מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.מעכשיו, כל הדאטה מבתי החולים, תגיע ישר ל-WHITE HOUSE – לטראמפ – במקום ל-CDC

ברון רובין טוען שאני מעוות את האמת שוב ושוב. הוא לוקח את כל האינפורמציה שלו מ-CDC. (בדיוק כמוני!). הצרה עם ברוך היא שאולי הוא איש עסקים גדול, אבל הוא לא מבין את מה שהוא קורא.

ואז יש את יואש הבן של פולילה או משהו כזה המתלונן שזה אתר ספורט, ואני מלכלך אותו עם פוליטיקה, ומאומה על כדורסל. אז רציתי שיואש יבין שזה אתר שלי ואני כותב בו כל מה שאני רוצה וכל מה שאני חושב שראוי להיכנס כאן. כל 67 כתבי האתר חופשיים לכתוב בו – מה שהם רוצים. אם זה לא מתאים לאדון יואש, מדוע הוא זוחל לאתר כל יום ב-6 בבוקר כמו תולעת המשנה צבעיה, דבר ראשון כשהוא מתעורר? כי הוא מכור לאתר. כי הוא יודע כמו רבים מהגולשים שזה אתר הכדורסל (ולא רק! גם הפוטבול וגם הבייסבול!) הטוב ביותר בשפה העברית.

ובקשר לאתר ולפוליטיקה, אני התחלתי להתעסק עם זה רק אחרי שנגיף הקורונה הפך את כל ליגת ה-NBA על פניה. טראמפ, פוליטיקה, קורונה, ואז ה-NBA הם חבילה אחת, ועד שהבעיה לא תיפתר – כל מגזין ספורט וכל אתר ספורט בעולם מדסקס זאת. אני קצת מרבה בכך כי אני קורא יום-יום את YNET, את מעריב, ועובר על וואללה, ובאף מקום לא מזכירים כהוא-זה על מה שבאמת הולך בארה"ב.

אז יואש, אם לא נאה לך – אל תיכנס הנה. ובנוסף, אתה יכול לקפוץ לי.

***

נחזור ל-CDC שממנו ברוך שואב את כל מה שהוא יודע על הקורונה, ושהיום הנשיא טראמפ דאג לזרוק אותם מתפקידם הראשי שהוא לספק אינפורמציה על מחלות מדבקות לעם האמריקאי, ולנווט את העם האמריקאי כמה שאפשר בקשר להתנהגות הדרושה כדי להילחם במגיפה.

תנו מבט בגראף שבכותרת (ישר מ-CDC) מלפני חודשיים. המצב עתה הוא גרוע פי שלוש, אבל משום מה ה-CDC הפסיק לפרסם את הגראפים, ייתכן שבצוו מלמעלה, מהנשיא, כדי שלא יראו כיצד ארה"ב מפגרת אחרי כמעט כל אומה בעולם בטיפולה בקורונהוירוס, והרבה מזה בגלל דבר פשוט אחד:

הנשיא טראמפ מסרב בעקשנותו הילדותית לבקש (לדרוש!) מכל העם האמריקאי לחבוש מסיכות, הדבר הפעוט ביותר שמנהיג יכול לעשות עבור עמו!

מומחי רפואה המתמחים במחלות מדבקות מבקשים ומבקשים מהנשיא: "תבקש מתושבי האומה לחבוש מסיכות פנים. זה יציל אלפי חולים ואולי עשרות אלפי חולים. ויציל אלפי קורבנות. היום היה שוב שיא נדבקים בארה"ב – 69,000. במדינות שונות נשברו היום שוב שיאי נדבקים ושיאי קורבנות.

לי כל כך נמאס לשמוע את הסיפור של ברוך רובין על המיליונים שמתים כל שנה מהתקפי לב וסרטנים. ומה בקשר לזקנה? כולנו סופנו למות. אבל ה-138,000 אמריקאים שנפטרו בגין הקורונהלפחות חצי מהם היו ניצלים אם העם היה מתבקש דבר אחד פשוט: "לחבוש מסיכות"!

נתח די גדול מהאמריקאים הם עם אופי של המערב הפרוע: פראים, חופשיים, ואיש לא יגיד להם מה לעשות. טראמפ צוהל להיות מפקדם. טכסס היא הדוגמא הטובה ביותר: מדינת קאובויים ושם הנגיף הוא RUN AWAY – וממש יצא מכל שליטה עם 10,000+ נידבקים חדשים כל יום (היום 10,112)

תנו מבט בגראף: ארה"ב – הקו הכחול.

איטליה, ספרד, וגרמניה (ולמעשה ממוצע אירופה המערבית) הקווים למטה. וזה רק עד ה-6 לאפריל. מאז ההבדל גדול פי שלוש ויותר. ברור שבארה"ב ישנם יותר תושבים, אבל זאת לא הבעיה: הבעייה היא נטיית הקו כלפי מעלה. באירופה עצרו את התפשטות המחלה ואצלנו היא פורצת שחקים.

טראמפ לא יודע מה לעשות בנידון כי דבר אחד הוא לא יעשה: הוא לא ייכנע לעולם הרפואה לצוותות המדענים, ולכן הוא החליט שהדבר הטוב ביותר הוא להסתיר את המספרים, ולכן ההודעה היום שכל הדאטה והאינפורמציה מכל בתי החולים מגיעה אליו, ולא ל-CDC:

WASHINGTON — The Trump administration has ordered hospitals to bypass the Centers for Disease Control and Prevention and send all Covid-19 patient information to a central database in the White House beginning on Wednesday, July 15, 2020. The move has alarmed health experts who fear the data will be politicized or withheld from the public.

אין כלל שאלה למה ומדוע. טראמפ 'לא בוטח' ב-CDC – הוא מדווח את האמת. ה-CDC הוא הארגון הפדרלי שתפקידו לנהל את הטיפולים הרפואיים במקרי מגיפה כאלה, ומקרים אחרים – ה-Centers for Disease Control and Prevention. ה-CDC הודיע היום שבפלורידה בלבד היו היום 10,116 מקרי קורונה חדשים, מעל 300 מתים, ומאז ה-15 ביוני – ס"ה חודש אחד – הייתה עלייה בפלורידה של 226% מקרי קורונה, וטוטאל של 300,000 חולים.

אצלי זה אפילו הגיע הביתה כשנכדתי טלי כאן לידינו באטלנטה התגלתה כחולת נגיף הקורונה והיא בינתיים בבידוד ביתי עם תקווה שהנגיף לא יגרום לבעיה שתצטרך טיפול רפואי.

כשכל הדאטה תגיע לבית הלבן, הוא יוכל להמשיך לשקר ולרמות בקשר למספרים. לא אמרתי לכם שהפכנו לרפובליקת בננות?

חכו. לא ניגמר: היום PETER NAVARRO – שהוא יועצו הראשי של טראמפ – – באופן רשמי הוא

Assistant to the President, Director of Trade and Manufacturing Policy, and the national Defense policy coordinator אמר על ד"ר פאוסי שהוא לא יודע על מה הוא מדבר, והוא מרעיף אינפורמציה לא נכונה על העם האמריקאי. הוא עוד אמר, מילה במילה:

Anthony Fauci has been wrong about everything I have interacted with him on

מי הוא ד"ר פאוסי? הוא לא פחות ולא יותר אחד ממומחי העולם המובילים בעולם כולו במחלות מדבקות. הוא

Director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases since 1984, והאידיוט הזה נבארו אומר עליו שהוא טעה בכל דבר שהוא דיבר אתו בקשר לקורונה?

ד"ר פוסי הוא זה שמזהיר כבר 5 חודשים על מה הולך לקרות אם האומה לא תתארגן כאחד במלחמה על הנגיף שכוללת שלושה דברים פשוטים ביותר: מסיכה, שמירת מרחק, ומניעה מהתקהלות. טראמפ לא מוכן להצהיר זאת, ומתעקש כמו ילד בן 5 לומר שדברי פוסי הם רק 'הצעה'.

כשביקשו מד"ר פוסי להגיב על דברי נבארו, כל מה שיכול היה להוציא מפיו הייתה מילה אחת: "BIZZARE"

2 .ויקטור אולדיפו אומר שהוא מוכן לשחק כבר ב-30 ליולי

ויקטור אולדיפו אמר לג'ון ורן מ'האתלטיק' שהוא מרגיש מצויין, מתאמן וכבר משחק 5-על-5 במשחקי אימון 'קלים', והוא "מאמין שיש סכוי גדול" שהוא יוכל לשחק כבר עם חידוש העונה (https://theathletic.com/1930481/?source=twitterhq). תחילה הודיעו שאולדיפו יהיה כשיר לשחק רק בעונה הבאה. אח"כ הודיעו ש"ברכו היתה בריאה מספיק להתחיל להתאמן באורלנדו, ואולי הוא יהיה מוכן לפלייאוף", ועכשיו ההודעה היא שהוא יתחיל כנראה לשחק עם כולם כבר מההתחלה.

זוהי ידיעה משמחת מאד עבור הפייסרס.

3. האם לברון נמצא באורלנדו בבועה בבניין מיוחד שהוא רק שלו?

אני לא צריך לספר לכם שוב על תלונות ומענות שחקני ה-NBA בבועה: "האוכל לא משהו"…"החדרים לא מספיק גדולים"…

הם נמצאים בשלושה מלונות המדורגים 5 כוכבים. ראיתם תמונות. ארמונות, ולא מלונות. לשחקנים זה לא טוב מספיק.

היחיד שלא שמעו מתלונן היה לברון.

גם לא ראו אותו.

אוסטין ריברס אמר שהוא שמע שהוא מתגורר במלון מיוחד שבנו עבורו, ורק אחרי האליפות הוא ייפתח לקהל הרחב.

4. דוויין ווייד מצדיק את קנון על המסר האנטישמי, ואז מתחרט, ומנסה להסביר את כוונתו

דוויין ווייד הביע את תמיכתו בניק קנון, אחרי שקנון פוטר מ-VIACOM על הצהרתו האנטישמית בפודקסט שלו "CANNON CLASS" (https://www.nytimes.com/2020/07/15/arts/television/nick-cannon-fired.html

קנון, השחקן/זמר/ראפר אמר בפודקסט שלו שהוא מצדיק את הראפר ריצ'רד גריפין כשאמר פעם שהיהודים הם גזע "WICKED" ('רע', מושחת' זדוני). קנון אמר ששנים אחרי זה גריפין סבל כל מיני בעיות בבידור ובעסקים "על שכל מה שעשה היה לומר את האמת".

הוא פוטר מיד מויאקום.

הוא הגיב:

Anyone who knows me knows that I have no hate in my heart nor malice intentions. I do not condone hate speech nor the spread of hateful rhetoric. We are living in a time when it is more important than ever to promote unity and understanding.

— Nick Cannon (@NickCannon) July 13, 2020

זה היה מאוחר מדי.

לפתע דוויין ווייד המטומטם, 13 פעמים NBA, מוצא חובה לפתוח את פיו (אחרי שבעל מיאמי היט מייק אריסון היהודי – הבן של טד אריסון הקבור בזכרון יעקב – טיפל בו כבן כל השנים במיאמי) ולצייץ בטוויטר שלו: “Cannon, we are with you. Keep leading

בום. התחילו להתנפל על ווייד מכל הכיוונים. לדוגמא:

This justification is nonsensical and hollow. You can't call someone fired for bigoted views and Antisemitism a leader and just brush that off. Wade needs to address the comments and denounce them specifically and unequivocally pic.twitter.com/Zpumd2bNUu

— American Prometheus (@daniopp) July 15, 2020

דוויין מיד הוריד את הטוויטר שלו באומרו שהוא 'לא מצדיק את מה שקנון אמר, אבל סתם הבעתי את תמיכתי בו. כל מי שמכיר אותי יודע שאין בי טיפת שנאה ליהודים או אחרים". אמת או בולשיט?

5. ד'ארון פוקס מהקינגס נקע את עקבו

לפחות 10 ימי מנוחה. אולי יספיק לחזור למשחק הראשון

6. ממשיכים ב-8 השאלות של קירק גולדסברי מה-ESPN, מאתמול

ה) האם לפול ג'ורג' יש את מה שדרוש להיות חשוב (וטוב) כמו קוואי לינארד?

כולנו יודעים היטב שפול ג'ורג' הוא שחקן מצוין בהגנה ובהתקפה, אבל הפעם חובת ההוכחה עליו כי בכל שנותיו באינדיאנה הוא לא הצליח להעלותם מעל הסיבוב הראשון. ב-2014 לברון עשה לו את זה ב-7 משחקים, ובעונה שעברה דמיאן לילארד עם שלשה ארוכה שנזכור תמיד.

אבל איך אומרים החברים שלי מכרם התימנים? זה היה אז, ועכשיו זה עכשיו. בעונה האחרונה כשפול וקוואי שיחקו יחד הם היוו קונצרט שסיים 8-24 עם BET RATING של +11.6.

ו) האם דווייט האוארד טוב מספיק לעצור פרונט ליין של קבוצות כמו הקליפרס?

לדווייט האוארד היו כמה משחקים טובים העונה. אבל הוא בן 34 וכשהוא יעמוד מול מונטרל הראל או איביקה זובאק, הוא יתפרק.

ז) האם ראסל ווסטברוק מסוגל לשחק כדורסל רציני?

אני אחד מאוהדיו הגדולים באתר. הוא יכול להיות שחקן מצוין ואחראי כשצריך, כפי שהוכיח ב-OKC כשדוראנט לא היה. הוא יכול גם להיות חייה פרועה ההורסת לקבוצתה את המשחק. אני מאמין שהוא מבין אצת ההבדל בין השתוללות לבין משחק אחראי בפלייאוף. הבעיה היא שללא אף שחקן בחמישייה מעל 1.95 מ', זה לא משנה כמה טוב ווסטברוק יהיה.

ח) האם דונובן מיצ'ל יכול לשאת את הג'אז על גבו?

התשובה שלי שלילית. הוא שחקן צעיר מצוין, אבל אין לו את מה שהיה לשחקנים כמו מייקל, קובי, או עכשיו לברון (אני לא מדבר על גוף וניתור; אני מדבר על נשמה!) שהיה להם את הביטחון העצמי, היהירות, ורגש המנהיגות להכריח קבוצה לניצחון. את זה לא ראיתי עדיין אצל דונובן. וזה, אגב, לא עניין של גיל. זאת תכונה שאתה רואה אצל שחקנים מסוימים אפילו כשהם רוקי'ס.

7. ג'יי אר מתאמן, ומדבר!

 

8. תמונות שאת רובן לא ראיתם, להנאתכם

 

 

 

הענק הוותיק מעביר את הכתר לענק הצעיר

 

 

התאמינו דוק ריברס מאיים על בירד לשנות לו את הצורה?

 

עוד דוגמא!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סטארקס לא עשה חשבון לאף מאחד!

 

אולי הסנטר האנדרייטד מכולם

 

 

 

סטוקטון נגד פריטיס: לא יכול להיות טוב מזה!

 

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 143 תגובות

  1. מעולה מנחם, התמונות פשוט אדירות!
    .
    התמונה של איינג' ורמביס נפלאה, ואני זורק כאן כפפה למכסחי המיתוסים – האם קורט רמביס אכן היה שחקן פחות ערך, כמו שהיה נראה לנו כשהיינו ילדים והוא היה לבן וממושקף, בין כל האתלטים השחורים, או שבעצם היה שחקן מצוין שרק לא נראה כזה?
    .
    ואוף טופיק (כמו כל דבר שקשור לספרס בימים אלו) – טריי ליילס סיים את העונה עקב אפנדיציט. החדשות הטובות הן שפופ הכריז שהדגש של הקבוצה הוא על התפתחות ולא מאבק בקבוצות הצמרת. יש סיכוי שהאסימון נפל אחרי שנתיים? ימים יגידו.
    .
    Spurs' Trey Lyles to miss rest of season after appendectomy https://es.pn/3fte5S9
    via @ESPN App http://espn.com/app
    .
    תודה רבה מנחם

    1. מאנו
      ראיתי את רמביס כבן אדם בוגר לאחר צבא , ואסבר את אזנך שהוא ממש לא היה שחקן מצוין . לפי ההגדרות של שמעון , הוא היה נגר מארץ הנגרים. גם ליריבה הגדולה היה נגר בן נגר בשם גרג קייט שהיה עולה מהספסל בניגוד לרמביס . בוא נאמר ששניהם לא היו עושים חיל בליגה הצנועה שלנו . אז התחוור לנו למה מתכוונים במושג רול פלייר .

        1. הי מאנו
          הרזומה שלו לפני הלייקרס היתה עונה כושלת בליגה היוונית . התפקיד שלו היה לשים גוף חזק מאד ( כלומר לכסח ) על קווין מקהייל , שהיה סקורר עצום מהפוסט . את הנשק ההתקפי היו מעלים מהספסל כשהיו צריכים מישהו שאשכרה יודע כדורסל . בין המחליפים שלו במהלך השנים , מוריס לוקאס המנוח , ואחר כך בוב מקאדו שיבדל . האמת , כמה שהוא היה נגר , קייט של בוסטון היה נגר בריבוע , כל קשר בינו לבין כדורסל מקרי בהחלט . מה שכן , הוא היה מכסח יפה את קארים .

        2. רמביס ללא ספק היה נגר אבל באופן מפתיע רמביס הצעיר היה נגר אתלטי. היה לו ניתור מאד חזק מהמקום מה שאפשר לו לקחת הרבה ריבאונדים בהתקפה וגם לקבל הרבה אסיסטים קלים מקארים ומג'יק.

          1. הי עידו
            הזכרון האישי שלי מרמביס , זו התמיהה שהביעו חברים שלי ששיחקו בליגות מקומיות בכירות , לגבי שחקני חמישיה בנבא . המושג של רול פלייר היה ממש לא מוכר . היה פשוט בלתי נתפס ששחקנים כמו ארל ויליאמס וקני באניסטר נפלטו כלאחר יד מהליגה, בעוד רמביס הוא שחקן חמישיה בקבוצה הכי טובה בעולם . לגבי גרג קייט , התמיהה היתה יותר גדולה בסדר גודל .

      1. אוי, נו. בשנות השמונים שחקנים היו שולפים בעצמם את האפנדיציט, תוך כדי משחק (לפעמים בסיוע אקטיבי ונלהב של שחקני הקבוצה היריבה), ומיד חוזרים לשחק.
        הדור של היום.

        1. אני נסעתי עם אפנדיציט בערך שעתיים באוטובוס כדי להגיע מהבסיס לאיזור של בית חולים. הדור של היום לא פראייר

            1. נכון, כשעליתי לאוטובוס הין לי כאבים אבל לא ידעתי מה זה בוודאות, עד שהם התגברו לרמה בלתי נסבלת במהלך הנסיעה

            2. בכל מקרה הפואנטה הייתה שאולי הוא יהיה מוכן לפלייאוף אבל הספרס.. לא ממש

  2. מנחמנו
    תמיד כיף לפתוח אתך בוקר.
    תמשיך לכתוב מה שבא לך ואיך שבא לך, האתר שלך ובעיקר בזכותך.
    כן אני יודע שהרבה חברה פה מעוותים את הפה עכשיו, הלקקן הזה…. ויש הרבה כאלה שרואים תגובה שלי ומדלגים, גם טוב! (סימן קריאה הוא צעקה…..)
    אבל אני נהנה וזה מה שחשוב, איך אמרת? שיקפצו לי.
    שיהיה סופשבוע נעים לך ולגייל וכמובן גם לכל שאר הנכנסים לאתר.

    1. ווילט היה 2.16 בלי נעליים וקארים 2.18 בלי נעלים כי אז מדדו אותם יחפים. לוילט גם היה מוטת ידיים בדוקה של 8"7 (2.33 מ'). יש סרטון מתוכנית לילה שהביאו סרט מדידה ובדקו. הוא גם שקל בין 280-300 פאונדס והיה אתלטי ברמה שלא חזרה מאז לענק בגודל שלו. מכיוון שהיה אתלט במקצועות רבים הכל אצלו נמדד. מהירות, קפיצה וכו'.

  3. תודה רבה מנחם, מעורב אגדי.
    התמונות פשוט פנטסטיות, האיכות של צילום בפילם היא פשוט מדהימה בעיקר בכל הנוגע לפוקוס וחדות תמונה, הדיגיטל לא הגיע לזה עדיין. תודה

  4. בוקר טוב
    מנחם , אני מצדיע לך . הרבה בריאות לך ולבני ביתך .
    לגבי התמונה של וילט וקארים : מישהו עם ראיה יותר טובה משלי יכול לאמר כמה סמ ביניהם . וילט תועד כ-2.17
    וקארים כ-2.18 . הרבה שנים היו שמועות שהגובה האמיתי של קארים הוא 2.26 . מה דעתכם לפי התמונה ?

    1. גובהו הרשמי של שקארים הוא 2.18 ושל ווילט 2.16 בתמונה אפשר לראות שקארים גבוה יותר, לא בהרבה אבל בלפחות 2 ס"מ

  5. תודה מנחם, אל תתייחס לכל אחד שמעביר ביקורת. כמו שאתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ככה כל אחד יכול להגיב לך מה שהוא רוצה (כמובן בגבולות הטעם הטוב ובלי ספאם), תתעלם

      1. חחח אני גם אנסה
        .
        המציאות עולה על כל דמיון אז לידיעת הציבור כבר אין ממה להזהיר אותנו, אבל אם אתה קורא את זה – השמע קול, התגעגענו
        .
        מושון כנראה הפסיד את התחתונים בערב פוקר אצל האחים עייש

  6. מנחם ארהב נמצאת במקום ה7 בעולם במתים למליון איש אם לא לוקחים בחשבון את אנדורה וסאן מרינו. מקדימות אותה בלגיה אנגליה ספרד איטליה צרפת ושבדיה.
    יכול להיות שהיא עוד תעלה אבל תגיד ההפגנות שרק היו שם לא מזמן זה במסגרת ההמנעות מהתקהלות?
    אהבתי מאוד את התמונות. שוות יותר מאלף מילים על קורונה.

  7. מנחם אני סופר עסוק , אני אקח כמה דקות לענות לך על הקורונה, הגרף שאתה מציג הוא נכון, מה שאתה לא מציג זה את גרף המתים מהמחלה שיורד למרות שיש עלייה בכמות החולים, בנוסף הCDC ציין שיש לפחות פי 10 יותר חולים, ובוודאי שההפגנות האיצו את ההדבקה (ולפני שמקהלת השמאל עונה עם טורים של 60 עמודים שלא קראו, או סרטון ביוטיוב של איזה פריק שטוען שמיליוני אנשים שהולכים אחד ליש השני ללא אמצעי מניעה זה לא מדבק) כמות הבדיקות לא גדלה באופן משמעותי , הם משתמשים באותו טענה של טראמפ שמספר החולים לא גדל אם אין בדיקות , אבל שזה מהצד השמאלי של המפה זה בסדר.

    .עוד דבר קטן שקשור להפגנות לסיום אי אפשר להאשים את טראמפ בהכל בטח לא בהתפשטות המחודשת של הקורונה , אתה מציין את החשיבות של אמצעי הגנה ושמירת מרחק, מילוני אנשים צועדים נגד טראמפ והממשל ללא אמצעי מניעה ומאשימים אותו בגזענות (למרות שהוא לא אשם שאיזה שוטר גזען רצח מישהו, אבל הוא הנשיא ) , ואז מתפלאים שיש הפצה של הקורונה.

    1. מעניין גם על כמה בדיקות מדובר בכל מדינה. יש עוד משתנים וזה לא משנה את העובדה שמנחם וגם אתה בקבוצת סיכון.
      בהצלחה עם הקנביס, עם יהיו בראוניס, גם אני רוצה….

  8. יצא המרצע מן השקית
    דווין וויד כמו הרבה אפרו-אמריקקים גזענים וביג טיים
    הרשימה של שחקנים שחורים שציציו נגד יהודים יותר ארוכה מרישמת שינדלר
    זה בושה וחרפה כי מי שפרץ את הדרך עבור שחורים בליגה ובספורט האמרקראי היו יהודים!
    מי עשה טרייד על ביל ראסל? מי עלה לראשונה בליגה עם חמשייה שחורה? מי נתן הזדמנות למאמן שחור במה? רד אאורבך
    מי נתן לג'קי רובינסון לשחק ב MLB ? יהודים
    אבל אלו זוכרים את דונלד סטרלינג שאמר מה שאמר

  9. תודה מנחם, כתוב על מה שבא לך, רק אל תתרגז שאחרים כותבים את מה שבא להם.
    .
    מילה על שיווק, ברשותכם.
    באירופה, היבשת הישנה והצנועה, חזרו לשחק כדורגל כבר לפני חודשיים. הכל נעשה בשקט, אפס "חולים" בקרב השחקנים בגרמניה, איטליה, אנגליה וספרד. איך יכול להיות? אני חושב שהם פשוט החליטו לא לעשות בדיקות.
    🙂
    כל המישחקים שוחקו, דרמה סבירה הייתה רק בספרד, אין כוכביות, וכולם מחכים בסבלנות ל-מיני-מונדיאל בפורטוגל.
    .
    ומה בארה"ב? שם זה כמו באמריקה: מנפחים מספרים, עושים סרטים הוליוודיים, מעמיסים נתונים, זורעים פאניקה (לא בדיוק ברור בקרב מי) – טוב זה הנוהל, לא משהו מיוחד – אבל באותו זמן – לא הרחק משם – איזה קומישינר די חכם מבקש מקופירייטר די מוכשר שימציא לו מילה, והוא חוזר אליו עם "באבל"!
    .
    ואז מתחילים לפמפם! מי בא-ל-באבל, מי לא-בא-ל-באבל, מי בבידוד, מי אולי בבידוד, אמביד בא כמו חייזר (יש תמונות! יש סרטונים!), הארדן מגיע בלי פרצוף (יש תמונות! יש סרטונים!), מי ברח לקנות פיצה, מי הביא מקרר ליין צרפתי, מי מתגעגע למשפחה, למי בנו בית מלון??!!
    .
    בינתיים הקומישינר חוזר אל הקופירייטר ומבקש עוד, ונולד ה-"שיקאגו 8 באבל" או יותר טוב "דליטד אייט" – כנראה לא יקרה, אבל הקופירייטר הזה מוכשר, בזה אין ספק.
    .
    שורה תחתונה – אדם סילבר גאון! אחרי פמפום כזה, עם דרמות כאלה, נחיתות של כוכבים ואינסוף "אגדות מהבאבל", יהיה כנראה רייטינג שטרם נראה. כל הכסף שהלך לקורונה – יחזור בריבוע. אני חייב לתת את הקרדיט למיכאל ירדן שכתב על הרייטינג אתמול באחת התגובות. הרגשתי שיש כאן סרט, אבל זה בהחלט מסדר טוב את הדברים. איך אמר קולידג' ב-1925 (טוב, הוא אמר קצת אחרת וגם התכוון קצת אחרת, אבל זה המשפט שנשאר בהיסטוריה):
    The Business of America is Business

    1. זה נשמע הגיוני אבל צריך קצת הוכחות…
      ראית מה עניתי לך אתמול על סרחיו?
      הוא וכרים זה הנשמה של ריאל, המוח זה זיזו….

      1. טוב שלא ענית מחר…
        מסכים עם כל מילה. בתחילת השנה קיללתי את ראמוס כי הוא כל הזמן עלה להתקפה והפקיר את ההגנה. אני עדיין טוען שהוא אשם בגול של חסוס שדי גמר לנו את הצ'מפיונס (לך תבקיע שניים נגד סיטי בחוץ, קיי די בי מתחיל בלבן, עובר ל-ורוד במחצית ומסיים אדום, מפלצת) – אבל ללא ספק האליפות הזאת היא על שמו. שני פנדלים מלחיצים כשבארסה שמו עלינו טון לחץ, ואז הבלוק הזה על הקו – מדהים. כמה ניסיון יש לו, איך שהכדור עובר לצד השני של החמש הוא רץ לפינה וסוגר אותה. בן זמה גם יוצא ווינר, לדעתי – בעיקר עם הבישולים והתנועה הבלתי פוסקת ללא כדור. הוא לא עומד לרגע. זה משפיע על כולם.
        .
        עידו – מעניין הקישור לטיימס שהבאת, נראה לי שעדיין קצת מוקדם לקבל את המיספרים האלה כסופיים, גם בכתבה אומרים את זה. שים לב שיש מדינות שבהן אין תמותה חריגה – וכמובן שישראל ביניהן. בכל מקרה, אני מושך את ידי מהדיונים על הקורונה, זה כבר נהיה יותר גרוע מהדיונים על העז. בגדול, אני מניח שאני סוג של סוכן שב"ר עם בעיות זהות קשות: בכדורסל אני עם שמעון, בקורונה עם ברוך (והשרת). בפוליטיקה אני עם הטמיר וסיעתו, בכדורגל אני לגמרי עם הופמן.
        .
        תיזהר שלא יאכל אותך כריש, ראיתי שיש אצלכם מכה השנה (כבר חמישה…)

          1. בסך הכל אתה צודק.
            כולם אותו הזבל חוץ מכחלון שמילה שלו היא מילה.
            הייתי מעדיף אותו או את בני בגין אבל הם לא מהחומר של מנהיגים. בגין צנוע מדיי וכחלון עממי מדיי וחושב על הטובה שלנו לפני הטובה שלו. הם פשוט לא יכולים לצערי לשבת בצנטרום של הפיילה וזה עצוב.
            אחרי מהפיכת התקשורת של כחלון החזקתי לו אצבעות שיוריד את מחירי הדיור. לי אין בעייה, יש דירה שקניתי בזעת אפי ואני לא חייב כלום לאף אחד, גם לא חצי אגורה! חבל לי על הרבה צעירים שיחיו בשכירות כל החיים….
            חבל שהוא החליט שמיצה. הייתי נותן לו שוב את קולי.

        1. עזוב
          את ריאל לא מעניין כל כך האלופות כרגע, מעניין אותם האליפות.
          לגבי כרישים, אהלן וסהלן, אבל מסתבר שהם לא מחבבים את הריח שלי.
          לפני בערך 7 שנים שחיתי אל האפרורים בחדרה וכל הלהקה ברחה ממני. היתה שם נקבה ענקית שעשתה יוטרן כשירדתי למים.

          1. דוק – הכרישים זה לעידו – יש השנה באוסטרליה מכת כרישים, כבר חמישה רוחצים מתו מתקיפת כרישים, זה הרבה יותר מפחיד מהקורונה. למרות שאני אוהד ריאל ובאיירן – כל שנה אני שם את הז'יטונים שלי על פסז' וסיטי. כל שנה אני נופל. השנה ב-באבל הפורטוגלי תהיה מלחמת עולם – כל המפלצות – למעט ליברפול – שם. היה כאן באתר דירוג די טוב של הסיכויים. הנה הדירוג שלי:
            סיטי (מפלצת)
            באיירן (כדורגל משחקים 90 דקות וכו' וכו')
            פסז' (יש להם רבע קל וניימאר אחד וגם אחד איילה שלוחה אמבפה)
            בארסה (אף פעם אל תהמר נגד לברון (צריך להיות על זה סימן מחיקה) / מסי)
            יובה (אף פעם אל תהמר נגד לברון (צריך להיות על זה סימן מחיקה) / רונאלדו)
            ריאל (ראמוס)

            1. בטח כריש שורי-נמר-עמץ, השלושה האלה משתגעים לפעמים.

            2. אני אנמנם קצת בשביל לראות את ריאל לוקחת אליפות ויונייטד נלחמת על מקום רביעי בפריימר.
              תבוא לדיומא עם יתחשק לך להתכתב בזמן המשחקים.

    2. ככה בדיוק ממתגים מותג. הNBA הוא מס1 במיתוג. כל הזמן גם בפגרה ממציאים סיפורים. הליגה שמבויימת הכי טוב. זה בדיוק זה.
      באבל אגב זה שירותי הסעות בת"א גם 🙂
      וחכה מה יהיה בפלייאוף יהיה בטח פרומו עם פרצופים כועסים במסיכה של שיקצה יאניס וציון ועוד כל מיני חרטוטים. שלא נדבר שהצפייה בשיפוט במשחקי ממפיס ונ"א יהיה תענוג אבל זה משימה עבור האשך

      1. יש גם באבל אלופות בפורטוגל – מעניין איך יהיה הרייטינג שם. תאכלס – זה הולך להיות מיני-מונדיאל

  10. תודה על הטור מנחם. הרבה יותר קל להתעלם או לשקר מאשר להתמודד עם הבעייה.
    קדם לנישול ה CDC, היתה יציאה מארגון הבריאות העולמי. שזה מי שאומרים לרופאים באיזה פרמטרים מדווחים.
    אני מצפה לנתונים כמו הודו מעכשיו. (רמז, הן רושמים את כל החולים שמתו על דלקת ראות לא חלילה קוביד).
    .

    הדרך היחידה לברור את הדאטא זה דרך ישנה ומכוערת. לספור קברים. משהו מפה פרסם את זה לפני חודשיים . אני מפרסם שוב את הלינק על ספירת קברים עולמית מאמצע חודש אפריל.
    https://www.nytimes.com/interactive/2020/04/21/world/coronavirus-missing-deaths.html?smid=fb-share&fbclid=IwAR3xR_EBPH8EB9798cwEe0oHbrMvvwIMbYRpj70kO7LULmE8H_CLOM4eyn8

  11. מוזר לי בתמונה של בארקלי עם הדוקטור, שבארקלי נראה גבוה באיזה שני אינטש מהדוקטור, והדוקטור רשום כ-"7'6, ובארקלי כ-"6'6 ותמיד אומרים שבארקלי היה למעשה "5'6…

  12. התמונות פשוט מעולות
    ראמביס? נועד להכות את הסלטיקס בנשק שלהם, נגר לבן אלים. האיפון שמקהייל עשה לו- איזה רגע.

  13. אחלה טור, תודה רבה
    מה, באמת יכול להיות שהלברון מקבל יחס מיוחד מהליגה? לא הגיוני, הם תמיד היו כל כך שיוויונים

  14. אם אתה כותב מה שאתה רוצה מנחם, אז מדוע הפסקת לכתוב על עניינים דתיים כמו פרשת שבוע לאחר כמה מץתגובות אנטי דתיות???

      1. לא קשור אליי אלי מפני שזה האתר שלו והוא כותב מה שהוא רוצה היה צריך להגיב לאנטי דתיים כמו שהגיב כאן שהם לא חייבים לקרוא ושיקפצו לו ולא להפסיק לכתוב על המסורת, הדת ועל מה שלמד מהרב החב"דניק.

          1. הבנתי אותך . יחד עם זאת , אתה צריך להבין שאין לשום אדם יכולת להלחם על כל נושא ובדרך כלל מנסים להמנע ממלחמות . במקרה הנוכחי , מנחם מרגיש סכנת חיים ממשית לכל מי שחשוב לו . כשקם מישהו ללעוג למנחם בענין הזה , אז הוא מרגיש חייב להעמיד אותו במקומו , ואני מצדיע לו על זה . אני חושב ( לא בטוח ) שאם תציע לעורכי האתר לכתוב פוסטים שמראים קשר בין פרשיות השבוע לדברים שזכורים לך מהליגה , ובדרך תחכים אותנו בקצת מסורת , הם יפרסמו את זה .

    1. מנחם כותב על מה שהוא רוצה, וזה כל הכיף! נהנתי לקרוא את דברי התורה אבל זאת הייתה הפתעה נעימה, והמגיבים יכתבו מה שהם רוצים, הם לא משפיעים על המחשבה ועל הכתוב.
      גם הכתבים יכולים לכתוב על מה שהם רוצים. אני ערכתי השוואה בבחירות ה-2 מתוך ה-3 בין שחקנים לפוליטיקאים. וכעת אני עובד על פוסט שמשלב תנ"ך וכדורסל.

  15. הופה, הדוק במייק דרופ! אהבתי דוק, חושבים שממרום שנותיך כבר לא בוערת בך האש ושוכחים עם מי יש להם עסק.
    התמונות מדהימות, אהבתי. אגב, את כותרת המשנה בהתחלה קראתי ״האם לברון נמצא בבועה״ שזה נשמע לי הגיוני.

  16. לכל המאשימים ותופסים את ווייד על המילים, סך הכל מדובר בבן אדם שקיבל את זה שהבן שלו בחר להיות בת בגיל 10. אולי הוא נתפס בביטוי כזה או אחר שאנחנו היהודים תופסים כל ניואנס קטן, אבל להגיד עליו שהוא אנטישמי לא מסתדר לי

    1. וויד בדיוק עוד "ליברל". יש לי שאלה אם ילד בן 10 יכול להחליט שהוא בת אז הוא גם יכול לקיים יחסי מין עם אדם מבוגר או להחליט שהוא לא הולך לבהיס יותר לא? הרי הוא בוגר ויכול להחליט אליבא דוויד.
      כמו שתמיד חשבתי ואמרתי וויד הוא חלק מחבורת השיקצה המאמינים בעליונות הגזע השחור ורואים יהודונים כאיום. הם בעצם שואפים להפוך כמוהם לכן השיקצה מקים סוכנות משלו, מלון משלו וכו'.
      בטח כרמלו וכריס פול מאד אוהבים יהודים גם.
      מסכן דונלד סטרלינג LOL.
      הדבר היחיד שמבאס שאין בחירות לברון נגד טראמפ, זה היה שווה זהב תאמינו לי. מנחם היה מפיק פה דברים שלא הפיק אפילו בשיאו מדבר כזה.

      1. התשובה לשאלה שלך בקצרה היא לא. יש הבדל. קשר מיני עם אדם בוגר ברור שלא ולא נראה לי נצריך להסביר. לא ללכת לבית ספר גם ברור שלא ומי שלא מסכים עם זה אז הוא נמצא הרחק מאחור בתחום הבינה. לגבי בילבול מגדרי, זה בסדר גמור. בשורה התחתונה אף אחד לא מבין בנפלאות המוח והנפש, במבחן התוצאה יש לך ילדים מכל העולם מכל התרבויות שנולדים בגוף מסויים ומרגישים בנפש שהם מהמגדר השני. יבואו הציפורים הנודדות והשברניקים ויגידו שזו מחלת נפש, תרשה לי להעתלם באלנגטיות מהבורות הדוגמאתית שלהם ולבטל אותה מראש.

        1. שוב אם ילד בן 10 יכול להחליט שהוא אישה אז הוא יכול להחליט שהוא נושא נשק חם, שהוא לא הולך לבהיס, שהוא מקיים סקס עם מי שבא לו, בקיצר יכול לעשות ככל העולה על דעתו. אי אפשר לומר שעל דבר אחד הוא מחליט ומבין ועל דבר שני לא

            1. ילד בן 10 שתופס עצמו מגדרית כחייל, כגבר גבר

            2. זה לא דבר.
              חייל זה לא מגדר.

            3. אבל עבור הילד חייל הוא מגדר, ככה הוא רואה את עצמו.

            4. אוקיי, נתקעת על עץ ואין לך מושג איך לרדת ממנו. אני אוותר הפעם.
              המלצה לפעם הבאה: תביע עמדה משלך. אל תנסה להגחיך את מה שאתה לא מבין.
              (וזה בסדר גמור לא להבין. אף אחד לא יכול להבין הכל)

          1. אתה טועה, תחושה מגדרית זה משהו שנולדים איתו, אלה אנשים שכלואים במגדר הלא נכון ויודעים זאת תמיד.
            לא ניתן להשוות לנשק, אינטרקטציה מינית (או אחרת) עם מבוגרים, וכל דבר שעלול לפגוע בו או באחרים.
            זה רק החלטה לגבי תחושתו שלו – כבן או כבת – ומשפיע רק עליו.
            בחברה מתקדמת זה לא אמור להשפיע עליו לרעה, כמו למשל לא ללכת לבי"ס.
            מה שכן לא הייתי נותן לילד מתחת לגיל 18 להחליט לעצמו על ניתוח לשינוי מין.

          2. שמעון, יש לך ילדים, יש דברים שאתה נותן להם להחליט בעצמם כמו מה ללבוש נגיד, ויש דברים שאתה לא נותן, כמו מה לאכול כל הזמן.
            .
            כל הדוגמאות שציינת נופלות בגדר הלא נותן להם להחליט. לגבי הנושא המדובר, הגדרה עצמית מגדרית, זכותך לחשוב שזה דבר שלא צריך לתת לילד. זכותינו לחשוב שכן. לצערי אתה טועה, ורבים כמוך, ואז גדלים לעולם מלא ילדים (לא יודע אם מלידה, או מהשנתיים הראשונות של החיים או וואטאבר) אבל בגיל 10 הם מבינים שהם מרגישים אחרת מגדרית. אני חושב שזו זכותם וזה בסדר גמור ולגיטימי. זה לא פוגע באף אחד אחר.

      2. הרי לכם דרך להרוס דיון מוסרי: להשוות בין שני דברים שאין ביניהם שום קשר כדי "לחשוף את הצביעות!!!1?!#!".
        כי מה אכפת לך איך אין התאמה גילאית בין מין ומגדר, כמה חשובה התאמה מגדרית לפני כניסה לגיל ההתבגרות, על ההבדל בין הקשבה לצורכי ילדים (בגילאים האלו לא עושים שום דבר בלתי הפיך) לבין ההנחה שיש להם שיקול דעת בוגר בכל הנוגע למין. אתה פה כדי להראות שהכל פוזיציה, שה"ליברלים" (אחרי שקראת לי ול-Thog ככה אני באמת בספק כמה פעמים עוד אתה יכול להמשיך להשתמש בביטוי שאין לך מושג מה הוא) מוכנים לכל דבר שמשרת את הצד שלהם, ולכן אין שום טעם להקשיב להם או לדון איתם.
        באותה צורה אני יכול לשאול מה הקטע שלך להגן על האפשרות של מבוגרים (נניח, ספציפית, בני סביבות ה-35) לשכב עם ילדות ונערות.

        1. מי מגן?" שאלתי מה ההבדל? או שבן 10 יש לו דעה להחליט או שאין לו. אתה לא יכול לומר בזה יש לו דעה ובזה אין לו דעה. זה די מצחיק אתה יודע. אגב דעתי היא ששניהם לא החלטה שלו

          1. אם אתה רוצה לדון במוסר, תביע עמדה משלך. כרגע אתה רק מנסה להרוס דיון.
            יש הבדל. עצום. ברמת "אין שום קשר בין שני הדברים". רמזתי לו במה שכתבתי. עכשיו תורך.

            1. להרוס? הרמתי לך שאלה שלא השבת עליה, למה זה לא אותו בוא תסביר.
              אני לא בקטע של דיוני מוסר אלא מעניין אותי העמדה הליברלית בשני מקרים די זהים (בשניהם הוא מחליט על גופו)

            2. שמעון זה לא אותו דבר, יש הבדל בין אם ילד מחליט שהוא מתלבש כבן או כבת, לבין ילד שמחליט שמבוגר יזיין אותו.
              יש פה צד שלישי בגיר באינטראקציה עם קטין.

      3. מסכים לחלוטין לגבי החלק השני.
        אני יכול להבין אותם.
        הם מיעוט שנדפק חזק, וזה מעצבן לראות מיעוט שהצליח בגדול, ומחזיק בהרבה מעמדות המפתח בהמון תחומים במדינה.
        עם זאת, ווייד הוא שמוק, ותמיד היה.
        יותר מאכזבים אנשים כסטיבן ג'קסון, שהם לא שמוקים (דפוק בראש אמיתי אבל), ונסחפים עם המגמה.

        1. סטיבן ג'קסון נסחף? להפך, הוא המוביל.
          .
          מילא רוטשילד ששולטים על הבנקים, אני בכלל לא מבין מאיפה הם הגיעו לזה שהם העבריים האמיתיים

          1. הוא מוביל בחבורה של הבלאק פאואר, אבל נסחף בקטע של היהודים.
            הוא באמת בנאדם שאני מאמין עליו שלא מפלה וליברל אמיתי.
            הוא פשוט היה בור בנושא.
            וההתנצלות שלו, בהתאם, נשמעה אמינה.
            אני מתערב איתך שהוא לא יחזור על זה.

            1. אפשר להציע לו לעשות עלייה ל"שחורים העבריים" או איך שלא קוראים להם ואז לקחת לו את כל הכסף

    2. שרת, לא יודע אם ווייד אנטישמי או לא אבל הציוץ הזה היה מסריח לאללה ואסור לתת לו פס על זה. זה שזה לא מסתדר לך זה לא הוכחה לכלום. גם היטלר היה טבעוני, אתה יודע.

        1. זה הדבר האחרון שווייד כתב בנושא:

          1. אברי בבקשה.
            .
            אשך אתה סתם הייטר כי הוא חבר של לברון. ושמעון באמת גבוה גבוה על העץ לא שומע בכלל על מה אנחנו מדברים.

            1. נכון, תמיד חשבתי שווייד הוא שמוק והוא סיפק לי לא מעט הוכחות לכך לאורך השנים.

            2. יפה שהתנצל, ועדיין זה חתיכת כתם. הוא לא סתם עשה לייק, הוא הביע תמיכה במילים שאם היו נאמרות על שחורים הוא (בצדק) היה מאבד את מקום העבודה שלו + חוזי פרסום במקום. נקווה שזה הסוף לעניין הזה אבל יש לי הרגשה שזו רק ההתחלה.

            3. ניק קאנון פוטר ממקום עבודתו.

            4. וטוב שכך – אבל אני מבטיח לך שאם ההתבטאות היתה נגד שחורים גם ווייד היה מאבד את מקום עבודתו. וזה לא וואטאבאוטיזם – זו הרגשה שדמם ושמם של יהודים מותר. ההשוואה היא להמחשת הסטנדרט הראוי.

        1. גם דונלד סטרלינג התנצל זה לא אומר שהוא לא גזען, וויד הוא אנטישמי הדעה הזאת לא צצה מ0 , הם לא בורים בנושא בטח כאלה שנלחמים במלחמה של גזענות .0

          1. ההעדפות של אדם הם זכותו, הוא לא רצה להסתובב עם שחורים זכותו (או משהו כזה, עם הביץ' שלו).
            הוא בהחלט אדם עם השקפת עולם מיושנת שחלפה מן העולם.
            זכותו להגיד מה שבא לו בשיחה פרטית.
            עשו לו כיפה אדומה ומשכו אותו בלשון תוך כדי הקלטה כדי להוציא אותו רע ולהיפטר ממנו.
            הוא צריך להישפט על מעשיו – מה עשה שמיצב אותו כגזען?
            הוא הביא מאמן שחור והיו לו כוכבים שחורים.
            הוא הפלה מישהו במקום העבודה? עשה משהו בפועל? לא שאני יודע על כך.

            1. הוא אמר לה לא לפרסם תמונות עם שחורים, שלא תתרועע איתם בפומבי , או תביא אותם למשחקי הקבוצה, בעברו הוא גם שילם פיצויים של מילונים לאחר שסירב להשכיר דירות לשחורים, אותו הדיחו וניתקו מהליגה וויד דוראנט… תומכים בדברים חמורים הרבה יותר באנשים שמצטטים את היטלר פרחאן… ואדם סילבר ״הליברלי״ סותם, וגם בתקשורת סותמים (הדברים שוויד תומך בהם נוראיים בהרבה ממה שסטרינג אמר בשיחה), אבל זה הפולטיקי קורקט שהולך אצלנו לצערי כיום

            2. בשיחה פרטית מותר לו להגיד מה שבא לו.
              אם הפלה בדיור זה משהו אחר.

            3. ברוך, אתה ממשיך לדבר על אנשים שמצטטים את היטלר, אבל אף אחד מהאנשים שאתה מדבר עליהם לא צוטט את היטלר.
              מדוע?

  17. רמביס היה נגדר, אבל נתן עבודה חשובה בריבאונד ובהגנה. בקבוצה שכולם איילות שלוחות הוא היה הפועל השחור (באופן אירוני). וורת'י, גרין, ג'אבר – כולם היו עדינים ויחסית דקיקים, ורמביס היה משמעותי מאוד. אחר כך הלייקרס ויתרו עליו והוא הוחתם בפיניקס ודאג להעיף את הלייקרס בפלייאוף ב1990 עם עבודה נהדרת מתחת לסלים.
    מנחם – האתר שלך נהדר והיכולת שלך לכתוב בצורה שוטפת ומעניינת משתבחת עם השנים (בדיוק דיברתי עם חבר אתמול שזה מדהים איך האינטרנט שידרג אותך. פעם היינו קוראים אותך בידיעות אחרונות כמה ימים אחרי האירועים עצמם – ועכשו הכל חי והכל דינמי)

    1. חסרה תגובה של ברוך בה הוא אומר שמעון אתה צודק, מעתיק מדביק את התגובה הקבועה שלו ושואל שאלה מיתממת כאילו שזה מוכיח את הנקודה שלו

  18. מנחם ירית חזק לכל הכיוונים. ירדת קצת חזק על יואש, שאמנם בתקופה האחרונה נכנס רק כדי ללבות אש ומהומות אבל "תולעת שמשנה צבעי"? קצת מוגזם ואני גם לא מכיר תולעים כאלה.
    טראמפ יצא טיפש – הוא היה צריך להעתיק את הגורו שלו, ביבי, ולהסתער על הקורונה כמוצא שלל רב. מצד אחד להוביל את הפאניקה בתקשורת ומצד שני לטפוח לעצמו על החזה על ההצלחה בצמצום המגיפה. ובו בזמן להאשים את כל העולם (הפקידים) בכל מה שלא עובד. אבל הוא בחר באסטרטגיה של התעלמות וזה התהפך עליו.
    .
    התמונות נפלאות

    1. בעצם אצל טראמפ הוא מוביל המחנה של "אנחנו נעשה במדינה שלנו מה שאנחנו רוצים ואף אחד לא יגביל אותנו ואת זכויותנו – כל עוד צבע העור שלנו הוא הנכון" (ע"ע מסיכות, מחאה והחזקת נשק)

      1. +1
        טראמפ בכלל קצת התאהב מדי במהפיכת "הפייק ניוז" שלו ושכח שהמציאות לא מקשיבה לקשקושים של פוליטיקאים.
        לי הוא וביבי מזכירים את המלך צב-צב של דר' סוס.
        yertle the turtle

  19. לכל המעוניין:
    אפשר לקנות league pass עד סוף העונה, כולל הגמר, ב 85 ש"ח. להכניס ברכישה את קוד ההנחה – 'SLAMDUNK50'

    1. ולמי שיש מנוי הם כתבו את המייל הבא (רק עכשיו שמתי לב כי לא הגיע לתיקייה הראשית)
      .
      Your League Pass subscription will provide access to every game of the restart, including all NBA Playoffs and Finals matchups, with no changes needed. You will also be able to interact with live games within the NBA App, including through trivia for every game, the ability to chat with other fans and a new tap-to-cheer feature that lets you show your support from abroad.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט