי 'בנסיעת רכבת לונג-איילנד ריירוד של 40 דקות ללונג-איילנד', אבל מדיסון סקוור גארדן היה ביתי השני.

אני מכיר את העיר. פעם עבדתי במפעל למלפפונים חמוצים בברוקלין, ו-4 חודשים נהגתי מונית בעיר. אני מכיר את אופייה לטוב או לרע (לרוב 'לטוב'). זה מרכז העולם. זו עיר קשה. אפילו רוג'ר מאריס ששבר את שיא ההום-רנס לעונה של בייב רות' – ואלוהים, כמה שנא זאת קהלה של ניו יורק שאיזה קאונטרי-בוי מדרום דקוטה הגיע ליאנקיז לשבור את שיאו של 'הבייב', סמל היאנקיז!!!. והיכן שיחק מאריס? באיזו רד סוקס מקוללת מעיר השעועית? לא ולא קומראד. הוא שיחק בניו יורק יאנקיז, והקהל עדיין שורק לו 'BOO' כל פעם שמגיע תורו לחבוט. המצב הגיע עד כדי כך שמאריס איבד את כל שערות ראשו תוך שנה אחת: "הייתי מסתרק ורעמת שיער הייתה נשארת על המסרק", הוא כתב בספר זיכרונותיו על העונה בה שבר את שיא ה-60 של הבייב.

אני מכיר את הקהל של הניקס. הוא יכול להיות ברוטלי. ועיתונאי ניו יורק? אולי כבר לא, אבל בזמני לעסו טבק, ירקו ממושב העיתונאים שלהם, שתו סקוטש-וויסקי, וחיפשו את הדבר הבא לקרוע שחקן או מאמן. עיר ללא רחמים. עתונות ללא רחמים.

ממש מדהים כיצד אחרי פט ריילי לא היה לניקס אף מאמן עם אופי ניו יורקי. בחירת מאמנים גרועה אחד אחד. כל מאמן גרוע מהשני.

סוף-סוף יש להם אחד כזה. בואו נודה: ת'יבודו הוא קצת בהמתי כזה. הקהל יאהב אותו. HE BELONGS. הוא אימן שם מ-1996 עד 2004, ומ-1996 עד שנת 2,000 – כשהחלטתי לפרוש ולהתחיל לגלוש בפלורידה, לפחות 8 שנים מוקדם מדי אבל את הנעשה אין להשיב – הסטודנטים שלי עשו את הכול שם. ענו לטלפונים, עבדו בדטהבייס של הקבוצה, עזרו בסידורי מושבים לעיתונאים, ואפילו עזרו באימוני חימום של הקבוצה. הייתי מגיע לשם הרבה ושומע את ת'יבודו גוער על שחקנים, דבר שג'ף ואן גנדי מעולם לא העז לעשות.

ת'יבודו הוא קודם כל מאמן הגנה, לא פוחד ולא עושה חשבון לאף אחד. הוא קורא זאת כפי שהוא רואה זאת. אין אצלו טיפת דם אחת של PHONEY. זה בדיוק מה שקהל המדיסון סקוור גארדן – והקבוצה הצעירה של הניקס – צריכים.

2. לברון, בינתיים, מפחיד ממש!

אני לא אוהב את לברון וזאת בלשון המעטה, כמו שאומרים החברים שלי מרח' וייזל בת"א. אף פעם לא אהבתי אותו. לא יודע בדיוק למה. היי, הוא נולד וגדל כמה בלוקים מבית הכנסת 'בית אל' באקרון, אוהיו, שם רינה ז"ל ואני לימדנו עברית ארבע שנים – שנתיים כשלמדנו בקולג' של ווסטר (נא לא לצחוק. אחד מה-LIBERAL COLLEGES הטובים בארה"ב!) ל-B.S ארבעים וחמש דקות נסיעהמווסטר לאקרון, ואז שנתיים כשלמדנו ב-KENT STATE ל-M.A (רינה) ול-M.S (אני) וקנט היא כמעט פרבר של אקרון, 'בירת הצמיגים של העולם'). זה לבד צריך לקשר בינינו קשר מסוים. זה היה כמה שנים טובות לפני לברון, אבל בכל זאת, אני לימדתי עברית באקרון ארבע שנים, לברון נולד וגדל קרוב לבית הכנסת, היי, הוא צריך להיות 'אחד משלנו'.

לא רק זאת. אח"כ גרתי בפלורידה כשהוא "לקח את הטלנט (שלו) לסאות' ביץ'", ולקח עמם שתי אליפויות, כשאני עדיין מקבל אקרדיטציות עם תעודת עיתונאי של 'חדשות הספורט' – שם העיתון בו אני רשום עדיין כעיתונאי במשרדי המדיה של ה-NBA (אלא אם כן מתחשק לי להיכנס עם טג של הופס, כפי שעשיתי כמה פעמים באטלנטה ושרלוט אחרי שעברנו לגרינוויל). הייתי שם ב'אמריקן ארינה' בכל המשחקים הביתיים החשובים ביותר וצהלתי כשהוא, דוויין ווייד, וכריס בוש היוו את 'השלישייה הגדולה' כשהצטרפו אליה ריי אלן, בטייה, וכל השאר. לברון עזר לגרום לי אושר ושמחה כי בפלורידה הפכתי לאוהד מושבע של מיאמי היט.

אבל אותו לא אהבתי. זאת עובדה וזהו.

וכשעבר לללייקרס הסלידה ממנו אפילו גדלה.

מצד שני כשאני מנסה להיות אובייקטיבי אני לא יכול שלא להודות שהוא השחקן השני בטיבו רק למייקל ג'ורדן.

תשכחו ממשחק ההפסד השני לדאלאס מביום חמישי (למרות שהוא היה טוב בו). במשחק הניצחון על אורלנדו לפני כמה שעות הוא שוב היה מצויין (יחד עם קוזמה). לא כמו במשחק הראשון, אבל שוב, הוא נראה כאילו הוא מסוגל לקלוע כל פעם שהוא רוצה, ואין דרך לעוצרו.

3. בשקט בשקט, מבלי לעורר מהומות, טורונטו נראית LEANER, ומוכנה להגן על תוארה! נו קידינג.

כפי שכבר הסברתי, קטעים אלה על קבוצות מסוימות מדי פעם לא אמור לקחת את מקום הפריוויו על הקבוצות. סתם דברים עולים לראש, וכשזה קורה עלי למהר ולכתוב לפני שהדימנשיה (האוכלת כל חלקה טובה יותר ויותר!) תשכיח את הכול.

היום קראתי על ניק נרס. מה הוא עושה כל היום בחדר במלון בבועה? "מסתכל על משחקי עבר ומנסה ללמוד כמה שיותר מכל סרטון. עוד לא קרה שלא אלמד דברים חדשים אפילו מסרטונים שחזיתי בהם עשר פעמים", זה מה שהוא אומר. הוא המאמן הג'אנקי הטיפוסי שאני בטוח שאתם מכירים כמה מהם, האוכל ושותה כדורסל יומם ולילה, ונראה שמאומה בחיים מלבד הופס לא מעניין אותו. הוא גם נראה כזה.

הוא בעצמו לא היה מוכן נפשית לראות את השחקנים שלו כשהגיעו לבועה. "איש לא הזהיר אותי. פתאום אני רואה את קייל לאורי והוא נראה כאילו הוריד עשרה פאונדס (4.5 ק"ג, מ.ל). מרק גאסול חזר כאילו יש רעב בספרד או בממפיס, או WHERE THE HELL HE WAS. לקח לי זמן להתגבר על השוק הראשון כשראיתי אותם".

"זאת הקבוצה של לאורי", הוא אמר מחדרו דרך SKYPE לעתונאי טים ריינולדס שראיין אותו. "לאורי יודע ומבין עכשיו יותר מאי פעם לפני. האינטיליגנציה שלו עלתה לגבהים בלתי מצופים (היי, ניק נרס, אינטיליגנציה לא 'משפרים'; זוהי יכולת שהיא INNATE וקבועה, אבל נרס הוא לא פרופסור EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY). "הוא מבין עתה דברים שפעם לא עניינו אותו, והוא נראה כמוכן ומזומן לשאת את אחריותו החדשה בצורה הטובה ביותר".

שחקני הרפטורס קראו את מה שכתבו עליהם העיתונים ברחבי קנדה וארה"ב שללא קוואי לינארד הם 'צריכים להתחיל הכול מחדש, 'AND WERE AMUSED' כמו שמגלה נרס על שחקניו. "אין בזה לקחת מאומה מקוואי, אבל השחקנים הראו שגם בלעדיו הם די טובים".

ועוד איך. הם סיימו את העונה במקום שני במזרח אחרי מילווקי, ומי שעדיין זוכר – הם סיימו את חמשת משחקיהם האחרונים לפני שהעונה נעצרה במערב עם הפסד במשחק הראשון, ואז ניצחו ארבעה ברציפות.

הם לא יסיימו גרוע יותר ממקום שלישי במזרח אפילו אם יפסידו את כל 8 משחקיהם. כל מה שהם צריכים זה לנצח 2 מה-8 והם במקום שני, עם 719. ניצחונות העונה, טוב יותר מה-707. מעונת האליפות.

כששאלו את סיאקם פסקל מה דעתו על סיום העונה הוא ענה, "אין לי דעה. כל מה שאני רוצה זה להתחיל לשחק".

ומי שמעוניין קצת בטריוויה, טורונטו רפטורס היא היחידה עם 5 שחקנים בין עשרת הראשונים ב-5 קטגוריות שונות – נקודות – סיאקם. ריבאונדים? סרג' איבקה. אסיסטים – לאורי. גניבות – ואן-ווליט. וחסימות כריס ביוצ'ר. אני לא יודע מה החשיבות הגדולה במיוחד בסטטיסטיקה הזאת, אבל זה כתוב בעתון אז אני מעתיק.

5. הסיפור הזה ניכתב ספשיאל עבור הקוריוז: 'סוויט לו' ויליאמס ביקש רשות (וקיבל) לעזוב את הבועה 'לעניינים משפחתיים', והוא הגיע ישר ל-STRIP CLUB

איזה ספור על 'סוויט לו' ויליאמס – ילד טוב ירושלים, עזב את הבועה ל'בעיות משפחתיות'. הוא ניסה לפתור אותן ב-STRIP CLUB.

Lou Williams investigated by NBA for visiting strip club while on excused absence

6. כמה תמונות – כי הבנתי שאתם נהנים מהן:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 125 תגובות

  1. תיבודו מאמן גרוע.
    ניו-יורקי, לא ניו-יורקי – פשוט גרוע.
    אני אומר את זה שנים מאז שעוד היה בשיקגו.
    אני בוחר במילה נחשל לתארו.
    .
    הצצתי לכמה דקות בלייקרס.
    לברון בהחלט נראה עציר.
    מי שנראה בלתי עציר אלה השופטים.
    הוא הולך לקבל טיפול וייד 2006 על סטרואידים, זה הולך להיות מביך.
    למשל היה רגע שהוא נכנס חזיתית במגן נייח. הפרשן לא הפסיק ללהג שהמגן "נשען קדימה או לצד והיה צריך להישען אחורה".
    מזכיר את אנשי הקש של ביבי בתקשורת.
    התקפה אחרי זה הוא איבד כדור בשלומיאליות.
    מה רבה הייתה הפתעתי שבמקום כדור מהצד ליריבה הוא הלך בנונשלנטיות לקו.
    זה הולך להיות הדיפולט.
    .
    רואים שג'ורדן בסירטון האחרון יודע שהוא טעה.
    זו הסיבה היחידה שג'ורדן נסוג מעימות.

        1. קודם כל לארי השחקן הכי אהוב עלי אי פעם אבל אם אני צריך להיות אובייקטיבי אז לברון נותן פייט למרות שעדיין לא מגיע לגבהים של בירד. הוא קרוב לשם. עוד אליפות או שתים והוא שם, כרגע לא ואולי גם לא יגיע.

            1. שאלה טובה. מה המשקל של אליפויות כנגד כל שאר הפרמטרים בגדולתו ההיסטורית של שחקן.

            2. אני לא אוהב לדרג גם ככה זה מאד סובייקטיבי. אבל אני לא מבין את הטענה ששחקן X צריך עוד אליפויות לעבור את שחקן Y כשלשניהם יש את אותו מספר.

            3. נו, אז?

            4. אז אני שואל למה הוא צריך עוד אחת או שתיים…
              אם תרצה במילים אחרות איפה היתרון הגדול של בירד במקומות אחרים שמצריך את האקסטרה אליפוית מצד לברון.

            5. בירד היה גדול
              אבל הקריירה של לברון הרבה יותר ארוכה והנתונים שלו בהקשרים שונים יותר מרשימים

            6. למה לא?

            7. למה לא?
              כי כתבת "אם אני צריך להיות אוביקטיבי"

            8. אני אובייקטיבי?
              חחחחחחחחחחחחחחחחח

            9. כתבת שאתה צריך…
              נראה לי שחסר לך שני חח

            10. אתה טועה, חסר 2 וחצי

        2. יש בהחלט תחרות ובירד השחקן האהוב עלי ביותר.
          גם ללברון ראיית משחק מרשימה והוא הוכיח קשיחות ווינריות מרשימות גם כן במהלך הקריירה. אמנם בירד היה מהרגע הראשון וינר ומנהיג גדול ולברון לקח זמן אך עדיין ביכולת הכללית ככדורסלן לברון בהחלט מתחרה בבירד למרות היתרונות הבולטים באחוזי הקליעה ובריאונד. וראה תגובה 3.2.

    1. כאוהד של בירד, אתה טועה! ויש לציין שהוא השחקן האהוב ביותר גם על מנחם, הפרופדוק הבלתי נלאה.
      ראשית, בירד מסווג כסמול פורוורד אף שבחמש העונות הראשונות שיחק הפאוור כשמקהייל משמש כמחליפו וסדריק מקסוול שיחק בעמדה 3. ולברון בכל מקרה שיחק עד כה רק בעמדה 3 והעונה משחק כרכז. כך שלא שייך לסווגו כפאוור אף שיכול לעשות זאת בהצלחה.
      אך זה בהחלט קרוב והיכולת הכללית של לברון מתחרה בזו של בירד ואולי אף עוברת אותה. לברון הוביל שתי קבוצות לשלוש אליפויות כשפעם אחת אף הוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים, היחיד לעשות זאת. בגמר אחר שאמנם הפסיד השיג ממוצע ט"ד והוא היחיד לעשות זאת בגמר. וכן נבחר 12 פעמים לחמישיית העונה הראשונה, שיא נב"א, ונבחר 4 פעמים ל-MVP של העונה הסדירה. הוא היחיד עם ממוצע קריירה של מעל 27, 7, 7 (בירד היחיד עם ממוצע קריירה של מעל 24, 10, 6 וולט הפציעות הרבות זה היה כנראה 25, 10, 6 ואולי 25, 11, 6).
      סה"כ לברון מתחרה בבירד על התואר הפורוורד הגדול בכל הזמנים כשאצלי שניהם בחמישיית כל הזמנים. היתרון המשמעותי של בירד חוץ מבריבאונדים ובאחוזי קליעה הוא שבירד מהרגע הראשון היה מנהיג ווינר גדול ווללברון לקח זמן להיות כזה. אך בסה"כ של היכולות והתכונות לברון מתחרה בחברון ואולי אף לפניו.

        1. 😂😂😂
          לברון בהחלט מתחרה בבירד על תואר הפורוורד הגדול בכל הזמנים.
          אמנם בירד יתרון בולט באחוזי קליעה וכ"ח ובכך שמהרגע הראשון שבו נכנס לליגה היה וינר ומנהיג גדול כשללברון לקח זמן להיות כזה (בייחוד לגבי הווינריות), אך בסיכומו של דבר, יכולתו הכללית של לברון לא בהכרח פחות טובה ויש מצב שאף יותר. לדעתי קשה להכריע.

          1. קשה להכריע אבל מכמה דברים אי אפשר להתעלם. לברון אתלט על ובריא מאד, כמעט בלתי פציע. לארי לצערנו החסיר לא מעט בקריירה שלו בגלל פציעות ובעיקר בגלל הגב.

            1. אם לבירד היה את המעבדה הסודית של יואל גם הוא היה מאריך שנים

            2. בירד לא היה צריך חיתולים….

    2. אני לא מת על דירוגי עיזים כי זה משחק קבוצתי ויש המון משתנים שאינם ברי השוואה.
      אני שואל את עצמי – גם בהקשר של מייקל – לו אני ג׳י אם ויש לי בחירה – במי אני בוחר? אני לוקח את לברון לפני בירד. נראה לי שבסך הכל – הוא נותן יותר.

      1. סבבה
        מה הניחוש שלך לגבי הפריימר ליג? מי תשאר מחוץ לאלופות בעוד 3 שעות?
        הצעתי להפוך את דיומא לבלוג חי לכדורגל ולכדורסל הלילה. יש גם פריימרליג בשש גם משחקי אימון מוקדם באן בי איי וגם חצאי גמר בליגת ווינר.

        1. הופמן אני שרוף של הבלוז אז ברור שלסטר הולכת הבייתה – כדי שנהיה רגועים🙂
          צריך בלוג לליגת האלופות – שקוף – הפורטוגאליין באבל יהיה טירוף.
          .
          שמעון – לברון דראגו זה הברקה. איך לא ראינו את זה. תזכורת ליואל ולטמיר – זאת – עדיין!!! – שנת השיקוצים הגדולה

      2. בירד בסהכ היה נראה כמו איזה נהג משאית בערבות שאהב לחגוג עם בירות ובטח גם כמה המבורגרים ועל הדרך דפק 60 נק וכמה אליפויות.
        השיקצה הוא יותר כמו דראגו ברוקי 4 במעבדות של יואל ומתאמן כמו איירונמן.

  2. מנחם, הפכת את האתר לבמה הפוליטית הרדיקלית שלך ממילא, אז לפחות תהיה שוויוני בדיווחים.

    למה אתה מסתיר את הסיפור של החבר בארגון הטרור BLM שכרע אתמול ברך ע-ל ת-י-נ-ו-ק בן כמה חודשים תוך כדי שחברה אחרת בארגון הטרור מחזיקה את התינוק שלא יזוז?
    איפה גזעני ארגון הטרור הזה, ואתה, שיגנו זאת?
    איפה לברון? סטיבן ג'קסון? איימן עודה?
    עד מתי ארגון הטרור BLM ימשיך באנרגיה שלו בארה"ב?

    https://www.thesun.co.uk/news/12208300/who-isaiah-jackson-arrested-black-lives-matter-stunt?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_campaign=sharebaramp

    1. lolololololol

      איפה הלינק של רשת הפדופילים של הילרי קלינטון?

      אני חושב שיותר מכל צריך שארגון בתי המשוגעים יתן לבארי חדר פנוי כי הוא צריך עזרה.

  3. מנחם לסוויט לו יש 2 נשים איתן הוא מתגורר כאשר אחת היא אשתו ושניהן מרשות לו מידי פעם לשחרר אנקונדה עם אחרות ככה הכל טוב אין שקרים וכל מיני.
    בכלל אני מתאר לי ששני נשותיו שלחו לו סרטון שהן מתגעגעות אליו ורוצות עניינים משפחתיים והוא אמר לסילבר תשמע יש לי עניינים דחופים.
    היו חייבים להביא לבועה "מאסזיסטיות" אחרי שעברו בדיקות הן גם היו מקבלות תשלום חבלז לחודשיים היה מסדר אותן לשנתיים לפחות, השחקנים בבועה היו יותר נדיבים איתן מאי פעם זה בטוח.
    השיקצה לא סתם ארגן את המשחקי הכנה נגד קבוצות בלי הגנה מולן הוא בהחלט בלתי עציר.
    בטח למלון הפרטי של השיקצה הבחורות נכנסות בברדסים😂 למה אתה חושב בנה לעצמו מלון פרטי?

    1. חחחחח, כמה אני נהנה לקרוא את מה שאתה פולט בלי הוכחות ואסמכתות, ההשערות האלו מעלות אצלי הרבה חיוכים.
      🙂
      שבוע טוב ותמשיך להפציץ

  4. אחלה מעורב מנחם, תודה רבה.
    .
    לברון מינז ביזנס! לא יעצר לפני גמר המערב.
    .
    בנוגע לתיבודו – אישום את זה גם כאן:
    כמה שאני לא מנסה לצחוק על הניקס, הרגש האמיתי שעולה לי זה בכי של תסכול.
    .
    הניקס הם הראסל ווסטברוק של המועדונים – יש להם המון פוטנציאל והם דוהרים בכוון הלא נכון מסיבות שאני פשוט לא מצליח להבין.
    .
    אם הייתי איינשטיין בטח הייתי מייחס זאת לטיפשות אינסופית.
    .
    אם הייתי ליוש בטח הייתי כותב איזה פוסט מבריק על ילד בכיתה ג' עם פוטנציאל ספרותי והמורה המטורפת שמכריחה אותו לקחת שיעורי תגבור בגיאומטריה.
    .
    אבל אני לא, אז נישאר עם בדיחות עצובות כמו זו למשל – תיבודו מונה למאמן הניקס לחמש השנים הקרובות. חה חה חה.

  5. תיבס מאמן מעולה הגנתית אבל מה שאני בהחלט מחבב בו זו ההשקעה שלו ומוסר עבודה.
    מקווה שגם שחקני הניקס יעריכו את זה, אז הם יכולים להגיע גבוה. אם לא יהיה קליק זו תהיה עוד נפילה תקשורתית.

  6. אני לא אוהב את ת'יבודו כמאמן ששוחק עד עפר רוטציות קצרות ומחזיק בעיקר מווטרנים עם קול גדול.
    מצד שני, אם האלטרנטיבה זה הבלון הנפוח מרק ג'קסון או הטיפוס הדוחה ג'ייסון קיד, יצאנו בזול.
    דבר אחד בטוח, עם ליאון רוז במשרד ות'יבודו על ההגה, הולכים להיות שינויים בסגל.
    ובניקס אנחנו אוהבים שינויים. ככה אתה אוכל חרא חדש וטרי ולא יבש ומתפורר.

            1. אם היו ממנים אותו, מקווה שגם הפעם היו מצליחים לעצור אותו רגע לפני שהוא עושה קול אייד לגייטורייד הקבוצתי.

            2. כמעט הצליח להחליף את הגייטורייד במים קדושים מהירדן

      1. ג'קסון היה מוביל אותם ישר אל הפחת. הבחירה הגרועה ביותר שיכולה להיות אחרי דרק פישר וג'ף הורנסק. לנטסג'קסון יהיה – אולי – בסדר. ואל תשאל אותי כדרכך למה כי אם אין לך מספיק שכל להבין אז אין טעם לדבר יותר בנושא.

  7. ובנוגע למה שאפשר להבין מעכשיו להמשך, אז שום דבר.
    החודשים האלה יהיו תמצית של שנה, מתחילת ליגת קיץ עד סוף הפלייאוף. מי שיצליח לבנות כושר בהדרגה אבל במהירות, ישרוד.
    מי שינסה לפתוח חזק ולהגביר, ייפול.

  8. תודה מנחם,
    לפי מקורות אחרים, וויליאמס יצא להלווייה ואחר כך בילה במועדון חשפנות שנקרא מג'יק סיטי באורלנדו או באטלנטה, הוא אפילו הודה בזה. לא לגמרי ברור. חדי העין שבכם יבחינו שהמסיכה על הפנים שלו נושאת את הלוגו של הליגה 🙂
    בלכ מקרה הוא יזדקק לבידוד של 14 יום או 10 ימים ולא של 4 ימים כפי שהיה צפוי. מעניין מה ההסבר 'הרפואי' לזה.
    .
    ת'יבודו קשוח ולא מתפשר, אני מסכים עם מנחם שזה עשוי להתאים לניקס שנוטים כל שנה מחדש להתפרק – בדרך מופלאה אחרת.
    .
    לברון יהיה בלתי עציר פלוס ומינוס, עד שמישהו יחליט ללחוץ עליו על כל המגרש. עד עכשיו לא ראינו את זה קורה. אין לי מושג למה.

    1. הלוויה ואז מועדון חשפנות ? כן בטח ,ברור שיגידו שיצא להלוויה כדי להצדיק את ״העניינים האישיים״, דרך אגב ההסבר הרפואי של זה זה לחץ גם גבוה ופרופרים בחזה , שפצצה בלונדינית רוקדת אלייך זה התסמינים (אני בכוונה כותב רק רוקדת ולא את ההמשך כי אחרי המתחסדים והתמנזרים של האתר ממשיכי דרכו של אי סי גרין יתרעמו ).

      1. חחח מה עם אייסי גרין באמת? עדיין בתול או שכבר עבר "פעילות הפגתית…" ?
        רק שבשנה הבאה הניקס לא יחטפו יותר מדי "פעילות הפגתית" 🙂

  9. עם כול הכבוד לתיבודו, אני לא חושב שיש לו את חומר השחקנים להגיע לפלייאוף בשנה הבאה. אולי ימצאו משהו בדראפט או בטרייד אבל הם עדיין יהיו רחוקים מלהיות גורם משמעותי בצמרת המזרח.

  10. וואו הניקס מצליחים להפתיע כל פעם מחדש. עצוב. תיבודו הוא קאובוי לא מאמן. שום הבנה של עייפות ניהול עומסים. שום רוטציה. רק פציעות. לגבי לברון…כבר אין טעם לחכות שישרקו לו תוקף על המפרק הקבוע שבעזרתו הוא מרחיק את השומר, נכון?

    1. בטח שישרקו. ישרקו לו אנד וואן. זה למה גם לא לוחצים אותו כי הוא יעיף ידיים וישרקו למגן עבירות לנטרל את שמירת הלחץ ולהוריד הילוך. לא להציק תנו לו לעבור בשקט את החצי.
      יש טריק שהרבה שחקנים עושים שלוחצים אותם הם רצים למגן וזורקים ראש וישר המגן שלחץ מקבל עבירה וזהו הוא לא ילחץ יותר.
      https://www.youtube.com/watch?v=zW_0pdzn5Sc
      בשכונה מקבלים על דבר כזה סטירה.
      אגב אם לפחות נותנים לתת יד שיתנו למגינים אפשרות לבאמפ זה מאזן את זה לגמרי אבל שלמגן אסור לשפשף ולנשום ליד וכל מיני חרטוטים של איך הוא עמד ריסטריקד מגע וכל החרטא ויאניס ולברון יכולים לעשות מה שהם רוצים אז בטח שהם בלתי עצירים.
      אני למשל בשכונה מקבל חתיכת מרפקים וכתפיים שמנסים לחדור עלי ולעשות עליי פוסט שחקנים הרבה יותר גדולים ואני מחזיר להם באמפים חבל על הזמן ואיש לא מתלונן לא על עבירות תוקף ולא על עבירות מגן, ממשיכים לשחק בכיף. אף אחד לא עושה פלופינג ומנסה לסחוט תוקף.
      תארו לכם אותי עומד בריסטריקד ופתאום עף לריצפה 🙂

      1. חחח אני הייתי מגיע לפעמים בטעות לריסטריקד, מיד מבין שטעיתי בדרך ובורח משם
        🙂
        אם אתה בריסטריקד – עשית משהו לא טוב
        🙂

        1. חחח אתה צודק אני נמצא בריסטריקטד בשני מצבים, שאני שומר על הבן שלי (אגב הקטנציק אתמול עשה לי נאטמאג אדיר ניגשתי אליו ללחוץ בכוונה עם הרגליים פתוחות לראות אם ישים לב שיש לו הזדמנות והשחיל חבלז) או שאני שומר על סנטר עב בשר כי מי שאיתי בקבוצה רך מידי וחוגגים עליו בריסטריקטד. חוץ מזה אין לי לחפש שם 🙂

  11. מעורב נהדר מנחם, מאוד אוהב את המעורבים שהם יותר טקסטים שלך ופחות סרטונים. אני לא חושב שת'יבודו מאמן כל כך טוב: מינסוטה שלו הייתה כישלון הגנתי שכל עונה הייתה בשליש התחתון של הגנות הליגה וההתקפה מאוד חד מימדית. אם הוא אכן יפעל רק כמאמן אולי יצא מזה משהו כשהוא לא יבנה את הקבוצה, אבל הוא קצת מזכיר לי את מוריניו של השנים האחרונות מהכדורגל – ההצלחות לא בהכרח שוות את ההרס שהוא משאיר אחריו.
    .
    שני השחקנים שהכי מרשימים אותי במשחקים של הלייקרס הם קייל קוזמה ודיון וויטרס. וויטרס נראה כמו חלק מקבוצה ומצליח לא לכפות את עצמו על כל מה שקורה על המגרש, קוזמה קולע באחוזים נהדרים. אם הם ימשיכו ככה זה יהיה מעולה ללייקרס, ששיחקה טוב מאוד בדקות של קוזמה, לברון ודיוויס ביחד העונה.

  12. הוזכר פרנק סינטרה שהיה יותר מפורסם אך הזמר בדרן היהודי אל ג'ולסון שנולד כאסא יואלסון נחשב לגדול יותר אף בשיאו של סינטרה וכונה "הבדרן הגדול ביותר בעולם"! בהלווייתו, אגב, השתתפו כ-20 אלך נפשות.

  13. לשניה קראתי טים ת׳יבו ולא הבנתי מה קורה פה, אבל לכשהבנתי מי ומה, אני אשים עין על הניקס, כי אם הדוק אומר, הוא יודע. בכלל הזוי כמה זבל אוכלים אוהדי הניקס מהקבוצה שלהם שיכולה להפסיד לכל הליגה ועדיין להיות המועדון העשיר בליגה כי זה ניו יורק. אם אני בעלים של הקבוצה למה לי להשקיע בפרנצ׳ייז פליירס על חשבון להשקיע בעוד איזו יאכטה? ולמי שחושב שאני מגזים, תעיפו מבט בטבלת השכר בליגה, ונסו לאתר שחקני ניקס שמה.
    ולמה לא, כשהאולם הביתי שלך הוא המדיסון סקוור גארדן ואתה חולש על השוק התקשורתי הגדול בארה״ב? על כל אוהד של הניקס שיפסיק לבוא למשחקים בגלל שהקבוצה מזלזלת בו, יש אלפים שיקפצו על הכרטיס שיתפנה. אז בהצלחה לת׳יבודו, אבל שיבין שהוא מגיע למועדון שנוסע בניוטרל כבר שנים ומבחינתו להמשיך ככה עוד הרבה שנים.

    1. בעוד 20 שנה הם יהיו שווים 10 מליארד אז למה למכור ולהשקיע?
      זו מנייה בטוחה גם עם לא תשים גרוש…

  14. סליחה, בוס, אני לא מקבל את הקייס ב-כ-ל-ל

    אופי ניו יורקי זה טוב ויפה, אבל בעינ אין לזה קשר לכדורסל והרעיון של חיבור לעיר זה בכלל קונספט הולך ונעלם. בעצם אני לא בטוח שזה אי פעם היה חזק מדי. מאמנים בכלל ובניו יורק בפרט הם שכירי חרב. תראו קבלות או תעופו. ואף אחד לא יזרום על ת'יבודו כי הוא מכיר את המסעדות הכי טובות בטרייבקה.

    מאמן הגנה מעולה?
    זו השמועה, אבל מינסוטה שלו הייתה קבוע בבוטום 5 בהגנה בליגה.
    אז אולי הוא טוב ואולי זה עוזר שהיה לו בשיקאגו את באטלר, נואה, דנג, המילטון וכו'.

    את טאונס נניח הוא לא הצליח לפתח כשחקן הגנה (דווקא השיפור התחיל אחרי שעזב)

    מאמן קשוח לשחקנים שצריכים משמעת?
    בואו נשאל ביחד את ג'ימי באטלר

    מה כן?
    הוא העביד את השחקנים שלו דקות הרבה יותר מדי ארוכות. אני לא יכול להאשים ישירות אבל לא סתם כולם נפצעו תחתיו (לאבין, באטלר). זה לא מחובר למקום של הכדורסל האינטנסיבי של 2020, ובטח לא בקבוצה שצריכה פיתוח שחקנים צעירים. לת'יבודו היה הרבה יותר חשוב לקבל 40 דקות טאונס בגיל 20 בקבוצה חלשה, מה שעלול להוריד לו שנים מהקריירה, מאשר לבנות לו"ז פיתוח הגיוני.

    בקיצור. בחירה חסרת השראה בין רצף מועמדים חסרי השראה והו כל כך ניקסי

    התקווה של הניקס צריכה להיות מהכיוון של הנהלה. בסוף זה ליגה של סטארים ואם ליאון רוז יצליח להשתמש בקשרים שלו ובצ'ארם כדי לשכנע 2 סטארים לחבור בניו יורק, אז ת'יבודו יכול להיות האיש שמחזיקים אצבעות שלא יפשל עם זה.

    1. חביבי, טיבס היה זה שבנה את ההגנה בקבוצה של פירס גארנט וריי, בגלל זה היא זכה להערכה כל כך גדולה!
      בגלל זה הלך לשיקגו בתור מאמן ראשי וקיבל את תואר מאמן העונה. כן הוא שחק את שחקניו יותר מדיי, על זה אין וויכוח.

      1. ועל זה שלמרות השחיקה קבוצה שלו סיימה במקום ה-27 בדירות ההגנתי שנתיים ברציפות? על זה גם אין ויכוח, נכון?

          1. לא הבנתי את החלק האחרון של המשפט, כן הבנתי את החלק הראשון ובו הנראטיב הוא שת'יבס גאון הגנה אז אם הוא לא מצליח להוציא מהקבוצה שלו הגנה אז זה הקבוצה ולא הוא.

            אני אוהב שמתאימים דעות לנראטיב קבוע מראש, ואין סיכוי שהוא מאמן הגנתי סביר שמצליח הגנתית בקבוצות מסויימות (עם עילוים הגנתיים) ומאמן הגנה סביר עדיין שפחות מצליח בקבוצות שאין בהן שחקנים כאלו.

            ומתישהו מישהו גם צריך לציין שהוא תפקד כ-GM ובערך הביא את כל מי שרצה (שבמקרה רובם היו גם שחקנים שלו בשיקאגו)

            1. וכ-GM דפק את העתיד של הקבוצה שלו בשביל אותו פלייאוף "היסטורי" עם מינסוטה.
              כמאמן הרס את היחסים בין השחקנים, לא הצליח לפתח אף שחקן, נכשל הגנתית (לקבוצה הייתה הגנה מעט יותר טובה לפני שהגיע), והפך להיות רלוונטי כמאמן בדיוק כמו ספר טלפונים (כי עם שניהם אפשר להרביץ לשחקנים).

            2. לא היו יחסים טובים בין השחקנים זה הכוונה בחלק האחרון.
              שהם היו בריאים ולפני הסבוטאס הם עשו פלייאוף ואף היו במיקום לא רע לפני הפציעה של באטלר.
              לא קשור לנרטיב אני חושב שטיבס מאמן טוב אבל שאתה מביא לו אהבלים כמו וויגינס וגוליוס רנדל ושות יש גבול…

            3. למיניסוטה לא היה שום עתיד. אתה תראה את זה ב10 שנים הקרובים.
              עתיד בnba לא קיים זה כאן והווה ומה אתה משיג עכשיו. זו ליגה דינמית שמשתנה כלצרגע איזה עתיד היה למיניסוטה בדיוק?

            4. בחירות דראפט, שחקנים, אתה יודע – הדברים האלה שמחליפים סכומי העברה ב-NBA ובעזרתם בונים קבוצה. הוא קיצר להם כל יכולת פעולה לעתיד הקרוב. בשביל להפסיד ליוסטון בסיבוב הראשון הוא ניסה למחוק כל אפשרות לקבוצה להשתפר בשנים הקרובות ולהגיע ליותר מזה.
              אם אני אראה את זה בשנים הקרובות זה רק בגלל שת'יבודו פגע במערכת בצורה מאוד קשה.

            5. ומזכיר שהשנה – בלי באטלר, בלי קובינגטון, עם סונדרס כמאמן ולא הגאון ההגנתי ת'יבודו – ההגנה של מינסוטה השתפרה.

            6. אתה לא מבין כי אתה רפה-הבנה. תראה את ההגנות שפיתח בניקס בסוף שנות ה-90, ואח"כ בסלטיקס, ואפילו בבולס. במינסוטה לא היתה הגנה כי לא היו שחקנים

        1. טוב בטח לא תראה ולא תענה.
          הוא רשום על כמה הישגים וגם נפילות.
          אני אחדד, ההישגים שהופכים אותו למוערך: 1. אליפות עם הסלטיקס וההגנה שלה, 2. מאמן העונה בצדק של קבוצה הגנתית מאד, שיקאגו.

  15. Lou Williams will have to quarantine for 10 days after picking up dinner at Magic City on an excused absence. He will miss the Clippers restart vs the Lakers, per @MarkG_Medina.
    כולה הלך לאכול הבחור האוכל ככ גרוע במלון שארוחת בוקר הוא אכל בהלוויה וארוחת ערב במועדון

  16. וויליאמס אדיוט רציני עם מה שעשה, עכשיו יצטרך להיכנס לבידוד ארוך ויפגע בקבוצה.
    כרגע תיבודו לא מתאים לליגה ולקבוצה הצעירה של הניקס, לפני 10 או 15 שנה היה מאמן טוב שמתאים לליגה, אבל המשחק שלו כבר לא מאוד רלוונטי לימינו אנו

  17. משעשע #1
    מוסד שב"ר מכינים את האליבי…
    (ע"ע "הוא הרביץ לי…")
    .
    משעשע #2
    במכון לחקר הימים לא מלמדים מתמטיקה.
    (ע"ע: 3=3?)
    .
    משעשע #3
    כל מה שהוא ניקס.
    .
    משעשע #4
    לו.

  18. ת'יבודו הוא קודם כל מאמן הגנה, לא פוחד ולא עושה חשבון לאף אחד.
    כמו הסדרה המיתולוגית בטלויזיה החינוכית …. "היו היה"
    הקצב לא גומר עונה, ומקבל פיתקה ורודה,עם הרבה צעקות וריבים

    1. אני לא חסיד גדול של פיצות או קל שאר הגאנק פוד , אבל אם אתה מחפש פיצה טובה בניו יורק זה פיצה גו, ולוסלי. אני ממליץ לך אם אתה מבקר בעיר לאכול איזה סטייק איכותי

      1. פעם הסטייק הטוב ביותר בעיר היה במסעדה של ג'ק דמפסי (על השדרה ה-8, ורח' 28 או 29). והוא היה תמיד שם לספר על הקרבות שלו. פורטרהאוז של 16 LB שממש נמס בפה – עד כדי כך הוא היה TENDER

כתיבת תגובה

סגירת תפריט