מעורב הופס ליום שלישי: 1 מ-100 אמריקאים נידבק /כוכב נולד בפילי, ועם סימונס ב-PF עומד לשנות את כל פניה / מנחם לס

1.ראסל ווסטברוק נדבק? הארדן נדבק? קוואי לינרד נדבק? כל אחד מהם הוא סתם 1 מכל 100 אמריקאים שנדבקו היום…

ישנם כמה באתר שטענו וטוענים שהקורונה היא רק סיפור שהמדיה והליברלים הגדילו מעל לכל פרופורציה. ייתכן. אני מדבר רק על עובדות ומספרים שניזרקים עלינו יום יום ע"י ה-AP – שרות חדשות עם נשמה של בטון שכל מה שהוא יודע זה למסור ולפרסם עובדות.

ובכן, ראסל ווסטברוק נדבק אתמול. ואז גם הארדן נתגלה חיובי. גם קוואי נמצא חיובי (ברגע האחרון: הוא הגיע לבועה ומיד הוכנס לבידוד לשבועיים). את השפעת ארוכת-הימים של הנגיף על יכולתם אין לדעת. הם אתלטים בעשירון ה-99.9999% של תושבי העולם. אפילו אם הנגיף ישפיע באחוז אחד על יכולתם בעתיד הם הופכים לשחקני כדורסל רגילים.

הם לא יותר ולא פחות משלושה מ-62,000 שנדבקו אתמול בארה"ב. ס"ה נדבקו בארה"ב 3.4 מיליון – הווה אומר שאחד מכל -100 אמריקאים נבדק ונמצא נושא את הנגיף (או שהגיע לבית החולים בכוחות עצמו, או ניפטר בביתו). ולך תדע כמה אמריקאים נדבקו אבל בגלל שהם אסימפטומטים המחלה עברה (כמובן אחרי שהדביקו כמה עשרות) והם לא נחשבים. אחד ממאה. אם לא ייעשה משהו דראסטי, זה עלול להתפתח ל-5 מ-100 כי הקו נוטה ליותר ויותר אנכי. זה מתחיל להיות משהו אישי לגייל ולי.

אני מקווה רק שראסל ווסטברוק – ואז ג'יימס הארדן – ואז קוואי לינארד – לא הדביקו כמה משחקני הרוקטס והקליפרס האחרים כי הנגיף לא מתגלה מיד אחרי שהוא שאדם נבדק. בינתיים ארה"ב ובראזיל – שתי מדינות שהנשיאים שלהם הם נרקסיסטים ברמה קלינית מסוכנת – סבלו וסובלים את חצי הנדבקים בעולם כולו.

***הודעה ממש עכשיו: היום טכסס, ופלורידה, היו המדינות ה-3 וה-4 בעולם עם מספר נדבקי קורונה חדשים (פלורידה עם 27,500 נדבקים חדשים ביומיים האחרונים. גדילה בשימוש מכשירי נשימה – 139%. כל יום בארה"ב בין 800 ל=-100 נפטרים, והגיל יורד בהתמדה למטה)

עד עתה ניפטרו כאן 135,000. עד אמצע אוגוסט – אם לא ייעשה משהו דראסטי, והרפובליקנים (שהם המפלגה שלי) ימשיכו להשתמש בקורונה כנשק פוליטי אחרון שנשאר להם, וימשיכו לדבר על 'BUSINESS AS USUAL, והנשיא ימשיך ללעוג למסכות פנים – יהיו כאן רבע מיליון קורבנות. תראו את המושל קומו של ניו יורק, וראש העיר ניו יורק: החזירו את הבידוד, וסגרו מסעדות ובארים, והיום בניו יורק סיטי לא היה אפילו קורבן אחד, ומקרים בודדים ממש של חולים חדשים. טראמפ מסרב לשמוע. אני מתחיל לחשוב אם בעתיד הקרוב הוא לא ייאשם ברצח. רצח של עם.

סיפור עצוב: היום בסאן אנטוניו, ווטרן שלחם בעיראק ואפגניסטן, והיה אחד מה-35 המתערבים במי שיידבק ראשון בקורונה – הסיפור שכתבתי לכם עליו – כנראה זכה בהתערבות ב-'COVID PARTY', אבל הוא לא יידע מזה. הוא היה ב-COMA בחמשת הימים האחרונים וניפטר היום בגיל 30.

ועוד ידיעה אחרונה של דקה לפני חצות (בארץ לא מדווחים על דברים כאלה): בארה"ב הולכים ונגמרים מסיכות הפנים PP95. ה-AMA (ארגון הרפואה של ארה"ב) הודיע עתה שיותר מחצי בתי החולים 'הקטנים' בארה"ב נותרו ללא מסיכות 95. רופאים ואחיות משתמשים באותה מסיכה שוב ושוב. מגדירים את המצב כ'אסון'.

2. הוריי!!! הסיקסרס מצאה פוינט גארד ופאור-פורוורד (ואנחנו הצענו זאת כאן אלף פעמים!)

פילדלפיה סיקסרס – אני לא יודע עדיין החלטה של מי – תהיה קבוצה עם מראה חדש בבועה. (אני מאמין שזה קרה בפוקס בגלל הקורונה!). אני כבר לא זוכר אם טראסט היה אחד מאתנו שטענו שוב ושוב שבן סימונס איננו פוינט גארד, ושהוא חייב לעבור למספר 4, במיוחד כשאל הורפורד פישל ופישל שם. אני מודה שלא ידענו על 'SHAKE' אבל אמרנו שפוינט גארדים ישנם כמו זבל. PF טובים זוהי מציאה.

אבל מה זה משנה מה אמרנו ומה לא אמרנו, מה ניבאנו ומה לא ניבאנו? העיקר שסוף-סוף הסיקסרס הבינה שהיא לא הולכת לשום מקום עם בן סימונס בפוינט גארד, והיום נודע על 'אוברול' רציני ביותר בקבוצה.

בבועה אי אפשר להסתיר דברים. באימוני הקבוצה היה ברור שהסיקסרס משחקת עם פוינט גארד חדש, שייק מילטון, ועם פאור-פורוורד חדש – בן סימונס.

תרשמו את החמישייה החדשה של הסיקסרס:

פוינט גארד – שייק מילטון

שוטינג גארד: ג'אש ריצ'רדסון

סמול פורוורד: טוביאס האריס

פאור-פורוורד – בן סימונס

סנטר – ג'ואל אמביד

זוהי חמישייה שיכולה להיות הטובה ביותר בליגה עם מעט נסיון, אם היא לא כבר.

תגידו: "תקשיבו לדוק…הוא שוב מסיק מסקנות גורליות בהתבססו על ספור או שניים מהבועה". אז ככה:

1.לא חשוב לי בדיוק מה תגידו. זה לא ישנה כהוא-זה את חיי, ואני אמשיך לכתוב כאן על מה שאני מאמין שקורה, ומה שאני מאמין שהוא נכון, ומי שלא מסכים איתי שיכתוב בתגובה, או בפוסט שלם שאשמח להכניס אם העברית ממוצעת לפחות ברמתה!

2. אני יודע שאני צודק. חכו וראו איזו פילדלפיה תופיע! מהפך ממש. רבולוציה ב'עיר האחים'. מהפכה בהופס!!! תרשמו את התאריך בו הצהרתי זאת.

עוד מעט אדבר על סימונס – אם כי ישנם כאן כמה רפי הבנה כשימון ואשף שמה שאני לא עושה ומה שאני לא מנסה – הם נשארים אטומים לכל מה שאני אומר ולגביהם זה בזבוז זמן כי לדעתם בן סימונס הוא נגר, ולדעתי הוא בין 20 השחקנים הטובים ביותר ב-NBA. אבל לשמחתי ישנם כאן כמה אחרים שמקשיבים לי, אז אליהם אדבר – אבל קודם על שייק מילטון שהוא, אולי, בדרך להיות מלך השלשות של ה-NBA בבועה הזאת, ואולי בשנים הבאות.

תראו. אני לא הולך לדבר הרבה על העבר של שחקן SMU זה שניבחר מס' 54 בדראפט של 2018. הכל כתוב כאן – https://en.wikipedia.org/wiki/Shake_Milton.

אני אגיד רק שלארי בראון – זה שמריץ את האתר https://larrybrownsports.com/ – צעיר שהתחלתי להעריך כאחד הכוכבים הצעירים הבהירים ביותר בספורט בכלל ובכדורסל בפרט, כתב כבר לפני שנה כמעט ש'שייק' מילטון יהיה אחד מקלעי השלשות הטובים ביותר ב-NBA'.

הוא פשוט לא קיבל צ'אנס עד שבעה משחקים לפני שהעונה נעצרה. מליק בנימין ("SHAKE" מילטון בן ה-23 הוא עכשיו – ולשנים הבאות – הפוינט גארד של הפילדלפיה סיקסרס, והוא-הוא יהיה אחד הגורמים למטמורפוזה הכללית של הקבוצה. הוא 1.96 מ' – 95 ק"ג – אתלט נהדר עם ניתור טוב מאד, מהיר וזריז, שתמיד היה טוב, אבל אף פעם לא קיבל כדור ונאמר לו "לך לנצח לנו משחק".

זה לא מקרה ראשון ולא אחרון כשכוכב שיחק שנה, שנתיים, שלוש – ואפילו יותר – עד שפתאום התגלה. זוכרים את מרק איטון? הוא סתם אחד שקפץ לראשי. סטיב פרנציס…אמארה סטודמאייר…בן וולאס…דניס רודמן…דריק נוביצקי…ישנם עוד עשרות!

בפברואר בן סימונס נפצע בגב התחתון. 9 משחקים לפני שידעו שהקורונה תתגבר על הליגה. מילטון היה הפוינט גארד בכל 9 המשחקים. הוא סיים אותם בממוצע של 17.7 נק' עם עם 4.1 אסיסטים, 60.4% מהשלוש. זה היה עוד לפני שהוא הרגיש משוחרר ורשאי לזרוק כרצונו. אז בא שיא NBA של 13 שלשות רצופות ללא החטאה בשלושה משחקים רצופים.

'שייק' שיחק בכל שתי שנותיו בסיקסרס רק 223 דקות עם סימונס. איש לא שם לב למה שהשניים יכולים לעשות בקומבינציה 1-2. זה התגלה – אני מאמין שבפוקס, אבל לך תדע – כשמילטון מוביל את הכדור, וסימונס הוא ה-SCREENER או ה-ROLLER. פתאום הפיק-אנד-רול ביניהם הפך לאש חמה. אגב, רק היום מצאו פתאום שמילטון – ששיחק רק 39 משחקי NBA בשתי שנותיו בסיקסרס, הוא בעשירון ה-59 בליגה ב-'יעילות פיק-אנד-רול' (https://stats.nba.com/players/ball-handler/#!?sort=TEAM_ABBREVIATION&dir=1&SeasonType=Regular%20Season&PerMode=Totals, ושהוא קבר 44.2% מה-CATCH-AND-SHOOT THREES שלו (http://stats.nba.com/players/catch-shoot/?sort=CATCH_SHOOT_FG3_PCT&dir=1&Season=2019-20&SeasonType=Regular%20Season&TeamID=1610612755

"מילטון וסימונס מצאו מיד שפה משותפת" אמר ג'אש ריצ'רדסון. "בן הוא אחד השחקנים הפחות SELFISH בכל הליגה, ומשום מה השניים מצאו איש את בן זוגו. הם משחקים יחד ומחייכים…"

ג'ואל מאמביד אמר אתמול ליאהו ספורט: 

Shake has been amazing,” he said. “He’s been the starting point guard. I think he has a huge opportunity to help us accomplish what we believe we can. He’s been doing an amazing job, just running the team, and we're going to need him to knock down shots, which he did before the league basically got shut down. He was on a roll. So we all need him to keep it going. But it’s been great.”

ושייק? מה שייק אומר?

I feel like for any player, when they’re given an opportunity to do something like that, to see what works and have freedoms, I feel like you’re going to see growth anywhere,” he said. “I definitely feel good, I feel confident, and I’m excited.

וברט בראון? מה הוא אומר?

"התחלנו לשחק עם בן סימונס רק בפאור-פורוורד. EXCLUSIVELY! הוא הפך לכל כך דינמי בתפקיד החדש. אין גבוה מהיר ממנו בכל הליגה

"So, watching him fly up the floor, watching him and Joel [Embiid] play off each other, has been a really good look. I think they've been fantastic together."

הבעייה בפילי הייתה אל הורפורד וג'ואל אמביד. הם לא הצליחו למצוא נאת הנחלה ביניהם. בן סימונס וג'ואל אמביד הבינו אחד את השני מהרגע הראשון, ואל הורפורד יתחיל לעלות מהספסל, אולי דבר ראוי בגילו.

בראון נשאל דוגרי: "למה חיכית עד עכשיו עם בן סימונס? למה לא שיחקת אותו ב-'4' עד עכשיו?".

הוא ענה דוגרי: "כי עד עכשיו לא היה לי פוינט גארד אחר, עכשיו יש לי!"

3. גם לי מותר לבחור שחקנים

כל אתר שמכבד את עצמו בחר בשבוע האחרון את "100 השחקנים הטובים בבועה", "25 הטובים ביותר בבועה" וספורטס אילוסטרייטד אפילו בחר את ה-100 הטובים ביותר בליגה.

אז גם אני החלטתי לבחור: את חמשת השחקנים הטובים ביותר תפקיד. במוח שלי 'הטובים ביותר' הם הסדר שהייתי בוחר אותם לקבוצתי. לי לא איכפת שהסיקסרס המטומטמים נותנים לבן סימונס לשחק פוינט גארד. עבורי הוא שחקן בפרונט ליין. אותו דבר לברון: אם אני מאמן הוא פאור-פורוורד (או סמול פורוורד; תלוי מי יש לי).

אז ככה:

פוינט גארדים: סטפן קרי, דמיאן לילארד, קיירי אירוינג, קמבה וולקר, כריס פול.

שוטינג גארדס: קווי לינארד, ג'יימס הארדן, קליי ת'ומפסון, ראסל ווסטברוק, ג'ים באטלר.

סמול פורוורדס: יאניס, דוראנט, לוקה, דונצ'יק, פול ג'ורג', כריס מידלטון.

פאור פורוורדס: ציון ויליאמסון, לברון ג'יימס, אנטוני דייויס, ג'ייסון טאטום, דומנטס סבוניס.

סנטרים: ניקולה ג'וקיץ', גואל אמביד, קרל אנטוני-טאונס, פסקל סיאקם, רודי גובר

4. מריו צ'אלמרס מציע שרותיו ללייקרס. (למה לא סטיב נאש?)

I LOVE IT!!!

הוא מודיע שהבוהן שלו הבריאה, והוא מציע לייקרס משרותיו באטינסטגרם שפירסם ב-B/R

לברון בוודאי יוצא מדעתו. צ'אלמרס היה הצעיר היחיד במיאמי שלא שם קצוץ על לברון. לברון היה צורח עליו, והוא היה מחייך. זה היה משגע את לברון. למעשה במיאמי של אז היו יותר מדי בוגרים שלא שמו על לברון והוא התנהג רוב הזמן כילד טוב בכיתה: אדוניס האסלם…דוויין ווייד…כריס בוש…שיין באטלר…חואן האוארד…כריס אנדרסון…ריי אלן…מסכן לברון: לא היו לו צעצועים לסדר בשורה ולומר להם מה לעשות. הוא דיבר, כמובן, אבל הכל היו הצעות. קיירי אירוינג הרי אמר לו מה הוא יכול לעשות עם עצמו.

מיאמי של אז הייתה גדולה מדי על לברון. הוא היה עוד חייל מהשורה. חייל חשוב מאד, שאפילו הנהיג לעתים, אבל הכול בחברות וידידות, ובהצעות, לא צווים. הוא ידע בדיוק היכן הוא עומד בסולם האצילות עם וותיקים כאדוניס, בטייה, והאוארד, ובהופס הוא היה באותה רמת חשיבות כדוויין, בוש, וריי אלן. אולי רק בשנת האליפות האחרונה הוא צץ טיפונת מעליהם, אבל לא בטוח.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. 1. "זה לא מקרה ראשון ולא אחרון כשכוכב שיחק שנה, שנתיים, שלוש – ואפילו יותר – עד שפתאום התגלה. זוכרים את מרק איטון? הוא סתם אחד שקפץ לראשי. סטיב פרנציס…אמארה סטודמאייר…בן וולאס…דניס רודמן…דריק נוביצקי…ישנם עוד עשרות!"
    כולם, מלבד רודמן ובן וולאס, היו השחקנים העיקריים בקבוצותיהם שבחרו אותם בדראפט. את פרנסיס וסטודמאייר הפציעות הכריעו ונוביצקי הפך לאחד הגדולים במשחק.
    דוגמא לשחקן ש"התגלה אחרי כמה שנים בליגה": צ'אונסי בילאפס שהיה נודד בקבוצות הליגה עד שהגיע לפיסטונס והפך למנהיג שהפך להיות.
    קייל לאורי הוא גם שחקן כזה שמצא את הבית והכוכבות בראפפטורס.
    .
    2. צ'אלמרס זה רעיון ללייקרס כ-PG עם ניסיון. השאלה הגדולה אצלו זה כמה הוא יכול לשחק ברמה הנדרשת כשהוא סוחב פציעת אכילס
    .
    3. מנחם, אם התכוונת לדירוג בבועה אז קארי, ארווינג, דוראנט, KAT לא אמורים להיות שם.
    לוקה הוא PG לכל דבר ועניין. קוואי הוא SF.

  2. בלה בלה בלה הסיקסרס יסריחו בדיוק באותה מידה, סימונס יסתום את הצבע לאמביד, הוא שחקן ללא עמדה, בראון כנראה לא עבר פתאום השתלת מוח, לא יהיה שום שינוי.
    .
    צ'אלמרס? שמעון אפילו אתה לא ראית את זה בא!

    1. צאלמרס? מחלקת חיילים אוניברסליים הופכת למתחרה רצינית למוסד השב"ר. אנו קובעים מוות והם מחיים את הגופות על מנת להשחיר אותנו פומביות ולגרום לערך המניות.לצנוח.
      מה עם גייסון דה גט טרי? המטוס עבר תיקונים בטח ונמצא בכושר של 2011.

  3. שינוי מבורך בפילי. השאלה איך זה יתבטא בפועל במגרש שם אני רוצה לראות את זה.
    דווקא סימונס ואמביד יחד יוכלו לתקוף בריב. ולדעתי סימונס כן יהיה הרכז בהרכבים בלי אמביד.
    סקרן לראות את פילי.
    הארדן וראס נדבקו בטח מזמן וזה רק התפרסם עכשיו. יש מצב שגם קאווי עם קורונה ולכן גם הוא לא טס. המוסד פשוט שומר על עמימות.
    לדעתי כל מי שטרם הגיע לבועה מכל הליגה עם קורונה ולכן לא הגיעו.

          1. מנחם סליחה שאני אומר אבל אתה כותב פה גיבובי שטויות 800 מתים רק בפלורידה? אל איזה עובדות אתה מדבר עובדות מהמדיה מהראש שלך (כל ארהב מתו 482 איש אתמול, וזה גם אחרי אוברשוט רציני ביותר)
            או מארגונים רשמיים כמו הCDC, מה שהמדיה עושה זוהי הפחדה זולה כיוון שהקורונה מוכרת, אתמול מתו לך 4000 אלף איש ממחלות לב ומסרטן שאף אחד לא שומע עליהם.
            .
            לגבי טראמפ והשנאה העיוורת שלך עליו, הוא לא מזלזל במסכות הוא המליץ עליהם אבל הוא לא מחייב עליהם, זה מה שטראמפ אמר לגבי המסיכות
            ״ I'm all for masks" and "would have no problem" wearing one in public,
            People have seen me wearing one. If I'm in a group of people where we're not, you know, 10 feet away and, but usually I'm not in that position and everyone is tested. Because I'm the president, they get tested before they see me. But if I were in a tight situation with people — I would absolutely,
            הCDC אותו דבר אומר מומלץ אבל לא חובה, רצח עם really? לא ידעתי שטראמפ הביא את הקורונה לעולם , מנחם זה שפל.
            .
            יש מליון אפליקציות שעושות לך את הקניות עד הבית, לי יש 3-4 כאלה שמותקנות על המכשיר shipt זוהי אחת מהם שלא תבכה שאין לך פתרון , אני כבר שנים לא הולך לקניות של אוכל תרופות… וזה הרבה לפני הקורונה, לא צריך להציג את עצמך כמסכן שאין לו פתרון.
            .
            שייק מילטון הוא שינוי מבורך הוא פיור שוטר טבעי, ברט בראון שאני בספק אם עלה על זה בעצמו קלט סוף סוף שאמביד סימונס והורפורד לא עובד.

            1. טעות. בארה"ב. אתקן
              ב

            2. טראמפ ממליץ עליהן עד כדי כך שלא לבש מסיכה אפילו פעם אחת עד היום, כל בביקור במפעל לייצור מסיכות בו הוא עמד באמצע של עשרה אנשים (כולם עם מסיכה)

            3. אור הוא לבש מסיכה לפני יומיים, תקרא מה הוא אומר כל מי שלידו נבדק כיוון שהוא הנשיא ולכן הוא לא היה צריך אחת , אתה לובש מסיכה כשאתה ליד המשפחה שלך? למנחם יש אג’נדה נוראית נגד טראמפ, והוא ממשיך להטיל רפש עליו ואני מצטער שאני מציג את האמת , ממשיך עם ההפחדה הזולה של הקורונה, ומשנה את המציאות וממציא נתונים רק כדי לשרת את הטענה שלו

            4. נכון, כל הפוליטיקאים לא לובשים מסיכה באותה מידה, גם ביידן נצפה ב-11/3/2006 בלי מסיכה, בנוסף אין איש טוב ממנו, גם אני לא מת על טראמפ אבל אין מה לעשות הוא הרע במיעוטו.

            5. ביממה האחרונה מתו 282 איש ,פעם אחרונה שמתו 1000 מתים היה ב3 ביוני ובחודש וחצי האחרונים היו פעמים בודדות שהרף היה בין 800-1000 מתים אבל מנחם ממשיך לסלף את העובדות, האחוזי תמותה של המחלה הזאת אפסיים בטח שכמות הנדבקים גדולה לפחות פי 10 ומעלה לפי הCDC, פה ושם אתה שומע על אחד שחטף את זה יוצר קשה מאחרים (גם בשפעת זה קורה ) ומראיינים אותו לתקשורת כדי לנסות להעצים את הפחד והפניקה בציבור מהמחלה

            6. כן ברוך אם הייתי הולך לבקר במפעל לייצור מסיכות והייתי "ממליץ" לציבור האמריקאי לעשות כמוני הייתי לובש מסיכה. מאוד מסובך

            7. אור לא ענית לי על השאלה , שאתה יושב עם האישה שלך והילדים לארוחת ערב אחרי שחזרת מעבודה אתה לובש לידם מסכה?

            8. נו מה כל דבר צריך לכתוב לך? אז הנה:
              מה הקשר??? הוא היה בבית עם המשפחה או בביקור עם אנשים זרים במרחק של פחות ממטר בזמן שהוא "ממליץ" לציבור ללבוש מסיכה?

            9. אבל אומרים במפורש שהאנשים האלה נבדקו ונמצאו שליליים, הסיכוי שלך להידבק מאשתך והילדים הבית גדול יותר מהסיכוי של טראמפ להדבק

            10. מי אמר? אז למה הם עם מסיכות במקום העבודה, בשביל היופי?
              קיצר אין לי כוח תאמין במה שאתה רוצה

            11. אתה כזה אפס, ברוך. מיד ת\יקנתי שבארה"ב מתו אתמול כ=-800 איש. אבל הבעייה היא לא עם המתים. הם בעולם יותר טוב. הבעייה היא עם 3.5 מיליון ניפגעים. רק עכשיו מתחילים למצוא בעיות שאין לתקן בריאות, בלב, בכליות ובמעיים. הבוקר טראמפ האשים את אובמה שהוא לא התחיל לעבוד על פיתוח בדיקות לקורונה לפני 8 שנים. הוא לא הרבה יותר פיקח ממך.

          2. אשך מה אני אמרתי מה אתה אומר? טראמפ ממליץ על מסיכה זוהי עובדה ברורה !!!
            טראמפ לא מחייב עלייה , יש הבדל ברור , זה שיש חלק מהפולטיקאים שלובשים מסיכה מה זה אומר? שכולם צריכים ללבוש? מה שהרבה פה לא מבינים שארצות הברית זה ארץ חופשית ערך החופש פעולה הבחירה הוא ערך עליון (למען השם כל מפגר פה מותר לו לשאתנשק , בעיקר בגלל שיקול כלכלי), לנשיא יש המון שיקולים פוליטיים וכלכליים , טראמפ כנשיא לא יכול לחייב כנשיא את כל העם ללבוש מסיכה, אלא מושל של מדינה יכול לפי השקפתו. השקפה הרבה יותר הגיונית וחכמה מאשר מה שהולך בישראל

            1. דרך אגב לא מעט אנשים מצדדים בטראמפ , על זה שהוא לא לבד מסיכות בהתחלה ולא נכנע להפחדה הזולה של התקשות

            2. אתה משקר במצח נחושה. הוא רק אומר שזאת מדינה חופשית ומי שרוצה שילבש ומי שלא רוצה שלא ילבש. ובזה שהוא מסרה לחבוש, ומסרב לתת לפאוסי לדבר מהבית הלבן – הוא משדר שהוא נגד המסיכה ולא חושב שישנה עם זה אפילו בעייה.

            3. אנשים מהללים את טראמפ על שהוא לא לובש מסיכה? אולי כמה רדניקים, כמו זה שהתערב ב-CORONA PARTY מי יידבק ראשון והוא ניפטר אמש. אתה ממסלף ומשנה עובדות וממציא דברים שהחלטתי שאולי הדבר הטוב ביותר הוא לדלג על התגובות שלך

  4. בקליפורניה היום החזירו את כולם פחות או יותר לסגר, כל משהו שהוא אולם סגור כמו משרדים או מסעדות נסגר.

    שייק מילטון התחיל טוב את העונה והיה אמור לקבל הרבה דקות,אבל אז הוא נפצע והפציעה הטרידה אותו עד סוף דצמבר ולקח לו זמן לחזור לכושר משחק , אני מאמין גדול בשייק עוד ממתי שהוא נבחר בדראפט.
    אני גם האמנתי בבן סימונס בתור רכז אז מה אני יודע….

    בן סימונס עדיין ישחק רכז בחמישייה השנייה עם קלעים סביבו כמו מילטון,קורמאז,הריס,גלן רובינסון,אלק ברקס ואפילו הורפורד כולם קלעים טובים עד מצוינים

  5. מנחם, אני אפילו לא מנסה לחשוב באיזה חרדות אתה וג'ייל נמצאים.
    אתם צריכים לדאוג שיביאו לכם הכל וישאירו בכניסה לבניין אצל השוער. לקחת דברים עם כפפות ולנקות הכל.
    פירות וירקות במים עם סבון ומה שארוז פשוט לפתוח עם כפפות.
    לגבי השינוי בפילי, נחיה ונראה. הכל שם מתחיל ונגמר בראש של אמביד.
    היתה לי הרגשה שאמביד והורפורד לא יסתדרו ביניהם. אל הוא אדם בוגר ואמביד עושה רושם של אחד שחושב שהוא יודע הכל יותר טוב מכולם. אל מהספסל כשאין אמביד על המגרש נשמע כמו רעיון טוב מאד.
    זהו, תשמרו על עצמכם!

    1. אהה דבר אחרון, הצלחת לרדת עוד קצת בביומסה?
      אני כבר מתחת ל 80 קילו. עוד קילו וחצי שנים למנייאק.
      שוב רואים טוב את ה ABS
      🙂

  6. אם זה ימשיך ככה נראה שהבועה תתפוצץ
    הבועה עוד לא בשיא וכבר יש כמות גבוהה יחסית של נדבקים
    זה יהיה בלתי אפשרי לשחק בתנאים האלו
    בארה״ב כמו בישראל נראה שאין מי שמוביל את המערכה ויודע מה הוא עושה.
    נראה שהסינים סגרו חשבון עם טראמפ שאיים במלחמות סחר וכו ועם מורי שתייץ בתחילת השנה בעד שחרורה של הונג קונג.
    יקח עוד הרבה שנים עד שהעולם יחזור לתצורה של 2019

        1. מחזק את מה שמידן אמר.
          שני שחקנים הגיעו לבועה ואז נבדקו ונמצאו חיוביים.
          בוא נקווה שהם הקפידו על הבידוד בזמן ששהו שם.

    1. מידן, זו סבירות די גבוהה, אלא אם כן הבדיקות בכניסה הן החמורות ביותר. הנכדות שלי היו בשבוע בשעבר באגם בג'ורג'יה עם אמא של חבר של טלי (הנכדה בת ה-17), והיא (האם)החלה להשתעל וקיבלה חום והיא נמצאה חיובית. אפרת הבת לקחה את הנכדות מיד לבית חולים 'אמורי' ל-4 בדיקות (אף, גרון, צינור דרך הגרון למטה ועוד משהו) והתוצאות לא תגענה בפחות מ-48 שעות. אפרת שכרה להן חדר במלון, והיא וג'ייסון גם בחדר במלון, והיום הם עברו אותן בדיקות.
      אומרים שרק בדיקות כאלה הן 100% RELIABLE ו-VALID. אז מה עושים עם שחקן שניבדק בכניסה לבועה, נמצא שלילי ב'בדיקת הבזק' שהיא לא אמינה, אבל בדיקה אמיתית מגלה את האמת? הוא בינתיים במלון עם חבריו, ומתאמן איתם, בלי לדעת שהוא חיובי.

      1. מנחם
        הרעיון הבסיסי של הבועה הוא סטריליות
        זה משהו שלא קורה
        נראה שאין משמעת לשחקנים ויהיה בלתי אפשרי לשלוט על הנעשה בבועה

    2. מעניין איך הליגות באירופה כדורגל חזרו ואין שום בעייה אפילו שאין בועה.
      איך אפשר להסביר את זה? האירופים שומרים על הבידוד והאמריקאים לא?
      רעיונות?

      1. ענית בעצמך – האירופים שומרים האמריקאים לא / פחות.
        סיבות נוספות – כדורגל משחקים ומתאמנים בחוץ, כדורסל בתוך אולמות ממוזגים.

        1. למרות ענין הבדיקות והבידודים?
          איך שהוא זה לא ממש נראה לי כאילו ההסבר שלי צודק. זה נראה טוב מדיי….

  7. כדי שלא יגידו שאני לא עושה את תפקידי:
    ווסטברוק חיובי לקורונה – רשמי
    הארדן,קאווי חיוביים לקורונה – ספקולציה.

    1. נו מה חדש ? השיקצה הוא צבוע גזען שכל מה שמעניין אותו זה הדולר , ממש ״ הוא לא ידע ״שהוא שר על כסף יהודי

  8. לקחתי את כל השמות שהבאת ברשימת 5 השחקנים הטובים מכל עמדה ובניתי את ההרכב שהתנאי היחידי להיכנס אליו זה להיות בעמדה שונה ממה שציינת.
    לוקה פוינט
    טייטום שוטינג
    קוואי וסיאקאם פורוורדים
    דיוויס בסנטר

  9. תשמרו על הבריאות מנחם. אני מניח שבארהב יש שירות משלוחים מהסופר, עדיף להשתמש בו ולא להגיע לשם. רק בריאות לכולכם.
    תודה על המעורב

  10. שיקוץ גדול/ קטן אשך שניהם מסוכנים מאד. שום מילה על זה שטראמפ מנסה לבטל למיליוני אמריקאים את טיפת ביטוח הבריאות בזמן מגיפה? מפלצת, לא בנאדם. בואו להפגין נגד הדיקטטור בבלפור היום. עד שיתפטר. מנחם, תשמרו על עצמכם ותהיו בריאים. כיף לקרוא אותך. אבל בינינו…פילדלפיה מאיימת על ראשות המזרח כמו שבכירי הליכוד מאיימים על ביבי…שום סיכוי. כניעה מוחלטת. לאמביד וסימונס "אין את זה"…סופט בייבי, סופט. מילטון מעולה אבל הם לא קבוצה. נראים כמו בשכונה אצלי כל אחד מאלתר. ומנגר. אני בונה על בוסטון לגמר מזרח אוהב את הקבוצה הזו.

    1. דרור אתה יודע מה ביטוח החובה של אובמה כולל? ומה הוא מכסה? בוא נגיד את האמת הוא לא מכסה כלום , הוא מפיל על מעמד הביניים את הנטל ומה שקרה בעצם זה שהציבור משלם הרבה יותר ומקבל הרבה הרבה פחות.
      .
      ביבי דיקטטור? עד כמה שאני יודע הוא זכה בבחירות דמוקרטיות הוגנות לחלוטין

      1. עזוב ברוך, הבבונים גנבו להם את המדינה.
        אבל בינינו הגיע הזמן שיעלה כח חדש בליכוד ויעשה חפיפה עם הנהנתן.

        1. ברור שצריך מישהו חדש אבל בין שם לדיקטטור ההבדל שמיים וארץ, בכללי כל היום אנשים בוכים אכלו לי שתו לי

      2. אני מוכן לשלם כמה לירות אם אני יודע שזה עוזר למאות אלפים – ביניהם ילדים החייבים תרופות לחייהם – לחיות. אני יודע שאובמהקר הוא לא אידיאלי, אבל הוא צעד ראשון בביטוח לאומי צבורי, כמו שיש בכל מדינות העולם הנאורות. אתה ואני לא חייבים להשתמש בו. לי יש ביטוח פרטי מצויין שלא אוותר עליו, וביטוח בריאות צלאומי לא יכריח אותי לבטל אותו. בדיוק כמו בארץ.

        1. מנחם שוב אתה מדבר מחוסר ידע , סינגפור היא מערכת הבריאות הטובה בעולם והיא פרטית , ומדינה סופר נאורה

            1. טוג אתה מבין יקירי מה כתוב או לתרגם לך?מערכת הבריאות בסינגפור מבוססת על שוק חופשי ותשלומים ישירים, שונה לגמרי מהמערכות שבOCEd

            2. אוקיי, עכשיו ברור לי שלא קראת מה כתוב שם. השאלה היא למה אתה שואל אותי את השאלה המגוכחת הזאת?

            3. יודע מה, עזוב, אנחנו כולנו כבר יודעים שלקרוא זה לא משהו שבאמת אתה עושה.
              קח סרטון קצר https://youtu.be/WtuXrrEZsAg

          1. אפילו לא קראתי מספיק רחוק כדי להגיע לקטע בו ציינת כמה סינגפור מדינה סופר נאורה.
            אני חייב לדעת, מה ההגדרה שלך למילה סופר ולמילה נאורה?

            1. התכוונתי סופר מפותחת , טעות במילה

            2. אה, אוקיי
              👍

          2. לך לבדוק בדנמרק, שבדיה, נורווגיה…סינגפור היא לא דוגמא. אי קטן עם חוקים משלו ששם אתה משליך בדל סיגריה אתה במאסר 3 חודשים. מה שעובד בסינגפור לא עובד בשום מדינה אחרת בעולם

          3. רובין כרגיל לא דובר אמת. הנה העובדות.
            סינגפור זה UNIVERSAL HEALTH CARE
            אבל סינגפור היא ממש לא המערכת הכי טובה בעולם. בשביל זה תצטרך לנסוע ליפן. שם זה האמאמא לשל הציבורית. על מנת למנוע מצבים עתידיים לרופא יש מחירון כמה מותר לו לקחת.

  11. בשביל מנחם ומי שעוד מתעניין –
    https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.07.08.20148767v2
    זה המודל שלנו להתפשטות נגיפים. בשביל העצלנים –
    * המודל הסטנדרטי של האפידמיולוגיה מניח שהאנשים "מעורבבים היטב", כלומר הפיזור שלהם הוא אחיד. אבל במציאות ישנו ריכוז התחלתי של חולים שנמצאים בנקודה מסוימת, והם בסמיכות לאנשים בריאים, ולכן התפשטות הנגיף היא לא אחידה במרחב. זה כבר שובר את "הגידול אקספוננציאלי" שדובר עליו כה רבות בתקשורת.
    * כמו כן, בתנאים של סגר חלקי אנשים לא זזים הרבה ממקום למקום (אין נסיעות ארוכות מב"ש לחיפה, נניח), ולכן ההדבקה היא לוקלית.
    * בנוסף, האוכלוסיה לא מפוזרת בצורה אחידה. המודל שלנו מתאר למשל התפשטות של הנגיף מהפרברים לתוך עיר צפופה (או להיפך).
    * המודל גם מתאר תנאים של סגר בצורה מאוד פשוטה "ושקופה".
    * התמונות יפות 🙂

      1. הגשנו את המאמר מנחם היקר, תנוח דעתך.
        רק שתדע שכמעט בלתי אפשרי להוציא נתונים מספריים ממערכת הבריאות. כנראה שהם לא רוצים לשמוע דעות השונות ממה שהם כבר חושבים.

        1. עגל חבוב, ספר לי על זה….
          אני עובר את אותו הסיפור עם חי"ל פה בארץ. להשיג נתוני רצף טמפרטורת מי ים של 40 שנה זה כמו להוציא מים מסלע.
          תשכח מזה. גופים ממשלתיים צריכים על פי חוק לשתף, בפועל יוקקקקקקקקקקקקק……

  12. תודה מנחם. מילטון נהדר. מקרים כמוהו, כמו קנדריק נאן, לי, ואן ליט וכו רק ממחישים את האבסורד שבליגה משלמים עשרות מיליונים לפרימדונות שמסומנות ככוכבים מגיל צעיר כשבג׳י ליג מסתובבים שחקנים נהדרים בגרושים עם תשוקה למשחק שכבר לא רואים אצל שחקנים בכירים. GM חכם יכניס לסגל לפחות 2-3 פרוספקטים כאלה

    1. מחפשים אותם עם פינצטה. בעבר היו MVP של הליגה שחקנים כמו ואנדר בלו או מייסיאו באסטון שלו הצליחו להותיר חותם בליגה הגדולה.

  13. אם אנחנו עדיין בקטע של עידכוני קורונה אז חשוב לעדכן שאחוז התמותה בעולם נכון להיום על פי אתר worldmeter הוא 4.33 ירידה של 0.01 אחוז מלפני יומיים בערך ואחוז שלם מלפני חודש ומשהו. הגרף נמצא בירידה ברורה ועוד ימשיך לרדת.
    בנוסף חשוב לזכור שמספרי הנשאים הרשמיים נמוכים משמעותית מהמספרים האמיתיים ומספרי המתים מהונדסים כלפי מעלה וכמובן שצריך לזכור שיש מדינות שמשקרות בנתונים, אם בגלל חוסר יכולת לספק נתונים אמיתיים ואם בגלל סיבות פוליטיות, בולטת "לטובה" סין שבה מתו רק 4000 איש ונדבקו רק 80 אלף. אין על הסינים האלה, מקצוענים.

    1. אני חייב לשאול. מדוע אתה טורח לקחת את כמות המתים ולחלק אותו בכמות המקרים? מה אתה חושב שאתה מקבל ממידע זה? למה אתה חושב שאף אחד אחר לא משתמש בנתון הזה כאילו הוא אומר משהו? למה האתר שממנו אתה לוקח את הנתונים לא מציג את הנתון הזה אלא רק נותן את התמותה מתוך המקרים הסגורים? למה אתה מציין את כל הדברים הללו כאשר יש חישובים של הIFR (הערכות כמובן שמבוססות על המידע הקיים) שהינו בסופו של דבר הנתון המשמעותי כאשר באים להשוות את השכנה מהוירוס לעומת מחלות מדבקות שונות?

            1. אם כבר בקטע של דברים שלא נאמרו, אז אני לא אומר מה ניתן ללמוד מהבחירה שלך לא לענות על אף שאלה.

            2. דווקא יכולה להיות מעניינת הזווית שלך לבחירות שלי. שתף.

            3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              AS
              אז אמרתי לו
              והוא אמר לי,
              אני אמרתי לו
              והוא אמר לי,
              מה אמרתי לו-
              כשהוא אמר לי?
              אמרתי לו:

כתיבת תגובה

סגירת תפריט