מעורב הופס ליום ששי: ציון 'דחוף הביתה' ואריק בלדסו 'חיובי' / מנחם לס

1.שיא של 71,135 אלף חולים חדשים היום בארה"ב.

שיאי מתים ליום מהקורונה ב-14 מדינות. עלייה במספר החולים ב-37 מדינות.

הנשיא ממשיך לדבר על כל נושא שבעולם מלבד הקורונה. הוא אומר היום "EVERYTHING IS FINE!"

וכשנשאל בקשר לפתיחת בתי ספר כללית ללא התחשבות במיקום ובאגרסיביות הנגיף באותו אזור הוא ענה:

"אני יכול לומר לכם כבר עכשיו למפרע שאני לא אתן 'למדע' לעצור לי את פתיחת כל בתי הספר"

ביום שני ייוצא לאור סיפרה של בת אחיו של טראמפ – מרי טראמפ. בסיפרה היא מגלה שהוא אנטישמי שמשך כל שנות חייה הוא דיבר בבית חופשי על ה'קייקס' (כינוי גנאי ליהודים), וגזעני שמשך כל חייה שמעה אותו רק מגחך על ה'ניגרס' שחסר להם 'חומר' במוח.

2. ציון עזב לפתע את הבועה בגלל 'מקרה חירום רפואי' במשפחה. "מקווה לחזור בזמן"

השאלה כמובן צצה מיד: "מה כבר יכול להיות מקרה החירום שדרש את נוכחותו המיידית של ציון".

כמובן שהפליקנס יצאו מיד בהודעה משלהם המחזקת את ידיו של ציון בנסיונו לעזור למשפחה, ועודעה נוספת שהתקווה של 'כולם' היא שהוא יחזור בזמן.

הדבר הראשון שיקרה כשיחזור יהיו 4 ימי בידוד בהם ייבדק יומית, ואם יימצא שלילי לכל הדרך הוא יהיה משוחרר להתערב בבועה. אם הוא לא ייבחן בזמן שהותו מחוץ לבועה הוא יזדקק ל-10 ימי בידוד.

The Pelicans' push for a playoff spot starts on July 30 when the team plays the Utah Jazz on the opening night of the league's restart.

Williamson practiced with the Pelicans in Orlando last week and told reporters he had spent the time off during the NBA hiatus working out with his stepfather, Lee Anderson, when he wasn't rehabbing with Pelicans staffers.

3. אריק בלדסאו – 'חיובי'

4. "היי. שמי טניה גנגולי, ואני ה-BEAT WRITER' ('כתבת הצבע') של ה-L.A TIMES. היום אני כותבת על ימי הבידוד הראשונים בבועה"!

כן. אנחנו כאן.

הכדורסל חוזר, האמינו או לא.

אני כותבת כשאני יושבת על מיטה QUEEN SIZE והלפטופ על ברכי. הגעתי לאורלנדו ביום ראשון ב-1 בצהרים. שני אנשים שגם הם עם רצועת כניסה אלקטרונית ירוקה – רשיון הכניסה לבועה, וה-GPS או איך שלא תקרא לזה ששולח סימנים או קרני קסם, או לך תדע מה שמבזיק לחדר הבקרה בדיוק היכן אני. וואן של ה-NBA אסף אותנו במהירות כאילו היינו מין סוכני חרש. הלוגו של ה-NBA על צידי הוואן, והיינו צריכים להיכנס כמה שיותר מהר כדי שלא נהיה, חס וחלילה, במגע עם כל טיפוס 'אסור'. מאותו רגע המטרה של ה-NBA היא להשאיר אותנו בבידוד המקסימלי משך 7 ימים תמימים.

נכנסתי לחדרי בשעה 3 אחה"ב יום ראשון, ה-12 ליולי, ועכשיו יום חמישי, ה-16 ליולי 3 אחרי הצהריים, ומאז שהגעתי הנה לא יצאתי מחדרי. נאסר עלי. הרצועה הירוקה על ידי היא המכשיר המודיע ל-NBA אם הכל כשר אתי. הרצועה הירוקה היא רק זמנית עד שאעבור 'בידוד'. אז היא תוחלף ב- CREDENTIAL BAND. לפני שאקבל את ה-CREDENTIAL BAND עלי לעבור 7 בדיקות COVID19 עם תוצאות 'שליליות' כל יום מ-7 ימי הבידוד. האחרונה תנינתן לי מחרתיים (שבת, ה-18/7).

כל יום ישנן 4 דפיקות על הדלת. ארוחת בוקר ב-8. צהריים ב-12, ודינר ב-18:00. הוא לא ניכנס חס וחלילה. הוא רק מודיע שהארוחה מחכה מעבר לדלת. רק שלא יהיה קונטקט. כל ארוחה כפליים משאני יכולה לאכול. בפריג'ידר בקבוקי חלב, כמה גזרים, חתיכת עוגת גבינה. פעם רביעית הם באים לבדוק בקשר ל-COVID19. היקצו לי גם מין מקום להתאמן, SIT UPS, PULL UPS וכאלה.

אני עושה כמה VIDEO CONFERENCES

It’s Thursday and I have binge-watched two Netflix series from start to finish. Two seasons each. I’d, uh, rather not say what they are. On Tuesday night, I ordered a bottle of wine from room service to see how it worked. A woman named Tanya brought it to my door, placed it on a stool and knocked. She waited six feet away while I answered the door and retrieved my items. It came with four stacked wine glasses. Unable to detach them, I just poured a glassful into the top segment and drank from a wine-glass tower.

On Day 1 I worried that the lack of natural light would be challenging and that I would feel claustrophobic pretty quickly. So far, that hasn’t happened. Once a day, I stick my head out of the door to take a breath of outside air, only to quickly retreat into my air-conditioned room. Florida is not pleasant in July. The days are passing by more quickly than I thought they would, and soon I will be out in the bubble world to see what life is like from the inside.

I’ll be back with more then.

*******

עוד יום היא תהיה חופשיה!

5. מי השחקנים שיקבלו יותר דקות, יפתיעו לטובה, ויתנו BOOST רציני לקבוצותיהם?

אי אס פי אן השתמש ב-Caesars Sportsbook לדרג את כל 22 הקבוצות בבועה, ואז צוות כתבים בחר את השחקן שיפתיע ביותר לטובה בכל קבוצה. חלק ממה שאני כתוב לקחתי מ-ESPN אבל את הרוב כתבתי בעצמי כי לי יש את דעתי שלי על כל אחד מ-22 הנבחרים.

מילווקי: דונטה דיבינצנסו

השוטינג גארד גארד הזה (1.93 מ') הוא השחקן הלבן מהסוג של דן מאירלי, או כריס מאלין עם יד זהב, שתמיד בא לעבוד, ולמעשה ככל שהעוגה גדולה יותר, משחקו משתפר. הוא היה שחקן מפתח של וילנובה בשתי אליפויות ה-NCAA שלה, והיה MVP של הפיינל-פור. העונה הוא היה פצוע בעקבו משך רוב העונה ושיחק רק 27 משחקים. במשחקים שהוא שיחק הוא קלע 9.4 נק' עם 4.9 ריב' במספר דקות מועטות יחסית. הוא אחד השחקנים שיבלוט במילווקי ויהיה אחד מהפתעות הפלייאוף הגדולות ביותר.

קליפרס: רג'י ג'קסון

רג'י ג'קסון אף פעם לא נחשב ככוכב. אני יודע. יותר מדי שנים בדטרויט. אבל אנשים שוכחים שהיתה לו עונה של 18.8 נק', ובעשרת המשחקים האחרונים לפני ההפוגה הוא אמר לדוק ריברס שהוא מתכונן להראות לו מה הוא יכול לעשות מהטריי. ריברס ענה לו, "SHOW ME". אז הוא הוכיח לריברס עם הפגזה של 9.4 נק' ב-19.4 דק' עם 45.2% דיוק מה-3. אני לא יודע מי יהיה הפוינט גארד של הלייקרס. כנראה לברון, ורג'י ויליאמס הנמוך יודע להיכנס תחת עורו של לברון. הוא הגיע לבועה שרירי הרבה יותר, ולדעתי הוא מוכן להראות שהקליפרס זה לא רק פול ג'ורג' וקוואי לינארד.

לייקרס: קייל קוזמה

הפאור פורוורד הזה מפחיד אותי יותר מכל שחקן לייקרס אחר. מה שלברון ואנטוני דייויס יכולים לעשות כולנו יודעים. אבל מה שרבים לא יודעים (ולכן כל כך הרבה אוהדי לייקרס באתר רצו שיטרידו אותו – – שגיאה חמורה!) הוא שקוזמה, אם משחקים אותו נכון ומפסיקים לצרוח עליו ללא הפסק יכול לשים 30 בכל יום נתון. זה שחקן שמקומו היה בווריורס לפני 4 שנים. הוא היה מתאים להם פרפקט. אז אם לברון והשאר יידעו מה יש להם, קוזמה יכול לעשות הרבה צרות לכל קבוצה.

ללא קוזמה במיטבו הלייקרס נופלים מהר מאד בפלייאוף. מילה שלי. האחרון שנשאר מה- BABY LAKERS הוא ה-X-FACTOR של הקבוצה לאליפות.

טורונטו רפטורס: אוג'י אנונובי

ESPN לא בחרו בו. אני בוחר בו. טורונטו היא קבוצה ללא כוכבים. קייל לאורי הוא שחקן טוב מאד אבל הוא לא כוכב. הוא שחקן נשמה שמנמן שיצטרך מישהו שיפרוץ קדימה, ואני מרגיש שזה יהיה אוג'י אנונובי. האנגלי הזה (בן להורים ניגרים) הוא עם גוף פנטסטי לכדורסל: 2.00 מטר, ובנוי נכמו מייקל ג'ורדן. יש לו כף יד גדולה מאד והוא עוטף את הכדור כאשכולית. זה שחקן עם פוטנציאל גדול שלא קיבל צ'אנס עד ממש לפני הפוגת הליגה. זה קרה ב-1 למרץ השנה שפתאום משחקן של 6-7 נק' הוא קבר 32 עם 7 ריבאונדים, ו-קיפצו לדום – 7 גניבות במשחק נגד דנבר. זה היה 'משחק היציאה' שלו. עכשיו הוא יודע מה הוא מסוגל לעשות, וגם בני קבוצתו. ודבר נוסף: הוא היחיד בטורונטו שהוא צעיר מספיק ואתלטי מספיק לשמור על היאניס והג'ייסון טאטומים, ואפילו על הקוואי לינארדים של העולם. אני מאמין שבשלושת החודשים הבאים יתגלה לנו שחקן חדש מטורונטו שיהפוך ל-X-FACTOR שלהם.

בוסטון סלטיקס – גראנט ויליאמס

כן. גראנט ויליאמס. בדיוק כמו שאתם שומעים, הרוקי שהחטיא את כל 25 השלשות הראשונות שלו, ועם ההחטאה מספר 22 הוא פשוט החל לבכות כי הוא חשב שאולי הוא לא יקלע לעולם עוד שלשה. למעשה הוא החל לבכות עם ההחטאה מס' 18 שלו כי שחקני הסלטיקס החלו לקרוא לו "בן". כמו בן סימונס. בואו אגיד לכם משהו על הצעיר הזה בן ה-21: הוא קצת נמוך לפאור פורוורד (1.98 מ') אבל הוא צעיר גדול כמו בולדוזר עם ניתור מצויין. אני זוכר אותו מאונ' טנסי שם איש לא יכול היה לעצור אותו עם 20 נק' למשחק כשהוא קולע אפילו כשנתלים עליו. הוא שחקן פיקח ביותר (אגב, אמו היא מהנדסת פיתוח ברשות החלל נסאו) והסלטיקס תעשה בשכל אם תשתמש בו נגד קבוצות שתעשינה לה בעיות תחת הסל. אגב, אחרי ה-25-0 הוא סיים את העונה הקצרה עם 42% מה-3, וס"ה לעונה המקוצרת 35% בכלל לא רעים לפאור-פורוורד המכונה בן סימונס.

פילדלפיה סיקסרס: שייק מילטון

את כל מה שהיה לי לומר עליו אמרתי שלשום!

(המשך מחר)

6. לאשך, לשימון, וכל האחרים שלא התביישו לא להאמין לי כשאמרתי ש-"צלף חדש נולד ב-NBA": הנה – – תאכלו אותה – האיש שלי פיתח ג'אמפ שוט שיום אחד יהיה הלוגו של הליגה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 100 תגובות

  1. מנחם????
    מה עם כמה אקרדיטציות?
    🙂
    נראה לי שזו שנה ראשונה שלהופס אין סיקור מהפליאוף אם אני מוריד את ההתחלה, או שגם שמה היו לנו כתבים?….

      1. דבר עם טניה גנגולי – אולי היא תסכים לכסות בשבילנו מהצד. תגיד לה שהיא יכולה להשתמש באייס-ברייקר האולטימטיבי – איי אם פרום דה הולי לנד!. יש לה את הלוק המזרח תיכוני, זה יעבוד.

  2. תודה על המעורבב
    שאלו את הכתבת טניה איך בבועה?
    היא ענתה שממש קריעת תחת
    הדוקטור מופתע שטראמפ גזען שונא ניגרס ויהודים? כולם גזעניים בחדרי חדרים (ולפעמים גם בחדרי המיטות)
    אם קוסמה מפחיד אותך אתה יכול לישון בשקט, הבחור עם קריזמה של מיני ואן ואמין כמו רכב צרפתי בעליות לירושלים

    1. אפילו פטריה אחת גזענית כלפי השניה. זה הטבע, ואנחנו מגלגלים עיניים אבל כולנו גזענים קטנים.

  3. המזל שציון, כמו לברון, לא מסוגל להידבק בקורונה.
    המדע עדיין מנסה להבין מהם המנגנונים שלא מאפשרים את ההדבקה, סילבר עדיין לא משחרר את הנתונים, שם אותם בכספת ל-30 שנה.
    .
    וואו שחקן כדורסל על חוזה מקסימום קלע ג'אמפר באימון! הולי שיט!!! הסיקסרס הולכים לקרוע את הליגה !!!

  4. תודה מנחם
    אכתוב כאן שוב, לאלו שקוראים רק את התגובות הראשונות:
    אפשר לקנות league pass עד סוף העונה, כולל הגמר, ב 85 ש"ח. להכניס ברכישה את קוד ההנחה – 'SLAMDUNK50'.
    .
    ובעניין אחר, שמעון, תגובתך לגבי עזיבתו של ציון?

  5. מנחם מה שטראמפ אומר זה לא גזענות זה סוג הדיבור שנהוג זה לא מעיד על גזענות הרי יש כינויי גנאי לכולם מה אתה חושב היהודים בחדרי חדרים מדברים? גיניס אין כינוי כזה? וויט טראש אין? שלא נדבר שלפני 40 שנה זה היה די מקובל. בסוף רואים מעשים.
    חוץ מזה מי אמר שזה נכון? הרי יש לה ספר לכתוב היא יכולה לכתוב מה שבא לה צריך לעשות כסף ולהיות עסיסי.

        1. לא בריא לנטור גילרי, זה מכווץ את הכבד 🙂 בסה"כ רצה לעבור למקום קצת יותר מרכזי, אפילו לדוראנט סלחנו

            1. 😂

            2. וואו – אני מקנא בך – אחד המצחיקים

  6. כולי תקווה בשביל הLA Times שהכתבת שלהם מבינה בכדורסל יותר משהיא מבינה בענייני להתקיים במרחב. הסיפור עם הכוסות זה ברמה של הבדיחה על ההיא ששומעת באזוניות הוראות ״לנשום, לנשוף״ אחרת היא תחנק למוות. אולי כל הסיפורים על דור המילניאלז בארה״ב שלא מסוגלים להתלבש בכוחות עצמם נכון?

      1. שימי אותם מתחת למיים כמה שניות וזה משתחרר, לא יודעת, תשאלי, או תתקשרי לחבר, או תבקשי כוסות אחרות, מכל זה היא שותה בכוסות הדבוקות ועוד מעלה את זה לטוויטר, לא רק שזה מילניאלז, זה ההגדרה במילון שלהם.

      1. מה שמעצבן זה שמכל הדברים הגרועים שטראמפ עשה ועושה, את זה הוא לא אמר. בריאיון המקורי הוא הוקיע את הימין הקיצוני, הנאו נאצים ודומיהם, ואמר שפרט להם, היו אנשים טובים בשני הצדדים. כמובן שכולם שמעו מה שהם רוצים לשמוע והנה התוצאה. זה בדיוק הדלק שטראמפ ותומכיו צריכים בשביל לטעון לפייק ניוז והכפשות.

        (אפשר לקרוא את הציטוט המלא בהקשרו פה https://www.politifact.com/article/2019/apr/26/context-trumps-very-fine-people-both-sides-remarks/)

        1. אני מכיר את הגרסה המלאה, להגיד שהוא הוקיע את הימין הקיצוני זה לא מדויק, יותר בכיוון של מס שפתיים. גם הניסוח / קונקסט יותר מעורפל ממה שאתה מציג, וכן גם ממה שאני רשמתי – הבאתי את רוח הדברים. בכל מקרה טראמפ וחבריו מתדלקים את עצמם ולא משנה מה הוא עושה ואומר

    1. ולאור הסכם עבר שחייב אותו להפסיק להפלות שוכרי דירות שחורים. ולאור האשמות שונות לאורך שנים על אפלייה עסקית כנגד מיעוטים. ולאור התפקיד שמילא בפרשת חמישיית סנטרל פארק. ולאור ההצהרה שלו על שמכעיס אותו ששחורים ולא אנשים קטנים עם כיפות הם רואי החשבון שלו. ולאור קנסות שקיבל הקזינו שלו על שלבקשת מהמרים כבדים הוא דאג להרחיק נשים ושחורים משולחנות הימורים מסויימים. ולאור המתקפה שלו על אובמה בעניין תעודת הלידה. ולאור שהוא הודה שהחזיק את הספר "הסדר החדש שלי" מאת היטלר ליד המיטה. ולאור, ולאור, ולאור, ולאור…
      הספר גם טוען שטראמפ רימה ב-SAT שלו (לא! והוא היה כל כך חשאי לגבי לחשוף אותו כשהתרברב לגביו), שכשאח שלו חטף התקף לב שבסופו של דבר הרג אותו, דונלד שלח אותו לבית חולים לבדו והלך לראות סרט, ושטראמפ שדואג לתדמית של איש שהצליח בכוחות עצמו נעזר כל חייו בעזרת הזרקת כספים מהעסקים של אבא שלו.
      אבל, וברצינות, יותר חשוב – מציק לי איך משתמשים בספר הזה כדי להסיט את הדיון מתוכנית ה-PPP Relief (תפקידה כרגע לסייע לעסקים בזמן הקורונה) שנתנה המון כספים למפורסמים עשירים, לחברים שלו, לתומכים בקמפיין הבחירות שלו, ואפילו לחברות שלו ובני משפחתו, בזמן שעסקים קטנים יותר שהיו צריכים מאוד את הכסף קיבלו הרבה פחות, חלקם הגיעו לסכום המרשים של דולר אמריקאי אחד.

    2. בתור "עם" שמפעיל תורת גזע תמיד נראה לי מגוחך לשמוע יהודים מדברים על גזענות וזה עוד בלי להיכנס למונח הבעייתי בפני עצמו "עם יהודי". מנפלאות הדת.

  7. תודה מנחם,
    סיפורי הבועה היומיים: בלדסו בחור חיובי, ציון קיבל אפטר, כתבת שותה יין. LOL שלא תטעו – הכדורסל יהיה אש, השחקנים הולכים להתפוצץ, כמו שקורה בכדורגל באירופה.
    .
    הופמן – שלוש משלוש!
    באיירן,
    מכבי,
    מדרידיסטה (באדיבות ראגנר)
    למה מגיע לנו כל הטוב הזה?
    באלופות אני אוהד איזה חמש קבוצות (צ'לסי, ריאל, באיירן, פסז', סיטי) אז יש לי סיכויים טובים למאה אחוז מהשדה.
    הבעיה שבבאסקט-בול אני עם ראסל ווסטברוק. אחוזים זה לא החלק החזק שלו…
    .
    שימון – יש לך מתחרה חדש בג'אמפרים – WTF? סימונס – חאב א-שוט?
    שמע לי – אתם יוצאים מהמזרח – אמביד והקואלה יתנו פייט אדיר לג'יאניס ומידלטון. תתחיל לעשות סטרצ'ים.

      1. חחח יש מצב אבל לא נראה לי, לדעתי נראה אינטנסיביות שלא ראינו הרבה זמן. תהיה אווירת ליגת קיץ במשחק וחצי הראשונים גג – ואז החבר'ה יכנסו לזה. אחרי פרישתי המתוקשרת שחקתי הרבה שנים בליגה למקומות עבודה – שים עשרה שחקנים על מגרש אחד עם שעון עצר ושתי זברות – ויש לך מכות רצח. אף אחד לא רוצה להפסיד.
        .
        אור – וואלה צודק – לא חשבתי על זה אף פעם – אני אדום מבושה. בכל מקרה אין לי כוונה להכניס איטלקיות לרשימה – בונקר זה כל כך שנות ה-90

    1. מה זה תנאי הכרחי קבוצה מפוצצת בכסף?
      .
      אני רואה חסרות לך כמה קבוצות מאיטליה, למה לא תוסיף גם את יובנטוס נאפולי ואטאלנטה 🙂

  8. מישהו מדמין את גורדן או קובי הצעירים עוזבים את הבועה רגע לפני ארוע כדורסל שעוצב כדי לקדמם לקידמת הבמה? לא משנה הסיבה הם לא היו עוזבים. שלשו שנים אני נותן לציון בליגה. הבחור שברירי

    1. אני חושב שאם זה נכון זה יותר האשמה כלפי ג'ורדן וקובי.
      כאילו, ההצהרה היא שהוא עזב To attend an urgent family medical matter. נשמע לי חשוב, לא? בטח יותר ממבחן מחוייבות רנדומלי שלא באמת מחייב אף אחד.

      1. האמירה שלי אינה ביקורת ערכית עליו אלא מתיחסת לגישה של השנים הללו של התרכזות במטרת העל והמשמעות של הגישה הזו על התוצאה הסופית.

        1. ואסור ששום דבר יקרה בזמן הזה? אפילו מקרה רפואי דחוף של בן משפחה שגורם שזאיון יגיע לאימונים קצת מאוחר מהמצופה? צריך לזנוח הכל, כל פרט אישי, כל מחשבה אחרת, כל רצון קטנטן שהוא לא להשתפר בכדורסל, בשביל מטרת העל? וזו הדרך היחידה?

        2. רן אתה לא יכול לשפוט בכזו נחרצות, אתה לא יודע מה המקרה ובטוח לא מכיר את המשפחה שלו, ואתה גם מניח שמייקל וקובי היו מתנהגים אחרת מבלי שום דרך לדעת חוץ מהגאט פילינג שלך שמוטה מהטענה שאתה מנסה לטעון.

  9. חח מנחם אחרי שסימונס יזרוק שלשה אחת כל הפליאוף (וגם זה כי נגמר ה-24) תגיד שהוא צלף אבל בראון עצר אותו מלזרוק. אם פילי לוקחים את המזרח אני מצביע לביבי. לא יקרה. קל להוציא את טראמפ מהקשרו כי הוא בחור ללא הקשר. וללא כישורים. רק כסף מאבא ואגו פצוע. ולחגי התותח לא עניתי לך בזמן אז עונה עכשיו: אמרת שאני שמאל סהרורי. אם לרצות להדיח את ביבי בגלל שהוא מסית אח באח וקורא לי ולחבריי עוכרי ישראל וכיוב' ומתגזען על הערבים ואנחנו במצב שזו סכנת חיים להיות סמולן… אז כנראה שאני סהרורי. אני חושב שמגיע לנו רוהמ יותר טוב. ואם ההסתה נמשכת נגד מערכת המשפט נראה לי לא רציונלי שתתמוך בו. גם אם אתה ימני. שבת שלום.

  10. דרך אגב חגי בחיים לא הייתי מפגין נגד רוהמ ימני אחר שלא היה מסית ומפרק את מוסדות השלטון. תמנו מישהו אחר בליכוד לרוה"מ ואני חוזר הביתה.

  11. אוקי, שאלת ג"ס אחת ליום:

    ארון בינס + מרכיז כריס בעמדת הסנטר או ארון גורדון + מרכיז כריס + רוקי סנטר (ויזמן או אוקונגו)?

    1. באמת דחוף לך מרקיז כריס שמה?
      אני מודה שארון גורדון הוא שחקן שאיכשהו מצליח לעוף כל כך מתחת לרדאר שלי שאני שוכח שלא מדובר בחנות רהיטים בבת ים. למה הוא, ומה הוא נותן לגולדן סטייט?

      1. גורדון נותן הגנה. הוא טוב בזה. ההצדקה לגורדון היא הרכב של קרי, קלי, וויגינס,גורדון, גרין בסיום המשחק. טוב מול יוסטון, קליפרס וליקרס.

      1. לא יודע לגביו. לא אתלטי (במונחי נבא), קליעה לא יציבה, אחוזים נמוכים מהעונשין (אף פעם לא סימן טוב לשחקן חוץ). יש כמובן גם הרבה טברים טובים. אתה רואה אותו מגיע לרמה של אול-סטאר?

        1. קליעה לא יציבה זה פתגם שחוזרים עליו המון פעמים. לילד בן 19 יש לו קליעה אחושילינג יציבה. אחוזי עונשין נמוכים זה סימן לא טוב לא נכון במקרה שלו לדעתי, יש לו מכניקה נקיה, האחוזים יעלו בודאות ככל שהמדגם יגדל והוא יצבור ביטחון. גם לוקה ויוקיץ לא אתליים במונחי נבא, הם עדיין בטופ 10 של הליגה. אם יקבל הזדמנות הוא יהיה אולסטאר, הילד מיוחד עם מוסר עבודה סופר גבוה ואינטליגנצית משחק בטופ של הטופ.

        2. זה העניין. הם לא צריכים משחקן כמוהו להיות אולסטאר, אלא משלים טוב, וזה מה שהוא כעיקרון – יש לו קליעת שלוש סבבה, הוא מנהל משחק משני טוב, יכול להגן לא רע. אגב האתלטיות שלו לא רעה בכלל, ויכול להיות שאפילו מעל הממוצע בנבא, בכל אופן לא משהו שאמור להדאיג.

    2. נראה לי שוויזמן זה גירסה אחרת של מרקיס כריס. בטח שלא משהו לבחור בו בטופ 5. בכל אופן למצוא גופה של סנטר זה לא משהו שקשה מדי בימנו ותמיד אפשר למצוא איזה וויטסייד למינהו שיסגור את הפינה הזו.
      מבחינה מקצועית אני לא רואה מה ארון גורדון יוסיף להם שוויגנס לא נותן להם

  12. מסכים לגמרי לגבי אנננובי. שנה שעברה לא שותף כמעט בפלייאוף אחרי ששנה לפני כן. פשוט בשנה של קוואי הוא נדחק הצידה מאוד. השנה הצליח לפרוץ ולמצוא לעצמו מקום בכל זאת.

    1. התפוצץ לו התוספתן בדיוק לפני הפליאוף, הוא חזר לכשירות רק בגמר אני חושב אבל הקבוצה רצה יפה בלעדיו הייתי אומר אז לא נכנס לרוטציה

          1. שניהם מובילים לניתוח הוצאה של התוספתן, שניהם מתחילים מדלקת, אם מחכים יותר מידי זמן הוא מתפוצץ ויכול לגרום לסיבוכים נוספים

            1. זה לא פשוט מצב שהדלקת מאד מחמירה?
              זה לא כאילו משהו באמת יכול להתפוצץ שם.

            2. לא יודע מה הכוונה המדוייקת של תוספתן מתפוצץ

            3. בקשר לאננובי למיטב הבנתי הוא הגיע למצב החמור

            4. בטח שתוספתן מתפוצץ. זה מעין קצה מנוון של המעי וכשהוא דלקתי ומתנפח אם לא מנתחים בזמן עלול להתפוצץ ואז יש זיהום בכל חלל הבטן. תקראו בויקירפואה שבכלל טוב לקרוא בה

            5. אוקיי תודה על ההפניה. אבל שם לא מדובר על פיצוץ אלא על התרחבות הדלקת לשאר חלל הבטן.

  13. לכל חובבי המסכות והמשך הפצת השקרים במסווה של "מדע", מנחם זה בשבילך בעיקר.
    דה שוט אתה תאהב את זה
    .
    https://youtu.be/RBlyh96yL7Q
    .
    ההגיון שלי אמר את זה כבר לפני חודשים אבל נחמד לראות קצת עובדות.
    .
    בונוס
    הופעת אורח של דוקטור פאוצ'י (או פוסי כמו שמנחם קורא לו)
    לי הוא נראה כמו נוכל תאגידי עוד מהרגע הראשון
    שכל אחד ישפוט

    1. לא מפתיע, הרבה חשבו כך מההתחלה. טוב לשמוע את זה גם בחדשות המרכזיות ולא רק בשוליים. אני חושב שהכתובת כאן היא גיא, בכל אופן – כל הכבוד לך שאתה לא מוותר. אני כבר נכנעתי מזמן ועברתי לכדורסל (וכדורגל).

      1. גם אני נכנעתי בנושא. אבל רק שאלה אחת אחרונה לאויר הפתוח, מה מצב הקורונה בעזה? הייתי מצפה שבית החולים שם יקרוס ויהיו מאות או אלפי מתים, לא עוקב אבל מסקרן אותי, תא שטח קטן עם 2.5 מיליון איש חיים בצפיפות בלי בתי חולים מתפקדים יותר מידי והנהגה שלא הכי דואגת לרווחת
        האזרחים בוא נאמר.

    2. אפשר בבקשה לא לזהם את המכשיר הסלולרי המסכן שלי בפרצופים של דמגוגים פרטיזנים שדעתם משתנה על פי הלך הרוח הפוליטי שמשלמים להם לשדר?

          1. אתה לא יודע הרבה דברים ולכן תרשה לי לפקפק גם ביכולת שלך להגיד לי איפה אני כן או לא יכול למצוא אמת כלשהי.

            1. כאמור, שוב, בוא לא נשחק כאילו האמת כאן בכלל מעניינת אותך

            2. כרגיל יכולת להתקדם אבל אתה מעדיף להתחפר בחול.

            3. LOL
              מצטער
              ההעקשות שלך להראות מטומטם משעשעת אותי מדי בכדי "להתקדם" כמוך
              הכי משעשע זה כמה אתה חושב שאתה מחזיק ב"ידע" "מיוחד" ויכולת לראות "דברים" שאחרים לא

        1. אגב, המצב כאילו אתה מעוניין באמת משעשע ביותר כאשר אתה יכול בחיפוש פשוט בגוגל לקבל מידע הרבה יותר טוב ומקיף לגבי המדע בעניין לבישת מסכות וכמה הן עוזרות או לא, שבעצם יכלול מקורות ומאמרים רלוונטים ובמקום אתה עוסק בלקבל את המידע שלך מפחי אשפה מוטים.

          1. כל אחד וההעדפות שלו אבל מה שבסוף רלוונטי הוא האם המידע אמין ולא מי מעביר אותו או באיזה ערוץ.
            מוזר שזה מגיע מאדם שדווקא התרעם (שלא בצדק) על ההערה שלי על הנחת האינטלגנציה של מגיבי הופס, במחשבה שניה אולי זה לא כזה מוזר.

            1. התרעמתי על זה שאתה גם מזלזל באחרים וגם משחק אותה יודע יותר טוב מכולם.
              .
              לעניין, בטח שזה משנה מי לוקח את המידע, אמין או לא ומציג אותו בצורה מגמתית תוך התעלמות ממידע אחר שלא מסתדר עם הנראטיב. לעריכה וקריינות שקיימת בפוקס ניוז אין שום ערך בעיני, להפך הם שוב ושוב מוכחים כחבורה של שקרנים

  14. דה שוט, כתבת "הכתובת כאן היא גיא",
    אז אגיב. בקצרה.
    .
    1. פוקס ניוז כמקור ל-"עובדות"? (אני באמת שלא חושב שסוגיה זו שווה הרחבה)
    .
    2. דמגוגיה. להלן חלק מהגדרת המושג בויקיפדיה:
    "לעיתים, השימוש בדמגוגיה גובל בעיוות המציאות, באמצעות אזכורים סלקטיביים של עובדות, ושימוש בכשלים לוגים".
    .
    3. מה שמוביל אותי למהות. כן, שימוש במסכה מגדיל את הסיכון של חובש המסכה לחלות. חד משמעית. שימוש חוזר, מגדיל סיכוי זה פי כמה וכמה.
    (להלן רסיסי האמת עליהן מדברת ההגדרה בויקיפדיה)
    .
    4. רק מה? לא זאת הפואנטה. השאלה שנשאלת היא אחרת – האם חבישת מסיכה מקטינה את הסיכוי שאני אדביק מישהו אחר?
    וכאן נכנס ההבדל בין הסרטון הדמגוגי של פוקס ניוז, לבין עובדות אותם מציגים אינספור מחקרים –
    כן. שימוש במסכה מקטין את הסיכוי להעברת מחלות העוברות ברסס.
    .
    5. הפואנטה.
    אנחנו נדרשים לחבוש מסכות על מנת להימנע מלהדביק.
    דוגמה היפותטית –
    20 אנשים באוטובוס סגור. אחד מהם חולה בקורונה. האם לאדם אקראי שלא חולה, סיכוי גדול יותר או קטן יותר להידבק אם הוא לא חובש מסכה?
    התשובה היא שהמסכה למעשה מגדילה את הסיכוי שלו אישית להידבק.
    אבל –
    20 אנשים באוטובוס, אחד מהם חולה קורונה. כולם חובשים מסכה. עכשיו הסיכוי להידבק קטן פלאים. על אחת כמה וכמה אם שומרים על ריחוק ככל האפשר במקומות צפופים, ושומרים על היגיינה אישית מינימלית (לשטוף ידיים אחרי נסיעה בתחבורה הציבורית. לא מסובך)
    .
    6. יסלחו לי לרגע פוקס ניוז, והדברור שלהם את האג'נדה המתחלפת של טראמפ,
    אני ממליץ לחפש את המידע הרלוונטי במקומות קצת יותר אמינים. דבר עם זיהומולוגים. דבר עם פנימאים. הם יסבירו לך את האמת הפשוטה. הערבות ההדדית הפשוטה מאוד ליישום זו, עובדת. מחלקות בהן מקפידים על הכללים (הן הצוות הרפואי, וחשוב יותר – האורחים והפציינטים), הן מחלקות שמצליחות להימנע משרשראות של הדבקות.
    .
    7. השורה התחתונה. זה פשוט עצוב, איך שהמושג ערבות הדדית נעלם לו מהמרחב הציבורי כאן בארץ. אם היה קיים, לא היינו במצב הנוראי הזה בו נוצרת מלחמה בין העם לבין הפוליטיקאים הכושלים שמנהלים את המערכה נגד הקורונה. לא היינו על סף של מרי אזרחי.
    אם כולם היו פשוט שומרים על אותו עיקרון קל ליישום, המצב היה אחר לגמרי.
    .
    8. במילים אחרות –
    לא מסובך. פשוט, תחבשו מסכה. שמרו על ריחוק סביר. שמרו על היגיינה. הפגיעה בחופש הפרט בעת יישום עקרונות אלו הוא מינימלי, הרווח אם כלל האוכלוסייה ינהגו כך, הוא עצום.
    .
    (אופס. תגובה קצרה, זה לא…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט