אדם סילבר עושה מה שטראמפ הפחדן לא מסוגל לעשות (וכך טראמפ יזכה בבחירות הבאות!) / מנחם לס

מחוז Xinjiang בסין הוא המחוז בו כלואים יותר ממיליון סינים מוסלמים במחנות ריכוז בהם הם חיים בתנאים איומים (הסינים לא מרשים לאיש לבקר בהם. כל הידע הוא מצילומי אוויר ומאינפורמציה של כמה שהצליחו לברוח). הם עובדים בפרך תחת שמירה הדוקה 12 שעות ביום. מה הם עושים? מרכיבים מסכות פנים שהסינים מוכרים לכל העולם.

שם גם היתה האקדמיה לכדורסל הגדולה ביותר של ה-NBA בסין.  ה-NBA הודיעה היום שהיא מחסלת את האקדמיה ב-Xinjiang אחרי שנודע שהיא-היא המקום בו בחרו הסינים להקים את מחנות הריכוז שלהם.

בינתיים ארה"ב סגרה לסינים את הקונסוליה ביוסטון אחרי שנתגלתה כמאורת נחשים לריגול על ההתפתחות האמריקאית של  VACCINE TREATMENT. התקפות סייבר מאורגנות למופת על מוסדות מחקר, אוניברסיטאות, חברת פייזר, וג'ונסון-אנד-ג'ונסון.

אמש צילומי אוויר הראו את הסינים בקונסוליה שורפים הכל – מחשבים, דיסקים, ניירת בכמויות עצומות. מה היתה תגובתו של טראמפ? הוא אמר ש"זה מאד לא פייר למדינה אחת לגנוב מאמצי מחקר של מדינה אחרת"… זהו? במקום לקרוע להם את התחת בצורה כזאת שילמדו אחת ולתמיד שהם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים בעולם הזה.

בדבר אחד לפחות האמריקאים עדיין עולים על הסינים (מלבד כדורסל) – בכוח נשקם. אבל טראמפ לא יעיז להענישם, אפילו שהסינים עם עם פחדן, ויקבלו את העונש כתשלום ראוי על מה שעשו.

אבל טראמפ לא יעיז. למה? כי הוא מהווה את הקומבינציה הגרועה ביותר לנשיא: גם נרקסיסט וגם פחדן.

בינתיים זה קרה היום עם טראמפ:

1.הוא הבטיח מחר "תכנית לאומית" למלחמה בקורונה. אז הקשיבו: אם הוא בא מחר עם 'תכנית לאומית', אני נותן לשימון להיות עורך האתר הראשי. (אני מתכוון לתכנית שתהיה ברת-חיוב, ז"א EXECUTIVE ORDER – – צו לאומה!)

2. טראמפ החליט להוריד את התקציב להגדלת מספר הבדיקות לקורונה ואת יעילותם. "אם נבדוק פחות יהיו לנו פחות חולים". עד כמה אפשר לסבול את האידיוטיות והדביליות של הבנאדם הזה?

3. הוא אמר היום שוב, במסיבת העיתונאים היומית (הוא לבדו, ללא צוות הרופאים שליווה אותו עד שהוא עשה סוף למסיבות העיתונאים האלה עם ה-'TASK FORCE') ש"אחרי שתהיה 'הרעה קטנה במצב', אנחנו נשלוט במצב תוך ימים ספורים (זה אחרי שאתמול, לראשונה, היו יותר מ-1,000 קורבנות לקורונה ביום אחד בארה"ב, רובם בקליפורניה ופלורידה).

4. הוא נשאל ע"י עתונאי מדוע הוא מסרב לעשות את הדבר הפשוט ביותר שמיד ישנה את כל המצב – להוציא EXECUTIVE ORDER לכל מי שנמצא בארה"ב לחבוש מסיכת פנים – הוא הגיב: "אני לא נגד מסיכות. יש לי אחת בכיס ואני שם אותה כשאני במעלית או מקום קטן סגור אחר עם אנשים. כי אני מאמין שכל אדם יודע לעשות מה שהטוב ביותר עבורו והם לא צריכים צווים מלמעלה.

5. טראמפ מצפצף על החוקה שוב ושוב. ייקח שנים על גבי שנים לתקן את הנזק שהוא כבר גרם כש'הרשות המבצעת' מצפצפת על 'הרשות המחוקקת' ו'הרשות השופטת'. זה לא קרה אף פעם בארה"ב. טראמפ אומר שוב ושוב "אני אחליט מה שאני רוצה כי אני ה-LAW AND ORDER של המדינה הזאת". הוא שולח 'סוכני SECRET SERVICE' – בקיצור, אנשי צבא אמריקאי – לחסל הפגנות בפורטלנד, שיקגו, ודטרויט. ההפגנות הללו היו פוסקות מזמן אילולא שלח צבא להילחם בהם. זה דבר לא חוקי ללא אישור הקונגרס לפי החוקה האמריקאית

אני רואה אמריקאים נלחמים באמריקאים ולא מאמין למראה עיני. אני לא מבין את הפחד של הסנטורים הרפובליקנים ממנו. זה הדבר המגעיל והמקומם אי-פעם. הדמוקרטים מנסים לשבת עם הרפובליקנים ולקבוע תקציב חדש לבדיקות קורונה – דבר שהנשיא מתנגד לו בשעה ש-1000 קורבנות הולכים לעולמם יומית, לשוא – ואין תקציב. עד נובמבר יהיו כאן עוד רבע מיליון קורבנות לקורונה אם לא ייעשו מיד הצעדים הפשוטים ביותר שהנשיא מסרב לקבוע כצוו לעם: מסיכות, שמירת מרחק, ואיסור התקהלות. אני לא ניכנס לבארים האלה אבל הטיווי המקומי מראה בארים כאן בדרום מלאים באדם כסרדינים, איש לא חובש מסיכה, וכולם – 90% מהם לבנים שסיימו רק תיכון, גזענים, מין רדניקים – צוחקים ומתבדחים כאילו אין להם דאגה בעולם. אני בטוח ללא ספק שהאזרח האמריקאי הממוצע הוא המטומטם ביותר בעולם המערבי.

7. טראמפ מזכיר שוב ושוב שהוא רוצה את כל בתי הספר פתוחים.  "100 מהם פתוחים, ובמשך הזמן המגיפה תיעלם בעצמה" הוא אמר כבר כמה פעמים. "כל מושל מדינה שלא יפתח את בתי הספר, לא יקבל כסף פדרלי לחינוך". הוא הוסיף: "ידוע היום שילדים לא יכולים להדביק מבוגרים בקורונה אפילו אם הם 'דבוקים'. זה לא נכון. ילדים מעל גיל 10 יכולים להדביק אחרים בדיוק כמו מבוגרים.

8. טראמפ נשאל כיצד הוא מעז לומר "EVERYTHING IS UNDER CONTROL" כשיש לארה"ב שיא של 143,000 קורבנות כתוצאה מהקורונה. הוא עשה עצמו כלא שומע ועבר לעתונאי הבא.

9. טראמפ נשאל כיצד  ה-ATTORNEY  GENERAL שלו יכול לומר

Barr calls reaction to George Floyd’s death ‘extreme’, והוא הגיב בכעס: "אני הנשיא הטוב ביותר לשחורים מאז הנשיא לינקולן"

10. הוא נשאל מדוע הרופאים בתפקידים פדרלים הצריכים להוביל את כל המערכה נגד הקורונה (שהוא מיצר את צעדם ולא מאפשר להם להחליט על כל צעד פדרלי) לא נמצאים במסיבת העיתונאים כמו בעבר. הוא ענה,  "אני מעריך מאד את ד"ר פוסי, אבל לדעתי הוא יותר מדי ALARMIST)  !" ALARMIST? מאה ארבעים ושלושה אלפי קורבנות, ואלף נוספים כל יום , והוא ALARMIST?)

11. בקשר לכל מה שקורה עכשיו בשיקגו, הוא נשאל מה קרה, הרי היה שקט לפני שבועיים…??? טראמפ: "הנשיא לשעבר אובמה!" (הוא אחראי היום על מה שקורה בשיקגו…) ראש העיר לורי לייטפוט הצליחה להשקיט את כל המצב עד ש-SECRET POLICE התחילו להגיע לעיר ולהגדיל את כל המהומות)

8. עכשיו נשמעה דיעה שנתמכה ע"י כמה פוליטיקאים וותיקים: טראמפ חסר אונים בקשר לבחירות. הוא כבר אמר, למפרע, שהוא "לא יקבל את תוצאות הבחירה". מה דעתם על ההתנהגות הלא מובנת של טראמפ, כי הרי כל מה שהוא צריך זה לצוות על איזה 100 מיליון לבנים קיצונים  ואבנג'ליסטים לחבוש מסיכות, לשמור מרחק, ולא להתקהל. גראף הקורונה היה יורד תוך שבועיים לרמה האירופאית.

אבל הוא מסרב.

למה? הוא יכול הרי להציל עשרות, ומאות אלפי קורבנות עם הצהרה קצרה אחת וחתימת EXECUTIVE ORDER.

הוא יסרב עד סוף-אוגוסט / תחילת ספטמבר.

אז הוא ייצא בהצהרה לאומה ויחתום על EXECUTIVE ORDER, ויבקש מכל האומה לעשות כדברו, "ויחד אנחנו נתגבר על ה-SUCKER"!!! (זה יקרה בד בבד עם ההודעה שחברת PFIZER – שהיום קיבלה 2 מיליארד דולארים מהממשלה הפדרלית – יוצאת לשוק עם 150 מיליון זריקות חיסון לאוכלוסייה. (העובדה שעד אז נפלו רבע מיליון אמריקאים קורבנות לנגיף כש-60-70% מהם היו יכולים להינצל תהיה 'OLD NEWS')

תוך שלושה שבועות הגראף ייפול בצורה קסמית. טראמפ יכריז על עצמו כ'גואל הגדול'. כל שפוטיו כאלה מטומטמים שהם יאמינו לו וישכחו את העבר. ואז בכריזמה שלו, צעקותיו, שקריו בפנים, והאישיות הכובשת שלו – הוא ירסק את ג'ו ביידן המגמגם, החלש, והקלוש בבחירות, ויהווה אסון לארה"ב ולבריאות היקום ארבע שנים נוספות!

חכו וראו אם זה לא בדיוק מה שיקרה!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. מנחמנו
    מה שהכי מצחיק זה שהאירנים (מוסלמים שיעים מהסוג הכי הכי…) וסין עושים יד אחת נגד אמריקה וחתמו חוזה של שיתוף פעולה שאמור להוציא את אירן מהחרמות של ידידתנו הגדולה.
    העולם צבוע ואי אפשר לצאת מזה.

  2. צחוקים אצלכם מנחם.
    ברוכים הבאים לשלב של "הנאום היומי של אבי האומה"….. 🤣
    אנחנו כבר עברנו את השלב הזה
    🙂

  3. ישנה קללה סינית שאומרת 'הלוואי ותחייה בזמנים מעניינים'. עושה רושם שהם וטראמפ (וביבי ומי לא) משתדלים לקיים אותה כמה שיותר.
    תודה רבה על המעורב

  4. עצוב מאד מנחם. האיש מופרע נקמן דפקט. מקומו בכלא. גם לנו יש כזה משלנו. ואולי גם לנו יהיה סיכוי להעיף אותו בקרוב. מאחל לכם שתצליח ותחזרו לשפיות כלשהי. שמרו על עצמכם. בריאות.

      1. אם יותר לי לשאול. על פי מה מחליטים מתי מציעים לעבור לברלין ומתי לעזה? על בסיס אלו פרמטרים מתקבלת ההחלטה?

            1. למקום שכולו טוב כנראה.

      2. יואש אתה חלש…כמו הדוצ'ה שלך…אני לא אלך לברלין אבל אם אתה אוהב שחיתות ודיקטטורה לך לרוסיה/טורקיה. כאן לא תקבל את מבוקשך. ובאופן כללי אתה מוזמן לקפוץ לי כמו שאומר מנחם. אתה רקוב כמו המנהיג הנערץ שלך.

  5. עורכי דינו של אלוביץ חשפו ראיות לנסיונות לסכסך בינם לבין לקוחם בתקווה שיהפך לעד מדינה ויפליל את ראש הממשלה. סעיף א לחוק העונשין קובע כי 'העושה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לעיוות דין .. דינו מאסר שלוש שנים'. ולא זו בלבד הפרקליטות גם הסתירה מעורכי הדין את התמלילים הנ'ל- עוד עבירה של שיבוש. המשטרה עשתה את אותו התרגיל גם לעד המדינה פילבר והצליחה. את עד המדינה השני סחטו באיומים לפרסם רומן שניהל (עבירה שדינה מאסר 7 שנים). הייתי מצפה שתפתח חקירה ללא מורא וללא משוא פנים אבל מה אני מבין. 'זה לא אותו דבר' כי איך אמר לנין-כשחוטבים עצים ניתזים שבבים, מותר לעבור על החוק כשעוסקים בהפלת ראש ממשלה מכהן

    1. בין האשמה, לבין ראיות, יש הבדל. מהותי.
      .
      מה שמשעשע זה שאתה כל כך עסוק בניסיון לסדוק את אמינות מערכת אכיפת החוק, עד שאתה לא מבחין שזו דווקא השופטת שהקשתה על הפרקליטות ונתנה פתח לסנגורית להציג ראיות לשיבוש.
      מאז הדיון, עד לרגע זה, לא הובאו ראיות כלשהן המוכיחות שיבוש,
      לא הוגשה תלונה במשטרה,
      לא הוגשה תלונה במח"ש,
      לא הוגשה תלונה בנציבות הביקורת.
      .
      (לא שאני טוען שדבר כזה או אחר התרחש או לא. אין לי מושג. בדיוק כפי שראש הממשלה זכאי עד שיוכח אחרת,
      אותה חזקה תקפה לכולם.
      כאמור, השלב הראשון הוא להתלונן, ולהציג ראיות.
      כאמור 2.0, זה עדיין לא התרחש)

      1. האם מה שהוא אמר זאת בדיחה?
        איך עוצרים ומרשיעים פושעים, ארגוני פשע ,מאפיה וכדומה בכל העולם?
        מוצאים פושעים אחרים שיודעים מה היה , מוצאים משהו עליהם ולוחצים עליהם להיות משתפי פעולה ועדי מדינה , זה קורה בכל מדינה בעולם , זה חוקי, וזה מוכר בכל בית משפט בעולם .
        זה אפילו חוקי לעשות להם תרגילים ולשקר להם .

        1. עזוב שטויות רק לוזרים מורידים ראש ממשלה דרך מערכת המשפט, ווינרים מורידים אותו עם 3 יריות בגב.
          ובדיוק כשאני רושם את ההודעה הזו מפרסמים בחדשות 13 שפעילי ימין שרים שירי הלל לבוגד הכי גדול בעם ישראל בעידן המודרני.

      2. +1000
        אם רק היה איזשהו קשר בין השקרים של ביבי לבין המציאות… אם היתה איזושהי ראיה, אחת, לקונספירציה שלפיה מנסים לתפור תיק לביבי על כלום. בשביל קונספירציה כזאת צריך שיתוף פעולה של התקשורת (כמה מאות עיתונאים), להב 433 (כולם, כן? כולל מזכירות, בני/בנות זוג, מנקות, וכל חוקר או חוקרת שכבר סיימו את תפקידם בשנים האחרונות, כולל שלושה ניצבים שהתחלפו בינתיים ומונו כולם באישור השר לבטחון פנים מהליכוד), פרקליטות מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה (שוב, כולל כולם), פרקליטות המדינה, שכידוע גם מחזיקה חומרים על מנדלבליט בשביל לסחוט אותו, רוני אלשיך, ועכשיו גם השופטים. מדובר על כמה אלפי אנשים, שסטטיסטית חלקם ימנים בדעותיהם. כל האנשים האלה מכירים את המזימה ומצליחים להסתיר אותה מהציבור. אותו ביבי ואותם תומכים שלו שזועקים כל הזמן שהוא חף מפשע עד שיוכח אחרת (למרות שאין מחלוקת על חלק גדול מהעובדות, לפחות בתיקי 1000 ו-2000), לא טורחים להביא ראיה אחת להאשמות שהם מטילים, שלא לדבר חלילה על הגשת תלונה על דבר כל כך חמור כמו תפירת תיקים שנועדה להפיכה שלטונית. הגיוני בסך הכל.

        1. לך תבין…. ובסוף מה שיפיל אותו זה משהו זניח כמו 20% אבטלה והבטחה לא ממומשת ל 750 ש"ח . (הערה שלי: טארצפ בחיים לא היה נתפס על הבטחה כזאת מינורית. הוא היה מבטיח מאה אלף למשפחה. אם כבר לשקר לכל העולם. תלך בגדול)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט