מעורב הופס ליום רביעי: 'האמא של האתגרים' (כי המורה שלי קווינט לימד אותי בכתה ב' 'להכות בברזל כשהוא חם') / מנחם לס

***********

1.האמא, האבא, והדודה של האתגרים (שנושא גם פרסים של ממש ל-1, 2, ו-3)דדליין ששי בחצות (הכל נשלח אלי לפרטי)

חשבתי לעשות זאת ביום ששי, אבל התגובות הנלהבות לדיון שלי מאתמול נטעו בי רעיון לאתגר של ממש. חשבתי להכניסו ביום ששי, אבל נזכרתי במורה שלי קווינט שלימד אותנו בכיתה ב' להכות בברזל בעודו חם, והנה אני יוצא אתו כבר היום/

פעם האתגרים היו חלק חשוב מהאתר אבל לאט-לאט הפופולריות שלהם ירדה. אני חושב שאני יודע את הסיבה: גיל הגולשים של האתר עלה בהתמדה בשנים האחרונות. בשנים הראשונות שלנו היו בין הגולשים הרבה בני נוער. 'פינת הגולש הצעיר' מילאה את האתר בלפחות פוסט אחד בשבוע מילדים ונערים לרוב. היום יש לנו 'פינת גולש צעיר' רק כי יש לנו גולש צעיר חדש בן 16 – גילעד זריצקי. הוא לקח על עצמו פרוייקט רציני ביותר: להיות ה-GM של כל קבוצת NBA ולכתוב פעמיים בשבוע – על שתי קבוצות שונות – ותכניותיו לקראת העונה הבאה, עד שיסיים את כל ה-30.

הייתי בטוח שהוא לא יעמוד בזה. עסק כזה היה גדול אפילו על כתבי האתר הוותיקים. הבטחתי לו שאם הוא עומד בתריסר הקבוצות הראשונות הוא מוזמן לצוות האתר, ואם יסיים את הפרוייקט אני מביא לו לארץ גופיית NBA רשמית של שחקן כלבבו. בינתיים הוא עומד בהבטחתו כשעון (הרשיתי לו מדי פעם להחמיץ קבוצה אחת ולהעבירה לשבוע הבא, כמו במקרה של חופשת המשפחה באילת, כפי שיהיה השבוע)

אוקיי. שוב גלשתי. בקיצור, רמת האתר עלתה לא רק בכדורסל, אלא בפוטבול ובבייסבול כשאני שומע שעכברים אמיתיים החלו להיכנס לאתר לקרוא את טורי הפוטבול והבייסבול שלנו. בקיצור, הגיל הממוצע של הגולשים עלה (לדעתי הוא מסתובב היום אי-שם בגבול ה-35 פלוס-מינוס 3), ומטבע הדברים התגובה לאתגרים אינה מה שהייתה.

החלטתי לנסות פעם אחת, ואני מבטיח לעזוב אתכם במנוחה לחודשים הבאים.

אז כך: הדיון/אתגר אתמול היה די STRAIGHT FORWARD. אין יותר מאפשרות אחת או שתיים בכמה בחירות: ה-MVP יהיה לברון, ואם לא אז יאניס. השחקן המשתפר יהיה לוקה. מאמן העונה יהיה נרס. שחקן ההגנה כנראה יאניס (במיוחד אם יבחרו את לברון ל-MVP).

אז החלטתי לתת אתגר יותר קשיח: בחירת 5 הראשונים בכל קטגוריה. כל אחד ישמור את תוצאותיו מאתמול וישלים אותם או יתחיל הכל מחדש. אז ככה:

1.מי יהיו חמשת הראשונים ב-MVP (הכל מ-1 עד 6 הם לפי הסדר)

2. חמש הראשונים ב-ROY

3.חמש הראשונים ב-'השחקן המשתפר'

4. חמשת הראשונים ב'שחקן הששי'

5. חמשת הראשונים ב'שחקן ההגנה'

6. חמשת הראשונים ב'מאמן השנה'

7. שלוש החמישיות הראשונות.

ה-NBA תודיע את המנצחים בכל הקטגוריות ורשימת 5 הראשונים, ושלוש החמישיות הראשונות.

הניקוד ייעשה ע"י כל אחד בצורה הבאה:

מ-"1 "עד "6" אתה נותן לעצמך 10 נקודות על כל פגיעת בול של חמשת הראשונים. ואז אם המרחק שלך מהנבחר האמיתי הוא 1 אתה מקבל 5 נק', אם המרחק הוא 2 אתה מקבל 4 נק', אם המקחק הוא 3 אז אתה מקבל 3 נק' ואם המרחק הוא 4 אתה מקבל 2.

לדוגמא: בחירת העתונאים היא 1. יאניס, 2 לברון, 3 הארדן , 4. לוקה, אנטוני תומאס

ואתה בחרת: יאניס, הארדן, לברון, אנטוני תומאס, יוקיץ'

הניקוד שלך הוא 10 על יאניס, 5 על הארדן (מרחק של 1 מהעתונאים) 5 על לברון (מרחק של 1 מהעתונאים), 5 על אנטוני דייויס (מרחק 1 מהעתונאים) או יחד 25 נקודות!

ניקוד החמישיות הוא כזה:

א) ניקוד החמישייה הראשונה: אם שחקן החמישייה שלך נבחר לחמישייה הראשונה אתה מקבל 10 נק' על כל שחקן. אם הוא נבחר לחמישייה השנייה אתה מקבל 5 נק', ואם ניבחר לחמישייה השלישית, אתה מקבל 3 נק'.

ב) ניקוד החמישייה השנייה: אם קלעת בול – 7 נק' על כל שחקן. אם השחקן שבחרת לחמישייה השנייה נבחר לחמישייה הראשונה או שלישית – 5 נק' לכל אחד.

ג) ניקוד החמישייה השלישית: כל שחקן בחמישייה ה-3 שלך שקלעת בול – 5 נק'. את שחקן שבחרת לחמישייה השלישית נבחר לחמישייה השנייה 3 נק', ואם הוא ניבחר לחמישייה ה-1 אז אתה מקבל נקודה אחת.

המנצח יקבל ממני גופיית NBA רשמית עם שם השחקן כמבוקשו. מקום שני צעיף NBA עם שם הקבוצה, ומקום שלישי מגבעת NBA עם שם הקבוצה. זה ייעשה מיד כשהטיסות לישראל יאושרו לאמריקאים ללא בידוד לשבועיים. המזוודות כבר ארוזות. אז נארגן מפגש הופס בפארק הירקון. אני לא יכול לחכות.

אף בחירה לא יכולה להיות נרס/ספואלטרה. רק שם אחד. התשובות חייבות להיות מפורסמות באתר ממחר עד יום ששי. אני אביא את התשורות בביקורי הבא בארץ, במפגש האתר שנקיים בפארק הירקון.

שוב: היענות לאתגר היום עד יום ששי בחצות. זוהי אחריותכם לשמור את בחירתכם ביום שהיא פורסמה, וכן את המדריך לחישוב תוצאת האתגר.

כדי למנוע ויכוחים, אני מעתיק את כל פתרונות האתגר. אין דבר כזה "אחרי מחשבה שנייה, אני משנה דעתי". תחשוב לפני שאתה שולח. מה שאתה שולח הוא סופי!

מי שלא רוצה שהשכן יעתיק ממנו יכול לשלוח לי בפרטי או באטצ'מנט של 'וורד' או באימייל עצמו ל-meless1937@gmail.com (עד ששי בחצות). למעשה, עדיף שתשלחו לי בפרטי!

****************************

2. ככה זה ייראה ממחר בטיווי – BLACK LIVES MATTER!

3. נא להודיע לאבדיה שהדראפט הוקדם מה-25/8 ל-20/8

4. כריס פול הוא סוף-סוף במקום שלו: מנהל היחיד בקבוצה עם הכדור בידו!

"הסיפור הוא פשוט מאד", כותב ג'ונתן ג'ארקס ב-רינגר. "אחרי שהוא ניכשל משך שנתיים להתחלק בכדור באוקלהומה, הכדור עכשיו הוא בידיו בלבד, וזה המצב שהוא מעדיף להיות בו, והמצב בו הוא משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו".

עכשיו, ללא ראסל ווסטברוק, יש רק גנרל אחד לפקד על הצבא.

כולם ציפו שפול ייעלם אל השחור אחרי יוסטון. חשבו שהת'אנדר הוא מקום טוב עבורו לסיים בשקט את הקריירה שלו תוך שהוא אוסף לכיסו 38 מיליון לעונה. מי מילל ומי פילל שהוא הגיע לעיר הקאובויים עם מטרה סודית: לבנות מחדש פרנצ'ייז מנצח.

ובכן, אוקלהומה סיטי היא 24-40, וחמישית במערב. הת'אנדר עושה את הטוב ביותר כשפול על הפארקט. איתו היא 6.8+ ב-2,003 דקות. בלעדיו היא 5.4- ב-1,098 דק'.

הוא חזר לתפקיד שעבורו הוא נולד: לנהל התקפה, ולהפוך כל שחקן לצידו לשחקן טוב יותר. הוא המסטר של קביעת טמפו של משחק, והוא השחקן שלא מפסיק לעשות פיקים-אנד-רולים, וקובר PULL-UP JUMPERS. הוא כבר לא המגן המצוין שהיה בשיאו אבל הוא נשאר הקרצייה שתמיד היה.

ישנן שתי סיבות שהתאנדר יכולה לדפוק כרטיס משחק שהוא עליון מרמתה. האחת היא השלישייה האחורית של פול, שי גילגואוס-אלכסנדר, ודניס שרודר. השלישייה הזאת הפכה לאחת העוקצניות ביותר בליגה. השלישייה מתגאה עם נט רייטינג של 22.7+ באלף דקות (יש מלה נט רייטינג של 28.6+ ב-401 דקות!). זאת שלישיית מוסקטרים שיודעת לקלוע, למסור, לכדרר, לחדור, ולקבור שלשות. השנייה היא יכולתו של כריס פול לסגור משחקים. למרות גילו (35) הוא מתגאה אחד מה-CLUTCH SEASONS הגדולים מבכל בזמנים (https://www.theringer.com/nba/2020/3/10/21172285/chris-paul-clutch-history-oklahoma-city-thunder. הוא הביא לת'אנדר ניצחוות על גבי ניצחונות ברגעים האחרונים העונה.

CP3’s Offensive Systems

TeamsShots out of isolationsShots for pick-and-roll ball handlerPasses per game
OKC (2019-20)8.40%23.10%288
Houston (2018-19)20.40%14.70%246

ביוסטון ג'יימס הארדן היה הבוס. בת'אנדר ראסל ווסטברוק היה הבוס.

עכשיו כריס פול הוא הבוס.

5. מרכוס מוריס הגיע לבועה. "מרקיף יצטרף תוך יומיים-שלושה"

מה קורה כאן? כל שחקן לנפשו? כל אחד מגיע מתי שבא לו? מה עם אימונים? מה עם משחקי מבחן? מה עם חובה ל-QUARANTINE משך ארבעה ימים עם ההגעה?

התאומים החליטו שזה לא מתאים להם להגיע עם השאר אז מרקוס הופיע ראשון ואחיו התאום 'יופיע תוך כמה ימים'. מרכוס התאמן היום (יום שלישי) עם הקליפרס, ומרכוס המיליטנטי המדבר רק עם ה-UNDEFEATED, אמר להם שאחיו עומד להגיע.

לא ידוע אם למרכוס היה סידור למפרע עם הקליפרס ולמרקיף 'סידור' עם הלייקרס. כמובן שכדי להשקיט את הרוחות כולם יגידו שהכל היה מסודר ומאושר למפרע, אבל אני לא מאמין. האחים מוריס תמיד עשו מה שהם רצו ותמיד יעשו.

6. קווין גרנט מארגן קבוצה לקנות את הטימברוולבס

קווין גרנט עומד – אולי – לחזור למינסוטה, ובגדול יותר מאי-פעם: כבעל קבוצה.

הוא וקבוצת משקיעים מעוניינים לקנות את הקבוצה מהבעלים גלן טיילור (אגב, בין גלן טיילור וגרנט ישנו ריב ארוך ימים).

ועכשיו שאלה של ישראלי שעזב את מולדתו ב-1961 והוא לא מבין כיצד זה קרה: למה ומדוע אני קורא שוב ושוב 'בעלים' כשמדברים על בעלות קבוצה, אפילו שבעלות הקבוצה הוא יחיד, כמו שחר, שהוא לא 'בעל מכבי חיפה' אלא 'הבעלים של מכבי חיפה'???)

אז הבעלים של הוולבס מעוניין למכור את קבוצתו.

לפי https://larrybrownsports.com/basketball/glen-taylor-timberwolves-for-sale/559417 הצעת הקנייה כבר על שולחנו.

7. אדוניס האסלם מודיע שההיט הגיעו לבועה עם מנטליות של "לא מתלוננים"

שחקני ה-NBA הם לא סתם מפונקים. הם מפונקים, מתלוננים, ובכיינים. נמצאים במלונות של 4-5 כוכבים ומתלוננים מעל כל דבר, כולל האוכל.

האסלם, שהוא גם שחקן ובעיקר 'מדריך מנטלי' של מיאמי היט החליט שההיט לא מתלוננים:

8. מכה לגריזליס: ג'סטיס וינסלו נפצע בירכו במשחק אימון וסיים את העונה

מכה קשה. לדעתי אתו הם היו עושים את הפלייאוף!

9. כנראה שג'ים בוילן יישאר כמאמן הבולס

לפי https://www.nbcsports.com/chicago/sites/csnchicago/files/styles/article_hero_image/public/2020/07/21/boylen_01-24.jpg?itok=V70IeJic נראה ששיקגו בולס – – או יותר נכון  ארטורס קרניסובאס – החליט שבמצב הקיים, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להשאיר את ג'ים בוילן כמאמן הבולס.

מה הבעייה? אלא אם כן שמך הוא "ריינסדורף" בבולס לכל אחד יש בוס.

וזה כולל את קרניסובאס.

קרניסובאס יודע שריינסדורף אוהב את בוילן.

10. 'MUSICAL' בבועה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 73 תגובות

    1. התלונן על כך שהאימונים קלים מדי ושהשחקנים סביבו לא משקיעים. אז כן. העונה באטלר מראה לכל הספקנים מה היה קורה אם שיקגו/מינסוטה/פילי היו הולכים ובונים קבוצה סביבו.

      1. מה היה קורה ?
        היו מפסידים בסיבוב הראשון של הפלייאוף?
        עם כל הכבוד לבאטלר אני לא מאמין שבכל מקום שהוא היה כולם אשמים והוא רק שה תמים שלא עשה כלום

        1. ממש לא, היו מגיעים לסיבוב שני ואם היו איתו שחקנים מתאים אפילו היו מכיעים לגמר מזרח, מיוחד במזרח החלש בשנים הללו.
          באטלר ממש לא שה תמים אבל קבוצה שמתלוננת ועושה מרד בגלל אימונים קשים מדי היא קבוצה רכה. ותראה איפה הם היום.
          חוסר המחוייבות של וויגנס וקאט לקבוצה הביאו לטרייד כדי להיפטר מוויגנס, והיו לוויגנס מספיק הזדמנויות להוכיח שהוא יכול להיות שחקן שחקן. ההגנה של קאט היא חרפה. מקווה שיום אחד יצא מהזאבים משהו.
          פילי עם מאמן שכולם מבקרים, גם אתה וגם אני. אין הירככיה, אין סדר. ג'ימי לקח על עצמי את הסדרה מול טורונטו ולקח אותם למשחק שביעי וקלע לייאפ אחרי חטיפה 5 שניות לסיום

          1. כל מילה ציקו באטלר צודק בכל הטענות. היה ב3 מערכות דפוקות. ממש!ראינו איפה הבולס ומיני. ופילי בדיחה הוא בדיוק השחקן שהם צריכים והיו צריכים לקחת אליפות איתו.
            למה הם לא לקחו? תשאלו את ברט בראון.
            במיאמי כמה טוב שהוא לא יהיה אין מספיק כשרון.
            באטלר לא שחקן טופ 10 אלא איפשהו בין ה14 ל20 אבל הוא שחקן שקבוצה טובה תמיד צריכה.

            1. דווקא בדירוג האחרון של espn הוא 9….

          2. אתה מתעלם מזה שהקבוצה שהתלוננה שנה שעברה על אימונים קשים מדי בכלל לא שיחקה עם באטלר…
            וחוץ מזה כבר דיברנו על היחס של באטלר לקבוצה, ואני מסכים פה עם טראסט באטלר פשוט בכיין

            1. המנטליות של שיקגו החדשה פוסט באטלר היא מנטליות רכה, אין להם עמוד שדרה, אין להם כושר. תיבודו הציב רף גבוה של כושר ויכולות ודווקא המאמן הוי-ואבוי-ברג הוריד את הרף, חוסר ההשקעה של השחקנים הייתה ניכרת. וייד ובאטלר (הם לא היו בסדר במה שעשו) – יצאו לתקשורת ואמרו שהשחקנים מקבלים את ההפסדים בכיף, עד היום השטויות האלו קיימות בשיקגו.
              באטלר בסדרה נגד וושינגטון שיחק בממוצע 43 דקות, זה כולל משחק של 53 דקות כלומר הוא לא ירד מהמגרש. בסדרות מול לברון הוא היה משחק 43 דקות בממוצע למשחק – מתוכם 41 דקות לברון היה על המגרש. כולל משחקים של 48 דקות מלאות. (אגב, לברון קולע 29 נק' ממוצע למשחק בפלייאוף, ג'ימי הוריד אותו ל-25.)
              כששאלו אותו בנושא הדקות הוא ענה בפשטות – מה שהמאמן יגיד לי לעשות אני אעשה.
              בכיין? על סמך מה אתה אומר את זה? הבחור רוצה לנצח.

            2. אתה שוב מערבב כאן את מה שקרה, וויד ובאטלר לא אמרו רק שהצעירים מקבלים את ההפסדים בכיף אלא האשימו אותם בהפסדים ולכן רונדו יצא עליהם.
              לגבי הבחור רוצה לנצח, אם הוא היה רוצה לנצח הוא לא היה עוזב את פילי שגם עכשיו הם קבוצה יותר טובה ממיאמי. בסופו של דבר כנראה שיותר משבאטלר רוצה לנצח הוא רוצה לעשות דברים בדרך שלו וזו הסיבה ללמה הוא הצליח בתוך עונה וחצי להיות בשלוש קבוצות ואחרי עוד חצי עונה לעבור לרביעית

      1. סבלנות , בכל מקום בו הוא הגיע ההתחלה הייתה ורודה .
        אנשים שוכחים שבשנה הראשונה שלו במינסוטה הם היו מצוינים ומקום 3 במערב עד שהוא נפצע לתקופה ארוכה והם התדרדרו , אבל אולי טאונס היה אשם בפציעה של באטלר

        1. באף מקום לא הייתה לו מערכת עם ריילי וספולסטרה. מינסוטה ארגון לא מסודר וכנ"ל הבולס של פורמן-פקסון. מיאמי זה ארגון שיודע מה הוא רוצה מעצמו.
          בזמנו לברון התיישר איתם אז באטלר לא צריכה להיות כזו משימה, בטח שהוא רצה להיות שם

        2. כבר בשמועות על הטרייד הוא ביקש להישאר בשיקגו.
          טאונס לא אשם אבל תיבודו אשם בעומסים. המחוייבות של הקבוצה לנצחונות ברגע שהוא נפצע, כמו שכתבת הם היו מקום שלישי ואז באטלר נפצע ומשם הם הדרדרו למפגש ראש בראש מול דנבר על מקום בפלייאוף שהלך להארכה. אי לקיחת האחריות ואי המחויבות של קאט וויגנס פגע בקשר.

  1. כריס פול מנהל משחק בחסד, אחד הטובים בעסק והעונה הזו ב-OKC רק מראה איזה פספוס היה לו עם הקליפרס בשעתו. שכל אי אפשר ללמד ולפול יש עודפים של זה.
    .
    אני מאוד מקווה עבור הבולס שהם יגידו שלום לבוילן. הוא היה נחמד בתור עוזר אבל כמאמן ראשי פשוט אין לו את זה והוא הצליח להסתכסך עם השחקנים שלו. היום מאמן זה הרבה ניהול אגואיפ ופן פסיכולוגי ולא נראה שלבוילן יש מזה (או שיש לו כוח לזה).
    .
    בהחלט מבורך אם KG יצליח.
    .
    לא חושב שווינסלו זאת כזו אבידה עבור הגריזליס. לא זוכר שהוא שיחק איתם יותר מדי לאחר הטרייד שהעביר אותו לממפיס (אבל יכול להיות שאני טועה). הגריזליס רגילים לשחק בלעדיו, הוא פשוט יכול היה לתת להם עודשחקן רוטציה עם ניסיון.

  2. אני דווקא חושב ש KG זה מתכון לעוד מייקל ג'ורדן.
    לא צריך בעלים שחושב שהוא יודע הכל ומתערב בכל דבר , לעיתים נדירות זה מצליח, בדרך כלל בעלי הקבוצות הטובים הם אלו שיושבים מהצד , ממנים את האנשים הנכונים ונותנים להם לעבוד .
    בעלי קבוצות כמו מיקי הריסון. משפחת רוני, רוברט קראפט,פיטר הולט ואחרים

      1. יש מקרים ויש מקרים, ולא כל דוגמא מוכיחה משהו. נלסון בדאלאס כבר יותר מ20 שנה (איך שהזמן טס) והיחסים שלו עם קיובן כנראה מעולים. אני מאמין שהם למדו לעבוד יחד וכל אחד נותן לשני לעשות את הדבר שלו. התוצאות מראות שהשילוב הזה עובד, וזה לא אומר שום דבר על כל קבוצה אחרת או בעלים אחר.

  3. הבעייה עם האתגרים היא שמנחם לא מביא לנו צופרים במפגשים.
    איפה הסוכריות על מקל בשביל להרוס לנו את השיניים!
    אם אין סוכריות אני לא בא!!!!
    🙂

  4. הידרדרות של ממפיס מצויינת לסלטיקס שמחזיקים את הבחירה הראשונה שלהם. למקום השישי הם לא ידרדרו אז כל ירידה בדירוג תהיה טובה לסלטיקס.

    1. הדרך היחידה שממפיס יתדרדרו בדירוג היא אם יפסידו את שני משחקי הפליי-אין, ואז או שתאבדו את הבחירה העונה או שהיא תהיה – לא המציאה הכי גדולה בעולם.

      1. אכן אבל בכל מקרה מקבלים את הבחירה שלהם השנה ולא בשנה הבאה אז הדרדרות שלהם תשאיר לסלטיקס יותר אפשרויות בחירה.

            1. הסיכוי קלוש וכמו שאמרתי תלוי בזה שיפסידו את שני משחקי הפלייאין וישארו מחוץ לפלייאוף.
              ואז הסיכוי לזכייה באחד מארבעת המקומות הוא 1 ל-40הסיכוי להתדרדרות בדירוג הוא לא פחות קלוש. הכי הרבה שהם יתדרדרו זה מקום אחד במקרה ואורלנדו יעברו אותם.

            2. רזי, דני איינג' עשה הכל נכון ואיכשהו הכל התחרבן לנו. סקרמנטו לפני שנתיים היו צריכים להיות איומים ולתת לנו בחירה גבוהה ואיך זה נגמר היום כולם יודעים (תאר לך את לוקה אצלנו). ממפיס של השנה (והשנים הקרובות) גם היתה אמורה להיות איומה ופתאום הם דופקים עונת פלייאוף. מזל אירי בתחת שלי.

            3. לוקה טייטום ובראון בתור הטריו, הביג טרי… אם איינג היה בוחר את יאניס במקום את אוליניק…..
              ובכל זאת אין לי טענות ומקווה שסטיבנס יוכיח שטעיתי לגביו.

  5. מנחם, לטובת מי שלא נמנה על צעירי האתר ו"האמא של כל האתגרים" מאוד קשה לו (כמוני), האם אפשר מתישהו שיהיה "הסבתא עם הפיליפינית הצמודה של כל האתגרים"?
    דוגמא לאתגר- תבחר שלושה שחקנים מעל 2 מטר בסדר עולה.

  6. אני מקווה שלא יגידו שאני תופס תחת, גם מארווין באגלי סיים את העונה הנהדרת שלו עקב פציעה בכף הרגל.

  7. הייתי אוצה להציע הסבר אחר לחוסר ההיענות לאתגרים:
    הצעירים של האתר עסוקים מידי בניתוח תורת היחסות, קריאת ספרי מופת וכתיבה תמה. אין זמן!

  8. יכול להיות שהתבלבלת לגבי תאריך הדראפט? לפי אתר ה NBA הדראפט עצמו עדיין יערך ללא שינוי ב 16.10.20. יכול להיות שהתאריך שהוקדם באוגוסט הוא של ה Lottery? לגבי ים מדר, לא חשבתי שיש לו סיכוי בדראפט הקרוב אבל אחרי המשחק אתמול שיניתי את דעתי. הילד גם קולע יפה ביד שמאל למרות שהוא ימני. כול זאת בניגוד למופע האימים של דני אבדיה שסיים את המשחק עם 0 נקודות.

    1. אלכס התחזיות לים מדר לדראפט הנוכחי הם איפשהו בקצה סיבוב שני כרגע … נדמה לי שברוקלין עם בחירה 55 הביע עניין כרגע…
      חוזקות של מדר: יכולת חדירה טובה, הגנה אישית בעיקר על הכדור, בטחון ולא חושש לקחת על עצמו על אף גילו הצעיר, קליעה טובה מחצי מרחק גם כשמייצר לעצמו בתנועה(למרות שספק אם ב-nba זה נחשב חוזקה בימינו)
      טעון שיפור : חייב להעלות מסה, קליעה משלוש, קבלת החלטות – בהגנה לעתים מהמר וחוטף ובהתקפה מנסה הרבה פעמים דברים יומרניים שמובילים לאיבודים מיותרים.

  9. סלחו שאני לא מדבר על כדורסל, זהו יום עצוב מאוד. חורבן בית שלישי. חוק הקורונה הגדול הולך לעבור היום, במדינת ישראל. מי שפחד מהקורונה עד כדי כך שנתן יד לדבר הזה לקרות הולך להצטער על זה עד סוף ימי חייו.

    1. אני חושב שההסתכלות על העניין כאילו הפחד של אנשים מקורונה נתן יד לדבר הזה זה הצגה לא מדוייקת של העניין.
      מעשית בשטח אנשים לרוב לא מפחדים מהקורונה ויש הרבה מאוד התנגדות לחוק זה וצעדים דומים לו אבל נבחרי הציבור והממשלה פשוט משתינים על מה שהציבור חושב ומה מעניין אותו.

      1. את הציבור יותר מידי מעניין קורונה, זו הבעיה ידידי. החוק הזה נעשה בחסות הקורונה, אני מסתכל על זה ישר וצלול.

        1. להגיד מה אני חושב שמעניין את הציבור כל אחד יכול לעשות (זה מה שעושים בממשלה לדוגמה) זה לא באמת מראה מה מעניין את הציבור.

        2. ולזכרוני, בסקר האחרון שיצא לי לשמוע בנושא העדיפויות של ישראלים, טיפול במשבר הכלכלי היה העדיפות הראשונה ברוב של שני שליש מהנסקרים בעוד טיפול בקורונה כדבר החשוב ביותר לטיפול הגיע לחמש עשרה אחוזים.

          1. נגיד והסקר אמין ומייצג:
            1. שליש זה הרבה יותר מידי
            2. שאלו מה הנושא השני? כי אם ב2/3 האחרים הנושא השני באחוזים גבוהים זה קורונה, אז הנה לך קיבלת סקר שמרודד לכותרת או שאתה רידדת בתגובה כדי לבטל את הטענה המקורית שלי רק למראית עין אבל לא בתכלס. הציבור יותר מידי עסוק בקורונה בין אם זה מדורג ראשון שני או שלישי

            1. הסקר זה המידע הרלוונטי היחיד שיצא לי לראות שאומר משהו בנושא שאינו סתם דעה של מישהו.
              אם יש לך משהו טוב יותר אתה מוזמן להביא אותו. עד אז, אתה סתם במידע דעה שמבוססת בעיקר על הרגשות שלך.

            2. לא ברור לי מה רצית לומר בשליש זה יותר מדי אבל אתה מוזמן, לקרוא בעצמך את מה שפורסם.
              .
              במענה לשאלה מהי המשימה החשובה ביותר של הממשלה החדשה, רוב מוחלט של המשיבים הסכימו כי המאבק במשבר הכלכלי הוא היעד בעל החשיבות העליונה – 69% מכלל המדגם, 68% ממצביעי הימין ו-77% ממצביעי המרכז-שמאל. המלחמה בקורונה רק במקום השני מבחינת סדר העדיפויות של המשיבים, ובפער משמעותי: 14-15% סבורים שהמלחמה בקורונה היא היעד החשוב ביותר, אחוזים ספורים מקרב המשיבים סבורים שסוגיית הסיפוח והמאבק מול אירן הכי חשובים.
              .
              .https://mobile.mako.co.il/news-politics/2020_q2/Article-428ac6150a49271026.htm?Partner=interlink

            3. לא ברור לי מה רצית לומר בשליש זה יותר מדי אבל אתה מוזמן, לקרוא בעצמך את מה שפורסם.
              .
              במענה לשאלה מהי המשימה החשובה ביותר של הממשלה החדשה, רוב מוחלט של המשיבים הסכימו כי המאבק במשבר הכלכלי הוא היעד בעל החשיבות העליונה – 69% מכלל המדגם, 68% ממצביעי הימין ו-77% ממצביעי המרכז-שמאל. המלחמה בקורונה רק במקום השני מבחינת סדר העדיפויות של המשיבים, ובפער משמעותי: 14-15% סבורים שהמלחמה בקורונה היא היעד החשוב ביותר, אחוזים ספורים מקרב המשיבים סבורים שסוגיית הסיפוח והמאבק מול אירן הכי חשובים.
              .
              .https://mobile.mako.co.il/news-politics/2020_q2/Article-428ac6150a49271026.htm?Partner=interlink

            4. לא ברור לי מה רצית לומר ב'שליש זה הרבה יותר מדי' אבל אתה מוזמן, לקרוא בעצמך את מה שפורסם.
              .
              במענה לשאלה מהי המשימה החשובה ביותר של הממשלה החדשה, רוב מוחלט של המשיבים הסכימו כי המאבק במשבר הכלכלי הוא היעד בעל החשיבות העליונה – 69% מכלל המדגם, 68% ממצביעי הימין ו-77% ממצביעי המרכז-שמאל. המלחמה בקורונה רק במקום השני מבחינת סדר העדיפויות של המשיבים, ובפער משמעותי: 14-15% סבורים שהמלחמה בקורונה היא היעד החשוב ביותר, אחוזים ספורים מקרב המשיבים סבורים שסוגיית הסיפוח והמאבק מול אירן הכי חשובים.
              .
              .https://mobile.mako.co.il/news-politics/2020_q2/Article-428ac6150a49271026.htm?Partner=interlink

  10. השרת אני איתך איזה ביזיון…תגידו ביי ביי לכנסת. נותנים למושחת הכושל עוד כח. תבוא להפגנות בבלפור. מדינת ישראל מתאבדת בדרך להיות דיקטטורת בננות.
    כשתחלחל ההבנה יהיה מאוחר מידי לכולנו. פשוט טירוף ומחדל נוראי. בעניין אחר, ים מדר זו נקודת אור ענקית…איזה נמר. שחקן שקונים כרטיס בשביל לראות אותו. ההצגה הכי טובה בעיר.

  11. לגבי 2 לא הבנתי למה יש מרחקים בין הכסאות בספסלים? האם הולכים לשמור על מרחק גם במגרש? האם זה המשך ישיר של התרחקות המשחק ממגע?

      1. לא נשמע הגיוני. כתבים ישבו איפה שהם יושבים בדרך כלל ושחקנים מקבוצות אחרות גם הולכים להיות על המגרש במשחקים שלהם אז זה מחזיר אותנו לאותה הנקודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט