הלילה: ה-MLB יוצא לדרך / יוני לב ארי

לאחר המתנה של כמעט תשעה חודשים, הלילה (בין חמישי לשישי) זה קורה! ליגת הבייסבול האמריקנית, לא הקוריאנית, לא הישראלית, יוצאת לדרך! משחקי המייג'ור ליג בייסבול ייפתחו ב-02:00 לפנות בוקר שעון ישראל, כשהאלופים מוושינגטון, הנשיונלס, יארחו את הניו-יורק יאנקיז למפגש פיקנטי. ב-05:00 יארחו הדודג'רס את הג'איינטס למשחק המאוחר של הלילה.

גאריט קול. סוף סוף (צילום:YouTube>Yankees Avenue)

שאר קבוצות הליגה יצטרפו לחגיגה למחרת, כשהמשחק המוקדם יתקיים ב-23:00, בין המטס לברייבס. עוד משחקים מעניינים: הווייט סוקס והטווינס ייפגשו בשיקגו למשחק בין שתיים מהחזקות בבית המרכזי של האמריקן ליג. יוסטון, עמוסת הפרשיות בפגרה, תארח את סיאטל, כשיהיה מעניין לראות האם הפיצ'רים של המארינרס יפגשו בשחקני האסטרוז. כמו כן אוקלנד תארח את האיינג'לס למשחק בין שתי מועמדות לראות הבית המערבי באמריקן ליג.

כזכור, בליגה של השנה יש מספר שינויים: ראשית, כל קבוצה תשחק 60 משחקים בלבד, כשכולם באיזור הגיאוגרפי שלה – או נגד קבוצות מאותו הבית, או נגד קבוצות מהבית המקביל מהליגה השניה. בשתי הליגות ישחקו עם DH, כפי שהיה נהוג עד היום רק באמריקן ליג (מה שאומר שפיצ'רים לא יחבטו בנשיונל ליג), והחל מהאינינג העשירי, קבוצות יחלו לשחק עם רץ על בסיס שני. וכמובן, כל המשחקים ייערכו ללא קהל.

יש סיבה לחייך. בטס (צילום: Zanesville Times Recorder)

בתוך כך, מוקי בטס, החיזוק הסופר מעניין של הדודג'רס, יישאר ב-LA עוד הרבה זמן. שני הצדדים חתמו על הארכת חוזה, מעבר לעונה הנוכחית, ל-12 עונות נוספות, תמורת 365 מיליון דולר. בעונה הנוכחית הוא מרוויח 27 מיליון דולר, כך שבסך הכל ב-13 העונות תעמוד העסקה על 392 מיליון דולר.

"אני פשוט אוהב להיות פה", אמר בטס לאחר החתימה. "אני פה בכדי לזכות בטבעות, ולהחזיר את האליפות ללוס אנג'לס. רק בזה אני מתרכז". כזכור, בטס עבר מבוסטון במהלך החורף, בתמורה לאלכס ורדוגו ומספר פרוספקטס. בעונה שעברה הוא חבט 295., לצד 29 הום ראנס.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. יהיה מעניין לראות את קרשאו שוב על הגבעה
    המטס נקלעו לבית סופר קשה, מקווה לטוב
    יש להם אחלה רוטציה למרות הפציעה של סינדרגארד
    בייסבול המשחק שהכי מיועד לקהל, עצוב שיש משחקים ללא קהל אבל זה עדיף על כלום.
    מעניין איך בטס ישחק ב 13 עונות החוזה שלו
    פוהולוס, איי רוד, ומיגי קבררה דעכו בענק לאורך השנים

  2. עם כל הבייסבול, משחקי המבחן של ה-NBA, וכמובן הכדורגל מאנגליה, פתאום ההרגשה היא שמציפים אותנו ביותר מדי ספורט..או כלום או יותר מדי…הראש מסתחרר. .אתה לא יודע על מה להסתכל קודם.
    בשעה טובה

  3. עעם כל הבייסבול, משחקי המבחן של ה-NBA, וכמובן הכדורגל מאנגליה, פתאום ההרגשה היא שמציפים אותנו ביותר מדי ספורט..או כלום או יותר מדי…הראש מסתחרר. .אתה לא יודע על מה להסתכל קודם.
    בשעה טובה

    1. זה מזכיר לי את התקופה שהתחילו להפגיז בשידורי ספורט בארץ, ופתאום בערב אחד היה כדורגל, כדורסל, הכל. מודי בר און, שגם הוא היה אז קוריוז מהנה סיכם את זה ב״ראיתם איזה יופי הנפלד שמר על רונאלדו?״ אבל כן, קצת כמו שאדם אחרי חודשי רעב מקבל פתאום ארוחה דשנה, צריך לאכול בקטנה, ביס פה ביס שם, ולהזהר לא להגזים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט