1. תום ת'יבודו – הדבר הטוב ביותר שקרה לניקס במאה הזאת! (ואפילו כמה שנים לפני!)
תום ת'יבודו? הדבר הטוב ביותר שקרה לניקס ב-20 השנים האחרונות לפחות. ת'יבודו- 'ת'יבס' לכל הפונים אליו בשמו הפרטי ,ובשנות ה-90 המאוחרות כך פניתי אליו שוב ושוב כי כמה סטודנטים שלי עשו אינטרנשיפ (סטאז') בניקס והיו לעתים תחת אחריותו הישירה – הוא הדבר הטוב ביותר שקרה בעיר אחרי שהמושל כריס קומו השתלט במידה רבה על הקורונה, והפך את העיר מ'הסובלת ביותר מהנגיף 'לעיר ה'מצליחה ביותר בארה"ב במלחמה נגד הנגיף'. הכול יחסי לגודל כמובן.
הוא היה עוזרו של ג'ף ואן גנדי אז. כשג'ף שמע על חוזה ה-5 שנים שהניקס נתנו לו הוא מיד הצהיר ל-AP, ולכל עתוני ניו יורק:
“I’m extremely happy for Tom and equally happy for the Knicks as they hired an elite coach who will give everything he has to turn the Knicks around,”
היו רבים שהתאכזבו היום. האמינו שמרק ג'קסון יהיה טוב יותר עם הצעירים, והוא – כמו ת'יבודו – 'ניו יורק בוי'. נולד בעיר. למד בעיר (תיכון, סנט ג'ונס'). שיחק בעיר (תיכון, סנט ג'ונס, ניקס). והוא מכיר כל סמטה. הוא גם צעיר מספיק. תום הוא בן 63 אחרי הכול. היו אפילו שהעדיפו את ג'ייסון קיד. אז ככה: למרק ג'קסון אין את האוטוריטה שיש לת'יבודו, והוא יתאים פיקס לנטס שם קווין דוראנט וקרי אירוינג לא צריכים מאמן שתלטן. היי, מרק ג'קסון יהיה אוטומט עכשיו לנטס – ואם הם לא נותנים לו את השרביט הם עושים שגיאה.
למה ת'יבודו הוא מה מה שהרופא ציווה לעיר? כי למרות שהוא נולד וגדל בקונטיקוט הוא ניו יורקי בנשמה, באופי, בטמפרמנט, במהות, בטון הדיבור, ובהברה. בשיקגו איש לא הבין אותו כי הוא דיבר כמו שמדברים בפלטבוש, בפלאשינג מדוס, ובבדפורד סטייוסנד. הוא מסוגל לדבר בקלות גם כמו שמדברים בגריניץ' ווילאג'.
היי. IF YOU CAN MAKE IT THERE – שר פרנק 'BLUE-EYES' סינטרה – YOU CAN MAKE IT ANYWHERE, ואלה לא סתם מילות שיר. היי, חייתי שם 40 שנה. אמנם לא ישנתי שם – ישנתי 'בנסיעת רכבת לונג-איילנד ריירוד של 40 דקות ללונג-איילנד', אבל מדיסון סקוור גארדן היה ביתי השני.
אני מכיר את העיר. פעם עבדתי במפעל למלפפונים חמוצים בברוקלין, ו-4 חודשים נהגתי מונית בעיר. אני מכיר את אופייה לטוב או לרע (לרוב 'לטוב'). זה מרכז העולם. זו עיר קשה. אפילו רוג'ר מאריס ששבר את שיא ההום-רנס לעונה של בייב רות' – ואלוהים, כמה שנא זאת קהלה של ניו יורק שאיזה קאונטרי-בוי מדרום דקוטה הגיע ליאנקיז לשבור את שיאו של 'הבייב', סמל היאנקיז!!!. והיכן שיחק מאריס? באיזו רד סוקס מקוללת מעיר השעועית? לא ולא קומראד. הוא שיחק בניו יורק יאנקיז, והקהל עדיין שורק לו 'BOO' כל פעם שמגיע תורו לחבוט. המצב הגיע עד כדי כך שמאריס איבד את כל שערות ראשו תוך שנה אחת: "הייתי מסתרק ורעמת שיער הייתה נשארת על המסרק", הוא כתב בספר זיכרונותיו על העונה בה שבר את שיא ה-60 של הבייב.
אני מכיר את הקהל של הניקס. הוא יכול להיות ברוטלי. ועיתונאי ניו יורק? אולי כבר לא, אבל בזמני לעסו טבק, ירקו ממושב העיתונאים שלהם, שתו סקוטש-וויסקי, וחיפשו את הדבר הבא לקרוע שחקן או מאמן. עיר ללא רחמים. עתונות ללא רחמים.
ממש מדהים כיצד אחרי פט ריילי לא היה לניקס אף מאמן עם אופי ניו יורקי. בחירת מאמנים גרועה אחד אחד. כל מאמן גרוע מהשני.
סוף-סוף יש להם אחד כזה. בואו נודה: ת'יבודו הוא קצת בהמתי כזה. הקהל יאהב אותו. HE BELONGS. הוא אימן שם מ-1996 עד 2004, ומ-1996 עד שנת 2,000 – כשהחלטתי לפרוש ולהתחיל לגלוש בפלורידה, לפחות 8 שנים מוקדם מדי אבל את הנעשה אין להשיב – הסטודנטים שלי עשו את הכול שם. ענו לטלפונים, עבדו בדטהבייס של הקבוצה, עזרו בסידורי מושבים לעיתונאים, ואפילו עזרו באימוני חימום של הקבוצה. הייתי מגיע לשם הרבה ושומע את ת'יבודו גוער על שחקנים, דבר שג'ף ואן גנדי מעולם לא העז לעשות.
ת'יבודו הוא קודם כל מאמן הגנה, לא פוחד ולא עושה חשבון לאף אחד. הוא קורא זאת כפי שהוא רואה זאת. אין אצלו טיפת דם אחת של PHONEY. זה בדיוק מה שקהל המדיסון סקוור גארדן – והקבוצה הצעירה של הניקס – צריכים.
2. לברון, בינתיים, מפחיד ממש!
אני לא אוהב את לברון וזאת בלשון המעטה, כמו שאומרים החברים שלי מרח' וייזל בת"א. אף פעם לא אהבתי אותו. לא יודע בדיוק למה. היי, הוא נולד וגדל כמה בלוקים מבית הכנסת 'בית אל' באקרון, אוהיו, שם רינה ז"ל ואני לימדנו עברית ארבע שנים – שנתיים כשלמדנו בקולג' של ווסטר (נא לא לצחוק. אחד מה-LIBERAL COLLEGES הטובים בארה"ב!) ל-B.S ארבעים וחמש דקות נסיעהמווסטר לאקרון, ואז שנתיים כשלמדנו ב-KENT STATE ל-M.A (רינה) ול-M.S (אני) וקנט היא כמעט פרבר של אקרון, 'בירת הצמיגים של העולם'). זה לבד צריך לקשר בינינו קשר מסוים. זה היה כמה שנים טובות לפני לברון, אבל בכל זאת, אני לימדתי עברית באקרון ארבע שנים, לברון נולד וגדל קרוב לבית הכנסת, היי, הוא צריך להיות 'אחד משלנו'.
לא רק זאת. אח"כ גרתי בפלורידה כשהוא "לקח את הטלנט (שלו) לסאות' ביץ'", ולקח עמם שתי אליפויות, כשאני עדיין מקבל אקרדיטציות עם תעודת עיתונאי של 'חדשות הספורט' – שם העיתון בו אני רשום עדיין כעיתונאי במשרדי המדיה של ה-NBA (אלא אם כן מתחשק לי להיכנס עם טג של הופס, כפי שעשיתי כמה פעמים באטלנטה ושרלוט אחרי שעברנו לגרינוויל). הייתי שם ב'אמריקן ארינה' בכל המשחקים הביתיים החשובים ביותר וצהלתי כשהוא, דוויין ווייד, וכריס בוש היוו את 'השלישייה הגדולה' כשהצטרפו אליה ריי אלן, בטייה, וכל השאר. לברון עזר לגרום לי אושר ושמחה כי בפלורידה הפכתי לאוהד מושבע של מיאמי היט.
אבל אותו לא אהבתי. זאת עובדה וזהו.
וכשעבר לללייקרס הסלידה ממנו אפילו גדלה.
מצד שני כשאני מנסה להיות אובייקטיבי אני לא יכול שלא להודות שהוא השחקן השני בטיבו רק למייקל ג'ורדן.
תשכחו ממשחק ההפסד השני לדאלאס מביום חמישי (למרות שהוא היה טוב בו). במשחק הניצחון על אורלנדו לפני כמה שעות הוא שוב היה מצויין (יחד עם קוזמה). לא כמו במשחק הראשון, אבל שוב, הוא נראה כאילו הוא מסוגל לקלוע כל פעם שהוא רוצה, ואין דרך לעוצרו.
אבל כשהוא שיחק את המשחק הראשון בבועה נדהמתי ממש באיזה כושר נפלא הוא נמצא. הוא נתן ב-14-15 דקות הצגה שממש הפחידה אותי. אני מאמין שאף פעם לא ראיתי אותו כזה טוב. איזה בטחון! איזו שליטה בכל מה שהולך! איזה כוח, איזה POWER, איזו אגרסיביות, הסתערות, לוחמנות, ותוקפנות על כל מי שעמד בדרכו.
הוא בעצמו גרם לקבוצה די בינונית להיראות אימתנית ביותר, והקבוצה שמישהו יהיה חייב לנצח – ואני עדיין לא רואה מי – כדי לזכות באליפות.
(האמת? אגיד זאת דוגרי כשאני דוחק את ההרגשה האישית הצידה: אני לא מאמין שהוא יוכל לשחק בדרגה כזאת של עצמה ואגרסיביות משחקים מלאים בפלייאוף עם רק יום מנוחה ביניהם!)
אם תסתכלו בסרטון הזה, תראו למה אני מתכוון (וזה מבלי לקחת דבר מיאניס)
3. בשקט בשקט, מבלי לעורר מהומות, טורונטו נראית LEANER, ומוכנה להגן על תוארה! נו קידינג.
כפי שכבר הסברתי, קטעים אלה על קבוצות מסוימות מדי פעם לא אמור לקחת את מקום הפריוויו על הקבוצות. סתם דברים עולים לראש, וכשזה קורה עלי למהר ולכתוב לפני שהדימנשיה (האוכלת כל חלקה טובה יותר ויותר!) תשכיח את הכול.
היום קראתי על ניק נרס. מה הוא עושה כל היום בחדר במלון בבועה? "מסתכל על משחקי עבר ומנסה ללמוד כמה שיותר מכל סרטון. עוד לא קרה שלא אלמד דברים חדשים אפילו מסרטונים שחזיתי בהם עשר פעמים", זה מה שהוא אומר. הוא המאמן הג'אנקי הטיפוסי שאני בטוח שאתם מכירים כמה מהם, האוכל ושותה כדורסל יומם ולילה, ונראה שמאומה בחיים מלבד הופס לא מעניין אותו. הוא גם נראה כזה.
הוא בעצמו לא היה מוכן נפשית לראות את השחקנים שלו כשהגיעו לבועה. "איש לא הזהיר אותי. פתאום אני רואה את קייל לאורי והוא נראה כאילו הוריד עשרה פאונדס (4.5 ק"ג, מ.ל). מרק גאסול חזר כאילו יש רעב בספרד או בממפיס, או WHERE THE HELL HE WAS. לקח לי זמן להתגבר על השוק הראשון כשראיתי אותם".
"זאת הקבוצה של לאורי", הוא אמר מחדרו דרך SKYPE לעתונאי טים ריינולדס שראיין אותו. "לאורי יודע ומבין עכשיו יותר מאי פעם לפני. האינטיליגנציה שלו עלתה לגבהים בלתי מצופים (היי, ניק נרס, אינטיליגנציה לא 'משפרים'; זוהי יכולת שהיא INNATE וקבועה, אבל נרס הוא לא פרופסור EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY). "הוא מבין עתה דברים שפעם לא עניינו אותו, והוא נראה כמוכן ומזומן לשאת את אחריותו החדשה בצורה הטובה ביותר".
שחקני הרפטורס קראו את מה שכתבו עליהם העיתונים ברחבי קנדה וארה"ב שללא קוואי לינארד הם 'צריכים להתחיל הכול מחדש, 'AND WERE AMUSED' כמו שמגלה נרס על שחקניו. "אין בזה לקחת מאומה מקוואי, אבל השחקנים הראו שגם בלעדיו הם די טובים".
ועוד איך. הם סיימו את העונה במקום שני במזרח אחרי מילווקי, ומי שעדיין זוכר – הם סיימו את חמשת משחקיהם האחרונים לפני שהעונה נעצרה במערב עם הפסד במשחק הראשון, ואז ניצחו ארבעה ברציפות.
הם לא יסיימו גרוע יותר ממקום שלישי במזרח אפילו אם יפסידו את כל 8 משחקיהם. כל מה שהם צריכים זה לנצח 2 מה-8 והם במקום שני, עם 719. ניצחונות העונה, טוב יותר מה-707. מעונת האליפות.
כששאלו את סיאקם פסקל מה דעתו על סיום העונה הוא ענה, "אין לי דעה. כל מה שאני רוצה זה להתחיל לשחק".
ומי שמעוניין קצת בטריוויה, טורונטו רפטורס היא היחידה עם 5 שחקנים בין עשרת הראשונים ב-5 קטגוריות שונות – נקודות – סיאקם. ריבאונדים? סרג' איבקה. אסיסטים – לאורי. גניבות – ואן-ווליט. וחסימות כריס ביוצ'ר. אני לא יודע מה החשיבות הגדולה במיוחד בסטטיסטיקה הזאת, אבל זה כתוב בעתון אז אני מעתיק.
5. הסיפור הזה ניכתב ספשיאל עבור הקוריוז: 'סוויט לו' ויליאמס ביקש רשות (וקיבל) לעזוב את הבועה 'לעניינים משפחתיים', והוא הגיע ישר ל-STRIP CLUB
איזה ספור על 'סוויט לו' ויליאמס – ילד טוב ירושלים, עזב את הבועה ל'בעיות משפחתיות'. הוא ניסה לפתור אותן ב-STRIP CLUB.
Lou Williams was partying with Jack Harlow last night, after being excused to leave the NBA bubble Jack Harlow posted them partying together on his Instagram story. A post which Jack quickly deleted. Probably at Lou’s instruction @WorldWideWob pic.twitter.com/DOZDhdDRYn
— The NBA Hustle➐ (@TheNBAHustle) July 24, 2020
Lou Williams investigated by NBA for visiting strip club while on excused absence
6. כמה תמונות – כי הבנתי שאתם נהנים מהן:
גיא א
26 יול 2020 06:41:02יאללה שיתחיל כבר!!!
אשך טמיר המקורי
26 יול 2020 07:13:39תיבודו מאמן גרוע.
ניו-יורקי, לא ניו-יורקי – פשוט גרוע.
אני אומר את זה שנים מאז שעוד היה בשיקגו.
אני בוחר במילה נחשל לתארו.
.
הצצתי לכמה דקות בלייקרס.
לברון בהחלט נראה עציר.
מי שנראה בלתי עציר אלה השופטים.
הוא הולך לקבל טיפול וייד 2006 על סטרואידים, זה הולך להיות מביך.
למשל היה רגע שהוא נכנס חזיתית במגן נייח. הפרשן לא הפסיק ללהג שהמגן "נשען קדימה או לצד והיה צריך להישען אחורה".
מזכיר את אנשי הקש של ביבי בתקשורת.
התקפה אחרי זה הוא איבד כדור בשלומיאליות.
מה רבה הייתה הפתעתי שבמקום כדור מהצד ליריבה הוא הלך בנונשלנטיות לקו.
זה הולך להיות הדיפולט.
.
רואים שג'ורדן בסירטון האחרון יודע שהוא טעה.
זו הסיבה היחידה שג'ורדן נסוג מעימות.
Ljos
26 יול 2020 11:49:39https://www.facebook.com/bbccomedy/videos/508508413197980/
מנחם לס
26 יול 2020 18:02:16מצויין LJOSW!
סוסמעץ
26 יול 2020 07:45:18דוק אל תהיה מצחיק
==
להפלופ הוא אפילו לא הPF הכי טוב, בירד הרבה לפניו
==
תודה על המעורב
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 08:06:03לא יודע עם הרבה אבל בהחלט לפניו.
סוסמעץ
26 יול 2020 09:27:36ווינר אולטימטיבי. קשוח. ראיית משחק עליונה. יד צולפת מכל טווח. 40/50/90.
==
אין בכלל תחרות
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 09:31:35קודם כל לארי השחקן הכי אהוב עלי אי פעם אבל אם אני צריך להיות אובייקטיבי אז לברון נותן פייט למרות שעדיין לא מגיע לגבהים של בירד. הוא קרוב לשם. עוד אליפות או שתים והוא שם, כרגע לא ואולי גם לא יגיע.
עידו גילרי
26 יול 2020 09:36:16למה הוא צריך עוד אליפות או 2?
יש לו בדיוק אותו מספר של בירד.
thejanitor
26 יול 2020 10:58:02שאלה טובה. מה המשקל של אליפויות כנגד כל שאר הפרמטרים בגדולתו ההיסטורית של שחקן.
עידו גילרי
26 יול 2020 11:00:25אני לא אוהב לדרג גם ככה זה מאד סובייקטיבי. אבל אני לא מבין את הטענה ששחקן X צריך עוד אליפויות לעבור את שחקן Y כשלשניהם יש את אותו מספר.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 11:54:09נו, אז?
עידו גילרי
26 יול 2020 11:55:46אז אני שואל למה הוא צריך עוד אחת או שתיים…
אם תרצה במילים אחרות איפה היתרון הגדול של בירד במקומות אחרים שמצריך את האקסטרה אליפוית מצד לברון.
שחר אלוני
26 יול 2020 12:41:54בירד היה גדול
אבל הקריירה של לברון הרבה יותר ארוכה והנתונים שלו בהקשרים שונים יותר מרשימים
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 13:21:58למה לא?
עידו גילרי
26 יול 2020 13:25:28למה לא?
כי כתבת "אם אני צריך להיות אוביקטיבי"
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 14:36:18אני אובייקטיבי?
חחחחחחחחחחחחחחחחח
עידו גילרי
26 יול 2020 14:47:28כתבת שאתה צריך…
נראה לי שחסר לך שני חח
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 16:55:18אתה טועה, חסר 2 וחצי
הציפור הנדירה
26 יול 2020 13:32:34יש בהחלט תחרות ובירד השחקן האהוב עלי ביותר.
גם ללברון ראיית משחק מרשימה והוא הוכיח קשיחות ווינריות מרשימות גם כן במהלך הקריירה. אמנם בירד היה מהרגע הראשון וינר ומנהיג גדול ולברון לקח זמן אך עדיין ביכולת הכללית ככדורסלן לברון בהחלט מתחרה בבירד למרות היתרונות הבולטים באחוזי הקליעה ובריאונד. וראה תגובה 3.2.
הציפור הנדירה
26 יול 2020 13:26:51כאוהד של בירד, אתה טועה! ויש לציין שהוא השחקן האהוב ביותר גם על מנחם, הפרופדוק הבלתי נלאה.
ראשית, בירד מסווג כסמול פורוורד אף שבחמש העונות הראשונות שיחק הפאוור כשמקהייל משמש כמחליפו וסדריק מקסוול שיחק בעמדה 3. ולברון בכל מקרה שיחק עד כה רק בעמדה 3 והעונה משחק כרכז. כך שלא שייך לסווגו כפאוור אף שיכול לעשות זאת בהצלחה.
אך זה בהחלט קרוב והיכולת הכללית של לברון מתחרה בזו של בירד ואולי אף עוברת אותה. לברון הוביל שתי קבוצות לשלוש אליפויות כשפעם אחת אף הוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים, היחיד לעשות זאת. בגמר אחר שאמנם הפסיד השיג ממוצע ט"ד והוא היחיד לעשות זאת בגמר. וכן נבחר 12 פעמים לחמישיית העונה הראשונה, שיא נב"א, ונבחר 4 פעמים ל-MVP של העונה הסדירה. הוא היחיד עם ממוצע קריירה של מעל 27, 7, 7 (בירד היחיד עם ממוצע קריירה של מעל 24, 10, 6 וולט הפציעות הרבות זה היה כנראה 25, 10, 6 ואולי 25, 11, 6).
סה"כ לברון מתחרה בבירד על התואר הפורוורד הגדול בכל הזמנים כשאצלי שניהם בחמישיית כל הזמנים. היתרון המשמעותי של בירד חוץ מבריבאונדים ובאחוזי קליעה הוא שבירד מהרגע הראשון היה מנהיג ווינר גדול ווללברון לקח זמן להיות כזה. אך בסה"כ של היכולות והתכונות לברון מתחרה בחברון ואולי אף לפניו.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 14:39:28לברון מתחרה בחברון?
אהבתי, ואני חשבתי לתומי שהוא מתחרה במייקל ג'קסון.
הציפור הנדירה
26 יול 2020 16:28:15😂😂😂
לברון בהחלט מתחרה בבירד על תואר הפורוורד הגדול בכל הזמנים.
אמנם בירד יתרון בולט באחוזי קליעה וכ"ח ובכך שמהרגע הראשון שבו נכנס לליגה היה וינר ומנהיג גדול כשללברון לקח זמן להיות כזה (בייחוד לגבי הווינריות), אך בסיכומו של דבר, יכולתו הכללית של לברון לא בהכרח פחות טובה ויש מצב שאף יותר. לדעתי קשה להכריע.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 16:59:43קשה להכריע אבל מכמה דברים אי אפשר להתעלם. לברון אתלט על ובריא מאד, כמעט בלתי פציע. לארי לצערנו החסיר לא מעט בקריירה שלו בגלל פציעות ובעיקר בגלל הגב.
הקוריוז
26 יול 2020 17:17:07אם לבירד היה את המעבדה הסודית של יואל גם הוא היה מאריך שנים
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 17:48:18בירד לא היה צריך חיתולים….
the artist formerly known as the Shot
26 יול 2020 16:58:26אני לא מת על דירוגי עיזים כי זה משחק קבוצתי ויש המון משתנים שאינם ברי השוואה.
אני שואל את עצמי – גם בהקשר של מייקל – לו אני ג׳י אם ויש לי בחירה – במי אני בוחר? אני לוקח את לברון לפני בירד. נראה לי שבסך הכל – הוא נותן יותר.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 17:03:02סבבה
מה הניחוש שלך לגבי הפריימר ליג? מי תשאר מחוץ לאלופות בעוד 3 שעות?
הצעתי להפוך את דיומא לבלוג חי לכדורגל ולכדורסל הלילה. יש גם פריימרליג בשש גם משחקי אימון מוקדם באן בי איי וגם חצאי גמר בליגת ווינר.
the artist formerly known as the Shot
26 יול 2020 18:12:04הופמן אני שרוף של הבלוז אז ברור שלסטר הולכת הבייתה – כדי שנהיה רגועים🙂
צריך בלוג לליגת האלופות – שקוף – הפורטוגאליין באבל יהיה טירוף.
.
שמעון – לברון דראגו זה הברקה. איך לא ראינו את זה. תזכורת ליואל ולטמיר – זאת – עדיין!!! – שנת השיקוצים הגדולה
הקוריוז
26 יול 2020 17:25:25בירד בסהכ היה נראה כמו איזה נהג משאית בערבות שאהב לחגוג עם בירות ובטח גם כמה המבורגרים ועל הדרך דפק 60 נק וכמה אליפויות.
השיקצה הוא יותר כמו דראגו ברוקי 4 במעבדות של יואל ומתאמן כמו איירונמן.
Barry
26 יול 2020 07:49:02מנחם, הפכת את האתר לבמה הפוליטית הרדיקלית שלך ממילא, אז לפחות תהיה שוויוני בדיווחים.
למה אתה מסתיר את הסיפור של החבר בארגון הטרור BLM שכרע אתמול ברך ע-ל ת-י-נ-ו-ק בן כמה חודשים תוך כדי שחברה אחרת בארגון הטרור מחזיקה את התינוק שלא יזוז?
איפה גזעני ארגון הטרור הזה, ואתה, שיגנו זאת?
איפה לברון? סטיבן ג'קסון? איימן עודה?
עד מתי ארגון הטרור BLM ימשיך באנרגיה שלו בארה"ב?
https://www.thesun.co.uk/news/12208300/who-isaiah-jackson-arrested-black-lives-matter-stunt?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_campaign=sharebaramp
trusttheprocess
26 יול 2020 08:21:37lolololololol
איפה הלינק של רשת הפדופילים של הילרי קלינטון?
אני חושב שיותר מכל צריך שארגון בתי המשוגעים יתן לבארי חדר פנוי כי הוא צריך עזרה.
הקוריוז
26 יול 2020 07:55:55מנחם לסוויט לו יש 2 נשים איתן הוא מתגורר כאשר אחת היא אשתו ושניהן מרשות לו מידי פעם לשחרר אנקונדה עם אחרות ככה הכל טוב אין שקרים וכל מיני.
בכלל אני מתאר לי ששני נשותיו שלחו לו סרטון שהן מתגעגעות אליו ורוצות עניינים משפחתיים והוא אמר לסילבר תשמע יש לי עניינים דחופים.
היו חייבים להביא לבועה "מאסזיסטיות" אחרי שעברו בדיקות הן גם היו מקבלות תשלום חבלז לחודשיים היה מסדר אותן לשנתיים לפחות, השחקנים בבועה היו יותר נדיבים איתן מאי פעם זה בטוח.
השיקצה לא סתם ארגן את המשחקי הכנה נגד קבוצות בלי הגנה מולן הוא בהחלט בלתי עציר.
בטח למלון הפרטי של השיקצה הבחורות נכנסות בברדסים😂 למה אתה חושב בנה לעצמו מלון פרטי?
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 08:10:09חחחחח, כמה אני נהנה לקרוא את מה שאתה פולט בלי הוכחות ואסמכתות, ההשערות האלו מעלות אצלי הרבה חיוכים.
🙂
שבוע טוב ותמשיך להפציץ
הקוריוז
26 יול 2020 08:13:14אגב סוויט לו תמיד יכול להכחיש הם עם מסיכות שם לא בטוח שזה הוא
https://youtu.be/TBq77c3oMXU
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 יול 2020 08:04:40אחלה מעורב מנחם, תודה רבה.
.
לברון מינז ביזנס! לא יעצר לפני גמר המערב.
.
בנוגע לתיבודו – אישום את זה גם כאן:
כמה שאני לא מנסה לצחוק על הניקס, הרגש האמיתי שעולה לי זה בכי של תסכול.
.
הניקס הם הראסל ווסטברוק של המועדונים – יש להם המון פוטנציאל והם דוהרים בכוון הלא נכון מסיבות שאני פשוט לא מצליח להבין.
.
אם הייתי איינשטיין בטח הייתי מייחס זאת לטיפשות אינסופית.
.
אם הייתי ליוש בטח הייתי כותב איזה פוסט מבריק על ילד בכיתה ג' עם פוטנציאל ספרותי והמורה המטורפת שמכריחה אותו לקחת שיעורי תגבור בגיאומטריה.
.
אבל אני לא, אז נישאר עם בדיחות עצובות כמו זו למשל – תיבודו מונה למאמן הניקס לחמש השנים הקרובות. חה חה חה.
Ljos
26 יול 2020 13:34:16זה אשכרה רעיון טוב. גם זה, גם ההוא, גם אור עם הספייק לי. יש לכם את זה.
אשך טמיר המקורי
26 יול 2020 18:16:23הסיבה היא אחת – דולן.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 08:12:10תיבס מאמן מעולה הגנתית אבל מה שאני בהחלט מחבב בו זו ההשקעה שלו ומוסר עבודה.
מקווה שגם שחקני הניקס יעריכו את זה, אז הם יכולים להגיע גבוה. אם לא יהיה קליק זו תהיה עוד נפילה תקשורתית.
Zion king
26 יול 2020 09:01:40הפליקנס נראים טוב ויכולים להיות מוקש רציני ללייקרס במידה ונגיע לפליאוף
הקוריוז
26 יול 2020 12:06:36חחחחחחח
מוקש מנוטרל בסוויפ. אנתוני דיוויס יתעלל בכם יותר מהשיקצה
דובי
26 יול 2020 09:06:34אני לא אוהב את ת'יבודו כמאמן ששוחק עד עפר רוטציות קצרות ומחזיק בעיקר מווטרנים עם קול גדול.
מצד שני, אם האלטרנטיבה זה הבלון הנפוח מרק ג'קסון או הטיפוס הדוחה ג'ייסון קיד, יצאנו בזול.
דבר אחד בטוח, עם ליאון רוז במשרד ות'יבודו על ההגה, הולכים להיות שינויים בסגל.
ובניקס אנחנו אוהבים שינויים. ככה אתה אוכל חרא חדש וטרי ולא יבש ומתפורר.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 09:33:32אם יכניס אתכם לפליאוף שנה הבאה תסלח לו?
דובי
26 יול 2020 09:38:29אני סולח מראש לכל איש על כל דבר, בטח כשמדובר בניקס.
חוץ מאשר לכרמלו השיט.
עידו גילרי
26 יול 2020 09:39:48ג'קסון אופציה טובה יותר עבורכם לדעתי.
הוא בדיוק המאמן שיכול לחבר חבורה צעירה כמו שלכם.
דובי
26 יול 2020 09:41:06ג'קסון מחבר דברים בחוטים דקיקים מלאים במילים ובולשיט.
אם כבר חיבורים וצעירים אז אטקינסון, אבל הוא בכלל לא היה אופציה
עידו גילרי
26 יול 2020 09:42:35בולשיט שעובד על ילדים…
דובי
26 יול 2020 09:59:20בדיוק. וכשהווריירס היו במקום של להפסיק להיות ילדים ולהתבגר, ג'קסון עף והגיע מאמן אמיתי.
Ljos
26 יול 2020 11:58:51אם היו ממנים אותו, מקווה שגם הפעם היו מצליחים לעצור אותו רגע לפני שהוא עושה קול אייד לגייטורייד הקבוצתי.
דובי
26 יול 2020 12:25:58כמעט הצליח להחליף את הגייטורייד במים קדושים מהירדן
מנחם לס
26 יול 2020 18:17:07ג'קסון היה מוביל אותם ישר אל הפחת. הבחירה הגרועה ביותר שיכולה להיות אחרי דרק פישר וג'ף הורנסק. לנטסג'קסון יהיה – אולי – בסדר. ואל תשאל אותי כדרכך למה כי אם אין לך מספיק שכל להבין אז אין טעם לדבר יותר בנושא.
עידו גילרי
26 יול 2020 18:36:04אל תדאג אני לא אשאל. אם אני אחפש מישהו שיש לו מושג אתה האחרון שאני אפנה אליו.
אשך טמיר המקורי
26 יול 2020 18:17:43מצד שלישי, פספסתם את אטקינסון.
דובי
26 יול 2020 09:37:42ובנוגע למה שאפשר להבין מעכשיו להמשך, אז שום דבר.
החודשים האלה יהיו תמצית של שנה, מתחילת ליגת קיץ עד סוף הפלייאוף. מי שיצליח לבנות כושר בהדרגה אבל במהירות, ישרוד.
מי שינסה לפתוח חזק ולהגביר, ייפול.
אור
26 יול 2020 09:52:27וואו סוויט לו איזה טמבל, שני רק לג'ק הארלו הזה. דה שוט יעשה מזה מטעמים
עידו גילרי
26 יול 2020 09:57:33כן אבל בגדול זו בעיה כלל אמריקאית – של התייחסות בזלזול למצב.
אור
26 יול 2020 10:00:34מילא זלזול, לא יהיה מאה אחוז compliance, אבל מה אתה מפרסם את זה באינסטגרם?
עידו גילרי
26 יול 2020 10:02:52זה החבר האידיוט שלו.
אור
26 יול 2020 10:05:36טכנית אתה צודק
דובי
26 יול 2020 10:03:55כי עיפרון לא מחודד מצייר קווים עבים וברווז שוחה ומגעגע.
דביל מתנהג כמו דביל כל הדרך.
האווי לאסוף
26 יול 2020 09:54:31אחלה מעורב, תודה
the artist formerly known as the Shot
26 יול 2020 09:58:47תודה מנחם,
לפי מקורות אחרים, וויליאמס יצא להלווייה ואחר כך בילה במועדון חשפנות שנקרא מג'יק סיטי באורלנדו או באטלנטה, הוא אפילו הודה בזה. לא לגמרי ברור. חדי העין שבכם יבחינו שהמסיכה על הפנים שלו נושאת את הלוגו של הליגה 🙂
בלכ מקרה הוא יזדקק לבידוד של 14 יום או 10 ימים ולא של 4 ימים כפי שהיה צפוי. מעניין מה ההסבר 'הרפואי' לזה.
.
ת'יבודו קשוח ולא מתפשר, אני מסכים עם מנחם שזה עשוי להתאים לניקס שנוטים כל שנה מחדש להתפרק – בדרך מופלאה אחרת.
.
לברון יהיה בלתי עציר פלוס ומינוס, עד שמישהו יחליט ללחוץ עליו על כל המגרש. עד עכשיו לא ראינו את זה קורה. אין לי מושג למה.
ברוך רובין
26 יול 2020 11:42:04הלוויה ואז מועדון חשפנות ? כן בטח ,ברור שיגידו שיצא להלוויה כדי להצדיק את ״העניינים האישיים״, דרך אגב ההסבר הרפואי של זה זה לחץ גם גבוה ופרופרים בחזה , שפצצה בלונדינית רוקדת אלייך זה התסמינים (אני בכוונה כותב רק רוקדת ולא את ההמשך כי אחרי המתחסדים והתמנזרים של האתר ממשיכי דרכו של אי סי גרין יתרעמו ).
הקוריוז
26 יול 2020 12:10:58השאלה איך הארדן יתנחם אחרי הפסדים
דובי
26 יול 2020 12:24:49בחינוכית מדוברת זה נקרא פעילות הפגתית
the artist formerly known as the Shot
26 יול 2020 14:54:37חחח מה עם אייסי גרין באמת? עדיין בתול או שכבר עבר "פעילות הפגתית…" ?
רק שבשנה הבאה הניקס לא יחטפו יותר מדי "פעילות הפגתית" 🙂
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 11:56:43חחחחחחחחחחחחחחחחח, לא הפסקתי לצחוק…
Alex Rabino
26 יול 2020 10:00:43עם כול הכבוד לתיבודו, אני לא חושב שיש לו את חומר השחקנים להגיע לפלייאוף בשנה הבאה. אולי ימצאו משהו בדראפט או בטרייד אבל הם עדיין יהיו רחוקים מלהיות גורם משמעותי בצמרת המזרח.
מנחם לס
26 יול 2020 18:20:02בזה אתה צודק אלכס
thejanitor
26 יול 2020 10:01:51מנחם התמונה הראשונה של ממיקל וקובי אמיתית?
עידו גילרי
26 יול 2020 10:07:59אתה באמת שואל?
thejanitor
26 יול 2020 10:56:09כן, היא נראית כמו פוטושופ. וכל שאר התמונות נראות אמיתיות.
עידו גילרי
26 יול 2020 10:58:56נו. זה ברור…
אשך טמיר המקורי
26 יול 2020 18:19:59נראה מ2K
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
26 יול 2020 21:14:03פחות מ2K
אור
26 יול 2020 10:02:32הניקס מקבלים את הכותרת השנתית שלהם, כמה משחקים לתוך העונה הבאה והם שוב לא יעניינו אף אחד
dror
26 יול 2020 11:41:22וואו הניקס מצליחים להפתיע כל פעם מחדש. עצוב. תיבודו הוא קאובוי לא מאמן. שום הבנה של עייפות ניהול עומסים. שום רוטציה. רק פציעות. לגבי לברון…כבר אין טעם לחכות שישרקו לו תוקף על המפרק הקבוע שבעזרתו הוא מרחיק את השומר, נכון?
הקוריוז
26 יול 2020 12:03:35בטח שישרקו. ישרקו לו אנד וואן. זה למה גם לא לוחצים אותו כי הוא יעיף ידיים וישרקו למגן עבירות לנטרל את שמירת הלחץ ולהוריד הילוך. לא להציק תנו לו לעבור בשקט את החצי.
יש טריק שהרבה שחקנים עושים שלוחצים אותם הם רצים למגן וזורקים ראש וישר המגן שלחץ מקבל עבירה וזהו הוא לא ילחץ יותר.
https://www.youtube.com/watch?v=zW_0pdzn5Sc
בשכונה מקבלים על דבר כזה סטירה.
אגב אם לפחות נותנים לתת יד שיתנו למגינים אפשרות לבאמפ זה מאזן את זה לגמרי אבל שלמגן אסור לשפשף ולנשום ליד וכל מיני חרטוטים של איך הוא עמד ריסטריקד מגע וכל החרטא ויאניס ולברון יכולים לעשות מה שהם רוצים אז בטח שהם בלתי עצירים.
אני למשל בשכונה מקבל חתיכת מרפקים וכתפיים שמנסים לחדור עלי ולעשות עליי פוסט שחקנים הרבה יותר גדולים ואני מחזיר להם באמפים חבל על הזמן ואיש לא מתלונן לא על עבירות תוקף ולא על עבירות מגן, ממשיכים לשחק בכיף. אף אחד לא עושה פלופינג ומנסה לסחוט תוקף.
תארו לכם אותי עומד בריסטריקד ופתאום עף לריצפה 🙂
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 13:23:26ששששש, אל תרגיז אותם.
the artist formerly known as the Shot
26 יול 2020 14:30:50חחח אני הייתי מגיע לפעמים בטעות לריסטריקד, מיד מבין שטעיתי בדרך ובורח משם
🙂
אם אתה בריסטריקד – עשית משהו לא טוב
🙂
הקוריוז
26 יול 2020 15:12:15חחח אתה צודק אני נמצא בריסטריקטד בשני מצבים, שאני שומר על הבן שלי (אגב הקטנציק אתמול עשה לי נאטמאג אדיר ניגשתי אליו ללחוץ בכוונה עם הרגליים פתוחות לראות אם ישים לב שיש לו הזדמנות והשחיל חבלז) או שאני שומר על סנטר עב בשר כי מי שאיתי בקבוצה רך מידי וחוגגים עליו בריסטריקטד. חוץ מזה אין לי לחפש שם 🙂
רועי ויינברג
26 יול 2020 13:11:30מעורב נהדר מנחם, מאוד אוהב את המעורבים שהם יותר טקסטים שלך ופחות סרטונים. אני לא חושב שת'יבודו מאמן כל כך טוב: מינסוטה שלו הייתה כישלון הגנתי שכל עונה הייתה בשליש התחתון של הגנות הליגה וההתקפה מאוד חד מימדית. אם הוא אכן יפעל רק כמאמן אולי יצא מזה משהו כשהוא לא יבנה את הקבוצה, אבל הוא קצת מזכיר לי את מוריניו של השנים האחרונות מהכדורגל – ההצלחות לא בהכרח שוות את ההרס שהוא משאיר אחריו.
.
שני השחקנים שהכי מרשימים אותי במשחקים של הלייקרס הם קייל קוזמה ודיון וויטרס. וויטרס נראה כמו חלק מקבוצה ומצליח לא לכפות את עצמו על כל מה שקורה על המגרש, קוזמה קולע באחוזים נהדרים. אם הם ימשיכו ככה זה יהיה מעולה ללייקרס, ששיחקה טוב מאוד בדקות של קוזמה, לברון ודיוויס ביחד העונה.
הציפור הנדירה
26 יול 2020 13:35:24הוזכר פרנק סינטרה שהיה יותר מפורסם אך הזמר בדרן היהודי אל ג'ולסון שנולד כאסא יואלסון נחשב לגדול יותר אף בשיאו של סינטרה וכונה "הבדרן הגדול ביותר בעולם"! בהלווייתו, אגב, השתתפו כ-20 אלך נפשות.
ארז
26 יול 2020 14:28:00לשניה קראתי טים ת׳יבו ולא הבנתי מה קורה פה, אבל לכשהבנתי מי ומה, אני אשים עין על הניקס, כי אם הדוק אומר, הוא יודע. בכלל הזוי כמה זבל אוכלים אוהדי הניקס מהקבוצה שלהם שיכולה להפסיד לכל הליגה ועדיין להיות המועדון העשיר בליגה כי זה ניו יורק. אם אני בעלים של הקבוצה למה לי להשקיע בפרנצ׳ייז פליירס על חשבון להשקיע בעוד איזו יאכטה? ולמי שחושב שאני מגזים, תעיפו מבט בטבלת השכר בליגה, ונסו לאתר שחקני ניקס שמה.
ולמה לא, כשהאולם הביתי שלך הוא המדיסון סקוור גארדן ואתה חולש על השוק התקשורתי הגדול בארה״ב? על כל אוהד של הניקס שיפסיק לבוא למשחקים בגלל שהקבוצה מזלזלת בו, יש אלפים שיקפצו על הכרטיס שיתפנה. אז בהצלחה לת׳יבודו, אבל שיבין שהוא מגיע למועדון שנוסע בניוטרל כבר שנים ומבחינתו להמשיך ככה עוד הרבה שנים.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 14:41:56בעוד 20 שנה הם יהיו שווים 10 מליארד אז למה למכור ולהשקיע?
זו מנייה בטוחה גם עם לא תשים גרוש…
DvirTheSweeper
26 יול 2020 16:50:20סליחה, בוס, אני לא מקבל את הקייס ב-כ-ל-ל
אופי ניו יורקי זה טוב ויפה, אבל בעינ אין לזה קשר לכדורסל והרעיון של חיבור לעיר זה בכלל קונספט הולך ונעלם. בעצם אני לא בטוח שזה אי פעם היה חזק מדי. מאמנים בכלל ובניו יורק בפרט הם שכירי חרב. תראו קבלות או תעופו. ואף אחד לא יזרום על ת'יבודו כי הוא מכיר את המסעדות הכי טובות בטרייבקה.
מאמן הגנה מעולה?
זו השמועה, אבל מינסוטה שלו הייתה קבוע בבוטום 5 בהגנה בליגה.
אז אולי הוא טוב ואולי זה עוזר שהיה לו בשיקאגו את באטלר, נואה, דנג, המילטון וכו'.
את טאונס נניח הוא לא הצליח לפתח כשחקן הגנה (דווקא השיפור התחיל אחרי שעזב)
מאמן קשוח לשחקנים שצריכים משמעת?
בואו נשאל ביחד את ג'ימי באטלר
מה כן?
הוא העביד את השחקנים שלו דקות הרבה יותר מדי ארוכות. אני לא יכול להאשים ישירות אבל לא סתם כולם נפצעו תחתיו (לאבין, באטלר). זה לא מחובר למקום של הכדורסל האינטנסיבי של 2020, ובטח לא בקבוצה שצריכה פיתוח שחקנים צעירים. לת'יבודו היה הרבה יותר חשוב לקבל 40 דקות טאונס בגיל 20 בקבוצה חלשה, מה שעלול להוריד לו שנים מהקריירה, מאשר לבנות לו"ז פיתוח הגיוני.
בקיצור. בחירה חסרת השראה בין רצף מועמדים חסרי השראה והו כל כך ניקסי
התקווה של הניקס צריכה להיות מהכיוון של הנהלה. בסוף זה ליגה של סטארים ואם ליאון רוז יצליח להשתמש בקשרים שלו ובצ'ארם כדי לשכנע 2 סטארים לחבור בניו יורק, אז ת'יבודו יכול להיות האיש שמחזיקים אצבעות שלא יפשל עם זה.
הקוריוז
26 יול 2020 16:52:08ליאון רוז יוכל להביא מקסימום את אקסל רוז.
ובמקרה הגרוע את כרמלו
עידו גילרי
26 יול 2020 16:54:26ככה השארת בחוץ את דרק ואת ג'יילן?
DvirTheSweeper
26 יול 2020 17:11:50חוק התפוקה השולית הפוחתת
הקוריוז
26 יול 2020 17:13:12😂
הקוריוז
26 יול 2020 17:13:50תזהר שעוד 4 שנים לא יגנוב לכם את בוקר כדאי שעד אז תהיו קונטנדרים
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 17:08:13חביבי, טיבס היה זה שבנה את ההגנה בקבוצה של פירס גארנט וריי, בגלל זה היא זכה להערכה כל כך גדולה!
בגלל זה הלך לשיקגו בתור מאמן ראשי וקיבל את תואר מאמן העונה. כן הוא שחק את שחקניו יותר מדיי, על זה אין וויכוח.
הקוריוז
26 יול 2020 17:12:35הם גם פחים ורכים עדיך לשחוק אותם זה לא שעוד 10 שנים יצא משהו מוויגינס נגיד😎
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 17:50:08ויגינס? אולי באירופה?
DvirTheSweeper
26 יול 2020 17:13:01ועל זה שלמרות השחיקה קבוצה שלו סיימה במקום ה-27 בדירות ההגנתי שנתיים ברציפות? על זה גם אין ויכוח, נכון?
הקוריוז
26 יול 2020 17:14:48שום דבר לא היה עוזר למיני אם תיבס לא הצליח ללמד אותם הגנה. אל תשכח שהם גם היו בסבוטאז מכוון בין באטלר לרכים
DvirTheSweeper
26 יול 2020 17:19:59לא הבנתי את החלק האחרון של המשפט, כן הבנתי את החלק הראשון ובו הנראטיב הוא שת'יבס גאון הגנה אז אם הוא לא מצליח להוציא מהקבוצה שלו הגנה אז זה הקבוצה ולא הוא.
אני אוהב שמתאימים דעות לנראטיב קבוע מראש, ואין סיכוי שהוא מאמן הגנתי סביר שמצליח הגנתית בקבוצות מסויימות (עם עילוים הגנתיים) ומאמן הגנה סביר עדיין שפחות מצליח בקבוצות שאין בהן שחקנים כאלו.
ומתישהו מישהו גם צריך לציין שהוא תפקד כ-GM ובערך הביא את כל מי שרצה (שבמקרה רובם היו גם שחקנים שלו בשיקאגו)
Ljos
26 יול 2020 17:28:01וכ-GM דפק את העתיד של הקבוצה שלו בשביל אותו פלייאוף "היסטורי" עם מינסוטה.
כמאמן הרס את היחסים בין השחקנים, לא הצליח לפתח אף שחקן, נכשל הגנתית (לקבוצה הייתה הגנה מעט יותר טובה לפני שהגיע), והפך להיות רלוונטי כמאמן בדיוק כמו ספר טלפונים (כי עם שניהם אפשר להרביץ לשחקנים).
הקוריוז
26 יול 2020 17:28:16לא היו יחסים טובים בין השחקנים זה הכוונה בחלק האחרון.
שהם היו בריאים ולפני הסבוטאס הם עשו פלייאוף ואף היו במיקום לא רע לפני הפציעה של באטלר.
לא קשור לנרטיב אני חושב שטיבס מאמן טוב אבל שאתה מביא לו אהבלים כמו וויגינס וגוליוס רנדל ושות יש גבול…
הקוריוז
26 יול 2020 17:30:14למיניסוטה לא היה שום עתיד. אתה תראה את זה ב10 שנים הקרובים.
עתיד בnba לא קיים זה כאן והווה ומה אתה משיג עכשיו. זו ליגה דינמית שמשתנה כלצרגע איזה עתיד היה למיניסוטה בדיוק?
Ljos
26 יול 2020 17:36:36בחירות דראפט, שחקנים, אתה יודע – הדברים האלה שמחליפים סכומי העברה ב-NBA ובעזרתם בונים קבוצה. הוא קיצר להם כל יכולת פעולה לעתיד הקרוב. בשביל להפסיד ליוסטון בסיבוב הראשון הוא ניסה למחוק כל אפשרות לקבוצה להשתפר בשנים הקרובות ולהגיע ליותר מזה.
אם אני אראה את זה בשנים הקרובות זה רק בגלל שת'יבודו פגע במערכת בצורה מאוד קשה.
Ljos
26 יול 2020 17:45:17ומזכיר שהשנה – בלי באטלר, בלי קובינגטון, עם סונדרס כמאמן ולא הגאון ההגנתי ת'יבודו – ההגנה של מינסוטה השתפרה.
מנחם לס
26 יול 2020 22:33:22אתה לא מבין כי אתה רפה-הבנה. תראה את ההגנות שפיתח בניקס בסוף שנות ה-90, ואח"כ בסלטיקס, ואפילו בבולס. במינסוטה לא היתה הגנה כי לא היו שחקנים
דוקטור רזי הופמן
27 יול 2020 07:36:40טוב בטח לא תראה ולא תענה.
הוא רשום על כמה הישגים וגם נפילות.
אני אחדד, ההישגים שהופכים אותו למוערך: 1. אליפות עם הסלטיקס וההגנה שלה, 2. מאמן העונה בצדק של קבוצה הגנתית מאד, שיקאגו.
אשך טמיר המקורי
26 יול 2020 18:26:22נכון. והוא על הפנים בהתאמות בפלייאוף.
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 17:12:33מנחם אייכה?
כאוהד מנצסטר יונייטד, יש מצב שתראה את המשחק הכי חשוב העונה מול לסטר?
מנחם לס
26 יול 2020 18:27:03כן!!!
הקוריוז
26 יול 2020 17:18:18Lou Williams will have to quarantine for 10 days after picking up dinner at Magic City on an excused absence. He will miss the Clippers restart vs the Lakers, per @MarkG_Medina.
כולה הלך לאכול הבחור האוכל ככ גרוע במלון שארוחת בוקר הוא אכל בהלוויה וארוחת ערב במועדון
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 17:53:02חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אל תצחיק אותי, אני כבר שבוע עם חבלה רצינית בעצם החזה….
shadow
26 יול 2020 18:11:42השאלה החשובה היא האם הוא חתום בקלאצ' ספורט?
רותם אלרן
26 יול 2020 18:45:12וויליאמס אדיוט רציני עם מה שעשה, עכשיו יצטרך להיכנס לבידוד ארוך ויפגע בקבוצה.
כרגע תיבודו לא מתאים לליגה ולקבוצה הצעירה של הניקס, לפני 10 או 15 שנה היה מאמן טוב שמתאים לליגה, אבל המשחק שלו כבר לא מאוד רלוונטי לימינו אנו
Ljos
26 יול 2020 19:01:14אם יש זמן לעשות שטויות כאלו, זה עכשיו.
אבל כן, הזלזול הזה, בקבוצה ובמגיפה, די חמור.
Berch
26 יול 2020 19:03:08אחלה מעורב….
אהבתי את התמונה של קורבאלאן. בשבילי הוא הג'ינובילי המקורי
🙂
גיא רוזן
26 יול 2020 19:06:25תיבודו חתם בניקס?
הדבר הטוב ביותר שקרה…
…לאיגוד האורתופדיים והפיזיותרפיסטים בניו יורק.
גיא רוזן
26 יול 2020 19:13:34משעשע #1
מוסד שב"ר מכינים את האליבי…
(ע"ע "הוא הרביץ לי…")
.
משעשע #2
במכון לחקר הימים לא מלמדים מתמטיקה.
(ע"ע: 3=3?)
.
משעשע #3
כל מה שהוא ניקס.
.
משעשע #4
לו.
יצרן טיטולים מדופלם
26 יול 2020 19:54:37ת'יבודו הוא קודם כל מאמן הגנה, לא פוחד ולא עושה חשבון לאף אחד.
כמו הסדרה המיתולוגית בטלויזיה החינוכית …. "היו היה"
הקצב לא גומר עונה, ומקבל פיתקה ורודה,עם הרבה צעקות וריבים
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 21:45:41הוא נראה כמו אחד שיצטרך בקרוב פיליפיניתתכין כמה סטוקים של חיתולים למבוגרים בלבד…
מנחם לס
26 יול 2020 22:35:13אשך, חשדתי שאתה מתקשה להבין ענייני כדורסל ועתה אני בטוח שפשוט אין לך מושג.
דן רוזנבלום
26 יול 2020 21:02:24עזבו אותכם שטויות…
צריך להתמקד במה שבאמת חשוב.
איזה פיצה הייתה הכי טובה או שאהבת אז בשנותייך בניו-יורק?
🙂
דוקטור רזי הופמן
26 יול 2020 21:46:16פיצות אני מעדיף לאכול במילאנו.
ברוך רובין
26 יול 2020 22:27:00אני לא חסיד גדול של פיצות או קל שאר הגאנק פוד , אבל אם אתה מחפש פיצה טובה בניו יורק זה פיצה גו, ולוסלי. אני ממליץ לך אם אתה מבקר בעיר לאכול איזה סטייק איכותי
מנחם לס
26 יול 2020 22:44:41פעם הסטייק הטוב ביותר בעיר היה במסעדה של ג'ק דמפסי (על השדרה ה-8, ורח' 28 או 29). והוא היה תמיד שם לספר על הקרבות שלו. פורטרהאוז של 16 LB שממש נמס בפה – עד כדי כך הוא היה TENDER
מנחם לס
26 יול 2020 22:40:59היו הרבה מדי לזכור, אבל פיצה אחת שזכורה לי היתה בשדרה העשירית ורח' 22 או 23 ממש קרוב למזחים הגדולים. היה השם תור של 50 איש כל הזמן
דן רוזנבלום
30 יול 2020 16:53:54חחחחח, Cool.
captain beefheart
27 יול 2020 05:31:01בעניין לברון VS בירד על הפורוורד הגדול בכל הזמנים. לפחות מבחינה סטטיסטית טימי עשה לשניהם בצפר