מעורב הופס לשבת בערב/ תוצאות האתגר / מנחם לס

I. תוצאות האתגר

 

אני לא טוען שה-15 שבחרתם נופלים משלי, אך באתגר כתבתי את מספרי 1 עד 15 ללא המספרים הזוגיים וזה היה צריך לתת קצת "עזרה" בניחוש את מי שמתי, ובעיקר מאחר ונתתי רמזים. טוב, לפי הסדר 15 הסמול פורוורדים שבחרתי עם CLUES ל-"זוגיים" הם: 1. לברון, 2. דוראנט, 3. כרמלו אנטוני, 4. פול ג'ורג', 5. פול פירס, 6. לואי דאנג, 7. ג'אש סמית', 8. קאווי ליאונרד, 9. רודי גיי, 10. ניקולאס באטום, 11. ת'דיוס יאנג, 12. דני גריינג'ר, 13, צ'נדלר פרסונס, 14. גורדון הייוארד, 15. שון מריון.

 

II. השנה של הסנטרים?

 

 

אני לא רואה שביל ראסל או וילט צ'מברלין נמצאים באיזה שהוא רוסטר העונה, ואני גם לא רואה שחקנים כהאקים אולג'ואן או פטריק יואינג דופקים בדלת. אבל שורה של סנטרים כברוק לופז, גרג מונרו, רוי היברט, יואקים ניואה, דמרקוס קאזין, ודוויין האוארד,  כו יתחילו לשחק עוד 10 ימים. לדעתי 15 הסנטרים הטובים בליגה הם דוגמא נאמנה לדעתי שהעונה היא העונה שבה ישחקו סנטרים טובים יותר משהיו ב-20 השנים האחרונות, והנה הם לפי הסדר של עדיפותי:

1. דווייט האוארד.

2. ברוק לופז

3. יואקים נואה

4. רוי היברט

5. ניקולה פקוביץ'

6. מרק גאסול

7.  דמרכוס קאזין

8. טייסון צ'נדלר

9. דיאדרה ג'ורדן

10. עומר אסיק

11. אל הורפורד

12. גרג מונרו

13.אנדרסון וורז'או

14. אנדרו בוגוט

15.  לארי סנדרס

(לא הכנסתי את טים דנקן, כריס בוש, אל ג'פרסון, ופאו גאסול כי הם יותר פאור פורוורדים מסנטרים)

 

III. הפתעת הפרה-סיסון: מייק ביזלי

 

 

7 שחקני מיאמי נחבחרו בטופ 6 של עונת הדראפט שלהם. בתגובות למי שבא יכול לרשום את שמם. מייק ביזלי הוא ביניהם, ובינתיים הוא "הפתעת הפרה-דראפט" לפי איתן סקולניק, כתב ה-NBA של פאלם ביץ' פוסט. במשחק בין "הלבנים" והכחולים" – משחק של 48 דקות עם פט ריילי אחד משלושה שופטים, מייק ביזלי היה הקלע מס' 1 על המגרש עם 21 נק' ב-8 מ-11, 7 ריב', 5 אסיסטים, 2 חסימות, ואף איבוד כדור. השומרים עליו התחלפו: לברון, שון בבטייה, ואדוניס האסלם.

בינתיים הוא ה-"PERFECT CITIZEN", מגיע לאימונים ראשון, מתאמן ברצינות, מקשיב למה שנאמר לו, משחק מצויין, ואומר את הדברים הנכונים. לדוגמא:

"I've seen a lot. I've been through a lot. I've experienced a lot. I'm humbled. It definitely humbled me," Beasley says. "I'm definitely a different person — not as carefree. More aware of life, not just basketball, life period."I'm coming here with an open mind. I'm coming here knowing this .team doesn't need me. I'm coming here to work hard, stay out of the way and just have fun."

אריק ספואלטרה אמר: "הוא נראה 'טרי' יותר מוה השחקנים. הוא נראה רעב לשחק. הקליעה שלו מחצי מרחק חזרה להיות בין הטובות בליגה. ישנן לי הרבה אופציות איתו כשחקן שאעלה מהספסל. הוא ישחק לרוב "3", אבל אני יודע שאני יכול להשתמש בו כ-"4" וכ-"2". הכל לפי הצורך. הוא מרגיש כאן בבית, וחבריו הוותיקים בהיט אומרים שהמרגש איתו הוא כאילו הוא מעולם לא עזב!"

 

 
Game 7 in Miami: Heat 95, Spurs 88 - Miami Heat shooting guard Dwyane Wade (left), LeBron James (center) and Chris Bosh (right) celebrate after winning their second straight NBA championship.
 
 
 

IV. האם רוז מתאמץ מדי?

 

תנו מבט בזרועות "החדשות"!

 

ללא יואקים נואה וללא ג'ימי בטלר, הבולס ניצחה ביום ששי בערב את הפייסרס 98-103 ביונייטד סנטר שלה במשחק חם וסוער כאילו היה זה משחק פלייאוף ולא משחק אימון. שני המאמנים ת'יבודו וווגל 'ניכנעו' לשחקנים שהראו במשחקם שהם משחקים 'על אמת'.

דרק רוז שילשל 32 נק' וכשנשאל אחרי המשחק אם זאת לא שטות להתאמץ ככה לפני פתיחת הליגה, הוא הגיב: "מי מדבר על להתאמץ? אתה רואה זיעה נוטפת ממני?".

אם הוא קבר את ה-32 שלו במשחקו הנפלא "ללא התאמצות", אני לא יכול לחכות כיצד ישחק עם התאמצות.

פרנק ווגל, מאמן הפייסרס, הגיב: "אני, לפחות, לא ראיתי אותו אף פעם יותר טוב!".

המשחק הפך למשחק מלוכלך ממש: CHEAP SHOTS,  מלים מלאות ליכלוך. אפילו פקה-פקה לא היה כי הכל היה "פאק יו". השופטים עצרו ואמרו שיתחילו לתת טכניים על כך. המשחק המשיך בסערה עד שבדקותיים האחרונות זה היה "FREE FOR ALL", על כל הקופה, ורוז המנצח הגדול. הרבה אהבה לא תמצא עם שתי הקבוצות הללו.

 

V. הנטס חתמו טקסט: מתבשלת אלופה חדשה!

 

לברון ג'יימס  שעט בפול ספיד לאורך הליין, ואז ראה את כריס בוש רץ לסל פנוי. הוא היטעה את שומרו ומסר לכריס. סליחה: ניסה למסור. פתאום זרוע מוכרת חסמה את הכדור כי היא ידעה למפרע מה לברון עומד לעשות. הזרוע המוכרת היתה של אוייב מוכן וותיק, אחד היחידים בליגה שלא חושש מלברון ולא חושב שלברון טוב ממנו: פול פירס, הסמול פורוורד של הנטס, קודם הסלטיקס.

לא עברו יותר משתי דקות אל תוך המשחק ושני הלוחמים הוותיקים הללו כבר זרקו מבטים מלוכלכים אחד לעברו של השני, מבטים חדים כסכין, ונסיון 'אחד-על-אחד' של לברון על פירס ומיד אח"כ פירס על לברון, ושימותו ה-8 האחרים על הפארקט. השניים באו לקרב נוסף פרטי, והאחרים יכולים לחכות. קודם זרוע של פירס ל-TORSO של לברון. אח"כ חיבוק מפלצתי של לברון על פירס. מבטים קודרים. חיוכים מלאי לעג. פקה-פקה בו השפתיים נראו אבל הקול לא נשמע.

"A MESSAGE", ענה פירס אחרי המשחק לעתונאים כששאלו מה היתה המטרה למבטים המלוכלכים, פיזיות לא מתאימה לפרה-סיסון, ורצון ממשי לנצח. "מסר", הוא אמר. "לשלוח מסר ראשון למיאמי כדי שיהיה להם על מה לחשוב בטיסה הביתה".

פירס ניצח בדו קרב ביניהם, כפי שהנטס ניצחה במשחק 62-86. קהל הנטס פרץ בתשואות וקריאות מלוכלכות לעבר מיאמי ושחקניה. הקהל של ברוקלין – וזו הבטחה ממני – יהיה הקהל הקשה והבוטה ביותר בליגה כי לגור בברוקלין עושה ממך בוטה וקשה. לברון רק חייך אחרי המשחק: "אנחנו מרשים להם לענות עד שתתחיל העונה. שייבנו להם מגדלים באוויר ושיחלמו חלומות פז. לנו זה לא היה יותר ממשחק אימון נוסף. להם זה הסיפוק בלנצח את האלופה. כולם מנצחים את האלופה, עד שהעונה תתחיל. אז הם נהנים 'WHILE IT LASTS'. איחולים לנטס!".

קווין גארנט ופול פירס לא פוחדים מלברון. פעמיים משלוש הם חנקו אותו וגברו עליו כששיחקו בבוסטון והוא בקליבלנד. גארנט אמר: "עבורינו הוא אותו לברון. הדבר השונה היחיד הוא הגופייה שלו. אנחנו יודעים כיצד לנצח אותו!". אבל אולי הייתי צריך להזכיר להם שבשתי העונות האחרונות לברון גבר עליהם, בעונה האחרונה אחרי שהיה לירוקים כבר יתרון 3-2 במשחקים.

 

 

לא. לא הייתי צריך להזכיר. כשהוא כבר לבוש בחליפתו והאוזניות על אוזניו, נאמר לו מה שגארנט אחר בקשר לשני ההפסדים כשהיה בקאבס. הוא הגיב לפני שההיט עלו לאוטובוס שלקחם לשדה התעופה: "את הבחורים האלה כנראה צריכים להרוג. להורג אותם ואז לשפוך חול. כנראה שסתם להשפיל אותם ולהשאיר בהם מעט חיים זה לא מספיק כי הם לעולם לא לומדים!"

 

s

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. 15. דרומונד
    14. מונרו
    13. מקגי
    12. הורפורד
    11. פקוביץ'
    10. לי
    9. דיוויס
    8. נואה
    7. ביינום
    6. קאזינס
    5. צ'נדלר
    4. גאסול
    3. לופז
    2. היברט
    1. הווארד

  2. פקוביץ' לפני גאסול? אתה לא רציני פרופ'.
    צ'נדלר בירידה.
    פאו גאסול צריך להכלל, בלייקרס של העונה יהיה בעיקר סנטר.
    טפו טפו טפו… אם ימשיך כמו הפרה סיזון, קאזינס בטופ 3.

  3. אני מת על פול פירס אבל עם כל הכבוד הוא לא מסוגל להתמודד עם לברון. אם הנטס מסתמכים עליו שיתמודד איתו הם בבעיה רצינית. מעניין אותי איך קירילנקו יתמודד בלשמור על לברון.
    נראה לי קבוצות יתחילו לשנן איך קוואי שמר על לברון בגמר הNBA וינסו לחקות את השמירה האישית והקבוצתית של הספרס על לברון.
    בכל מקרה לדעתי האליפות לא תעבור באיך לעצור את לברון אלא באיך לעצור את שאר השחקנים. אם קבוצה תצליח להתמודד עם הצוות המסייע של לברון היא תיקח אליפות לדעתי.

  4. מונרו הוא לא סנטר.

    ליאנג אין מקום ברשימת הסמול פורוורדס הטובים – בהנחה שהוא בכלל ישחק בעמדה הזו העונה – מה שלא קרה בשנים האחרונות בכלל.

      1. דוד – אני מדבר על דברים שאין לך מושג לגביהם כנראה, אז לפעמים פשוט עדיף לא להגיב, להקשיב, וללמוד.

        הסמול פורוורדס של פילדלפיה בעונה שעברה היו טרנר, דורל רייט, ולפעמים קצת ניק יאנג ודמיאן ווילקינס.

        תאדיוס יאנג היה הפוואר פורוורד הפותח, ולא שיחק דקה אחת של סמול פורוורד כל העונה (!)

        זה ברור וידוע לי ולכל אחד שמבין עניין ומכיר את הסיקסרס, אבל לצערי גרמת לי גם לטרוח לוודא את זה ב 82games.com כאילו שהייתי צריך…

        ומה הוא מונרו אם לא סנטר ?
        תשאל את אנדרה דראמונד
        (שאתה כנראה משוכנע שהוא פאוור פורוורד…)

  5. ווצביץ נתן עונה מרשימה של 13-11 בנקודות וקרשים אבל הוא צריך להראות יציבות ואפילו להשתפר עד עכשיו הוא נתן עונה אחת טובה לא משהו שג'מאל מגלויר לא עשה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט