מעורב הופס ליום ה': יש כדורסל! / הדדליין של 'האמא של האתגרים' הועבר לשבת בחצות / מנחם לס

1. נותן יום נוסף ל'אם האתגרים', עם דוגמת ניקוד והוראות

(סתם תמונה שמצאתי. אני מקווה שזה לא מטריד במיוחד!)

החלטתי לתת יום פתרון נוסף ל 'אמא של האתגרים' כי היו כמה שאלות בקשר לניקוד וכו'. אז ככה: את התשובות שולחים לי באימייל ל- meless1937@gmail.com

עדיף בקובץ 'וורד' שתצרפו לאימייל, אבל למי שאין וורד שיכתוב את התשובות באי מייל עצמו.

בקשר לניקוד אני נותן הפעם דוגמת חישוב לניקוד באתגר "1" שהוא הניקוד ל-MVP. (כל הבחירות ל-"1" עד "6" יחושבו באותה צורה.

"7" יחושב מעט שונה.

נא שימרו את בחירותיכם ושימרו את הדרך לחישוב תוצאות האתגר שלכם, כי כשיבוא היום, כל אחד עושה חישוב עצמי ושולח לי ס"ה נקודות על כל אתגר מ-"1" עד "7", ואז סך הכול הכללי.

2. האתגר

1.מי יהיו חמשת הראשונים ב-MVP לפי סדר בחירתם

2. חמשת הראשונים ב-'רוקי העונה' לפי סדר בחירתם

3.חמשת הראשונים ב-'השחקן המשתפר' לפי סדר בחירתם

4. חמשת הראשונים ב'השחקן השישי' לפי סדר בחירתם

5. חמשת הראשונים ב'שחקן ההגנה' לפי סדר בחירתם

6. חמשת הראשונים ב'מאמן השנה' לפי סדר בחירתם

7. שלוש החמישיות הראשונות.

ה-NBA תודיע את המנצחים בכל הקטגוריות ורשימת 5 הראשונים, ושלוש החמישיות הראשונות בזמן הפלייאוף כנראה. לא הכל יחד, אלא קטגוריה אחרי קטגוריה וכמובן שנפרסם זאת באתר.

3. הניקוד ייעשה ע"י כל אחד בצורה הבאה:

מ-"1 "עד "6" אתה נותן לעצמך 10 נקודות על כל פגיעת בול של חמשת הראשונים בסדר שניבחו. ואז אם 'המרחק' שלך (למעלה או למטה, לא משנה!) מהנבחר האמיתי הוא 1 אתה מקבל 5 נק', אם המרחק הוא 2 אתה מקבל 4 נק', אם המרחק הוא 3 אז אתה מקבל 3 נק' ואם המרחק הוא 4 אתה מקבל 2.

לדוגמא: בחירת העתונאים היא 1. יאניס, 2 לברון, 3 הארדן , 4. לוקה, אנטוני תומאס

ואתה בחרת: יאניס, הארדן, לברון, אנטוני תומאס, יוקיץ'

הניקוד שלך הוא 10 על יאניס, 5 על הארדן (מרחק של 1 מהעתונאים) 5 על לברון (מרחק של 1 מהעתונאים), 5 על אנטוני דייויס (מרחק 1 מהעתונאים) או יחד 25 נקודות!

(וכך הלאה עד, וכולל "6")

ניקוד החמישיות הוא כזה:
א) ניקוד החמישייה הראשונה: אם שחקן החמישייה שלך נבחר לחמישייה הראשונה אתה מקבל 10 נק' על כל שחקן. אם הוא נבחר לחמישייה השנייה אתה מקבל 5 נק', ואם ניבחר לחמישייה השלישית, אתה מקבל 3 נק'.
ב) ניקוד החמישייה השנייה: אם קלעת בול – 7 נק' על כל שחקן. אם השחקן שבחרת לחמישייה השנייה נבחר לחמישייה הראשונה או שלישית – 5 נק' לכל אחד.
ג) ניקוד החמישייה השלישית: כל שחקן בחמישייה ה-3 שלך שקלעת בול – 5 נק'. את שחקן שבחרת לחמישייה השלישית נבחר לחמישייה השנייה 3 נק', ואם הוא ניבחר לחמישייה ה-1 אז אתה מקבל נקודה אחת.

המנצח יקבל ממני גופיית NBA רשמית עם שם השחקן כמבוקשו. מקום שני צעיף NBA עם שם הקבוצה, ומקום שלישי מגבעת NBA עם שם הקבוצה. זה ייעשה מיד כשהטיסות לישראל יאושרו לאמריקאים ללא בידוד לשבועיים. המזוודות כבר ארוזות. אז נארגן מפגש הופס בפארק הירקון. אני לא יכול לחכות.

בינתיים ענו לאתגר יחיעם לב, מיכה לוי, יגאל בורוביץ', זיו פנמה, רועי ויינברג, אלרן רותם, גדי הלוי, שחר צ'קוטאי, ומנחם לס. אל תתנו ל-9 מאיתנו (למעשה 8 כי אני אוותר אפילו אם אזכה, ואני מניח שאזכה) לזכות כך מההפקר. אני מקווה שהיום ומחר תגענה רשימות רבות!
שוב: היענות לאתגר  עד שבת בחצות. זוהי אחריותכם (1) לשלוח לי את בחירתכם, (2) לשמור את בחירתכם , (3) לשמור את המדריך לחישוב תוצאת האתגר ו-(4) לחשב את תוצאתכם הסופית ולשלוח אותה אלי ל-  meless1937@gmail.com

4. המאמן בראון מסביר את השינוי המדהים בזריקת הג'אמפ של בן סימונס (אבל למוחות מלאי חציר כמו של האשך ושימון מאומה לא יחדור)

5. דווייט האוארד – עם אנגלית של ילד מפגר מקזחסטן (הדגשתי בפונט שחור את השפה שלו!)

6. כיצד לוקה והמבריקס יכולים לנצח את הכול!

7. גם פטריק בברלי עזב את הבועה בגלל 'עניינים אישיים'

עד עכשיו השחקנים שעזבו את הבועה או הגיעו מאוחר בגלל 'עניינים אישיים דחופים הם ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, מנטרזל הראל, דווייט האוארד, ועכשיו פטריק בברלי. איך זה שבמשך עונה רגילה לא קורים עניינים אישיים שלא סובלים דיחוי?

8. מרווין באגלי מהקינגס סיים את העונה עם הנקע ברגל!

מרווין באגלי, שמשך כל העונה ידע רק פציעות (השתתף בס"ה ב-13 משחקים כל העונה) נקע את עקבו הימני, והוא לא יחזור לשחק העונה.

מכה קשה לקינגס!

9. אלכס קרוסו נאלץ לוותר על חתונתה של אחותו!

"אני אוהב את אחותי. היא נשמה שלי. אבל בגלל היעדרו של אברי בראדלי, אני יודע שתפקידי יגדל ואני התאמנתי בימים האחרונים כל כך קשה שאני ממש נופל מרגלי. צלצלתי ובקשתי סליחה. היא ענתה, "GO GET THEM!"

10. ריקי רוביו – "חיובי

11. בול בול נראה INCREDIBLE!

בול בול, בנו של מנוט בול ז"ל, שיחק כל כך טוב, כל כך מעל הרמה שציפו ממנו כשחקן עתידי שקלע 16 וקטף 10 ריב' עם ש-ש – סיפרו אותן, 6 חסימות (והכל ב-32 דק') כשהוא מפליא במשחק הנצחון של דנבר על וושינגטון (82-89) שה-NBA (אני עדיין לא יודע מי ב-NBA) הורה על בדיקת מסמים מיד אחרי המשחק.

DRUG TESTS חייבים להיות רנדומליים, אבל כנראה שהפעם מישהו החליט לעשות DRUG TEST שאינה כה 'אקראית'.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. תודה רבה דוק, מעורב נהדר.
    בול נראה מבטיח, אבל צריך לקחת בפרופורציה – משחק הכנה מול אחת מהקבוצות הכי גרועות בבועה, אם לא הכי.
    אני מאמין בלוקה בפלייאוף, אולי לא יותר מדי באובייקטיביות, שלגביו אי אפשר להאשים אותי בה, אבל בהחלט יוכלו להפתיע, כמו גם הראפטורס שכתבתי עליהם כבר כמה פעמים ומאוד מסכים עם אוקונור כאן.

  2. אחלה מעורב, תודה רבה מנחם.
    .
    רוחות חדשות מנשבות בפילי – סימונס ב-4, סימונס זורק שלשות, ובראון הוריד את הזקן…
    אבל האמת שהפרגון שלו לסימונס יפה וחשוב, והוא גם הזכיר שם את השימוש הכפול – סימונס ב-4 כחלק מהחמישיה, ומחזיק יותר בכדור עם המחליפים, יהיה מעניין לראות את הבאלאנס בין שני התפקידים האלה.
    .
    קארוסו מגלה ממבה מנטליטי
    The guy means business
    .
    רק בריאות לרוביו.
    .
    אני חושב שגם במהלך השנה שחקנים יוצאים לפעמים מהסיסטם זה פשוט פחות אירוע אז אנחנו פחות מודעים לכך.

  3. קארוסו נשבע אמונים למלך והצהיר על נאמנות שלא יודח מהליגה. המלך אסר עליו לצאת לחתונה בפאסיב. האשך עם הסיפור בהמשך.
    הצצתי אתמול לכמה דק קליפרס מגיק לא נורא בכלל לשחק בלי קהל. גם לא רואים את האלה עם הבירה שהשחקנים עפים עליהם להציל חוץ וצועקים דיפנס.
    סוויט לו נשאר אותו דבר עדיין נכנס במגן וזורק ראש להוציא עבירה. הקוריוז למד ממנו עוד בעונה שעברה את הטריק הזה. בכל אופן יותר בריא.
    מנחם 3 שנים נפלת למלכודת הסרטונים. עד שאני לא רואה קליעה דה פקטו לא מאמין לשום סרטון.
    לדעתי נראה אותה פילי עם אותם התרגילים. אולי טוביאס יקלע את המבטים החופשיים שהוא מקבל אבל הוא עסוק בהפגנות.
    שמעתי שדנבר שיחקו עם יוקיץ פלאמלי ובול בול 😂
    נראה אותם מנסים את זה בפלייאוף…
    כל השחקנים שיצאו מהבועה זה בטח קורונה.
    הבועה לא אמורה להיות סטרילית? איך הם כולם נדבקים? נראה לי הם משחררים אנקונדה בשקט בלילות ומתגנבים החוצה.

    1. בחמישייה הפותחת של דנבר אתמול הכי נמוך היה גרמי גראנט כגארד לצד יוקיץ רכז. בול ומילסאפ ופלאמלי השלימו את החמישיה הפותחת הכי גבוהה שהיתה אי פעם אני מנחש

        1. אכן, אבל עדיין היה מעניין מאוד לראות איך יוקיץ משחק אשכרה רכז, יענו, הוא השחקן עם השליטה בכדור הכי טובה על המגרש והוא זה שמכדרר לעבור את החצי בהתקפה מסודרת שמתחילה אחרי עצירה כזאתי או אחרת כי אין מארי, אין בכלל אף גארד בליינאפ. מצד שני, נרדמתי רבע שלישי, אז אולי לא כזה מעניין

            1. או כי הייתי עייף, שני זאטוטים בבית, משרה מלאה בסטראטאפ חדש. היום שלי מתחיל ב-6 אם ההתעוררות של בן ה2.5 זמן איכות בוקר, מארגן לוקח אותו לגן, ומשם לעבודה, חוזר בערב, מקלחות ארוחת ערב הרדמות טיולים עם הכלב, ומתפנה רק ב22:00 וזה אם אישתי ואני לא מתווכחים על הא ודא.

            2. כולנו היינו שם שרת יקר, תהיה חזק. גילרי – תקרא את סדר היום של השרת – לא היה מזיק לו איזה באבל, הא? מה אתה אומר? וטיפה ברצינות – תראה מה אדאמס אומר בפוסט של האיסלנדי – הם לא בסוריה. יש מלונות פאר, גולף והרבה זמן פנוי – ואין את יום העבוד השני. זה גם לא לנצח וגם שווה להם המון כסף.
              אף אחד לא אומר שהם לא אוהבים את המשפחות ולא מתגעגעים.
              זה לא מצב אידיאלי, ברור, אבל לא מדובר רק בעבודה שלהם, חלקם הגדול לא יכול לחיות בלי כדורסל. גם במהלך העונה הרגילה הם הרבה מאוד זמן לא נמצאים בבית. קבוצת פלייאוף משחקת מעל 50 משחקי חוץ בשנה (כולל הכנה), יש נסיעות ארוכות.
              .
              מעבר לזה – הם באים אחרי שלושה או ארבעה חודשים רצוף שהיו בבית עם המשפחה והילדים. בגלל זה קשה להם להתנתק מצד אחד, אבל יש גם קצת אובר-דוס מצד שני. תאכלס – מי מאיתנו – אם היו מציעים לו לבוא עכשיו לבאבל לסקר את המשחקים בשכר עתק, ולהתנתק לשם כך לחודשיים או שלושה – לא היה לוקח את הג'וב? פיפטי פיפטי…

            3. שבועיים – בטח.
              חודש – אולי
              שלושה חודשים – לא.

            4. + 100
              תשובה מעולה. לא נותר לי אלא להסכים.
              מה שכן – שש קבוצות יילכו הבייתה עוד שבועיים. לגבי משפחות בפלייאוף – היה דיבור על זה כמדומני, קשה לי להאמין שימנעו מהשחקנים שיגיעו לגמרים האיזוריים לפגוש את בני המשפחה.

            5. אחרי הסיבוב הראשון יגיעו בני משפחה.

            6. קשוח.
              אבל יש חיילים אמריקאים עם ילדים קטנים שמשרתים מעבר לים או על הים, ויש גם אולימפיאדות ומונדיאלים. קראתי איפה שהוא שלברון אמר שזה מצב לא נורמלי, אבל שנת 2020 לא נורמלית. אני חושב שזה די מסכם את זה, זה אירוע חריג של פעם בחיים.
              .
              מעבר לזה – הליגה יכלה לבחור להתנהל אחרת, אני חושב שחלק מהשיקול כאן היה גם כלכלי – יש כאן הייפ מטורף של 'באבל' מסחרי שבא, בין השאר, לפצות על ההפסדים מהקהל, טלוויזיה והימורים. אבל זה כבר ויכוח אחר ואין צורך להכנס אליו. הערב כרמלו נכנס למעגל הלחימה אז אסור לי להקלע להסחות דעת.
              .
              מעבר לזה 2.0 הבנתי שציון בדרך חזרה לבועה. לא באמת חשבנו שהוא יפסיד משחק רישמי. או שאני טועה… 🙂

            7. וכמה זמן זה מונדיאל או אולימפיאדה…
              הטיעון על זה שיש אנשי צבא הוא מגוחך. הם ידעו למה הם נכנסים. הבאבל לא היה בשום חוזה שהשחקנים חתמו עליו.
              (ולכן גם ניתנה להם ההחלטה בנידון).

            8. שרת, יש לי כל כך הרבה חברים כמוך, מתארים לי לו'ז מטורף, בקושי רואים את הילדים, ועדיין מוצאים זמן להפיל כאן מאה תגובות ביום 🙂 .

            9. שלא לדבר על הזמן שלוקח להתעדכן בענייני קונספירציות קורונה למיניהן 🙂

            10. כשיש לי איידל טיים בזמן בילד או דיפלוי או קומפילציה ארוכה אני נכנס להופס. האמת שאין לי חיים כל כך חוץ מהמשפחה העבודה והופס תוך כדי. אבל לאחרונה אני מרגיש שליחות לעורר את כולם מסיוט הקורונה שלהם לפני שיהיה מאוחר מידי והסדר העולמי ישתנה.

  4. תודה דוק.
    .
    סימונס הרוויח את הביקורת על עצמו בצדק. חובת ההוכחה עליו
    .
    באגלי מצטייר כרגע כסם בואי מודרני. באסה כי הוא מוכשר מאוד

    1. +100
      ממש חבל מה שעובר עליו.
      הדרך להקטין את הסיכון לפציעות היא חיזוק הדרגתי של אותם אזורים מועדים. מניח שמטפלים בזה אבל אולי הוא חוזר מוקדם מדי ולא מספיק הדרגתי למקרה הספציפי שלו?

      1. לא אומר שכל מי שעזב, אבל כן, הגיוני לי מאוד שהוא עזב את הבועה כדי להבריא מבחוץ, ובינתיים שולחים בדיקות שליליות מזוייפות, כדי לזרז את החזרה. ברגע שיהיה שלילי באמת פתאום יסיים את האירוע המשפחתי, יחזור לבועה, יבדק שם על ידי הליגה, יימצא שלילי, ויחזור ישר לשחק. אני גם לא אתפלא אם סילבר מודע לטקטיקה הזו ומעודד אותה בדלתיים סגורות.

          1. היה לי ברור שישר תנמיך את התגובה שלי כקונספירטיבית, חשבתי פעמיים אם לשלוח אותה. אגיד לך בינתיים, שאם אתה ישר מניח ומבטל את מה שכתבתי כעוד קונספרציה מסויימת, אז אתה לא פחות משה תמים שהוא כרגע חלק מהעדר העולמי.
            .
            אשתדל עוד מעט להרחיב למה מה שכתבתי קודם בכלל לא מופרך ובתכלס ההסבר הכי רציונאלי למצב הנוכחי.

            1. בין אם היא אמיתית או לא.

            2. איזה תמים אני חשבתי ששלחת לי לינק שמסביר מה האירוע המשפחתי שזאיון נאלץ להיעדר בגללו

            3. סלח לי אבל אין לי כח להיכנס אותך לויכוחים על תאוריות קונספרציה.
              זאיון כבר חטף תביעה על משהו שהוא ניסה לחשש (לכאורה).
              ואם זאיון וווסטברוק והארדן ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד מתחילים להחסיר את הבועה בגלל קורונה אז היא תתפוצץ. אתה פשוט תמים אם אתה מאמין בביטחון מוחלט שלא עושים של חלטורות בבדיקות רק כדי לשמור על הבועה.

            4. אין לך כח להיכנס לויכוחים אז אל תעלה תיאוריות קונספירציה…

            5. אוקי, קבל את התנצלותי

    1. שרת העוזבים לא חולים "בקורונה מוסווית" משום שהם יוצאים לתקופה קצרה מ-14 יום וחוזרים. אם מישהו יחלה בקורונה הוא יצא לפחות לחודש

  5. תודה מנחם
    .
    גרוש וחצי על המשחקים של אתמול – ההתרגשות הייתה בשיאה. הקהל עמד על הרגליים, אהמ פחות…
    המשחקים הראשונים של הערב היו צמודים לכל אורכם מכיוון שהשחקנים לא ניסו. בקליפרס- החמישייה הייתה סבירה, ונראה שהלכו בכוח להחזיר את גורג לכושר והוא אכן קלע 18. סוויט לו מהספסל מוסיף 22, נואה הוסיף הגנה בקטנה ויכולת מסירה בקטנה. העומק של הספסל מכריע את המשחק ברבע האחרון.
    בצד הביתי אורלנדו נראית כמו אורלנדו, ווצ מוביל את הקבוצה ורוס עולה מהספסל וקולע. קרטר-ווילאמס נתן משחק טוב.
    .
    במשחק השני דנבר עלתה עם חמיישית ביג-בול יוקיץ רכז, גראנט 2 בול 3 מילסאפ ופלאמלי בגבוהים. אחלה דרך להתחיל בגדול. ווש לא באמת איימה על הניצחון. דנבר שלטה ברגעי ההכרעה עם הספסל.
    .
    ברוקלין נראית כמו קבוצה בליגת הקיץ. יש לה שחקנים צעירים וחלק גם לא מוכרים. כריס ציאוזה, גרמיה מרטין. ספגו הפסד של 30 הפרש. אין להם באמת מה למכור.
    הפליקנס הגיעו רעבים ומלאי ביטחון. שלטו מהתחלה ללא עוררין. גם העומק של הספסל נראה טוב עם 14 ממור וניקל אלכסנדר.
    .
    מיאמי עלתה רותחת בראשות רובינסון שתפר 4 שלשות פנויות. אך לאחר שבטאלר ודראגיץ יצאו הם לא הצליחו לקלוע ונוצרו חורים רבים בהגנה. האזורית שהם ניסו הקשתה על השלשות אך הצבע היה פרוץ לחלוטין כולל אליהופ מהצד החלש, הנוכחות של גבוה בצבע הייתה חסרה. אגב באטלר ודארגיץ במהלך העונה היה נראה שהם לא מתחברים טוב על המגרש ואתמול הם היו מעולים ביחד וצחקו ונראה כימיה טובה ביניהם. הירו אמנם היה סביר מינוס אבל מנעלית הוא הרשים אחרי משחק קליעות מזעזע ברבע הרהיעי הוא לקח את המושכות והוביל לניצחון.
    סקרמנטו כאשר היא שיחקה מהר היא שלטה וניצלה את החולשות של היריבה. הילד להט לעומתו בוגדנוביץ שיחק רע.
    .
    מבחינת המגרש – בהתחלה הרגיש עצוב ואז מתרגלים. הספסלים נראים כאילו הם בתאטרון בתא הכבוד עם המושבים הנפרדים. המסכים בצדדים נראו כמראה ורק כשהדלעקו אותם עם סרטונים של האוהדים בקהל זה נתן איזהשהוא אווירה
    בליג פס עשו אצל דנבר משחק עם פרשנים בזום. אישית-פחות אהבתי את הקונספט. בנוסף הוסיפו אפשרות לפיקטצר-אין. כלומר שאפשר לראות את המשחק בקטן במקביל לאינטרנט. כמו שיש בפייסבוק וביוטיוב ובמקומות אחרים.

  6. דון שימון איבד את כוחו וסקוטי הורחק 😂😂😂 לא ישחק היום.
    האמת מכבי צריכים לתת להם בראש גם בלעדיו. הם אוסף שחקני ליגה ב.
    נראה אם אבדיה ניחן בקצת לוקה😎
    אני צופה מלא זריקות של דורסי לא יודע אם יכנסו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט