מחשבות כדורסל מהבית שימוש(1)

מחשבות כדורסל מהבית שימוש(1)

 *פוסט זה נכתב בהומור ואין להתייחס אליו ברצינות 


שבוע טוב לכל המאזינים, כבר 4 חודש בלי הופס עם כל הכבוד לליגת ווינר שמעניינת את מומי כמו ליגת הג׳ודו של קזאחסטאן מחוז המתנ״סים והכפרים. הקורונה לקחה למומי את הבריאות, את החברים ואת הפרנסה. תקוע עם סילבי 24/7. מומי עושה מהלכים על סילבי עם ובלי מסיכה. 

יום שני, מומי נכנס לבית שימוש מבט בחציל נותן לו מחשבה על הימים עם אוקסנה, ועל הימים באוקריאנה עת חיפש כלה. איזה אנטישמיים שם ימח שם. צלבי קרס בכל כפר למרות שהליידיס לא עושות עניין אם החציל נימול כל עוד התשלום הוא בקש. איזה דיבור גזעני נהיה בליגה. דורנט דפק לייק לשחקן הפוטבול של פילי שהיה אנטי יהודי. דווין וייד דפק לייק לראפר אנטשימי. רק קארים ובארקלי יצאו בני אדם ותמכנו ביהודים. חבל שטרלינג ביום לא כל כך מאוזן היה חסר לו אחו שילינג לסטרלינג, דיבר רעה על מג’יק ועל אפרו-אמריקקים. יש הרבה שנאה אטנית וזה בושה וחרפה. שיקחו דוגמא ממומי שזורם עם כל אחת במיטה ללא הבדל גזע. 

the real GOAT


יום שלישי, מומי נותן מס 2 ונזכר איך לא בלברון ג’ימס. מומי לקבל את לברון בלייקרס זה כמו להכנס למיטה עם קייט אפטון כשבעלה ג׳סטין וורלנדר בחדר השני עם כפפת בייסבול. לברון יש עליו דיבור שהוא בבועה בתוך בועה, חסר בושה בושה החליט שלא להגיע עם חולצה בכיתוב למען אחיו ואחיותיו האפרו-ניגרים. 
יום רביעי מומי נותן השתנה בשירותים בקופת חולים ונזכר בכריס פול החריין שמלשין על החברים בבועה, איזה דיבור מסריח. אם זה היה תלוי בחברים של מומי האחיינים של סמי חזיזה היו נכנסים לבועה עם מסיכות (ולא N95) ומרסקים לפול את הפיקה של הברך. 

לברון ג'יימס


יום חמישי, סילבי יצאה לקניות לשבת. מומי נכנס לבית שימוש עם טאבלט ותמונות של קייט אפטון. יש מחשבות ולא על כדורסל 


יום שישי, מומי נכנס למס 2 ונותן מבט באסלה לבדוק שהוא לא מפתח סימפטום מס 2 של קורונה שזה יציאה רכה. אין סימפטום ומומי שוב נזכר בלברון. איפה הוא בבועה??? מזכיר למומי את חבר שלו, צ׳ארלי קוסימירו שקיבל 4 וחצי שנים בפנים אחריי שנתפס עם 3 וחצי קילו קוק במעבר גבול בטחיואנה. הגיע לכלא ישב בתא עם אסיר בן 75 שהיה הכי ותיק בכלא, נתן לצ׳רלי הסבר על מה מו מי בכלא איך אתה עם תפילות? לא טוב ענה צ׳ארלי תשמע, יום ראשון יש כנסייה מה לגביי קלפים? אתה משחק? בכלל לא ענה צ׳ארלי. ביום שני אנחנו קבוע בקלפים.ביום שלישי אנחנו משחקים כדורסל, זה בסדר? ממש לא בקטע ענה צ׳ארלי. עם ה 1.70 שלי מה לי ולכדורסל ביום רביעי סנוקר, בזה אתה לפחות טוב? יש לי טאורמה מסנוקר, פעם נקלעתי לתגרה ושברו עליי 5 מקלות. מאז אני לא משחק תגיד ומה עם סקס? סקס! צהל צ’רלי. אני משוגע על סקס! גברים או נשים? ברור שנשים!!!! וגברים??? ממש ממש לא! תשמע צ׳רלי, אתה ממש אגוז קשוח וקשה לספק אותך. אם לא תתרגל לגברים אז גם את ימי חמישי ממש לא תאהב! 
יום שבת, מומי ישב בסגר מבואס מהחיים. עשו פה מהלך עם הקורונה הרגו לנו על החיים. בלי ים, בלי פרנסה מומי הלך לצ׳ארלס קלור להפגנה. מומי לא מצא בית שימוש הוציא את החציל ונתן השתנה בים, מומי נזכר באליפות של הלייקרס 85 איך הצליחו לנצח לראשונה את בוסטון סלטיקס. מומי כבר קוסס את הציפורניים לפני החזרה וממתין לדרבי של איי בסוף החודש. יש דיבור ש JR וציון ווטרס שהפסיק ללקלק סוכריות שטבולות בגז מזגנים מחוזק בטיפקס יהיו הגניבות של הבועה. עוברות חבורה של בנות מישיבת אור למזמור, מומי מכניס את החציל דופק שפריץ מאלגכוג׳ל וחוזר להפגין.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה מומידן
    נפלא ומשמח כל אורח ומתבדח.
    רק דבר אחד אני לא מבין, אתה שמח שלברון אצלך ב LA או עצוב?

    1. דוקטור רזי, תודיע בבקשה למומי שוווייטרס מחכה לתקוע את זה בגדול לג'יי אר, אפילו אם כל הלייקרס ייפלו בפרוסס. הוא לא ישכח לעולם איך בקאבס לברון רצה את ג'יי אר (אפילו שרצה להרוג אותו אחרי שהחזיק בכדור עד אחרי שעת האפס במשחק הגמר ה-1 של 2018) וכשה-GM שאל את לברון 'במקום מי', לברון ענה, 'מה ז"א במקום מי? הדיון ווייטרס הזה הוא גייס שביעי בקאבס'.
      עכשיו ווייטרס מחכה להכניס את זה גם לסמית וגם לג'יימס. חכו וראו.

  2. נהדר ומשעשע כהרגלך. לגבי כריס פול לא צריך לשבור לו כלום הוא כבר ימצא את הדרל בפלייאוף לפצוע את
    עצמו לבד.

        1. גם אני הייתי עצוב אם קייט אפטון היתה איתי ,וג׳סטין וורלנדר היה נמצא בחדר ליד עם כפפת בייסבול

  3. כל פוסט של החציל זה כיף גדול
    ==
    ואם יש הזדמנות להשמצת השיקוץ אז ענק
    ==
    הבועה הזו הולכת להתפוצץ בשניה, ברור לכם, כן?

  4. טוב לראות שמישהו מפיק משהו מועיל מכל שעות האסלה האלה, תודה רבה מומי וניגוב קל כמו סוויפ על הניקס

  5. מומי, הקורונה הזאת ממש עולה לי על העצבים. עכשיו הזקנה קצת מתאוננת שנמאס לה לשבת בבית ולהסתכל על סרטי קאובויים (אני מסתכל על 5 חתיכות ליום. יש לי 677 מנטפיקס ואמזון 'פריים'.). התחלתי לאמן מה זה חתיכות מהבניין בבריכה משהו שנקרא 'אקוואטיק אירוביק'. יש לנו כאן בנות 35 שמריצות חברות השקעה במיליארדים. מאיפה כל החתיכות האלה בסטוק מרקט ובכספים? אני כבר לא יודע על מה לכתוב. התחלתי לכתוב על אלוהים ועל ה-BIG BAND. נגמרו הנושאים. אני בבכי אחד גדול. גם יש לי עצירות כי אני לא הולך לסופר ולא אוכל מספיק ירקות ופרות. מה יהיה מומי? ועכשיו בא הבום הגדול: היום שיאי נידבקים ומתים באטלנטה. סגרו לי את הבריכה עד להודעה חדשה. מה זה עצוב לי. ייאוש ובכי תמרורים (מה זה בכי תמרורים? בוכים כי ננתקעו ב'אדום'???

    1. מנחם, ליבי אתך
      רק תחשוב שעוד חודשיים שלושה ימצאו תרופה או חיסון והדברים ירגעו…
      ממליץ לך לשחק קלפים עם גייל. רמי, פוקר, טאקי ואפילו משחקי קופסא.
      מעביר את הזמן ומחדד את התאים האפורים.
      תהיה חזק, הקהילה צריכה אותך
      🙂

    2. מנחמנו
      עצירות זה לא צחוק, קח כדור משלשל ותדאג לאכול הרבה פירות וירקות אחרי כן.
      שיביאו לך משלוח כל שבוע מהסופר.

  6. ענק מומי
    הזכרת לי את הגבול שלי – אני בחיים לא מוכן לשכב עם מישהי שלא רוצה לשכב אתי!!! והיא לא תצליח לשנות את דעתי
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט